[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Crosspost *

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:08:
[...]

Nope..wil ook niet helpen. Ik kan wel zeewier zien maar dat is ook alles. En de vogels hoor ik wel maar ik zie ze niet!
Heb je al wel de 1.1 patch gedraaid?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 18 april 2004 @ 21:04:
[...]

uhuh een console trekt de beste pc er zo uit uiteraard :?
Wat mij lijkt is dat ubisoft heeft gezegd dat de games geoptimaliseerd worden voor de consoles..dat is wat anders dan dat ze grafisch verbeterd worden (DirectX9 kaarten in de console? euhm..)
ps: die screens zijn al eerder gepost.
Er is nog niets bekend over eventuele veranderingen ten opzichte van de PC versie, maar Crytek, de ontwikkelaar, gaf wel tussen de regels door aan dat er misschien naast grafische verbeteringen, ook inhoudelijk hier en daar wat veranderd zou kunnen worden.

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/20961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 21:21:
Weet iemand hoe ik een farcry server kan opzetten zodat ik met vrienden
een spelletje online kan doen?
De optie (Create) die nu aanwezig is ondersteunt alleen LAN.....
anders draai je bv een dedicated server ernaast op je pc...
je kan natuurlijk om bv te kijken welke poorten je moet doorsturen (en vele andere zaken) ff kijken in je FarCry/Support map, staan allerlei handige .rtf-jes.

offtopic:
wist je dat om een non-dedicated server te hosten een 2.8 GHz AMD processor wordt geadviseerd? grappig dat ze al de performance van zo'n ding kunnen incalculeren... een AMD64 zullen ze wel bedoelen neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Die haaien in de startpost gaan over de 1e demo, waar een dode haai aan een touw hangt die je los kan schieten. Ik ben in het spel zelf nog geen haaien tegengekomen (ben ongeveeer halverwege).

Over die Xbox-screens, degene die ze mooier vindt dan op de pc heeft vast een wat oudere videokaart, want op mijn DX9 kaartje met alles max ziet het er echt minimaal zo goed uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
ik geloof er geen bal van dat het op de xbox er beter uit gaat zien als op de pc :(

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Maar die licht en schaduweffecten in die screens heb ik in ieder geval totaal niet op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Hey mensen. Ben de waardes van de wapens aan het veranderen as we speak. Het lukt nog niet helemaal naar plan, maar ja... alles moet te doen zijn toch?

Ik zal in de nabije toekomst een mod releasen, waarbij iig het mes met 1 slag kan doden en waar enorm overdreven ragdoll effecten te zien zijn. Nou ja... het is meer een tweak eigenlijk :)
Hoop dat het allemaal een beetje lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
deuxani schreef op 18 april 2004 @ 22:47:
Maar die licht en schaduweffecten in die screens heb ik in ieder geval totaal niet op mijn PC.
Ik denk dat dat komt omdat je settings niet op Very High staan :Z

maar idd lijkt het wel mooier op de foto. maar goed de makers kunnen ook soepen :P

[ Voor 15% gewijzigd door MacDokie op 19-04-2004 02:36 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hehehe, ik heb juist wel (bijna) alles op very high staan. Ik ken iig geen level zoals op de onderste screenshot en hoe die linker man op de bovenste screenshot in het licht staat heb ik ook niet meegemaakt. Misschien moet ik lightening en shadows maar op zn allerhoogst zetten he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

joostve schreef op 18 april 2004 @ 22:09:
ik geloof er geen bal van dat het op de xbox er beter uit gaat zien als op de pc :(
Dat is ook onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ik zit nu op die boot waar ik net die bom heb geplaatst en die heli eraan komt maar ik krijg die vent maar niet neer!! (is dit btw de eindchief al). 2 rockets raakgeshoten en paar keer met de machinegun maar hij is not dead :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-09 14:57
Frodo19 schreef op 19 april 2004 @ 12:50:
Ik zit nu op die boot waar ik net die bom heb geplaatst en die heli eraan komt maar ik krijg die vent maar niet neer!! (is dit btw de eindchief al). 2 rockets raakgeshoten en paar keer met de machinegun maar hij is not dead :(
8 a 9 rockets (boss geval he ;))
en nee das niet de laatste ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Lord_Mithril schreef op 19 april 2004 @ 12:54:
[...]

