* Crosspost *
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 22:12 ]
Heb je al wel de 1.1 patch gedraaid?Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:08:
[...]
Nope..wil ook niet helpen. Ik kan wel zeewier zien maar dat is ook alles. En de vogels hoor ik wel maar ik zie ze niet!
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Er is nog niets bekend over eventuele veranderingen ten opzichte van de PC versie, maar Crytek, de ontwikkelaar, gaf wel tussen de regels door aan dat er misschien naast grafische verbeteringen, ook inhoudelijk hier en daar wat veranderd zou kunnen worden.MaxBurn schreef op 18 april 2004 @ 21:04:
[...]
uhuh een console trekt de beste pc er zo uit uiteraard
Wat mij lijkt is dat ubisoft heeft gezegd dat de games geoptimaliseerd worden voor de consoles..dat is wat anders dan dat ze grafisch verbeterd worden (DirectX9 kaarten in de console? euhm..)
ps: die screens zijn al eerder gepost.
anders draai je bv een dedicated server ernaast op je pc...Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 21:21:
Weet iemand hoe ik een farcry server kan opzetten zodat ik met vrienden
een spelletje online kan doen?
De optie (Create) die nu aanwezig is ondersteunt alleen LAN.....
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Ik denk dat dat komt omdat je settings niet op Very High staandeuxani schreef op 18 april 2004 @ 22:47:
Maar die licht en schaduweffecten in die screens heb ik in ieder geval totaal niet op mijn PC.
[ Voor 15% gewijzigd door MacDokie op 19-04-2004 02:36 ]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Dat is ook onmogelijkjoostve schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
ik geloof er geen bal van dat het op de xbox er beter uit gaat zien als op de pc
8 a 9 rockets (boss geval heFrodo19 schreef op 19 april 2004 @ 12:50:
Ik zit nu op die boot waar ik net die bom heb geplaatst en die heli eraan komt maar ik krijg die vent maar niet neer!! (is dit btw de eindchief al). 2 rockets raakgeshoten en paar keer met de machinegun maar hij is not dead
Bier, Whiskey en Metal!!
zoveel rockets ppfffff damn zeg lastig genoeg om er 2 te raken.....Lord_Mithril schreef op 19 april 2004 @ 12:54:
[...]
8 a 9 rockets (boss geval he)
en nee das niet de laatste
Goed mikken... ik heb het langste over dit level gedaan... ik had zelfs naar de overkant gezwommenFrodo19 schreef op 19 april 2004 @ 12:50:
Ik zit nu op die boot waar ik net die bom heb geplaatst en die heli eraan komt maar ik krijg die vent maar niet neer!! (is dit btw de eindchief al). 2 rockets raakgeshoten en paar keer met de machinegun maar hij is not dead
spoiler
idd ja.. een huisgenoot van me d8 dat ook evenals een paar levels verderop dat je uit die heli wordt gegooid met 10 kogels m4.. hij had um zelfs al gedeinstalleerd |
[ Voor 9% gewijzigd door py.mosjuh op 19-04-2004 13:21 ]
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
pepernooot
Verwijderd
Later in het spel krijg je nog krachigere assault rifles en de taktiek die ik vaak gebruik bij die grote mutanten met rocketlauncher is, een flashbang voor hem gooien en dan 10 shotgunshells in zijn kop jagen. dat moet voldoende zijn.Charly schreef op 19 april 2004 @ 14:26:
Wat is het aan te raden wapen om die mutant beestjes om te leggen? Shotgun gaat vrij aardig maar die wil nog wel eens leeg ralen als ze in een groepje komen.
m16 lijkt niet heel veel uit te halen, raketwerper is leuk als ze dicht bij elkaar staan maar verder ook niet echt handig.
