Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
terugklokken dan maar hecasemodderpoel schreef op 25 februari 2004 @ 15:29:
GVD!
UT2K4 doet het 2 dagen perfect, en nu ineens crashed ie zomaar...
Zo ver heb ik nou ook weer niet geOC'ed.
Helemaal stabiel, maar na een uurtje dan zegt ie *poef*
vet vaag....
zal wel komen doordat het nog maar een demo is...
hebben er nog meer mensen last van?
[ Voor 88% gewijzigd door Ramon op 25-02-2004 15:35 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
OMG LOL!!!
Need i say morequote: posterWho cares what everybody says?
<insert atoombomexplosie.gif>
While you camped teh deemer this is what happenend to our power core.

Die eXeC|Panzerfaust is iemand van mij clanVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
FF net op CrispY server gespeelt, best wel leuk. Jammer dat er altijd campers bijzitten
Zondag oefen match in ONS.. lol tegenstanders zijn n00bs
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ja, Play.com is te vertrouwen. En hoe het zo goedkoop komt? Het is Engeland en de Euro staat momenteel gewoon erg gunstig tegenover munteenheden zoals de pond en de dollarVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:37:
Ik wil UT2004 (6cd versie) gaan bestellen via play.com, daar is ie maar 25 euro incl. verzendkosten. Maar is die site te vertrouwen? Ik vind het wel erg goedkoop, hoe kunnen ze dat zo goedkoop maken...
The devil is in the details.
Nu nog middenmode maar straaks staa ik boven aan.......Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:39:
[afbeelding]
[afbeelding]
FF net op CrispY server gespeelt, best wel leuk. Jammer dat er altijd campers bijzitten
Verwijderd
Btw nice scores alex
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 16:52 ]
Ik heb er onlangs ook voor het eerst gekocht, prima allemaal en inderdaad tegen een hele leuke prijs. Gewoon doen, ik hoor alleen maar goede verhalen.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:37:
Ik wil UT2004 (6cd versie) gaan bestellen via play.com, daar is ie maar 25 euro incl. verzendkosten. Maar is die site te vertrouwen? Ik vind het wel erg goedkoop, hoe kunnen ze dat zo goedkoop maken...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
In dit potje vond ik het best slecht gaan alsof ik nog nooit UT had gespeeld met InstaGib maar was wel uiteindelijk met 67 punten beste @ rood

