WizZie- schreef op 06 juli 2004 @ 13:13:
Ik begrijp dat Jack een bootverhuurder is, die met Val een tochtje maakte naar dat eiland.
Is het nu correct om te denken dat Val daarheen ging om het één en ander 'uit te pluizen'? Ze is een CIA agent, dus wist de CIA (via Doyle, ook een CIA agent) ervan dat Krauwer (heet ie zo?) te ver ging, en daarom ging Val daarheen ofzo??
Ik vind het een beetje vaag. Crow is gewoon de aanvoerder van al die mercenaries, en Krauwer is die professor in genetische manipulatie. Die Krauwer werkte eerst voor de CIA, en is toen zelf begonnen op dat eiland. De CIA wist dat, dus stuurden ze Doyle erheen als undercover agent.
|
Doyle werd naar Krieger gestuurd als 'assistent' door de CIA omdat Krieger uit het/een regeringproject was gekicked omdat ie op mensen was gaan testen...
Doyle == undercoveragent
Val == CIA-agente
Jack == Vakantieganger(rood shirt....slechte keus voor een commando )
Waarom Val er precies heen moest ontging me ff, misschien de game op nieuw doen op realistic 
|
Geen id, dat hebbik zelf ook gemist :-S
=> Waarom veraadt Doyle Jack en Val? Hij zei iets over geld enz. Hij geloofde ook dat 'dit de evolutie was', en dat het door moest gaan. Waarom dat veraad?
|
Ik vind het zelf ook een beetje een afgeraffeld einde, die kerel had je ook gewoon op een bootje kunnen zetten naar dat eiland waar Krieger en Crowe zaten en jouw hun laten vermoorden en zelf met het project doorgaan, ipv jouw eerst sturen om Val meerdere malen te redden enz.
Geld, macht etc etc. Hij had ook gewoon Jack & Val van het eiland af kunnen leiden zonder te hoeven benadrukken dat ie nu evil was geworden....
Sowieso stom aangezien Doyle je de hele missie begeleid en je door de beste defence lines van Krieger jaagt had ie kunnen verwachten dat die paar specialforce ventjes Jack echt niet tegen zou houden...
|
=> Doyle is toch gewoon een professor in zo'n wit pakje daar? Hoe kan het dan dat die ME gastjes, die trouw waren aan Krauwer, Doyle gingen supporten (het laatste checkpoint in het spel), ze beschermden hem. Waarom? Hij veraadde Krauwer toch?! Hij wilde de boel zelf in handen nemen...
|
An sich maakt het niet uit, met het wegvallen van Krieger kan Doyle de head- scientist zijn geworden...
|
Ik geloof dat ze zeiden dat ze blootgesteld werden aan hogedoses in de lucht....normaal zou het/een serum idd moeten werken..wel wazig maar het is gewoon een manier om de druk een beetje op te voeren ipv de eerste beste partol boat te nemen en d'r vandoor te spaaien met Val...
|
- Vinden jullie ook niet dat Doyle veel te makkelijk doodging? Ik bedoel, het is realistisch, oke, dat geef ik toe. Een dokter is geen vechtmachine. Maar het was imo toch iets te makkelijk. Zoals sommigen ook zeggen; iets te abrupt, dat einde.
|
Ja en neej, die hele vulkaankrater is een grote eindbaas. Dat stuk met Krieger was even moeilijk als die krater oversteken(naja moeilijk....als die ventjes dood waren was het een kwestie van Krieger een paar keer op z'n bek raken met de 2nd fire van de OICW 
Mja, zo werkt het altijd toch? Na een soortement van climax => einde.
Ze hadden je op z'n minst nog terug mogen laten lopen naar zee, samen met allelei merchs & special forces die um ook proberen te peren 
|
- Hoe lang hebben jullie gedaan over het eenerlaatste checkpoint, namelijk; de valei oversteken en al die beesten ontwijken? Is het verbeelding geweest, of heb ik het juist als ik zeg dat je minder vaak geraakt wordt als je, al lopend, op die beesten vuurt? Ik zelf heb er heel erg lang over gedaan. En dan bedoel ik ook echt heel erg lang. 40 keer opnieuw laden is geen grapje. Maar dat hindert mij verder niet.
|
Deur open en met de AG36 die ventjesvan het dak links eraf knallen. Shot gun, wachten tot die raketwerper grunt voor je neus komt en dat ding ledigen(inhouden die hap dus 1 raket en je bent de lul) dat andere dak(rechts) af railen. Ze zijn goed te zien met de nightvision goggles op, wel snle zijn van de hele pit stormt inmiddels op je af. Als je de OICW volgeladen hebt kun je die rakettrigens met de 2nd fire bestoken en heen en weer blijven strafen, komen ze in de buurt dan trek je je M60/Para te voorschijn en knallen maar....
UITERAARD moet je blijven bewegen...Duh...
10x herladen + flink wat stress & vloeken was voldoende 
|
Ja voor de mensen die de spoilers niet lezen is het idd een nutteloze post
Ik kijk iig uit naar Far Cry 2, misschien een paar ontsnapte Trigens afmaken

OF een nieuw complot bij thuiskomst

. Ik heb genoten van deel 1, bij verreweg de beste strategische shooter van dit jaar so far.... Ik had zo'n beetje verwacht dat het spel eerder afgelopen was
(nadat je Val gered had, de eerste keer) |
maar het duurde echt veel langer dan verwacht, en da's altijd veel leuker

Southern Sun schreef op 05 juli 2004 @ 21:27:
nou hehe ik heb m ook eindelijk.
ben nu net bij de research facility in de tree tops
de levels hier voor waren echt vet. zelfs met mn crappy computer en alles op low vind ik het nog cool. kan niet wachten tot een nieuw vid. kaart
heb tot nu toe ook alles redelijk sluipend gedaan. heerlijk, beetje verschuilen in de bosjes en toeslaan.
ff een beetje in het topic zoeken of er nog veel buitenlevels komen hierna voordat ik alles over me heen krijg dat k moet zoeken

Ja en neej, wisselt een beetje af. Maar als tot aan de research facility makkelijk & soepel gaat, kan ik me niet voorstellen dat het erna een ramp word....
Tis wvooral je vidkaart die je nodig hebt, ik heb maar 512 mbram en keil alles uit het geheugen dat niet noodzakelijk is omdat anders het laden te lang duurt
Op trilineair filteren & particles na is alles op high, nadeel is wel dat na een mapload je eerst ff een keertje op de grond moet schieten omdat het geluid enzo nog in het geheugen geladen worden, zelfde geld voor de verrekijker & cryvision
offtopic:
jaja tijd voor een upgrade..i know

[
Voor 10% gewijzigd door
Rey Nemaattori op 06-07-2004 21:41
]