8 a 9 rockets (boss geval he ;))
en nee das niet de laatste ;)
zoveel rockets ppfffff damn zeg lastig genoeg om er 2 te raken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Frodo19 schreef op 19 april 2004 @ 12:50:
Goed mikken... ik heb het langste over dit level gedaan... ik had zelfs naar de overkant gezwommen :D en 1 keer zat ik zo lang op de boot dat die al gezonken was :)

Maar gewoon goed schuilen vooraan het dek en met die rocketlauncher knallen... wanneer je zoomed merk ik dat het schieten alleen maar trager en lastiger gaat dan zonder zoom. Daarnaast hielp het om met een m16 oid flink op die dude te knallen.

En nee dit is nog lang en na niet het eindlevel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

n00bs schreef op 19 april 2004 @ 13:12:
[...]

En nee dit is nog lang en na niet het eindlevel ;)
spoiler
idd ja.. een huisgenoot van me d8 dat ook evenals een paar levels verderop dat je uit die heli wordt gegooid met 10 kogels m4.. hij had um zelfs al gedeinstalleerd :+ maar na enig aandringen mijnerzijds issie toch maar weer gaan spelen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door py.mosjuh op 19-04-2004 13:21 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Argh ik wil geen spoilers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Je moet ongeveer 8 raketjes er tegenaan gooien.

Niet zo moelijk hoor, zorg maar gewoon dat je in de captain's hut staat (de cockpit, 2e verdieping :) ). Omdat je moeilijk te raken bent daar zal Crowe langzamer vliegen. Schieten, schuilen, schieten, schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:23
Wat is het aan te raden wapen om die mutant beestjes om te leggen? Shotgun gaat vrij aardig maar die wil nog wel eens leeg ralen als ze in een groepje komen.

m16 lijkt niet heel veel uit te halen, raketwerper is leuk als ze dicht bij elkaar staan maar verder ook niet echt handig.

En damn wat zijn die beesten snel en sterk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Is beetje flauw stukje... acht rockets is onzin, je kunt hem pas uit de heli schieten als van het hele schip nog maar (laten we zeggen) 10 meter over is. Als ie aan komt vliegen schoot ik eerst 5 rake snipers in hem (headshot kon niet) vervolgens nog twee m16 clips enzovoort zo snel mogelijk maar dood willie niet. Pas als er nog klein gedeelte van schip over is knal je hem er zo uit. Ik denk dat dit zo geprogrammeerd is... beetje jammer. Dus ik zou zeggen, schuil eerst een hele tijd en knal hem er dan pas uit, rest is verspilde ammo. Hoop dat ik niet spoil (wil alleen helpen), vraag me alleen af of er nog meer van dit soort geprogrammeerde trucjes inzitten :?

Of ik heb het natuurlijk helemaal mis :)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charly schreef op 19 april 2004 @ 14:26:
Wat is het aan te raden wapen om die mutant beestjes om te leggen? Shotgun gaat vrij aardig maar die wil nog wel eens leeg ralen als ze in een groepje komen.

m16 lijkt niet heel veel uit te halen, raketwerper is leuk als ze dicht bij elkaar staan maar verder ook niet echt handig.

En damn wat zijn die beesten snel en sterk :(
Later in het spel krijg je nog krachigere assault rifles en de taktiek die ik vaak gebruik bij die grote mutanten met rocketlauncher is, een flashbang voor hem gooien en dan 10 shotgunshells in zijn kop jagen. dat moet voldoende zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Ik ben voorbij mistah crowe :) nu de rest nog hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb em ook eindelijk uitgespeeld!! Jezus man, ze hebben echt het allermoeilijkst voor het laatst bewaard he. Echt super!! Dit is trouwens het beste spel wat ik sinds jaren heb gespeeld. En dat uit onverwachte hoek. Ik ga em gewoon weer opnieuw spelen en dan op challenging.

Btw. ik vind de \save_game functie toch best onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Charly schreef op 19 april 2004 @ 14:26:
Ik gebruik altijd de p90. Dat wapen heeft 50 kogels en is behoorlijk snel. Je kan 2 van die springaliens neerleggen met 1 clip (25 kogels per beest)

Heb op deze manier farcry binnen 3 dagen uitspeeld @ challenging.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Trigens gewoon met de M4, één goedgemikte headshot is al genoeg hoor. Dus gewoon op automatisch zetten, dan midden in zijn gezicht mikken, schieten en tegelijk iets omhoog bewegen, dan heb je hem zo. Je moet hem boven zijn ogen raken namelijk.
Kan zelfs met een submachinegun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

XyS

0.o.O

hoe zit het eigenlijk met die jurassic park mod?

