[PC] Far Cry deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:00:
[...]

dit is al meerdere keren als spoiler gepost in dit topic, maar het is de bedoeling dat je voor op het schip je wapen leeg schiet (grenade launcher e.d) waarbij je het best kan beginnen wanneer het schip bijna is gezonken. ook kan je na het plaatsen van de explosieven van de boot afspringen en naar land zwemmen, alwaar je gaat schieten richting helicopter.
suc6
Hmmm ja vergeten te zeggen; ik heb die kerel zo'n 8x geraakt met een rocket, en nog is de heli heel... Dat is dus het vreemde ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:05:
[...]
Hmmm ja vergeten te zeggen; ik heb die kerel zo'n 8x geraakt met een rocket, en nog is de heli heel... Dat is dus het vreemde ;(
dit is wel de oplossing dus of je moet hem nog 1 a 2 keer raken of je kan beter naar land zwemmen zodat je niet in tijd nood komt door het zinken van het schip
welke moeilijkheidscat. speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:24:
[...]

dit is wel de oplossing dus of je moet hem nog 1 a 2 keer raken of je kan beter naar land zwemmen zodat je niet in tijd nood komt door het zinken van het schip
welke moeilijkheidscat. speel je ?
Het is gelukt _/-\o_ Ben naar het land gezommen, heb me daar in een struik verstopt en heb m toen op m'n gemak afgeschoten :D
Speel btw op Challenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ok, mij ging het het makkelijkst af door meteen na de explosie in de stuurhut te schuilen en daar een aantal rockets (8 is genoeg d8 ik, anders nog wat MG fire er achteraan) door het raampje te schieten, dan kan je steeds mooi schuilen om de hoek en word je nooit geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op 03 juni 2004 @ 16:42:
Ok, mij ging het het makkelijkst af door meteen na de explosie in de stuurhut te schuilen en daar een aantal rockets (8 is genoeg d8 ik, anders nog wat MG fire er achteraan) door het raampje te schieten, dan kan je steeds mooi schuilen om de hoek en word je nooit geraakt.
Ja, hier heb ik ook een tijdje gezeten, alleen als ik m'n hele rocket launcher erdoorheen had gejaagd had ik altijd het idee dat ik wat fout deed :X Immers, hoe kan een chopper (of een mannetje) nou 8 rockets overleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 16:46:
[...]

Ja, hier heb ik ook een tijdje gezeten, alleen als ik m'n hele rocket launcher erdoorheen had gejaagd had ik altijd het idee dat ik wat fout deed :X Immers, hoe kan een chopper (of een mannetje) nou 8 rockets overleven...
dat is niet zo moeilijk hoor, kan je gewoon inprogrammeren B)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik zit nu in dat level Dam(n) ... jesus ... hoe kom ik in godesnaam levend daar doorheen ??

Om niet te spoilen:

Ik weet dat die beesten als ze in te diep water komen, dood gaan. Daar was ik al achter gekomen ( toevallig welliswaar) En maak daar ook gebruik van. Heb er een zooi van die springbeesten mee weten te foppen en dood laten gaan. Maar ik heb dus maar 10 kogels, en er lopen heel wat van die gasten rond, en dan ook nog met wapens ... Ze zien je gelijk al als je de watervall afspringt, dus echt afleiden met steentjes zit er bij degene die jou gespot hebben iig niet meer bij. Volgens mij moet ik proberen zoveel mogelijk door het water te blijven gaan, maar ik werd toch na zo'n 50 meter zwetend(ingame en muishand ...) gekilled ... Iemand een tip voor dit stukkie ?? Zal misschien wel ergens een wagen staan anders ofzo .. Maar ik had rechts ook al een stuk de jungle ingelopen richting die heli .. Maar word echt elke keer gekilled ! Dit zuigt ! Dam(n) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja Jedi, blijf onderwater, hap soms naar wat lucht en volg de rivier. Je komt vanzelf waar je zijn moet, piece of cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kwas laatst maar weer es niks te doen, toen ik opeens dacht: "Shit, ik moet far cry nog uitspelen".
Heb afgelopen weeken maar es verder gespeeld, en heb en dan ook zondag eindelijk utgespeeld op realistic.
Pffff, kheb de eindbaas (nja, eigenlijk de enerlaatste :p ) cker 100x overnieuw moeten doen :X

Gaanderweg vond ik het spel wel steeds minder worden. Het mag dan wel uber-graphics hebben, maar gaanderweg wordt de gameplay steeds minder en minder. De laatste 2 levels waren al helemaal a-la-serious-sam :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

[kwoot Ja Jedi, blijf onderwater, hap soms naar wat lucht en volg de rivier. Je komt vanzelf waar je zijn moet, piece of cake.[/kwoot]

OK thnx .. dacht dat al ja .. maar was het daarnet ff zat ... Kga strakkies mun zwembandjes omdoen en met volle kracht borstslag, het weer proberen !