Onderste gast met 20 punten
/EDIT : Speciaal voor CrispY :
R.I.P.per dus
[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 25-02-2004 17:08 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ow lama ik ziei het al
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 17:11 ]
Ik had trouwens ook het gevoel alsof er hele lichte lag was. De shockbeam liep iets achter. Zo heb ik best veel mensen gemist en ook mensen geraakt waarvan ik zeker wist dat ze mis moesten zijn.
Heel irritant, mischien het max aantal spelers wat omlaag gooien?
Bier, Whiskey en Metal!!
Ligt aan jou gozerLord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 17:57:
Net ff @ CrispY's serv gespeeld. Dat CTF level sucked met insta. Zeker met zoveel mensen.
Ik had trouwens ook het gevoel alsof er hele lichte lag was. De shockbeam liep iets achter. Zo heb ik best veel mensen gemist en ook mensen geraakt waarvan ik zeker wist dat ze mis moesten zijn.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Geen idee waarom ze het zo goedkoop kunnen maken. Wellicht omdat ze zo populair zijn dat ze zich lagere winstmarges kunnen veroorloven. Ik heb zelf nog nooit iets bij hun besteld (geen CC), maar wel veel positieve verhalen erover gehoord. Hou wel rekening met een levertijd van ongeveer 8 dagen, aangezien het uit Engeland moet komen.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:37:
Verwijderd
Ik denk dat dat dan toch aan jou ligt... Ja het kan zijn dat er soms een lagstootje is, heb ik zelf ook wel eens, maar grootste deel van de tijd zijn de pings onder de 100 hoor... Het is een jolt uberserver, upload is paar mb/s, en processor is iets van 2,4 ghz dacht ik, dus denk dat ie het wel aankanLord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 17:57:
Net ff @ CrispY's serv gespeeld. Dat CTF level sucked met insta. Zeker met zoveel mensen.
http://www.dogsbody.org/u....149.21.118&port=7777
Dat CTF hele tijd draait wil ik ook veranderen, ik wil votemap maja dat kan helaas niet. Meeste mensen schijnen iCTF leukste te vinden dus laat ik het daar maar opstaan, maar ik kan ook mapcycle doen en dus steeds de gametype laten veranderen als je dat wilt maar dat willen andere mensen misschien niet.
Vanavond wil ik er een wachtwoord opzetten en even alleen met GoTters erop, en dan kunnen we in de server even bespreken of we NW of Insta willen en welke gametype.. Zullen we om 19:30 afspreken in #got-clan @ quakenet?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:39 ]
Verwijderd
Server = Goed
Instagib = Goed
CTF = Goed
Ik zou wel max aantal spelers omlaag gooien naar 18 of 16 ofzo, mja server is ook 'bijna' altijd vol.
Ik ben er zeker bij om 19:30, ik zou liever geen mapcycle doen, er zijn weinig insta CTF servers (die ook lekekr draaien IMO) mja is jouw server jij mag bepalenVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:37:
[...]
Ik denk dat dat dan toch aan jou ligt... Ja het kan zijn dat er soms een lagstootje is, heb ik zelf ook wel eens, maar grootste deel van de tijd zijn de pings onder de 100 hoor... Het is een jolt uberserver, upload is paar mb/s, en processor is iets van 2,4 ghz dacht ik, dus denk dat ie het wel aankan.
http://www.dogsbody.org/u....149.21.118&port=7777
Dat CTF hele tijd draait wil ik ook veranderen, ik wil votemap maja dat kan helaas niet. Meeste mensen schijnen iCTF leukste te vinden dus laat ik het daar maar opstaan, maar ik kan ook mapcycle doen en dus steeds de gametype laten veranderen als je dat wilt maar dat willen andere mensen misschien niet.
Vanavond wil ik er een wachtwoord opzetten en even alleen met GoTters erop, en dan kunnen we in de server even bespreken of we NW of Insta willen en welke gametype.. Zullen we om 19:30 afspreken in #got-clan @ quakenet?
Mja, eingelijk ook geen problemen mee, tis wel idd leuk maar MOEILIJK cappen!Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:38:
Ik vind max 24 players wel leuk eerlijk gezegt, is het lekker druk dus je komt altijd wel iemand tegen, en het maakt het wel spannendSoms zie je dan ook dat een team met 3-0 wint, en andere keer is het 0-0 en moet in de OverTime worden beslist wie wint.
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:46 ]
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:43 ]
Verwijderd
Ik doe liever ook geen mapcycle nee, en aan de populaireit van de server te zien vinden de meeste mensen het wel goed zoIk ben er zeker bij om 19:30, ik zou liever geen mapcycle doen, er zijn weinig insta CTF servers (die ook lekekr draaien IMO) mja is jouw server jij mag bepalen
Ja true, maja dat maakt het nou juist wel spannend, en zorgt ervoor datje niet om de 3 minuten die map opnieuw moet ladenMja, eingelijk ook geen problemen mee, tis wel idd leuk maar MOEILIJK cappen!
Je stond daar te deffen? dan is het niet echt moeilijk om spree's te halen (zeg express geen godlike omdat je daar toch wel wat meer skill/luck voor nodig hebtVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:58:
Godlike op CrispY server! voelde heerlijk aan![]()
[[url=]http://www.dabombe.com/upload/uploads/GODLIKE.jpg]afbeelding[/url]]
Oja, tegenwoordig als je goed bent, ben je cheater!!![]()
[afbeelding]
Toen ging ik maar ff weg, moest iets doen voor me ma![]()
[afbeelding]
Zal nog wel eens checken waarom ik dan die vertraging had, mischien gewoon mn netspeed tehoog ofzo.
Maar dit CTF level vind ik gewoon veels te groot, althans de basis dan. Ik doe er gvd langer over om van de ene naar de andere kant te lopen in dit ctf level dan in Torlan..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
Nee, \o/ ik was aan het attacken, ik was Blue en kwam net red base binnen, ik had daarvoor 1 gecapped en ik gong voor de 2e.Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 19:06:
[...]
Je stond daar te deffen? dan is het niet echt moeilijk om spree's te halen (zeg express geen godlike omdat je daar toch wel wat meer skill/luck voor nodig hebt)
Zal nog wel eens checken waarom ik dan die vertraging had, mischien gewoon mn netspeed tehoog ofzo.
Maar dit CTF level vind ik gewoon veels te groot, althans de basis dan. Ik doe er gvd langer over om van de ene naar de andere kant te lopen in dit ctf level dan in Torlan..
Mee eens, maar het is ook altijd zo als ik de flag hebt dan heeft de andere team mijn flag ook. Mja ik zie de TP zekers wel, soms cap ik helemaal alleen maar meestal met TP. Ik shake ook altijd als ik met m'n flag over dat bruggetje loopt, ben bang dat ik daar geraakt word.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:07:
Whaha cool. Ik had vanmiddag trouwens ook Double kill - mega kill - ultra kill - monster kill - ludicious (zoiets), niet slecht met insta
. Dat was toen ik de vlag had en iedereen achter me aankwam, rustig aimen en dan komt het wel weer goed. Ik vind trouwens de teamplay met UT2004 wel goed meestal! Als iemand de vlag heeft loopt er soms een horde van 5 teammates omheen! En die beveiligen dan allemaal een gangetje waar een enemy uit kan komen, en er lopen er een paar voorop en een paar achteraan, en de base clearen zodat flagcarrier veilig naar binnen kan, dat is cool om te zien
.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 19:11 ]
Verwijderd
Whaha ja heb ik ook last van, maar als ik wordt beschoten durf ik gewoon niet te bewegen of om te kijken om terug te schieten want ik ben bang dat ik er vanaf val dan.. Daarom ben ik wel blij als er wat teammates om me heen lopen die kunnen de kogels dan voor me opvangen[b][message=20093382,noline]Alex T. schreef op 25 februari 2004 @ 19:08
Ik shake ook altijd als ik met m'n flag over dat bruggetje loopt, ben bang dat ik daar geraakt word.
Hehe nou je wil niet weten hoe blij ik was toen ik 1 punt scoorde voor mijn Team dankzij 2 teammates die mij beschermden op die "beruchte" brugVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:22:
[...]
Whaha ja heb ik ook last van, maar als ik wordt beschoten durf ik gewoon niet te bewegen of om te kijken om terug te schieten want ik ben bang dat ik er vanaf val dan.. Daarom ben ik wel blij als er wat teammates om me heen lopen die kunnen de kogels dan voor me opvangen, en ja da is wel kut ja, loop ik over dat bruggetje, denk ik 'ah mooi ik ben er bijna, weer een punt erbij voor ons team' en zie ik net over een ander bruggetje net een of ander ventje van de vijand met onze vlag lopen, dat is kut
Was net niet fout gegaan
Verwijderd
<pissed mode>
Ik speelde net een potje, mantra spawnt, ik loop erop af, teammaat begint er doodleuk op te schieten zodat ie verder van me af komt en stapt zelf in.... Of van die gastjes die alleen maar bij de raptor staan te campen.....
Bijzonder irri !
</pissed mode>
Dat is klote ja.. kom je aan lopen zie je de FC van de tegenstander op de brug naast je lopenVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:22:
[...]
Whaha ja heb ik ook last van, maar als ik wordt beschoten durf ik gewoon niet te bewegen of om te kijken om terug te schieten want ik ben bang dat ik er vanaf val dan.. Daarom ben ik wel blij als er wat teammates om me heen lopen die kunnen de kogels dan voor me opvangen, en ja da is wel kut ja, loop ik over dat bruggetje, denk ik 'ah mooi ik ben er bijna, weer een punt erbij voor ons team' en zie ik net over een ander bruggetje net een of ander ventje van de vijand met onze vlag lopen, dat is kut

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
1 van me reden dat ik ONS niet zovaak speelt (of helemaal niet).Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 20:21:
Hebben jullie mischien nog tips voor servers (onslaught) waar je een beetje leuk op kunt gamen zonder dat je scheldende pubers tegenkomt die het woord 'team' alleen ooit eens vaag gehoord hebben ?
<pissed mode>
Ik speelde net een potje, mantra spawnt, ik loop erop af, teammaat begint er doodleuk op te schieten zodat ie verder van me af komt en stapt zelf in.... Of van die gastjes die alleen maar bij de raptor staan te campen.....
Bijzonder irri !
</pissed mode>

Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het idee dat de game nog lichter is dan UT2003.
Ik draai hem op een oud beesie
P4 2.4GHz 533 bus, 512 DDR Videokaart Asus GF 2 TI 64 mb V7700 de luxe
Resl. bijna alles op normaal en werelddetali op hoog.
FPS ong 45 tot 60
De bedoeling van teambased normaal is samenwerking.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 21:04:
Mja, normaal speel ik zowieso nooit team-based games... Trok me nooit zo... Ik weet nu weer waarom, jammer ik vindt het echt heel leuk
Teambased op pubs is de rest hersenloos laten rond lopen en op zo'n manier proberen te sturen dat ze nog nuttig zijn ook
Het maakt niet uit hoe groote n00bs er in een team lopen, met een beetje goed sturen kan je nog winnen
Daarnet op een ONS pub iedereen gaat direct naar de enemy node

Maar ik moet toegeven, met een echt team spelen (met teamspeak en tactics) is veel leuker
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 25-02-2004 21:36 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
bol.com heeft ut2004 SE ook
alleen staat daar pc-cdrom erbij?? zeker een foutje
Verwijderd
Mja, I Hear youLord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 21:35:
Daarnet op een ONS pub iedereen gaat direct naar de enemy node, ik huppel rustig naar onze, capture em en ga door naar de Tank Node. Ondertussen pakken de n00bs standaard de middelste, tegen de tijd dat ze die aan het verliezen zijn kom ik met de tank aanrijden en help een handje
Ik snap dat nooit zo, ipv met zijn allen, of in twee kleinere teams eerst je eigen nodes even te pakken, met z'n 2en of 3en een node chargen en dan door naar de volgende.....
Nee, gewoon naar locked nodes rennen en dan afvragen waarom je het niet wint

ik word gestoord van al die n00bs op de ONS servers

allemaal ieder voor zich knallen... nuttig!
-Te huur
Verwijderd
Erg he...Ik ben bang dat dat hetzelfde verhaal word als U2 XMP.casemodderpoel schreef op 25 februari 2004 @ 21:43:
aaaaargh!!!
ik word gestoord van al die n00bs op de ONS servers
allemaal ieder voor zich knallen... nuttig!
Nul teamplay en een hoopjes blatende 14 jarige.
Ik hoop dat CTF weer beetje opleeft als de full er is
ONS word denk ik alleen leuk in clanverband ; op publics
zie ik de bui al hangen.

Verwijderd
Ik zelf vond ONS een leuke gametype, maar speel nu eigelijk bijna alleen nog maar CTF, veel betere teamplay en minder noobs.
Verwijderd
* collission moet dan alleen nog even een clan zien te joinenVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:36:
[...]
Erg he...Ik ben bang dat dat hetzelfde verhaal word als U2 XMP.
Nul teamplay en een hoopjes blatende 14 jarige.
Ik hoop dat CTF weer beetje opleeft als de full er is
ONS word denk ik alleen leuk in clanverband ; op publics
zie ik de bui al hangen.