En damn wat zijn die beesten snel en sterk
Ik gebruik altijd de p90. Dat wapen heeft 50 kogels en is behoorlijk snel. Je kan 2 van die springaliens neerleggen met 1 clip (25 kogels per beest)Charly schreef op 19 april 2004 @ 14:26:
Wat is het aan te raden wapen om die mutant beestjes om te leggen? Shotgun gaat vrij aardig maar die wil nog wel eens leeg ralen als ze in een groepje komen.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
ik deed het heel anders.. het lukte me niet achter op het ship dus ik jumpte van het schip en zwom terug naar die boot op de kust daar ging ik achter liggen.. en na een tijdje begon ik maar te schieten met een bazooka... ( boot was gezonken )dinkelover schreef op 19 april 2004 @ 14:35:
Is beetje flauw stukje... acht rockets is onzin, je kunt hem pas uit de heli schieten als van het hele schip nog maar (laten we zeggen) 10 meter over is. Als ie aan komt vliegen schoot ik eerst 5 rake snipers in hem (headshot kon niet) vervolgens nog twee m16 clips enzovoort zo snel mogelijk maar dood willie niet. Pas als er nog klein gedeelte van schip over is knal je hem er zo uit. Ik denk dat dit zo geprogrammeerd is... beetje jammer. Dus ik zou zeggen, schuil eerst een hele tijd en knal hem er dan pas uit, rest is verspilde ammo. Hoop dat ik niet spoil (wil alleen helpen), vraag me alleen af of er nog meer van dit soort geprogrammeerde trucjes inzitten![]()
Of ik heb het natuurlijk helemaal mis
Komt vooral door lag. Ik hoop dat er paches komen de een boel gaan fixen. Vergeet de mods niet!WeAreLegion schreef op 19 april 2004 @ 18:57:
Wat me trouwens opvalt is dat Multiplayer zowat niet gespeeld word had er meer van verwacht als je bijvoorbeeld als je clanbase bekijkt zijn er maar 11 clans op de internationale ladder echt weinig imho. Zonde had hem ook daar voor gekocht. Maar goed je kan niet alles hebben he
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Nou ik ben er al voorbij. Het was die eindbaas van de tweede savegame in het level Vulcano. Niet te doen dit level, ben nu op dat open stuk waarbij er 20 van die rocketlauncher monsters op je af komen. Ben druk aan het snipen, rammen en beuken maar ben zo dood.Maxow schreef op 19 april 2004 @ 18:19:
Erm, er zit niet een specifieke eindbaas in. Welk stuk bedoel je? (of maak er een screenie van)
[ Voor 9% gewijzigd door MacDokie op 19-04-2004 20:01 ]
Verwijderd
He, dat had ik ook. Bij gaf ie ook aan "Saving Game". Ben vervolgens dood. En dan kan ik die savegame niet meer vinden. En ook ik heb ruimte zat; 30 Gb.Beekforel schreef op 19 april 2004 @ 17:07:
Mijn Farcry is een beetje stuk volgens mij...
Hij zegt wel "Saving game" tijdens het spelen, maar als ik dan es dood ga dan is die save game niet terug te vinden... De laatste die er in staat is "Steam", en dan bij die steiger.
Er is nog wel ruimte genoeg volgens mij, ik heb iets van 7GB vrij.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Hoe ik het heb gedaan:Domus schreef op 19 april 2004 @ 20:01:
[...]
Nou ik ben er al voorbij. Het was die eindbaas van de tweede savegame in het level Vulcano. Niet te doen dit level, ben nu op dat open stuk waarbij er 20 van die rocketlauncher monsters op je af komen. Ben druk aan het snipen, rammen en beuken maar ben zo dood.
Moet je daar trouwens naar het midden naar die lift? want die ging niet open.
Verwijderd
idd had ik ook 3 keer ofzo en op t eind laadde er een filmpje van krieger niet en dus niet uitgespeeld terwijl ik wel door alle levels heen was. Na t laden van t lev wat t laatst was opgeslagen, dit was zeker niet t laatste level kwame r nu wel een filmpje en toen speelde ik m wel uit. bugzzRakkerzero schreef op 19 april 2004 @ 22:31:
[...]
He, dat had ik ook. Bij gaf ie ook aan "Saving Game". Ben vervolgens dood. En dan kan ik die savegame niet meer vinden. En ook ik heb ruimte zat; 30 Gb.