[ Voor 4% gewijzigd door JediUberknaft op 03-06-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Je kan ook gewoon gaan sprinten, heel simpel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Vanitas schreef op 03 juni 2004 @ 20:43:
Je kan ook gewoon gaan sprinten, heel simpel.
red je niet op challenging niveau......

gewoon onder water blijven, is het beste

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
De een na laatste baas krijg je makkelijk dood door op zijn piemel te schieten ;)
Dat is geen grapje, als je een clip leeg schiet in zijn geslachts... omgeving dan gaat ie extra snel dood. Aantal mensen hebben het getest en het blijkt inderdaad zo te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Op realistic heb je dus geen tijd om te testen. Als je even niet oplet loop je zo langs een granaat die die gooit ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Tis me gelukt gelijk de toen ik het net weer probeerd, met veel zwemmen, af en toen snel stukkie land meepikken voor harder vooruit te gaan ... Viel nog best mee ja ... Maar was best bang met al die mismaakte rennende luitjes achter me aan .. :P

Kzit nu bij die vulcano shit ... en das best zwaar voor ut systeempje ... Enige stuk van de hele game tot nu toe, waar ie ut wat moeilijker mee heeft ... Spel is bijna op het einde nu, zover ik begrepen heb .. Tot nu toe behoorlijk genoten, maar ben het wel eens met mensen dat het nu misschien iets minder vet gevoel bij me opwekt, dan dat ik in de eerdere levels v/h spel had. Daar zat ik er echt helemaal in, en das nu zeker minder.Nu is het een beetje teveel ragwerk. Maar toch een vet spel al met al ! Graphics zijn echt om te spullen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ah, je bent al bijna klaar :)
Khoop alleen niet dat je em op al te moeilijk speelt, want ik moest de enerlaatste baas cker tig keer overnieuw doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Jedi, je bent er al voorbij, maar toch als mosterd na de maaltijd: je moet niet van de waterval afspringen, maar verder naar rechts in het hoekje van de afgrond afglijden, dan zien ze je niet als je in het water komt en red je het met alleen zemmen.

Nog een vraagje van mij:
Wat de hel heb ik aan enorme voorraadkamers met drie healthpacks etc. bij het level Volcano en die daarna, als die grote deur nooit meer open gaat wanneer je erdoor bent? Ik wil bijv. in Volcano bij die kamer vòòr die baas wel ff terug om bij te tanken, maar je komt er niet meer bij :?

[ Voor 39% gewijzigd door TheLemon op 04-06-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

TheLemon schreef op 04 juni 2004 @ 09:28:
Jedi, je bent er al voorbij, maar toch als mosterd na de maaltijd: je moet niet van de waterval afspringen, maar verder naar rechts in het hoekje van de afgrond afglijden, dan zien ze je niet als je in het water komt en red je het met alleen zemmen.

Nog een vraagje van mij:
Wat de hel heb ik aan enorme voorraadkamers met drie healthpacks etc. bij het level Volcano en die daarna, als die grote deur nooit meer open gaat wanneer je erdoor bent? Ik wil bijv. in Volcano bij die kamer vòòr die baas wel ff terug om bij te tanken, maar je komt er niet meer bij :?
spoilertje/tip
dan schuif je een lijk oid tussen die deur, is ook al eerder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ok, maar ik krijg een lijk niet verschoven, behalve door een paar magazijnen leeg te schieten, dan verschuift hij wel wat. Andere voorwerpen heb ik inderdaad wel naar gezocht, maar kon ik in die levels echt niet vinden, nog een specifiekere tip misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Er is een stoel te vinden. Die wordt dan ook meestal gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

HuggyB schreef op 04 juni 2004 @ 11:48:
idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 04 juni 2004 @ 11:48:
En hoe verschuif je dan die stoel?? door erop te schieten? kost ook behoorlijk veel ammo en tijd. En als je dood gaat zeker weer opnieuw beginnen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Gewoon tegen aanlopen dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb dat doormiddel van schieten gedaan, tegen aanlopen werkt niet volgensmij.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trivian schreef op 04 juni 2004 @ 13:51:
Ik heb dat doormiddel van schieten gedaan, tegen aanlopen werkt niet volgensmij.
En hoe blijft die stoel dan liggen tussen die deuren?? bij mij gaan de deur steeds een stukje omhoog en na verloop van tijd ligt de stoel er gewoon naast en is de deur weer dicht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 21:50:
[...]

Als half-life 2 uit is, zul je zien dat far cry er geeneens mee te vergelijken is, zo goed als het waarschijnlijk wordt..
Far cry heeft misschien mooie graphics, maar verder heeft het NIKS, en dan ook NIKS om zich verder te vergelijken met halflife 2.
Ik denk echt ( en dat zal blijken als hl2 uit is) dat far cry maar een kleintje is vergeleken met hl2...

Verbaasd me dat mensen dit nog denken, maar je gaf zelf al aan dat je niet een hardcore-fps fan bent :)
Wat zit je nu zielig te doen vent? Ga buiten spelen ofzo.

Far Cry is gewoon een goed spel met een ontzettende goede sfeer, mooie graphics en noem maar op. Blijkbaar moet iedere keer maar weer worden herhaald dat HL2 "lekker beter en mooier is" en "dat FC het bij lange na niet haalt bij HL2".

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 23:10

Sjonny

Fratser

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 14:05:
En hoe blijft die stoel dan liggen tussen die deuren?? bij mij gaan de deur steeds een stukje omhoog en na verloop van tijd ligt de stoel er gewoon naast en is de deur weer dicht??
Een stoel kan je wel verschuiven door ertegen aan te kruipen of tijgeren als het zelfs moet .. beetje vaart proberen te maken bij de trap, want dat is het rotste stukje.
probeer de stoel niet op z'n kant tussen de deur te leggen, want dan flipt ie er idd snel uit, maar met z'n rugleuning naar beneden, en een beetje in de hoek zodat ie niet inde weg ligt verder.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 14:05:En hoe blijft die stoel dan liggen tussen die deuren?? bij mij gaan de deur steeds een stukje omhoog en na verloop van tijd ligt de stoel er gewoon naast en is de deur weer dicht??
Ik heb ergens gelezen dat die stoel voor amateurs is. Als je daar naar buiten gaat, en dan gelijk links terug, kan je omhoog op het dak van waar je vandaan kwam, en kan je ze vanaf daar makkelijk neerknallen.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
Darkvater schreef op 04 juni 2004 @ 22:56:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat die stoel voor amateurs is. Als je daar naar buiten gaat, en dan gelijk links terug, kan je omhoog op het dak van waar je vandaan kwam, en kan je ze vanaf daar makkelijk neerknallen.
oh relaxt 8)
volgende keer eens proberen dan

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik word gek 8)7 F*ck FarCry
Begrijp me niet verkeert, het is een vet spel maar ik speel nu dat tree-level voor de 1000 vanaf mijn laatste savegame.... De game loopt steeds vast.
Ik heb mijn probleem ook al in het draadje hier gepost maar geen reactie....
Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Roelos schreef op 05 juni 2004 @ 00:22:
Ik word gek 8)7 F*ck FarCry
Begrijp me niet verkeert, het is een vet spel maar ik speel nu dat tree-level voor de 1000 vanaf mijn laatste savegame.... De game loopt steeds vast.
Ik heb mijn probleem ook al in het draadje hier gepost maar geen reactie....
Ben ik de enige met dit probleem?
Bedoel je dat zodra je de savegame laadt het spel meteen freezed? Om je vraag dan te beantwoorden, dat heb ik ook een keer gehad. Moest toen de savegame daarvoor laden en vanaf dat punt verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
CorteX schreef op 05 juni 2004 @ 00:30:
[...]

Bedoel je dat zodra je de savegame laadt het spel meteen freezed? Om je vraag dan te beantwoorden, dat heb ik ook een keer gehad. Moest toen de savegame daarvoor laden en vanaf dat punt verder gaan.
Nee...ik kan meestal rond de 2 minuten prima spelen en dan crashed die naar mijn desktop. Daarna weer opnieuw opstarten en opnieuw beginnen. Het spel loopt nooit op de plek vast ofzo...Er zit geen enkele regelmaat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Roelos schreef op 05 juni 2004 @ 00:37:
[...]

Nee...ik kan meestal rond de 2 minuten prima spelen en dan crashed die naar mijn desktop. Daarna weer opnieuw opstarten en opnieuw beginnen. Het spel loopt nooit op de plek vast ofzo...Er zit geen enkele regelmaat in.
95% kans dat dat niet aan FarCry ligt maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Het enige echte fu***ng probleem wat ik regelmatig met het spel heb, is het geluid: De ene keer als ik een level opstart is het prima, de andere keer hoor ik mezelf niet lopen en hoor ik de tegenstanders niet praten .. Echt een strange probleem .. Het geluid staat standaard op surround, met eax aan enzo, en als ik dan alles ff op bijv. 5.1 zet, opnieuw opstart, daarna weer op surround, doet ie het weer (???) Beetje vaag ... Als ie het doet, heb ik geen vertraging in geluid enzo. Maar is echt wel mega irri dit. Origineel spel, met 1.1 patch. En alle graphs op high/very high. Lijkt me toch wel dat dit a/h spel ligt. Maar zeker weten doe ik het nie.

Meer mensen dit ??

Kheb het spel nu bijna uitgespeeld, maar vinnut eigenlijk niet supertof meer nu, teveel alleen maar raggen op die rocketmonsters enzo ... Maar goed, moet hem wel uitspelen. Het kicke gevoel wat ik vooral in de eerste levels had is beetje boel weg eigenlijk. Best jammer, want voor de rest weinig op het spel aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 05 juni 2004 @ 00:44:
[...]

95% kans dat dat niet aan FarCry ligt maargoed.
Met andere games geen probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
JediUberknaft schreef op 05 juni 2004 @ 01:12:
Het enige echte fu***ng probleem wat ik regelmatig met het spel heb, is het geluid: De ene keer als ik een level opstart is het prima, de andere keer hoor ik mezelf niet lopen en hoor ik de tegenstanders niet praten .. Echt een strange probleem .. Het geluid staat standaard op surround, met eax aan enzo, en als ik dan alles ff op bijv. 5.1 zet, opnieuw opstart, daarna weer op surround, doet ie het weer (???) Beetje vaag ... Als ie het doet, heb ik geen vertraging in geluid enzo. Maar is echt wel mega irri dit. Origineel spel, met 1.1 patch. En alle graphs op high/very high. Lijkt me toch wel dat dit a/h spel ligt. Maar zeker weten doe ik het nie.

Meer mensen dit ??

Kheb het spel nu bijna uitgespeeld, maar vinnut eigenlijk niet supertof meer nu, teveel alleen maar raggen op die rocketmonsters enzo ... Maar goed, moet hem wel uitspelen. Het kicke gevoel wat ik vooral in de eerste levels had is beetje boel weg eigenlijk. Best jammer, want voor de rest weinig op het spel aan te merken.
Deviance heeft hier een soundfix voor :D

Ik heb hem nu eindelijk uitgespeeld op challenging zonder cheats en het einde vond ik heel treurig. Het spel wordt aan het einde gewoon uit zijn verband geropt met al die rare monsters en crap.

Ben nu op het internet aan het raggen. Ik moet zeggen dat de Assault mode alleen leuk is als je met 20 man+ speelt, anders zit er te weinig actie in en zijn de mp levels te groot. Tof is, dat je shit kan bouwen en dat je support points kan halen en zo toch bovenaan kan komen te staan zonder dat je enorm veel frags hebt. De FFA is wel lekker om je af te reageren, maar er zijn helaas niet veel FFA maps. Wel last van lag trouwens af en toe.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

* Doe maar niet vragen *

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
JediUberknaft schreef op 05 juni 2004 @ 01:12:
Echt een strange probleem .. Het geluid staat standaard op surround, met eax aan enzo, en als ik dan alles ff op bijv. 5.1 zet, opnieuw opstart, daarna weer op surround, doet ie het weer (???)
Heb ik ook met dezelfde soundkaart. EAX uitzetten help bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Ok, kga dat ff proberen dan. Heb ik dan niet minder mooi geluidseffect dan ?? Kga sowieso wel kijken of het werkt ja. Kheb um al bijna uitgespeeld, maar als ik hem weer eens opnieuw wil spelen, weet ik hoe ik moet instellen.

Thnx, kga ff kijken. Moet dan wel 10 x het spel opstarten denk ik, aangezien ik het probleem niet altijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Ik heb hem gewoon op 5.1, maar dan zonder doppler effect. Dan klinkt ie veel beter bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Als ik EAX aanzet dan krijg ik overal een soort hol geluid.
Het klinkt wel een beetje of het galmd.
Net als je in een kleine kamen aan het schieten bent, en dan de echo hoort.
Maar dit heb ik dan ook buiten. :Y)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Dat echo achtige geluid had ik ook ja ... Nu geen last meer van .. Maar kliep eerst binnen, waar het juist supervet effect gaf (net echt) maar toen liep ik buiten ... En toen vond ik het iets minder vet ... lol ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu in het level "Volcano", maar ik heb een klein probleempje: Zowel het normale water, als de lava, zijn blauw :X En dan niet blauw zoals normaal water ofzo, maar echt ondoorzichtig knalblauw...
Ik heb dit niet in andere levels gehad.
edit:
Videokaart
ATI Radeon LE 64MB, met de nieuwste drivers.
Settings: 800x600, verder alles op low

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Radeon 8500 neem ik aan? Ik heb ook zo'n kaart en heb idd ook veel grafische rariteiten in Far Cry. Ondertussen heb ik 6 verschillende driver versies geprobeerd (5 van Ati, 1 versie van de Omega drivers) en geen van allen lossen ze het op (soms komen er zelfs alleen maar ergere foutjes bij).

[edit] Hier meer over problemen met Far Cry op een Radeon 8500

[ Voor 22% gewijzigd door Not Pingu op 06-06-2004 14:17 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Heb je de 1.1 patch van Far Cry al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TutanRamon schreef op 04 juni 2004 @ 21:29:
[...]

Wat zit je nu zielig te doen vent? Ga buiten spelen ofzo.

Far Cry is gewoon een goed spel met een ontzettende goede sfeer, mooie graphics en noem maar op. Blijkbaar moet iedere keer maar weer worden herhaald dat HL2 "lekker beter en mooier is" en "dat FC het bij lange na niet haalt bij HL2".
Far cry is inderdaad een goed spel met ontzettende goede sfeer, mooie graphics, etc. Ik denk alleen dat halflife 2 nog veel beter wordt .. en daarmee reageer ik op een eerdere post..

Dus doe niet alsof je zo aangevallen bent .. en reageer normaal svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb de 1.1 patch nog niet, maar voor zover ik weet lost die niets op ;(
Wat ik dus raar vind is dat ik de 'water bug' nergens anders had, alleen in Dam. Zeer irritant. Hiervoor had ik wel last van de stotter bug (freezes van 5 sec, 1 frame, freeze van 5 sec, etc.) maar dat was opgelost door de nieuwste Catalyst te installeren...
Ook run ik alles op low zoals in de thread die Gunp01nt geeft wordt gesugereerd.
In het begin van het level dam,
Moglijke spoilers hieronder
bovenaan die waterval, waar ook de Trigen is, is het water nog goed. Als ik echter achter de rots aldaar langsloop (ik verlies het water even uit het oog), is het opeens blauw geworden. Na de gate zie ik nog meer blauw water, alleen aan het plaatje van de vulkaan bij het 'load checkpoint' scherm kon ik zien dat het lava was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nou die patch kan ook geen kwaad, dus ik zou die er eerst maar eens opzetten, wie weet helpt het wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

TheLemon schreef op 06 juni 2004 @ 15:37:
Nou die patch kan ook geen kwaad, dus ik zou die er eerst maar eens opzetten, wie weet helpt het wel iets.
Ja idd
Vooral op patch 1.2 zit ik te wachten.
15% sneller lopen en de sprint duurt langer enzo.
En nog meer van die handige dingen. (gezien op ubi/farcry forums)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
weet iemand waar enable core in de game optie menu voor staat. dit staat bij mij aangevinkt maar heb geen idee waar het voor staat..... lazy weapon had btw toch met het bewegen van je geweer te maken ?????

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ik denk dat je gore bedoelt, dat is vrij vertaald 'ranzigheid', oftewel veel bloed etc. Als je dat uitzet, heb je de onder de 16 versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Mad. schreef op 06 juni 2004 @ 16:55:
[...]

Ja idd
Vooral op patch 1.2 zit ik te wachten.
15% sneller lopen en de sprint duurt langer enzo.
En nog meer van die handige dingen. (gezien op ubi/farcry forums)
Ach joh, je mod dat gewoon even zelf.
Ik heb een modificatie waar je heel lang kan sprinten, en dat de Falcon silenced is met oneindig veel munitie. Voel je je net een Special Forces ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo !

Mijn eerste MP level is gemaakt. Het is nog in test/beta versie en moet
er nog zéker het een en ander aan doen. Ik zou graag een aantal mensen
hebben die me helpen met testen. De naam van het level is: Tropical Beach

Het is een FFA map voor 16 spelers.

Te downloaden op :

http://farcry.action-aren...downloads/maps.asp?type=3

Voor kritiek, aanpassingen of bugs kun je emailen naar :

tropicalbeachmp@hotmail.com

Bedankt ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

HuggyB schreef op 07 juni 2004 @ 14:31:
[...]

Ach joh, je mod dat gewoon even zelf.
Ik heb een modificatie waar je heel lang kan sprinten, en dat de Falcon silenced is met oneindig veel munitie. Voel je je net een Special Forces ;)
Ik wil liever patch van Crytek zelf. Tuurlijk heb ik ook van die progjes en modificaties voor de hand maar ik gebruik ze niet. Wil het spel uitspelen zonder "cheaten".

@ Tim Jansen:

Cool dat de modding community een beetje op gang komt!

[ Voor 9% gewijzigd door Mad. op 07-06-2004 17:49 ]

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, het laatste stuk van Volcano is echt vervelend :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Niet online
Hebben de Nvidia-gebruikers al de nieuwe forceware drivers 61.21 (klik) gebruikt in combinatie met FarCry?
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Hoi,

Vraagje, Hoe kan via te joinen met ~. Welke code heb je dervoor nodig, vaak was et run IP, maar heb van alles geprobeert maar weet et niet meer. wie weet?

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 18:32:
Bah, het laatste stuk van Volcano is echt vervelend :r
Volcano in het geheel :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Volcano zuigt idd.... Ik speel ut spel nog wel, maar dan alleen maar weer de eerste levels. Ik ben mun interesse verloren op het eind. En ja ik weet het, moet hem toch wel gaan uitspelen, maar vinnut toch erg jammer dat het spel nu zo afloopt. Eerst had ik echt nog zoiets van: Yes lekker FarCryen als ik vanaaf thuisben... Maar dat is echt helemaal weg nu. Jammer, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nou ik vond het laatste stuk van Volcano wel weer meevallen. Het eind van Dam en het begin van Volcano vond ik stukken lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
Zou iemand misschien een savegamepje kunnen uploaden die het spel heeft uitgespeeld (en die dus alle levels beschikbaar heeft) ik ben nu namelijk al een tijdje met levels bezig waar van die vage beesten invoorkomen, want stom zeg dat ze die dingen erin hebben gemaakt :( , vind het veel minder leuk zo.

Maargoed, die levels met die beesten wil ik dus ff skippen zodat ik weer verder kan gaan met alleen mannetjes afknallen :P

Zou iemand dus zijn savegame beschikbaar willen stellen? dank alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Als je beesten tegenkomt blijf je alleen maar beesten tegenkomen daar gaat het verhaal juist om.
Het skippen zit er helaas niet in.......

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

@dimitio

Het spel zit zo in elkaar dat je ene level monsters hebt en andere weer mannetjes.
Maargoed bijt gewoon door de zure appel heen. Hebben wij ook gedaan.
En iedereen is het erover eens dat die monsters kut zijn.

Far Cry 2 geen monsters hopelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nou, je kan het level Boat nog doen, geen monsters en één van de leukste als je het mij vraagt en er is nog ergens een level, voorbij Steam of Regulator, waar ook geen monsters in zitten.

Je moet ff het spel starten in devmode, dan zijn alle levels unlocked d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:28
TheLemon schreef op 08 juni 2004 @ 00:00:
Nou, je kan het level Boat nog doen, geen monsters en één van de leukste als je het mij vraagt en er is nog ergens een level, voorbij Steam of Regulator, waar ook geen monsters in zitten.

Je moet ff het spel starten in devmode, dan zijn alle levels unlocked d8 ik.
Inderdaad en je kan dan in een level met ik dacht F2 springen naar het volgende checkpoint als je gedeeltes binnen een level wil skippen.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Er zitten na de eerste verschijning van de trigens gelukkig nog een paar hele leuke maps waarin je voornamelijk tegen mercs vecht. Op weg naar de steam regulator kom je eerst vlakbij de kust door een bos waar mercs patrouilleren, daarna door een merc kamp waar je de nightvision moet halen. En daarna heb je rond de steam regulator zelf nog een heel cool stukje met 2 merc kampen en een hoop patrouilles, was echt heel spannend om daarlangs te sluipen. Dat ze het niet eens leken te merken toen ik die helicopter uit de lucht schoot was wel wat minder realistisch :P

Maar daarna wordt het steeds meer een mix van trigens en mercs. Vaak kom je ook tegen dat er een trigen vs. mercs gevecht plaatsvindt, waaruit de trigens uiteraard als enige overblijven.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Mr_Blobby schreef op 08 juni 2004 @ 10:10:
[...]
Inderdaad en je kan dan in een level met ik dacht F2 springen naar het volgende checkpoint als je gedeeltes binnen een level wil skippen.
waarbij alle tegenstanders nog leven.. het is mij een keer voorgekomen dat ik, al uitproberend, midden in een groep trigens terecht kwam..

"hey jongens..." *eet* }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijke spoiler!!

Ben nu bij vulcano, waar ik net Krieger heb gemold. Nu ben je op zoek naar Doyle. Je herlaadt al je wapens, krijgt medicpacks etc, en dan open je een gate, en kom je bij allemaal van die monsters met rakketen. Hoe kom je hier voorbij? Ik las in deze topic iets over dat je gelijk links ofzo moet en op het dak? Maar daar is het hier te stijl voor volgens mij. Iemand??

Thx
Quinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:13:
Mogelijke spoiler!!

Ben nu bij vulcano, waar ik net Krieger heb gemold. Nu ben je op zoek naar Doyle. Je herlaadt al je wapens, krijgt medicpacks etc, en dan open je een gate, en kom je bij allemaal van die monsters met rakketen. Hoe kom je hier voorbij? Ik las in deze topic iets over dat je gelijk links ofzo moet en op het dak? Maar daar is het hier te stijl voor volgens mij. Iemand??

Thx
Quinten
oplossing is als volgt (spoilertje..):

spoiler
lees de draad voor je blaat?! dit is echt al tig keer voorbij gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 10 juni 2004 @ 21:17:
[...]

oplossing is als volgt (spoilertje..):

spoiler
lees de draad voor je blaat?! dit is echt al tig keer voorbij gekomen...
Ik heb de thread al een keer helemaal doorgelezen, voordat ik was waar ik nu ben... Is het zoveel werk om het ff te zeggen ipv dat ik de hele thread weer moet doornemen, a bijna 40 pagina's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat heel ff je hoofd zien en ga dan aan het begin op de grond liggen, wacht tot de rockettrigens komen en knal erop los met je m249.

Iets anders wat ik ook gehoord heb is: probeer iets onder de deur te zetten die dicht gaat als je er door heen gaat, dan kan je steeds nieuwe ammo, health pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:41:
[...]

Ik heb de thread al een keer helemaal doorgelezen, voordat ik was waar ik nu ben... Is het zoveel werk om het ff te zeggen ipv dat ik de hele thread weer moet doornemen, a bijna 40 pagina's ...
nofi maar als je um hebt doorgelezen weet je het ook al.. het is niet veel moeite om te zeggen dat je de deur kan blokkeren met een willekeurig object als een lijk oid maar, like i saidm als je het idd gelezen hebt wist je dat al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 10 juni 2004 @ 22:20:
[...]

nofi maar als je um hebt doorgelezen weet je het ook al.. het is niet veel moeite om te zeggen dat je de deur kan blokkeren met een willekeurig object als een lijk oid maar, like i saidm als je het idd gelezen hebt wist je dat al...
Ik weet niet of je nog wat anders te doen hebt verder in je leven, maar ik zit hier niet achter een thread alles grondig te bestuderen en alles te onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien op welke moeilijkheidsgraad je aan het spelen bent? Ik had het op realistic gezet maar ik vind het zo gemakkelijk dat ik begin te twijfelen. Ik heb in alle vorige topics al gezocht op 'moeilijkheidsgraad' maar heb niets gevonden. In de profiles kan ik ook niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vet spel zeg..... :P
Heb het sinds een paar dagen en blijf maar spelen!
Naar mijn idee echt de beste FPS sinds tijden, vooral in SP, hulde voor de makers _/-\o_
En het draait ook nog eens goed op mijn wat oudere PC.

AMD Athlon 1,4G, Asus A7, 512mb SDram, 30+60G Maxtor 7200rpm, Asus geforce 4 Ti4600 128mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 03:30:
Wat een vet spel zeg..... :P
Heb het sinds een paar dagen en blijf maar spelen!
Naar mijn idee echt de beste FPS sinds tijden, vooral in SP, hulde voor de makers _/-\o_
En het draait ook nog eens goed op mijn wat oudere PC.

AMD Athlon 1,4G, Asus A7, 512mb SDram, 30+60G Maxtor 7200rpm, Asus geforce 4 Ti4600 128mb
Het is normaal dat het op jouw systeem goed draait want je GF4 moet zich niet bezighouden met pixelshaders, vertex-shaders en andere nieuwe eye-candy. Verder hangt het er natuurlijk ook vanaf welke resolutie je draait, welke mode van AA en AF je gebruikt en wat je settings in het spel zijn (low, medium, high of ultra high).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12:02

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik speel hier met een GF4 op 800x600x32 met alles op Ultra High (op hoogst gewoon) :9

En als ik mij niet vergis gebruikt FC ook de shaders van de GF4 hoor ;)

Niet dat het zo vlot loopt, maar vlot genoeg om goed speelbaar te zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door ETzPliskin op 11-06-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, ik speel dus met de settings op 'medium'
resolutie 1024*764, AA en AF op 1 geloof ik..
De echte eye-candy mis ik, maar dan nog ziet het er echt goed uit, en ook niet onbelangrijk: de game loopt vloeiend, ook als het 'druk' is

tja m'n CPU, moederbord en geheugen zijn toch wel verouderd, dankzij de Ti4600 is het toch nog wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Ik alles op het hoost, behalve de schaduw, filers, AA, op 1024x768 resolutie. Goed speelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
---rrr--- schreef op 12 juni 2004 @ 02:14:
Ik alles op het hoost, behalve de schaduw, filers, AA, op 1024x768 resolutie. Goed speelbaar!
Beetje loze opmerking als je je systeemspecificaties niet vermeld. ;)

Bij mij draait Far Cry redelijk (35 fps average) op 1024x768 2xAA Alles high, behalve shadows (medium). :)

Systeem:
XP1700 @ 2000MHz
768MB PC2700
Club3D Radeon 9800SE @ Pro @ 380/340
WinXP Pro

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Laatst online: 08-09 14:10
Hij draait bij mij wel redelijk op 1024*768 met 50% op medium 50% op high, zonder AA en AF.

Ik speel momenteel op een:
- AthlonXP 1700+
- MSI K7T266a Pro (geloof ik)
- 1 GB Ram
- Geforce FX 5900Xt

Ik ga binnen kort upgraden naar athlon 64 3000+, heeft dit veel effect op de framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Johnnyburn schreef op 13 juni 2004 @ 15:34:
Hij draait bij mij wel redelijk op 1024*768 met 50% op medium 50% op high, zonder AA en AF.

Ik speel momenteel op een:
- AthlonXP 1700+
- MSI K7T266a Pro (geloof ik)
- 1 GB Ram
- Geforce FX 5900Xt

Ik ga binnen kort upgraden naar athlon 64 3000+, heeft dit veel effect op de framerate?
Wat denk je zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Ok, laat ik de vraag anders stellen: :+
Hoeveel procent winst mag ik ongeveer verwachten met deze upgrade? meer in de richting van de 50% of 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Johnnyburn schreef op 13 juni 2004 @ 18:29:
Ok, laat ik de vraag anders stellen: :+
Hoeveel procent winst mag ik ongeveer verwachten met deze upgrade? meer in de richting van de 50% of 100%?
Als ik een gokje mag wagen: Eerder 50% dan 100% want Far Cry blijft nu eenmaal zwaar leunen op de videokaart. :)
Denk eraan dat je geheugensnelheid ook omhoog moet (PC3200) omdat je anders een bottleneck hebt. Het lijkt me dat het geheugen dat je nu hebt PC2100 of PC2700 is :? Upgraden van het geheugen gaat dus betere performance opleveren in bandbreedte vretende applicaties zoals games. ;)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Mijn geheugen is PC 3200, geheugen heb ik tegelijk met mijn videokaart geupgraded, dat zit wel snor dus. Maar ik hoop dat ik Far Cry dan gewoon 1024 * 768 alles op very high kan draaien, en als het even kan ook aa en af aan. Zou dit lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnnyburn schreef op 13 juni 2004 @ 20:42:
Mijn geheugen is PC 3200, geheugen heb ik tegelijk met mijn videokaart geupgraded, dat zit wel snor dus. Maar ik hoop dat ik Far Cry dan gewoon 1024 * 768 alles op very high kan draaien, en als het even kan ook aa en af aan. Zou dit lukken?
Jep.

Ik zelf heb een 2.8c ghz 800 fsb , en een ati radeon 9700 pro(minder krachtige vidkaart dan jouwe dus), 2x512 pc-3200 geheugen, en ik speel altijd al op 1024x768 met alles op very high ( maar shadows op medium), en het draait over het algemeen met framerates van 60+ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
Lekker >:) . Maar die Radeon 9700Pro is wel beter in Far Cry geloof ik, maar ja, dat wordt wel weer gecompenseerd door de processor. Athlon 64 3000+ is wel weer stukje beter in games dan P4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht met smart op een Far Cry Coop mod.
De coopmaps van nu zijn veel te buggy en lopen voor geen meter.

Het liefst zie ik dat je de singleplayer coop kan doen.
Dit zou ik echt veel toffer vinden dan dat oersaaie uitgekauwde deathmatch gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 19:12

JnX

Ik heb een P4 2,8 Ghz, 512 RAM en een 9800Pro. Maar AA en FSAA hoef ik niet eens aan te zetten, schokt als een gek. Ik speel met de resolutie 1280 x 1024 en heb bijna alle settings op high. Voor zo'n nieuw systeem vind ik het eigenlijk erg traag lopen.

Als ik nou naar 1024 RAM ga, heeft dat erg veel effect op mijn performance met Far Cry (en andere spellen)? En kan ik dan AA en FSAA wel aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JnX schreef op 14 juni 2004 @ 19:47:
Ik heb een P4 2,8 Ghz, 512 RAM en een 9800Pro. Maar AA en FSAA hoef ik niet eens aan te zetten, schokt als een gek. Ik speel met de resolutie 1280 x 1024 en heb bijna alle settings op high. Voor zo'n nieuw systeem vind ik het eigenlijk erg traag lopen.

Als ik nou naar 1024 RAM ga, heeft dat erg veel effect op mijn performance met Far Cry (en andere spellen)? En kan ik dan AA en FSAA wel aanzetten?
Ik vrees dat het extra geheugen enkel de laadtijden zal verminderen.
Het AA en FSAA is meer videokaart afhankelijk.

Heel veel zal het niet helpen denk ik.
Ik draai zelf met 1024mb en het echte merkbare zijn de laadtijden die minder lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:55
JnX schreef op 14 juni 2004 @ 19:47:

Ach ik heb zelf 1024 ram er in zitten en het spel is heel soepel aan het lopen.
Alles op ULTRA HIGH en 1024.
En geen krim :)

Dus 1024 ram is wel aan te raden.
Want dat verschil merk je echt wel met Farcry

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Heb me laatst toch weer kapot gelachen toen we FarCry op een LAN gingen spelen. Een collega van me had nog niet zo'n nieuwe pc en had z'n graphics laag staan. En hij vind het spel al mooi, maar vond het vreemd dat ie zo makkelijk neer geschoten werd. Wat bleek, hij kon niet door het water heen kijken en dacht dat wij dat ook niet konden. Hahahahaha. Later bleek ook nog eens dat hij de spiegeling van de lens op een sniper rifle niet zag.

Errug gaaf... Wat wel belangrijk is bij multiplayer games, zoek de verrekijkers eerst!! Daarmee heb je een héél groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ik moet voor campzone een farcry server maken, om, samen met wat vrienden van hcc een compo op te zetten, nu wilde ik daarvoor een dedicated server (pub) maken met stats er op, maar ik kan nergens iets vinden over player stats voor dit spel

is er hier iemand die me uit de brand kan helpen?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

BasieP schreef op 15 juni 2004 @ 17:33:
ik moet voor campzone een farcry server maken, om, samen met wat vrienden van hcc een compo op te zetten, nu wilde ik daarvoor een dedicated server (pub) maken met stats er op, maar ik kan nergens iets vinden over player stats voor dit spel

is er hier iemand die me uit de brand kan helpen?
Ik denk dat je daarvoor naar de Ubi.com fora van far Cry moet zijn.
Daar zit de crew van crytek en vooraanstaande mensen uit de bussines die er vast en zeker meer vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb net patch 1.1 eroverheen gegooid en nu kan ik mijn savegames niet meer vinden |:( , nu heb ik net devmode geprobeerd maar dan heb ik geen Cryvision meer, heeft iemand nog de 1e checkpoint / savegame van het level Boat, met in ieder geval een Sniper rifle + ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Calvin&Hobbes schreef op 27 juni 2004 @ 16:30:
Ik heb net patch 1.1 eroverheen gegooid en nu kan ik mijn savegames niet meer vinden |:( , nu heb ik net devmode geprobeerd maar dan heb ik geen Cryvision meer, heeft iemand nog de 1e checkpoint / savegame van het level Boat, met in ieder geval een Sniper rifle + ammo.
weet niet meer uit mijn hoofd hoe dit euvel ook weer opgelost kan worden maar het is een kleinigheidje (als ik moet gokken zou ik een reboot spel/pc zeggen maar ok..) dan hoef je dus niet de savegames van een ander te regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Nou ik heb het geprobeerd door Far Cry eerst default aan te laten maken en dan mijn savegames folder erover heen te kopieren maar dat had geen resultaat :(

Hoe krijg je trouwens voor elkaar dat ook de bomen in het water worden gereflecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Water quality hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
De water quality setting is de enige met een Ultra High optie. Die moet je hebben.

Overigens zijn er veel modteams "on strike" omdat de SDK te lang op zich laat wachten. Ubisoft heeft de desbetreffende mods meteen ook maar van z'n community site af gehaald. :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.