zit er echt op te w88 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 10:40

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mijn Farcry is een beetje stuk volgens mij... ;(
Hij zegt wel "Saving game" tijdens het spelen, maar als ik dan es dood ga dan is die save game niet terug te vinden... De laatste die er in staat is "Steam", en dan bij die steiger.
Er is nog wel ruimte genoeg volgens mij, ik heb iets van 7GB vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinkelover schreef op 19 april 2004 @ 14:35:
Is beetje flauw stukje... acht rockets is onzin, je kunt hem pas uit de heli schieten als van het hele schip nog maar (laten we zeggen) 10 meter over is. Als ie aan komt vliegen schoot ik eerst 5 rake snipers in hem (headshot kon niet) vervolgens nog twee m16 clips enzovoort zo snel mogelijk maar dood willie niet. Pas als er nog klein gedeelte van schip over is knal je hem er zo uit. Ik denk dat dit zo geprogrammeerd is... beetje jammer. Dus ik zou zeggen, schuil eerst een hele tijd en knal hem er dan pas uit, rest is verspilde ammo. Hoop dat ik niet spoil (wil alleen helpen), vraag me alleen af of er nog meer van dit soort geprogrammeerde trucjes inzitten :?

Of ik heb het natuurlijk helemaal mis :)
ik deed het heel anders.. het lukte me niet achter op het ship dus ik jumpte van het schip en zwom terug naar die boot op de kust daar ging ik achter liggen.. en na een tijdje begon ik maar te schieten met een bazooka... ( boot was gezonken )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Hee heeft er iemand tips om die eindbaas te verslaan...Ik kom er NIET uit. Ik speel em op challening en het is niet te doen. Denk dat ik het letterlijk wel 100x geprobeerd heb.

Ik breek mijn keyboard zowat doormidden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Erm, er zit niet een specifieke eindbaas in. Welk stuk bedoel je? (of maak er een screenie van ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat me trouwens opvalt is dat Multiplayer zowat niet gespeeld word had er meer van verwacht als je bijvoorbeeld als je clanbase bekijkt zijn er maar 11 clans op de internationale ladder echt weinig imho. Zonde had hem ook daar voor gekocht. Maar goed je kan niet alles hebben he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

WeAreLegion schreef op 19 april 2004 @ 18:57:
Wat me trouwens opvalt is dat Multiplayer zowat niet gespeeld word had er meer van verwacht als je bijvoorbeeld als je clanbase bekijkt zijn er maar 11 clans op de internationale ladder echt weinig imho. Zonde had hem ook daar voor gekocht. Maar goed je kan niet alles hebben he
Komt vooral door lag. Ik hoop dat er paches komen de een boel gaan fixen. Vergeet de mods niet!

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Maxow schreef op 19 april 2004 @ 18:19:
Erm, er zit niet een specifieke eindbaas in. Welk stuk bedoel je? (of maak er een screenie van ;) )
Nou ik ben er al voorbij. Het was die eindbaas van de tweede savegame in het level Vulcano. Niet te doen dit level, ben nu op dat open stuk waarbij er 20 van die rocketlauncher monsters op je af komen. Ben druk aan het snipen, rammen en beuken maar ben zo dood.

Moet je daar trouwens naar het midden naar die lift? want die ging niet open.

[ Voor 9% gewijzigd door MacDokie op 19-04-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee eerst doorlopen naar t eind daarin de lift activeren en dan terug naar t midden dan doet de lift t wel en dan nog 1 killlll, meer zeg ik niet want dat is flauwwwwwwww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Beekforel schreef op 19 april 2004 @ 17:07:
Mijn Farcry is een beetje stuk volgens mij... ;(
Hij zegt wel "Saving game" tijdens het spelen, maar als ik dan es dood ga dan is die save game niet terug te vinden... De laatste die er in staat is "Steam", en dan bij die steiger.
Er is nog wel ruimte genoeg volgens mij, ik heb iets van 7GB vrij.
He, dat had ik ook. Bij gaf ie ook aan "Saving Game". Ben vervolgens dood. En dan kan ik die savegame niet meer vinden. En ook ik heb ruimte zat; 30 Gb.
! Bug in het spel !

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
WOW!!!

ik heb 't spel net ontdekt, en ik moet zeggen dat de graphics :9 zijn... _/-\o_
alleen jammer dat ik een GF3 heb, waardoor je niet de mooiste beelden tevoorschijn kan toveren.
binnenkort dan toch maar een nieuwe videokaart halen.

moet zeggen dat ik toch aardig wat info heb kunnen halen uit de vorige 4 delen.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Domus schreef op 19 april 2004 @ 20:01:
[...]

Nou ik ben er al voorbij. Het was die eindbaas van de tweede savegame in het level Vulcano. Niet te doen dit level, ben nu op dat open stuk waarbij er 20 van die rocketlauncher monsters op je af komen. Ben druk aan het snipen, rammen en beuken maar ben zo dood.

Moet je daar trouwens naar het midden naar die lift? want die ging niet open.
Hoe ik het heb gedaan:

sniper als eerste die springende beesten die links en rechts op die torens staan.

ga niet naar beneden maar ga bij je beginpositie op de grond liggen. pak je shotgun en die rocketlauncher ventjes komen vanzelf naar je toe op de rechtertrap.

~6 maal knallen en dan kan je naar beneden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 19 april 2004 @ 22:31:
[...]

He, dat had ik ook. Bij gaf ie ook aan "Saving Game". Ben vervolgens dood. En dan kan ik die savegame niet meer vinden. En ook ik heb ruimte zat; 30 Gb.
! Bug in het spel !
idd had ik ook 3 keer ofzo en op t eind laadde er een filmpje van krieger niet en dus niet uitgespeeld terwijl ik wel door alle levels heen was. Na t laden van t lev wat t laatst was opgeslagen, dit was zeker niet t laatste level kwame r nu wel een filmpje en toen speelde ik m wel uit. bugzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
haha ik had hem gekocht en ging em ruile en ik kwam thuis en ik had de speel cd er nog inzitte:P..
haha had em ook nog niet geuinstalld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
donker11 schreef op 20 april 2004 @ 21:09:
haha ik had hem gekocht en ging em ruile en ik kwam thuis en ik had de speel cd er nog inzitte:P..
haha had em ook nog niet geunistalled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Best slecht van de winkel dat ze dat niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
jaah dat wel ze pakte em aan en ze legde em apart! maar ik wist et zelf ok niet:S
mja tog mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Voor diegenen die Far Cry spelen met alle opties op Very High:
Als je alleen de optie "Shadow Detail" 1 stap terugzet naar High (i.p.v. Very High) kan dat een performanceboost geven van 25% of meer.

Op mijn ATI 9800pro @ XT speeds ging mijn gemiddelde framerate van bijv 40fps omhoog naar 52fps zonder dat ik het verschil merkte in de grafische kwaliteit. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTie
  • Laatst online: 25-02 14:43
Chrasher schreef op 20 april 2004 @ 21:50:
Voor diegenen die Far Cry spelen met alle opties op Very High:
Als je alleen de optie "Shadow Detail" 1 stap terugzet naar High (i.p.v. Very High) kan dat een performanceboost geven van 25% of meer.

Op mijn ATI 9800pro @ XT speeds ging mijn gemiddelde framerate van bijv 40fps omhoog naar 52fps zonder dat ik het verschil merkte in de grafische kwaliteit. :)
Heb het zelfde als jij, ook een 9800pro @ XT speed en met XT BIOS. Dus ga het eens testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
donker11 schreef op 20 april 2004 @ 21:18:
jaah dat wel ze pakte em aan en ze legde em apart! maar ik wist et zelf ok niet:S
mja tog mooi
Jonge jonge, dan ga je die cd toch ook nog gewoon ff brengen :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 11-09 09:53

bonzz.netninja

Niente baffi

ja idd

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

Lijkt me wel zo sociaal idd. (had ik wel gedaan iig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:10

Snow_King

Konijn is stoer!

Weet iemand waar je de Linux dedicated server kan vinden voor Far Cry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Maxow schreef op 20 april 2004 @ 22:05:
Lijkt me wel zo sociaal idd. (had ik wel gedaan iig.)
ja ik ook
nu ben je een gezocht persoon ;)
nee dat zal ook wel meevallen maar misschien herkennen ze je de volgende keer wel.
dus cd gewoon ff terug brengen, winkel tevreden en jij kan weer met een gerust hart die winkel binnen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Wat ook weer zo irritant is dat mijn CD key niet werkt in de multiplayer mode!

Zal ik eens even naar de winkel gaan en stiekem die CD key overschrijven? 8)7 Dan kan die koper van dat exemplaar de multiplayermode niet gebruiken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind het ook gewoon CD terugbrengen... en anders maak je gewoon een kopietje en breng je hem terug... whats the prob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
n00bs schreef op 20 april 2004 @ 22:32:
Ik vind het ook gewoon CD terugbrengen... en anders maak je gewoon een kopietje en breng je hem terug... whats the prob
hahaha, die is goed... :D
je moet wel consequent blijven he..
of je bent of braaf en je brengt em terug, of je bent 'crimineel' en houdt de cd.
niet quasi braaf zijn en een illegale kopie maken en daarna weer terugbrengen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
masser120 schreef op 20 april 2004 @ 22:30:
Wat ook weer zo irritant is dat mijn CD key niet werkt in de multiplayer mode!

Zal ik eens even naar de winkel gaan en stiekem die CD key overschrijven? 8)7 Dan kan die koper van dat exemplaar de multiplayermode niet gebruiken! >:)
Stiekem de cd key overschrijven? Dat kan helemaal niet met dit spel...

... De drukker vond het namelijk een tof idee om de cd-keys met de meest brakke matrix printer te drukken die hij kon vinden. Die schrijf je niet "ff vlug" over :)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:23
Hmm, kwam gisteren voor het eerst zo'n mutant met raketwerper tegen.

... Worden ze nog groter? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Charly schreef op 21 april 2004 @ 11:33:
Hmm, kwam gisteren voor het eerst zo'n mutant met raketwerper tegen.

... Worden ze nog groter? :P
ja dat moet je zelf uitvinden
we gaan niks verklappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groterrrrrrrrrrrrrrrrrr mmmmmmm wat is groot hahahhahahahha t word nog wel leuk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
FirmPete schreef op 21 april 2004 @ 00:10:
[...]

Stiekem de cd key overschrijven? Dat kan helemaal niet met dit spel...

... De drukker vond het namelijk een tof idee om de cd-keys met de meest brakke matrix printer te drukken die hij kon vinden. Die schrijf je niet "ff vlug" over :)
Ik weet het... Anders ff op internet naar een crack zoeken.

Ha! 3 geprobeerd. 0 komma 0 werkte...

Zit nu vast op een eiland met die rotbeesten, waarbij ik eerst van een waterval moet pleuren. Frisse duik zeg! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lekker he! echt super zo hoog ervan af springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
he ik zit ook vast, misschien dat ie hier al eens is langs gekomen, maar ik kan het niet vinden:

Leveltje waarin je moet gaan naar de laatste positie waar Valerie was.

Oke heb ik gevonden, moet je een hele ruimte laten volopen, dan ga je mee met dat water omhoog en kun je via het plafon een gangetje in.

Sluip je door die gang en kom je weer ergens anders waar je zo'n Raketschietend monstertje :9 tegen komt en daarna een kamer met twee van die andere gekke beesten..

Als ik alles heb vermoord kan ik door een deur heen en staat Valerie daar.. Dan is mn nieuwe object "Save Valerie" Maar hoe en wat?? Valerie roept iets tegen een beest als ik binnenkom, maar er is helemaal geen beest (?)

En hoe moet ik haar "saven"?? Ze staat daar maar te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Goofyduck schreef op 21 april 2004 @ 20:56:
he ik zit ook vast, misschien dat ie hier al eens is langs gekomen, maar ik kan het niet vinden:

Leveltje waarin je moet gaan naar de laatste positie waar Valerie was.

Oke heb ik gevonden, moet je een hele ruimte laten volopen, dan ga je mee met dat water omhoog en kun je via het plafon een gangetje in.

Sluip je door die gang en kom je weer ergens anders waar je zo'n Raketschietend monstertje :9 tegen komt en daarna een kamer met twee van die andere gekke beesten..

Als ik alles heb vermoord kan ik door een deur heen en staat Valerie daar.. Dan is mn nieuwe object "Save Valerie" Maar hoe en wat?? Valerie roept iets tegen een beest als ik binnenkom, maar er is helemaal geen beest (?)

En hoe moet ik haar "saven"?? Ze staat daar maar te staan
ja dit is een bekende bug in de singleplayer en er is al veel over gesproken hier

zoek een save game van het volgende level of begin het level opnieuw is de enige oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
ahh vandaar... klote ja..

Maar waar haal ik een savegame van het volgende level vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet meestal der is dan iets fout gegaan, dit kan je nog wel vaker verwachten! ik heb het 3 keer gehad op verschillende missies. Op die plek die jij beschrijft had ik weer geen last ervan. Ik had t weer bij krieger, daar laade t filmpje niet dus ook geen gevecht! bugzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:08

Spockz

Live and Let Live

ik had helemaal nergens last van? Gewoon met 1.0 dus zonder patch....

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
heb gister zitten multiplayeren maar het niveau is nog ver te zoeken daar >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/FarCry0062.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 10:39
Op lan moet je deze game echt met meerdere mensen spelen he. Heb laatst eens ff gespeeld tegen mn broertje, 1 vs 1 maar dat duurt toch veeeeel te lang :r

En ze moeten es goede maps maken met auto's, vliegdingetjes enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
De_Bastaard schreef op 22 april 2004 @ 10:16:
Op lan moet je deze game echt met meerdere mensen spelen he. Heb laatst eens ff gespeeld tegen mn broertje, 1 vs 1 maar dat duurt toch veeeeel te lang :r

En ze moeten es goede maps maken met auto's, vliegdingetjes enz....
het is wel te doen hoor alleen moet je samen een centraal punt afspreken waar je steeds naar toe komt, tja anders wordt het lang zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik had begrepen dat ongeveer half april er een nieuwe patch zou verschijnen met o.m. een 'save-at-will" functie.

Iemand enig idee wanneer die verschijnt of heeft hier meer nieuws over?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Laatst online: 08-09 19:53
Help!!!! schreef op 22 april 2004 @ 13:22:
Ik had begrepen dat ongeveer half april er een nieuwe patch zou verschijnen met o.m. een 'save-at-will" functie.

Iemand enig idee wanneer die verschijnt of heeft hier meer nieuws over?
Ik zou het zonde vinden als ze "Save at will" er daadwerkelijk inmaken. Daarmee maak je het gelijk een stuk makkelijker allemaal en dan wil toch niemand?

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Laatst online: 08-09 19:53
donker11 schreef op 20 april 2004 @ 21:09:
haha had em ook nog niet geuinstalld
Lekker kansloos bezig.

[ Voor 20% gewijzigd door TutanRamon op 22-04-2004 14:36 ]

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

TutanRamon schreef op 22 april 2004 @ 14:34:
[...]

Ik zou het zonde vinden als ze "Save at will" er daadwerkelijk inmaken. Daarmee maak je het gelijk een stuk makkelijker allemaal en dan wil toch niemand?
Hoezo?

En nu kan het ook al vanaf de console:
~ (console mode)
\save_game 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Wat een kl*te level zeg die dam.
Heb 10 kogels en die beesten hebben me al te pakken als ik net van die waterval ben.
Iemand een tipje waar ik guns kan vinden die niet door 5 tridens worden bewaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Ach, je hoeft het niet te gebruiken.

Ik vind het altijd erg irritant dat je iets tig keer over moet doen omdat je vlak voor je savepoint dood gaat.

Oh ja, ik weet dat het via de console al kan maar ik heb toch gewoon veel liever iets als F5=Save en F9=Load. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 22-04-2004 16:39 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

The Doctor schreef op 22 april 2004 @ 15:29:
Wat een kl*te level zeg die dam.
Heb 10 kogels en die beesten hebben me al te pakken als ik net van die waterval ben.
Iemand een tipje waar ik guns kan vinden die niet door 5 tridens worden bewaakt ?
Ja :P

Heel simpel, gewoon NIET op zoek gaan naar guns. Trigens houden niet van water, dus de oplossing, blijf in het water. Zwem zoveel als je kunt (met prone kun je zelfs in 5 cm water nog 'zwemmen'). Dan blijf je onopgemerkt. Gewoon de rivier afzwemmen en rechts aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

IceStorm schreef op 22 april 2004 @ 15:33:
[...]

Ja :P

Heel simpel, gewoon NIET op zoek gaan naar guns. Trigens houden niet van water, dus de oplossing, blijf in het water. Zwem zoveel als je kunt (met prone kun je zelfs in 5 cm water nog 'zwemmen'). Dan blijf je onopgemerkt. Gewoon de rivier afzwemmen en rechts aanhouden.
Tnx ga t ff proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

[...]

Dude..... het zit er al in....

/save_ nog iets. als je begint met /save dan kan je het aanvullen. Of kijk in een van de conf filetjes in je root van FC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb het probleem met mijn pc (niet snel genoeg voor Far Cry) dat far cry er brak uitziet. Low settings. Ik besloten om voortaan met op 8 bit kleuren modus te spelen. dan werkt ie een stuk sneller.

console command:
variable: r_ColorBits
type: string
current: 32
help: Sets the color resolution, in bits per pixel. Default is 32.
Usage: r_ColorBits [32/24/16/8]

Dus als iemadn ook met een lage FPS moet spelen. Met deze verander je aantal bits kleuren zodat het spel sneller loopt. Zeker aan te raden. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Woei, uitgespeeld :D
Wel een beetje spontaan afgelopen (ik verwachtte nog een buslading mannetjes :P).

Ga ik mijn mening van een paar honderd reacties terug toch aanpassen. Leuk spel, vooral omdat het verhaal weer eens lekker LANG is.

[ Voor 40% gewijzigd door IceStorm op 22-04-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Rakkerzero schreef op 22 april 2004 @ 16:42:
Ik heb het probleem met mijn pc (niet snel genoeg voor Far Cry) dat far cry er brak uitziet. Low settings. Ik besloten om voortaan met op 8 bit kleuren modus te spelen. dan werkt ie een stuk sneller.

console command:
variable: r_ColorBits
type: string
current: 32
help: Sets the color resolution, in bits per pixel. Default is 32.
Usage: r_ColorBits [32/24/16/8]

Dus als iemadn ook met een lage FPS moet spelen. Met deze verander je aantal bits kleuren zodat het spel sneller loopt. Zeker aan te raden. :)
Ok, maar ziet het er dan ook nog een beetje uit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
mm heb van iemand een savegame via de mail gekregen, voor het level na mn bug.

Maar als ik die in mijn profile zet kan ie hem in het spel niet vinden, moet ik nog iets veranderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Hè, hè, eindelijk uitgespeeld, als je eenmaal voorbij die trigens bent is het wel te doen!
Erg goede single player, maar de multiplayer verveelt helaas erg snel! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:32

PoweRoy

funky!

klopt t dat bij http://www.nedgame.com de farcry spel (dvd :?) maar 39.99 is :?
vind t nogal vaag omdat bij de rest de game 49,99 is :S

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

typo miss.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindhoven schreef op 22 april 2004 @ 16:43:
[...]

Ok, maar ziet het er dan ook nog een beetje uit????
Nou op 8 bit lijkt me dat dus niet, maar ik kan me voostellen dat het zeer lastig is het verschil te zien tussen 24 en 32 bits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Pic_Art schreef op 22 april 2004 @ 16:32:
[...]

Dude..... het zit er al in....

/save_ nog iets. als je begint met /save dan kan je het aanvullen. Of kijk in een van de conf filetjes in je root van FC.
Check dit: [rml]n00bs in "[ PC] Far Cry deel 5"[/rml] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
PoweRoy schreef op 22 april 2004 @ 17:26:
klopt t dat bij http://www.nedgame.com de farcry spel (dvd :?) maar 39.99 is :?
vind t nogal vaag omdat bij de rest de game 49,99 is :S
Bij de dynabyte is ie 45€ en met (gratis) klantenkaart 40.50€ dus zo gek is dat niet.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
krijg ik van iemand een savegame na de bug waar ik vast zit. Heb hem geplakt in de juiste directory. Alleen nu ziet Far Cry hem niet...

Volgens die gozer omdat ik versie 1.00 heb en ik hem moet patchen naar V1.1

Dus ik download die patch, alleen als ik hem uitvoer zegt ie dat Far Cry niet op mijn systeem is gevonden. Dat ik hem eerst moet installeren voordat hij kan patchen..

Wat nu? Iemand zelfde probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

re-install die Far Cry eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Goofyduck schreef op 22 april 2004 @ 21:34:
krijg ik van iemand een savegame na de bug waar ik vast zit. Heb hem geplakt in de juiste directory. Alleen nu ziet Far Cry hem niet...

Volgens die gozer omdat ik versie 1.00 heb en ik hem moet patchen naar V1.1

Dus ik download die patch, alleen als ik hem uitvoer zegt ie dat Far Cry niet op mijn systeem is gevonden. Dat ik hem eerst moet installeren voordat hij kan patchen..

Wat nu? Iemand zelfde probleem of een oplossing?
dat komt omdat je één of andere warez versie gebruikt niet geen gebruik maakt van het register. dus als farcry gaat patchen vind hij hem niet ;)
gewoon ff de orginele kopen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

een spuit 11 met een vertraging van.... een heleboel posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zat niet eerder in dit topic mijnheer Picard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Eindhoven schreef op 22 april 2004 @ 16:43:Ok, maar ziet het er dan ook nog een beetje uit????
Het is logisch dat je verschil tussen 8-bit en 32-bit kleuren. Maar voor 8-bit kleuren ziet het er nog goed uit. Het is niet zo dat heel het kleurenpalet verneukt is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Shit man, dat laatste level (tenminste, ik denk dat het het laatste level is) is echt moeilijk...
De rest had ik niet veel problemen mee met challenging, maar nu beginnen de irritaties toch wel op te spelen!
Zal wel een kwestie zijn van veel proberen, maar ik wordt telkens genadeloos afgeknald... :(

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Chi3F schreef op 23 april 2004 @ 11:58:
Shit man, dat laatste level (tenminste, ik denk dat het het laatste level is) is echt moeilijk...
De rest had ik niet veel problemen mee met challenging, maar nu beginnen de irritaties toch wel op te spelen!
Zal wel een kwestie zijn van veel proberen, maar ik wordt telkens genadeloos afgeknald... :(
Zeker dat stuk dat je in die vulkaan zit :)
Daar had ik ook wel even moeite mee.

Tip:
Gewoon boven blijven zitten deur open doen en met je sniper die mannetjes pakken met normale guns (cryvision aan zie je ze heel makkelijk). Dan met die gun met die kogel box eronder (naam ff kwijt) die andere afknallen (hier ook weer gewoon boven blijven ze komen vanzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Net uitgespeeld.

Vond het een super mooi en leuk spel.
Het verhaal was wel heel simpel, maar ach.
Enkel de Trigents vond ik echt heel stom en irritant, veels te sterk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Vanitas schreef op 23 april 2004 @ 12:30:
Net uitgespeeld.

Vond het een super mooi en leuk spel.
Het verhaal was wel heel simpel, maar ach.
Enkel de Trigents vond ik echt heel stom en irritant, veels te sterk.
jep, vond ik ook...
Veel te lomp en snel.

Niemand kan er tegen als je een clip van een M16 in je aars geleegd krijgt :S zelfs zo'n monster niet.

Maar niet te spreken over "the big one's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Snow_King schreef op 23 april 2004 @ 12:45:
[...]

jep, vond ik ook...
Veel te lomp en snel.

Niemand kan er tegen als je een clip van een M16 in je aars geleegd krijgt :S zelfs zo'n monster niet.

Maar niet te spreken over "the big one's"
De grote vond in nog niet eens zo lastig, 3-4 keer een sniper kogel in zijn kop en hij is dood. Maar de kleintje zijn echt super snel en hoeven maar 2 keer te hakken en je bent dood. Je kan wel tegen 3 raketten en niet tegen twee "hakken" van die kleinere. 8)7 Ook zijn ze super lastig te raken als ze eenmaal achter je aanzitten en dan gaan springen.

Hopelijk verwijderen ze die beesten in het vervolg, of passen ze ze iig aan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Vanitas schreef op 23 april 2004 @ 12:49:
[...]

De grote vond in nog niet eens zo lastig, 3-4 keer een sniper kogel in zijn kop en hij is dood. Maar de kleintje zijn echt super snel en hoeven maar 2 keer te hakken en je bent dood. Je kan wel tegen 3 raketten en niet tegen twee "hakken" van die kleinere. 8)7 Ook zijn ze super lastig te raken als ze eenmaal achter je aanzitten en dan gaan springen.

Hopelijk verwijderen ze die beesten in het vervolg, of passen ze ze iig aan.
Die beesten maken het juist spannend vind ik...
Doordat ze overal kunnen zitten moet je niet als een rambo overal doorheen hakken, want dan ben je gelijk dood.

En een beetje strak mikken met je shotgun of een paar goed geplaatste granaten doen wonderen... ;)

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Jups, het is zeker cool door te sneaken enzo en weg te duiken, maar soms ben je die beesten wel zat en het is steeds donker......

Het mag ook wel eens dag zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gezocht maar niet gevonden, wat is de beste manier om in de vulkaan met al die monsters met bazooka's naar die knop te rennen en dan naar die lift. Ik kan wel naar die lift rennen maar daarna staan er zoveel man voor me dat ik niet verder kan gaan en dood ga, ik speel far cry op veteran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 13:28:
Ik heb al gezocht maar niet gevonden, wat is de beste manier om in de vulkaan met al die monsters met bazooka's naar die knop te rennen en dan naar die lift. Ik kan wel naar die lift rennen maar daarna staan er zoveel man voor me dat ik niet verder kan gaan en dood ga, ik speel far cry op veteran.
Zie het zwarte gedeelte op deze pagina! :o
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.