Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.823 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:45

Smoonshine

Feyenoord!!

X-Rey schreef op 25 maart 2004 @ 09:28:
die n00bs @ gcshop.nl zijn bij de nieuwste orders begonnen en werken hun weg terug, dus als je maandag hebt besteld en overgemaakt ben je vandaag dus als een van de eerste aan de buurt :/ kut geregeld.... heb op de 27ste besteld en ook nog 2 stuks dus straks zou ik nog eens pech kunnen hebben ook :(
Ik heb 27 februari besteld en de mijne is verzonden. Ik vind het ook een beetje vreemd dat ze bij de laatste orders begonnen zijn, maar het kan ook zijn dat ze alles op de post hebben gedaan en daarna pas de statussen hebben veranderd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Smoonshine schreef op 25 maart 2004 @ 09:34:
[...]

Ik heb 27 februari besteld en de mijne is verzonden. Ik vind het ook een beetje vreemd dat ze bij de laatste orders begonnen zijn, maar het kan ook zijn dat ze alles op de post hebben gedaan en daarna pas de statussen hebben veranderd.
laten we het hopen zou een erg grote teleurstelling zijn als gcshop het op deze manier voor mij verpest verlang al erg lang naar deze game.
En tot nu toe ging alles toppie bij gcshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Afbeeldingslocatie: http://kees.student.utwente.nl/~victorio/site/downloads/Shot00000.jpg

Eindelijk de volle versie! Even levi lol maken! :p

[ Voor 8% gewijzigd door Victorio op 25-03-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
aKra schreef op 25 maart 2004 @ 09:31:
* Cracked? Dan niet hier *

Heel irritant, maar af en toe crashed hij en moeten we hem manual weer aanzetten :(
daar heb je RunServer.bat voor, die em restart in geval van een stop/crash.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-03-2004 10:55 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Ik stel voor een nieuw topic aan te maken:
Het Grote levering van UT2K4 problemen en ervaringen topic.

Dan kunnen we het tenminste hier op UT hebben en niet opver bol.com/GCshop/play.com etc etc etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 20:28

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 63800 schreef op 25 maart 2004 @ 09:42:
[...]

laten we het hopen zou een erg grote teleurstelling zijn als gcshop het op deze manier voor mij verpest verlang al erg lang naar deze game.
En tot nu toe ging alles toppie bij gcshop
ik zie nu dit in het topic van gcshop forum staan:
"Mijn bestellling staat opeens op 'Geannuleerd'. Jullie gaan me toch niet vertellen dat er geen exemplaren meer waren, hè!"

ik hoop voor semmy dat dit niet bij hem zo is :X

mijne staat gelukkig wel op verzonden (ik heb 27 februari besteld, ordernummer: 04024955, ik wacht met smart op de postbode :P

k zal wel pics maken van doosje enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 11:07

ErA

Mijn huidige project. Wie ziet het :X

Ik zal in de loop van het projectje screenies posten e.d voor feedback. Maken van een remake is best pittig.
Afbeeldingslocatie: http://www.rutgersmit.demon.nl/InTheBeginning.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door ErA op 25-03-2004 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wawl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
UT2004 Special Edition Mededeling

Om de levergarantie te waarborgen bieden wij deze titel niet meer aan, wij gaan er tot dusver vanuit dat wij iedereen kunnen leveren. De normale editie van UT2004 is natuurlijk wel leverbaar, deze blijft in ons assortiment staan. Mochten er alsnog voldoende exemplaren binnen komen zal de SE editie weer vanaf maandag worden toegevoegd.
Aldus GCshop.

Wauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 10:17

mymind*

A Beautiful Mind

Smoonshine schreef op 25 maart 2004 @ 09:34:
[...]

Ik heb hem zelfs de 25ste besteld en hij stond gisteravond op verzonden. Met een beetje geluk hab ik hem vandaag binnen :)
Is het toch wel zeker dat ze vanuit de laatste bestellingen beginnen? Kan het niet zo zijn dat ze het op alfabet doen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 16:43

Wmm

GCshop heeft al mensen die de se besteld hadden moeten teleurstellen hoorde ik gister. Mijne staat nu op verzonden, betekent dat dat ik hem vandaag krijg of morgen? Iemand die dat weet? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105412

Wmm schreef op 25 maart 2004 @ 11:00:
GCshop heeft al mensen die de se besteld hadden moeten teleurstellen hoorde ik gister. Mijne staat nu op verzonden, betekent dat dat ik hem vandaag krijg of morgen? Iemand die dat weet? :).
Zeer waarschijnlijk morgen (tenzij ze een paar koeriers rondsturen :+ )

