Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Morgen UT dagGeachte heer E. ,
Het bestelde artikel met het ordernummer 9304xx is naar u verzonden
Het naar u verzonden artikel is:
1 * UT2K4 Special DVD OP=OP
Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door de TPG Post.
Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn die artikelen op het moment niet voorradig en worden zo spoedig mogelijk zonder meerkosten nagezonden.
We willen u vragen het door de postbode aangeboden pakket op beschadigingen te controleren en indien dit het geval is dan de gehele bestelling te weigeren. Wij zullen u dan opnieuw een onbeschadigde bestelling toezenden.
Met vriendelijke groet,
D Y N A B Y T E

GVD wat doe ik nou fout? ik heb die playseal tga braaf ge-edit in psp 8, ziet er netjes uit, mn logo in t midden van t witte rondje geknald.
Verder alles gedaan zoals hierboven ergens stond, maar ik krijg elke keer dit!

en hij is ondersteboven zie ik nu (maar dat is geen probleem)
Hoe krijg ik mn superman logo in het midden????
eerst kijken dan zeiken
Ergens anders in topic stond 80000 waarvan er 60000 geloof ik voor US was.D4V3 schreef op 24 maart 2004 @ 12:08:
[...]
er zijn er 60.000 gemaakt,
waarvan 40.000 voor de USA en de rest van de
wereld 20.000...
Ter vergelijking: the UK had er dus maar 500 ter beschikking
-Te huur
hmz.. opgeslagen als tga weer?bratos schreef op 24 maart 2004 @ 12:13:
[...]
[afbeelding]
GVD wat doe ik nou fout? ik heb die playseal tga braaf ge-edit in psp 8, ziet er netjes uit, mn logo in t midden van t witte rondje geknald.
Verder alles gedaan zoals hierboven ergens stond, maar ik krijg elke keer dit!![]()
![]()
en hij is ondersteboven zie ik nu (maar dat is geen probleem)
Hoe krijg ik mn superman logo in het midden????
Mischien de grote van de pic aangepast ofzo?
als ik ff beter kijk lijkt het erop dat je het hele plaatje hebt resized..
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 24-03-2004 12:31 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 81598
Anoniem: 79291
Neen, ik had een mailtje gestuurd, omdat ik gehoord had dat een grote stock door een winkelketen in de UK was opgekocht, en er blijkbaar heel weinig exemplaren in de Benelux zouden geleverd worden. Maar schijnbaar hebben andere winkels in België en Nederland er toch binnengekregen, al is de oplage maar heel beperkt.Exar_Kunn schreef op 24 maart 2004 @ 00:49:
[...]
OMFG! Maar hij staat nog gewoon in mijn order! Bedoel je niet dat je hem zaterdag had willen bestellen? Of had jij ook een pre-order en worden de pre-orders niet voldaan dan? WTF ik schiet hier zwaar in de stress, ik zit al een extra week te wachten.....![]()
Sinds maandag staat de SE bij DVDZone2 trouwens op "no more available".
ik heb even gekeken voor de zekerheid maar hij is 512x512 tga. ik heb n logo geplakt in het witte gedeelte, lagen gemerged. de 'specs' van mijn tga zijn t zelfde als die die ik hierboven heb gedownload.Lord_Mithril schreef op 24 maart 2004 @ 12:30:
[...]
hmz.. opgeslagen als tga weer?
Mischien de grote van de pic aangepast ofzo?
als ik ff beter kijk lijkt het erop dat je het hele plaatje hebt resized..
eerst kijken dan zeiken
Verder zijn er een paar standaard posities etc etc. Lees de tutorial
de metalenbox is wel een afgang aangezien het niet veel meer is als een omkaft, ik heb gelukkig wel maar een klein deukje erin wat makkelijk recht te buigen is.
-Te huur
vaag. ze zijn echt t zelfde. mischien zat ik te deicht op t randje van de witte cirkel. zal ff n screenie doen zo. Bedankt iig.

dan ga ik nu die ander maar weer proberen
edit:
Ik denk dat ie toch te dicht op t randje zat.