! Bug in het spel !
donker11 schreef op 20 april 2004 @ 21:09:
haha ik had hem gekocht en ging em ruile en ik kwam thuis en ik had de speel cd er nog inzitte:P..
haha had em ook nog niet geunistalled
PSN-id: Chrasher
Heb het zelfde als jij, ook een 9800pro @ XT speed en met XT BIOS. Dus ga het eens testenChrasher schreef op 20 april 2004 @ 21:50:
Voor diegenen die Far Cry spelen met alle opties op Very High:
Als je alleen de optie "Shadow Detail" 1 stap terugzet naar High (i.p.v. Very High) kan dat een performanceboost geven van 25% of meer.
Op mijn ATI 9800pro @ XT speeds ging mijn gemiddelde framerate van bijv 40fps omhoog naar 52fps zonder dat ik het verschil merkte in de grafische kwaliteit.
Jonge jonge, dan ga je die cd toch ook nog gewoon ff brengendonker11 schreef op 20 april 2004 @ 21:18:
jaah dat wel ze pakte em aan en ze legde em apart! maar ik wist et zelf ok niet:S
mja tog mooi
PSN: DutchTrickle PVoutput
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
ja ik ookMaxow schreef op 20 april 2004 @ 22:05:
Lijkt me wel zo sociaal idd. (had ik wel gedaan iig.)
hahaha, die is goed...n00bs schreef op 20 april 2004 @ 22:32:
Ik vind het ook gewoon CD terugbrengen... en anders maak je gewoon een kopietje en breng je hem terug... whats the prob
Stiekem de cd key overschrijven? Dat kan helemaal niet met dit spel...masser120 schreef op 20 april 2004 @ 22:30:
Wat ook weer zo irritant is dat mijn CD key niet werkt in de multiplayer mode!
Zal ik eens even naar de winkel gaan en stiekem die CD key overschrijven?Dan kan die koper van dat exemplaar de multiplayermode niet gebruiken!
ja dat moet je zelf uitvindenCharly schreef op 21 april 2004 @ 11:33:
Hmm, kwam gisteren voor het eerst zo'n mutant met raketwerper tegen.
... Worden ze nog groter?
Ik weet het... Anders ff op internet naar een crack zoeken.FirmPete schreef op 21 april 2004 @ 00:10:
[...]
Stiekem de cd key overschrijven? Dat kan helemaal niet met dit spel...
... De drukker vond het namelijk een tof idee om de cd-keys met de meest brakke matrix printer te drukken die hij kon vinden. Die schrijf je niet "ff vlug" over
ja dit is een bekende bug in de singleplayer en er is al veel over gesproken hierGoofyduck schreef op 21 april 2004 @ 20:56:
he ik zit ook vast, misschien dat ie hier al eens is langs gekomen, maar ik kan het niet vinden:
Leveltje waarin je moet gaan naar de laatste positie waar Valerie was.
Oke heb ik gevonden, moet je een hele ruimte laten volopen, dan ga je mee met dat water omhoog en kun je via het plafon een gangetje in.
Sluip je door die gang en kom je weer ergens anders waar je zo'n Raketschietend monstertjetegen komt en daarna een kamer met twee van die andere gekke beesten..
Als ik alles heb vermoord kan ik door een deur heen en staat Valerie daar.. Dan is mn nieuwe object "Save Valerie" Maar hoe en wat?? Valerie roept iets tegen een beest als ik binnenkom, maar er is helemaal geen beest (?)
En hoe moet ik haar "saven"?? Ze staat daar maar te staan
Verwijderd
het is wel te doen hoor alleen moet je samen een centraal punt afspreken waar je steeds naar toe komt, tja anders wordt het lang zoekenDe_Bastaard schreef op 22 april 2004 @ 10:16:
Op lan moet je deze game echt met meerdere mensen spelen he. Heb laatst eens ff gespeeld tegen mn broertje, 1 vs 1 maar dat duurt toch veeeeel te lang
En ze moeten es goede maps maken met auto's, vliegdingetjes enz....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik zou het zonde vinden als ze "Save at will" er daadwerkelijk inmaken. Daarmee maak je het gelijk een stuk makkelijker allemaal en dan wil toch niemand?Help!!!! schreef op 22 april 2004 @ 13:22:
Ik had begrepen dat ongeveer half april er een nieuwe patch zou verschijnen met o.m. een 'save-at-will" functie.
