Die heeft wel een nadeel:
If your image is wider than 800 pixels, it will be automatically resized, so that it will fit into the forum.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die heeft wel een nadeel:
Verwijderd
NewbieNeo schreef op 09 april 2004 @ 12:06:
[...]
das zeker goed nieuws...
maar ik had ondertussen al een vervanger gevonden.
www.spymac.com
250MB ruimte voor pics up te loaden en een 1GB email account...
edit:
das ook een uploader Qylos, alleen niet handig, wanneer je later weer eens dat ene plaatje zoekt, wat je ooit eens hebt geupload..
bij Picserver en Spymac heb je een soort van manager, waar je alle plaatjes die je hebt geupload overzichtelijk kan zien..
het is een wereldberoemd gitaristVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 10:49:
[...]
, zo'n huisje wil ik later ook wel
. Gaat met 3d niet lukken denk
. Een bn'er? Of een buitenlandse ster? Ziet er goed uit, alleen is de belichting niet erg mooi, en hij moet natuurijk ook nog getextured worden enzo. Dan ziet het er echt super uit den ik
Verwijderd
Ok, laa maar, heb het zelf al uitgevogeld. Blijkt dat het door Direct3D komt. Nu heb ik hem op OpenGL staan en dan zie ik ze wel prima.Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 17:38:
Hoe komt het dat ik in 3dsMax de vertexen niet duidelijk kan zien bij splines??? Ik selecteer de Editable Spline en vervolgens zet ik de selection op Vertex. In alle tutorials die ik heb gezien, worden de vertexen dan direct zichtbaar. Hier dus niet. Ik kan ze wel selecteren, maar ik weet dus van tevoren absoluut niet waar ze precies zitten. Ik heb de meeste opties al doorlopen, maar ik kan niets vinden.
klik
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 13:46 ]
Leuke wip. De voeten van het persoon zien er nog oncompleet uit, maar ze zal die wel niet gebruiken gezien de persoon in een auto zal gaan zitten. Ik denk dat het tijd wordt om textures toe te passen, ik zou zeggen dat de model vrijwel klaar is. Misschien kan je nog een close-up laten zien van het gezicht van het persoon, het lijkt alsof er iets niet klopt met het haar.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 12:37:
[...]
das nog beter, maar k blijf bij picserver, daar staan nou al mijn pic's. En het werkt gewoon goed. Enige probleem is dat elke keer als ik een nieuwe pic upload, ik er een 0ude moet afgooien
. Heb er nogal wat pics's staan
![]()
weer een update
[afbeelding]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
WAAAAT EEN COMMENT WAUW!Qylos schreef op 09 april 2004 @ 13:56:
[...]
Leuke wip. De voeten van het persoon zien er nog oncompleet uit, maar ze zal die wel niet gebruiken gezien de persoon in een auto zal gaan zitten. Ik denk dat het tijd wordt om textures toe te passen, ik zou zeggen dat de model vrijwel klaar is. Misschien kan je nog een close-up laten zien van het gezicht van het persoon, het lijkt alsof er iets niet klopt met het haar.
Zo, dat is flink vooruit gegaan! Die explosie ziet er echt cool uit, zoals de screenshot ook al beloofde!Qylos schreef op 08 april 2004 @ 22:14:
Hier een soort final filmpje van een chase.
[afbeelding]
Klik op het plaatje voor de avi - dvix, 4,43 MB
Ook al is het een soort final, c&c is welkom (voor de volgende animatie).
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Dit vraag ik me dus ook al even af. Ik gebruik bij bijna alles direct 3d (met name games), maar is OpenGL dan beter? Ik snap er als noob niet veel van!Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:28:
[...]
Ok, laa maar, heb het zelf al uitgevogeld. Blijkt dat het door Direct3D komt. Nu heb ik hem op OpenGL staan en dan zie ik ze wel prima.
Zijn er eigenlijk mensen die Direct3D voor 3DSMax gebruiken?
Verwijderd
ik gebruik direct3d, vraag me niet waarom, werkt prima. Snap ook niet precies wat nou het verschil is tussen deze...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:28:
[...]
Ok, laa maar, heb het zelf al uitgevogeld. Blijkt dat het door Direct3D komt. Nu heb ik hem op OpenGL staan en dan zie ik ze wel prima.
Zijn er eigenlijk mensen die Direct3D voor 3DSMax gebruiken?
Probeer om de voorste haarlok wat beter in de opening van de pet te passen. Wel een apart transparant broekje; transparantje broekjes heb ik nog nooit gezien.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:10:
[...]
ik gebruik direct3d, vraag me niet waarom, werkt prima. Snap ook niet precies wat nou het verschil is tussen deze...
anyway, een updat.
COMMENTS PLEASE, als iedereen het ermee eens is ga ik nu texturen...als je iets ziet wat beter kan, of niet klopt, zeg het dan please
![]()
[afbeelding]
In games is het over het algemeen zo dat ATI-based videokaarten beter presteren in Direct 3d, en Nvidia in OpenGL het stukken beter doen dan in Direct3d. Ik gebruik zelf direct3d. Bij OpenGL heb ik het probleem dat opacity niet helemaal goed gaat. Als ik m'n opacity dan bijv. op 50% zet is het bij OpenGL zo dat 1/2 van de hokjes een opacity heeft van 100%, en de andere helft van 0%. Ziet er niet uit natuurlijk...-CKY2K- schreef op 09 april 2004 @ 15:07:
[...]
Dit vraag ik me dus ook al even af. Ik gebruik bij bijna alles direct 3d (met name games), maar is OpenGL dan beter? Ik snap er als noob niet veel van!
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Jup moet die haarlok er wat beter in laten passen, is alleen niet zo makelijk als het klinkt, maar zal het proberen. Het transparante broekje word hoelijk tijdens het texturen wel duidelijkQylos schreef op 09 april 2004 @ 15:26:
[...]
Probeer om de voorste haarlok wat beter in de opening van de pet te passen. Wel een apart transparant broekje; transparantje broekjes heb ik nog nooit gezien.
Voor de rest zijn de benen misschien nog wat breed. Ook lijkt me het sterk dat de vorm van de ribben zichtbaar is onder een trui.
Verwijderd
ik heb een nvidea kaart, is het dus beter om hem op opengl te zetten?inquestos schreef op 09 april 2004 @ 15:30:
[...]
D-Tox: mooi zeg, een van je beste models tot nu toe
Haar ziet er nu ook beter uit (maar dat zegt misschien nog niks over de render), alleen steekt er nog een plukje haar door de pet heen. Haar lichaam heeft nog wat mannelijke kenmerken (wat brede schouders/borst, benen), borsten zijn ook nog een beetje vreemd. Het contour van het gezicht (zijkant) is ook nog niet helemaal ideaal: bij overgang voorhoofd-neus mag een wat dieper "kuiltje", neus net een beetje te spits, tussen neus-mond iets te diep (?). Je hebt ook wat foutjes rond de neus zitten...
Zet er anders wat shaders op (gewoon kleurtje geven en erop "droppen", wordt het misschien wat duidelijker waar je heen wilt)
Verwijderd
Ja.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:43:
ik heb een nvidea kaart, is het dus beter om hem op opengl te zetten?
Verwijderd
that makes 2 of us
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 16:02 ]
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
ehmmm, moet dit echt beter werkeninquestos schreef op 09 april 2004 @ 16:07:
Customize > Preferences> viewports > choose driver > revert from direct3d > opengl
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 16:16 ]
Verwijderd
Als je de benen van het volgende plaatje vergelijkt met jouw benen, valt je dan niet iets op?Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 15:10:
COMMENTS PLEASE, als iedereen het ermee eens is ga ik nu texturen...als je iets ziet wat beter kan, of niet klopt, zeg het dan please
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
als ik ze vergelijk valt me op dat de ene wat bruiniger is dan de ander...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:17:
[...]
Als je de benen van het volgende plaatje vergelijkt met jouw benen, valt je dan niet iets op?
[afbeelding]
Tenzij ze een zwaargewicht worstelen is (oid) denk ik dat ze wel iets dunnere benen mag hebben
Verwijderd
Ik vind hem uber mooiMayaFreak schreef op 09 april 2004 @ 16:13:
Hier maar weer eens wat van mij. Hopelijk maak ik deze nu eens af
Gemaakt ik Softimage XSI 3.5
Het moet een Ducati 998 worden
Image
ThanxVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 16:38:
[...]
Ik vind hem uber mooi![]()
Komt er ook nog een profiel op de banden?
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Verwijderd
Verwijderd
ow, haha, dat had ik ff nie mee gekregenVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 13:45:
@erik19, ehmm het ging er noujuist over om daar een vervanger voor te vinden, omdat ik dacht dat die weg ging. Maar het is idd een goeie
Al die links die doen et niet...in ieder geval bij mij nietQylos schreef op 08 april 2004 @ 22:14:
Hier een soort final filmpje van een chase.
[afbeelding]
Klik op het plaatje voor de avi - dvix, 4,43 MB
Ook al is het een soort final, c&c is welkom (voor de volgende animatie).
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
Verwijderd
Hmm, strike two...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 17:34:
[...]
ow, haha, dat had ik ff nie mee gekregen
Maaruhm, dat hij offline zou gaan ging volgens mij om een 1 april grap:
http://picserver.student.utwente.nl/ --> bovenaan bij update
Lezen is ook een vakVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 10:54:
btw, ik keek laatst nog es op picserver, ik dacht dus dat ze in juli ofzo zouden stoppen. Bleek het gewoon een 1 april grap te zijn, niet grappig
, naja k hoef nou iig niet meer te zoeken naar een niewe server.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Verwijderd
Lezen is ook voor jou een vak D-Tox, hehe
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 21:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
Top man.. Ook al zijn het nog een beetje simpele textures, ik vind het nu al topVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:03:
beetje getextured, nog wip
[afbeelding]
en de wire
[afbeelding]
kun je zo'n poppetje nou ook (levensecht) laten lopen? ziet er zeer strak uit btw.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:03:
[afbeelding]
en de wire
[afbeelding]
Verwijderd
Nog een paar opmerkingen:Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 21:03:
[afbeelding]
en de wire
[afbeelding]
Verwijderd
bedankt voor alle commentsflashin schreef op 09 april 2004 @ 22:49:
@3d--god:
ik vind de voorgevel een beetje vreemd, or is it just me
Verwijderd
thnx, jup dat kan (vrij) makkelijk. Moet ik hem wel eerst voor gaan riggen, moet 'er eerst nog beter gaan texturen.Bever schreef op 09 april 2004 @ 22:32:
[...]
kun je zo'n poppetje nou ook (levensecht) laten lopen? ziet er zeer strak uit btw.
heb je wel raytraced shadows?wvbesien schreef op 09 april 2004 @ 18:57:
Ik ben een beetje aan het experimenteren met volume light in 3DSmax6. Maar tot nu toe trekt het licht zich nog niets aan van voorwerpen die in de lichtkegel staan. Normaal gezien zou de lichtkegel hier en daar moeten wegvallen, omdat er een voorwerp in de weg staat, maar dat gebeurt dus niet.
Ik heb al geëxperimenteerd met de schaduwinstellingen van de spot zelf, en ook met de instellingen van het effect "volume light", maar tot nu toe lukt het niet.
De lichtbron is een "target spot".
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Dat bh-geval dat ze aanheeft klopt volgens mij ook niet helemaal. Die stukken stof die onder haar arm naar achteren gaan, zitten volgens mij normaal veel lager omdat anders het hele zaakje teveel omhoog getrokken wordt (en misschien verklaart dat ook wel een beetje de "vreemde voorgevel").flashin schreef op 09 april 2004 @ 22:49:
@3d--god:
ik vind de voorgevel een beetje vreemd, or is it just me
Verwijderd
Spijtig dat het nou net de splines zijn die wel mooi converten, maar iig geval bedankt om me er nog eens te doen aan denken dat op de autodesk help idd ook heel wat te vinden valt! Ik zoek nog wel effe door.Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:51:
Ik heb even op de autodesk site gekeken en misschien is dit een oplossing:
http://usa.autodesk.com/a...id=2866473&linkID=2475323
Anders zal er misschien nog wel iets anders bij support staan. Succes
Verwijderd
whahaahhahhahaVerwijderd schreef op 09 april 2004 @ 20:51:
[...]
Lezen is ook voor jou een vak D-Tox, hehe
Ik had het tegen Erikk19
3D_me:
Ik heb even op de autodesk site gekeken en misschien is dit een oplossing:
http://usa.autodesk.com/a...id=2866473&linkID=2475323
Anders zal er misschien nog wel iets anders bij support staan. Succes
Ze werken alleen met shadow maps, dus die moet je wel gebruiken hiervoor.wvbesien schreef op 09 april 2004 @ 18:57:
Ik ben een beetje aan het experimenteren met volume light in 3DSmax6. Maar tot nu toe trekt het licht zich nog niets aan van voorwerpen die in de lichtkegel staan. Normaal gezien zou de lichtkegel hier en daar moeten wegvallen, omdat er een voorwerp in de weg staat, maar dat gebeurt dus niet.
Ik heb al geëxperimenteerd met de schaduwinstellingen van de spot zelf, en ook met de instellingen van het effect "volume light", maar tot nu toe lukt het niet.
De lichtbron is een "target spot".
Alstie dat heeft, dan is dat waarschijnlijk exact het probleem.
Nice models! Zo zie je maar weer dat de beste 3d-models gemaakt worden door een combinatie van twee personen die samenwerken. Zeg maar de texturer en de modeller.Kheldar schreef op 10 april 2004 @ 00:12:
[...]
Dat bh-geval dat ze aanheeft klopt volgens mij ook niet helemaal. Die stukken stof die onder haar arm naar achteren gaan, zitten volgens mij normaal veel lager omdat anders het hele zaakje teveel omhoog getrokken wordt (en misschien verklaart dat ook wel een beetje de "vreemde voorgevel").
Dit bedoel ik dus ongeveer:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
van www.livera.nl
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
In een nieuwe test-scene werkt het inderdaad met shadow maps. Bedankt!Oogst schreef op 10 april 2004 @ 11:17:
[...]
Ze werken alleen met shadow maps, dus die moet je wel gebruiken hiervoor.
[...]
Alstie dat heeft, dan is dat waarschijnlijk exact het probleem.
[ Voor 29% gewijzigd door willem7q op 10-04-2004 14:41 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 12:22 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 13:11 ]
Verwijderd
ach ja de laarsje'sLiToKi schreef op 10 april 2004 @ 13:11:
Erg nice D-Tox
Wat comments;
- Die laarzen
- Ze lijkt een beetje mannelijk gezicht te hebben op die laatste render...
- De proporties blijven een beetje... apartIk weet dat 't erg moeilijk is, maar toch.
- Verder heb je dankzij je rig waarschijnlijk nogal wat dingen die door elkaar heen clippen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 13:22 ]
Interessant... dat is waarschijnlijk ook de oplossing voor mijn probleem.Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:22:
Aan iedereen die de voorbije dagen heeft zitten zoeken naar het importprobleem van autocad naar max 6.... hier is de OPLOSSING!
En ik kan je verzekeren, ik heb mezelf dik tegen m'n stomme kop geslaan toen ik er achter kwam...
In plaats van bij de import-dialog curve steps hoger te zetten, zet je veel beter 'Surface Deviation For 3D Solids' lager afhankelijk van de schaal van je model. 0,01 werkte bij mij zeer goed.
Zo, nu ik er uit ben nog een laatste render, gewoon om te laten zien hoe mooi rond bogen, geïmporteerd vanuit AutoCAD 2004, wel niet kunnen zijn![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Ik denk van wel ja... lucky youwvbesien schreef op 10 april 2004 @ 14:45:
[...]
Interessant... dat is waarschijnlijk ook de oplossing voor mijn probleem.
Verwijderd
omg proffessional !Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 13:01:
update
[afbeelding]
moet de rig nog wel iets verbeteren, en dan manieren gaan zoeken om het haar te kunnen animaren. En kijken hoe ik de rest van de kleren kan animeren. En dan nog morph targets maken
BTW het lijkt net of mijn biped niet goed gelinkt is? ik kan het boven lichaam draaien zonder dat de armen of het hoofd meegaat? Hoe kan ik dit goed zetten?>
[ Voor 26% gewijzigd door hobbeldebobbel op 10-04-2004 17:53 ]
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
[ Voor 48% gewijzigd door hobbeldebobbel op 10-04-2004 18:08 ]
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Verwijderd
thnxVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 15:35:
[...]
omg proffessional !
btw: heb je de good-'ol-bones al geprobeert? ;x
Weet je toevallig waar ik daarvan een goede tutorial kan vinden... van een simpel poppetje maken en die laten lopen? Want ik wil dit ook gaan doen met een heel simpel poppetje...Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 23:36:
[...]
thnx, jup dat kan (vrij) makkelijk. Moet ik hem wel eerst voor gaan riggen, moet 'er eerst nog beter gaan texturen.
Verwijderd
je kan motion builder downloaden zeer relax progammaBever schreef op 10 april 2004 @ 22:09:
[...]
Weet je toevallig waar ik daarvan een goede tutorial kan vinden... van een simpel poppetje maken en die laten lopen? Want ik wil dit ook gaan doen met een heel simpel poppetje...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
In de renderdialog is alleen van het laatste frame, dus als je animatie hebt gaat dit niet op neem ik aan.. Onder in een statusbalkje >> Deze zie ik nietVerwijderd schreef op 10 april 2004 @ 23:11:
Het staat onder in een statusbalkje, onder je frame-balk. Je ziet het ook als je nog een keer rendert in je renderdialog, bij 'last frame time'.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 15:52 ]
Verwijderd
Bij een animatie zul je moeten kijken naar 'elapsed time' in de renderdialog.Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 14:07:
[...]
In de renderdialog is alleen van het laatste frame, dus als je animatie hebt gaat dit niet op neem ik aan.. Onder in een statusbalkje >> Deze zie ik nietKun je me wellicht iets exacter uitleggen, want krijg soms echt het gevoel te krijgen dat ik scheel ben
![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 16:45 ]
Verwijderd
http://coldfusion.art.mss...h/thehumanhead/index.htmlVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 17:10:
weet er iemand waar je goeie refernce pic's kan krijgen, van gezichten. Of heeft er iemand goeie reference plaatjes liggen, zeg het dan please?
[RashMatash]
Verwijderd
Verwijderd
1
| [url=http://www.urlvanhetplaatje.nl][img=width,height]http://www.urlvanhetplaatje.nl[/img][/url] |
Verwijderd
1
2
3
4
5
| [url=http://www.mijnwebpage.nl/image1.jpg] [img] http://www.mijnwebpage.nl/image1thumb.jpg [/img] [/url] |
1
2
3
4
5
| [url=http://www.mijnwebpage.nl/image1.jpg] [img=200,150] http://www.mijnwebpage.nl/image1.jpg [/img] [/url] |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 19:15 ]
1
| [img=600,,1]http://doodgeborenbabygnoe.nl/plaatje.jpg[/img] |
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Verwijderd
Bij edit mesh in polygon mode heb je een knopje 'create' ergens. Als je dat aanklikt, en vervolgens de vertices aanklikt die de hoekpunten van het polygoon moeten zijn, maakt hij daar een polygoon... Wel op volgorde doen trouwens...Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 20:54:
ff een korte vraag over 3dsmax.
Ik ben bezig met een aap die ik box model... Nu heb ik per ongeluk een polygon verwijderd en niet opgeslagen. Nu heb ik een gat in mn model. Hoe krijg ik deze weer gevuld?
Ah, ik herken de textures van de total 3d texture cd (1 denk ik).Joenes schreef op 11 april 2004 @ 15:48:
WIP for fun
eerst een stukje van deze tutorial gevolgd, toen er een beetje iets zelf bij verzonnen. Hier het resultaat tot nu toe:
[afbeelding]
(klik)
C&C welcome
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 21:31 ]
Mooie renderVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 21:31:
Heb mijn vergader-ruimte geupdated.
Alle texture's zijn nog tijdelijk, het is maar dat je het weetHet plafon heb ik weggehaald voor deze render, omdat ik nog niet goed (lees: uiterst slecht) ben in de belichting en ik zo gemakkelijk (met een skylight) een mooi belicht plaatje kon maken
Als iemand ergens een detail-render van wilt hebben hoor ik dat graag, zodat ook daarop wat c&c gegeven kan worden.
[afbeelding]
Ennuhm.. hopelijk krijg ik nu wel wat commentaar, zodat ik daar aan kan werkenBij voorbaat dank
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 21:53 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 21:57 ]
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 21:56:
...
De tafel moet ook mat-glas worden, tafels waar men zo naar andermans benen kan kijken zijn er niet zoveel denk ik (Zijn er wel, maar dan worden ze (neem ik aan) niet voor vergadertafels ed. gebruikt).
...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Je bedoeld een rand om het tafelblad? Dat is wel een goed idee, zet ik op mijn lijstjejarnotjuh schreef op 11 april 2004 @ 22:18:
[...]
offtopic:
Bij ons in de mac donalds hebben ze ook van die tafels waar je naar iemands bene kan kijke, door dat glas heen...
stel dat je nou een, eh, uhm, errr (je weet wel)
behoorlijk genant
ik zou er wel een rand omheen maken, is wel wat mooier...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 22:55 ]
Die stoelen lijken me niet erg comfortabelVerwijderd schreef op 11 april 2004 @ 21:31:
Alle texture's zijn nog tijdelijk, het is maar dat je het weetHet plafon heb ik weggehaald voor deze render, omdat ik nog niet goed (lees: uiterst slecht) ben in de belichting en ik zo gemakkelijk (met een skylight) een mooi belicht plaatje kon maken
Als iemand ergens een detail-render van wilt hebben hoor ik dat graag, zodat ook daarop wat c&c gegeven kan worden.
[afbeelding]
Ennuhm.. hopelijk krijg ik nu wel wat commentaar, zodat ik daar aan kan werkenBij voorbaat dank
De bogen bovenop de stoelen lijken niet goed aan te sluiten aan de rechte, verticale buizen van de rest van de stoel. Heb je die er later opgeplakt of is het een hele mesh? Post eens een gedetail-render van zo'n stoel.Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 21:31:
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door Barracuda_82 op 12-04-2004 00:18 ]
ja, zo'n rand om de tafel, te vergelijken met een frame om je beeldbuis... snap je waar ik heen wil? om te laten zien dat er een rand/einde is...Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:26:
[...]
Je bedoeld een rand om het tafelblad? Dat is wel een goed idee, zet ik op mijn lijstjeMaak ik meteen de hoeken rond
offtopic:
Enne.. Tja is vrij genant jaMaar zo'n tafel kan ook z'n voordelen hebben
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Erg romantisch ziet het er niet uit hoor. Eerder alsof hij haar lastig valt.Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 00:55:
Het romantische verhaal van 2 characters, die elkaar eindelijk in de donkerte van mijn max bestanden hebben gevonden![]()
![]()
[afbeelding]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Het gezicht van het meisje is nauwelijks te zien. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar er is weer een grote film grain en blur aanwezig waardoor je veel detail mist.Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 00:55:
Het romantische verhaal van 2 characters, die elkaar eindelijk in de donkerte van mijn max bestanden hebben gevonden![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
whahaahahhaha, dan is ie d'er aan het aanrandenQylos schreef op 12 april 2004 @ 10:47:
[...]
Het gezicht van het meisje is nauwelijks te zien. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar er is weer een grote film grain en blur aanwezig waardoor je veel detail mist.
En het lijkt idd meer op een aanranding dan een romantisch plaatje.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 11:13 ]
Verwijderd
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq