[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlinkingAnt schreef op 14 april 2004 @ 19:30:
Qua grafisch geweld is het echt een killer >:) Nu net een uurtje bezig en beetje op die boot aan 't rondlopen (lees: doodgaan). Kheb alleen 1 probleempje. M'n muis heeft een vertraging van ong 500ms oid. En dat is vrij irritant. Het betreft hierzo een Logitech cordless scrollmouse (1 van de 1ste draadloze met scroll). In windows en in het menu werkt die perfect.

Meer mensen hierzo last van?
nee ik hem nergens last van, heb je het probleem ook bij lagere settings?
Anders is het denk tijd voor een nieuwe muis

offtopic:
Mogge tijd niet meer gezien
Wat doe jij eigenlijk tegenwoordig?
mzzl Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Voor degene die het nog niet weten:

Er komt een Far Cry film!

http://www.imdb.com/title/tt0400426/

De film komt in 2006 uit volgens Imdb.
Er is ook al een domeinnaam besteld door de Ceo van Crytek (Faruk Yerli)

domain: farcry-themovie.com
created: 09-Jan-2004
last-changed: 09-Jan-2004

registrant-firstname: Faruk
registrant-lastname: Yerli
registrant-organization: Crytek GmbH
registrant-street1: Rosenauer Str. 16
registrant-pcode: 96450
registrant-city: Coburg
registrant-ccode: DE
registrant-phone: +49.956123300
registrant-fax: +49.9561233099
registrant-email: faruk@crytek.de

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als het net zo'n verhaal heeft als het spel! :D Commando stylie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

never.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

DAMN ! dat zou nog s chill zijn ! :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door nzyme op 14-04-2004 22:39 ]

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op 13 april 2004 @ 22:49:
weet iemand nou het antwoord? Ik lees hier dat mensen met hogere generatie kaarten met pijn en moeite op Gameboy resolutie het draaiende krijgen. Appeltje Eitje hier met de GF2 en nog mooie graphics en textures ook. Snap er niets van? Is het mijn 512 DDR of 1800XP wat compenseert. Hoor namelijk zo veel wisselende berichten.
heej ik heb zelf geforce 4 mx (ook directx7), pentium 4 2ghz en 256 mb geheugen en ik snap ook niet waarom er zo veel problemen zijn. Ik draaide alles high op 1024*768 maar dan kreeg ik framedrops bij veel tegenstanders en nu heb ik wat settings teruggezet naar medium (niet allemaal) en draaid het wel gewoon goed. Nu zie ik hierboven iemand die 640*480 wil gaan draaien met een fx5600 maar dat moet dan tog ook veel hoger kunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 23:07:
[...]

heej ik heb zelf geforce 4 mx (ook directx7), pentium 4 2ghz en 256 mb geheugen en ik snap ook niet waarom er zo veel problemen zijn. Ik draaide alles high op 1024*768 maar dan kreeg ik framedrops bij veel tegenstanders en nu heb ik wat settings teruggezet naar medium (niet allemaal) en draaid het wel gewoon goed. Nu zie ik hierboven iemand die 640*480 wil gaan draaien met een fx5600 maar dat moet dan tog ook veel hoger kunnen 8)7
Ik raad je aan om daar eens voor de gein 256 extra bij te steken :) Ik heb ook een tijdje met 512 gedraait, maar zelfs dat was imo nog aan de krappe kant.

Probleem is namelijk dat door je hoeveelheid ram, je HD het bufferen niet meer kan bijbenen, waardoor er frames droppen ;)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet k ik ga er binnen kort ook 256 mb bij kopen dat kost tog nog maar rond de 40 euro dus dan moet ik maar 1 game meer van internet plukken inplaats van kopen wat ik normaal doe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

In level 4 (Pier) heb ik iets heel raars....

Kom het kamp binnen, schiet iedereen dood. Pak de explosieven, keycart, maar toch gaat de deur van de bunker waar ik de munitie moet plaatsen niet open. :?
"F" werkt niet, gaat niet vanzelf open, en ook een raket of iets dergelijks werkt niet om de deur open te maken....

Iemand dit probleem ook gehad.... ? Heb het al opnieuw gehaald, maar nog steeds hetzelfde probleem... Moet ik anders het gehele level opnieuw halen ofzo?? Gewone "bug" of iets anders?
Kan ik anders m.b.v. een cheat naar het volgende level?

Thanxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

bosaap22 schreef op 14 april 2004 @ 23:42:
In level 4 (Pier) heb ik iets heel raars....

Kom het kamp binnen, schiet iedereen dood. Pak de explosieven, keycart, maar toch gaat de deur van de bunker waar ik de munitie moet plaatsen niet open. :?
"F" werkt niet, gaat niet vanzelf open, en ook een raket of iets dergelijks werkt niet om de deur open te maken....

Iemand dit probleem ook gehad.... ? Heb het al opnieuw gehaald, maar nog steeds hetzelfde probleem... Moet ik anders het gehele level opnieuw halen ofzo?? Gewone "bug" of iets anders?
Kan ik anders m.b.v. een cheat naar het volgende level?

