[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.767 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Nu zie ik trouwens ook niet meer dan 10fps als ik het filmpje nog een keer zie. Ze zouden het filmpje opnieuw moeten opnemen met FRAPS aan (kan je fps zien)

Edit: 800ste post! 8)7 :+

[ Voor 10% gewijzigd door masser120 op 22-05-2004 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

TheLemon schreef op 20 mei 2004 @ 14:47:
Staat in de startpost van deel 4. Let wel op, bij mij werkt het niet vlekkeloos, ik heb het 1x gedaan en toen bij het laden was ik wel op de juiste plek, maar alle vijanden leefden nog!
kan het misschien zijn dat je niet save_game hebt gedaan maar save_pos?

ik heb de save_pos nooit geprobeerd, maar je probleempje lijkt bij de naam save_pos te passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Dirk J schreef op 21 mei 2004 @ 01:55:
[...]

Nee natuurlijk niet O-)
Normaal zet ie alles op medium en de water quality op high :/

Denk ik een beetje een snel systeem te hebben, is het goed genoeg voor medium :P
Wat voor PC heb je dan staan.

IK draai hem hier vol open op 1024 met alles op highres.
Zonder probleem.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Heb em nu ook uitgespeeld.
De eerste ~5 levels op het eiland waren goed, maar daarna vond ik het minder, zeker het einde viel tegen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
hey mensen, FarCry is nu ondersteund door Punkbuster. Ja.. dat was ie al, maar nu werkt het :)

Dus nu zal hij kunnen updaten, maar dat kan je ook per webupdate doen. http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Solomo schreef op 22 mei 2004 @ 15:39:
[...]
kan het misschien zijn dat je niet save_game hebt gedaan maar save_pos?

ik heb de save_pos nooit geprobeerd, maar je probleempje lijkt bij de naam save_pos te passen :P
Oow, geen idee, ik gebruik die voorgekauwde cheats. Dus save met F9, load met F10. Ik zal eens kijken in die LUA-file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Is er al meer bekent over MODS die uit gaan komen ?
en ook weer wat datum van uit brengen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Heb ik nou iets gemist van het einde ofzo?

Was Doyle niet diegene die je altijd op de radio aan helpen was? En heb ik hem op het einde vermoord? Waarom? Ik niet snappen :?

Ik maak de eerste groep af, dan gaat de deur open en...gebeurt er nog iets? (het spel schopt me terug naar de menu, maar als ik ESC druk ben ik weer in het spel). Ik heb het gevoel dat ik een intermezzo heb gemist.

Ik kom dan die kamer binnen waar Val zit, maak die ventjes af en die halfnaakte, halfdoorzichtige beest (Krieger neem ik aan), dan staat er new objective, en word ik in de lift geteleporteerd. Volgens mij mis ik een tussenstukje waar uitgelegd wordt waarom ik Doyle afmoet maken. Kan iemand mij het vertellen?

En als het daar niet uitgelegd wordt, kan iemand dan verklaren hoe we van atoombom opeens zonder geweer, etc. in de jungle terechtkomen?

[ Voor 78% gewijzigd door Darkvater op 24-05-2004 12:13 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Ik heb een heel erg vage bug bij het level Boat. Ik ben nu bij de opdracht dat ik de benzinetanks moet opblazen van het schip en vervolgens crowe moet afschieten in de helicopter. Nu heb ik dit een aantal keer via de weg geprobeert. (naar de klif rijden, militia's snipen en op het schip klimmen), maar na een aantal pogingen (en evenveel kills door crowe) heb ik het enes met een bootje geprobeerd. Na een tijdje zoeken (alle battlecruisers zijn vreemd genoeg verdwenen) heb ik een rubberboortje gevonden en ben daarme terug gevaren naar de freighter.

Bij de freigter aangekomen zie ik dit tot mijn stomme verbazing:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/ojvdpol/FarCry0096_400.jpg
Klikbaar

Geen schip dus :/

Mijn target op de radar wijst er wel naar, de netten hangen er, maar er is geen schip te bekennen... Zelfs al klim ik in de netten, ik donder aan de andere kant er net zo hard weer vanaf, met de target gebuert verder niets. Heeft iemand anders daar al eerder last van gehad of is het gewoon mijn systeempje dat ergens bugt?

De patch heb ik btw niet geinstalleerd, aangezien het verhaal de rondte doet dat die bij ATI kaarten funest is vaar de FPS....

Spekjes:
- AMD athlon XP 1800+ (palimino)
- 768 Mb RAM (SDRAM)
- Chaintech 7AJA2
- ASUS radeon 9600XT 128 Mb @ catalyst 4.5
- FC staat op een Maxtor 6Y120PO 120 gig / 8 mb cache / ATA 133
- Win XP home draait op een Maxtor 6LO40J2 40 gig / 2 mb cache / ata 133

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ehm ja, als je met dat rubberbootje aan komt zetten dat verdwijnt dat schip.
Je moet het gewoon doen zoals je het eerst deed... dus niet eerst naar die boot gaan, dan nog ergens in het level een bootje voor jezelf zoeken en dan terug komen. Heb dit namelijk al vaker gehoord (mensen die nadat ze boot hebben gezien op safari gaan waarna die boot verdwijnt (met uitzondering van de netten)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

[quote]Darkvater schreef op 23 mei 2004 @ 22:44:

Heb ik nou iets gemist van het einde ofzo?

Was Doyle niet diegene die je altijd op de radio aan helpen was? En heb ik hem op het einde vermoord? Waarom? Ik niet snappen :?

Ik maak de eerste groep af, dan gaat de deur open en...gebeurt er nog iets? (het spel schopt me terug naar de menu, maar als ik ESC druk ben ik weer in het spel). Ik heb het gevoel dat ik een intermezzo heb gemist.

Ik kom dan die kamer binnen waar Val zit, maak die ventjes af en die halfnaakte, halfdoorzichtige beest (Krieger neem ik aan), dan staat er new objective, en word ik in de lift geteleporteerd. Volgens mij mis ik een tussenstukje waar uitgelegd wordt waarom ik Doyle afmoet maken. Kan iemand mij het vertellen?

En als het daar niet uitgelegd wordt, kan iemand dan verklaren hoe we van atoombom opeens zonder geweer, etc. in de jungle terechtkomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Spockz op 24-05-2004 14:55 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Pic_Art schreef op 24 mei 2004 @ 01:31:
Omdat je gepakt bent door crow en zijn handlangers en een heli uit bent gedonderd. Maar misschien bedoel je een andere plek.

Je moet doyle vermoorden omdat hij de gozer achter alles was en bij de CIA (of hoe die dienst ook heet in t spel) is 'gevlucht'
Nee dat bedoel ik. M'n installatie is dan een beetje fucked, want ik heb dit alles gemist :(

[ Voor 8% gewijzigd door Darkvater op 24-05-2004 12:15 ]

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Mensen, ik (en velen met mij denk ik) baal behoorlijk van die gigantische spoilers hierboven. Kan dat misschien ff ge-edit worden in zwarte balkjes? :(
Vragen over bepaalde levels prima, daar is weinig te spoilen aan, maar ongeveer de clou van het verhaal hier zo neerzetten....

[ Voor 4% gewijzigd door TheLemon op 24-05-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Die spoilers zijn idd wel erg opzichtig.