Iemand enig idee wanneer die verschijnt of heeft hier meer nieuws over?
We see things as we are, not as they are
Lekker kansloos bezig.donker11 schreef op 20 april 2004 @ 21:09:
haha ik had hem gekocht en ging em ruile en ik kwam thuis en ik had de speel cd er nog inzitte:P..
haha had em ook nog niet geuinstalld
[ Voor 20% gewijzigd door TutanRamon op 22-04-2004 14:36 ]
We see things as we are, not as they are
Hoezo?TutanRamon schreef op 22 april 2004 @ 14:34:
[...]
Ik zou het zonde vinden als ze "Save at will" er daadwerkelijk inmaken. Daarmee maak je het gelijk een stuk makkelijker allemaal en dan wil toch niemand?
Ach, je hoeft het niet te gebruiken.TutanRamon schreef op 22 april 2004 @ 14:34:
[...]
Ik zou het zonde vinden als ze "Save at will" er daadwerkelijk inmaken. Daarmee maak je het gelijk een stuk makkelijker allemaal en dan wil toch niemand?
[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 22-04-2004 16:39 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
JaThe Doctor schreef op 22 april 2004 @ 15:29:
Wat een kl*te level zeg die dam.
Heb 10 kogels en die beesten hebben me al te pakken als ik net van die waterval ben.
Iemand een tipje waar ik guns kan vinden die niet door 5 tridens worden bewaakt ?
Heel simpel, gewoon NIET op zoek gaan naar guns. Trigens houden niet van water, dus de oplossing, blijf in het water. Zwem zoveel als je kunt (met prone kun je zelfs in 5 cm water nog 'zwemmen'). Dan blijf je onopgemerkt. Gewoon de rivier afzwemmen en rechts aanhouden. |
Tnx ga t ff proberenIceStorm schreef op 22 april 2004 @ 15:33:
[...]
Ja
Heel simpel, gewoon NIET op zoek gaan naar guns. Trigens houden niet van water, dus de oplossing, blijf in het water. Zwem zoveel als je kunt (met prone kun je zelfs in 5 cm water nog 'zwemmen'). Dan blijf je onopgemerkt. Gewoon de rivier afzwemmen en rechts aanhouden.
Dude..... het zit er al in....TutanRamon schreef op 22 april 2004 @ 14:34:
[...]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 40% gewijzigd door IceStorm op 22-04-2004 16:43 ]
Ok, maar ziet het er dan ook nog een beetje uit????Rakkerzero schreef op 22 april 2004 @ 16:42:
Ik heb het probleem met mijn pc (niet snel genoeg voor Far Cry) dat far cry er brak uitziet. Low settings. Ik besloten om voortaan met op 8 bit kleuren modus te spelen. dan werkt ie een stuk sneller.
console command:
variable: r_ColorBits
type: string
current: 32
help: Sets the color resolution, in bits per pixel. Default is 32.
Usage: r_ColorBits [32/24/16/8]
Dus als iemadn ook met een lage FPS moet spelen. Met deze verander je aantal bits kleuren zodat het spel sneller loopt. Zeker aan te raden.
[This space is for rent]
Verwijderd
Nou op 8 bit lijkt me dat dus niet, maar ik kan me voostellen dat het zeer lastig is het verschil te zien tussen 24 en 32 bits...Eindhoven schreef op 22 april 2004 @ 16:43:
[...]
Ok, maar ziet het er dan ook nog een beetje uit????
Check dit: [rml]n00bs in "[ PC] Far Cry deel 5"[/rml]Pic_Art schreef op 22 april 2004 @ 16:32:
[...]
Dude..... het zit er al in....
/save_ nog iets. als je begint met /save dan kan je het aanvullen. Of kijk in een van de conf filetjes in je root van FC.