Thanxx
Volgens mij moet je er gewoon tegenaan lopen, dan gaan ze wel open... Het lijkt me dus ook een bugje in het spel. :)

Loop anders eens een paar keer rond die barakken, zodat die graphics opnieuw geladen moeten worden, misschien dat dat soelaas bied B)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loop ik door die tempel en blaas op t eind me weer een uitgang, laad t filmpje.......... en dan loading data level error?????? wtf? iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Die AI is me eigelijk iets te goed, die van de ventjes is best oke, maar die varkens die zijn me iets te slim :)

Rij ik met mijn buggie wat in het rond en kom een paar lui tegen, die zijn snel afgemaakt dus stap ik uit de buggi eom munitie te verzamelen en gaat er opeens een varken met mijn buggie vandoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Solomo schreef op 15 april 2004 @ 09:31:
Die AI is me eigelijk iets te goed, die van de ventjes is best oke, maar die varkens die zijn me iets te slim :)

Rij ik met mijn buggie wat in het rond en kom een paar lui tegen, die zijn snel afgemaakt dus stap ik uit de buggi eom munitie te verzamelen en gaat er opeens een varken met mijn buggie vandoor! :P
hehe lol! Pics :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Solomo schreef op 15 april 2004 @ 09:31:

:) :) :) Volgens mij ziet dat er best lollig uit.

waarom lopen naar een modderpoel, als je ook met een buggie kan

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje? ik zit namelijk vast! in t level dat je met Val die atoombom dat gebouw in rijd. We staan nu voor een deur in de 2-de hal maar ik heb geen kaart ervoor en die kan ik echt nergens vinden!! plz helppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 11:43:
vraagje? ik zit namelijk vast! in t level dat je met Val die atoombom dat gebouw in rijd. We staan nu voor een deur in de 2-de hal maar ik heb geen kaart ervoor en die kan ik echt nergens vinden!! plz helppp
boven die deur zit een deur naar de andere kamer
je moet hem dus via de achterkant open maken

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

WTF, ik zit nu in dat Treehouse level. Op een gegeven moment moet je dat gebouw enteren. Maar wat is dat toch een creepy sfeertje man. Je zou bijna zeggen dat het Doom 3 was :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Damn, m'n Acer Travelmate 800 (banias 1.3 Ghz, 512 Mb DDR-RAM en Mobility 9000 - 64Mb RAM) is bij deze officieel verouderd :'(

De scene dat zich bovenop het vliegdekschip afspeeld schokt zooooooo erg dat ik er niet doorheen kom. Alles staat al op het laagste nivo maar als ik 1 frame p/s haal is het al veel.

Met dank aan Ubisoft moet ik nu m'n desktop pc weer upgraden :r

;)

Ps. Zou het wel fatsoenlijk draaien op een Pentium III 1.2 @ 1.4 GHz en een Ati 9700pro?

[ Voor 3% gewijzigd door styno op 15-04-2004 13:35 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39

Pubbert

random gestoord

Styno schreef op 15 april 2004 @ 12:47:
Damn, m'n Acer Travelmate 800 (banias 1.3 Ghz, 512 Mb DDR-RAM en Mobility 9100 - 64Mb RAM) is bij deze officieel verouderd :'(
Op mijn laptop draaid het nog alleraardigst, 1024 alles medium/low. Heb op sommige plekke onder de 30 fps, dan ga ik ff naar 800x600.

AMD XP 2800+ Mobile met Radeon 9200 Mobile en 512MB

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

foutje

[ Voor 99% gewijzigd door styno op 15-04-2004 13:34 ]

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net m'n pc geformateerd en vergeten de savegames op te slaan...... heeft iemand een savegame waar je die torens op 3 verschillende eilanden moet blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 13 april 2004 @ 12:43:
[...]

Rage_667 schreef op 13 april 2004 @ 11:57:
Ik ben nu in de grote gebouw met die koepel (volgens mij heettie the factory). Als ik de grote deur aan het begin open kom ik in een lange zaal met wat pilaren en van die blauw geprojecteerde trigens in het midden. Het wemelt er van die elite merchenaries... (met de fucking schilden enzo) en luitjes met rocketlaunchers... Lomp moeilijk ik kan me er niet doorheen worstelen... Is er misschien een goede manier voor om dit te doorlopen? (en dan natuurlijk geen God mode want ik ben anti-cheat_)

----------------------------------------------------------------

ja daar had ik ook even moeite mee
loop niet te ver de kamer binnen en ga regelmatig liggen, verschuil je achter de pilaren, gooi hier en daar wat handgranaten schiet met de OWIC wat granaten op die ventjes dan zijn ze in één keer dood. ik geloof dat het er een stuk of 8 totaal zijn. Ohja schiet af en toe een rocket op ze af helpt ook maar dat spreek voor zich ;)
gewoon blijven proberen
Laat ik het zo zeggen;
Na deze ruimte komt er nog eentje en dan wordt je na 54x (heb ze geteld door streepjes te zetten) gek van het proberen. Van die 54x is het 11x gelukt om 1 op 1 te knokken met die wat steverige figuur (de eindboss?). Alle andere pogingen werd ik vet om zeep gebracht door die 5 extra Elite Mercenaries. Van die 11x dat de andere 5 dood waren heb ik de boss 7x met zo'n 10 OICW-Advanced-Assault-Rifle-Granaten geraakt en 35 shotgun schoten op z'n kop gemikt van redelijk dichtbij. Kennelijk wil ie niet dood. Het is ook 2x voorgekomen dat die eindboss zich van mij afwend en zijn wapen op Valerie mikt en haar doodt. Heb ik dan te maken met een self-awareness-AI? ;)
Misschien moet ik het morgen nog maar eens 75x proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:29
schiet in het hoofd.. dat zijn ze in 9 van de 10 gevallen direct dood..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Yep, headshots maken het makkelijker (als je een beetje kunt mikken O-) ).

evt. spoiler

Die Krieger ("eindbaas") ging bij mij eigenlijk vrij snel plat, terwijl ie niet echt veel ertegen deed. Misschien een bug, maar ik had hem in 1 poging al dood, nadat ik eerst die andere gasten had gedood (wat ik wat wel wat vaker heb geprobeerd voor het me lukte ze kwijt te raken, denk een stuk of 15 keer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die oranje kerel al dood geschoten , en volgens mijn broertje is dat juist de baas :S. Die weg vliegt ofzo :S , heeft hij dit goed.
Deze heb ik in het begin van het spel kapot geschoten, waarneer je bent afgezet op een eiland door die doctor!
Ik ben nog niet zo ver,gisteren pas echt begonnen.
Echt een vet spel zeg, schrik me vaak kapot. Grafisch alles op high :D.
Geluid vind ik echt meesterlijk. Nog nooit zo mooi geluid gehoord in een spel, grafisch top. Conclusie met Direcx 9 kan je grafisch iets moois maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

nee dat is zeg maar de gewaande eindbaas. Degene die alles gestart is. Iemand anders is je echte eindbaas. Maar daar kom je nog wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 07:43
hoeveel levels heeft deze game eigenlijk?

Ik ben nu bij het level "bunker" aangekomen en hoop eigenlijk dat ik er nog lang niet doorheen ben :)

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Bunker? dan zitten er nog een heleboel uurtjes speelplezier aan te komen :) !

Ben trouwens voorbij die geveinsde eindbaas. Het viel me op dat hij zich niet kan verdedigen wanneer een simpele sproei van kogels hem raakt. Je moet dat dan wel doen met die OICW en 4x 50 schoten lossen op z'n hoofd. Speel dit trouwens op moeilijkheids-standje 4 :7 , dus misschien is het wel zo dat ie gewoon dood neer valt als je er naar kijkt op standje 1 >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo uitgespeeld en t was heerlijk, alleen wel lopen ergeren aan de bugs zeg!! t ena laatse filmpje starte eerste niet op waardoor ik niet verder kon en een level zat k vast doordat Val niet kwam door een bug! maar verder lekker. Die Krieger lreeg ik zeer makkelijk dood door zn kopje op de korrel te nemen. Wel een beetje jammer dat er geen sex kwam op die zeilboot!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 19:35:

Speel dit trouwens op moeilijkheids-standje 4 :7 , dus misschien is het wel zo dat ie gewoon dood neer valt als je er naar kijkt op standje 1 >:).
Ik speel hem op challenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bent
  • Laatst online: 13-02 09:20
Ik zat daar eerst ook in de problemen, omdat ik steeds met een rocket launcher raketen naar zijn kop schoot (raak). Maar hij is daarmee niet dood te krijgen. Je kan veel beter je M16 pakken en daarn flink mee in zijn hoofd knallen, en dan is hij zo dood. Erg vaag, maar het spel wil soms gewoon dat je het op een bepaalde manier doet, en anders niet :?

Maar toch zeker een zeeer vet spel _/-\o_
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 15:38:
[...]