Toch nog wat nuttigs gedaan op mn vrije dag
Nu ga ik even een ONS-Veld bouwen
[ Voor 53% gewijzigd door bratos op 24-03-2004 13:08 ]
eerst kijken dan zeiken
waar staat dan dat standart servers?MariahCareyLover schreef op 24 maart 2004 @ 11:50:
[...]
Misschien staat onderaan het vinkje met "standard servers" aan... Die moet dan uitOok kan het zijn dat je misschien een filtertje hebt aanstaan, maar het eerste lijkt me waarschijnlijker...
http://131.211.229.224/UT2004/large_Shot00038.jpg
Anoniem: 5792
Mijn doos is ook al krom.... Nou ja... doos ??Yagermeister schreef op 24 maart 2004 @ 12:47:
W00T ik heb hem binnen van bol.com en raad eens HEADSET zit erbij![]()
![]()
![]()
de metalenbox is wel een afgang aangezien het niet veel meer is als een omkaft, ik heb gelukkig wel maar een klein deukje erin wat makkelijk recht te buigen is.
Geen headset erbij, stelletje dombo's..
Welke type headset heb je erbij gekregen ? Daar ben ik wel benieuwd naar, anders moet ik tot 6 mei(!) wachten om hem te krijgen..
Anoniem: 101659
En dan is het: Let the frags begin!!! heeeehaaaa
* LordMithril gaat bij de brievenbus campen met zn Enhanced Shock RifleYagermeister schreef op 24 maart 2004 @ 12:47:
W00T ik heb hem binnen van bol.com en raad eens HEADSET zit erbij![]()
![]()
![]()
Bier, Whiskey en Metal!!

Dat zou voor mij de reden zijn om ehm te kopen. Ik heb NL al een goede Microfoon en een perfecte koptelefoon. En die stickers zijn nou ook niet van "wow".Anoniem: 81598 schreef op 24 maart 2004 @ 13:36:
En je krijg nog een extra DVD als het goed is met info over mappen bouwen etc...
Zoals hierboven staat die Extra DVD, headset. Maar ik deed t meer vanwege de doosX-t-r-e-m-e schreef op 24 maart 2004 @ 13:34:
Tssk...het enige voordeel wat ik nog zie aan de SE versie is dat tie op DVD is ipv 6 cd's. Ben benieuwd of ik wordt voorzien van die Headset of niet
Bier, Whiskey en Metal!!
Die is erg goed, twee gasten van Epic die grappig uitleggen hoe UnrealEd werkt.Anoniem: 81598 schreef op 24 maart 2004 @ 13:36:
En je krijg nog een extra DVD als het goed is met info over mappen bouwen etc...
Binnen no-time heb je een goed uitziende map gebouwd als je elke stap volgt van de DVD!
Oh en dat van die DVD met extra info is wel koel ja, was ik vergeten. En die Headset, ja daar heb ik het ook voor gedaan, maar wel jammer als tie er niet meteen bij wordt geleverd
want:
ik had er 2 besteld, leveren die sukkels er maar 1!! Gloeiendegloeiende.
en wel 2 factureren...
dit gaat weer leuk worden
Dit gaat dan ook over Dimplus winkel, ik weet niet hoe het bij die andere winkels gaat. Maar Dimplus heeft alle gegevens naar Atari gestuurd en Atari leverd dan de headset gratis thuis.Smoonshine schreef op 24 maart 2004 @ 09:36:
[...]
Je gaat toch niet serieus menen dat we ook daadwerkelijk nog weer verzendkosten moeten betalen voor de blunder die Atari begaan is? Ik heb al 2 euro verzendkosten betaald voor mijn SE en ik ga er vanuit dat me die headset gratis wordt toegestuurd.
Woei! ik zie nu net dat de status van mijn bestelling bij GCshop is gewijzigd in "in Behandeling"!, alleen jammer dat er morgen niemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen, zodat ik nog tot vrijdag moet wachten voor ik hem kan ophalen
Ach en mensen mij altijd maar aan kijken als ik zeg dat ze voorzichtig moeten zijn met het bestellen op het Internetsharkzor schreef op 24 maart 2004 @ 13:57:
hier ook binnen van bol.com. waarschijnlijk met headset ja, nog niet opengemaakt
want:
ik had er 2 besteld, leveren die sukkels er maar 1!! Gloeiendegloeiende.
en wel 2 factureren...
dit gaat weer leuk worden
Maar het is wel balen als je het over komt .....
Ach heb mijn week ook niet ...
Binnen 1 week 2 mobo's:
De eerste omdat hij door een defecte FAN was kapot gegaan.
Dus nieuwe mobo moeten kopen omdat ik net 2 maanden buiten de gagantie viel
En gisteren nieuwe mobo al muisuitgang naar zijn grootje
dus weer een nieuwe mobo er in.
DUs hopelijk gaat het nu wel eens mee zitten.
Maar hopelijk komt alles wel weer goed met die 2 de doos.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Temporarily out of stock.
Unreal Tournament 2004 (DVD version)
gvd zeg dan gaat het nog langer duren. Krijg ik die game eindelijk en is het weer allemaal antiek
wat is trouwens verstandiger DVD of CD versie lol
[ Voor 14% gewijzigd door STIMPPYYY op 24-03-2004 14:18 ]
Anoniem: 89305
Nouw dat gaat weer lekker zeg, ze moeten gewoon ff doorpersen met die handel. Anders helpen wij wel een beetje he als zij niet kunnen leveren toch?STIMPPYYY schreef op 24 maart 2004 @ 14:16:
Unreal Tournament 2004 (6 CD Version)
![]()
![]()
gvd zeg dan gaat het nog langer duren. Krijg ik die game eindelijk en is het weer allemaal antiek![]()