Bij de dynabyte is ie 45€ en met (gratis) klantenkaart 40.50€ dus zo gek is dat niet.PoweRoy schreef op 22 april 2004 @ 17:26:
klopt t dat bij http://www.nedgame.com de farcry spel (dvd) maar 39.99 is
vind t nogal vaag omdat bij de rest de game 49,99 is
dat komt omdat je één of andere warez versie gebruikt niet geen gebruik maakt van het register. dus als farcry gaat patchen vind hij hem nietGoofyduck schreef op 22 april 2004 @ 21:34:
krijg ik van iemand een savegame na de bug waar ik vast zit. Heb hem geplakt in de juiste directory. Alleen nu ziet Far Cry hem niet...
Volgens die gozer omdat ik versie 1.00 heb en ik hem moet patchen naar V1.1
Dus ik download die patch, alleen als ik hem uitvoer zegt ie dat Far Cry niet op mijn systeem is gevonden. Dat ik hem eerst moet installeren voordat hij kan patchen..
Wat nu? Iemand zelfde probleem of een oplossing?
Het is logisch dat je verschil tussen 8-bit en 32-bit kleuren. Maar voor 8-bit kleuren ziet het er nog goed uit. Het is niet zo dat heel het kleurenpalet verneukt is ofzo.Eindhoven schreef op 22 april 2004 @ 16:43:Ok, maar ziet het er dan ook nog een beetje uit????
PSN: Arienix
Zeker dat stuk dat je in die vulkaan zitChi3F schreef op 23 april 2004 @ 11:58:
Shit man, dat laatste level (tenminste, ik denk dat het het laatste level is) is echt moeilijk...
De rest had ik niet veel problemen mee met challenging, maar nu beginnen de irritaties toch wel op te spelen!
Zal wel een kwestie zijn van veel proberen, maar ik wordt telkens genadeloos afgeknald...
Gewoon boven blijven zitten deur open doen en met je sniper die mannetjes pakken met normale guns (cryvision aan zie je ze heel makkelijk). Dan met die gun met die kogel box eronder (naam ff kwijt) die andere afknallen (hier ook weer gewoon boven blijven ze komen vanzelf). |
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
jep, vond ik ook...Vanitas schreef op 23 april 2004 @ 12:30:
Net uitgespeeld.
Vond het een super mooi en leuk spel.
Het verhaal was wel heel simpel, maar ach.
Enkel de Trigents vond ik echt heel stom en irritant, veels te sterk.
De grote vond in nog niet eens zo lastig, 3-4 keer een sniper kogel in zijn kop en hij is dood. Maar de kleintje zijn echt super snel en hoeven maar 2 keer te hakken en je bent dood. Je kan wel tegen 3 raketten en niet tegen twee "hakken" van die kleinere.Snow_King schreef op 23 april 2004 @ 12:45:
[...]
jep, vond ik ook...
Veel te lomp en snel.
Niemand kan er tegen als je een clip van een M16 in je aars geleegd krijgtzelfs zo'n monster niet.
Maar niet te spreken over "the big one's"
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Die beesten maken het juist spannend vind ik...Vanitas schreef op 23 april 2004 @ 12:49:
[...]
De grote vond in nog niet eens zo lastig, 3-4 keer een sniper kogel in zijn kop en hij is dood. Maar de kleintje zijn echt super snel en hoeven maar 2 keer te hakken en je bent dood. Je kan wel tegen 3 raketten en niet tegen twee "hakken" van die kleinere.Ook zijn ze super lastig te raken als ze eenmaal achter je aanzitten en dan gaan springen.
Hopelijk verwijderen ze die beesten in het vervolg, of passen ze ze iig aan.
PSN: Arienix
Verwijderd
Zie het zwarte gedeelte op deze pagina!Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 13:28:
Ik heb al gezocht maar niet gevonden, wat is de beste manier om in de vulkaan met al die monsters met bazooka's naar die knop te rennen en dan naar die lift. Ik kan wel naar die lift rennen maar daarna staan er zoveel man voor me dat ik niet verder kan gaan en dood ga, ik speel far cry op veteran.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq