/me heeft de Limited Edition besteld bij gcshop.nl. Hoewel ik geen ervaringen heb met deze winkel heb ik het gokje maar genomen, aangezien ik de prijs toch wel erg aantrekkelijk vind.
Wanner denken jullie dat de 'stats' site voor UT2004 online is? Want ik wil toch graag m'n stats volgen
.
@daylife
Wat houd die 'limited edition' in?
@daylife
Wat houd die 'limited edition' in?

[ Voor 28% gewijzigd door DaGreatRV op 26-02-2004 20:03 ]
Ik heb een server online gezet, een ouwe PIII 866 op een 4mbit ADSL lijntje, max 16 spelers.
Het adres is 80.126.17.47, pass is antin00b
hoeveel speler zou ik max aankunnen?
Dat is de Special Edition en niet de Limited Edition. Misschien is dat wel gewoon hetzelfde, maar misschien ook nietXoiN schreef op 26 februari 2004 @ 20:15:
[...]
X-Rey in "Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2"
even terug bladeren
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 26-02-2004 20:21 ]
The devil is in the details.
UpLoad is 640 kbps gok ikcasemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 20:19:
Ik heb een server online gezet, een ouwe PIII 866 op een 4mbit ADSL lijntje, max 16 spelers.
Geen idee maar 16 man moet kunnen
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ik kom je server niet op, ik hoop dat het een Insta CTF server iscasemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 20:19:
oja, ik moet natuurlijk portmappen van de server af!Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 20:23:
[...]
Ik kom je server niet op, ik hoop dat het een Insta CTF server is
welke port gebruikt UT2K4?
Uuhm, zo licht is UT2004 niet hoor. Met 640 Kbps (= 80 KB/s max in theorie) haal je zo'n 64 KB/s down en je mag toch zeker wel 6 KB/s per persoon rekenen, want wat ik ervan heb gehoord is UT2004 aardig bandbreedte slurpend. Dus meer dan 10 man zou ik niet doen.nero355 schreef op 26 februari 2004 @ 20:21:
[...]
UpLoad is 640 kbps gok ik(KPN Lijntje dus
)
Geen idee maar 16 man moet kunnen
Verwijderd
7777casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 20:31:
[...]
oja, ik moet natuurlijk portmappen van de server af!
welke port gebruikt UT2K4?
wist je dat als je het bmp-tje in x:\UT2004Demo\Help bijwerkt (UT2004Logo.bmp),
je dan het splash-logo van ut2004 bijwerkt?
of hoe zoiets ook heet, het logo iig wat je ziet als je 2004demo opstart
wou er wel een screenie van maken en hier posten, maja wil me niet lukken
edit; hmm zelfs mn broertje van 14 wist het al,
lol hoop dat dit geen domme opmerking was, en dat ik de enige was die 't niet wist
je dan het splash-logo van ut2004 bijwerkt?
of hoe zoiets ook heet, het logo iig wat je ziet als je 2004demo opstart
wou er wel een screenie van maken en hier posten, maja wil me niet lukken
edit; hmm zelfs mn broertje van 14 wist het al,
lol hoop dat dit geen domme opmerking was, en dat ik de enige was die 't niet wist
[ Voor 21% gewijzigd door johnneman op 26-02-2004 20:42 ]
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
tcp of udp?
Dan doe je beide en hoop je het beste ervancasemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 20:39:
[...]
tcp of udp?(portmappen is niet mijn ding
)
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Dat had ik in het vorige deel al over gepost, en ook in dit deel is het al een paar keer langs gekomen (een idee om in de startpost te zetten?). De limited edition heeft de volgende extra's: coole metalen box, logitech headset, extra DVD met een hoop filmpjes over hoe je levels/mods maakt en een sticker.
Overigens zit er naar mijn weten geen verschil tussen de Limited en de Special edition, dit zijn gewoon twee door elkaar gebruikte namen voor één versie. Vergelijk het lijstje met extra's dat op gcshop.nl bij de Special Edition staat met bijvoorbeeld het lijstje van extra's dat bij de Limited Edition op bol.com staat: deze zijn gewoon identiek.
Verwijderd
Jammer dat er altijd cheaters/botters rondlopen, net 1 gezien op CrispY server. Zulke lui moet gewoon gebanned worden van server. Jammer dat de admin er niet was..
Verwijderd
wat was zijn naam en waarom denk je dat hij een cheater was?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:27:
Jammer dat er altijd cheaters/botters rondlopen, net 1 gezien op CrispY server. Zulke lui moet gewoon gebanned worden van server. Jammer dat de admin er niet was..
Verwijderd
De naam was iets met TMS ofzo weet ik nie meer, dacht namelijk dat ik screen had gemaakt maar bleek niet zo te zijn, en waarom ik zo denk? Ik spectate en zag alle schoten gewoon 1 x raak 0 mis, en hij draaide als een gek en zijn crosshair bleef met die man mee gaan + Hij bleef rondspammen met de zin "STFU n00b!" en tegelijk Kills maken, ye right.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:29:
[...]
wat was zijn naam en waarom denk je dat hij een cheater was?
Verwijderd
Dat auto-aimen niet, dus ik zal er op letten en als ik die gast nog keer tegenkom en ik zie hem cheaten ban ik hem. Bedankt voor de waarschuwing alex
Verwijderd
Zonder demo of echt duidelijke screenies bewijs je natuurlijk niks....
Naar mijn mening moeten jullie je niet zo druk maken over die iets-minder-goede-spelers die er redelijk veel rondlopen atm op (vooral) ONS servers. Waarom? Omdat je als je zelf je een beetje als leider plaatst je meestal makkelijk wint. Gebruik gewoon de taunts voor bots, en als er 2 luisteren heb je al meer bereikt dat een half uur typen.
Geen zin in? zorg dan gewoon dat jij het nuttige werk opknapt, wat meestal ook samenvalt met veruit de hoogste score. (als is dat zoals al eerder vermeld bijzaak)
Lukt het niet om en een hoge score te hebben, en je zelf nuttig te maken voor het team. Dan doe je duidelijk iets fout.
paar voorbeelden:
Het begin: ren vanaf je spamplaats naar de manta en ga erin zitten, geef je medespelers ongeveer 1 seconde de tijd er op te springen (mensen die het snappen kunnen er dan al makkelijk op staan). rij asap naar de 1e node en zorg gewoon dat jij hem het eerst aanraakt. heal m door gewoon je team m8 te linken.
Nadat hij volledig opgeladen is pak je je manta weer en pak je de tank node, (de middelste node is ondertussen al in een sl8veld verandert) herhaal bij die node gewoon de procedure. wanneer je deze klaar hebt laat je de middelste links liggen en ga je naar de tegenovergestelde tank node. (roep ondertussen dat je teamm8s allemaal naar de mid node gaan om die te pakken) bij die node is meestal de tank al weg en hoef je je dus nergens druk over te maken.
Het beste kan je gewoon zoals al eerder genoemd je hele mijn kleef geval schietert op die node legen en dan detoneren waarna je het afmaakt met een of ander wapen. (dit kan in een erg korte tijd.) hou je daarna bezig met het linken en verdedigen van die node.
wanneer dat ding klaar is pak je je net gespamde tank en dan zou de rest niet meer zo moeilijk moeten zijn.... (ikzelf vernietig altijd alleen de node, daarna ga ik de rest van onze nodes ff repairen, wanneer ik dat gedaan heb maak ik het klusje ff af
)
Dit loopt natuurlijk langer niet altijd goed (redeemer.. enz) maar erg vaak gaat het wel. Gegarandeerd dat je ondertussen en een hoge score hebt en dat je meer voor het team gedaan hebt dan wie dan ook in de game....
Naar mijn mening moeten jullie je niet zo druk maken over die iets-minder-goede-spelers die er redelijk veel rondlopen atm op (vooral) ONS servers. Waarom? Omdat je als je zelf je een beetje als leider plaatst je meestal makkelijk wint. Gebruik gewoon de taunts voor bots, en als er 2 luisteren heb je al meer bereikt dat een half uur typen.
Geen zin in? zorg dan gewoon dat jij het nuttige werk opknapt, wat meestal ook samenvalt met veruit de hoogste score. (als is dat zoals al eerder vermeld bijzaak)
Lukt het niet om en een hoge score te hebben, en je zelf nuttig te maken voor het team. Dan doe je duidelijk iets fout.
paar voorbeelden:
Het begin: ren vanaf je spamplaats naar de manta en ga erin zitten, geef je medespelers ongeveer 1 seconde de tijd er op te springen (mensen die het snappen kunnen er dan al makkelijk op staan). rij asap naar de 1e node en zorg gewoon dat jij hem het eerst aanraakt. heal m door gewoon je team m8 te linken.
Nadat hij volledig opgeladen is pak je je manta weer en pak je de tank node, (de middelste node is ondertussen al in een sl8veld verandert) herhaal bij die node gewoon de procedure. wanneer je deze klaar hebt laat je de middelste links liggen en ga je naar de tegenovergestelde tank node. (roep ondertussen dat je teamm8s allemaal naar de mid node gaan om die te pakken) bij die node is meestal de tank al weg en hoef je je dus nergens druk over te maken.
Het beste kan je gewoon zoals al eerder genoemd je hele mijn kleef geval schietert op die node legen en dan detoneren waarna je het afmaakt met een of ander wapen. (dit kan in een erg korte tijd.) hou je daarna bezig met het linken en verdedigen van die node.
wanneer dat ding klaar is pak je je net gespamde tank en dan zou de rest niet meer zo moeilijk moeten zijn.... (ikzelf vernietig altijd alleen de node, daarna ga ik de rest van onze nodes ff repairen, wanneer ik dat gedaan heb maak ik het klusje ff af
Dit loopt natuurlijk langer niet altijd goed (redeemer.. enz) maar erg vaak gaat het wel. Gegarandeerd dat je ondertussen en een hoge score hebt en dat je meer voor het team gedaan hebt dan wie dan ook in de game....
thank god ik ben niet gek (jullie dus wel
)
Daarnet ff met een clanm8 op CrispY's server gespeelt en hij merkte ook dat de beam iets wat lagged, Maar nu hoor ik van andere dat dat op elke insta server is. Super irritant.
Ik hoop dat dit komt doordat het er officieel niet inzit en bij de final gefixed is, want ik raak echt geen ene flikker zo.
Het is dus zo dat iets van een 10de seconde later de beam pas verschijnt. Heel goed te merken als je met je cursor al naast een persoon zit en je beam wel raak is.
@ hierboven.
Klopt
ik zei het ook al een stukkie terug, je moet de hersenloosheid van je teammates ten goede gebruiken
Ze zijn zo voorspelbaar dat je gewoon erop kan rekenen
Daarnet ff met een clanm8 op CrispY's server gespeelt en hij merkte ook dat de beam iets wat lagged, Maar nu hoor ik van andere dat dat op elke insta server is. Super irritant.
Ik hoop dat dit komt doordat het er officieel niet inzit en bij de final gefixed is, want ik raak echt geen ene flikker zo.
Het is dus zo dat iets van een 10de seconde later de beam pas verschijnt. Heel goed te merken als je met je cursor al naast een persoon zit en je beam wel raak is.
@ hierboven.
Klopt
[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 26-02-2004 23:53 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ja dat had ik ook al gemerkt dat de beam wat later komt, vooral omdat ik veel instagib in UT'99 speelde en daar was dat wel goed.. Maja ben er aan gewend en nu raak ik best goed opzich.
Verwijderd
IddVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 00:54:
Ja dat had ik ook al gemerkt dat de beam wat later komt, vooral omdat ik veel instagib in UT'99 speelde en daar was dat wel goed.. Maja ben er aan gewend en nu raak ik best goed opzich.
Alex T. Was jij net ***AleX*** en klein meisje?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 00:59 ]
Wat ook af en toe gebeurt: nieuwe mensen die denken dat het handig is om meteen de base van de tegenstander te gaan beschieten.
En wat doen je eigen medespelers dan? Juist die gozer neerschieten.
Dat is uberdom, want zoals diegene zich nu gedraagt heeft het team van de tegenpartij gewoon een persoon minder, terwijl als je hem dood maakt, dat die n00b aan het front te voorschijn komt.
Uberhaupt heeft lang niet iedereen door dat je goed in de gaten moet houden waar de fronten zijn en waar de enige echt belangrijke zaken gebeuren.

Dat is uberdom, want zoals diegene zich nu gedraagt heeft het team van de tegenpartij gewoon een persoon minder, terwijl als je hem dood maakt, dat die n00b aan het front te voorschijn komt.
Uberhaupt heeft lang niet iedereen door dat je goed in de gaten moet houden waar de fronten zijn en waar de enige echt belangrijke zaken gebeuren.
{signature}
Velen hebben moetie om van het Deathmatch gevoel af te komen. Waarom heeft elke server dezelfde link setup? Je kan zo makkelijk link setups maken...Voutloos schreef op 27 februari 2004 @ 01:08:
Wat ook af en toe gebeurt: nieuwe mensen die denken dat het handig is om meteen de base van de tegenstander te gaan beschieten.
Ow, maar ook met een andere link setup zie je dat verschijnsel nog.DeX schreef op 27 februari 2004 @ 01:23:
[...]
Velen hebben moetie om van het Deathmatch gevoel af te komen. Waarom heeft elke server dezelfde link setup? Je kan zo makkelijk link setups maken...
Btw, ik heb een aantal keer in een ONS mogen zitten met maar 1 node, namelijk de middelste.
Doet behoorlijk afbreuk aan alle teamplay/tactiek.

{signature}
Verwijderd
YePz, wHy?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 00:58:
[...]
Idd
Alex T. Was jij net ***AleX*** en klein meisje?
een listige tactiek, alleen kun je beter al op 3/4 van het opladen van de node wegwezen want hij laadt zelf ook langzaam op en dan is ie precies klaar als je bij de volgende bent. Helaas werkt die tactiek dus absoluut niet als je teamgenoten er niks van kunnen, want dan hebben ze achter je rug reeds via het midden de link gelegd.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:49:
Zonder demo of echt duidelijke screenies bewijs je natuurlijk niks....
paar voorbeelden:
wanneer dat ding klaar is pak je je net gespamde tank en dan zou de rest niet meer zo moeilijk moeten zijn.... (ikzelf vernietig altijd alleen de node, daarna ga ik de rest van onze nodes ff repairen, wanneer ik dat gedaan heb maak ik het klusje ff af)
Ook leuk: pak de raptor, vlieg als een gek naar de eerste node van de tegenstander, knal hun raptor uit de lucht en ga dan die lui sarren die proberen de node op te laden. De middelste node mijd ik doorgaans trouwens, want daar schokt het als de neten
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
ik zie de laatste tijd steeds vaker dat er mensen direct aan het begin de tegenstander lopen lastig te vallen(dat was jij dus zekerSchaapje_BlaaT schreef op 27 februari 2004 @ 02:25:
[...]
Ook leuk: pak de raptor, vlieg als een gek naar de eerste node van de tegenstander, knal hun raptor uit de lucht en ga dan die lui sarren die proberen de node op te laden.
Het doet me af en toe allemaal wel een beetje denken aan command&conquer, zo snel mogelijk 'je basis bouwen' en dan aanvallen.
Verwijderd
I dacht bij het begin dat jij een cheater was
nee maar ik vind jou wel erg goed
Verwijderd
Er bestaan geen cheaters, codes zijn niet mogelijk.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 03:54:
[...]
I dacht bij het begin dat jij een cheater wasben je tog niet he
Verwijderd
Ja weltrusten vriend! Gisteren hadden we een overduidelijk aimbotter, iets met *Lama. Ik moet altijd wel lachen om die lui, het zijn echt zielige mensjes, zeker als ze meer zijn dan alleen ff testen of 'ie werkt en er echt serieus mee spelen.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 04:34:
[...]
Er bestaan geen cheaters, codes zijn niet mogelijk.
Ik moet zegge, sinds ONS ga ik steeds slechter Instagib spelen, gisteren en eergisteren gespeeld, het duurde echt lang voor ik op gang kwam.
En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar wie kan er in godesnaam goed en snel een skin aan de overkant van die brug zien? Voor mij is het pixel-schieten aan het worden. Alleen als ze op de brug lopen kun je het enigszins zien, maar in de verte, alleen als ze bewegen, maar nog echt moeilijk.
Ik ken de map nog niet te goed, soms als ik spawn is het nog ff de vraag waar ik ben, als ik dat eenmaal weet gaat het wel weer. Die grote hal is wel kick, met die pilaren! Voegt wel veel toe moet ik zeggen. Maar dit soort maps zijn toch beter speelbaar met Xloc, of in ieder geval ZoomInstagib, maar da's mijn mening.
Het is me dan toch gelukt, de hoogste plaats waar je kan komen met de manta!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Brammel op 27-02-2004 11:41 ]
damn... hoe flikken jullie dat.. Ik kom nooit zo hoog?bram1234 schreef op 27 februari 2004 @ 11:40:
[afbeelding]
cheaten? bug?
met een vliegtuig lukt ut wel
offtopic:
of heb ik niet goed gelezen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Cheaten zeker niet, bug ook niet... Vanaf daar zijn de sniper towers natuurlijk ook een eitje...outerspace schreef op 27 februari 2004 @ 11:42:
[...]
damn... hoe flikken jullie dat.. Ik kom nooit zo hoog?
cheaten? bug?
met een vliegtuig lukt ut wel
offtopic:
Think about it...
[ Voor 9% gewijzigd door Brammel op 27-02-2004 11:44 ]
bram1234 schreef op 27 februari 2004 @ 11:43:
[...]
Cheaten zeker niet, bug ook niet... Vanaf daar zijn de sniper towers natuurlijk ook een eitje...
Think about it...
offtopic:
dat vraag ik dus niet.. ik vraag vanaf waar? is het dan zo moeilijk om het uit te leggen
dat vraag ik dus niet.. ik vraag vanaf waar? is het dan zo moeilijk om het uit te leggen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Ik denk dat 'ie zijn Raptor naar beneden gegooid heeft, waar 'ie de Manta mee omhoog gebracht heeft.outerspace schreef op 27 februari 2004 @ 11:50:
[...]
offtopic:
damn dat is me niet gelukt, graag even uitleggen hoe je dat gedaan hebtbram1234 schreef op 27 februari 2004 @ 11:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
heb gisteren wel met de manta wat mensen gecrushed op de snipertoren, hadden ze vast niet verwacht
Idd, niet helemaal fair, maar ja anders haal je dat toch niet. Je neemt een raptor, zet de manta er subtiel bovenop en balanceert naar boven. Dan drop je de manta, en gooi je de raptor naar beneden...Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 12:00:
[...]
Ik denk dat 'ie zijn Raptor naar beneden gegooid heeft, waar 'ie de Manta mee omhoog gebracht heeft.
Verwijderd
Uiteindelijk gebruik ik Sherlock Holmes methodes, deduction + if the impossible, is possible .... blijft niet veel over! Gezond verstand haha :)!bram1234 schreef op 27 februari 2004 @ 12:03:
[...]
Idd, niet helemaal fair, maar ja anders haal je dat toch niet. Je neemt een raptor, zet de manta er subtiel bovenop en balanceert naar boven. Dan drop je de manta, en gooi je de raptor naar beneden...
Yours Elementary!
Hoe duur gaat die special edition van UT2004 kosten? Lijkt me echt een collectors item!!!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
55 - 60 euro.rakker zero schreef op 27 februari 2004 @ 12:07:
Hoe duur gaat die special edition van UT2004 kosten? Lijkt me echt een collectors item!!!
Lees het topic nou gewoon eens door...rakker zero schreef op 27 februari 2004 @ 12:07:
€60, is al 18 19x gezegd.
edit:
Zo goed Farting Bob?
Zo goed Farting Bob?
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 27-02-2004 12:10 ]
Verwijderd
Mijn antwoord inbegrepen? Zo niet: FOEI!!!!!!!!!!December schreef op 27 februari 2004 @ 12:09:
[...]
Lees het topic nou gewoon eens door...
€60, is al 18x gezegd.
EDIT: Is al een stuk beter haha!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 12:14 ]
Die prijs valt nog wel mee voor zoiets. vinden jullie ook niet. Ik had 80 euro verwacht ofzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ikzelf had 79.71 verwacht, dus vond jouw 80 euro wat hoog ingeschat. Maaruh, ik had 60-70 euro verwacht. Ben blij dat het die 60 geworden is.
En maar goed ook. Games zijn al duur genoeg.
als je meteen in het begin de avril pakt en naar de middelste node loopt, dan kan je ook voor wat choas zorgen. lekker manta's en hellbenders neer knallen.Schaapje_BlaaT schreef op 27 februari 2004 @ 02:25:
[...]
een listige tactiek, alleen kun je beter al op 3/4 van het opladen van de node wegwezen want hij laadt zelf ook langzaam op en dan is ie precies klaar als je bij de volgende bent. Helaas werkt die tactiek dus absoluut niet als je teamgenoten er niks van kunnen, want dan hebben ze achter je rug reeds via het midden de link gelegd.
Ook leuk: pak de raptor, vlieg als een gek naar de eerste node van de tegenstander, knal hun raptor uit de lucht en ga dan die lui sarren die proberen de node op te laden. De middelste node mijd ik doorgaans trouwens, want daar schokt het als de neten
ik teleport vaak na de derde node terug naar de base op de raptor te pakken. en dan of de redeemer te pakken of air support te leveren. raptors rulen echt voor airsupport
(en nee ik blijf niet wachten als de raptor er niet is
Specieal edition is in een gelimiteede oplage verkrijgbaar, dus zowel special als limitedDecember schreef op 26 februari 2004 @ 20:20:
[...]
Dat is de Special Edition en niet de Limited Edition. Misschien is dat wel gewoon hetzelfde, maar misschien ook niet
dacht hier wel ergens te hebben gelezen dat het volgende zou worden uitgegeven:
-6 cd versie
-DVD versie
-DVD special versie
maar als je in webshops kijkt zie je alleen cd of special niet alleen dvd...
[edit]
voor die discussie hierboven:
als je door dit topic heen leest is er ook een webshop die de SP voor 48 + 2 euro verzend kosten aanbied
[ Voor 14% gewijzigd door X-Rey op 27-02-2004 13:02 ]
Zo, ik heb mijn Special Edition ook zojuist besteld bij de GameCom shop. Ik wou hem eerst bij play.com bestellen, maar daar hadden ze de SE niet. Agh ja, 48 euro voor de SE is ook niet verschrikkelijk duur.
uhm...
Verwijderd
Ja een paar keer gehad ook! Trotser ben ik op die paar Eagle Eyes van me! Niet de EEs die ik op stil'staande' Raptors gemaakt had, maar bewegende. Een beetje timing en ik kan het nog beter!
Ik ben zowieso steeds vaker in Scorpions te vinden ipv Manta's, ik haal er nu Manta's mee neer (o.a.
)!
Ik ben zowieso steeds vaker in Scorpions te vinden ipv Manta's, ik haal er nu Manta's mee neer (o.a.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 13:46 ]
Effe een kleine "late" opmerking op een post een stuk terug :
Het is geen spampunt maar spawnpunt
Hoewel ik er niet aan twijfel dat er ook spampunten bestaan met al die spam tegenwoordig 
/EDIT : LOL @ hieronder
Het is geen spampunt maar spawnpunt
/EDIT : LOL @ hieronder
[ Voor 11% gewijzigd door nero355 op 27-02-2004 14:41 ]
Verwijderd
Hehe thnX, wat is/was je nick btw?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 03:54:
[...]
I dacht bij het begin dat jij een cheater wasben je tog niet he
Verwijderd
http://www.gcshop.nl/details.php?id=925December schreef op 27 februari 2004 @ 12:09:
[...]
Lees het topic nou gewoon eens door...
€60, is al 18 19x gezegd.
edit:
Zo goed Farting Bob?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 17:10 ]
Verwijderd
Ikke ook maar ff wat screens:

Je kan de goliath daar gewoon "parkeren" en dan blijft ie gewoon staan. Niet dat je er iets aan hebt maar wel lollig.

Je kan de goliath daar gewoon "parkeren" en dan blijft ie gewoon staan. Niet dat je er iets aan hebt maar wel lollig.
Verwijderd
Ohja die ken ik..Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 19:26:
[...]
***Terminator X*** Ik ben nog maar een beginner![]()
ik speel ook pas een paar weken UT 2k4
Verwijderd
Btw, ik heb net ene gast "Proud_to_be_lame" gekickt omdat hij duidelijk 100% Cheat/Spam (binds
) op CrispY server (instagib) Als er meer gasten zijn die lame/campt/cheat graag ff melden met naam + wat hij heeft misdaan.
Verwijderd
Hmm, volgens mij kan je vanaf daar wel net op de node schieten, dus heb je er wel wat aanVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 19:01:
[afbeelding]
Is het trouwens mogelijk om UT2004 iets sneller te laten lopen.
Ik zit altijd rond de 20 fps, dat is zowel bij 800x600 met alles laag als bij 1280x1024 alles hoog
Ik heb een P3@1200 en een Randeon 9500 pro.
Valt er nog wat in het spel te tweaken of moet ik gewoon een snellere processor kopen
Btw als je met hoge snelheid in de Manta vliegt, en vlak voor een poppetje eruit springt (5 a 10 m), dan vliegt hij onbemand door en splashed die gast die er stond.
Echt een meesterlijk spel
Ik zit altijd rond de 20 fps, dat is zowel bij 800x600 met alles laag als bij 1280x1024 alles hoog

Valt er nog wat in het spel te tweaken of moet ik gewoon een snellere processor kopen

Btw als je met hoge snelheid in de Manta vliegt, en vlak voor een poppetje eruit springt (5 a 10 m), dan vliegt hij onbemand door en splashed die gast die er stond.
Way to goVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 19:53:
Btw, ik heb net ene gast "Proud_to_be_lame" gekickt omdat hij duidelijk 100% Cheat/Spam (binds) op CrispY server (instagib) Als er meer gasten zijn die lame/campt/cheat graag ff melden met naam + wat hij heeft misdaan.

Snellere processor kopenElroy schreef op 27 februari 2004 @ 21:03:
Is het trouwens mogelijk om UT2004 iets sneller te laten lopen.
P.S. : Leuk he als dat lukt
ff n vraag: als ik online speel, dan zit ik meestal zo tussen de 30 en de 80 punten, soms meer. Maar ik team me de pletter! mensen mee laten liften, nodes pakken / laden, repareren, linken etc; Maar als ik met 2 vrienden een game doe (hij host) dan zit ie rond de 200 ?
Waar kan je zien waar je hoeveel punten voor krijgt?
Verder een monsterlijk verslavend spel! Sinds kort die GoT ownage server ontdekt. betere teamplay daar. Zeer irri als mensen solo gaan!
Had laats iets grappigs: Ik kom aanvliegen in n manta, richting 2nd enemy supernode, was under attack. ik kom de heuvel af sjeesen en HOP eruit, want ik ging die gast neerbokken die mn node aan het destroyen was. Zo die manta op die speler ge-pancaked
Zegtie : nice move
ik: Sorry, by accident
hij mopperen (geplet door n00b)
Waar kan je zien waar je hoeveel punten voor krijgt?
Verder een monsterlijk verslavend spel! Sinds kort die GoT ownage server ontdekt. betere teamplay daar. Zeer irri als mensen solo gaan!
Had laats iets grappigs: Ik kom aanvliegen in n manta, richting 2nd enemy supernode, was under attack. ik kom de heuvel af sjeesen en HOP eruit, want ik ging die gast neerbokken die mn node aan het destroyen was. Zo die manta op die speler ge-pancaked
Zegtie : nice move
ik: Sorry, by accident
hij mopperen (geplet door n00b)
eerst kijken dan zeiken
GeluktEmcee schreef op 26 februari 2004 @ 01:17:
Ik vind die manta steeds geiniger worden, kunt er bijna overal mee komen, heb em hier in beide bases even op de snipertower geparkeerd
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken(clickable trouwens)
[afbeelding]
[afbeelding]
(hoe resize ik?)
edit:
zo dus, thnx
zo dus, thnx

[ Voor 12% gewijzigd door UDuckling5 op 28-02-2004 00:14 ]
Flap
LOL @ Hierboven 
Vraagje :
Klopt het dat van alle servers die op mijn "lijstje" stonden alleen de 2 Servers van CrispY het doen
Zijn beide CTF en dan natuurlijk een met InstaGib 
Best vaag
Vraagje :
Klopt het dat van alle servers die op mijn "lijstje" stonden alleen de 2 Servers van CrispY het doen
Best vaag

Verwijderd
OMG @ Veel Aimbotters/cheaters op CrispY server damn! Ik hoop dat ze een dikke 'goeie' Anti-Cheat prodection in die full version bouwen. 
UDuckling5: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
UDuckling5: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 22:58 ]
resize code:
code:
1
| [url=linkje][img width=512 height=384]linkje[/img][/] |
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 27-02-2004 22:49 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

vage zooi, hang een "shield" in de lucht, bij de tower in het midden, normaal zou hij op de tower hangen, maar nu hangt hij gewoon een stuk ervan af

Hoe komen jullie op die grote toren in het midden? Op bovenstaande manier lukt het me van geen kant....

poging op op de sniper tower te komen met de manta

lukte dus niet en de manta bleef in de tower hangen... kreeg heb er niet meer vanaf... met er gewoon uit stappen

hij hangt nog steeds vast

2de poging is geslaagd
Verwijderd
Zo ik verveelde me, hier wat grapige screenshots 
Hier ging ik even een vluchtje maken met een manta, uuhm raptor bedoel ik

Manta op de toren

Stapeltje Manta's en Raptors

Nog een Tower.

De hellbender gaat voor vrachtwagen spelen

Dat was net 1 raptor te veel, 1 sec later lach alles op de grond, was meteen ook een pancake! want met degene waarmee ik dit aan het doen was dacht er nog even onderdoor te kunnen springen
.
Hier ging ik even een vluchtje maken met een manta, uuhm raptor bedoel ik

Manta op de toren

Stapeltje Manta's en Raptors

Nog een Tower.

De hellbender gaat voor vrachtwagen spelen

Dat was net 1 raptor te veel, 1 sec later lach alles op de grond, was meteen ook een pancake! want met degene waarmee ik dit aan het doen was dacht er nog even onderdoor te kunnen springen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 23:24 ]
Gebruik maken van de heuvels in het terrein en met een vaartje en een jump op het juiste moment kom je een heel eind, bv. (er zijn meerdere mogelijkheden) zo kun je bijde rode basis als je vanaf de eerste rode node komt via de heuvel aan de rechterkant net op de toren komen, en het is nog handig ook want heb vandaag net iemand geplet die met z'n sniperrifle op me aan het schieten was vanaf de toren, dus ik spring erop en had em meteen gecrushed
[ Voor 4% gewijzigd door Emcee op 28-02-2004 00:21 ]
Verwijderd
Misschien is dit al voorbij gekomen, maar ik heb um niet kunnen vinden. Weet iemand hier hoe je een walljump oid kan maken?
Verwijderd
walljump? is dat niet dat je naar een muur springt, en precies als je de muur raakt op de pringknop drukt...........dacht ik zo
Trouwens, nog een tip met de AVRiL: Als je een target hebt gelocked (Dus dat je corsair dikker wordt) moet je op alt-fire rammen, dan zoom je in en is het bijna onmogelijk om je target kwijt te raken
.
hehe ja.. daar kwam ik idd ook al achter.. toch handig die tips in de load screens 
Maar als je je target uit het zicht verliest ben je hem alsnog kwijt..
Raptors hebben auto tracking op andere raptors en manta's... maar de manta's zijn helaas vaak te snel om ze ook daadwerkelijk te raken
Maar als je je target uit het zicht verliest ben je hem alsnog kwijt..
Raptors hebben auto tracking op andere raptors en manta's... maar de manta's zijn helaas vaak te snel om ze ook daadwerkelijk te raken
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Ik en me teammate hebben er heel wat uren over gedaan net maar het is ons gelukt, met 2 raptors de hellbender op de toren te krijgen 
Dit is de opzet, dit was alleen een beetje te ver van de toren vandaan, want het is heel moeilijk om vooruit te gaan als je dat ding op je dak hebt staan, dan glijd ie er zo vanaf

Na een heleboel pogingen naast de toren met zie hier het resultaat

Zo wel weer genoeg UT2004 ONS gedaan voor vandaag
[edit]
Ohja ik heb nog een plekje gevonden waar je makkelijk met de raptor kan landen en waar je rustig op de core kan knallen, maar heel weinig mensen die je zullen zien of pas heel laat zien:
Dit is de opzet, dit was alleen een beetje te ver van de toren vandaan, want het is heel moeilijk om vooruit te gaan als je dat ding op je dak hebt staan, dan glijd ie er zo vanaf

Na een heleboel pogingen naast de toren met zie hier het resultaat

[edit]
Ohja ik heb nog een plekje gevonden waar je makkelijk met de raptor kan landen en waar je rustig op de core kan knallen, maar heel weinig mensen die je zullen zien of pas heel laat zien:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 03:00 ]
Verwijderd
OMGVerwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 02:44:
Ik en me teammate hebben er heel wat uren over gedaan net maar het is ons gelukt, met 2 raptors de hellbender op de toren te krijgen
[afbeelding]
Na een heleboel pogingen naast de toren met zie hier het resultaat![]()
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
Even een klein vraagje tussendoor:
Ik haal met mijn ti4200 in Ut2004 een framerate van rond de 70 gemiddeld. En nu heb ik een Ati9800 pro en nu haal ik maar rond de 30 frames. Hier ben ik dus niet blij mee
Kan dit aan mijn pc liggen? (P4 2000, 512 DDR33)
ik zou toch denken dat ik iig hetzelfde zou moeten halen dan met mijn Ti. In het menu haal ik trouwens ook niet meer dan 120 frames met die radeon tegen dik 350 met de Ti4200
Ik haal met mijn ti4200 in Ut2004 een framerate van rond de 70 gemiddeld. En nu heb ik een Ati9800 pro en nu haal ik maar rond de 30 frames. Hier ben ik dus niet blij mee
ik zou toch denken dat ik iig hetzelfde zou moeten halen dan met mijn Ti. In het menu haal ik trouwens ook niet meer dan 120 frames met die radeon tegen dik 350 met de Ti4200
OS opnieuw installeren.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dat heb ik al gedaan. Alles er opnieuw opgezet. alle drivers etc. Nog steeds hetzelfde
ik heb ook lage fps in ut 2004. 30 in ons en de an dere modes tegen de 80..
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ook leuk om eens te proberen..Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 02:44:
[afbeelding]
Na een heleboel pogingen naast de toren met zie hier het resultaat![]()
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
Met 1 of meer teamm8's een Manta pakken.. allemaal Nades eronder plakken een grote jump maken en iedereen als jij in midair bent de Nades laten exploderen
Ja gaat super hoog dan (wel zorgen dat FF uit staat
Bier, Whiskey en Metal!!
Hallo iedereen
Ben nieuw hier, maar ik lees deze fora af en toe wel eens en heb me maar eens geregistreerd. Ik heb een paar vragen (heb nooit eerdere versies van UT gespeeld, vandaar
):
-Als je adrenaline 100 is, hoe doe je dan adrenaline combos?
-Wanneer is iets campen en wanneer niet? Is het campen als je bij CTF je vlag verdedigd met een Redeemer?
-Waarom blijven bij Assault de verdedigers zo krampachtig rond het te verdedigen punt staan? Vooral op het punt na de bay doors oid kun je veel beter aan het eind van zo'n lange gang gaan staan waar alle aanvallers langskomen en je kunt ze met de Sniper Rifle en Minigun bij bosjes afknallen
-Het valt me bij o.a. CTF op dat men (vooral op de brug) bij het passeren van een vijand vaak maar een paar schoten wisselt en dan doorloopt. Ik draai me dan altijd om en schiet ze in hun rug dood
Ligt dat nou aan mij of is dat zo makkelijk?
Ben nieuw hier, maar ik lees deze fora af en toe wel eens en heb me maar eens geregistreerd. Ik heb een paar vragen (heb nooit eerdere versies van UT gespeeld, vandaar
-Wanneer is iets campen en wanneer niet? Is het campen als je bij CTF je vlag verdedigd met een Redeemer?

-Waarom blijven bij Assault de verdedigers zo krampachtig rond het te verdedigen punt staan? Vooral op het punt na de bay doors oid kun je veel beter aan het eind van zo'n lange gang gaan staan waar alle aanvallers langskomen en je kunt ze met de Sniper Rifle en Minigun bij bosjes afknallen
-Het valt me bij o.a. CTF op dat men (vooral op de brug) bij het passeren van een vijand vaak maar een paar schoten wisselt en dan doorloopt. Ik draai me dan altijd om en schiet ze in hun rug dood
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Gewoon tegen een muur aanspringen en dan een dodge er vanaf maken.Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 00:21:
Misschien is dit al voorbij gekomen, maar ik heb um niet kunnen vinden. Weet iemand hier hoe je een walljump oid kan maken?
Dus als je tegen een muur rechts van je springt 2x naar links drukken.
1. ff zoeken op www.planetunreal.comNHJ BV schreef op 28 februari 2004 @ 12:49:
Hallo iedereen![]()
Ben nieuw hier, maar ik lees deze fora af en toe wel eens en heb me maar eens geregistreerd. Ik heb een paar vragen (heb nooit eerdere versies van UT gespeeld, vandaar):
-Wanneer is iets campen en wanneer niet? Is het campen als je bij CTF je vlag verdedigd met een Redeemer?![]()
-Waarom blijven bij Assault de verdedigers zo krampachtig rond het te verdedigen punt staan? Vooral op het punt na de bay doors oid kun je veel beter aan het eind van zo'n lange gang gaan staan waar alle aanvallers langskomen en je kunt ze met de Sniper Rifle en Minigun bij bosjes afknallen![]()
-Het valt me bij o.a. CTF op dat men (vooral op de brug) bij het passeren van een vijand vaak maar een paar schoten wisselt en dan doorloopt. Ik draai me dan altijd om en schiet ze in hun rug doodLigt dat nou aan mij of is dat zo makkelijk?
2. Omdat up publics nauwelijks tactics gebruikt worden.
3. Campen = op 1 punt blijven staan wachten tot iemand een hoekje ofzo om komt.
Defence word door veel noobs helaas gezien als campen. (wat jij doet valt overigens wel een beetje onder campen vind ik.)
4. De ander is slimmer
[ Voor 8% gewijzigd door LordMithril op 28-02-2004 13:01 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ram volgende keer ook eens op F3Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 13:51:
Lol net me eerste potje TDM en DM gespeelt Instagib, resultaat:
[afbeelding]
En
[afbeelding]
53 Sec. \o/
Bier, Whiskey en Metal!!
Er bestaat een kans dat UT2004 vroeger komt dan verwacht:
http://beyondunreal.com/daedalus/singlepost.php?id=5010Last night The Screensavers held a televised Unreal Tournament 2004 LAN Party. In attendance was a representative from Atari who was reported to have stated that "Unreal Tournament 2004 was ahead of schedule and would probably go gold very soon". Possibly as early as the end of this month or the start of March. I was able to confirm this only with a few sources (1), (2), and (3).
As always, the final word only comes from Epic Games when the master disc goes out the front door. Take it for what you will, but it is good news indeed to know that the game getting closer!
Dit topic is gesloten.