op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Kan die niet meer online?Anoniem: 64307 schreef op 12 maart 2004 @ 18:32:
ALs je wordt gekickt op de server kan dat komen doordat je niet 'in' de game zat, maar dus dood bent gegaan en dan niet hebt geklikt maar dus idle bent, [bijv. omdat je aan het typen bent], en dan wordt je automatisch gekickt.
friends.siv heb ik idd admin-rechten gegeven dus die kan ook kicken ja. Maar de instagib server is nu down, misschien als de full uit komt dat ik dan weer een server op zet.
Groetuh crispy.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Niet getreurd, vanaf komende woensdag staat er bij mij naast de assault en onslaught ook een instagib servertjeBasszje schreef op 12 maart 2004 @ 20:59:
[...]
Kan die niet meer online?. De beste en de enige fatsoenlijke instagib server die ik heb kunnen ontwaren. En je had al een base aan vaste spelers ook
Wat is de reden van de downtime dan?
Nieuwe hardware + extra mbits zijn al besteld
Dr is nog wel een soorgelijke server hoor, ook met 24 spelers en sommige van crispy spelen daar ookBasszje schreef op 12 maart 2004 @ 20:59:
[...]
Kan die niet meer online?. De beste en de enige fatsoenlijke instagib server die ik heb kunnen ontwaren. En je had al een base aan vaste spelers ook
Wat is de reden van de downtime dan?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Anoniem: 89305
Waarom is het dood op de ONS server? Die is niet zo populair, terwijl de AS server goed bezocht wordt...DaMorpheus schreef op 12 maart 2004 @ 21:31:
[...]
Niet getreurd, vanaf komende woensdag staat er bij mij naast de assault en onslaught ook een instagib servertje
Nieuwe hardware + extra mbits zijn al besteld
raar is dat heAnoniem: 89305 schreef op 12 maart 2004 @ 21:53:
[...]
Waarom is het dood op de ONS server? Die is niet zo populair, terwijl de AS server goed bezocht wordt...
Terwijl ping ed allemaal zeer goed zijn, bovendien staan die 2 op dezelfde server.
Misschien komt men nog wel
Anoniem: 74065
Kijk, je hebt al zoveeel ONS server, meer dan alle gametypes. Waarom maak je van deze ONS server niet gewoon CTF Instagib server?DaMorpheus schreef op 12 maart 2004 @ 22:09:
[...]
raar is dat he![]()
Terwijl ping ed allemaal zeer goed zijn, bovendien staan die 2 op dezelfde server.
Misschien komt men nog wel
*Hint*
Anoniem: 64307
195.149.21.186
Die had eerst normal weapon, maar is nu veranderd in instagib dus daar kan iedereen nu terug
de reden waarom ik dat nog niet heb gedaan: ik vind instagib stomAnoniem: 74065 schreef op 12 maart 2004 @ 22:18:
[...]
Kijk, je hebt al zoveeel ONS server, meer dan alle gametypes. Waarom maak je van deze ONS server niet gewoon CTF Instagib server?Wedde dat jij zo in 1 klap server vol zit.. Omdat er niet zoveel Instagib server zijn en vooral CTF. Je maakt het wel weer ONS als je je extra server etc. hebt.
*Hint*

gewoon, andere poort en dan runnen.Anoniem: 64307 schreef op 12 maart 2004 @ 22:51:
damorpheus hoe is het jou gelukt om een 2e server op dezelfde PC te draaien? Mij wil dat nog niet lukken
Ik run btw alles als een Service (restart bij crash, restart bij nieuwe server opstart, en nog wat voordelen). Verder roep ik gewoon ucc.exe aan met daarachter de parameters
Hoe doe je btw instagib, die zie ik niet staan?
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 12-03-2004 22:53 ]
Hoe run je hem als service dan? Dat is wel fijn als ie dan vanzelf weer opstart! Want ik ga morgen weekje op vakantie en ik ben enige die de server kan starten en hij wil nog wel eens uitvallen..
On request, ONS is weg, nu een CTF instagibAnoniem: 74065 schreef op 12 maart 2004 @ 22:18:
[...]
Kijk, je hebt al zoveeel ONS server, meer dan alle gametypes. Waarom maak je van deze ONS server niet gewoon CTF Instagib server?Wedde dat jij zo in 1 klap server vol zit.. Omdat er niet zoveel Instagib server zijn en vooral CTF. Je maakt het wel weer ONS als je je extra server etc. hebt.
*Hint*
ucc server CTF-BridgeOfFate.ut2 port=8888
Ofzo?
ik heb poortnummer en al die zaken gewijzigd in ut2004.iniAnoniem: 64307 schreef op 12 maart 2004 @ 22:59:
K thx, en om hem te starten doe je dan
ucc server CTF-BridgeOfFate.ut2 port=8888
Ofzo?
ucc server CTF-BridgeOfFate.ut2 ini=UT2004server2.ini
Ofzoiets?
Maar de manta ruled nog steeds..........
Smiling as the shit comes down...

het ziet er zo te zien ook grafisch weer een tikje beter uit
nu snap ik wat je doetAnoniem: 64307 schreef op 12 maart 2004 @ 23:04:
Dan moet je toch een 2e ini aanmaken?
ucc server CTF-BridgeOfFate.ut2 ini=UT2004server2.ini
Ofzoiets?
Ik heb 2 kopietjes van UT op mn hdd staan, dus kan ik ze ook allebei appart draaien
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ziet er idd grafisch toch weer netjes up-to-date uit. Ik vraag me af wat dat gekke blauwe ion achtige geval is. Lijkt wel een enorme ionball ofzo.
Ow en na ut zien van die pics op Telenet ben ik ervan overtuigd dat dit een ECHT waardige opvolger is van het bijna-sublieme Unreal Tournament. Sorry 2003, maar je had mij zwaar teleurgesteld. En ik had UT 2 jaar gespeeld ofzo. Hulde aan Epic hoor, ze hebben ut weer te pakken zeg maar!
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 13-03-2004 13:02 ]
Yupz, en die screens zijn op 1280x1024 genomen. Ik draai spellen altijd op 1600x1200 full details, kun je nagaan hoe het er dan uit komt te zien. Tenminste niet van die gare blokkerige texturesD4V3 schreef op 13 maart 2004 @ 02:04:
je neemt me de woorden uit de mond macros4,
het ziet er zo te zien ook grafisch weer een tikje beter uit
Nee, dat is gewoon zon shockbeem uit zn shockrifle die ie stuk knalt. Je weet wel zon gasbal die zon lekkere knal maakt als je hem stuk knalt, een van mn favo wapensAnoniem: 89305 schreef op 13 maart 2004 @ 12:59:
[...]
Ziet er idd grafisch toch weer netjes up-to-date uit. Ik vraag me af wat dat gekke blauwe ion achtige geval is. Lijkt wel een enorme ionball ofzo.
Hahahahaha opschepper met je kickass pc!Macros4 schreef op 13 maart 2004 @ 13:00:
[...]
Yupz, en die screens zijn op 1280x1024 genomen. Ik draai spellen altijd op 1600x1200 full details, kun je nagaan hoe het er dan uit komt te zien. Tenminste niet van die gare blokkerige textures![]()
Ow ja kan wel, maar die knal lijkt zo enorm groot zeg maar.Nee, dat is gewoon zon shockbeem uit zn shockrifle die ie stuk knalt. Je weet wel zon gasbal die zon lekkere knal maakt als je hem stuk knalt, een van mn favo wapens
Oej nog 2 dagies mense (maak daar maar 3 van op maandag komt veelal geen post)!!!
Owja en vinden jullie die standaard Assault Rifle ook zo ongelovelijk SLECHT!?!?

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 89305 op 13-03-2004 13:12 ]
beetje gemikt granaten gooien en je hebt iemand zo plat.
Ja, ik d8 eerst dat je dat nieuwe zwarte snipe ding bedoelde, maar die vind ik juist wel chill. Maar idd net als in ut2k3 is het echt zon wapen wat je gebruikt als je nix anders meer kan

Anoniem: 99153
die standaard Assault Rifle is wel vet als je het dual hebMacros4 schreef op 13 maart 2004 @ 13:35:
Owja en vinden jullie die standaard Assault Rifle ook zo ongelovelijk SLECHT!?!?
Ja, ik d8 eerst dat je dat nieuwe zwarte snipe ding bedoelde, maar die vind ik juist wel chill. Maar idd net als in ut2k3 is het echt zon wapen wat je gebruikt als je nix anders meer kan. Alleen die granaatjes die eruit komen kunnen nog wel eens van nut zijn
. Ik vind het wel cool dat als je er nu nog een oppakt van iemand anders, dat je er ineens twee in je klauw hebt, maar betwijfel of dat ook double damage betekent... Ik vind het ook jammer dat het geluid ervan zo zacht is, soms lijkit het net is je gun leeg is...
Maar ik hoorde daar al veel klachten over, dus dat zal in full wel aangepast zijn
![]()
![]()
Ga er maar van uit dat je het pas na de 20ste krijgt.
Play heeft de laatste tijd levertijd van 7 tot 10 dagen
nu maar hopen dat meerdere dat hebben gedaan anders zit ik daar dalijk als enige nederlander met een enkel zielig UT face servertje met 7 bots te spelen
Je moet sowiso overal wachten waar je hem hebt besteld, half Nederland heeft dat spel in bestelling staan. Ik denk dat als je snel naar de winkel gaat dat je het snelste bent.D4V3 schreef op 13 maart 2004 @ 15:13:
dan ben ik blij dat ik hem in NL heb besteld,
nu maar hopen dat meerdere dat hebben gedaan anders zit ik daar dalijk als enige nederlander met een enkel zielig UT face servertje met 7 bots te spelen
zat net lekker instagib ctf te spelen,
komt er zo'n fucking speedhacker aan!
gelijk het hele spel verziekt,
verbannen van het UT netwerk zouden ze moeten worden!

bij deze hoe zijn jullie key's gebind?
asdw,space,ctrl tab(score)`(console) zijn vast
welke is bewste voor ONS
WASD = bewegen
Shift = omlaag
Spatie = omhoog
R = best weapon
voor de wapens moet ik nog wat verzinnen, het is idd stressvol en ik pak vaak de verkeerde
Anoniem: 87464
; = bukken
enter= in auto springen
muiswiel= van wapens wisselen
linkshandige mensen roeleren
Ow en ze mogen Anti-Aliasing wel ff aan zettuh daar zeg oej das ernstig...

RedelijkAnoniem: 106091 schreef op 13 maart 2004 @ 20:23:
Is ut 2004 goed te spelen met een GF2 ti de luxe met 64 mb ddr?
Anoniem: 74065
Proberen, er komen niet voor niets Demo etc. uit.Anoniem: 106091 schreef op 13 maart 2004 @ 20:23:
Is ut 2004 goed te spelen met een GF2 ti de luxe met 64 mb ddr?
Anoniem: 106091
Maar een demo downloaden kost wel 24 uur, dus kan het beter vragen voordat ik hem binnen haal en voor niks tikken betaalAnoniem: 74065 schreef op 13 maart 2004 @ 20:49:
[...]
Proberen, er komen niet voor niets Demo etc. uit.
En niemand van jou vrienden heb ADSL of kannem ff op een schijfie zetten voor je, veel sneller hoor.Anoniem: 106091 schreef op 13 maart 2004 @ 20:52:
[...]
Maar een demo downloaden kost wel 24 uur, dus kan het beter vragen voordat ik hem binnen haal en voor niks tikken betaal
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Anoniem: 73241
hoe doe jij dat?motormuus schreef op 13 maart 2004 @ 21:57:
Ik heb me sniper rifle en linkgun op me muis knop gezet, werkt lekker vlot is een mx 500 trouwens.
Dit topic is gesloten.