![]() | ![]() |
![]() | Het Unreal Tournament 2004 topic deel 4
|
[ Voor 45% gewijzigd door Fuelke op 24-03-2004 13:43 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
![]() | ![]() |
![]() | Het Unreal Tournament 2004 topic deel 4
|
[ Voor 45% gewijzigd door Fuelke op 24-03-2004 13:43 ]
Wat is Unreal Tournament 2004? | |
Unreal Tournament 2004 is de volgende telg in de Unreal familie. Unreal Tournament 2004 komt met 2 nieuwe gametypes, Assault en Onslaught. Qua gameplay gaat Unreal Tournament 2004 weer wat meer terug richting UT'99. De full version van Unreal Tournament komt op 6 CD's of 1 DVD en er komen maarliefst 105 maps in. De volledige versie ligt inmiddels in de winkels! Een beschrijving van Mark Rein over de nieuwe gamemodes in UT2004: Assault Assault is an objective/team based game mode in which two teams (attackers and defenders) battle each other in epic (and sometimes historical) battles taking place in the Unreal universe. Attackers have several objectives to accomplish in order to win the round. Defenders must prevent the attackers from doing so in order to win. Several rounds are played and teams can exchange roles after each round. There are several configurable options, such as the number of rounds in a match, and the time limit for each round. Accomplishing objectives may involve reaching a key location, using machinery or computers in the level, or destroying a critical piece of hardware. Assault also features many different useable vehicles and turrets, including Space Fighters, Buggies, Tanks, Energy Turrets, a Minigun Turret and the all powerful Ion Cannon. Onslaught Onslaught is a large scale, team and vehicle based game mode in which players battle for control of huge exterior settings. Since these settings are so large one naturally needs a way to traverse these distances, hence there are a variety of vehicles that can be used in Onslaught. These vehicles are built to not only move but also destroy your foes. Each team has their own vehicles and you cannot steal your foes vehicles unless they unlock them by first getting into them. If your enemy jumps into a tank and then leaps out to pick up ammo you can then hijack it and turn the tables on him! The main objective in any Onslaught game is to destroy your enemies' "Power Core." This critical point is usually located in the heart of your opponent's base. Sounds simple, right? Here's the catch - a Power Core cannot be damaged unless your team has a link to it. How do you acquire a link? By controlling the smaller "Power Nodes" on the map and making a connection from your own Power Core to your opponents. Power Nodes begin as neutral points in the level and once they're touched they begin to build for your team. At this point the opposing team can attack and try to destroy the Node as it is being constructed. If they manage to destroy it it will go neutral again and can be re-claimed by either team. If they fail to destroy it the Node will be built for your own team and a link will be made to your own Power Core. The next step in an Onslaught map involves proceeding to the next Node. Since the enemies Power Core can only be damaged if there is a link to your own Core you'll have to take over a number of Nodes in order to make this connection. It is extremely important to note that you can ONLY take over a Node if you control an adjacent Node. You must progress across the map, taking over point by point, in order to stage an assault on your enemies' Core. Since death comes quick in the Tournament it is also good to know that once your team controls a Node you can then choose to respawn at it. This allows a team to have an advancing presence on any given map. | |
![]() | ![]() |
Unreal Tournament 2004 voertuigen: | |||||||||||||||||||
Om in Onslaught jezelf een beetje snel door de grote levels te verplaatsen (en je vijand te crushen) zijn er een aantal voertuigen bij gekomen. Hier volgt een lijstje van de voertuigen in UT2004 Onslaught:
Daarnaast zijn er nog enkele voertuigen die je niet in Onslaught maar wel in Assault zal kunnen gaan gebruiken:
| |||||||||||||||||||
![]() | ![]() |
Unreal Tournament 2004 wapens: | |||||||
Bij een nieuw spel horen natuurlijk nieuwe wapens. Voor verschillende gamemodes zijn de wapens vernieuwd of verbeterd, de volgende wapens zijn erbij gekomen:
De rest van de wapens is bijna gelijk aan die van UT2003, sommige hebben wat visuele en/of gameplay tweakjes ondergaan waardoor het allemaal wat lekkerder en vloeiender speelt, maar niets schokkends. | |||||||
![]() | ![]() |
Unreal Tournament 2004 downloads: | |
Een overzichtje van bestanden die te downloaden zijn mbt Unreal Tournament 2004: Unreal Tournament 2004 demo: Zoals bekend van Epic releasen ze zo goed als altijd een demo voor de full version uitkomt. Zo ook in dit geval. De demo is 209MB groot, heeft 5 maps (AS-Convoy, ONS-Torlan, DM-Rankin, CTF-BridgeOfFate, BR-Colossus) en 6 gamemodes ( Assault, Onslaught, DM, CTF, TDM, BR). Download de windows versie hier, hier of hier. Voor mac en linux versies kan je op www.unrealtournament.com een mirror zoeken. Kevin Riepl's muziek: Kevin Riepl heeft muziek voor UT2003 en UT2004 gemaakt. Deze staan uiteraard ook als .ogg in je \Music\ folder, maar je kan ze ook hiervandaan direct als .mp3 downloaden. Dedicated Server: Er zijn voor UT2004 twee dedicated servers beschikbaar, ééntje voor de full version, en ééntje voor de demo: Full Version Dedicated Server - v3186 Linux Demo Dedicated Server - 3120 Unreal Tournament 2004 movies: Voor diegene die nog extra overtuiging nodig hebben voor ze de demo willen proberen hier wat filmpjes: Reload. Rev-up. Ride Out. UT2004 Onslaught video Intro ATi Logo: Net zoals in UT2003 wordt je bij het opstarten van UT2004 getrakteerd op een stukje nVidia propaganda | |
![]() | ![]() |
Unreal Tournament 2004 System Specifications: | |
Om UT2004 een beetje lekker te spelen heb je minimaal het volgende nodig als systeem: Operating System: Windows® 98/Me/2000/XP Processor: Pentium® III or AMD Athlon 1.0 GHz processor or faster (1.5 GHz or faster processor recommended) Memory: 128 MB RAM minimum (256 MB recommended) Hard Disk Space: 3.5 GB free Video: Any Windows-compatible video card(NVIDIA GeForce 2 or ATI Radeon with at least 64 megs of video memory recommended.) Sound: Windows®-compatible sound card. NVIDIA® nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. DirectX®: DirectX® version 8.1(included)or higher Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP)play supported. 33.6K baud modem or broadband Internet connection recommended. | |
![]() | ![]() |
Links mbt Unreal Tournament 2004: | |
Een overzichtje van sites met als onderwerp Unreal Tournament 2004: Officiële UT2004 website BeyondUnreal UnrealOps PlanetUnreal Officiële UT2003/4 forums Links naar Unreal topics hier op GoT: UnrealEd: Voor meer informatie over UnrealEd 3.0: Het UnrealEd 3.0 topic UT2004: Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 3 Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2 Het grote Unreal Tournament 2004 topic UT2003: [rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 7]-[/rml] [rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 6]-[/rml] -[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 5]- [rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 4]-[/rml] -[Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 3]- [rml]-[ Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 2]-[/rml] [rml]-[ Het grote Unreal Tournament 2003 topic]-[/rml] | |
![]() | ![]() |
[ Voor 32% gewijzigd door Ramon op 23-03-2004 20:43 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Rafe op 24-03-2004 08:44 ]
If it aint broke, fix it till it is!
5 april gaat onze nieuwe website in de lucht en dan heb ik ook flinke ruimte op onze servers. E-mail me dan even, dan plaats ik alle custom maps op onze site en de gameservers die UT2004 draaien en natuurlijk in de redirect map voor snelle ingame downloadsD4V3 schreef op 23 maart 2004 @ 20:08:
voor de liefhebbers is hier mijn eigen vCTF map te downloaden: Face Classic met 2 manta's en 2 AVRiL's, 1 voor elk teamhf er mee
DOWNLOAD!
Als je webspace hebt zou ik het erg graag zien dat je hem mirrored
Bier, Whiskey en Metal!!
nu nog iemand die het GoT logo erin doetLord_Mithril schreef op 23 maart 2004 @ 20:26:
Mooie start post
maar 1 ding toe te voegen.. de downloads die we hier posten ;
Hier nogmaals het ATI logo voor het intro (ipv van het nvidia logo)
DOWNLOAD
handleiding inbegrepen.
Tevens kan je het intro overslaan door in je UT2004.INI "LocalMap=NvidiaLogo.ut2" te veranderen in "LocalMap=nointro.ut2"
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[ Voor 62% gewijzigd door Stacium op 23-03-2004 20:48 ]
It seemed like a good idea at the time
Op mijn headset zit normaal zo'n 'dopje' om er voor te zorgen dat langsstromende lucht niet wordt opgenomen, maar die ben ik kwijtgeraakt. Toen ik eens "Everybody attack" zei, maakte dat ding er "Kilo defend" vanBreepee schreef op 23 maart 2004 @ 20:40:
Ik speel (helaas) nog met de demo, maar dat voice command werkt best vetjesIk heb wel een hele slechte mic (zo'n 5 euro kijkshop geval), maar als je een beetje duidelijk articuleert, gaat het allemaal toppie
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 4% gewijzigd door ScrooLoose op 23-03-2004 21:06 ]
Smiling as the shit comes down...
Als zo'n bot nou in een raptor zit op grote hoogte........Rafe schreef op 23 maart 2004 @ 20:06:
Onslaught:
• Get out - bot stapt uit het voertuig waar hij/zij in zit
[ Voor 12% gewijzigd door ScrooLoose op 23-03-2004 21:40 ]
Smiling as the shit comes down...
Anoniem: 35872
ik denk dat je gemiddeld wel 70 fps mag hebben..ScrooLoose schreef op 23 maart 2004 @ 21:00:
Ik speel nog steeds de demo (wacht nog op de SE version) en nu heb ik een nieuwe videokaart, de Nvidia Geforce FX 5950 Ultra dit samen met AMD Athlon 2500+ en 1024MB geheugen....... leuk systeempje...... zou je zeggen
Als ik alles aan zet heb ik in ONS een framerate tussen 80fps en 30 fps aan, licht er maar net aan waar ik naar kijk en wat er in beeld is. (in DM is dit tussen 110fps en 50fps in)
Gemiddelde is zo'n 40fps in een ONS-potje,(het maakt bijna geen verschil als ik alles op de hoogste setting speel (details en kleurdiepte) of de laagste setting)
Is dit niet vreselijk laag voor mijn specs of verwacht ik te veel van mijn nieuwe videokaart. of ligt dit puur aan de demo en is dit in de full version beter ?
ja ik weet het van die sniper, daar moet je voor springen om hem te pakken,Anoniem: 12316 schreef op 23 maart 2004 @ 20:25:
Mirror voor D4V3's Vehicle CTF variant van CTF-FaceClassic: link
D4V3: De map bevat nog wel een paar fouten. Sommige wapens/ammo zweven in de lucht en de Manta's staan misschien niet helemaal handig geplaatst: Ze staan een beetje in de weg
[ Voor 12% gewijzigd door D4V3 op 23-03-2004 21:32 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Antec Sonata II EC/MT 450Watt | AMD Athlon 64 3700+ s754 | Asus K8N4-E Deluxe | 2X512MB Kingston DDR PC3200|Maxtor 250Gig 16MB cache | Asus EN6600GT 128 MB PCI-E | MX500
mooi,DaMorpheus schreef op 23 maart 2004 @ 20:24:
[...]
5 april gaat onze nieuwe website in de lucht en dan heb ik ook flinke ruimte op onze servers. E-mail me dan even, dan plaats ik alle custom maps op onze site en de gameservers die UT2004 draaien en natuurlijk in de redirect map voor snelle ingame downloads![]()
150 uur aan film met making of, tutorials etc.Anoniem: 35872 schreef op 23 maart 2004 @ 21:31:
ik heb nog een vraagje..
bij de dvd versie heb je 2 dvd's 1 dvd is voor de installatie en om te spelen.
kan iemand mij vertellen wat er allemaal op de 2e dvd staat?? ben wel benieuwd naar alle extra's wat ik erbij krijg aan softe goederen..
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
D4V3 schreef op 23 maart 2004 @ 21:48:
kan niet in europa...
Bier, Whiskey en Metal!!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
bestel hem anders gewoon bij play.com. scheelt 22 euro met de prijs in nederland..El Snorro schreef op 23 maart 2004 @ 21:50:
hmz, erg jammer, kan ik en vele andere hem niet naar atari opsturen?
Precies, dat heb ik ook wel eensRafe schreef op 23 maart 2004 @ 20:53:
[...]
Op mijn headset zit normaal zo'n 'dopje' om er voor te zorgen dat langsstromende lucht niet wordt opgenomen, maar die ben ik kwijtgeraakt. Toen ik eens "Everybody attack" zei, maakte dat ding er "Kilo defend" van
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Die is erg goedD4V3 schreef op 23 maart 2004 @ 21:54:
Mijn custom startscreen:
11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric
[ Voor 74% gewijzigd door Epitome op 23-03-2004 22:50 ]
Negeren is vooruitzien
[ Voor 71% gewijzigd door CyberTijn op 23-03-2004 23:23 ]
www.avpnews.com
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Speaking of butt-uglyebborazor schreef op 23 maart 2004 @ 23:26:
aangezien ik geen nvidia kaart heb en het logo gewoon veranderen in ati een beetje saai is:
[afbeelding]
[afbeelding]
DL: http://home.planet.nl/~matho041/PlaySeal_T.rar
www.avpnews.com
wat is de levertijd van play.com ?Anoniem: 35872 schreef op 23 maart 2004 @ 21:52:
[...]
bestel hem anders gewoon bij play.com. scheelt 22 euro met de prijs in nederland..
daar kan een 10 euro korting van atari niet tegenop.
[ Voor 12% gewijzigd door STIMPPYYY op 23-03-2004 23:47 ]
Engine is gebaseerd op D3D dus mag aanemen van welSTIMPPYYY schreef op 23 maart 2004 @ 23:40:
[...]
wat is de levertijd van play.com ?
btw bij D3D heb je bij ATI kaarten toch hogere FPS als bij OpenGL?
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 79291
Ze krijgen hem niet. Heb afgelopen zaterdag gemaild met dezelfde vraag, en vandaag antwoord gekregen.Exar_Kunn schreef op 23 maart 2004 @ 23:34:
Zijn er nog meer mensen die de SE versie bij DVDzone2 hebben besteld?
Ik krijg niet eens een reactie als ik mail met de vraag wanneer ze denken te kunnen leveren en of ik em uberhaubt nog wel krijg...
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
[ Voor 158% gewijzigd door Yagermeister op 24-03-2004 00:42 ]
-Te huur
Anoniem: 12316
Ik zal ze ff gaan aanpassenAnoniem: 12316 schreef op 24 maart 2004 @ 00:19:
Ga hier eens heel snel echte thumbnails van maken, 180-250KB per screenshot is echt teveel
-Te huur
Beetje overkill niet?Yagermeister schreef op 24 maart 2004 @ 00:14:
Nu maar eens ff kont schoppen hier met een aantal pics
Zodit krijg je dus als je teveel tijd hebt en een aantal personen wat met zelfde prob zitten
[ Voor 89% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 24-03-2004 00:52 ]
Het is al allemaal aangepastOrangeman schreef op 24 maart 2004 @ 00:27:
Je zal er ongetwijfeld heel lang mee bezig geweest zijn yagermeister, maar die plaatjes hebben weinig toegevoegde waarde... Als je nou eens 90 % van die plaatjes weghaalde en een leuk verhaaltje erbij vertelt dan weten we evenveel
Dit is een duidelijk geval van overkill...
[ Voor 5% gewijzigd door Yagermeister op 24-03-2004 00:43 ]
-Te huur
OMFG! Maar hij staat nog gewoon in mijn order! Bedoel je niet dat je hem zaterdag had willen bestellen? Of had jij ook een pre-order en worden de pre-orders niet voldaan dan? WTF ik schiet hier zwaar in de stress, ik zit al een extra week te wachten.....Anoniem: 79291 schreef op 24 maart 2004 @ 00:02:
[...]
Ze krijgen hem niet. Heb afgelopen zaterdag gemaild met dezelfde vraag, en vandaag antwoord gekregen.
Blijkbaar hebben zij maar 12 exemplaren gekregen, en zij krijgen er GEEN meer binnen.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik lees in een paar posts voor je dat die rond 2 mei uitkomt pas, staat toevallig wel in die brief hoe ze je die gaan opsturen? (aanmelden of iets dergelijks)Pimpimmers20 schreef op 23 maart 2004 @ 23:28:
Ik heb vandaag de Limited Edition - DVD opgehaald bij dimensionplus voor 57,99 zonder headsetzat een brief bij van Atari dat die later komt. Nouja maakt niet zoveel uit.
Maar mijn vraag weet iemand hoeveel Limited Edition/Special Edition er gemaakt zijn ?
En ik hoop dat er snel een officiële no-cd patch komt, ik haat namelijk dat steeds die dvd/cd erin moet. Bij al mijn battlefield versies heb ik ook een image gemaakt van de CD en die mount ik met Daemon tool, zo hoef ik niet steeds die cd erin te doen. Maar om nu de helle DVD op mijn HD te zetten vind ik ook niet nodig, alleen voor DVD check.
-Te huur
mwah, zo gewoon vind ik dat nietYagermeister schreef op 24 maart 2004 @ 00:39:
[...]
[...]
Het is al allemaal aangepast(op zich nog niet echt overkill aangezien we er ruim 300 gemaakt hadden
)
Omdat je zo lief een verhaaltje vraagt het was eigenlijk simpel: gewoon met raptor die levi oppakken en er dan mee gaan rondvliegen, maar in ons geval is dus een aantal keer ook de raptor gecrashed terwijl de levi dus gewoon bleef hangen todat je inklapte
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Raptor naast de levi zetten, levi uitpakken. Dan komt 1 van de side panels over de raptor heen en die clipped. Stap weer in je raptor en als je een teammate hebt, Lame Awayjohnuitalmelo schreef op 24 maart 2004 @ 01:10:
[...]
mwah, zo gewoon vind ik dat niet
heb wel ff gezocht, maar kon niet zo snel vinden hoe dat moet..
Dus, vertel! Hoe flik je dat
Bier, Whiskey en Metal!!
staat allemaal netjes uitgelegd hoor in die postWebgnome schreef op 24 maart 2004 @ 01:28:
hoe kun je dat opstartding veranderen met die tga file ? oftewel waar moet ik die planten?
Bier, Whiskey en Metal!!
In mij brief staat dat op het moment dat de LE verpakking gefabriceerd werd de logitech headset nog niet beschikbaar was..... Ter compensatie hebben we speciaal voor u een originele poster van UT2004 bijgesloten.Yagermeister schreef op 24 maart 2004 @ 01:03:
[...]
Ik lees in een paar posts voor je dat die rond 2 mei uitkomt pas, staat toevallig wel in die brief hoe ze je die gaan opsturen? (aanmelden of iets dergelijks)
[ Voor 13% gewijzigd door LordMithril op 24-03-2004 02:21 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 51508
Vreemde distributiedienst daar bij Atari.Bzzje schreef op 23 maart 2004 @ 23:12:
Tweakviper: ik heb je post prima gelezen.
Ik heb hier naast mij dezelfde doos staan
maar dan met een briefje dat ik de headset op kan komen halen na 6 mei
we zijn niet allemaal alleen maar aan het kijken naar jouw dvd's
[ Voor 58% gewijzigd door Phydomir op 24-03-2004 08:06 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
levertijd is ongeveer een week is mijn ervaring. ik heb afgelopen maandag een mailtje gehad dat die verstuurd is dus ik zal hem wel volgende week maandag wel krijgen. of met een beetje geluk heb ik hem zaterdag.. maar de vorige keren duurde het 6 a 7 dagen..STIMPPYYY schreef op 23 maart 2004 @ 23:40:
[...]
wat is de levertijd van play.com ?
btw bij D3D heb je bij ATI kaarten toch hogere FPS als bij OpenGL?
Mijn redenering was niet om 22 euro te besparen. Maar 2 voor de prijs van 1 is toch een stuk beterAnoniem: 35872 schreef op 24 maart 2004 @ 08:14:
[...]
levertijd is ongeveer een week is mijn ervaring. ik heb afgelopen maandag een mailtje gehad dat die verstuurd is dus ik zal hem wel volgende week maandag wel krijgen. of met een beetje geluk heb ik hem zaterdag.. maar de vorige keren duurde het 6 a 7 dagen..
maarja als ik 22 euro kan besparen dan wil ik wel een weekje wachten..
[ Voor 19% gewijzigd door dimane op 24-03-2004 08:48 ]
Je gaat toch niet serieus menen dat we ook daadwerkelijk nog weer verzendkosten moeten betalen voor de blunder die Atari begaan is? Ik heb al 2 euro verzendkosten betaald voor mijn SE en ik ga er vanuit dat me die headset gratis wordt toegestuurd.Pimpimmers20 schreef op 24 maart 2004 @ 01:56:
[...]
. Maar ik heb hem zelf opgehaald dus moet hem weer ophalenIk had hem beter op laten opsturen voor 2,25 ik ben nu meer benzine kwijt.
[ Voor 21% gewijzigd door Smoonshine op 24-03-2004 10:05 ]
uhm...
ik hoefde het iig niet, en voor zover ik weet,dimane schreef op 24 maart 2004 @ 10:09:
moet je eigenlijk poorten open zetten voor ut 2004 ?
[ Voor 15% gewijzigd door johnneman op 24-03-2004 10:50 ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
Ja, volgens mij wel.. Aan de scene wordt niks veranderd afaik.Venxir schreef op 24 maart 2004 @ 10:07:
die die eigen gemaakte logo's worden er ook uitgetrapt door dat monster?
Signature
maar hoe kan het dan komen dat ik lang niet alle servers zie?johnuitalmelo schreef op 24 maart 2004 @ 10:49:
[...]
ik hoefde het iig niet, en voor zover ik weet,
is er nog niemand geweest die dat wel moest dus:)
gebruik je de ingame browser dan?dimane schreef op 24 maart 2004 @ 10:52:
[...]
maar hoe kan het dan komen dat ik lang niet alle servers zie?
Anoniem: 86074
Same here, ik heb dan wel een lease, maar het is wel een takkuhstuk rijden!Pimpimmers20 schreef op 24 maart 2004 @ 01:56:
[...]Maar ik heb hem zelf opgehaald dus moet hem weer ophalenIk had hem beter op laten opsturen voor 2,25 ik ben nu meer benzine kwijt.
De ingame browser is dat ding dat je krijg als je op "Join Game" drukt. En overigens: Als jij 10 games ziet zie je ze allemaal. Let wel dat rechtsboven je gametypes kan kiezen waar hij op filtert ( de browser) Hij laat dus bijvoorbeeld games zien van het type onslaughtdimane schreef op 24 maart 2004 @ 11:09:
oke ik zal als ik thuis ben is gaan kijku
[newbi mode]
uhm ingame browser je bedoelt als je op escape drukt bedoel je dat?