Mijn SE is vandaag ook verzonden.......... :9~

EINDELIJK!!!!!! 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 105412 op 25-03-2004 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89305

Anoniem: 63800 schreef op 25 maart 2004 @ 09:23:
iemand al wat gehoord van gcshop
ik was zeker weten 1 van de eerste die em daar besteld heeft (vlak nadat ie online kwam)
en mijn bestelling staat nogsteeds niet op verzonden
dit is mijn ordernummer 04024897
om te vergelijken in welke volgorde ze nou bezig zijn
Mijne staat op 'verzonden' (nouw weet ik niet oftie gister of vandaag is verzonden, maar dat zien we straks wel als meneer Pieter Post langskomt).
Mijn gegevens:
Factuurnr: 04025005
Datum: 28/02/2004
}:O
Kank mooi online spelen, met bots spelen is echt SAAAAAI... 8)7
GCshop heeft al mensen die de se besteld hadden moeten teleurstellen hoorde ik gister. Mijne staat nu op verzonden, betekent dat dat ik hem vandaag krijg of morgen? Iemand die dat weet?
Het lijkt mij dat ze het op volgorde van bestellen/betalen doen, das uiteraard zoals ut moet. Je zallem iig voor het weekend hebben. Iig krijg jij nog een SE, wees daar maar blij mee... _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 25-03-2004 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 15:44

grep

meer begrep...

ErAdiCToR schreef op 25 maart 2004 @ 10:35:
Can I get a woot woot? ;)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 07-06 19:16
Hmz, dit zuigt..
Ze hebben online veel dingen disabled die in UT2k3 wel konden. Bijvoorbeeld het SET command op iets anders dan INPUT. Die gebruikte ik altijd om mn hud te switchen van NW naar Insta of om mn crosshair kleur te veranderen (sommige levels veel beter zichtbaar).
Ook hebben ze default models lichtelijkverneukt.
Offline krijg je na ff klote in je ini mooi allemaal Gorge's met in niet team games een blauwe skin.
Online krijg je Gorge's en Rylesa's (voor female model) en zijn er in niet team games geen kleuren :(

dat word nog ff verder ini duiken denk ik..

de SET commands kan ik btw goed begrijpen, die werden gebruikt om te cheaten aangezien je alles kon aanpassen daarmee.

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 25-03-2004 11:30 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Voor de mensen in de regio Doetinchem, bij DimensionPlus (Doetinchem) hebben ze ut2004 ook nog op vooraad ben er vanochtend ook geweest.

Owja, Limited edition 59,-
Standaard 39,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 20:56
Anoniem: 89305 schreef op 25 maart 2004 @ 11:16:
[...]

Mijne staat op 'verzonden' (nouw weet ik niet oftie gister of vandaag is verzonden, maar dat zien we straks wel als meneer Pieter Post langskomt).
Mijn gegevens:
Factuurnr: 04025005
Datum: 28/02/2004
}:O
Kank mooi online spelen, met bots spelen is echt SAAAAAI... 8)7

[...]

Het lijkt mij dat ze het op volgorde van bestellen/betalen doen, das uiteraard zoals ut moet. Je zallem iig voor het weekend hebben. Iig krijg jij nog een SE, wees daar maar blij mee... _/-\o_
Gooien ze dat ding gewoon door de brievenbus of moet je hem apart ophalen bij het postkantoor. De postbode is hier al geweest en ik heb geen pakje dus hopelijk moet ik hem daar ophalen.

[ Voor 5% gewijzigd door franktv op 25-03-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:59

aKra

Intentionally left blank.

Het is een LINUX server, dus RunServer.bat heb ik niks aan...

Overigens Terr, als ik hem post zonder dat ik erbij zet dat hij cracked is mag het dan wel? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:45

Smoonshine

Feyenoord!!

franktv schreef op 25 maart 2004 @ 11:45:
[...]

Gooien ze dat ding gewoon door de brievenbus of moet je hem apart ophalen bij het postkantoor. De postbode is hier al geweest en ik heb geen pakje dus hopelijk moet ik hem daar ophalen.
Pakketjes komen bij ons iig met de pakketdienst en die kan de hele dag langskomen. Als er niemand thuis is als hij langskomt, dan kun je het de volgende dag ophalen bij het postkantoor.

[ Voor 45% gewijzigd door Smoonshine op 25-03-2004 11:48 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:48
GCshop heeft vandaag de SE-versie bij mij gebracht; werd bezorgd met de gewone post, maar aangezien het te groot is om door de brievenbus te proppen, moest de bezorger aanbellen. In het pakket zit als extra alleen de headset, geen sticker of poster oid. Ik d8 dat er ook een sticker bij had moeten zitten. De headset is overigens aan de krappe kant. Het metalen omhulsel is een beetje krom, maar verder onbeschadigd.

* Irby gaat spelen :D

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Ik zal in de loop van het projectje screenies posten e.d voor feedback. Maken van een remake is best pittig.
[afbeelding]
w000000000000000000000000tttttttt :D :D :D :D :D :D :D

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 25-03-2004 12:00 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

I.R. Butcher schreef op 25 maart 2004 @ 11:52:
GCshop heeft vandaag de SE-versie bij mij gebracht; werd bezorgd met de gewone post, maar aangezien het te groot is om door de brievenbus te proppen, moest de bezorger aanbellen. In het pakket zit als extra alleen de headset, geen sticker of poster oid. Ik d8 dat er ook een sticker bij had moeten zitten. De headset is overigens aan de krappe kant. Het metalen omhulsel is een beetje krom, maar verder onbeschadigd.

* Wmm gaat spelen :D
Wel een headset bij de GCshop versies? Die dingen zitten er normaal gesproken toch niet bij in ons land, moet weer later opgehaald worden.
Fijn om te horen dat ze er hier wel bijzitten dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
gruwelijk! ik heb die van mij gisteren gehaald :*)
ze hadden bij de Dynabyte in Amersfoort nog meederen. Ik heb de SE DVD gekocht. Er zat alleen geen headset bij maar wel een brief dat ik die kon bestellen dus dat is allemaal OK :)
en een gave poster >:)

maar WAT een gruwelijk spel zeg! OMFG
bij mij werkt alleen het in-game voicechat gebueren niet? heel vaag, maar ik hoor niemand en niemand hoort mij... heb nu gewoon TeamSpeak ernaast draaien om te ouwehoeren ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:52

Stewie!

Keen must die!

aKra schreef op 25 maart 2004 @ 11:48:
Het is een LINUX server, dus RunServer.bat heb ik niks aan...

Overigens Terr, als ik hem post zonder dat ik erbij zet dat hij cracked is mag het dan wel? O-)
je snapt toch ook dat je de dedicated server gratis kan downloaden van UT.com :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33
BezurK schreef op 25 maart 2004 @ 12:17:
gruwelijk! ik heb die van mij gisteren gehaald :*)
ze hadden bij de Dynabyte in Amersfoort nog meederen. Ik heb de SE DVD gekocht. Er zat alleen geen headset bij maar wel een brief dat ik die kon bestellen dus dat is allemaal OK :)
en een gave poster >:)

maar WAT een gruwelijk spel zeg! OMFG
bij mij werkt alleen het in-game voicechat gebueren niet? heel vaag, maar ik hoor niemand en niemand hoort mij... heb nu gewoon TeamSpeak ernaast draaien om te ouwehoeren ;)
Heb je wel het proggie geintaleerd die op CD 6 stond :P
want dat had ik dus ook niet gedaan :D

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

DaMorpheus schreef op 25 maart 2004 @ 12:33:
[...]

je snapt toch ook dat je de dedicated server gratis kan downloaden van UT.com :X
Eh ja, maar een 'cracked' server geeft toch aan dat je er zonder legale CDkey gebruik van kan maken. Dat is niets voor GoT.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-03-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

iemand een zaakje ergens centrum Amsterdam die SE maybe nog heeft?
* Anoniem: 31189 is quaker ;p maar denk dat ik dees toch wel ga halen, zijn veel mensen toch wel erg enthousiast over :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 23:29

Smarron

The bend

Anoniem: 31189 schreef op 25 maart 2004 @ 13:00:
iemand een zaakje ergens centrum Amsterdam die SE maybe nog heeft?
* Anoniem: 31189 is quaker ;p maar denk dat ik dees toch wel ga halen, zijn veel mensen toch wel erg enthousiast over :p
Probeer FRS te Utrecht aan de gracht eens ... Mocht je die kant op willen. (Klein half uurtje met de trein)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

Smarron schreef op 25 maart 2004 @ 13:11:
[...]
Probeer FRS te Utrecht aan de gracht eens ... Mocht je die kant op willen. (Klein half uurtje met de trein)
utrecht zit ik nu :) stage...
maar ga mp3 speler ophale in A'dam, gaat me niet lukken om daarvoor nog hier in Utrecht stad in te gaan (stage + sluitingstijd winkel in A'dam ;p en nee daar is t geen koop avond :p)

thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 03-04 16:15
Bij Mediamarkt is precies dezelfde 5 euro goedkoper!
Kan je toch eerst ff van lunchen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 14:52

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 12316 schreef op 25 maart 2004 @ 12:38:
[...]

Eh ja, maar een 'cracked' server geeft toch aan dat je er zonder legale CDkey gebruik van kan maken. Dat is niets voor GoT.
bedoelde het ook tegen hem. Als je een decicated draait kan je op UT.com gratis een key krijgen en gratis je dedicated server copy ;)
Waarom moeilijk doen met illegale versies :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03:02

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Iemand zijn versie van de Free Record Shop al binnen? Kzit hier al een paar uur voor de deur te wachten met me laptop en et zit nie zo comfortabel op de trap als in een bureaustoel :+

[edit]
Aaargh, ik ben het wachten echt zat nu :/
Ik wil ook online spelen!!! |:(

[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 25-03-2004 14:17 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Epitome schreef op 25 maart 2004 @ 13:44:
Bij Mediamarkt is precies dezelfde 5 euro goedkoper!
Kan je toch eerst ff van lunchen... :+
Nice Icon.. Wel een beetje spijtig dat ie 190 KB is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 10:17

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb de SE versie binnen van gcshop.nl. De blikken doos valt wel een beetje tegen, maar ik vond wel een mooie headset in de verpakking :)

De beloofde Unreal sticker schitterde door afwezigheid. Ik dacht toch echt dat die erbij hoorde te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14

Elroy

Zelda!!!

Ik heb net de SE versie binnen en ik had net even zitten spelen.
Wat me opviel is dat je de stem van de speler op sexy kan zetten.
Wow, dat klinkt echt zo fout 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 20:28

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

E-mail dat een maat van mij van GCshop heeft gehad.
Geachte heer/mevrouw,

U heeft onlangs de Special Edition van Unreal Tournament 2004 bij ons besteld. Helaas krijgen wij niet genoeg exemplaren binnen om iedereen hiervan te voorzien en aangezien het hier om een gelimiteerde oplage gaat, kunnen wij deze ook niet meer later bijbestellen. Helaas moet ik u mededelen dat uw bestelling hierdoor komt te vervallen. Om u tegemoet te komen kunt u uw bestelling omzetten naar de normale versie en krijgt u hier een gratis headset bij. U kunt uiteraard ook uw bestelling kosteloos annuleren of wijzigen naar een ander spel. Graag zou ik van u willen weten waar uw voorkeur naar uit gaat
imho erg netjes hoe ze dat oplossen, dit zou je bij de dixons niet meemaken denk ik _/-\o_ aan gcshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn hier meer mensen met erg lage fps tijdens Onslaught? Dan heb ik ut over 20-30. Die maps zijn ook best groot enzo en veel zicht etc. Meer mense hiermee?

R9700Pro, 2600+, 1GB DDR400... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Tot ik de originele krijg, was ik even met de minder legale aan de gang geweest.

Nu heb ik enorme problemen met mijn optische muis. Die lijkt het niet allemaal aan te kunnen. Hij blijft regelmatig hangen, dus het beeld beweegt niet mee, terwijl mijn hand druk aan het moven is. Ik heb dit echt nog nooit bij een spel gehad (UT, UT2003, MOHAA, CoD). Zit dat in de instellingen ergens ?

Logitech Optical (met draadje)
Mouseware 9.79
Geen muismat
Witte tafel

Nogmaals, ik game al jaren op deze manier. Wel vreemd dat hij nu ineens begint te haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:11

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Anoniem: 89305 schreef op 25 maart 2004 @ 14:34:
Zijn hier meer mensen met erg lage fps tijdens Onslaught? Dan heb ik ut over 20-30. Die maps zijn ook best groot enzo en veel zicht etc. Meer mense hiermee?

Tsja, ik speel tot nu toe alleen maar onslaught!

AMD xp 2500+ downclocked @ 1700 mhz
512 mb ddr pc 2700
GeForce 4 ti 4600

Game reso op 1280x1024 met alles op highest, dan heb ik idd ook 20-40 fps.. maar ik merk er niets van.. terwijl als ik TO speel met 40 fps ik het onwijs blokkerig zie...

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Smarron schreef op 25 maart 2004 @ 14:37:
Tot ik de originele krijg, was ik even met de minder legale aan de gang geweest.

Nu heb ik enorme problemen met mijn optische muis. Die lijkt het niet allemaal aan te kunnen. Hij blijft regelmatig hangen, dus het beeld beweegt niet mee, terwijl mijn hand druk aan het moven is. Ik heb dit echt nog nooit bij een spel gehad (UT, UT2003, MOHAA, CoD). Zit dat in de instellingen ergens ?

Logitech Optical (met draadje)
Mouseware 9.79
Geen muismat
Witte tafel

Nogmaals, ik game al jaren op deze manier. Wel vreemd dat hij nu ineens begint te haperen.
Schijnt een bekende probleem te zijn. Heb ik NL ook last van gehad. Toen heb ik maar geuninstalled en wacht nu die originele versie af.
Die bug krijg je gratis van Devaince dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Ik vind die voicechat wel irritant eigenlijk. Als iemand lult, dan gaat m'n muziek zachter = irritant. En dan krijg je ook nog van die gare duitsers die hele conversaties gaan voeren :/ erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

Ramon de Jesus schreef op 25 maart 2004 @ 14:47:
Ik vind die voicechat wel irritant eigenlijk. Als iemand lult, dan gaat m'n muziek zachter = irritant. En dan krijg je ook nog van die gare duitsers die hele conversaties gaan voeren :/ erg jammer.
Dan zet je het tog uit :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 03-04 16:15
Elroy schreef op 25 maart 2004 @ 14:20:
UNSTOPPABLE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ok, dan doen we het zo:

Ik heb een 16 players public draaien op 81.23.234.130:7777 en hij draait alleen ONSLAUGHT voor de mensen die het willen weten :)

Zo goed toch? :+

[ Voor 10% gewijzigd door aKra op 25-03-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

DeX schreef op 25 maart 2004 @ 14:40:
Schijnt een bekende probleem te zijn. Heb ik NL ook last van gehad. Toen heb ik maar geuninstalled en wacht nu die originele versie af.
Die bug krijg je gratis van Devaince dus.
:z

Dan zal het daaraan liggen denk ik. Jammer, nu werd ik een paar keer dik gefragged, toen mijn muis niet mee wilde werken. Van het weekend maar clean beginnen dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-05 19:18
Ramon de Jesus schreef op 25 maart 2004 @ 14:47:
je kunt toch zeggen dat je sommige players wilt "muten" dus niet wilt horen... druk op ESC tijdens het spel en kijk ff in de verschillende tabs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
X-Rey schreef op 25 maart 2004 @ 15:18:
[...]

je kunt toch zeggen dat je sommige players wilt "muten" dus niet wilt horen... druk op ESC tijdens het spel en kijk ff in de verschillende tabs ;)
dat klopt en dat heb ik uiteraard ook gedaan, maar dan nog gaat de muziek zachter als iemand wat zegt, dat is nog steeds irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 14:55
je kunt ook gewoon naar andere 'rooms' gaan Ik heb op mijn server btw gewoon standaard de hele mikmak uit staandat voicehcat doet je maar via een andere server :p

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Smarron schreef op 25 maart 2004 @ 15:11:
[...]
:z

Dan zal het daaraan liggen denk ik. Jammer, nu werd ik een paar keer dik gefragged, toen mijn muis niet mee wilde werken. Van het weekend maar clean beginnen dan!!
Ja die demo houd me nog steeds zoet. Die Bug was echt afschuwelijk..
Ik merkte bij de Deviance versie dat ie Heeeeel treeg laade en als je eindleij kingame was, het nog steeds ff duurde voordat je soepel kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aKra schreef op 25 maart 2004 @ 15:09:
Ok, dan doen we het zo:

Ik heb een 16 players public draaien op 81.23.234.130:7777 en hij draait alleen ONSLAUGHT voor de mensen die het willen weten :)

Zo goed toch? :+
full of demo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Elroy schreef op 25 maart 2004 @ 14:20:
tell me about it :P
Moet je wicked sick en holy shit ff halen :P
gewoon nie normaal .... :P( Kish waarom speel je er dan mee? :+ )

BTW iemand zijn SE edition van play.com al binnen?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 25-03-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
play.com heeft toch geen SE :?
full :) :+

[ Voor 69% gewijzigd door X-Rey op 25-03-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

X-Rey schreef op 25 maart 2004 @ 15:55:
play.com heeft toch geen SE :?
Jawel... of is dat gewone 2 dvd edition? :S
En als hij dat nie is... zit er togg wel gewoon Map editor tutorials bij :S of is dat alleen bij de SE?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 51543 op 25-03-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Blackhole schreef op 25 maart 2004 @ 12:38:
[...]

Heb je wel het proggie geintaleerd die op CD 6 stond :P
want dat had ik dus ook niet gedaan :D
Mmm, ik heb de DVD ;)
Maar de DVD is gewoon ingedeeld in directories met de namen CD1 t/m CD6 dus ik neem aan de dat layout dan hetzelfde is. Hoe heet dat wat ik moet installeren dan?
Is dat die SDK waar de TS het over heeft? MS Speech SDK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK

[afbeelding]
Turbine!!! >:)
onze ouwe Mothers Against Campers homemap :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Anoniem: 89305 schreef op 25 maart 2004 @ 14:34:

Ja heb ik ook............ :( het ene moment zit ik tegen de 70fps en even later zaktie naar 35/40 fps

Geforce fx 5950 Ultra 256 mb, AMD Athlon +2500, 1gb ddr 400

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Keb tot nog toe geen problemen met de fps gehad. Gemiddeld 80fps op een res. van 1600*1200, 32 bit, alle details op 'high'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81598

BezurK schreef op 25 maart 2004 @ 16:11:
[...]

Turbine!!! >:)
onze ouwe Mothers Against Campers homemap :*)
Turbine?! j/k?

grep zei het al, volgens mij wordt het w00tabulous :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 07-06 20:43
Zijn er mensen die weten waarom UT2004 constant 100% CPU pakt :?
Ik heb een AMD64 3200, maar ook op een P4 van een vriend van me pakt 'ie 100% CPU, constant.

edit: OS van mij is XP Prof (1GB RAM), bij die vriend XP Home. :)

[ Voor 21% gewijzigd door DJTimo op 25-03-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

DJTimo schreef op 25 maart 2004 @ 16:42:
Zijn er mensen die weten waarom UT2004 constant 100% CPU pakt :?
Ik heb een AMD64 3200, maar ook op een P4 van een vriend van me pakt 'ie 100% CPU, constant.

edit: OS van mij is XP Prof (1GB RAM), bij die vriend XP Home. :)
Dat is normaal. Elke game pakt 100% cpu, dit om zo goed mogelijk te draaien.
Kijk ook maar es naar andere games, niks om je zorgen over te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
omdat een cpu altijd zo snel mogelijk wilt zijn :) verder maakt het weinig uit, als je meerder applicatie's tegelijk draaid verdeeld hij het toch over de applicatie's... multitasking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 07-06 20:43
Ik speel werkelijk nooit (!) spellen, maar heb altijd een zwak voor UT gehad. ;)
Nu moest het er met m'n nieuwe pc én 'n nieuwe UT eindelijk maar weer eens van komen. Vandaar dat me dat niet opgevallen was. Thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 02:48
Hmm, ik was vanmiddag bij een dixons vestiging in rotterdam (lijnbaan) en daar hadden ze nog een stuk of 5 se-versies (gelukkig lag de mijne voor 10 euro goedkoper al uitgepakt thuis ;)). Het is overigens wel een dure maand zo: UT2004 SE, Farcry dvd, Counterstrike in 1 maandje tijd, wat ben ik toch een arm studentje ;).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

In welke map zit eigenlijk die levithian, heb al aardig wat maps gespeeld, maar kan hem niet vinden.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik vind het geluid met die voicechat best onduidelijk beetje ruis/ en lijkt net of de zinnen niet helemaal worden afgemaakt, heb al in het option menu gekozen voor best quality. Kan natuurlijk ook aan de anderen liggen.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543 schreef op 25 maart 2004 @ 15:57:
[...]

Jawel... of is dat gewone 2 dvd edition? :S
En als hij dat nie is... zit er togg wel gewoon Map editor tutorials bij :S of is dat alleen bij de SE?
any body :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
idd, waarschijnlijk houden ze F niet lang genoeg ingedrukt :/ heb ik ook al vaker meegemaakt :/
24 uur wachten met kicken, heh ;) maar er zijn dus 3 versies:

6 cd's
1 DVD (play.com o.a.)
2 DVD Special

hoop dat je nu genoeg weet ;)

[ Voor 59% gewijzigd door X-Rey op 25-03-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 15:11

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

hooglander1 schreef op 25 maart 2004 @ 17:22:
In welke map zit eigenlijk die levithian, heb al aardig wat maps gespeeld, maar kan hem niet vinden.
ONS-Severance, ONS-RedPlanet .. verder zie ik ehm ook weinig, maar je kan ehm wel zelf summon'en, ergens in het (vorige) draadje staat de code.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 31-05 12:27

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Die extra map tutorials zit alleen bij de SE editie en niet bij de normale DVD editie, met een beetje zoeken had je dat toch ook kunnen vinden :S

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
hmm, ik heb vandaag die se gehaald maar die internet chat headset zit er gewoon niet bij! Er zit een brief bij dat er een fout in de productie zit en dat je een email naar atari moet sturen om die headset te krijgen *sigh* =(.. pas vanaf 6 mei kan je het ophalen *sigh* dat duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
moehaha,
ik ben blij dat ik hem bij gcshop gehaald heb,
voor 50 euro thuisgestuurd gekregen en de headset zit er bij :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/dfijter/ut2004/dvd1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/dfijter/ut2004/dvd2.jpg

al denk ik dat die headset gewoon in de kast verdwijnt aangezien de mijne veel beter is! (Sennheiser PC-150)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

D4V3 schreef op 25 maart 2004 @ 18:02:
moehaha,

[afbeelding]
[afbeelding]

al denk ik dat die headset gewoon in de kast verdwijnt aangezien de mijne veel beter is! (Sennheiser PC-150)
Het gaat zich om het gratis idee hoor :P ik koop ook gewoon een los USB headsetje.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

moehaha,

[afbeelding]
[afbeelding]

Waarom heb je de SE genomen dan?
Voor de extra DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
ja, voor daar voornamelijk voor, en een klein beetje voor het blikje wat er om heen zit (erg buigbaar helaas :S)

Die extra dvd is trouwens erg cool,
heb nog niet echt lang gekeken omdat ik online spelen net iets leuker vond maar van wat ik gezien heb is het erg leerzaam, veel vidtuts in goede kwaliteit! (divx)

[ Voor 48% gewijzigd door D4V3 op 25-03-2004 18:07 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
DeX schreef op 25 maart 2004 @ 18:03:
[...]

Voor de extra DVD?
Same here :P voor de 2de dvd en de doos :P
Gebruik het headset wel.. althans de microfoon, hij hangt lekkerder om mn nek :P
maar voor geluid heb ik een Sennheiser HD-570 ..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
ooh!!! ik haat ze !!1 ik wil die headset:x.. ik heb al eentje maar die is aan het verrotten :'( :'( :'( ;( ;( ;( }) }) })
ARGGGGj...
http://members.chello.nl/t.cheung5/ut2k4.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door DhoTjai op 25-03-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

DhoTjai schreef op 25 maart 2004 @ 18:26:
ooh!!! ik haat ze !!1 ik wil die headset:x.. ik heb al eentje maar die is aan het verrotten :'( :'( :'( ;( ;( ;( }) }) })
ARGGGGj...
Jammer dat ze hem niet opsturen >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
DeX schreef op 25 maart 2004 @ 18:03:
[...]

Voor de extra DVD?
het is voor mij vooral voor de collectie ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Het metalen doosje kan me niet zoveel schelen....... :), het ging mij meer op de x (150 ?)aantal uren aan Tutorials, zo'n 8GB in totaal 8)7 WIKID !!!

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ScrooLoose schreef op 25 maart 2004 @ 18:49:
Het metalen doosje kan me niet zoveel schelen....... :), het ging mij meer op de x (150 ?)aantal uren aan Tutorials, zo'n 8GB in totaal 8)7 WIKID !!!
Idd en nagaande dat het maar een kleine hoeveel meer kost (bij gcshop dan), dat is de meerprijs dan wel waard. En een headset is ook leuk he...
Ik doe het iig voor de extra dvd en wat je nog meer erbij krijgt. En dat is de enige dvd versie hier in NL dus ja je moet wat he... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Ik heb vandaag ook me SE versie van gameorder.nl mogen ontvangen, heb veel gespeeld, zowel onslaught als ctf als invasion. Onslaught is gewoonweg vet :P, invasion wel koel, wel makkelijk, tot wave 11 :D, mja en ctf wel leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waarom staan er nou nog steeds geen servers van mensen hier in de startpost :?
Zowel dedicated als normale versies zijn al een klein tijdje uit.

Anyway: 213.10.91.157

Dedicated server op een ADSL 2048/320 lijntje. Draait Deathmatch, Team Deathmatch, CTF en Onslaught (allemaal in wat variaties met mutators). MapVote staat aan. Staat nu op max 6 internet spelers, maar dat kan misschien omhoog als m'n verbinding dat trekt. De rest bots. Iemand enig idee hoeveel internet spelers een 320 lijntje aankan? Is de bedoeling dat ie 24/7 draait, maar geen garanties: als ik iets groots wil downloaden of bezig ben met onderhoud gaat ie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
wat is dat unreal sticker? ik heb zo'n lamme picture van de achterkant van dat doosje van ut gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Mag je hier server advertisen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 21-05 07:59
moehaha,

[afbeelding]
[afbeelding]

Is dat je CD key die ik daar zie? 8)7

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

omg, d'r zitten nog wel en berg bugs in dit spel zeg! hij crashed soms zonder reden :? had ik in de demo geen last van...

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
dat ligt aan jou pc ik heb dat niet

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
casemodderpoel schreef op 25 maart 2004 @ 19:15:
omg, d'r zitten nog wel en berg bugs in dit spel zeg! hij crashed soms zonder reden :? had ik in de demo geen last van...
Nergens last van hier. Draaid hier stabiel as usual, behalve als ik dual screen aan heb.. maar dat ligt aan mn drivers.. die update ik volgende install wel (is met all UT engine games btw, zelfs de editor).

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
ik heb last van geluid.. je hoort allemaal klote ruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:08
OxiMoron schreef op 25 maart 2004 @ 19:07:
[...]

Is dat je CD key die ik daar zie? 8)7
Ik niet hoorw :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
DhoTjai schreef op 25 maart 2004 @ 19:21:
ik heb last van geluid.. je hoort allemaal klote ruis
sound blaster? dan heb je last van de bekenste bug die er bestaat :P
ff zoeken op "SoundBlaster Unreal kraak" ofzo :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat flauw zeg, ik net even de map Icarus verkent. En ik heb meteen even de glitch uitgeprobeerd. Oftewel de levithian vastmaken aan een raptor. Dat ze daar niet aan gedacht hebben zeg. Ik kreeg het op een gegeven moment zo voor elkaar dat de levithian een paar meter boven mijn raptor hing, heel idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05 10:10

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Woei mijn Limited Edition box is binnen :P
Wanneer komt de GoT server online???

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat voor headset zit er eigenlijk bij ? (merk ,type) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lees jij wel de rest van de posts???
Logitech dus...

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 25-03-2004 20:38 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

DhoTjai schreef op 25 maart 2004 @ 18:26:
ARGGGGj...
Wat ik raar vind van die brief is dat je het serienummer moet opsturen en normaal gesproken zeggen ze overal dat ze nooit het serienummer zullen vragen 8)7 8)7

beetje dubbel of niet soms :+
hooglander1 schreef op 25 maart 2004 @ 20:18:
Wat flauw zeg, ik net even de map Icarus verkent. En ik heb meteen even de glitch uitgeprobeerd. Oftewel de levithian vastmaken aan een raptor. Dat ze daar niet aan gedacht hebben zeg. Ik kreeg het op een gegeven moment zo voor elkaar dat de levithian een paar meter boven mijn raptor hing, heel idioot.
Als je een paar pagina's terug kijkt zie je foto's waar ik zelfs de raptor heb gecrashed terwijl de levi gewoon in de lucht blijft hangen :P
Logitech internet chat headset om precies te zijn maar dat had je ook gevonden ergens in dit topic.

[ Voor 50% gewijzigd door Yagermeister op 25-03-2004 20:42 ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hooglander1 schreef op 25 maart 2004 @ 20:37:
Lees jij wel de rest van de posts???
Logitech dus...
Ja en wat voor type |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 05-06 08:06

MWAD

Morron With A Dress

Aangezien ik het spel ( nog) niet gekocht heb , heb ik het dus moeten doen met de singleplayermode

Ik heb dus net de Double Domination afgerond , een van de levels erin was DOM-Conduit (met die 6 hoge liften)
begin ging lekker 1e minuut een punt voor ons en de 4e minuut een punt voor hen , daarna ging het een stukje trager..

de hele tijd was het net op het nippertje geen punt en na 20 minuten vond ik het wel welletjes en liet de cpu de rest doen ( ik ging een boterhammetje halen)
half uurtje later ging ik weer even kijken en waren ze nog steeds bezig

en wat bleek aan het eind ; de pc heeft dus 106.78 minuten gedraaid om die laatste punt te kunnen halen ( hij was uiteraard voor mij 8) )
ik was met 341 kills dus gestopt en de bot met de meeste kills had er dus 985 :|

het level is geloof ik te klein om een 5 on 5 match te maken voor die gameplay ..
hebben meer mensen dit gehad bij dit ( of andere) levels , k vind het nl behoorlijk vaag

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 22:58
Vadaag de SE ook eindelijk ontvangen. Ja, zeer vet en alles maar ik heb last van "muis lag" kortom me muis blijft gewoon hangen terwijl de rest gewoon door gaat..... Ik heb zo'n standaard logitech bal ding (ik weet het tijd voor een newe muis) maar bij andere games heb ik nergens last van. (ff voor de duidelijkheid hijs dus orgineel ik las namelijk ook over een bug in de deviance release)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Niet online
maarja dat serienummer is we logisch, ze moeten weten of je die box wel of niet hebt gekocht, want anders kan iedereen die headset wel krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109888

Weet iemand misschien hoe ik mp3tjes kan afspelen tijdens het spelen van ut2k3?

Ik kan het wel converteren van mp3 naar ogg vorbis (dmv dbPowerAmp) en de muziek hernoemen naar de originele UT song die al bestaat (vervangen) maar het spel pakt het liedje helemaal niet op (tijdens het spelen) en als ik het hernoem krijg ik ook helemaal geen bericht dat die bestand al bestaat en of ik het wil vervangen :? .... allemaal beetje vage zooi, was bij UT2k3 veel simpeler.

Maja, ik wacht op antwoord....
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.