Farcry "terug naar windows"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een heel irritant probleem. Ik heb al een tijdje geleden Farcry gekocht en wanneer ik het spel speel gaat hij geregeld terug naar Windows (zonder te hoeve laden, gewoon *floep*:p) zonder een foutmelding te geven.

Specs:

AMD Athlon XP 2800+
512mb ddr
ATI Radeon 9600 XT 128mb ddr2

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Nieuwste catalyst drivers installeren
- VPU Recovery uitzetten
- Alles op Low zetten

Wie kan mij het verlossende antwoord geven, want ik heb er 50 euro voor neergelegd en hij werkt niet nabehoren :(.

Alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
subtiel kickje :)

Ik heb hetzelfde probleem. Single player kon ik 2 uur non-stop spelen, maar multiplayer crasht mijn pc na +/- 20 minuten naar de desktop. Ik zie een of andere vage melding in mijn eventlog waar ik niets mee kan (zit nu op mijn werk, post vanavond de hele eventmelding nog) maar krijg verder geen foutmelding.

Specs:

AthlonXP 2500+ Barton
512Mb Corsair XMS400
Chaintech Zenith 7njs
Hercules 3D Prophet 9800 Pro

WinXp Prof sp1
Catalyst 3.9 en 4.4 beide getest

Alle temps zijn ver binnen de normale range (niet hoger dan bijv in CoD of CS).

[ Voor 3% gewijzigd door zneek op 01-05-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Zoals beloofd, de eventlog melding:
Type: Fout
Categorie: Geen
Gebeurtenisid: 0
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron ( ) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: 7.

Ik begrijp er niets van. Niemand verder last van dit soort crashes in FarCry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(In welk topic moet ik nou antwoorden :?)

Heb je al de nieuwste patch van Far Cry geinstalleerd? Beetje standaard antwoord wellicht, maar dat soort dingen willen nog wel eens wat problemen oplossen.

edit: best wel oud topic eigenlijk :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem een aantal keer gezien bij een Lan dag.

Die gasten unistalleerde farcry en daarna weer en daarna installeerde ze farcry, en de 1.1 patch en toen ging het een tijdje weer goed..

Maar dit probleem is bij ubisoft al bekent want patch 1.2 komt over een aantal dagen eraan maybe is het dan verholpen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Ik ga zometeen even testen met andere geluid instelling. De opmerking in de eventlog (zie boven) AUXSOURCE= doet me vermoeden dat het met geluid te maken heeft.

[EDIT] getest, maakt geen flikker uit. Eerst die 1.2 patch maar eens afwachten. Irritant is dit. Ik kan 15mins spelen, dan knalt ie, nu al 6 keer in de afgelopen 2 dagen, allemaal na 15mins spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door zneek op 03-05-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Man....ik wordt gek :( :(

Constant crashed farcry naar mijn desktop. Soms na 15 min, maar meestal na 2 min. Natuurlijk altijd net voor dat de game weer gesaved wordt. Ik heb alles al gedaan....Opnieuw geinstaleerd, patch 1.1, Norton uit, oude/nieuwe drivers, detail high/low, etc, etc..
Ik zit al tijden te wachten op de 1.2 patch :(

Zijn er mensen die dit ook hebben? Mensen met een oplossing?

Specs:
P4 HT 2.8
fx5900xt
512 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
Ik heb mijn kast open gegooid, fan erop en nu draait FarCry lekker door. Toch een hitte probleem dan denk ik. vaag ....
Pagina: 1