Hebben mensen met Ati kaarten vaker last van rare dingen in het beeld? bij mij is het steeds net alsof de grond doorzichtig is, als ik achter bijv. een heuvel sta, zie ik het hele landschap achter de heuvel er half transparant doorheen...
Ook heb ik soms dat bomen knalrood worden als je er vanuit een bepaalde hoek naar kijkt, en als ik de water quality hoger dan Low zet, krijgt het alnaargelang de kijkhoek steeds een andere kleur :S

Ik heb een Ati Radeon 8500 64 mb, die als het goed is Built By Ati is. Nieuwste Catalysts heb ik vandeweek nog gedownload en geinstalleerd.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

TheLemon schreef op 24 mei 2004 @ 11:49:
Mensen, ik (en velen met mij denk ik) baal behoorlijk van die gigantische spoilers hierboven. Kan dat misschien ff ge-edit worden in zwarte balkjes? :(
Vragen over bepaalde levels prima, daar is weinig te spoilen aan, maar ongeveer de clou van het verhaal hier zo neerzetten....
Sorry Lemon, dat was niet mijn bedoeling. Ik dach het spel is al zo lang uit, iedereen heeft het al vast uitgespeeld :) . Kennelijk niet. Mijn excuuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe die die verdomde heli afschiet in die level waar die boot zinkt ?
Als ik met de OICW op dat manneke schiet, spettert er bloed en al uit, maar die valt er niet uit. Ook 3 voltreffers van de rocket launcher helpt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 12:54:
Ook 3 voltreffers van de rocket launcher helpt niet :?
9 wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 12:54:
Weet iemand hoe die die verdomde heli afschiet in die level waar die boot zinkt ?
Als ik met de OICW op dat manneke schiet, spettert er bloed en al uit, maar die valt er niet uit. Ook 3 voltreffers van de rocket launcher helpt niet :?
gewoon eerst een tijd wachten en achter die steen op t strand schuilen! De eerste salvo's als de boor nog niet helemaal gezonken is hebben geen effect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

klopt, op een of andere manier lijkt het gescript dat de heli pas stuk kan als de boot een flink eind gezonken is... heb er tig keer over gedaan maar bij mij hielp het om een tijdje te schuilen achter de mast op het voordek. Als de boot voor bijna de helft onder is, zijn 4 rake raketten op medium voldoende zijn mijn bevindingen. Na 20x doen is het op deze manier gelukt maar heb het niet NOG een keer geprobeerd. Het is wel te doen iig

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
Op easy had ik 11 raketten verspeeld, allemaal raak op de helikopter en op dat mannetje, maar die wilde maar niet neerstorten. Nadat alle raketten op waren, met de M4 schieten, werkte ook niet. :? 8)7 |:( }:O :? :? :? :? :? :?

Ben er nu wel allang door heen, eerst wachten tot het water in de boot staat en dan pas schieten.

Weet je wat ook zo leuk is, in het level Fort (dat level waar je die schotel moet neerknallen), ben ik wel eens tot buiten het level gevaren en daarna om het eiland heen, buiten het level, om naar de andere kant proberen te varen. Nadat Doyll Me gewaarschuwd heeft, ben ik ineens dood! :( Niks helikopter of dat soort dingen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
masser120 schreef op 24 mei 2004 @ 17:37:
Op easy had ik 11 raketten verspeeld, allemaal raak op de helikopter en op dat mannetje, maar die wilde maar niet neerstorten. Nadat alle raketten op waren, met de M4 schieten, werkte ook niet. :? 8)7 |:( }:O :? :? :? :? :? :?

Ben er nu wel allang door heen, eerst wachten tot het water in de boot staat en dan pas schieten.

Weet je wat ook zo leuk is, in het level Fort (dat level waar je die schotel moet neerknallen), ben ik wel eens tot buiten het level gevaren en daarna om het eiland heen, buiten het level, om naar de andere kant proberen te varen. Nadat Doyll Me gewaarschuwd heeft, ben ik ineens dood! :( Niks helikopter of dat soort dingen }:O
In dat level dat je het bootje moet laten vallen, losschieten vanaf de bovenkant van de kappotte boot, als je die meeneemt en dan met GOD-mode gaat rondvaren kan je wel alles zien/gewoon door varen. Die boot kan niet kapot.

Valt enkel niet veel te zien. :Y)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en dat level met die schotel, staat dat 'bankje' nog steed boven de zee aan de andere kant van t level? Dat was namelijk wel zo in de demo maar in de game wou ik alleen maar verder verder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
ik vind dit spel in de beginlevels leuk, later steeds minder, zit je alleen nog maar binnen van die kuttrigens af te knallen en ik vind dat er een kloteverhaal achter zit dat elke idioot kon bedenken. qua graphics wel ok, mooie water effecten, jammer dat het zich zo veel binnen afspeelt, buiten is alles mooier om de natuur enzo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb net ge-paraglide. Echt cool. Had niet veel tijd om te spelen vandaar ik nog niet ver ben.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 23:10

Sjonny

Fratser

sjaakhaar schreef op 25 mei 2004 @ 10:35:
ik vind dit spel in de beginlevels leuk, later steeds minder, zit je alleen nog maar binnen van die kuttrigens af te knallen en ik vind dat er een kloteverhaal achter zit dat elke idioot kon bedenken. qua graphics wel ok, mooie water effecten, jammer dat het zich zo veel binnen afspeelt, buiten is alles mooier om de natuur enzo te zien.
het wisselt heel erg af .. een goeie mix van binnen en buiten .. later in het verhaal kom je veel meer buiten dan binnen.. en ook in andere levels een andere mix van monsters en militairen.. gewoon van alles wat :)

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Sjonny schreef op 25 mei 2004 @ 13:48:
[...]

het wisselt heel erg af .. een goeie mix van binnen en buiten .. later in het verhaal kom je veel meer buiten dan binnen.. en ook in andere levels een andere mix van monsters en militairen.. gewoon van alles wat :)
idd ja, ik speel het nu voor de 2e keer (net bunker gehad), en het is gewoon nog steeds leuk. ondanks dat ik weet hoe het af zal lopen. ik houd er nu (sluipen etc) een heel andere speelstijl op na dan dat ik de 1e keer deed (rambostijl :)).

Die trigens zijn voor zover ik nu vind echt DOM zeg (als je tenminste niet guns blazing een kamer in komt stormen). een steentje ergens, ze gaan daar staan (vaak met de rug naar je toe) en hupsakee, met de shotgun in de rug.. ze gaan zelfs om een granaatje heenstaan onder het motto "goh, wat is DAT nou weer dan?"

persoonlijk vind ik dat iedereen eens een paar levels al sluipend moet proberen, echt werelds hoe je die mercenaries bijv op stang kunt jagen: je kan ze dusdanig bang maken door elke keer 1 persoon neer te schieten met je mp5 single shot zodat ze wild om zich heen gaan schieten etc.. werelds! (maar goed, dat had ik hier al eens gepost ;))

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik heb gezocht op foutmeldingen op google en hier, niks gevonden.

Situatie:
Intel 64 MB 3d kaart
p2,4 G
512 MBram
W2000

Het spel startte, deed het goed, op 1 ding na, het water zag er heel vreemd uit, het flikkerde geel/wit. Leek wel of het verkeerd berekend werd

Patch geinstalleerd, hielp niet.

Nu heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd van Intel die bij directx 9 horen. Ik zie nog de intros en menus, maar na het laden scherm, blijft het scherm zwart, hoor wel de muziek.

Heb tussen ultra-high en low kwaliteit geschakeld, hielp allemaal niet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgFog' for shader 'templfog'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCFog' for shader 'templfog'ok
Compile System Shader 'TemplVFog'...Fail.
Compile System Shader 'TemplFog_FP'...ok
Compile System Shader 'TemplFogCaustics'...
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgCaust' for shader 'templfogcaustics'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCCaust' for shader 'templfogcaustics'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgFog' for shader 'templfogcaustics'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCFog' for shader 'templfogcaustics'ok
Compile System Shader 'TemplVFogCaustics'...Fail.
Compile System Shader 'TemplFogCaustics_FP'...
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCCaust' for shader 'templfogcaustics_fp'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCFog' for shader 'templfogcaustics_fp'ok
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCAlpha' for shader 'white'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex_Bended' for shader 'white'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex' for shader 'white'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCAmbient' for shader 'white'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex_Bended' for shader 'white'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCShadowGenDiffuseAlpha_Depth' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgShadowGenDiffuseAlpha_Depth_Bended' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCShadowGenDiffuseAlpha_Depth' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgShadowGenDiffuseAlpha_Depth' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCAmbient' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex_Bended' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProg_HeatCharNL' for shader 'templheatvis_sources'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCHeat_Alpha' for shader 'templheatvis_sources'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCLight_InvProjSingleLight' for shader 'templinvlight'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProg_LightProj_Atten' for shader 'templinvlight'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCLight_InvSingleLight' for shader 'templinvlight'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProg_Light_Atten' for shader 'templinvlight'

wat kan ik nog meer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
aiaiaiai wat vet.

Speelde het spel al een tijd, maar heb net een nieuwe videokaart.

Ik speel het spel nu op 1280x1024 met alles op very high, AA - low en AF 2x.

Specs van mijn pc:

P4 3.2 HT
1024Mb C2-2-2

en nu dus Geforce FX5900 ultra.

Heerlijk spel zo. Wouk ff kwijt.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
Cai schreef op 25 mei 2004 @ 14:20:

Situatie:
Intel 64 MB 3d kaart
p2,4 G
512 MBram
W2000

Het spel startte, deed het goed, op 1 ding na, het water zag er heel vreemd uit, het flikkerde geel/wit. Leek wel of het verkeerd berekend werd

Nu heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd van Intel die bij directx 9 horen. Ik zie nog de intros en menus, maar na het laden scherm, blijft het scherm zwart, hoor wel de muziek.

Heb tussen ultra-high en low kwaliteit geschakeld, hielp allemaal niet.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgFog' for shader 'templfog'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCFog' for shader 'templfog'ok
Compile System Shader 'TemplVFog'...Fail.
Compile System Shader 'TemplFog_FP'...ok
Compile System Shader 'TemplFogCaustics'...
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgCaust' for shader 'templfogcaustics'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCCaust' for shader 'templfogcaustics'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgFog' for shader 'templfogcaustics'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCFog' for shader 'templfogcaustics'ok
Compile System Shader 'TemplVFogCaustics'...Fail.
Compile System Shader 'TemplFogCaustics_FP'...
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCCaust' for shader 'templfogcaustics_fp'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCFog' for shader 'templfogcaustics_fp'ok
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgShadowGenDiffuseAlpha_Depth_Bended' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgShadowGenDiffuseAlpha_Depth' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex_Bended' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProgSimple_Tex' for shader 'whiteshadow'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProg_HeatCharNL' for shader 'templheatvis_sources'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCHeat_Alpha' for shader 'templheatvis_sources'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCLight_InvProjSingleLight' for shader 'templinvlight'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProg_LightProj_Atten' for shader 'templinvlight'
Error: Attempt to load pixel shader 'CGRCLight_InvSingleLight' for shader 'templinvlight'
Error: Attempt to load vertex shader 'CGVProg_Light_Atten' for shader 'templinvlight'

Je speelt het spel alleen zonder pixelshader, dat wil zeggen dat het water niet reflecteert. Heb ik zelf ook, heel irritant, maar je hebt wel weer sneller beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

ik zit vast in het begin van Swamp! ik loop weg, en zie mezelf staan met dat wijf, maar ze bewegen geen van beide? :?
ik heb die patch al...

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

casemodderpoel schreef op 25 mei 2004 @ 19:20:
ik zit vast in het begin van Swamp! ik loop weg, en zie mezelf staan met dat wijf, maar ze bewegen geen van beide? :?
ik heb die patch al...
Even de save game voor die save game laden en dan ff dat stukje overnieuw spelen. En dan moet het werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Laatst online: 29-05 12:36
dark4ever schreef op 25 mei 2004 @ 19:24:
[...]

Even de save game voor die save game laden en dan ff dat stukje overnieuw spelen. En dan moet het werken :P
de laaste savegame loaden hielp bij mij ook

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
dark4ever schreef op 25 mei 2004 @ 19:24:
[...]

de laatste savegame loaden hielp bij mij ook
dubbel :?

[ Voor 3% gewijzigd door joostve op 25-05-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mijn vertellen hoe ik van die irritante muislag af kom ? Ik heb de smooth optie gebruikt en de accelerate op alle standen gezet, maar ik hou die irritante muislag.. Het is echt heel erg gewoon.. Help needed =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
je grafische instellingen wat lager zetten
volgens mij is dat bij nieuwe spellen nieuw ofzo, dat als je comp het niet aankan dat hij dan gewoon vertraagd ipv gaat stotteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

joostve schreef op 26 mei 2004 @ 09:58:
volgens mij is dat bij nieuwe spellen nieuw ofzo, dat als je comp het niet aankan dat hij dan gewoon vertraagd ipv gaat stotteren
oude spellen versnellen (pacman :D) dus waarom zouden nieuwe spellen niet vertragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
joostve schreef op 26 mei 2004 @ 09:58:
hm volgens mij niet bij far cry
wel bij painkiller
maar dat neemt niet weg dat het omlaag draaien van het grafisch geweld
wel eens kan helpen
zet anders eens muis accelleratie en smoothing helemaal uit

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

Situatie:
Intel 64 MB 3d kaart
p2,4 G
512 MBram
W2000

..................

Ik denk dat jouw kaartje helaas niet echt compatible is met dit spel en ik denk dat er weinig anders inzit om een ander videokaartje te kopen. Is jouw kaart een oboard geval? Intel 64MB kaart, klinkt nogal oud...
Met een wat nieuwer kaartje wat overigens geen bergen geld hoeft te kosten, zal je naast een hogere gamingperformance ook mooier beeld kunnen renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Situatie:
Intel 64 MB 3d kaart
p2,4 G
512 MBram
W2000

[blablabla]

minimum farcry system specs:
Supported OS: Windows® 98SE/2000/XP (only)
Processor: AMD Athlon™ 1 GHz or Pentium® III 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card
Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card
DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
CD-ROM: 4x DVD or 16x CD-ROM
Hard Drive Space: 4 GB
Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

Ik denk at jouw videokaart niet Directx 9.0b compatible is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Rakkerzero schreef op 26 mei 2004 @ 11:29:
[...]

minimum farcry system specs:
Supported OS: Windows® 98SE/2000/XP (only)
Processor: AMD Athlon™ 1 GHz or Pentium® III 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card
Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card
DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
CD-ROM: 4x DVD or 16x CD-ROM
Hard Drive Space: 4 GB
Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

Ik denk at jouw videokaart niet Directx 9.0b compatible is.
DX9.0b-compatible he, niet compleet alle DirectX9 features hardwarematig ondersteunen.
Volgens mij moet het mogelijk zijn alhoewel je m niet lekker zal kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dan moet ie maar met directx 8 spelen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nee, hij moet waarschijnlijk de driver updaten naar een DX9-compatible versie.
DirectX9 moet de kaart alleen maar kunnen aansturen, verder hoeft er geen feature van Dx9 ondersteund te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ff interessant nieuwtje tussendoor van http://www.farcry.nl/nieuws/item/9228/
Wednesday 26-05-2004 18:49 FarCry Release Dates

Zojuist zijn er een drietal release periodes bekend geworden.

FarCry SDK
De lang verwachte SDK voor FarCry zal volgende week klaar zijn en verspreid gaan worden.

FarCry v1.2 patch
De inmiddels aangekondigde 1.2 patch zal tussen 7 en 14 Juni 2004 gereleased worden.

Dedicated Server
De eveneens lang verwachte dedicated servers voor zowel Windows als Linux
kunnen verwacht worden tussen 15 en 18 Juni 2004. De server zal beschikbaar zijn zowel als 32-bits, als 64-bits versie.
Echter http://farcry.ubi.com zegt dit:
We are pleased to announce the following upcoming Far Cry releases, which will be made available for free download.

The long-awaited Mod SDK will be released around June 14th 2004

The next patch, v1.2, will be released between June 7th and June 14th

Dedicated Far Cry servers for Windows and Linux will be released between June 15th and June 18th

[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 26-05-2004 20:02 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

FarCry _o_

Vandaag voor het eerst gespeeld. Wat een detail, wat een omgeving, wat een gameplay. Errug lekker. :9

Zit pas in het begin van het tweede level, ben net aangemeerd met m'n bootje. Ben niet zo van het Splinter Cell gedoe, dus ik val denk ik meer op dan jullie. Soms probeer ik te ontwijken, maar dat lukt me zelden. Geen geduld en/of geen zin. :z

Zodoende schiet ik graag en speel ik op normal niveau.

Erg uitgebreide binoculars, dat is uniek, heb ik nog nergens zo uitgebreid gezien. Waar ik helemaal van onder de indruk was... in 't eerste level...
ik schrok me dood toen ik naar beneden viel toen ik de boot niet naar beneden kreeg... ik was al begonnen aan mijn terugreis om het hele schip opnieuw te doorlopen... toen ik voor de zekerheid toch maar probeerde of het mogelijk was de touwen van die boot kapot te schieten. Tot mijn verbasing lukte dit.
Hulde _o_

Nu weet ik het zeker: 'k Heb geen moment spijt van mijn Radeon 9800 Pro, een maand of 2 geleden. Heb zin in de rest. :)

Nadelen
- Die buggy is echt onbestuurbaar als ze je van achteren aanvallen en jij wilt ook nog terugschieten in je eentje...
- Jammer dat je geen melding krijgt als je iemand vermoord hebt. Ik heb het gekreun wel gehoord, maar dat is lastig te horen vanaf een afstandje.

[ Voor 19% gewijzigd door PromWarMachine op 26-05-2004 22:31 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

*bibber* ;(

Sinds the return of Castle Wolfenstein niet meer zo geschrokken van een spel, als dat ik net schrok in het vijfde level (Net voorbij research facility) van Far Cry. Wilde dit toch even melden, ook al heb ik in de post hiervoor ook al gereageerd. :'(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Ik snap niet waarom iedereen de AI zo slim vind?
De AI is afgrijselijk dom! OMG wat een debielen! :(
Ik ben nou swamp aan het spelen. Eerst die bug dat ze niet bewoog, nou, dan toch maar ff de vorige savegame proberen. Daar blijven alle gasten op 1 plek staan, 1 rocket van mij erop, hoppa! Level schoongeveegd. :/
Dat wijf is helemaal nagelbijtend irritant! Zit je lekker te sneaken, draai je je om, staat dat wijf recht overeind! Ja, geen wonder dat we ontdekt worden. |:(
Ze blijft #$%#$#@ overal achter steken, ze loopt voor m'n vizier langs, schiet niet, enz enz enz.

Is er toevallig een cheat om haar dat level uit te krijgen, want het is echt erg gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmja zo zijn vrouwen altijd, k vind t wel realistisch eik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

PromWarMachine schreef op 26 mei 2004 @ 20:00:
Nadelen
- Jammer dat je geen melding krijgt als je iemand vermoord hebt. Ik heb het gekreun wel gehoord, maar dat is lastig te horen vanaf een afstandje.
als je um op je radar hebt (dus eerst verrekijker erop gehad) en dan doodschiet dan verdwijnt hij logisch gezien van je radar. ik heb het verder niet geprobeerd maar je zou kunnen kijken of je zodra je iemand neerschiet snel kan inzoomen met je verrekijker om het "gekreun" te horen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag, ik zit vast ergens. Vanwege te weinig armor en health. Nu dacht ik, dan maar cheaten even. Maar dat werkt dus mooi niet. Heb de lua file veranderd, alle cheats werken wel, maar de GOD mode dus niet.
Er verschijnt wel bij het indrukken van de backspace "god 0" maar toch ben ik niet immortal. Ook in de console "god_mode_count=1" intypen werkt niet, ik zie dan alleen maar dat jack het zeg maar zegt

Weet iemand de oplossing?

Thx
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:35:
Goeiedag, ik zit vast ergens. Vanwege te weinig armor en health. Nu dacht ik, dan maar cheaten even. Maar dat werkt dus mooi niet. Heb de lua file veranderd, alle cheats werken wel, maar de GOD mode dus niet.
Er verschijnt wel bij het indrukken van de backspace "god 0" maar toch ben ik niet immortal. Ook in de console "god_mode_count=1" intypen werkt niet, ik zie dan alleen maar dat jack het zeg maar zegt
Hmmm, hier heb ik ook last van. Ben ook nog steeds op zoek naar de oplossing.

Ik had gisteren trouwens nog iets heel vaags meegemaakt.
Het begon als volgt: Ik zit in de mercenaries camp en wordt plotseling doodgeschoten. Normaal krijg je dan het hoofdmenu te zien om het spel te reloaden. Echter was dat bij niet het geval. Ik werd namelijk geteleporteerd naar het begin van het level. Alle objcten die ik al gebruikt had lagen er ook niet meer (paraglider aan de andere kant van het water bijvoorbeeld). Verder was de radar en mijn health/armor statusbalk ook verdwenen en had geen wapens.
Ik denk gelijk. Hmm das grappig. Dus ik ga spelen op deze manier. Ik kom dus een
een geweer tegen (Was van een lijk), ik opgeraapt en ik heb zie weer een geweer in beeld. Heel vaag allemaal. Verder gespeelt kom ik een ventje tegen. Hij ziet mij jammer genoeg wel, maar gelukkig had ik hem eerder dood dan hij mij. Toen vond ik het niet leuk meer en heb ik maar in een diepe afgrond laten vallen.

Iemand hier dit ook weleens meegemaakt?

[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 28-05-2004 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

casemodderpoel schreef op 27 mei 2004 @ 22:59:
Ik snap niet waarom iedereen de AI zo slim vind?
De AI is afgrijselijk dom! OMG wat een debielen! :(
Ik ben nou swamp aan het spelen. Eerst die bug dat ze niet bewoog, nou, dan toch maar ff de vorige savegame proberen. Daar blijven alle gasten op 1 plek staan, 1 rocket van mij erop, hoppa! Level schoongeveegd. :/
Dat wijf is helemaal nagelbijtend irritant! Zit je lekker te sneaken, draai je je om, staat dat wijf recht overeind! Ja, geen wonder dat we ontdekt worden. |:(
Ze blijft #$%#$#@ overal achter steken, ze loopt voor m'n vizier langs, schiet niet, enz enz enz.
Ja, ik had ook de pest aan die kuttrut. Komt ze achter mij staan en schieten, schiet ze mij overhoop :(. Je moet gewoon de machine-gun pakken en erop losknallen...lukte makkelijk.

Voor de cheatenden: je hebt het spel toch wel met -developer opgestart, he? Het simpelste is, als je dan naar de console gaat en 'ai_noupdate 1' zet. Dan doet de AI helemaal niks meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 10:35:

Weet iemand de oplossing?

Thx
Quinten
volgens mij is dat gewoon hoevaak je dood bent gegaan zeg maar.
je zet met backspace godmode aan.
krijg je dan een raket voor je mik, dan staat er god 1, pleur je daarna van een dak af, god 2, word je vervolgens neergesniped, dan god 3 etc etc

je healt enzo gaan wel naar beneden, maar als het -20 word zeg maar, dan is het 80. maf verhaal, maar werkt wel. als je alles goed gedaan heb moet het werken.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heeft iemand FarCry al geprobeerd met een Athlon64, WinXp 64-bit en een Radeon?

Ik las ergens dat FarCry speciale ondersteuning voor WinXP 64-bit heeft en daar dus ook een stuk sneller zou lopen. Klopt dit?
ATi heeft ook een nieuwe Radeon driver hiervoor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

* mambo No5 heeft het al opgelost

Kwestie van een beetje gedult en aimskills zorgen ervoor dat je die heli wel neerkrijgt. :)

Je moet gewoon in de bosjes bij de boom aan stuurboord van het schip gaan liggen, 1x schieten en vervolgens terug kruipen de bosjes in. Dan even wachten tot je gevaarmeter weer op nul staat, weer naar voren kruipen nar het water toe (niet de bosjes uit) en weer een schot lossen, Na 8 voltreffers oid vliegt hij weg.

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Jezus ik ben ik het laatste level, vulcano, al een 3 week ofzo....en ik kom op dat open veld, nadat je de deur opendoet in een complete mayhem terecht.

Far Cry is ineens in mijn achting gedaald. Fuckin 20 monsters, per monster heb je wel een half magazijn van je M60 nodig om hem neer te knallen...echt heel erg jammer dat het spel op het laatst totaal de plank misslaat. Heel onrealistisch en heel erg kloterig om te spelen, de sfeer is weg, het is nu gewoon dom rammen en beuken op monsters.

Ik speel dit stuk zo (althans dat probeer ik) ik ga eerst liggen en snipe de eerste sniper aan de linkerkant, dan komt er een monster de trap op, die ik ook nog wel weg krijg. Verder zijn de overige snipers niet te zien en ze springen steeds van plek naar plek waardoor je steeds met je verrekijker moet kijken waar ze zitten. Als je ze eindelijk weer gevonden hebt, komen er 2 (!!) monsters met rocketlaunchers de trap op. Ga je dan weg, en probeer je ze van ergens anders neer te knallen...dan komen de snipers weer om de hoek en ben je alsnog dood.

Kom ik eindelijk een keer bij de lift in het midden...doet de lift het niet...dood.

Iemand tips? ik kom hier echt niet uit en ik heb bijna zoiets van...laat maar dan speel ik hem wel niet uit. En dat vind ik erg jammer, het was in het begin zo'n vet spel.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
Domus schreef op 28 mei 2004 @ 13:20:
.

Ik speel dit stuk zo (althans dat probeer ik) ik ga eerst liggen en snipe de eerste sniper aan de linkerkant, dan komt er een monster de trap op, die ik ook nog wel weg krijg. Verder zijn de overige snipers niet te zien en ze springen steeds van plek naar plek waardoor je steeds met je verrekijker moet kijken waar ze zitten. Als je ze eindelijk weer gevonden hebt, komen er 2 (!!) monsters met rocketlaunchers de trap op. Ga je dan weg, en probeer je ze van ergens anders neer te knallen...dan komen de snipers weer om de hoek en ben je alsnog dood.

Kom ik eindelijk een keer bij de lift in het midden...doet de lift het niet...dood.

Iemand tips? ik kom hier echt niet uit en ik heb bijna zoiets van...laat maar dan speel ik hem wel niet uit. En dat vind ik erg jammer, het was in het begin zo'n vet spel.
Ik deed het altijd zo, zo gauw de deur openging probeerde ik 1 (of 2 met beetje mazzel) van die snipers dood te schieten (verrekijker/nachtkijker is hierbij erg handig, de verrekijker omdat je de snipers dan op je radar kunt zien). Tegen die tijd komt het eerste monster met de rocketlauncher bij je, deze kapot schieten(terwijl je helemaal in het hoekje staat aan de rechterkant) met wat je hebt (granaten, enz) meestal kwamen er in totaal 3 van zulke monsters en daarna niks meer. Vervolgens de resterende snipers traceren en afschieten. De snipers zijn het meest irritant aangezien deze zo beweeglijk zijn.
Nadat de snipers dood zijn kun je naar beneden, misschien lopen er nog 1 of 2 van die rocketmonsters, maar als je een beetje de vaart erin houdt heb je hier niet veel last van. Om de lift te kunnen gebruiken moet je eerst de lift activeren in een ruimte aan de andere kant van het level (hier zitten meestal ook nog 1 a 2 rocket monsters ff opletten dus). Als je eenmaal uit de lift bent komt er vanzelf een savepunt, en kun je aan het laatste gedeelte beginnen. Dit is hoe ik het gedaan heb, en het spel zo op realistic mode uitgespeeld (heeft wel wat tijd gekost). Maar het kan ook wel op andere manieren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Jezus ik ben ik het laatste level, vulcano, al een 3 week ofzo....en ik kom op dat open veld, nadat je de deur opendoet in een complete mayhem terecht.

Far Cry is ineens in mijn achting gedaald. Fuckin 20 monsters, per monster heb je wel een half magazijn van je M60 nodig om hem neer te knallen...echt heel erg jammer dat het spel op het laatst totaal de plank misslaat. Heel onrealistisch en heel erg kloterig om te spelen, de sfeer is weg, het is nu gewoon dom rammen en beuken op monsters.

Wat ik hier ook las en hoe ik het zelf ook heb gedaan is op het dak springen! O-) Meteen nadat de deur open is links het hoekje om.. Aanloop nemen en het dak op en bukken. Vanaf daar kun je alles rustig afmaken en snipen...... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

bosaap22 schreef op 28 mei 2004 @ 13:55:
[...]

Wat ik hier ook las en hoe ik het zelf ook heb gedaan is op het dak springen! O-) Meteen nadat de deur open is links het hoekje om.. Aanloop nemen en het dak op en bukken. Vanaf daar kun je alles rustig afmaken en snipen...... :D
was ook iemand die een kist oid doorheen het hele level de kant van de 1e deur op sleurde en die tussen de 1e deur drukte waardoor die niet meer dicht kon. vervolgens een paar lijken tussen die andere deur mikken en klaar, je kan komen en gaan wanneer je wil.

en over die lift die het niet doet;
je moet eerst helemaal naar de overkant van de krater een kaart ophalen of een schakelaar overzetten (weet niet meer precies wat) en dan terug naar de lift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe kunnen doorspelen. Maar nu zit ik vast op level DAM. Ik moet met 4x4 door wel tig van die monster heen rijden, die niet kapot te krijgen zijn. Ik loop elke tegen dat derde monster aan. Wat moet ik heen en mot ik wat aan die monsters doen of gewoon negeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al gelukt. Sorry voor de SPAM. Volgende is ook trouwens erg lastig. Vol armor en health en je komt die binnen KABOOM. Tot nu allles weg. We gaan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120

"Confirmitive" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

confirmitive?
is dat een samenvoeging van affirmative en confirmed?
een soort van dubbele erkenning = dubbele ontkenning ofzo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Ja, ik zit nu ook in het laatste level maar heb de hoop opgegeven na de 1e deur open te hebben gedaan. Ik doe alles lekker op zijn tijd ;)
Ene week speel ik wel en andere alleen maar.

Hij draait echt perfect op mijn 3 ghz, graphics by Ati (msi) radeon 9800 pro @ 9800 xt.

Ik ga volgende week wel ns verder. Die verdomde monsters verneauken gewoon het hele spel.Graphics zijn gewoon waanzinnig maar qua verhaallijn slaan ze de plank volledig mis. Dat is echt heel erg jammer.

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Mad. schreef op 29 mei 2004 @ 00:45:
Ja, ik zit nu ook in het laatste level maar heb de hoop opgegeven na de 1e deur open te hebben gedaan. Ik doe alles lekker op zijn tijd ;)
Ene week speel ik wel en andere alleen maar.

Hij draait echt perfect op mijn 3 ghz, graphics by Ati (msi) radeon 9800 pro @ 9800 xt.

Ik ga volgende week wel ns verder. Die verdomde monsters verneauken gewoon het hele spel.Graphics zijn gewoon waanzinnig maar qua verhaallijn slaan ze de plank volledig mis. Dat is echt heel erg jammer.
Eehm. Je icon --> P4?

Verder heb je gelijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zijn er geen interessante mods in de maak? Hoop iets in de trend van een WOII MP mod te zien ofzo.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
casemodderpoel schreef op 29 mei 2004 @ 00:21:
[...]

confirmitive?
is dat een samenvoeging van affirmative en confirmed?
een soort van dubbele erkenning = dubbele ontkenning ofzo? :D
Affirmitive natuurlijk! Hoorde ik altijd in oudere spellen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 18:40
Red Alert...die russians.
mooie stemmetjes :)

* Rein_stein is far cry voor de 2e keer aan t spelen, nu ff moeilijk ipv normaal

[ Voor 45% gewijzigd door Rein_stein op 29-05-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 16:41

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Rein_stein schreef op 29 mei 2004 @ 23:29:
Red Alert...die russians.
mooie stemmetjes :)

* Rein_stein is far cry voor de 2e keer aan t spelen, nu ff moeilijk ipv normaal
Agnolitst! 8)7 (acknowledged)

Ik heb de demo even gedownload, want m'n klasgenootjes hadden het dus over Farcry. Ben best wel onder de indruk. Vooral je verrekijker, kun je alle gesprekken volgen enzo. En de graphics zijn echt gelikt. :9

Alleen maar lof, behalve de AI. Als je ligt, en een paar enemies staan 2 meter van je af, hebben ze je nog niet in de gaten. :/

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

jagermeister1 schreef op 29 mei 2004 @ 13:44:
Zijn er geen interessante mods in de maak? Hoop iets in de trend van een WOII MP mod te zien ofzo.
Moet je maar eens op google zoeken dan vindt je er een paar.

Er is overigens een Jurassic park mod in de maak en deze kun je ook in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK
gisteren gekocht...reuze game!
nu zit ik al een tijdje de Far Cry topics hier door te nemen en hier en daar hebben mensen het over savegames. Begrijp ik het goed en is er toch een manier om meer 'saves' te maken dan de automatische checkpoints???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

De eerste levels zijn allemaal hartstikke leuk, maar naamate je steeds verder komt zie je steeds meer gedrochten en monsters. Dat is voor mij druppel!

Far Cry is een spel gemaakt om vrij in de natuur te lopen, niet in gebouwen met allerlei wezens.

Ondanks dit alles toch wel genoten van het spel, maar mij zie je het niet nog een keer spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Cool, half juni wordt de SDK gereleased door Crytek, wat betekent dat de Mod-developers dan ECHT stevig aan de slag kunnen om hun mods goed te maken. Ben ERG benieuwd naar de mods die uit gaan komen voor Far Cry! Want het enorme mod-potentieel is denk ik wel 50% van de reden waarom ik Far Cry gekocht heb!

@ PcManiaxx ... Dat is nou PRECIES de reden waarom ik Far Cry wel gekocht heb, maar het spel maar één keer uitgespeeld heb. Zwermen van monsters waar je een half magazijn per monster (op de opeenna makkelijkste moeilijkheidsgraad) in moet pompen is nou niet echt my cup of tea. Maar er gaan genoeg mods uitkomen ZONDER monsters, maar met realistische settings, realistische wapens, en geen monsters. Kijk, DAN wordt het interessant 8)

[ Voor 43% gewijzigd door Haay op 30-05-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Ik zit nou in het level dam, maar wat een teleurstelling is dat zeg! 10 kogels en 10000000 van die irritante kut trigens! Ja hallo :/
Daarnaast zit het afgeladen met bugs, de trigens verzuipen niet, maar lopen over het water. |:(
Ik ga ook zeker Half-Life en Doom 3 niet spelen, ik wordt gestoord van het belachelijke mutant-concept. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
casemodderpoel schreef op 30 mei 2004 @ 14:43:
Ik zit nou in het level dam, maar wat een teleurstelling is dat zeg! 10 kogels en 10000000 van die irritante kut trigens! Ja hallo :/
Daarnaast zit het afgeladen met bugs, de trigens verzuipen niet, maar lopen over het water. |:(
Ik ga ook zeker Half-Life en Doom 3 niet spelen, ik wordt gestoord van het belachelijke mutant-concept. :(
Je vergeet S.T.A.L.K.E.R. ;)

Ik vind FarCry ook niet zo leuk meer nu, die mutants verpesten het idd nogal.
S.T.A.L.K.E.R. ga ik wel spelen denk ik, omdat de opzet heel anders is en iig niet zo lineair is.

Maar ik denk dat als je niet een die-hard shooter fan bent, en FarCry HL2 of Doom3 al gespeeld hebt, je de andere 2 best wel kunt laten liggen, het is gewoon meer van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

ZAMoRANo schreef op 30 mei 2004 @ 15:22:
[...]

Je vergeet S.T.A.L.K.E.R. ;)

Ik vind FarCry ook niet zo leuk meer nu, die mutants verpesten het idd nogal.
S.T.A.L.K.E.R. ga ik wel spelen denk ik, omdat de opzet heel anders is en iig niet zo lineair is.

Maar ik denk dat als je niet een die-hard shooter fan bent, en FarCry HL2 of Doom3 al gespeeld hebt, je de andere 2 best wel kunt laten liggen, het is gewoon meer van hetzelfde.
De graphics van HL2 zijn slechter dan die van Far Cry volgens mij, en omdat daar alle ontwikkeling in is gestoken zijn ze die troef nu ook kwijt (of je moet Far Cry voor het verhaal spelen, maar dat is net zo iets als pr0n voor het verhaal kijken 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

casemodderpoel schreef op 30 mei 2004 @ 16:53:
[...]

De graphics van HL2 zijn slechter dan die van Far Cry volgens mij, en omdat daar alle ontwikkeling in is gestoken zijn ze die troef nu ook kwijt (of je moet Far Cry voor het verhaal spelen, maar dat is net zo iets als pr0n voor het verhaal kijken 8)7 )
offtopic:
OMFG valve heeft geen 20miljoen dollar gestoken om een grafisch hoogstandje te creeren!! Ze hebben juist iets wat farcry ABSOLUUT NIET HEEFT en dat is een ijzersterke verhaallijn waar mee je GAMEPLAY creert door gebruik te maken van de OMGEVING! dat is waar valve het geld en tijd in steekt en niet zoals farcry mooie nutteloze pixelshader effecte te creeren die je na 10minuten ook al wel gezien hebt ! En stop nou eens om verdomme spellen met elkaar te vergelijken!!! Je kan GEEN enkel spel met elkaar vergelijken, spellen zijn net mensen ieder spel is uniek! O+ En ik hou nog steeds van jullie hoor :>

Back on topic. Ik kan geen cheats activeren kan dat kloppen omdat de 1.1 patch dit tegen gaat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

b3ta schreef op 30 mei 2004 @ 17:04:
[...]

offtopic:
OMFG valve heeft geen 20miljoen dollar gestoken om een grafisch hoogstandje te creeren!! Ze hebben juist iets wat farcry ABSOLUUT NIET HEEFT en dat is een ijzersterke verhaallijn waar mee je GAMEPLAY creert door gebruik te maken van de OMGEVING! dat is waar valve het geld en tijd in steekt en niet zoals farcry mooie nutteloze pixelshader effecte te creeren die je na 10minuten ook al wel gezien hebt ! En stop nou eens om verdomme spellen met elkaar te vergelijken!!! Je kan GEEN enkel spel met elkaar vergelijken, spellen zijn net mensen ieder spel is uniek! O+ En ik hou nog steeds van jullie hoor :>

Back on topic. Ik kan geen cheats activeren kan dat kloppen omdat de 1.1 patch dit tegen gaat???
leg mij nou eens uit wat het verschil is?
ergens is iemand aan het kloten met geld te veel ---> hij wil over de wereld heersen ---> de pleuris breekt uit ---> jij mag het opknappen en de wereld redden
:O
Same Shit, Different Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Domus schreef op 29 mei 2004 @ 00:52:
[...]

Eehm. Je icon --> P4?

Verder heb je gelijk imo.
Ik heb een Pentium 4 HT alleen vind Amd beter, gaat mijn voorkeur naar uit alleen deze pc moest ik hebben :P

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

Die 20 miljoen van HL2 zijn echt niet in het verhaal gaan zitten hoor. Dat zit ook in goed uitgewerkte multiplayer componenten, een online distributie- en communicatiesysteem (Steam), en verder kun je er vanuit gaan dat HL2 heel wat minder grafische bugs vertoont als Far Cry (heb zelfs met de nieuwste catalysts nog steeds last van rode bomen en doorzichtige grond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op 30 mei 2004 @ 17:35:
Die 20 miljoen van HL2 zijn echt niet in het verhaal gaan zitten hoor. Dat zit ook in goed uitgewerkte multiplayer componenten, een online distributie- en communicatiesysteem (Steam), en verder kun je er vanuit gaan dat HL2 heel wat minder grafische bugs vertoont als Far Cry (heb zelfs met de nieuwste catalysts nog steeds last van rode bomen en doorzichtige grond)
Volgens mij zijn Nvidia kaarten geoptimaliseerd voor Far Cry en ATI niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu

Not Pingu

Dumbass ex machina

jamaar dat is toch nog geen reden voor dit soort irritante grafische rariteiten? er werd gezegd dat de grafische issues met de laatste Catalyst drivers verholpen zouden zijn, trouwens. Zijn er nog meer mensen met een ATI kaart die rare dingen in beeld zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gunp01nt schreef op 30 mei 2004 @ 17:35:
Heb ik echt totaal nog geen last van gehad eerlijk gezegd.
Ik heb een 9800Pro met Omega Catalyst 4.5. Eigenlijk heb ik nog geen enkele grafische bug gezien. En of dit bij HL2 meer/minder is zal de tijd ons leren.

Ik denk dat we het over 2 spellen hebben die voor de meeste mensen (m.u.v de die-hard shooters onder ons dus!) niet echt voor elkaar onder doen, zowel qua graphics als qua (niet bijster origineel) verhaal/setting. Doom3 mag je wat mij betreft in het zelfde rijtje zetten.

Het sterke punt van het originele HalfLife was dat de graphics prachtig in functie van het sterke verhaal werkten, ik ben bang dat het bij deze generatie shooters andersom is; schitterende graphics met een verhaaltje om al die mooie levels aan elkaar te breien.

Maargoed voor mij, als niet harcore-fan van dit genre, zijn HL2 en Doom3 min of meer overbodig geworden nu ik FarCry al heb gespeeld (dit geldt helemaal voor mensen die een heel beperkt budget hebben). Als er een demoversie uitkomt speel ik die misschien nog wel en misschien hoor ik wel van iemand dat één van deze spellen toch de moeite waard is en ga ik toch even kijken.
Maar ik denk dat Valve en iD toch niet blij zijn met FarCry omdat ze toch een deeltje van hun sales kwijt zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Zo, ff door het laatste level heen gecheat, want dat ging echt nergens meer over. :/
Ik kan maar 1 ding zeggen: wat een extreem suf einde!
*pop* en afgelopen.... :/

[ Voor 83% gewijzigd door collission op 30-05-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
casemodderpoel schreef op 30 mei 2004 @ 20:42:
Zo, ff door het laatste level heen gecheat, want dat ging echt nergens meer over. :/
Ik kan maar 1 ding zeggen: wat een extreem suf einde!
*pop* en afgelopen.... :/
Idd echt heel slap, ik hoop dat ze in het vervolg toch wel wat meer aandacht aan het verhaal gaan besteden.
Want gaat werkelijk nergens over, je doet maar gewoon wat, loopt van A naar B.

Maar toch is het leuk om te spelen, maar als ze hetzelde gaan doen in het vervolg, dan weet ik nog niet of ik hem wel ga kopen...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 30 mei 2004 @ 20:04:
[...]

Heb ik echt totaal nog geen last van gehad eerlijk gezegd.
Ik heb een 9800Pro met Omega Catalyst 4.5. Eigenlijk heb ik nog geen enkele grafische bug gezien. En of dit bij HL2 meer/minder is zal de tijd ons leren.

Ik denk dat we het over 2 spellen hebben die voor de meeste mensen (m.u.v de die-hard shooters onder ons dus!) niet echt voor elkaar onder doen, zowel qua graphics als qua (niet bijster origineel) verhaal/setting. Doom3 mag je wat mij betreft in het zelfde rijtje zetten.

Het sterke punt van het originele HalfLife was dat de graphics prachtig in functie van het sterke verhaal werkten, ik ben bang dat het bij deze generatie shooters andersom is; schitterende graphics met een verhaaltje om al die mooie levels aan elkaar te breien.

Maargoed voor mij, als niet harcore-fan van dit genre, zijn HL2 en Doom3 min of meer overbodig geworden nu ik FarCry al heb gespeeld (dit geldt helemaal voor mensen die een heel beperkt budget hebben). Als er een demoversie uitkomt speel ik die misschien nog wel en misschien hoor ik wel van iemand dat één van deze spellen toch de moeite waard is en ga ik toch even kijken.
Maar ik denk dat Valve en iD toch niet blij zijn met FarCry omdat ze toch een deeltje van hun sales kwijt zullen zijn.
Als half-life 2 uit is, zul je zien dat far cry er geeneens mee te vergelijken is, zo goed als het waarschijnlijk wordt..
Far cry heeft misschien mooie graphics, maar verder heeft het NIKS, en dan ook NIKS om zich verder te vergelijken met halflife 2.
Ik denk echt ( en dat zal blijken als hl2 uit is) dat far cry maar een kleintje is vergeleken met hl2...

Verbaasd me dat mensen dit nog denken, maar je gaf zelf al aan dat je niet een hardcore-fps fan bent :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 21:50:
[...]

Als half-life 2 uit is, zul je zien dat far cry er geeneens mee te vergelijken is, zo goed als het waarschijnlijk wordt..
Far cry heeft misschien mooie graphics, maar verder heeft het NIKS, en dan ook NIKS om zich verder te vergelijken met halflife 2.
Ik denk echt ( en dat zal blijken als hl2 uit is) dat far cry maar een kleintje is vergeleken met hl2...

Verbaasd me dat mensen dit nog denken, maar je gaf zelf al aan dat je niet een hardcore-fps fan bent :)
Ja voor de hardcore-fps'er is er waarschijnlijk verschil, maar voor de meeste mensen mijns inziens niet. En dan ben ik nog behoorlijk goed op de hoogte van wat er allemaal in game-land omgaat. Je moet de meeste spellen toch verkopen aan de grote massa wil het een hit worden. En dan kun je niet anders dan constateren dat Crytek/Ubisoft het heel goed hebben gedaan door FarCry als eerste van de shooters te lanceren.

Of HL2 zoveel beter wordt betwijfel ik overigens wel hoor, FarCry krijgt nou niet echt slechte reviews, dus een kleintje kan je het al niet meer noemen.
En wat meer biedt HL2 dan eventueel, behalve misschien een
betere Multiplayer? Het verhaal? Hmm "Aliens op aarde en jij bent de aangewezen persoon om alles weer te redden" kan volgens mij geen origineel en meeslepend plot (meer) produceren. ;)

Maargoed, HL heeft wel een grote fanbase (waar jij ongetwijfeld ook toe hoort als ik je tekst lees) en naamsbekendheid wat misschien het voordeeltje boven FarCry kan zijn. Neemt niet weg dat HL2 niet á priori op mijn must play-lijstje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Wie weet komt er nog wel een Far Cry storyline mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
casemodderpoel schreef op 30 mei 2004 @ 22:50:
Wie weet komt er nog wel een Far Cry storyline mod :P
:D

Ik lees trouwens ook steeds vaker dat mod-teams overstappen van HL(2) naar de CryTek engine. Er komen er iig een paar leuke aan. Vooral FarGate spreekt me wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Hey mensen! Ze hebben ontdekt dat er al displacement mapping in Farcry gebakken zit!
Als je een DX9.0B videokaart hebt, kan je een map downloaden die displacement mapping gebruikt.

Displacement mapping geeft jouw textuur extra structuur aan. Zie het als een enorm geavanceerde bumpmap (eigenlijk is het een bumpmap die in 3 keer zoveel richtingen diepte kan creeren).
Plaatjes:

Boven displacement, beneden bumpmap:
Afbeeldingslocatie: http://w1.312.telia.com/~u31225218/fc/PS20.jpg

Plat:
Afbeeldingslocatie: http://www.dankproductions.net/images/bamboostandard.jpg

Displacement:
Afbeeldingslocatie: http://www.dankproductions.net/images/bamboooffset.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/475/buddhaoffset3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/3192/buddhaoffset2.jpg

Ook voor de wat fijnere structuur. En het is nog steeds allemaal 1 polygoon:
Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/4404/sand.jpg

Jullie willen het natuurlijk zelf ervaren! :)

http://www.nofeargaming.c...db.php?action=file&id=112

Stop dit level in Level folder van Farcry, and start hem op met de console.

[ Voor 11% gewijzigd door HuggyB op 31-05-2004 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

casemodderpoel schreef op 30 mei 2004 @ 16:53:
[...]

Ach.... wie volgt die verhalen in games nu nog op de voet. Op de 1 of andere manier weet geen verhaal me meer te boeien. Mij gaat het puur om gameplay, actie, vernieuwing, graphics. Zo ie zo komt het sporadisch voor dat ik een SP game uitspeel. Na een paar levels ben ik simpelweg verveeld. Beter dat er tijd en energie in een goede MP game gestopt wordt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een game engine discussie kun je terecht in [rml][ Discussie] Game engines[/rml]. Niet in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

masser120 schreef op 25 mei 2004 @ 15:38:
[...]

Je speelt het spel alleen zonder pixelshader, dat wil zeggen dat het water niet reflecteert. Heb ik zelf ook, heel irritant, maar je hebt wel weer sneller beeld!
Valt hier helemaal niks te doen, ik zie nu het verschil tussen het eiland en het water niet, heel vervelend.

Ik rennen, in 1x Plons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Even een subtiele kick. :)
Morgen komt mijn nieuwe videokaart binnen. Het is een Club3d Radeon 9800SE waarvan hopelijk alle 8 pipelines nog leven (dan wordt het dus een pro :9 )

Ik maak hiermee een gigantische sprong op videokaart-gebied. Nu namelijk een Geforce 4 MX440... en ik wil mijn nieuwe kaart uiteraard flink gaan testen. :*)

Far Cry lijkt me hier uitermate voor geschikt, dus ik zie er erg naar uit om het te gaan spelen met graphics @ high. :)
Klein vraagje, ik heb nu 512MB PC3200 (@ PC2700), en nog 256MB PC2700 op de plank liggen (werkt alleen met brakke timings). Zal ik dat reepje erbij doen, (en dus concessies doen aan snelheid) Is 768MB echt aan te raden voor Far Cry?

offtopic:
Iemand nog tips voor andere spellen die grafisch gezien fantastisch zijn? 8)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Tweeke schreef op 01 juni 2004 @ 12:30:
Even een subtiele kick. :)
Morgen komt mijn nieuwe videokaart binnen. Het is een Club3d Radeon 9800SE waarvan hopelijk alle 8 pipelines nog leven (dan wordt het dus een pro :9 )

Ik maak hiermee een gigantische sprong op videokaart-gebied. Nu namelijk een Geforce 4 MX440... en ik wil mijn nieuwe kaart uiteraard flink gaan testen. :*)

Far Cry lijkt me hier uitermate voor geschikt, dus ik zie er erg naar uit om het te gaan spelen met graphics @ high. :)
Klein vraagje, ik heb nu 512MB PC3200 (@ PC2700), en nog 256MB PC2700 op de plank liggen (werkt alleen met brakke timings). Zal ik dat reepje erbij doen, (en dus concessies doen aan snelheid) Is 768MB echt aan te raden voor Far Cry?

offtopic:
Iemand nog tips voor andere spellen die grafisch gezien fantastisch zijn? 8)
Ik heb ook z'n grote stap meegemaakt namelijk van een tnt2 naar een 9800 pro.
Op de tnt2 speelde ik Unreal Tournament als je met de 9800 pro UT2004 gaat spelen kun je zien hoever je er opuit bent gegaan :)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dat ziet er zeker heel mooi uit.
Maar het enige nadeel ervan is dat mn videokaart dat never nooit niet aan kan.

Maar is het dan ook "echt" 3d, of lijkt het enkel maar zo??

[ Voor 68% gewijzigd door Vanitas op 01-06-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Trivian schreef op 01 juni 2004 @ 14:04:
[...]

Ik heb ook z'n grote stap meegemaakt namelijk van een tnt2 naar een 9800 pro.
Op de tnt2 speelde ik Unreal Tournament als je met de 9800 pro UT2004 gaat spelen kun je zien hoever je er opuit bent gegaan :)
Mjah, Unreal 2004 is wel mooi, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar spellen met (op z'n minst) realistische invloeden, en dat vind je in Unreal Tournament natuurlijk niet. Ik heb screenshots gezien van Farcry waarin de kuststrook en jungle er angsaanwekkend realistisch uitzagen :)

Maar volgens mij zijn er op dit moment maar weinig (geen?) spellen die het grafische realisme van FarCry overtreffen....

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Tweeke schreef op 01 juni 2004 @ 19:57:
[...]
Mjah, Unreal 2004 is wel mooi, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar spellen met (op z'n minst) realistische invloeden, en dat vind je in Unreal Tournament natuurlijk niet. Ik heb screenshots gezien van Farcry waarin de kuststrook en jungle er angsaanwekkend realistisch uitzagen :)

Maar volgens mij zijn er op dit moment maar weinig (geen?) spellen die het grafische realisme van FarCry overtreffen....
hangt imo van het genre af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandaag is Far Cry Deal of the Day bij Game.net... voor 18 pond 99. Das ongeveer 28 euro geloof ik... dus als je em nog graag wilt en je hebt een CC... :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het boat level, ik kom er ff niet meer uit. Ik kan ook geen FAQ vinden die dit level bespreekt, dus een link naar eentje die dat wel doet is ook goed :)

Mogelijke spoiler voor mensen die nog niet bij het boat level zijn!
Ik moet nu explosives op de fuel tank van een boot plakken, en dan snel naar de voorkant van de boot rennen. Zodra het ontploft is, komt er een heli met een gunner aanvliegen. Ik weet echter totaal niet wat ik nu moet doen; m'n objective blijft "Go to the front of the boat", en als het voorsteven van de boot onder water zakt, wordt ik finaal aan flarden geschoten door die heli, ik kan dan namelijk nergens meer dekking zoeken.
Wie o wie helpt mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:45:
Ik heb een vraagje over het boat level, ik kom er ff niet meer uit. Ik kan ook geen FAQ vinden die dit level bespreekt, dus een link naar eentje die dat wel doet is ook goed :)

Mogelijke spoiler voor mensen die nog niet bij het boat level zijn!
Ik moet nu explosives op de fuel tank van een boot plakken, en dan snel naar de voorkant van de boot rennen. Zodra het ontploft is, komt er een heli met een gunner aanvliegen. Ik weet echter totaal niet wat ik nu moet doen; m'n objective blijft "Go to the front of the boat", en als het voorsteven van de boot onder water zakt, wordt ik finaal aan flarden geschoten door die heli, ik kan dan namelijk nergens meer dekking zoeken.
Wie o wie helpt mij :'(
dit is al meerdere keren als spoiler gepost in dit topic, maar het is de bedoeling dat je voor op het schip je wapen leeg schiet (grenade launcher e.d) waarbij je het best kan beginnen wanneer het schip bijna is gezonken. ook kan je na het plaatsen van de explosieven van de boot afspringen en naar land zwemmen, alwaar je gaat schieten richting helicopter.
suc6
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.