Tis nog maar te bezien of de SE's binnen zijn bij GCShop, iemand bericht gehad van hun toevallig?
Gelukkig hebben ik gedownload, kan ik alvast wat oefenen en de tijd doden tot mijn SE neerdaalt hier...
Dus Atari gaat eens aan ut werk en snel!!!
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!

ben je lekker mee als je mee doet aan Da Handy's inkoopactie, als je geluk hebt heb je hem over 3 maandenSTIMPPYYY schreef op 24 maart 2004 @ 14:16:
Unreal Tournament 2004 (6 CD Version)
![]()
![]()
gvd zeg dan gaat het nog langer duren. Krijg ik die game eindelijk en is het weer allemaal antiek![]()

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Hij geeft in ieder geval nu iets anders aan bij status dan eerst,X-t-r-e-m-e schreef op 24 maart 2004 @ 15:13:
Ik heb ze deze week (gcschop) aan de lijn gehad. Woensdag (vandaag) worden ze als het goed is verstuurd
nu staat er "betaald, in behandeling", ik hoop dattie inderdaad vanavond op verzonden staat
Kep em
Bier, Whiskey en Metal!!
Dit spel roeleert echt man !! Die levithian is masterlijk gewoon !!!
monsterlijk spel gewoon, gelijk installed en non-stop gespeeld ..... eindelijk weer een vette MP spel, eerst ff goed oefenen, daarna online knallen ..
maar ff 1 vraagje, kan zijn dat ik eroverheen heb gekeken door de zenuwen ( lol ) maar ik kan nergens de instelling voor gamespeed vinden !! Ik houd ervan als de game lekker snel staat namelij. Iemand enig idee waar ik dit ken vinden ?
Ga nou weer ff onslaughten .. dat is echt megavet .. TOP GAME !!
**** ook bij Bol.com trouwens *****
[ Voor 3% gewijzigd door JediUberknaft op 24-03-2004 15:36 ]
ejD4V3 schreef op 24 maart 2004 @ 15:25:
[...]
ben je lekker mee als je mee doet aan Da Handy's inkoopactie, als je geluk hebt heb je hem over 3 maanden![]()
loopt aadig lekker nu
dr zit nu wel wat gang in.
5 per dag atm.. kan sneller vind ik

[ Voor 12% gewijzigd door ThaHandy op 24-03-2004 16:05 ]
Anoniem: 12316
Ik ben bv ook niet gebeld door Dynabyte, maar ik heb hun wel gebeld. Ze hebben voor iedereen die hem in Utrecht besteld had, een exemplaar binnen gekregen. Geen headset, sommige doosjes zijn lichtelijk beschadigd (gewoon vragen naar eentje die heel is) maar het is er.
Dus: Probeer je post nuttig te houden, dat houdt het topic namelijk interessant om te lezen
Anoniem: 73241
krijg je er elka dag dan 5 binnen?ThaHandy schreef op 24 maart 2004 @ 16:02:
[...]
ejslet
, niet overdrijven he?
loopt aadig lekker nu
dr zit nu wel wat gang in.
5 per dag atm.. kan sneller vind ik
Anoniem: 64307
Ik heb vorige week woensdag een mailtje gekregen dat mijn order 'posted' was, en heb nog steeds niks binnen
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 24-03-2004 16:14 ]
ik denk dat ze gewoon versturen via de TPG...
Als het goed is heb je net als de rest van de mensen diw bij play.com besteld hebben, een mailtje met excuses gekregen.Anoniem: 64307 schreef op 24 maart 2004 @ 16:14:
Verstuurd play.com gewoon via de postbode of krijg je hem via TNT of UPS ofzo?
Ik heb vorige week woensdag een mailtje gekregen dat mijn order 'posted' was, en heb nog steeds niks binnen
Ze hadden een leveranceirsprobleem en konden dus de pre-orders niet op tijd de deur uit hebben. Mensen die een pre-order hebben geplaatst krijgen (als het goed is) een kortings-bon voor 2 pond die je daar kunt uitgeven.
Immidels zijn de exmplaren verstuurd en ik verwacht ehm vrijdag - woensdag te ontvangen.
Ja die heb ik dus niet..DeX schreef op 24 maart 2004 @ 16:28:
[...]
Als het goed is heb je net als de rest van de mensen diw bij play.com besteld hebben, een mailtje met excuses gekregen.
Ze hadden een leveranceirsprobleem en konden dus de pre-orders niet op tijd de deur uit hebben. Mensen die een pre-order hebben geplaatst krijgen (als het goed is) een kortings-bon voor 2 pond die je daar kunt uitgeven.
Immidels zijn de exmplaren verstuurd en ik verwacht ehm vrijdag - woensdag te ontvangen.
Klik HIER dan.

Sorry maar ik denk echt niet dat wij je met dat probleem kunnen helpen.
En nu dan weer ontopic?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 24-03-2004 16:37 ]
Gaat allemaal per select vracht om precies te zijn.Anoniem: 64307 schreef op 24 maart 2004 @ 16:36:
Ik heb ook geen probleem hoor, vroeg alleen even of play.com via postbode of via TNT doet.
Bier, Whiskey en Metal!!
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
De headset is dus de Logitech Internet Chat Headset zoals op deze afbeelding:-=BoKKiE=- schreef op 24 maart 2004 @ 17:01:
[...]
bij mij nog steeds in behandeling
de mensen met headset, kunnen die uitsluitsel geven over het exacte type
alvast bedankt

alleen dan met blauwe frontjes aan de zijkant (alhoewel er ook SE's zijn gesignaleerd waarin er meerdere frontjes in zitten
de rede waarom de headset waarschijnlijk niet in de SE zit is omdat er in sommige een productiefout zit, lees hier
Nou, dat ding ziet er nog best aangenaam uit! ik heb nu een cheap-ass labtec headset, ben benieuwd of dit gevalletje beter is. Jammer dat het nog zo lang duurt voordat het 6 mei isD4V3 schreef op 24 maart 2004 @ 17:09:
[...]
De headset is dus de Logitech Internet Chat Headset zoals op deze afbeelding:
[afbeelding]
alleen dan met blauwe frontjes aan de zijkant (alhoewel er ook SE's zijn gesignaleerd waarin er meerdere frontjes in zitten)
de rede waarom de headset waarschijnlijk niet in de SE zit is omdat er in sommige een productiefout zit, lees hier
Maarja het gaat natuurlijk om het spel, en dat zit er in!