[/newbi mode]
ja denk t.. (als je al aant spelen was ja)dimane schreef op 24 maart 2004 @ 11:09:
oke ik zal als ik thuis ben is gaan kijku
[newbi mode]
uhm ingame browser je bedoelt als je op escape drukt bedoel je dat?
[/newbi mode]
Dat is unreal tournament '99johnuitalmelo schreef op 24 maart 2004 @ 11:14:
[...]
als je op multiplayer drukt en dan op internet zegmaar
[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 24-03-2004 11:23 ]
[ Voor 32% gewijzigd door dimane op 24-03-2004 11:28 ]
ohja rofl! (net ff gecheckt), het is dus "Join game".. ging al helemaal uit van multiplayer, stupid me
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
[ Voor 80% gewijzigd door dimane op 24-03-2004 11:38 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Dat is ook lekker zeg, kun je er niet voor zorgen dat je een paar nieuwe krijgt. Zulke dozen zijn toch eigenlijk niet verkoopbaar.Turismo schreef op 24 maart 2004 @ 11:38:
woei vandaag UT 2004 SE versie binnengekregen hier, maar echt blij kan ik niet zijn.
de dozen zijn helemaal krom en gekrasthier aangekomen, erg jammer.
en slecht gedaan door atari, want ze zien er totaal niet meer uit nu.
Ik wou er zelf 1 kopen, maar nu weet ik t niet meer.
[afbeelding]
[afbeelding]
uhm...
Komt meer doordat er nog geen full version servers zijnSchaapje_BlaaT schreef op 24 maart 2004 @ 11:31:
hmm, ligt het aan mij of missen de GoT servers in de startpost
Bier, Whiskey en Metal!!
Misschien staat onderaan het vinkje met "standard servers" aan... Die moet dan uitdimane schreef op 24 maart 2004 @ 11:27:
ja ik snap dat hij op een soort game selecteert maar op een of andere manier ziet hij geen instagib:S:S:S:S
ik had gezien in een van de vorige post in dit topic dat iemand anders daar ook last van had.
[ Voor 8% gewijzigd door dimane op 24-03-2004 11:52 ]
Ik kan ze wel retour sturen en dan worden ze gecrediteerd, maar dan moet ik wel weer gewoon nieuwe bestellen, en dat duurt weerSmoonshine schreef op 24 maart 2004 @ 11:49:
[...]
Dat is ook lekker zeg, kun je er niet voor zorgen dat je een paar nieuwe krijgt. Zulke dozen zijn toch eigenlijk niet verkoopbaar.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Voor die met die krassen erop zou ik zeker nieuwe eisen, met die deukjes ben ik bang dat je niet veel kunt aangezien je dat altijd krijgt. Heb je btw headset of brief of iets erbij over hoe ze dat nasturen?Turismo schreef op 24 maart 2004 @ 11:58:
[...]
Ik kan ze wel retour sturen en dan worden ze gecrediteerd, maar dan moet ik wel weer gewoon nieuwe bestellen, en dat duurt weer
-Te huur
er zijn er 60.000 gemaakt,Pimpimmers20 schreef op 23 maart 2004 @ 23:28:
Ik heb vandaag de Limited Edition - DVD opgehaald bij dimensionplus voor 57,99 zonder headsetzat een brief bij van Atari dat die later komt. Nouja maakt niet zoveel uit.
Maar mijn vraag weet iemand hoeveel Limited Edition/Special Edition er gemaakt zijn ?
En ik hoop dat er snel een officiële no-cd patch komt, ik haat namelijk dat steeds die dvd/cd erin moet. Bij al mijn battlefield versies heb ik ook een image gemaakt van de CD en die mount ik met Daemon tool, zo hoef ik niet steeds die cd erin te doen. Maar om nu de helle DVD op mijn HD te zetten vind ik ook niet nodig, alleen voor DVD check.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq