[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.761 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/far_cry_top.gif

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/36width.gif

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/message1.gif

Wat is Far Cry?
Far Cry is een First Person Shooter (FPS) dat zich afspeelt op mooie exotische eilanden. Jij speelt een karakter genaamd Jack Carver die een boot bedrijf heeft en mensen de omgeving laat zien. Je laat de journalist Valerie Cortez de omgeving zien met een boot totdat het gruwelijk fout gaat… Hiermee start de singleplayer (SP) gedeelte. Naast de SP gedeelte heeft Far Cry ook nog een goede multiplayer (MP) support.

De Far Cry engine heet simple: CryEngine. Het spel wordt uitgegeven door Ubisoft en is ontwikkeld door Crytek. Bij het spel Far Cry zit ook een editor om eigen levels/maps/campaigns e.d. te maken. Deze editor heeft de naam ‘Sandbox editor’ meegekregen. Opzich oogt het vrij makkelijk te gebruiken maar als je er wat meer mee ‘speelt’ kom je tot de ontdekking dat het nog vrij pittig is een kwalitatief goede map te bouwen.

Verder nog even zeggen dat Far Cry toch wel één van de beste spellen is van de laatste tijd. De graphics zijn van een topniveau en wat vooral opvalt, is de AI (computergestuurde tegenstanders in dit geval). De AI reageert op het geluid die je maakt (kunnen voetstappen zijn of wapengeluiden) en de AI opereert als een groep. Er is bijna altijd een leider bijvoorbeeld aanwezig die zijn groep commandeert. Ook kun je met een verrekijker de vijanden afluisteren wat ze te zeggen hebben. Dit kunnen onzin gesprekken zijn of tactische beslissingen.

Links:
Officiële Far Cry site
CryTek (ontwikkelaar)
UbiSoft (uitgever)

far-cry.net (community site)
Far Cry walkthrough (nog in ontwikkeling)

In-game informatie:
Wapens
Equipment
Vijanden
Voertuigen
meer informatie over de CryEngine

Links naar oude GoT topics:
Far Cry
[PC]Far Cry – Deel 2
[PC]Far Cry – Deel 3
[PC]Far Cry – Deel 4

Links naar andere bijzondere GoT topics:
[PC] Far Cry Mods/Editing topic

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/message2.gif

Screenshots:
Om de opening van dit topic een beetje snel te houden zal ik niet direct screenposts posten. Enkel wat directe linkjes naar sites waar je ook een goede eerste indruk kunt krijgen van het spel Far Cry.
Official Far Cry site screens
far-cry.net screens

Video’s:
Je kunt het beste de video’s downloaden door op de link te staan en dan rechtermuisknop: doel opslaan als.
Far Cry trailer #3 (32,7 MB)
Far Cry trailer #2 (10,8 MB)
Far Cry trailer #1 (9,9 MB)
CryEngine movie (19,7 MB)
E3 trailer (3,1 MB)
AI trailer (10,4 MB)

Demo:
Volg deze link om een overzicht te krijgen met sites die de demo aanbieden. LEES ook diezelfde pagina voor informatie over systeem eisen en eventueel andere informatie.

Patches:
De laatste patch voor Far Cry is patch 1.1 Deze kun je o.a. op de volgende locaties krijgen (27 MB):
3D gamers
WorthPlaying
FileFront
FilePlanet

Gratis stuff:
Een overzicht van wat leuke dingen die je gratis kunt krijgen.
Concept Art (link naar site)
Webkit (4,63 MB)
Screensaver (5,05 MB)
Winamp skin (203 kB)
Messenger iconen (3 kB)
Messenger achtergrond plaatje (238 kB)
Wallpapers (link naar site)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/message3.gif

Systeemeisen:
Aanbevolen:
• OS support voor: Windows 98SE/ME/2000/XP
• Processor: AMD Athlon 2400-3000+ of Pentium 4 2-3 GHz
• RAM: 512-1024 MB
• Videokaart: 128 MB GeForce 4 128 MB tot GeForce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT
• Geluidskaart: Sound Blaster Audigy series
• DirectX Versie: DirectX 9.0b (staat ook op de cd/dvd)
• DVD-ROM: 8x-16x DVD
• Harde schijf ruimte: 4 GB
• Multiplayer: Breedband met 64 Kbps up (512 Kbps up om 8 spelers te hosten)

Minimaal:
• OS support voor: Windows 98SE/ME/2000/XP
• Processor: 1 GHz
• RAM: 256 MB
• Videokaart: 64 MB DirectX 9.0b compatible
• Geluidskaart: DirectX 9.0b compatible PCI kaart
• DirectX Versie: DirectX 9.0b (staat ook op cd/dvd)
• DVD-ROM: 4x DVD
• Harde schijf ruimte: 4 GB
• Multiplayer: Breedband met 64 Kbps up (512 Kbps up om 8 spelers te hosten)

Welke poorten moet ik forwarden om Far Cry online te kunnen spelen?
UBI.com poorten:
TCP: 40000 - 42999
UDP: 41005

FarCry game poorten:
Server:
Uitgaande poort 49001/49002
Ingaande is client afhankelijk

Client:
Ingaande poort is 49001/49002
Uitgaande poort is client afhankelijk (meestal door OS al automatisch bepaald)

ATI problemen:
Volgens de techsupport van UBI moeten alle problemen verholpen zijn met de laatste catalyst: http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_44_Release_Notes.html

Hoe kan ik mijn framerate zien?
Open de console met de tilde key (~ tekentje, links naast de nummer 1) en tik in: \r_displayinfo 1

Hoe kan ik screenshots en/of video’s maken?
www.fraps.com is een goed programma om dit soort zaken mee te doen. Let wel op dat als je video’s wilt maken dat je met de demoversie ‘reclame’ in beeld gaat krijgen.

DVD/CD versie hoe zit dat nou?
Je kunt Far Cry krijgen in de zogenaamde DVD versie OF CD versie. De CD versie bestaat uit 5 cd’s terwijl de DVD maar uit 1 schijfje bestaat. Er is absoluut geen verschil (kwa data die erop staat) verder tussen onderlinge versies. Je hoeft met de cd versie verder nooit te switchen van cd als je aan het spelen bent (natuurlijk wel als je het spel moet installeren).

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/message4.gif

Regeltjes zijn er om overtreden te worden, maar let toch even op het e.e.a. om de discussie leuk te houden :)

Verder heb ik een groot gedeelte ff stout ge copy/paste van het Vietnam topic. Heb nog ff zitten dubben moet ik het er nou wel of niet in doen. Toch maar besloten het wel te doen mochten mensen zich nog vervelen en wat te lezen willen hebben ;) En om (hopelijk) een snel en makkelijk overzicht te geven mocht je ergens niet zeker van zijn.

Spoilers:
Sommige mensen willen bijvoorbeeld nog niet precies weten hoe het verhaal gaat van het singleplayer gedeelte. Of ze willen niet weten wat je precies moet doen om een level uit te spelen. Mocht je denken dat je post een spoiler bevat dan kun je overwegen een stukje code te plaatsen zodat het niet direct leesbaar wordt.
code:
1
[table][tr][td bgcolor=#000000]TEKST[/td][/tr][/table]

Voorbeeld (hou je muis ingedrukt op het zwarte om het te selecteren):
Je kunt dit alleen lezen als je dit selecteert!

Screenshots posten:

Uit de algemene FAQ van GoT:
code:
1
[img=w,h,1] url afbeelding + link afbeelding [/img]

Deze tag werkt wel maar heeft niet echt effect omdat ik toch eigenlijk vind dat je moet resizen (met paint software) om kB’s te besparen voor de modemmers en langzame servers bijvoorbeeld.

Er zijn nog 2 andere manieren welke ik persoonlijk liever zie:

1. Je resized je plaatje met je favoriete painttool naar een maximum breedte van 600 pixels.
code:
1
[img]urlvanplaatje[/img]

2. Je doet hetzelfde als bij 1 maar je geeft dan ook nog een url mee naar het grote plaatje (krijg je dus twee plaatjes) dan krijg je de volgende code:
code:
1
[url=urlGROTEimg][img]urlKLEINEimg[/img][/url]

Let op de volgende zaken voordat je besluit een screenshot te posten:

• Zorg dat je aan een maximum breedte van 600 pixels houdt.
• Probeer alleen mooie acties te posten. Bijvoorbeeld als je bug/glitch ziet of op een rare manier d00d gaat oid, ‘panorama’ (mooie) screens zijn ook goed, moet je er wel op letten dat je een beetje mooie kwaliteit hebt. Het moet iig ‘bijzonder’ zijn anders is het alleen maar vervelend voor andere mensen die het topic lezen om alles in te laden.
• Een (thumbnail) screen van 600 pixels hoeft maximaal maar 100 a 150 kB te wezen in filesize (en dat is nog vrij groot). Zorg dat je de filesize in de gaten houdt.

Illegale zaken:

Als je niet zeker van je zaak bent over wat je wel en niet mag posten lees dan het volgende eens door:

Als het niet mag, haal het dan maar weg
Algemene policy
SGD FAQ

Vervolgens zijn er altijd wel ‘grijze’ gebieden. Neem dan, in dit geval, contact op met een SP mod, voor contact info: De organistatie achter GoT

Clan zaken:

Het is regel dat er op GoT in principe niet over clanzaken wordt gesproken m.b.t. het oprichten ervan.

HELP!!!11!! ik heb een probleem met het spel:

Dit topic is niet bedoeld om je problemen op te lossen. SPV bestaat om problemen met je spellen op te lossen om de boel overzichtelijk te houden.

LET OP! Vaak zijn het problemen die al vaak zijn voorgekomen.

• Neem de startpost van dit Far Cry topic door.
• Eventueel een startpost van een vorig Far Cry topic.
Google.com en de GoT search zijn je beste vrienden.
• Controleer UBI techsupport

Kun je jouw probleem met oplossing nog steeds niet vinden op GoT dan zou je kunnen overwegen een SPV topic te openen. Wees er dan wel zeker van dat je de stickies leest van SPV om er zeker van te zijn dat je een goede en duidelijke topicstart maakt zodat jouw probleem snel opgelost kan worden.

Lees dit voor je een topic opent/een reply post!

Lijstje om rekening mee te houden voor het openen van een SPV topic:

• Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk, eventueel met een screenshot.
• Wanneer is het probleem ontstaan, heeft het wel eerder gewerkt?
• Je systeem specificaties.
• Mocht er een oplossing zijn; vermeldt die dan ook om lotgenoten te helpen in de toekomst.

Een klein vraagje tussendoor als in ‘hoe kan ik mijn fps zien’ kan best omdat het vrij ‘klein’ van aard is en snel op te lossen. Let wel op dat een vraag zoals hoe kan ik mijn fps zien irritatie opbrengt omdat dit vaak gevraagd wordt en ook in de FAQ te vinden is bijvoorbeeld. Als jij laat zien dat je ergens moeite voor hebt genomen (als in startpost/faq lezen, juiste info posten enz.) dan is men meestal ook sneller bereid je te helpen :)

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/GoT/far_cry_bottom.gif

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 14:43 . Reden: spoiler voorbeeld (regeltjes) en link naar edit topic (algemeen) toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele mooie OP. ^O^. Ik zit te twijfelen. Zal ik hem kopen, ja of nee? Waarom wel, en waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gekocht. het is een goed spel, mits je een beestje als systeem hebt.

pro's:
- graphics = orgasme _/-\o_ (eindelijk mijn FX5900 Ultra 256mb eens testen }) )
- 3 gig aan single player = lang :)
- het is eindelijk eens moeilijk

no's:
- hoge systeem eisen
- na 15 levels heb je het wel gehad met mannetjes en tri-gens neerhakken
- de multi-player is niks waard

verder is het even wennen aan de gameplay, maar die heb je binnen 10 min onder de knie.

het is de moeite waard. mits je de tijd hebt.
p.s dit is allemaal een mening van mij, dus please ga me niet aanvallen oid :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 02:07:

- de multi-player is niks waard
Waarom is die niks waard?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Alweer het 5e deel.

Dit spel heeft echt de potentie om een van de beste games dit jaar te worden!

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultimateb schreef op 13 april 2004 @ 02:30:
[...]

Waarom is die niks waard?
Het mooie van de single player vind ik de vele kleine details die ze gebruikt hebben. (denk hieraan vissen neer kunnen schieten etc). in de multiplayer hebben ze niets van dat alles gebruikt, en gaat het puur om de gameplay. nou is dat niet farcry's sterkste kant (naar mijn mening). en zal het dus nooit een top multiplayer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

pfff het is al weer 03.15.. hoe spannend kan een spel zijn ;)
Sinds HL 1 niet meer deze spanning meegemaakt. Ben nog niet bijster ver volgens mij. LeeS: net bij die tree routes geweest dat je die trigents voor het eerst ontmoet. En nu verder met de jeep naar die bunker. Echt spannend spel. Best pittig ook. Soms als ik /save dan load hij later niet lekker meer. Met kapotte HUD enzo. Enig idee?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Man, dit spel is écht zon beetje net zo eng als half-life :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Man dit is echt weer een slecht moment voor mijn portemonnaie om dit spel uit te brengen. Na autodetect kwam ik erachter dat alles op LOW! stond. Nou * M.I.G. is nu bezig om een nieuwe kaart uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

BaRF schreef op 13 april 2004 @ 07:34:
Man, dit spel is écht zon beetje net zo eng als half-life :D
half life eng? in dat geval: denk je dat je doom3 zal overleven? :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jazzper schreef op 13 april 2004 @ 03:15:
Soms als ik /save dan load hij later niet lekker meer. Met kapotte HUD enzo. Enig idee?
Niet saven, eigenlijk cheat je dan ook, want je hoort niet te saven :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:59
py.mosjuh schreef op 13 april 2004 @ 08:00:
[...]

half life eng? in dat geval: denk je dat je doom3 zal overleven? :+
Ik heb hetzelfde probleem dat ik halflife eng vond.. maar dat heeft er ook zeer zeker mee te maken dat halflife een verhaal heeft en alle doom series niet echt.. je wist wat er ongeveer je te wachten stond.. bij farcry en halflife heb ik dat totaal niet.. je hoort ze wel grommen enzo maar dat is dan ook alles..

btw heeft er iemand het logo van Krieger corp. in EPS formaat voor mij?

[ Voor 8% gewijzigd door Webgnome op 13-04-2004 08:21 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[....gewoon even "inhaken" in het topic....] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een mini-submarine mod voor dit spel, zou echt prachtig zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

even op HL niet zo eng is.... vergeleken met doom3.
nou heb ik doom3 nog niet gezien maar uhm dat lijkt me weer zo'n afgezaagd rag em neer spel zonder ook maar een leuk verhaallijn.

ik was 13 toen ik HL speelde 9 uur 's avonds wintertijd dus pikkedonker met een maat van me. loop je om een hoekje springt er ineens zo'n rotbeest op je af Skriiiii. nou das pas schrikken ....

Maar over far cry, ziet het er wat stoer uit op de gamecube ? of zeg je van hou het maar bij je mario kart ;) gamecube heeft echt zo'n meer strip engine (vind ik)

[ Voor 10% gewijzigd door Fed-Ex op 13-04-2004 09:13 . Reden: hij is idd op de gamecube :) ]

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
wow een prachtige OP! Mis nog wel een linkje naar mods/editing topic: [rml][ PC] Far Cry - Mods/Editing topic[/rml] :)

Vind je het trouwens goed als ik jou top plaatje ff jat voor dat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

Spuit 11: Mooie OP, met de fansite kit gemaakt?

Zit nu bij dat stukje dat je die vorkheftruc moet transporteren. En ik heb een fobie voor hoge donkere gebouwen :z

[ Voor 1% gewijzigd door Spockz op 13-04-2004 10:03 . Reden: grove typo ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik heb ooit wel eens iets gelezen over artifacts in het spel weet iemand daar meer over?

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier boven schreef iemand dat de multiplayer niks waard is. Maar heb je wel eens in goeie teams assault gedaan? dat zit best goed in elkaar hoor en je bent er best lang mee bezig. Ook tis geen counterstrike of wat dan ook (niet dat ik van CS houd maar toch. Ik zou zeggen wacht eerst ff tot er een iets grotere online community is en dan pas spelen :) het spel staat nog beetje in de kinderschoenen wat betreft multiplayer. Maar goed dit is natuurlijk een mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
er staat 2x een linkje naar FarCry Deel 3 in je startspost :)

[ Voor 5% gewijzigd door ZeRoC00L op 13-04-2004 11:26 ]

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
jawel, alleen heet die ook 'deel 3' ;)

grmbl, snel editten he ;)

[ Voor 41% gewijzigd door The Evil Brain op 13-04-2004 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk spel, dit weekend veel gespeeld op lanparty. Zeker een van de betere games van dit moment en erg goed speelbaar in een lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

M.I.G. schreef op 13 april 2004 @ 07:41:
Man dit is echt weer een slecht moment voor mijn portemonnaie om dit spel uit te brengen. Na autodetect kwam ik erachter dat alles op LOW! stond. Nou * M.I.G. is nu bezig om een nieuwe kaart uit te zoeken.
Als ik jou was zou ik even een maandje wachten en dan de nieuwe radeon kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Volgens mij ben ik nu in het laatste level... Ik ben nu in de grote gebouw met die koepel (volgens mij heettie the factory). Als ik de grote deur aan het begin open kom ik in een lange zaal met wat pilaren en van die blauw geprojecteerde trigens in het midden. Het wemelt er van die elite merchenaries... (met de fucking schilden enzo) en luitjes met rocketlaunchers... Lomp moeilijk ik kan me er niet doorheen worstelen... Is er misschien een goede manier voor om dit te doorlopen? (en dan natuurlijk geen God mode want ik ben anti-cheat_)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 11-09 18:01
Zoveel mogelijk headshots was voor mij de enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

Ja en achter de pilaren schuilen. Eigenlijk NIET in dat middengangpad komen.

En NIET reloaden maar gewoon een andere gun pakken als je clip leeg is...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Rage_667 schreef op 13 april 2004 @ 11:57:
Volgens mij ben ik nu in het laatste level... Ik ben nu in de grote gebouw met die koepel (volgens mij heettie the factory). Als ik de grote deur aan het begin open kom ik in een lange zaal met wat pilaren en van die blauw geprojecteerde trigens in het midden. Het wemelt er van die elite merchenaries... (met de fucking schilden enzo) en luitjes met rocketlaunchers... Lomp moeilijk ik kan me er niet doorheen worstelen... Is er misschien een goede manier voor om dit te doorlopen? (en dan natuurlijk geen God mode want ik ben anti-cheat_)
ja daar had ik ook even moeite mee
loop niet te ver de kamer binnen en ga regelmatig liggen, verschuil je achter de pilaren, gooi hier en daar wat handgranaten schiet met de OWIC wat granaten op die ventjes dan zijn ze in één keer dood. ik geloof dat het er een stuk of 8 totaal zijn. Ohja schiet af en toe een rocket op ze af helpt ook maar dat spreek voor zich ;)
gewoon blijven proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in het laatste level, krijg ik een filmpje maar aan het einde er van loopt die steeds vast >>> critical exception. Ik heb dit ook gehad bij level 17 ofzo bij een filmpje maar toen kon ik gewoon filmpje overslaan met spatie maar dat lukt nu ook niet :'( mijn pc spec. Moederbord Asus a7n8x deluxe, videokaart Asus fx5200 128mb, 2x 256 mb ddr, AMD Athlon XP 1600+. Best wel vreemd eigenlijk want de rest van het spel heeft super gedraaid.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

delete alsjeblieeeft die ontieglijke spoiler.

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 13-04-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 13 april 2004 @ 13:13:
[...]

delete alsjeblieeeft die ontieglijke spoiler.
Een watte ?? :? wat doe ik nou weer verkeerd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:26:
[...]Een watte ?? :? wat doe ik nou weer verkeerd haha
verklappen wat er in het verhaal gebeurt...beetje lullig voor de mensen die nog lang niet zo ver zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik zal hem aanpassen maar het gaat mij dus om die critical exception, ik wou het alleen ff duidelijk uitleggen heeft imand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:29:
Oke ik zal hem aanpassen maar het gaat mij dus om die critical exception, ik wou het alleen ff duidelijk uitleggen heeft imand een idee ?
Sja..beetje vreemd..ik kan je vertellen dat je namelijk het spel uitgespeeld heb....
Ik neem aan dat je het spel gewoon in de winkel heb gekocht :D Geen idee wat er kan zijn, er staat alleen "Critical Exception " in de foutmelding?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

-- dubbelpost --
Kreeg een 404 error maar mn post was al geplaatst?

[ Voor 82% gewijzigd door Max|Burn op 13-04-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet dat ik het spel heb uitgespeeld was alleen nog benieuwd was er na nog kwam, filmpjes ofzo. Ja heb het spel in de winkel gekocht. Als ik de critical exception krijg doet het spel niets meer, als ik dan met ALT/TAB naar mijn bureaublad ga heb ik er een schermpje staan met Critical Exception ik zal nog wel een keer kijken wat er precies nog meer bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DarkShadow schreef op 13 april 2004 @ 09:12:
wow een prachtige OP! Mis nog wel een linkje naar mods/editing topic: [rml][ PC] Far Cry - Mods/Editing topic[/rml] :)

Vind je het trouwens goed als ik jou top plaatje ff jat voor dat topic?
Als je maar niet direct linkt :)
Pic_Art schreef op 13 april 2004 @ 10:02:
Spuit 11: Mooie OP, met de fansite kit gemaakt?

Zit nu bij dat stukje dat je die vorkheftruc moet transporteren. En ik heb een fobie voor hoge donkere gebouwen :z
Nee, plaatjes uit dds files gehaalt das tenminste uncompressed :P moest er helaas wel gif van maken in startpost omdat IE suckie omgaat met de kleuren van PNG :(

Verder tikfoutje gewijzigd deel 3 moest 4 zijn, en voorbeeld van een spoiler tag toegevoegd onder de kop regeltjes en een link naar editting topic onder algemeen toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Oew ik heb net ff 512mb bijgeprikt, en het draait echt veeeel beter :Y)
Eerst had ik vaak dat wanneer ik bijvoorbeeld op een tankje benzine schoot het spel een seconde stil stond, nu helemaal niet meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37

mambo No5

Bad Apple?

HELP!!!11!! ik heb een probleem met het spel:
offtopic:
Typo

Ik zit nu zelf in het einde van regulator te pielen bij het helieplatform waar ik moet wachten op de vrouw.. Het is me alleen nog niet gelukt om voorbij de buitendeur te komen :/

/me mambo no5 gaat het toch nog eens een keer proberen

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

offtopic:
Psssst, das express gedaan

[ Voor 44% gewijzigd door Spockz op 13-04-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nette startpost :) Misschien moeten mensen hem iets beter doorlezen, vooral het spoiler gedeelte :X

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ligt het nou aan mij of is de viewdistance nou zo klein... en waarom vallen d'r allemaal textures weg of worden niet goed weergegeven... :+

verder wel grappig spelleke. zou wat leuker zijn als alle futures het eens deden *wacht op patchen 'n stuff :)

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraag, ik vind far cry niet echt lekker lopen terwijl ik een l33t 1337 systeem heb :P, de demo liep veel beter toen kon ik alles op high spelen met een fps van stabiel 50. Nu heb ik aa volledig aan en texture enzo op high en sommige dingen op medium met een fps van 30 tot 70. Ik heb wel de 4.4 driver ipv 4.3 maar hij hoort toch juist beter te lopen :'(

Radeon 9800PRO
1024 DDR
xp3000
asus k7ndeluxe
xp home
dx 9.0b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

sjobber schreef op 13 april 2004 @ 16:26:
ligt het nou aan mij of is de viewdistance nou zo klein... en waarom vallen d'r allemaal textures weg of worden niet goed weergegeven... :+

verder wel grappig spelleke. zou wat leuker zijn als alle futures het eens deden *wacht op patchen 'n stuff :)
Zelf totaal GEEN last van missende textures of andere problemen..zal eerder aan je drivers liggen ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjobber schreef op 13 april 2004 @ 16:26:

Vsync al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

niet dat het de bedoeling is dat wel allemaal onze specs gaan posten en hoe die dan wel niet draait, maar ik ben wel een voorbeeld aan de onderkant dus dan kunnen mensen zien hoe het ook kan:

XP1800+, 512DDR, GF2 400MX 64Mb, 1024x768x32, en niet eens alles op low. Draait als een zonnetje, ook als er gecompliceerde meuk is. Vraag me niet hoe het kan. Maar dan kunnen jullie het ook. Ben nu met die editor aan het pielen (ooops das een ander topic) maar leuk is dat zeg!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Woei ik heb hem net uitgespeeld. Wel dat was dan geen gemakkelijk spel.
Als ik 1 tip heb voor iedereen is het gewoon zoveel mogenlijk headshots doen, anders geraak je er niet. Het moeilijkste stuk voor mij was toch dat deel met die helicopter en de boot. Daar heb ik het langst vastgezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Letsnow schreef op 13 april 2004 @ 18:01:
Woei ik heb hem net uitgespeeld. Wel dat was dan geen gemakkelijk spel.
Als ik 1 tip heb voor iedereen is het gewoon zoveel mogenlijk headshots doen, anders geraak je er niet. Het moeilijkste stuk voor mij was toch dat deel met die helicopter en de boot. Daar heb ik het langst vastgezeten.
Hmm, ben ik dan weer eens heel raar als ik dat veels te makkelijk vond? Ik heb relatief veel moeite met het spel om het maar zo te zeggen maar die heli was bij de 2e poging al uit de lucht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik had hem in 1x met een raket. Lucky me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

welk level is dat? Krijg ik zeker nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

op een gegeven moment moet je een boottochtje maken. Is wel lachen.

Behalve als zo'n halve gare je boot opblaast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 03:53
Wat FarCry nodig heeft qua multi is een killer-mod. En met deze engine kan dat makkelijk, plus dat erg veel mensen hem gekocht hebben. Nu maar hopen op een paar mensen met een briljant idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
IceStorm schreef op 13 april 2004 @ 18:07:
[...]

Hmm, ben ik dan weer eens heel raar als ik dat veels te makkelijk vond? Ik heb relatief veel moeite met het spel om het maar zo te zeggen maar die heli was bij de 2e poging al uit de lucht ;).
Die helicopter heb ik zelfs overgeslagen.. gewoon nadat verteld is dat val niet op de boot is teruglopen.. dat ding eraf schieten en weg varen..missie gehaald.. :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

? Webgnome over welke missie heb jij het nu? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Is er ook een reflect all (dus incluis bomen) commando voor in de console, of zit er zo'n optie weer verborgen in .pak files?

En het gras floept gewoon voor m'n voeten tevoorschijn, niet echt realistisch, is deze afstand ook instelbaar?

@Sjah: Inderdaad, een Jurrasic Park Mod met AI Raptors! :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 13-04-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Pic_Art schreef op 13 april 2004 @ 18:50:
? Webgnome over welke missie heb jij het nu? :S
waarom heeft een spel dan ook 2 missies met een boot en een heli 8)7

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 00:51
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 02:50:
[...]

Het mooie van de single player vind ik de vele kleine details die ze gebruikt hebben. (denk hieraan vissen neer kunnen schieten etc). in de multiplayer hebben ze niets van dat alles gebruikt, en gaat het puur om de gameplay. nou is dat niet farcry's sterkste kant (naar mijn mening). en zal het dus nooit een top multiplayer worden.
sorry hoor... dit is dus niet waar. Multiplayer levels bevatten vogels en vissen :) zelfs in me eigen gefixte MP level zitten papegaaien die je achterna komen :) dus kan je beetje zien waar je mede spelers zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik wil gaan cheaten (schaam me toch een beetje) maar ja die monsters heh! Ik weet eigenlijk niet of ik op dit forum hierover mag hebben, maar denk ut wel. Ik heb een cheat gedownload van Immersion....en in de beschrijving staat dit:

First off, move the DevMode.lua file to the main FarCry Directory
overwritting other file.
Now Start game by adding the '-devmode' parameter, in game - use the
following hotkeys:

Deze zin snap ik niet: "Now Start game by adding the '-devmode' parameter". Kan iemand mij aub uitleggen wat ze hiermee bedoelen en hoe ik dat voormekaar krijg. bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
als je de shortcut op je desktop heb staan deze openen (rechter muisknop en dan eigenschappen) dan zie je regel staan waar het .exe bestand staat en daar zet je dat achter dus FarCry.exe" -devmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

nah aan vsync ligt het niet, drivers lijkt me stug, patch net zo min. Alles geupdate, ben niet zo stom, geloof ik, of wacht was ik dat niet ? hmm nou jah je weet watt ik bedoel, dat dit dus niet het problemen topic is maar toch :p

speelt nu wel erg k*t met een fps van 100. hoezo k*t ? omdat die domme bomen telkens blauw zijn, en die poppetjes daarom vaak niet te zien zijn >.<

bweheheh, vind het overigens nogal een rambo spel, rushen, na halo, nooit zo makkelijk geweest :p

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 15:55
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 20:53:
Ik heb een vraagje. Ik wil gaan cheaten (schaam me toch een beetje) maar ja die monsters heh! Ik weet eigenlijk niet of ik op dit forum hierover mag hebben, maar denk ut wel. Ik heb een cheat gedownload van Immersion....en in de beschrijving staat dit:

First off, move the DevMode.lua file to the main FarCry Directory
overwritting other file.
Now Start game by adding the '-devmode' parameter, in game - use the
following hotkeys:

Deze zin snap ik niet: "Now Start game by adding the '-devmode' parameter". Kan iemand mij aub uitleggen wat ze hiermee bedoelen en hoe ik dat voormekaar krijg. bij voorbaat dank.
ik denk:

snelkoppeling maken met (bijv) dit erin:
code:
1
"c:/games/far cry/bin32/far cry.exe" -devmode

kan anders zijn hoor, maar zo voer je parameters in bij half life :P

Ik heb nu net krieger vermoord en moet nu door dat dal met al die monsters
nou was ik aan de overkant en kwam daar een knop tegen voor een lift, maar voor welke lift is ie, want echt veel tijd om te zoeken heb je niet. nogal veel beesten daar :P

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

nee die lift moet je niet hebben
daar beneden heb je die poten hé in 1 van die poten zit een lift. Daar moet je mee omhoog en dan zie je het zelf wel weer hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 15:55
Pic_Art schreef op 13 april 2004 @ 21:05:
nee die lift moet je niet hebben
daar beneden heb je die poten hé in 1 van die poten zit een lift. Daar moet je mee omhoog en dan zie je het zelf wel weer hé?
is die knop daar ook voor :? of doet die lift het automagisch

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

de knop om hem te roepen zit aan dezelfde paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien kan je hier iets mee:

Console commands

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

sjobber schreef op 13 april 2004 @ 21:03:
bweheheh, vind het overigens nogal een rambo spel, rushen, na halo, nooit zo makkelijk geweest :p
is natuurlijk afhankelijk van de moeilijkheidsgraad maar: wacht maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Is trouwens mogelijk om far cry in 640*480 te spelen? Ik zie die resolutie namelijk niet bij de video options. Ik wil dit omdat ... geforce FX 5600XT trekt niet zoveel

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ja die mogelijkheid is er hier gewoon hoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
blech waarom kan ik al die spellen niet meer spelen met mijn ouwe trouwe computertje, draait dan tegenwoordig alles om die ultra graphics :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Rakkerzero schreef op 13 april 2004 @ 22:16:
Is trouwens mogelijk om far cry in 640*480 te spelen? Ik zie die resolutie namelijk niet bij de video options. Ik wil dit omdat ... geforce FX 5600XT trekt niet zoveel
Mijn geforce 2 Ti dan, geen Bump-mapping (oerlelijk water) en bij het aanklikken van Anti-aliasing crasht het spel naar de desktop. Als ik de kwaliteit van het licht hoger zet, dan ziet het verlichte er wit ui en zo kan ik nog doorgaat.

Zit nu vast bij het level cooler :(

Ik haat trouwens die indoor levels :( Volgens de previews waren het bijna alleen maar outdoor levels, overdag (dus niet 's nachts zoals 8 levels tot nu toe waren) en vooral geen stomme nepbeesten! Het beste level tot nu toe was Fort, dat level waar je op het water begint met een rubber bootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTie
  • Laatst online: 25-02 14:43
mambo No5 schreef op 13 april 2004 @ 15:17:
[...]
offtopic:
Typo

Ik zit nu zelf in het einde van regulator te pielen bij het helieplatform waar ik moet wachten op de vrouw.. Het is me alleen nog niet gelukt om voorbij de buitendeur te komen :/

/me mambo no5 gaat het toch nog eens een keer proberen
Ik zit hier ook vast. Tot nu toe niet echt lastig gevonden. Maar dit stuk je lukt neit echt. Iemand even een kleine tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

weet iemand nou het antwoord? Ik lees hier dat mensen met hogere generatie kaarten met pijn en moeite op Gameboy resolutie het draaiende krijgen. Appeltje Eitje hier met de GF2 en nog mooie graphics en textures ook. Snap er niets van? Is het mijn 512 DDR of 1800XP wat compenseert. Hoor namelijk zo veel wisselende berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Brik schreef op 13 april 2004 @ 22:21:
blech waarom kan ik al die spellen niet meer spelen met mijn ouwe trouwe computertje, draait dan tegenwoordig alles om die ultra graphics :/ ?
Het sterke punt van FarCry is het verhaal en de AI van je tegenstanders, dat het er ongelovelijk goed uitziet is een ander punt.

Maar systeem-eisen van FarCry zijn bepaald niet mals, da's ook het meest gehoorde min-punt.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTie
  • Laatst online: 25-02 14:43
Jazzper schreef op 13 april 2004 @ 22:49:
weet iemand nou het antwoord? Ik lees hier dat mensen met hogere generatie kaarten met pijn en moeite op Gameboy resolutie het draaiende krijgen. Appeltje Eitje hier met de GF2 en nog mooie graphics en textures ook. Snap er niets van? Is het mijn 512 DDR of 1800XP wat compenseert. Hoor namelijk zo veel wisselende berichten.
Ik heb een AMD 64 2000+ 1 gig geheugen en ATI 9800XT en heel af en toe ligte schokken. Heb wel alls op high of very high staan. Maar denk dat het een driver probleem is. Heb met de nieuwe ati driver meer problemen dan met de 4.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 13 april 2004 @ 20:57:
als je de shortcut op je desktop heb staan deze openen (rechter muisknop en dan eigenschappen) dan zie je regel staan waar het .exe bestand staat en daar zet je dat achter dus FarCry.exe" -devmode
Thx, ook sv3n

(y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Gevonden e_obj_view_dist_ratio Thnx ! :Y)
De Raketwerper is echt veels te goed in multiplay!
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/82DEV8KE8L69

[ Voor 29% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 14-04-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37

mambo No5

Bad Apple?

TimTie schreef op 13 april 2004 @ 22:33:
[...]

Ik zit hier ook vast. Tot nu toe niet echt lastig gevonden. Maar dit stuk je lukt neit echt. Iemand even een kleine tip?
Ik ben er uiteindelijk toch door gekomen :D

Kruip diagonaal naar de deuropening en maai de gastjes buiten neer. Vervolgens kruip je naar links en snipe je vanaf een afstandje met nightvision alle gastjes daar af. Zoek vervolgens de doorgang naar het volgende level maar :)

Alwaar ik nu loop te ploeteren tegen een legertje trigents van allerlei formaten :X

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Jazzper schreef op 13 april 2004 @ 22:49:
Point is dat jouw kaartje niet in DX9 of DC8 renderd. Dit doen de andere kaarten wel en daardoor ziet het er een stuk mooier uit. Ookal zet je bij jou alles op high dan heb je kans dat het er bij iemand met een veel betere kaart (met DX9 ondersteuning) op low al mooier uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

ik ben nu ook net begonnen met far cry, maar ik kom niet echt verder. ik ben bij het rubber bootje, maar ik kan die op een of andere manier niet lost krijgen. als ik op de use key druk schommelt het bootje alleen een beetje heen en weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je nu eens schiet op de kabels waar de boot aan hangt? :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

HINT/SPOILER?
je kan ook meteen al om de hele carrier heen zwemmen en daar vanaf beneden beide kabels doorschieten, scheelt je minstens een half uur a uur. :)

maar over die prestaties. Jullie snappen mijn punt niet. Het is juist andersom. ZELFS met mijn DX8 kaartje ziet het er keurig uit!! Das het rare nu juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:53
jij hebt een dx 7 kaartje Jazzper ?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlonXP1800
  • Laatst online: 29-01 12:01

AtlonXP1800

Ondertitel?

de kabels hielp inderdaad, bedankt voor de tip :)
ik had er al tegen staan schieten vanaf de harier, maar toen gebeurde er nix, moest dus vanuiit het bootje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Jazzper schreef op 14 april 2004 @ 09:21:
HINT/SPOILER?
je kan ook meteen al om de hele carrier heen zwemmen en daar vanaf beneden beide kabels doorschieten, scheelt je minstens een half uur a uur. :)

maar over die prestaties. Jullie snappen mijn punt niet. Het is juist andersom. ZELFS met mijn DX8 kaartje ziet het er keurig uit!! Das het rare nu juist.
maar je moet die carrier toch in om te controleren of Val daar is? je kan wel van tevoren alvast dat bootje naar beneden schieten want dat scheelt je later op het dek veel werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

AtlonXP1800 schreef op 14 april 2004 @ 09:48:
ik had er al tegen staan schieten vanaf de harier, maar toen gebeurde er nix, moest dus vanuiit het bootje
dan moet je beter mikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

AtlonXP1800 schreef op 14 april 2004 @ 09:48:
Wat een aim heb jij dan!! :D Succes straks tegen bepaalde niet bij name te noemen tegenstanders haha.

En als ik toch flauw ben: harier? Je bedoelt Harrier? das een vliegtuig (VTOL). Carrier ist .. ding carried immers harriers (of zero's).

Blijft mooi dat zwarte geneuzel haha. Maar nee volgens mij niet. Maar ik weet het ook niet waar hij op getriggerd wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 14:37:
[...]

Als je maar niet direct linkt :)
mkay, gehost :), bedankt... mn OP ziet er weer smooth uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds een probleem met die vage achtergrond
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/farcry/FarCry2.JPG

Ik kan alles op very high spelen no problem met mijn 9800se@pro alleen krijg ik dit beeld maar niet goed. Ati drivers 3.9-4.4 geprobeerd maar nog geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

maar iets anders. Is het omdat het spel net uit is, maar de multiplay servers zijn bagger tot en met. Dramatische pings en niet bijster veel. Dit zal nog verbeteren i assume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:33:
ik heb nog steeds een probleem met die vage achtergrond
[afbeelding]

Ik kan alles op very high spelen no problem met mijn 9800se@pro alleen krijg ik dit beeld maar niet goed. Ati drivers 3.9-4.4 geprobeerd maar nog geen resultaat.
is dat geen mp level? ik meende dat far cry in mp andere video settings heeft toch? misschien dat het daar aan ligt. ik heb ook een 9800se op pro maar ik heb die problemen die jij hebt niet (omega drivers (waarbij catalyst versie = v3.9)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

denk ik wel. patches upgrades noem maar op. Ook aande kant van ubisoft en dergelijke zal wel het een en het ander gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 14 april 2004 @ 10:39:
[...]

is dat geen mp level? ik meende dat far cry in mp andere video settings heeft toch? misschien dat het daar aan ligt. ik heb ook een 9800se op pro maar ik heb die problemen die jij hebt niet (omega drivers (waarbij catalyst versie = v3.9)).
ja ik heb het alleen in MP levels, dat is ook het enigste wat ik speel :)
zal de omega 3.9 drivers eens proberen :) bij 4.2 4.3 4.4 van omega had ik het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik heb hem sinds een paar dagen ook.
Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik hem kon spelen op mn oude PC.
Maar hij draait perfect.
Alleen als er veel monster in beeld komen dan gaan de framerate wel wat naar beneden.

Ik zit nu op het stuk dat je voor het eerst van die super trigents (hoe schief je dat eigenlijk) op je af komen.
Soms is het echt gigantisch irritant, vooral als je van die kleine, springende kereltje op je af komen.
Die slaan 2 keer en je bent dood. 7(8)7
Dat had ook wel iets minder gemogen.

Maar voor de rest is hij echt super vet.

Hoeveel missies zijn er eigenlijk?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:43:
[...]

ja ik heb het alleen in MP levels, dat is ook het enigste wat ik speel :)
zal de omega 3.9 drivers eens proberen :) bij 4.2 4.3 4.4 van omega had ik het nog wel.
Je mag blij zijn dat je zo speel. Je wilt niet weten hoe ik het spel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

Heb ik in de MP dus eigelijk nix aan mn uber vga kaart omdat daar een limit ofzo in zit?? Dus voor alle grafische schoonheid moet ik de SP blijven doen??

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ontdekte bij toeval iets leuks: Als je in de console op de TAB toets drukt, kan je zo door (alle??) commands heenscrollen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellraizer schreef op 14 april 2004 @ 11:02:
Heb ik in de MP dus eigelijk nix aan mn uber vga kaart omdat daar een limit ofzo in zit?? Dus voor alle grafische schoonheid moet ik de SP blijven doen??
nee dat is onzin, er is niks gelimiteerd ofzo. Heb het een weekend lang in een lan gespeeld en daar kon je zeer goed het verschil tussen low en very high settings zien. Al is het alleen maar al om de vissen :P

oja ben achter mijn probleem, als ik mijn kaart gewoon op 9800se draai heb ik het niet.. alleen als ik hem oc naar pro.. beetje jammer dus.. Maarja dan maar iets minder beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 10:43
Ik heb mijn pc moeten formatteren en far cry opnieuw geinstalleerd. Ik heb de map profiles gebackupd en na installatie dus overschreven.
Alleen als ik het spel nu ga spelen zie ik mijn savegames niet?!
Iemand een idee hoe ik die terugkrijg??
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als je die savegames hebt gamaakt met de 1.1 patch, moet je deze ook weer installeren. Ik heb hetzelfde gehad.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

is dr eiglijk ook een soort GoT server voor FarCry? Want nu sort ikt spul gewoon op ping en duik ik in de eerste de beste die bv mp_radio heeft :)

Een GoT only server zou chill wezen..... :P of iig een dutch server...

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Niet online
Qua grafisch geweld is het echt een killer >:) Nu net een uurtje bezig en beetje op die boot aan 't rondlopen (lees: doodgaan). Kheb alleen 1 probleempje. M'n muis heeft een vertraging van ong 500ms oid. En dat is vrij irritant. Het betreft hierzo een Logitech cordless scrollmouse (1 van de 1ste draadloze met scroll). In windows en in het menu werkt die perfect.

Meer mensen hierzo last van?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.