[ Voor 96% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 24-03-2004 17:39 ]
Zo word deze topic echt niet interesanter op...Weet je wat me opvalt: Dat het eigenlijk niet eigenlijk wereldnieuws is of jij hem nog niet hebt. Ik kan begrijpen dat je blij bent als je hem wel hebt, en dat wilt melden hier (mits je nog iets nuttigs toe toe voegen hebt). Maar als je hem nog niet hebt: Doe er wat aan ipv erover te klagen
Ik ben bv ook niet gebeld door Dynabyte, maar ik heb hun wel gebeld. Ze hebben voor iedereen die hem in Utrecht besteld had, een exemplaar binnen gekregen. Geen headset, sommige doosjes zijn lichtelijk beschadigd (gewoon vragen naar eentje die heel is) maar het is er.
Dus: Probeer je post nuttig te houden, dat houdt het topic namelijk interessant om te lezen

Nu ik heb mijn team geslecteerd, moest ronde spelen zodat ze me accepteren als leider. En de ronders erna zodat we ons moeten kwalificeren spelen helemaal niet vlot.
Soms blijft geluid haperen en dan kan ik ook de muis niet meer bewegen en dan moet ik even wachten en dan sta ik volledig gedraaid, ...
Welke resolutie ik ook neem. Of ik nu direct 3D of softwarmatig kies en de kwaliteit minder zet. Dit blijft en enkel in deze rondes en de die die nog komen ook waarschijnlijk. Of ik nu een draadloze muis of met draad gebruik, dit maakt niets uit.
Wat zou dit kunnen zijn?
Heb een AMD XP 2500+
512MB ram
MSI K7N2 Delta L moederbord
Hercules 3D prophet 9600pro
Anoniem: 12316
En? Is het leuk? Is de 2de DVD goed? Waar heb je hem vandaan / headset. We need information!Anoniem: 86074 schreef op 24 maart 2004 @ 17:48:
Eindelijk, de SE is binnen!
uhm...
De cd- (of is het dvd-) key is overigens wel goed leesbaar, geen vaag lettertype maar normaal arial ofzo.
Hier zat ook de headset er niet bij maar een briefje dat als ik mailde naar Atari, dat ik dan dat ding op 6 f**king mei pas kon ophalen daar waar ik hem gekocht had. Mooi bout dus.
Maar ik kan nu eindelijk online, dus ben toch wel blij
Er stonden er een stuk of zes en maar eentje had een schadeloze verpakking, dat werd dus de mijne!
Het is heel dun metaal die hoes, dus een kras of deuk zit er snel op/in!
Trouwens mét Logitech headset die goed zit en ook nog eens goed staat.
Ik zag 'm later ook nog bij de Free Record Shop staan,
maar voor vijf euro duurder dus € 59,99! Het moet niet gekker worden...

Dit had ik in het begin ook.. Waarschijnlijk staat je preoload player model aan. Hierdoor blijven de model ook in het geheugen zitten, waardoor het langzaam vol loopt en uiteindelijk moet gaan swappen op je hddGizmoke schreef op 24 maart 2004 @ 17:53:
Ik heb unreal t 2004 geinstalleerd en de eerste ronde voor je je team moet slecteren speelden allemaal zeer vlot, zonder haperingen, ...
Nu ik heb mijn team geslecteerd, moest ronde spelen zodat ze me accepteren als leider. En de ronders erna zodat we ons moeten kwalificeren spelen helemaal niet vlot.
Soms blijft geluid haperen en dan kan ik ook de muis niet meer bewegen en dan moet ik even wachten en dan sta ik volledig gedraaid, ...
Welke resolutie ik ook neem. Of ik nu direct 3D of softwarmatig kies en de kwaliteit minder zet. Dit blijft en enkel in deze rondes en de die die nog komen ook waarschijnlijk. Of ik nu een draadloze muis of met draad gebruik, dit maakt niets uit.
Wat zou dit kunnen zijn?
Heb een AMD XP 2500+
512MB ram
MSI K7N2 Delta L moederbord
Hercules 3D prophet 9600pro
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Ik ben atm bezig met een nieuwe map. Ook een remake van een zeer popi jopi insta map. Ik zal de resultaten posten.
daar aangekomen wij informeren kreeg ie er 6 binnen (pas rond 2en maar we zaten tot 14:15 op school dus boeiend
ik ben er zeker blij mee vooral omdat et toch een gelimiteerde oplage is. Alleen wat me WEL tegenstaat is dat Atari het nogal karig gedaan heeft. die 2e DVD ben ik zeer zeker wel blij mee want dat is echt superhandig om et level designen te leren.
maar het ging mij meer om de "doos" zelf. ik had eigenlijk op zijn minst een echte metal box verwacht en niet zo'n snel uit aliminium gedrukt iets. maarja de headset daarentegen (als ik em 6 mei op ga halen
al met al ik ga weer verder spelen
[edit]
ook vergeten bij de Dynabyte kostte die €59.95 oid maar met korting 53.95 scheelde dus eigenlijk niks meer met de normale versie, dus ben daar ook wel blij om dat ik em toch heb
[ Voor 11% gewijzigd door Jaguar645 op 24-03-2004 19:16 ]
Waar kan ik die option vinden ?Phydomir schreef op 24 maart 2004 @ 18:57:
[...]
Dit had ik in het begin ook.. Waarschijnlijk staat je preoload player model aan. Hierdoor blijven de model ook in het geheugen zitten, waardoor het langzaam vol loopt en uiteindelijk moet gaan swappen op je hdd
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Heb ik ook gedaan en het versnelt ietsebborazor schreef op 22 maart 2004 @ 20:33:
[...]
Bij mij duurde het laden ook erg lang. Totdat ik in mijn UT2004.ini het volgende veranderde:
[Engine.LevelInfo]
......
bNeverPrecache=True
......
bDesireSkinPreload=False
www.google.nl
mijnes staat nu op verzondenSmoonshine schreef op 24 maart 2004 @ 18:05:
Hmz, volgens mij werken ze van GCshop van voor naar achter met het verwerken van die SE's. Bij alle mensen die ik ken die hem pas besteld hebben, staat de bestelling op verzonden en bij mij nog steeds op in behandeling. Ik hoop toch niet dat ik straks buiten de boot val, omdat ik te op tijd besteld heb.
en ik heb hem op 02/03/2004 ge-preorderd.
Alleen jammer dat ik pas maandag pas weer thuis ben en hem dus dan pas kan spelen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
heel veel VTM's van 3dbuzz.cominquestos schreef op 24 maart 2004 @ 20:21:
Vraag over extra-DVD bij SE-version:
Wat staat er nou precies op: Maya (LE), Unreal Editor, Editor-tutorials??
Word heel goed uitgelegd hoe alles werkt enzo
Bier, Whiskey en Metal!!
Wat me tegenviel was natuurlijk het aluminium geval wat ze een doosje noemen. Tziet er ech cheap uit. Die ding is helemaal krom.
Ik heb er ook geen sticker bij gekregen
En het ergste van allemaal is dat ik die headset er niet meteen bij heb gekregen.
Geven ze ter compensatie een originele poster.
Naja, et belangrijkste is dat ik het spel nu heb en online kan gaan spelen. Echt vet trouwens online(alleen jmer van de lange laadtijden)
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Sorry, maar ik was dit nog niet tegen gekomen in de laatste 1000 posts, de overige 3000 ga ik niet lezen hiervoorLarixk schreef op 24 maart 2004 @ 20:31:
wow bnedankt voor je vernieuwende tip, die wisten de mensen in dit topic nog niet nee.[/sarcamse]
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
http://www.gamer.nl/nieuws/21242I.R. Butcher schreef op 24 maart 2004 @ 20:44:
[...]
Sorry, maar ik was dit nog niet tegen gekomen in de laatste 1000 posts, de overige 3000 ga ik niet lezen hiervoor, maar goed, is er iets van een screenshot ofzo?

Ben zeer benieuwd hoe gaaf hij is!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Anoniem: 73241
spam?I.R. Butcher schreef op 24 maart 2004 @ 20:29:
Heeft iemand in de console al summon "OnslaughtFull.ONSGenericSD" ingetikt? Je zou dan een toiletwagentje moeten activeren, de pest is dat ik nog steeds wacht op m'n SE versie (van gcshop), en het dus nog niet heb kunnen proberen. (Meer info vind je op deze site).
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 73241 op 24-03-2004 21:00 ]
Wat me opviel. Ik speelde DM en Anatalus lijkt wel kleiner dan bij UT2003. Ligt dat aan mij?
Op de 2de DVD staan alleen maar vids van hoe je models maakt en wapens/vehicles, ook natuurlijk vids van mapmaking met de hele boel erop en eraan. Op de eerste DVD of op cd6 staan echter alle tools voor het maken van de maps enz(maya light+plugin+veel meer).inquestos schreef op 24 maart 2004 @ 20:21:
Vraag over extra-DVD bij SE-version:
Wat staat er nou precies op: Maya (LE), Unreal Editor, Editor-tutorials??
-Te huur
Trouwens de spraakherkenningssoftware van microsoft staat ook op cd 6, althans op de dvd in de map cd 6. Het is niet helemaal dezelfde van 68 mb, maar hij werkt wel gewoon goed.
ah, 't zijn dus precies dezelfde (en evenveel) video's als op 3dbuzz ? Dan kan ik daar dus evengoed een ster-status halen, en ze daar downloaden. Bestel ik 'm wel op www.play.com...Lord_Mithril schreef op 24 maart 2004 @ 20:31:
[...]
heel veel VTM's van 3dbuzz.com
Word heel goed uitgelegd hoe alles werkt enzo
Iemand een idee wat voor kosten er dan nog meer bij komen (creditcardkosten + verzendkosten naar NL) als je via play.com bestelt??
@yagermeister: thanx voor de info
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
gratis verzendkosteninquestos schreef op 24 maart 2004 @ 23:01:
[...]
ah, 't zijn dus precies dezelfde (en evenveel) video's als op 3dbuzz ? Dan kan ik daar dus evengoed een ster-status halen, en ze daar downloaden. Bestel ik 'm wel op www.play.com...
Iemand een idee wat voor kosten er dan nog meer bij komen (creditcardkosten + verzendkosten naar NL) als je via play.com bestelt??
@yagermeister: thanx voor de info
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Anoniem: 86074
Zonder headset, die komt later. Wel dus een poster, maar die sticker wil ik eigenlijk ook wel.Anoniem: 12316 schreef op 24 maart 2004 @ 18:03:
[...]En? Is het leuk? Is de 2de DVD goed? Waar heb je hem vandaan / headset. We need information!
Ik heb nog niet lang kunnen checken, mijn ma was jarig .... ik heb daar heel even offline wat gecheckt, voorals Onslaught .... goeie maps .... net wel ff online TDM gespeeld, en ook erg leuke maps tegengekomen. Deck-17 is echt TOP! Maar geen slechte nieuwe DM-map gezien tot nu toe .... eindelijk mijn Cyclops skin. Wel strak, alleen jammer dat ze net als die andere bots het jumpgeluidje hebben van die aliens.
Nee, is geen tactische skin, sterker nog .... helemaal niet, dikke grote bot .... maar ja, ik speel voor de lol, anders had ik wel zo'n mercanary genomen. Morgen kan ik pas meer zeggen, DVD 2 nog heleMAAL geen tijd voor gehad!
Anoniem: 93437
Ik geloof dat iedereen wat bij BOL besteld heeft wel de headset erbij heeft maar dus niet die sticker of poster wat volgens sommige mensen erbij zou zitten als je geen headset had.Anoniem: 86074 schreef op 24 maart 2004 @ 23:33:
[...]
Zonder headset, die komt later. Wel dus een poster, maar die sticker wil ik eigenlijk ook wel.
Ik heb nog niet lang kunnen checken, mijn ma was jarig .... ik heb daar heel even offline wat gecheckt, voorals Onslaught .... goeie maps .... net wel ff online TDM gespeeld, en ook erg leuke maps tegengekomen. Deck-17 is echt TOP! Maar geen slechte nieuwe DM-map gezien tot nu toe .... eindelijk mijn Cyclops skin. Wel strak, alleen jammer dat ze net als die andere bots het jumpgeluidje hebben van die aliens.
Nee, is geen tactische skin, sterker nog .... helemaal niet, dikke grote bot .... maar ja, ik speel voor de lol, anders had ik wel zo'n mercanary genomen. Morgen kan ik pas meer zeggen, DVD 2 nog heleMAAL geen tijd voor gehad!
-Te huur
Je kan zelf je stem geluid kiezen.Anoniem: 86074 schreef op 24 maart 2004 @ 23:33:
[...]
Wel strak, alleen jammer dat ze net als die andere bots het jumpgeluidje hebben van die aliens.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 86074
Stemmen zijn bots, ik doel op het geluid wat ze maken als ze springen .... vreemdgenoeg dan dat typische alien geluid (Gen Mo'Kai of zo)!Phydomir schreef op 25 maart 2004 @ 00:21:
[...]Je kan zelf je stem geluid kiezen.
Vinnut toch echt nog vetter als ut omhoog gekrikt kan worden, zeker in deathmatch !!! Vin ik nu veels te sloom eigenlijk ...
Maar al vanaf 1 uur smiddags sinds ik mun SE Edtion heb gekregen aannut spelen ... zegt genoeg lijkt me ... ECHT megavet .. zal binnekort wat hele vette screenies posten die ik heb gemaakt .. echt mooi die lichteffecten enzo ...
Maar ik wil echt weten waar / hoe ik de gamespeed kan verhogen ... any1 ?
Mutator gamespeedJediUberknaft schreef op 25 maart 2004 @ 00:49:
Weet er al iemand hoe ik de gamespeed kan verhogen ???
Vinnut toch echt nog vetter als ut omhoog gekrikt kan worden, zeker in deathmatch !!! Vin ik nu veels te sloom eigenlijk ...
Maar al vanaf 1 uur smiddags sinds ik mun SE Edtion heb gekregen aannut spelen ... zegt genoeg lijkt me ... ECHT megavet .. zal binnekort wat hele vette screenies posten die ik heb gemaakt .. echt mooi die lichteffecten enzo ...
Maar ik wil echt weten waar / hoe ik de gamespeed kan verhogen ... any1 ?
Bier, Whiskey en Metal!!
wist echt nie dat t nu in mutators zat ... ( staat zeker ook in boekie ... toch maar ff verder lezen dan ... )
maar dis beeeeeterrrrr... ga gauw weer ff potje dm-en ...
[ Voor 25% gewijzigd door JediUberknaft op 25-03-2004 01:10 ]
OMG, wat Stom dat ik daar niet aan ged8 had!
en al die tijd maar normaal spelen (ONS),
ik had echt zoiets dat die speed echt mega statisch was!
omg, ik zie 't al voor me hoe ik morgen ff minilan ga organiseren,
fast paced action man
btw; kan iemand me vertellen wat ik heb aan die 'my sam' (standaard xp) achtige speech-recogniliation (i know, fout gespeldtt
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
zie start postjohnuitalmelo schreef op 25 maart 2004 @ 01:10:
[...]
OMG, wat Stom dat ik daar niet aan ged8 had!
en al die tijd maar normaal spelen (ONS),
ik had echt zoiets dat die speed echt mega statisch was!
omg, ik zie 't al voor me hoe ik morgen ff minilan ga organiseren,
fast paced action manthx
btw; kan iemand me vertellen wat ik heb aan die 'my sam' (standaard xp) achtige speech-recogniliation (i know, fout gespeldtt) in ut2k4 heb? echt nuttloos toch?
voice commands voor bots
Bier, Whiskey en Metal!!
En daar ga ik heerlijk mee spelen als ik de SE binnenheb
www.avpnews.com
Anoniem: 102135
Die mapmaking tutorials zijn erg goed, en je maakt tenminste iets mooiers als een vierkante kamer. Ook zijn ze wel leuk ingesproken.
Voor de geinteresseerden: je ziet gewoon een divx, met het UTED 3 scherm voor je neus, en ondertussen hoor je twee gasten praten en uitleggen. Het is goed te doen om zelf alles na te doen. Je zet de film gewoon even op pauze.
Ik ga weer gauw verder.
Anoniem: 35919
petje af voor de openingspost, echt vet en helemaal bedankt voor de speech gebeuren, het werkt nu PERFECT
[ Voor 49% gewijzigd door Wackmack op 25-03-2004 09:12 ]
Anoniem: 63800
ik was zeker weten 1 van de eerste die em daar besteld heeft (vlak nadat ie online kwam)
en mijn bestelling staat nogsteeds niet op verzonden
dit is mijn ordernummer 04024897
om te vergelijken in welke volgorde ze nou bezig zijn

Heel irritant, maar af en toe crashed hij en moeten we hem manual weer aanzetten
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 25-03-2004 10:54 ]
Intentionally left blank.
Anoniem: 63800
is wanneer ik besteld heb en binnen 4 uur hadden ze hun geld en dat was ook bevestigt op hun website
Dit topic is gesloten.