Laat ik het zo zeggen;
Na deze ruimte komt er nog eentje en dan wordt je na 54x (heb ze geteld door streepjes te zetten) gek van het proberen. Van die 54x is het 11x gelukt om 1 op 1 te knokken met die wat steverige figuur (de eindboss?). Alle andere pogingen werd ik vet om zeep gebracht door die 5 extra Elite Mercenaries. Van die 11x dat de andere 5 dood waren heb ik de boss 7x met zo'n 10 OICW-Advanced-Assault-Rifle-Granaten geraakt en 35 shotgun schoten op z'n kop gemikt van redelijk dichtbij. Kennelijk wil ie niet dood. Het is ook 2x voorgekomen dat die eindboss zich van mij afwend en zijn wapen op Valerie mikt en haar doodt. Heb ik dan te maken met een self-awareness-AI? ;)
Misschien moet ik het morgen nog maar eens 75x proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast in een level genaamd regulator
Ik moet 3 pasjes hebben maar kan er maar 2 vinden. Het is in een gebouw waar van die mannen lopen in witte pakken. Er komt stoom uit de grond.
Ik kan niet in de laatste deur komen om een kraan te openen/dichten
Iemand tips :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Verwijderd schreef op 16 april 2004 @ 00:17:
Ik zit vast in een level genaamd regulator
Ik moet 3 pasjes hebben maar kan er maar 2 vinden. Het is in een gebouw waar van die mannen lopen in witte pakken. Er komt stoom uit de grond.
Ik kan niet in de laatste deur komen om een kraan te openen/dichten
Iemand tips :'(
Je hebt een smalle extreem donkere gang waar initieel dodelijk groene gas de weg versperd. Daar is een trap te vinden die jou leid naar de laatste keycard. Die trap is lastig te vinden, terwijl hij er toch gewoon staat.
Je zal zien dat deze trap naar een kamer leidt, die eigenlijk gewoon bovenin de stellage kamer hangt, iets dat je waarschijnlijk niet was opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

dat level had ik de groene en blauwe al maar was voorbij de rode gelopen :X
je komt dat kleine trapje op KIJK GOED OF JE DE ROODE al hebt anders moet je dadelijk naar benee jumpen --> beetje health af

als je trap op bent heelmaar rechts keren en trap omhoog voor guns etc --> blauw
dan weer omlaag en zie je rechts een deurtje --> groen
alle wieltjes omdraaien :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Verwijderd schreef op 13 april 2004 @ 13:55:
Ja ik weet dat ik het spel heb uitgespeeld was alleen nog benieuwd was er na nog kwam, filmpjes ofzo. Ja heb het spel in de winkel gekocht. Als ik de critical exception krijg doet het spel niets meer, als ik dan met ALT/TAB naar mijn bureaublad ga heb ik er een schermpje staan met Critical Exception ik zal nog wel een keer kijken wat er precies nog meer bij staat
Gewoon spel opnieuw installeren NADAT je je savegames hebt bewaard uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
Ik heb een probleem dat ik wordt gekicked als ik goeie scores haal terwijl ik PB aan heb staan. Hij zegt reinstall punkbuster. Maar dat is toch niet nodig? Het zit toch bij het spel in?

Trouwens ik ben nu in de catacombes. Heb ik dank nog even te gaan? Ik hoop het wel.

[ Voor 20% gewijzigd door MacDokie op 16-04-2004 15:02 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je nog wel even te gaan jah :)

Ben al stukken voorbij dat level, maar nog steeds niet klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farcry loopt hier bij " Swamp " filmpje vast...heeft iemand een " checkpoint save " voor me ..na Swamp filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Ik heb net ook Far Cry maar eens geinstalleerd. Wil gauw ff wat gamen, dus ik beginnen... gaat allemaal goed. Rip ik me daar zo'n Jeepie word ik gewoon hop met n raketwerper ofzo in mn karretje geknald, einde oefening.

Vanavond maar eens voor de echt proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
De_Bastaard schreef op 16 april 2004 @ 17:21:
Ik heb net ook Far Cry maar eens geinstalleerd. Wil gauw ff wat gamen, dus ik beginnen... gaat allemaal goed. Rip ik me daar zo'n Jeepie word ik gewoon hop met n raketwerper ofzo in mn karretje geknald, einde oefening.

Vanavond maar eens voor de echt proberen :X
Ik zou het maar niet doen. Zeg je sociale leven maar even gedag voor de komende week :D

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Domus schreef op 16 april 2004 @ 17:25:
[...]

Ik zou het maar niet doen. Zeg je sociale leven maar even gedag voor de komende week :D
1 week ???

grin 3 uur perdag dan ?

Ik had hem binnen 2 dagen uit gespeeld :)
Oke wel bijna zonder stoppen.

Maar ik heb een vraagje,
Ik ben in het bezit van een CD versie van Farcry, maar nu wil ik die op DVD gaan zetten.
Maar weet iemand of dat kan.
Want ik wil gaat mijn CD gewoon mooi houden , en dus de DVD gaan gebruiken voor install, enzo.
Dusa kan iemand mij hier over even antwoord geven.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Blackhole schreef op 16 april 2004 @ 17:29:
[...]

1 week ???

grin 3 uur perdag dan ?

Ik had hem binnen 2 dagen uit gespeeld :)
Oke wel bijna zonder stoppen.

Maar ik heb een vraagje,
Ik ben in het bezit van een CD versie van Farcry, maar nu wil ik die op DVD gaan zetten.
Maar weet iemand of dat kan.
Want ik wil gaat mijn CD gewoon mooi houden , en dus de DVD gaan gebruiken voor install, enzo.
Dusa kan iemand mij hier over even antwoord geven.
Gewoon 1 iso maken van alle 5 de cd's en dan de iso branden op een DVD.

edit:

of gewoon de dvdrip van deviance downen je hebt tenslotte het origineel in huis

[ Voor 10% gewijzigd door MacDokie op 16-04-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 16 april 2004 @ 00:59:
[...]

Je hebt een smalle extreem donkere gang waar initieel dodelijk groene gas de weg versperd. Daar is een trap te vinden die jou leid naar de laatste keycard. Die trap is lastig te vinden, terwijl hij er toch gewoon staat.
Je zal zien dat deze trap naar een kamer leidt, die eigenlijk gewoon bovenin de stellage kamer hangt, iets dat je waarschijnlijk niet was opgevallen.
AH ik heb die keycard gevonden, lag onder de tafel op de grond; wel er moeilijk zeg maar dat mag :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Domus schreef op 16 april 2004 @ 17:32:
[...]

Gewoon 1 iso maken van alle 5 de cd's en dan de iso branden op een DVD.

edit:

of gewoon de dvdrip van deviance downen je hebt tenslotte het origineel in huis
Maar je krijgt toch bij de cd versie de vraag of de volgende cd erin wilt doen of is dat niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Rakkerzero schreef op 16 april 2004 @ 23:58:
[...]

Maar je krijgt toch bij de cd versie de vraag of de volgende cd erin wilt doen of is dat niet.
ja dat gebeurt ook ...

Want het is niet gelukt :( jammer.
Maar als iemand wat anders weet ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Je kant toch 5 iso's maken van de cd's en installen en dan deamon gebruiken. Gewoon NOcd eroverheen en gaan met die banaan. Zo spaar je je cd's ook. Tenzij je geen 3.5gb wil missen natuurlijk.

Maar wat anders..ik heb steeds het probleem dat punkbuster niet goed werkt met MP. Ik wordt steeds gekicked. Heeft iemand dit probleem ook? Ik heb het in deel 4 al iemand horen roepen maar er is geen antwoord gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op 17 april 2004 @ 01:45:
Je kant toch 5 iso's maken van de cd's en installen en dan deamon gebruiken. Gewoon NOcd eroverheen en gaan met die banaan. Zo spaar je je cd's ook. Tenzij je geen 3.5gb wil missen natuurlijk.

Maar wat anders..ik heb steeds het probleem dat punkbuster niet goed werkt met MP. Ik wordt steeds gekicked. Heeft iemand dit probleem ook? Ik heb het in deel 4 al iemand horen roepen maar er is geen antwoord gekomen.
Wellicht schommelen je pings zo nu en dan over het server limit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 02:44:
[...]

Wellicht schommelen je pings zo nu en dan over het server limit?
neuh ik ga nooit in games met een ping hoger dan 125 en meestal beneden de 100 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word ook telkens gekickt door punkbuster......vet irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 10:28:
ik word ook telkens gekickt door punkbuster......vet irritant :(
Als je eerst singleplayer (campaign) hebt gespeeld en je gaat daarna in dezelfde 'sessie' multiplayer spelen, dan wordt je vrijwel elke keer eruit gekickt door punkbuster. Dus spel opnieuw opstarten en multiplayer kiezen en geen singleplayer doen eerst.

Hier hebben meer mensen last van.

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
TutanRamon schreef op 17 april 2004 @ 11:50:
[...]

Als je eerst singleplayer (campaign) hebt gespeeld en je gaat daarna in dezelfde 'sessie' multiplayer spelen, dan wordt je vrijwel elke keer eruit gekickt door punkbuster. Dus spel opnieuw opstarten en multiplayer kiezen en geen singleplayer doen eerst.

Hier hebben meer mensen last van.
Kijk dat zijn de tips. dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn schijf geformateerd en farcry opnieuw geinstaleerd maar nou krijg ik een foutmelding: msvcp71.dll kan niet worden gevonden. Heeft iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Hola, ik speel nu Far Cry al een tijdje en heb laatst een image teruggezet van mijn C schijf. Mijn games staan op een andere partitie :)
Maar nu het probleem... nu staat Far Cry in het register niet meer geregistreerd en kan ik de 1.1 patch niet installen. Simpel natuurlijk gewoon Far Cry opnieuw installen... maar ik wil op zeker zijn dat mijn save games en profile absoluut niet verloren gaan.
Moet ik nu alleen de map "Profiles" backuppen? en kan ik deze na een nieuwe install over de oude map gewoon weer terugzetten en dan verder met mn save games???

En nog een andere vraag. Ik ben bij de map "Volcano" op het punt dat ik die facility verlaat... buiten alleen maar monsters met rocket launchers en ik kom er echt op geen enkele manier doorheen.
Ik weet dat de game niet al te makkelijk is ;) maar alles is tot nu toe toch wel aardig gelukt. Maar dit lukt mij niet. Heeft iemand een tip voor mij?
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 13:25:
Ik heb gisteren mijn schijf geformateerd en farcry opnieuw geinstaleerd maar nou krijg ik een foutmelding: msvcp71.dll kan niet worden gevonden. Heeft iemand een idee wat dit is?
Die file staat bij mij in Windows\System32
Zoek even op je schijf of die file aanwezig is... zo niet dan iemand hier lief aankijken en vragen of die die file kan sturen ;) (overigens weet ik niet waar die file voor dient)

[ Voor 23% gewijzigd door n00bs op 17-04-2004 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

n00bs schreef op 17 april 2004 @ 20:33:
Hola, ik speel nu Far Cry al een tijdje en heb laatst een image teruggezet van mijn C schijf. Mijn games staan op een andere partitie :)
Maar nu het probleem... nu staat Far Cry in het register niet meer geregistreerd en kan ik de 1.1 patch niet installen. Simpel natuurlijk gewoon Far Cry opnieuw installen... maar ik wil op zeker zijn dat mijn save games en profile absoluut niet verloren gaan.
Moet ik nu alleen de map "Profiles" backuppen? en kan ik deze na een nieuwe install over de oude map gewoon weer terugzetten en dan verder met mn save games???

En nog een andere vraag. Ik ben bij de map "Volcano" op het punt dat ik die facility verlaat... buiten alleen maar monsters met rocket launchers en ik kom er echt op geen enkele manier doorheen.
Ik weet dat de game niet al te makkelijk is ;) maar alles is tot nu toe toch wel aardig gelukt. Maar dit lukt mij niet. Heeft iemand een tip voor mij?

[...]

Die file staat bij mij in Windows\System32
Zoek even op je schijf of die file aanwezig is... zo niet dan iemand hier lief aankijken en vragen of die die file kan sturen ;) (overigens weet ik niet waar die file voor dient)
map profiles backuppen werkt niet, daar had ik ook last van.
Eroverheen installeren gaat wel goed dacht ik. Dus moet je dat maar eens proberen.

Als je je savegames echt kwijtbent, moet je even met -devmode opstarten. Dan kan je het level kiezen waar je gebleven was.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 13:25:
Filedescription: Microsoft® C Runtime Library, v. 7.10.3077.0
Zover ik weet hoor je die standaard te hebben..probeer hem anders te downloaden en dan in C:\Windows\System32 zetten (of welke map je windows heb staan..)
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

executor schreef op 17 april 2004 @ 20:47:
[...]

map profiles backuppen werkt niet, daar had ik ook last van.
Eroverheen installeren gaat wel goed dacht ik. Dus moet je dat maar eens proberen.

Als je je savegames echt kwijtbent, moet je even met -devmode opstarten. Dan kan je het level kiezen waar je gebleven was.
Dacht je? of weet je zeker ;)? voordat ik namelijk hem eroverheen install :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 17 april 2004 @ 21:03:
[...]
Filedescription: Microsoft® C Runtime Library, v. 7.10.3077.0
Zover ik weet hoor je die standaard te hebben..probeer hem anders te downloaden en dan in C:\Windows\System32 zetten (of welke map je windows heb staan..)
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp71
ah thx het werkt

ik heb trouwens gewoon de hele map player gekopierd en toen werkte de savegames wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik heb ook die game nu gewoon erover geinstalled en die patch 1.1 gedraaid. Heb het idee dat het nu ook sneller loopt (ook te zien aan de framerate).

Zit nu alleen nog met het probleem met die map Vulcano dus als iemand er al doorheen is? geef svp een hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

offtopic:
Ik ben nu ook bij dat schip dit langzaam zinkt iemand mischieen savegamepje voor mij voor na dat level want ik heb hem al 80x gedaan ;)

Toch vind ik het spel online een beetje tegen vallen jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nou nog een hele tijd van alles uitgehaald... maar het level Vulcano is echt onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
n00bs schreef op 17 april 2004 @ 23:03:
Nou nog een hele tijd van alles uitgehaald... maar het level Vulcano is echt onmogelijk
het is een stukje terug al besproken
als het in dit topic niet meer staat was het het einde van het vorige topic

edit

Wat vinden jullie trouwens het leukste level van Farcry?
wat mij betreft is dat Rebellion :) die donkere sfeer en die vrijheid
Met STIP op 1.

[ Voor 21% gewijzigd door joostve op 17-04-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hop al gelukt :D uitgespeeld :)
Einde mocht wel wat sterker zijn zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik zit nu in dat "Boat" level. Ik heb het schip achteraan opgeblazen en zit nu vooraan. Daar komt een helikopter aan maar ik kan die gast nooit uitschakelen :( Wat moet ik doen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hacku schreef op 18 april 2004 @ 03:06:
Ik zit nu in dat "Boat" level. Ik heb het schip achteraan opgeblazen en zit nu vooraan. Daar komt een helikopter aan maar ik kan die gast nooit uitschakelen :( Wat moet ik doen?
Die gast die het geweer bediend eruit geschieten, de helicopter zal hierna weer wegvliegen. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Mensen die het spel naar eigen zeggen al heel snel hebben uitgespeeld en net doen alsof het niets voorstelde hebben hem zeker niet op challenging of moeilijker gespeeld.

Overigens dat level "Boat" is niet zo heel moeilijk, Gebruik je granaten van je wapens, flikker er 3x een rocket tegenaan en blaas het manneke weg met je gun...klaar. Ik ben nu in een level dat heet "River"...ben benieuwd wat er allemaal nog komt.

[ Voor 13% gewijzigd door MacDokie op 18-04-2004 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Domus, ik heb het gewoon op Normal gespeeld en ik moet zeggen dat dit toch 1 van de moeilijkste spellen was die ik tot nu toe gespeeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
n00bs schreef op 18 april 2004 @ 10:07:
Domus, ik heb het gewoon op Normal gespeeld en ik moet zeggen dat dit toch 1 van de moeilijkste spellen was die ik tot nu toe gespeeld heb
ja ik snap ook niet waarom iedereen gelijk maar op challanging start |:(
probeer eerst normaal zou ik zeggen dan kan je later altijd nog moeilijker kiezen
als je het laatste level op challanging mode niet haalt moet je ook niet gaan zeuren dat het te moeilijk is, Normal was al moeilijk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het maakt bij mij niet uit of ik eerst singleplayer en daarna multiplayer speel (of andersom) ik word nog steeds gekickt........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Ik ben al verder btw!

Zit nu ergens in 'n missie ná dat waar die eerste primates komen (die heb ik al gedaan)... nu weer ff verder spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet iemand of er een boot te vinden is in het Level Rebellion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

joostve schreef op 18 april 2004 @ 11:10:
weet iemand of er een boot te vinden is in het Level Rebellion?
Ik geloof van niet, ik heb m nog niet gevonden. Je kan wel een eind omzwemmen en met een beetje springen achterom het eiland waar de Archives staan opklimmen.

Je kan ook een glider proberen. Of een jeep. Of gewoon rambo-stijl.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
L3TUC3 schreef op 18 april 2004 @ 11:32:
[...]

Ik geloof van niet, ik heb m nog niet gevonden. Je kan wel een eind omzwemmen en met een beetje springen achterom het eiland waar de Archives staan opklimmen.

Je kan ook een glider proberen. Of een jeep. Of gewoon rambo-stijl.
er is namelijk een eilandje boven het eiland waar je alleen met een boot op kan dus er zou een boot moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ooit van zwemmen gehoord? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spockz op 18-04-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Pic_Art schreef op 18 april 2004 @ 12:46:
ooit van zwemmen gehoord?
ja dat lukt dus niet want de kant is te hoog
of ik heb het niet goed geprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Als de kant te hoog is ga je het met een boot ook niet redden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 18 april 2004 @ 13:08:
Als de kant te hoog is ga je het met een boot ook niet redden ;)
Waarom niet?, je kan dan toch vanaf de boot springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 13:10:
[...]

Waarom niet?, je kan dan toch vanaf de boot springen.
ja en er ligt een steiger waar je kan aanleggen
desnoods jump je met de boot het land op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

joostve schreef op 18 april 2004 @ 13:27:
[...]

ja en er ligt een steiger waar je kan aanleggen
desnoods jump je met de boot het land op >:)
Zoals het hoort natuurlijk! Behalve wanneer je boot een beetje bijna kapot is, dan is het meer vuurwerk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

joostve schreef op 18 april 2004 @ 12:42:
[...]

er is namelijk een eilandje boven het eiland waar je alleen met een boot op kan dus er zou een boot moeten zijn.
Hmm, geen flauw idee waar dat is, kan je ongeveer uitleggen waar dit is, ga ik ook proberen er te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb farcry nu ook al een tijdje...op medium uitgespeelt en nu met realistic mode bezig,level 10 ofzo. Anyways...ik heb tot nu toe nog nooit een vis in het water gezien.....weleens vogels(in 1 level), zwijnen(in het level waar je voor het eerst gaat paragliden) en ik heb weleens nachtvliegjes gezien maar thats all....heel weinig dus. Kent iemand deze problemen. heb al van alles geprobeert, \e_flocks , patch, details hoger zetten etc.

Draai hier een XP 2500+ @2000Mhz en een GF4 TI 4200 wat ook een beetje overgeklokt is..niet veel. en dat zit op een A7N8X-X met 512 MB DDR 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:29
en waar staan je grafische instellingen op?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel uitgespeelt op medium maar in realistic mode heb ik hem op low gezet omdat dat toch een stuk sneller ging. Heb het ook op high geprobeert maar dat ging net iets te langzaam en ik zag toen ook geen vogels.vissen of dieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Zet je enviroment/water settings eens op high/very high/ultra high en kijk dan eens in het water?

Allemaal vissies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
L3TUC3 schreef op 18 april 2004 @ 13:55:
[...]

Hmm, geen flauw idee waar dat is, kan je ongeveer uitleggen waar dit is, ga ik ook proberen er te komen.
ja ga vanaf het fort rechtdoor met de humvee totdat je bij de kust komt (links aanhouden), aan je linker hand zie je dan een eiland met een vuurtoren erop.
(niet die vuurtoren aan het eind van het level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
joostve schreef op 18 april 2004 @ 10:26:
[...]

ja ik snap ook niet waarom iedereen gelijk maar op challanging start |:(
probeer eerst normaal zou ik zeggen dan kan je later altijd nog moeilijker kiezen
als je het laatste level op challanging mode niet haalt moet je ook niet gaan zeuren dat het te moeilijk is, Normal was al moeilijk genoeg
Nou ik speel alle spellen op Hard of op moeilijk zodat je ten eerste meteen al een stukje beter bent voor de MP en ten tweede vind ik het juist leuk dat het moeilijk is en heb je veel meer speeluurtjes voor je geld :*) Ik speel em op challenging en ik moet zeggen dat het wel redelijk te doen is hoor. Het is alleen wel zo dat je bepaalde dingen wat vaker over moet doen en dat het wat meer tijd kost.

Maar ja... it's all in the game 8)
Zet je enviroment/water settings eens op high/very high/ultra high en kijk dan eens in het water?

Allemaal vissies!
Ja erg gaaf maar volgens de makers moeten er dan ook haaien te zien zijn en die zie ik nooit. En ja dat staat ook in FP maar ik vind het wel jammer, hoop dat er alsonog een patch voor komt

[ Voor 17% gewijzigd door MacDokie op 18-04-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik heb ook nog nooit haaien gezien terwijl alles op hoog staat
in de editor kan je ze wel toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op 18 april 2004 @ 15:18:

Allemaal vissies!
Nope..wil ook niet helpen. Ik kan wel zeewier zien maar dat is ook alles. En de vogels hoor ik wel maar ik zie ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:08:
[...]

Nope..wil ook niet helpen. Ik kan wel zeewier zien maar dat is ook alles. En de vogels hoor ik wel maar ik zie ze niet!
Wat raar, werkt bij wel. Misschien drivers updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
L3TUC3 schreef op 18 april 2004 @ 16:09:
[...]

Wat raar, werkt bij wel. Misschien drivers updaten?
er zwemmen niet overal vissen he
Misschien moet je eens op een andere plek kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Ik zit nu in de Tempel het level na het schip dat zinkt... Hoe veel levels kan ik nu nog verwachten???? Ik vind het spel op singleplayer echt ZO vet! :) klasse game alleen online suckt maar jah ach who cares ;) ik niet iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 levels in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht op Far Cry Instincts voor de Xbox. Heb een paar screenshots gezien en het ziet er redelijk uit.

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/04/07/farcry/farcry_screen001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/04/07/farcry/farcry_screen002.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
wat mij onwijs leuk lijkt is dat er een mod komt om Farcry coop te doen
weet iemand of daar al plannen voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 18 april 2004 @ 17:48:
wat mij onwijs leuk lijkt is dat er een mod komt om Farcry coop te doen
weet iemand of daar al plannen voor zijn?
Ik denk dat hij wel komt. Maar de vraag is wanneer. Zoek eens op Google en houdt verschillende Far Cry sites in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
http://farcry.gameservers.net/newsitem.php?news_ID=1085
hier staat wel het één en ander
maar het gaat mij om de singleplayer coop te doen.
oke het wordt misschien wel makkelijk zo maar het is wel leuk om met een vriend tactisch te werk te gaan in een open lucht level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
net terug van Farcry: The Party, de realeaseLAN van het spel :)
en meteen samen met armyofgot 1e geworden in dit spel (5on5 assault)

kinda nederlands kampioen nu....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 17:03:
Ik wacht op Far Cry Instincts voor de Xbox. Heb een paar screenshots gezien en het ziet er redelijk uit.

[afbeelding]

[afbeelding]
Damn man!! Zijn ingame screenshots van de Xbox??? Dat kan toch niet, want dit ziet er beter uit dan op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

deuxani schreef op 18 april 2004 @ 19:10:
[...]

Damn man!! Zijn ingame screenshots van de Xbox??? Dat kan toch niet, want dit ziet er beter uit dan op de pc.
Jah met een paar dikke filters eroverheen dat vind ik altijd zo zielig... want zonder al dat gephotoshop zien die screenies er heel anders uit!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 18 april 2004 @ 19:10:
[...]

Ubi Soft had gezegd dat het spel op de console grafisch wordt verbeterd. Maar natuurlijk zijn dit opgevoerde screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 19:20:
[...]
Ubi Soft had gezegd dat het spel op de console grafisch wordt verbeterd. Maar natuurlijk zijn dit opgevoerde screens.
uhuh een console trekt de beste pc er zo uit uiteraard :?
Wat mij lijkt is dat ubisoft heeft gezegd dat de games geoptimaliseerd worden voor de consoles..dat is wat anders dan dat ze grafisch verbeterd worden (DirectX9 kaarten in de console? euhm..)
ps: die screens zijn al eerder gepost.

[ Voor 5% gewijzigd door Max|Burn op 18-04-2004 21:05 ]

ma ma ma ma ma macron one

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.