[edit]
Lamaar hange, heb al wat gevonden @:
http://www.cix.co.uk/~gort/win32.htm
Werkt voor alle UT-versies
[ Voor 23% gewijzigd door --MeAngry-- op 03-04-2004 20:04 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Daarnaast zou ik zowieso die logi-crap drivers niet installen.
Ik ben er ook achter gekomen dat UT2K4 niet tegen instant messengers kan, dus die moet ik elke keer uitzetten. Waar blijf die fucking patch!
Ik kan het zo ff niet vinden, ook niet in de OP.
Schijnt iets van 10kb/s per persoon te zijn. Bij OnSlaught denk ik nog wel wat meer... Weet het niet zeker thoughDJTimo schreef op 03 april 2004 @ 21:17:
Weet iemand hoeveel upload ik per user kwijt ben als ik server draai?
Ik kan het zo ff niet vinden, ook niet in de OP.

Tesla Model Y RWD (2024)
* X-G vindt dat het tijd wordt voor deel 5
[ Voor 18% gewijzigd door X-G op 03-04-2004 21:46 ]
Anoniem: 59413
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
sorry, zal je moeten wachten tot deel 6D4V3 schreef op 04 april 2004 @ 00:43:
Mod: mag ik deel 5 beginnen, zou graag een mooie starterspost maken voor mijn favo spel
start post staat al klaar.
maar als je leuke ideen wilt delen, mail me ff
[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 04-04-2004 00:59 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Volgensmij is Lord_mithril daar al mee bezig.D4V3 schreef op 04 april 2004 @ 00:43:
Mod: mag ik deel 5 beginnen, zou graag een mooie starterspost maken voor mijn favo spel
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
nouja, deel 6 dan maar, bij deze reserveer ik ^-^
Anoniem: 42323
Blijft een leuke map.
en is er al een ATi logo replacer zoals in UT2K3 of werk de oude ook in UT2K4?
Ik kende de map nog niet, maar hij is erg leuk ja. En vooral erg snel.Anoniem: 42323 schreef op 04 april 2004 @ 03:04:
Ik kwam net w00tabulous tegen voor UT2004: http://www.ut2003hq.com/p...b.php?action=file&id=1587
Blijft een leuke map.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Wil er iemand dat bestandje DEBPchecker.usx ff doormailen aubLord_Mithril schreef op 02 april 2004 @ 18:32:
Kleine mededeling
Ik ben zo vrij geweest een klein mappack te maken voor jullie, allemaal UT2k3 maps maar ze werken perfect onder 2k4.
Bestaat uit alle Clanbase cup mappacks en nog een paar losse maps.
Paar maps die erin zitten:
DM-Killingfields (groot, ownt met invasion)
DM-Campgrounds2003-LE (jep de Q3 map)
DM-Aztec (who needs CS)
DM-Liandri2003 (needs no introduction)
CTF-Sulpher (verschillende versie's waaronder een pure Insta versie)
CTF-Drunklet (Gauntlet voor 2k3)
CTF-Deepsprinta (ownage!)
and many many more
442MB
123 Maps
Download
Je kan de rar gewoon extracten naar je 2004 map, alles staat al goed ingedeeld
Met dank aan Tampie/Ramon de Jesus voor het hosten
krijg net te horen dat het file DEBPchecker.usx al in bestaat in 2k4, het is daarom erg aan te raden deze NIET te overschrijven..

Nog iets, ik heb alles in de juiste mappen geplaatst, maar hoe kan ik die nu spelen?
Ik zie ze niet bij instant action
edit: email: teun[at]dilles.be
ff checken of er niet prongelijk mappen in je juiste mappen staanschizophreen schreef op 04 april 2004 @ 13:05:
[...]
Wil er iemand dat bestandje DEBPchecker.usx ff doormailen aubHeb het overschreven
![]()
Nog iets, ik heb alles in de juiste mappen geplaatst, maar hoe kan ik die nu spelen?
Ik zie ze niet bij instant action
edit: email: teun[at]dilles.be
wil nog wel eens gebeuren als je ff niet oplet.. (dus UT2004/maps/maps)
Filetje staat op CD4 trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 04-04-2004 13:18 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 74065
Alleen vind ik het jammer dat er helemaal geen Insta servers zijn waar echt CTF-EternalCaves of CTF-Drunktlet/Gauntlet of CTF-w00tabulous word gespeelt, echt mijn mappen! Misschien dat er GoTTers hier zijn met hun eigen server, Plz die 3 mappen erop te zetten op insta CTF mode. Wie er paar weet post ze dan.
Voor die maps zou je de clan publics eruit moeten pikken. Die worden meestal goed up to date gehouden met Clanbase Cupmaps enzo. Ik denk dat C[W]L ze wel heeft, es-servers (die ik poste) heeft ze ook wel. Alleen w00t weet ik niet zeker, maar Drunklet iig wel aangezien die in de laatste eurocup zitAnoniem: 74065 schreef op 04 april 2004 @ 13:43:
ThnX @ Lord_Mithril, Je moest ook standaard servers uitvinken kreeg je meer servers te zien![]()
Alleen vind ik het jammer dat er helemaal geen Insta servers zijn waar echt CTF-EternalCaves of CTF-Drunktlet/Gauntlet of CTF-w00tabulous word gespeelt, echt mijn mappen! Misschien dat er GoTTers hier zijn met hun eigen server, Plz die 3 mappen erop te zetten op insta CTF mode. Wie er paar weet post ze dan.
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 04-04-2004 13:58 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik ben zelf meer een Flak-O-Holic

Smiling as the shit comes down...
Anoniem: 42323
Ik heb het juist andersom, met de flakcanon is een beetje vaag in de richting schieten van iemand al genoeg om te raken en veel dodgen, met de super shock rifle moet je teminste goed richten en tegelijk dodgen, een stukje moeilijker dus.ScrooLoose schreef op 04 april 2004 @ 13:59:
Ik snap niet wt iedereen toch ziet in instagib.........., saai als je het mij vraagt, maar da's mijn mening.
Anoniem: 60580
your a flag a holic
they are a instagib holic
jij vind je flag gun erug good
zij vinden de instagib gun geweldig
moelijk om te begrijpen of niet

Anoniem: 64307
Flak is het of vindt jij de vlag zo geweldig?Anoniem: 60580 schreef op 04 april 2004 @ 14:30:
je beantwoord je eigen vraag
your a flag a holic
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 04-04-2004 14:52 ]
FLAKKKKKkkkkkAnoniem: 60580 schreef op 04 april 2004 @ 14:30:
je beantwoord je eigen vraag
your a flag a holic
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dan hoor jij de announcer zeker wel regelmatig zeggen:ScrooLoose schreef op 04 april 2004 @ 13:59:
Ik snap niet wt iedereen toch ziet in instagib.........., saai als je het mij vraagt, maar da's mijn mening.
Flaaak Monkey!
De vlag is ook geweldig, alleen jammer dat er steeds een stel noobs proberen de mijne te jattenAnoniem: 64307 schreef op 04 april 2004 @ 14:50:
[...]
Flak is het of vindt jij de vlag zo geweldig?

Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 89305
Flakgun en ...? (sniper of lightning?)MST_Morpheus schreef op 04 april 2004 @ 15:45:
Mja, ik krijg hier nogal vaak Flak Monkey en Head hunter te horen. 1 keer raden welke mijn favoriete wapens zijn
de ball launcherMST_Morpheus schreef op 04 april 2004 @ 15:45:
Mja, ik krijg hier nogal vaak Flak Monkey en Head hunter te horen. 1 keer raden welke mijn favoriete wapens zijn

irritant is dat heLord_Mithril schreef op 04 april 2004 @ 15:14:
[...]
De vlag is ook geweldig, alleen jammer dat er steeds een stel noobs proberen de mijne te jatten![]()
En nou weer ff serieus:
het was bij Q3 zo populair, maar voor UT heb ik nog geen 1 weapon skin gezien
[ Voor 11% gewijzigd door collission op 04-04-2004 16:06 ]
In SP op experienced wordt ik af-ge-maakt. Terwijl ik in multplayer (of gewoon random bot match) op een veel hoger niveau kan spelen.
Ook valt me op dat in de campaign de bots wel goed gebruik maken van bv de levaithan terwijl in een random bot match ze maar zitten te klooien.
Flakgun en sniper rifle. Ik kan maar niet aan die lightning gun wennen.
Ik heb 2x gescoord en heb 6 punten, het andere team heeft 1 keer gescoord en staat op 7 punten.
Je krijgt meer punten als je met de bal door de poort springt ipv de bal er doorheen te schietenDJTimo schreef op 04 april 2004 @ 16:55:
Hoe zit dat eigenlijk met de puntentelling in een one player game met Bombing Run?
Ik heb 2x gescoord en heb 6 punten, het andere team heeft 1 keer gescoord en staat op 7 punten.
Bier, Whiskey en Metal!!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja, zoiets viel me ook op. Ik denk dat het er vanaf hangt of je voor of achter loopt ofzo, of misschien hoeveel keer er al gescoord is, of misschien zelfs wel hoevaak de bal over is gespeeld oidDJTimo schreef op 04 april 2004 @ 16:55:
Hoe zit dat eigenlijk met de puntentelling in een one player game met Bombing Run?
EDIT: men is me voor, en weet het beter
[ Voor 5% gewijzigd door GreatDictator op 04-04-2004 17:14 ]
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ik dacht alleen dat een kamikaze actie als door dat ding heen springen niet handig is aangezien je opnieuw wapens moet verzamelen enzo.

Anyway, thanks guys!
Anoniem: 93437
Klopt. Ik had precies hetzelfde en heb de SP dus op adept gespeeldD-Raven schreef op 04 april 2004 @ 16:05:
hebben jullie er ook zo'n last van de de AI in SP campaign veel beter is dan in multiplayer/botmatch ?
In SP op experienced wordt ik af-ge-maakt. Terwijl ik in multplayer (of gewoon random bot match) op een veel hoger niveau kan spelen.
Ook valt me op dat in de campaign de bots wel goed gebruik maken van bv de levaithan terwijl in een random bot match ze maar zitten te klooien.

Trouwens ik heb alle matches gewonnen volgens mij maar die hidden characters komen niet tevoorschijn. mis ik iets?
Bedankt voor de info, maar de bestanden staan juist.Lord_Mithril schreef op 04 april 2004 @ 13:13:
[...]
ff checken of er niet prongelijk mappen in je juiste mappen staan
wil nog wel eens gebeuren als je ff niet oplet.. (dus UT2004/maps/maps)
Filetje staat op CD4 trouwens
Die cd 4 ga ik direct proberen.
hmz, in dat geval check eens je system dir.schizophreen schreef op 04 april 2004 @ 19:36:
[...]
Bedankt voor de info, maar de bestanden staan juist.
Die cd 4 ga ik direct proberen.
Daar zouden nu heel veel nieuwe files (UCL) moeten staan (met de namen van de maps).
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 25597
Alle 2 instaleren word niet aangeraden. In de Anti TCC manual staat:
"Anti TCC and UTSecure will not work together and the Anti TCC server actor will try to get rid of the UTSecure server actor."
Wat ik graag wil weten van een UT veteraan
mijn aan te instaleren en waarom?
Anti TCC..Anoniem: 25597 schreef op 04 april 2004 @ 19:45:
Nu zijn zowel UTSecure , als Anti TCC voor UT2K4 gereleased.
Alle 2 instaleren word niet aangeraden. In de Anti TCC manual staat:
"Anti TCC and UTSecure will not work together and the Anti TCC server actor will try to get rid of the UTSecure server actor."
Wat ik graag wil weten van een UT veteraanis , welke van de 2 raden jullie
mijn aan te instaleren en waarom?
Waarom? Geen idee maar bij elke Clanbase cup van 2k3 was Anti TCC verplicht en werd er niks over UTsecure gezegt..
Bier, Whiskey en Metal!!
Wat is system dir. ???Lord_Mithril schreef op 04 april 2004 @ 19:41:
[...]
hmz, in dat geval check eens je system dir.
Daar zouden nu heel veel nieuwe files (UCL) moeten staan (met de namen van de maps).
Met de zoekfunctie van win niks gevonden
C:\UT2004\Systemschizophreen schreef op 04 april 2004 @ 20:37:
[...]
Wat is system dir. ???
Met de zoekfunctie van win niks gevonden
Jup, die bedoel ik
Bier, Whiskey en Metal!!
Het gaat om de limited edition : 2 dvd + alu case + logitech headset..
Helaas kon Atari de limited edition niet voorzien van de headset
Ik kan hem pas na 6 mei ophalen..
Maar ik heb wel een gratis ut2k4 poster gekregen ter compensatie

ach ja.. Nu kan ik tenminste lekker gamen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
weinig servers die stats enabled hebbeneXistenz schreef op 04 april 2004 @ 21:08:
Weet iemand hoevaak die stats worden geupdate op site van unreal... ik kan mezelf nog steeds nie trug vinden na 2 dage

Zelfde geld voor de TL

[ Voor 83% gewijzigd door ScrooLoose op 04-04-2004 21:18 ]
Smiling as the shit comes down...
Zeg dat dan he
Ma daar sta niks
Ik heb alles terug uitgepakt en in de juiste mappen geplaatst en nu werkt het wel
Wil er iemand die is hosten?
Moeten die serverd waar je op speelt wel de stats enabled hebben anders kan je wachtten totdat je een ons weegteXistenz schreef op 04 april 2004 @ 21:08:
Weet iemand hoevaak die stats worden geupdate op site van unreal... ik kan mezelf nog steeds nie trug vinden na 2 dage
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ik ben niet blondCopycat schreef op 04 april 2004 @ 21:15:
[...]
Moeten die serverd waar je op speelt wel de stats enabled hebben anders kan je wachtten totdat je een ons weegt
Stats staan enabled...in mijn spel en ook op de server waar ik speel, maar kan me mezelf gewoon niet trug vinden in de stats om 1 of andere reden
epic heeft nogal wat master serverprobleempjes,
zo is de statserver al vanaf de 24e niet meer beschikbaar net als het aanvragen van een dedicated server key,
een dezer dagen gaat alles weer online, als het opgelost is...
Heb zelf geen ut2004 , dus vandaar dat ik hierzo ff vraag
| Hardcore - Terror |
Mijn interne LAN-server heeft wel stats enabled.. Maar ik sta er idd na een aantal dagen ook nog steeds niet in..ScrooLoose schreef op 04 april 2004 @ 21:12:
[...]
weinig servers die stats enabled hebben
Zelfde geld voor de TL
Eergisteren gewoon een Key gekregen hoorD4V3 schreef op 04 april 2004 @ 21:28:
klopt,
epic heeft nogal wat master serverprobleempjes,
zo is de statserver al vanaf de 24e niet meer beschikbaar net als het aanvragen van een dedicated server key,
een dezer dagen gaat alles weer online, als het opgelost is...
[ Voor 40% gewijzigd door GX op 04-04-2004 22:35 ]
Waar download je die? Ik heb er naar gezocht, maar kan em niet vinden....Anoniem: 12316 schreef op 03 april 2004 @ 13:30:
[...]
Of download de Vehicle Invasion gamemode, zodat je Invasion kan doen op Onslaught maps
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Als je op google ut2004 invasion vehicle intikt, dan kom je als goed is al snel op de juiste website uit.Exar_Kunn schreef op 04 april 2004 @ 23:15:
[...]
Waar download je die? Ik heb er naar gezocht, maar kan em niet vinden....
[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 04-04-2004 23:33 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
zoek volgende keer eensHellraizer schreef op 04 april 2004 @ 22:16:
kan iemand mij vertellen welke poorten de MP gebruikt? Ben het nodig voor een projectje nl. Met netstat (-n) of beter nog met ethereal. De docs spreken alleen van 7777. Maar dat is niet duidelijk. Ook belangrijk om te weten is of het TCP danwel UDP is.
Heb zelf geen ut2004 , dus vandaar dat ik hierzo ff vraag

pagina 9:
X-Rey in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 4"

Doe ik iets verkeerd of zijn er maar echt zo weinig servers?
Als ik bijv. onslaught wil spelen, krijg ik maar stuk of 15 servers, en maar bij 3 daarvan heb ik een ping van onder de 100. En meestal zitten daar dan ook geeneens mensen in.
P.S.
Ik heb ook geprobeerd mn eigenlijk startup logo-ding te maken alleen isset niet helemaal goed gegaan hehe.... kan iemand mij de orginele "NvidiaLogo_T" sturen?
Eigenlijk voldoet een bewerkte ook, dan kan ik namenlijk zien hoe het wel moet
email: law-tje@wanadoo.nl
[ Voor 34% gewijzigd door lawtshjj op 05-04-2004 05:38 ]
In je serverbrowser "only default servers" links onder uitvinkenLawtje.com schreef op 05 april 2004 @ 05:09:
Ik heb em ook nu net een paar uur......![]()
Doe ik iets verkeerd of zijn er maar echt zo weinig servers?
Als ik bijv. onslaught wil spelen, krijg ik maar stuk of 15 servers, en maar bij 3 daarvan heb ik een ping van onder de 100. En meestal zitten daar dan ook geeneens mensen in.
P.S.
Ik heb ook geprobeerd mn eigenlijk startup logo-ding te maken alleen isset niet helemaal goed gegaan hehe.... kan iemand mij de orginele "NvidiaLogo_T" sturen?
Eigenlijk voldoet een bewerkte ook, dan kan ik namenlijk zien hoe het wel moet
email: law-tje@wanadoo.nl
en logo staat gewoon op CD3 (of dvd in map CD3)
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 26903
Ik bedoel dus de score die je te zien krijgt met F1 (of was het f3), die lijst waar de namen van alle spelers staan per team en hun individueele score.
Heb al rondgezocht op internet maar kan niet veel vinden.
Zelf opgemerkt dat je meer punten lijkt te krijgen naarmate je meer met de nodes bezig bent, opbouwen aan je eigen kant en vernietigen aan de andere.
Maar een lijstje met xx punten voor actie xx zou leuk zijn :-)
Anoniem: 54709
Error melding:
Return-Path: <XXXXXX@zonnet.nl>
Received: (qmail 23673 invoked by uid 10); 5 Apr 2004 06:33:23 -0000
Received: (vexira-qq 23667-3D853ACA invoked from network) 05 Apr 2004 08:33:23 +0200
Received: from unknown (HELO dell011) ([10.170.1.114])
(envelope-sender <XXXXXX@zonnet.nl>)
by 10.170.1.118 (qmail-ldap-1.03) with SMTP
for < >; 5 Apr 2004 06:33:23 -0000
Received: by dell011 (Postfix, from userid 33)
id 10D6C10720; Mon, 5 Apr 2004 08:33:23 +0200 (CEST)
Received: from 195.11.231.140 ( [195.11.231.140])
as user XXXXX@localhost by webmail.zonnet.nl with HTTP;
Mon, 5 Apr 2004 08:33:23 +0200
Message-ID: <1081146803.4070fdb3052c4@webmail.zonnet.nl>
Date: Mon, 5 Apr 2004 08:33:23 +0200
From: XXXXXX@zonnet.nl
To: nl.helpdesk@atari.com
Subject: UT2004 Headset
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: 8bit
User-Agent: Internet Messaging Program (IMP) 3.1
X-Originating-IP: 195.11.231.140
X-AntiVirus: checked by Vexira MailArmor (version: 2.0.1.16; VAE: 6.24.0.7; VDF: 6.24.0.84; host: postbode02.zonnet.nl)
delevery address: nl.helpdesk@atari.com
Ben ik nou un supah n00b die een email adres niet typen kan, offuh...... ?
Iemand een tip/hint of weet wat er aan de hand is?
ja, het is mij ook nog niet geheel duidelijkAnoniem: 26903 schreef op 05 april 2004 @ 08:11:
Iemand enig idee hoe het punten systeem in elkaar zit bij Onslaught ?
Ik bedoel dus de score die je te zien krijgt met F1 (of was het f3), die lijst waar de namen van alle spelers staan per team en hun individueele score.
Heb al rondgezocht op internet maar kan niet veel vinden.
Zelf opgemerkt dat je meer punten lijkt te krijgen naarmate je meer met de nodes bezig bent, opbouwen aan je eigen kant en vernietigen aan de andere.
Maar een lijstje met xx punten voor actie xx zou leuk zijn :-)
in elk geval krijg je 5 punten als je als eerste bij een node bent. Volgens mij alleen als die helemaal opgebouwd is en het doet er ook niet toe wie hem oplaadt
voor het laatste schot op de vijandelijke central node ontvang je 10 punten.
Of repareren iets oplevert is mij onduidelijk. Toen ik er op lette en een klein stukje repareerde kreeg ik er niets voor.
oh, ik zie ook nog steeds geen GoT servers in de startpost. Hoe zit dat? ze worden wel aangekondigd als punt G maar het staat er niet bij
[ Voor 7% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 05-04-2004 09:18 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
De 1e weet ik niet meer welke dat was, de 2e is andaction2k4.

De 1e is dus andaction2k4
[ Voor 5% gewijzigd door netiul op 05-04-2004 09:26 ]
Joust met zoveel mensen?Replicator schreef op 05 april 2004 @ 09:24:
Ik was op een server waar best leuke mappen gespeeld werden, oa. andaction2k4 (remake van UT1 andaction). Wat een PPH's kun je soms halen 1700+ enzo, als er tenminste genoeg mensen zijnOok gelijk de 1e keer dat ik een 'ludicrious' (oid) haalde.
De 1e weet ik niet meer welke dat was, de 2e is andaction2k4.
[afbeelding][afbeelding]
edit:
De 1e is dus andaction2k4
Toch leuk zo weinig pubs, zie nu zelfs op de screens bekende mensen
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 05-04-2004 09:31 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
nl. de ARVIL en de RocketLauncer zitten bijde onder Weapon 8

arvil op 8
Rlauncer op bijv. op 9 (9 sniper gebruik ik toch niet)
Dit topic is gesloten.