FarCry
Vandaag voor het eerst gespeeld. Wat een detail, wat een omgeving, wat een gameplay. Errug lekker.
Zit pas in het begin van het tweede level, ben net aangemeerd met m'n bootje. Ben niet zo van het Splinter Cell gedoe, dus ik val denk ik meer op dan jullie. Soms probeer ik te ontwijken, maar dat lukt me zelden. Geen geduld en/of geen zin.
Zodoende schiet ik graag en speel ik op normal niveau.
Erg uitgebreide binoculars, dat is uniek, heb ik nog nergens zo uitgebreid gezien. Waar ik helemaal van onder de indruk was... in 't eerste level...
ik schrok me dood toen ik naar beneden viel toen ik de boot niet naar beneden kreeg... ik was al begonnen aan mijn terugreis om het hele schip opnieuw te doorlopen... toen ik voor de zekerheid toch maar probeerde of het mogelijk was de touwen van die boot kapot te schieten. Tot mijn verbasing lukte dit. |
Hulde
Nu weet ik het zeker: 'k Heb geen moment spijt van mijn Radeon 9800 Pro, een maand of 2 geleden. Heb zin in de rest.
Nadelen
- Die buggy is echt onbestuurbaar als ze je van achteren aanvallen en jij wilt ook nog terugschieten in je eentje...
- Jammer dat je geen melding krijgt als je iemand vermoord hebt. Ik heb het gekreun wel gehoord, maar dat is lastig te horen vanaf een afstandje.
[
Voor 19% gewijzigd door
PromWarMachine op 26-05-2004 22:31
]