joehoe! wil iemand een triggerhappy Translocator-/Manta-verslaafde hebben?
Verwijderd
Kan nog niet in de demo nee, want Atari is er vanuit gegaan dat niemand instagib in de demo zou/kon spelen, maja men is er dus al achtergekomen hoe het moet. Je kunt op 195.149.21.118 spelen daar zitten veel GoTters, en anders moet je even op het internet naar andere IP'tjes zoeken, of naar de naam van de server kijken meestal staat wel instagib in als de server instagib draait.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:54:
Kan je die IG-CTF servers ook herkennen of moet je het echt toevallig weten? Ik ken het bekende tekentje uit UT2k3, herken je het ook gewoon zo met de demo?
Verwijderd
Ok, maar ik had net wel een paar servers gevonden, ze hadden het 'tekentje' in de browser! Was erg kickuh, maar ik merk doordat ik veel ONS gespeeld heb, ik weer helemal moet wennen. Ik heb ook een tijd zowieso niet gespeeld, maaruh, ik merk wel of dat gewissel de hele tijd effect heeft! Niet dat het me uitmaakt, ik speel toch wel! Shockrifle voelt weer lekker aan nu, heeft iets weg van het UT-IG! veel beter. Ik hoop wel dat ZoomInstagib niet helemaal verdwijnt. Ik kan die skins bijna niet zien aan de overkant van de bridge bijvoorbeeld, schiet iedereen nu maar op goed geluk? Soms zie ik het wel, maar het is vrij pittig :)!Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 23:20:
[...]
Kan nog niet in de demo nee, want Atari is er vanuit gegaan dat niemand instagib in de demo zou/kon spelen, maja men is er dus al achtergekomen hoe het moet. Je kunt op 195.149.21.118 spelen daar zitten veel GoTters, en anders moet je even op het internet naar andere IP'tjes zoeken, of naar de naam van de server kijken meestal staat wel instagib in als de server instagib draait.
Wij hebben een masterlijke taktiekVerwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:43:
ONS lijkt me met clanwar erg moeilijk te winnen, als de tegenpartij een goeie taktiek heeft hebben ze binnen paar minuten gewonnen, dus moet je zelf ook wel hele goeie taktiek hebben, dat worden spannende matches denk ik!
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
En kan iemand mij ook vertellen hoeveel tekens er max. in je nickname mag. Krijg de mijne er niet helemaal in. Kom 2 tekens tekort
Half waar. Het leuke aan ONS tactics is dat je alleen het begin, final defense en final offence kan vast stellen. De rest moet je on the fly bedenken.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:43:
ONS lijkt me met clanwar erg moeilijk te winnen, als de tegenpartij een goeie taktiek heeft hebben ze binnen paar minuten gewonnen, dus moet je zelf ook wel hele goeie taktiek hebben, dat worden spannende matches denk ik!
Ik zelf vond ONS een leuke gametype, maar speel nu eigelijk bijna alleen nog maar CTF, veel betere teamplay en minder noobs.
Maar ik denk dat je heel vaak overtime krijgt, maar dat is zo over aangezien meeste nodes telt
Kwa insta hou ik t nog ff bij 2k3, voelt atm nog wat lekkerder aan en ik moet ook wars spelen ermee
[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 25-02-2004 23:51 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
ik kijk 2 daben niet en ineens is de toppic verdubbeld, sodemieters...
iemand enig idee hie dat zat met die special edition met de headset enzo, komt die naar NL? en wat word de prijs?
voor 60 dollar online incl verzendkosten is het volgensmij nog goedkoper dan in NL met de huidige dollarkoers.....
Dus dan besluit je maar om het topic niet door te lezen?HKS-Skyline schreef op 25 februari 2004 @ 23:59:
![]()
60 dollar is inderdaad goedkoper dan de €60 die je moet dokken in Nederland voor de SE versie, maar bij Dynabyte kan je 10% korting krijgen → €54 dus. En dan kan je makkelijker terug naar de winkel en heb je 'm ook misschien eerderiemand enig idee hie dat zat met die special edition met de headset enzo, komt die naar NL? en wat word de prijs?
voor 60 dollar online incl verzendkosten is het volgensmij nog goedkoper dan in NL met de huidige dollarkoers.....
bij bol staat die voor 59 euro en bij sommige andere websites zelfs nog goedkoper dus ff zoeken hieroHKS-Skyline schreef op 25 februari 2004 @ 23:59:
![]()
iemand enig idee hie dat zat met die special edition met de headset enzo, komt die naar NL? en wat word de prijs?
-Te huur
care to elaborate?Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 23:51:
[...]
Half waar. Het leuke aan ONS tactics is dat je alleen het begin, final defense en final offence kan vast stellen. De rest moet je on the fly bedenken.
Simpel, het begin staat vast.
Die mensen naar die node, die naar die enz.
vanaf dat punt moet je gaan inspelen op wat er gebeurt en kan je nauwelijks tactics gebruiken.
Ok je kan wat bedenken wat te doen als ze die node pakken enzo maar met alle respawns enzo is dat heel lastig.
Final Offence en Defence (zoals ik ze noem
Maar voor daar tussen in is heel lastig aangezien er vanalles kan gebeuren.
Bijvoorbeeld, een tactic van "#1 pakt de tank en rijd naar de mid node om daar backup te geven voor de verdere aanval" kan compleet mislopen als je tank direct na het wegrijden word bestookt door een raptor ofzo. In midgame moet je rekening houden met minimaal 3 nodes.
Jouw basenode, jouw tanknode, de midnode en als je mid hebt hun base node.
Ik heb 1x een war ermee gespeeld en een paar keer gewoon 2 mixed clans tegen elkaar, het gaat echt heel anders dan je verwacht.
Op publics word vrijwel altijd via de midnode gespeeld omdat dit het snelste is. Mid is nogsteeds belangrijk met geode spelers maar je moet je tanknodes veel beter in de gaten houden.
[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 26-02-2004 00:26 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
http://picserver.student....O9CZ9PM02N/picserver.jpeg
(petrus dus he)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 00:50 ]
ben ik het niet helemaal mee eens, je kan afspreken wie welke points guard en wie scout met manta's, en wie raptored... enz.
Als iedereen zich bij trainen toelegd op 1 of 2 voertuigen kun je een betere balans bouwen imho.
True, maar het ligt er aan ook met hoeveel mensen je speelt.casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 00:54:
@ Lord_Mithril:
ben ik het niet helemaal mee eens, je kan afspreken wie welke points guard en wie scout met manta's, en wie raptored... enz.
Als iedereen zich bij trainen toelegd op 1 of 2 voertuigen kun je een betere balans bouwen imho.
Wij speelden 6v6, dan heb je meestal 4 man nodig om aan te vallen (terwijl er 2 respawnen).
maar ach.. de echte tax komen wel zodra de full version uit is
@s.jay, hoeft geen cheater te zijn hoor.. ik ken een Petrus (al heeft die zn nick meestal anders) en die wil je echt niet voor je hebben met instagib.
Overigens, Het niveau is ook niet bepaald hoog op een pub
[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 26-02-2004 01:12 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken
[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 26-02-2004 01:21 ]
beetje hoog denkik

Verwijderd
oh dan is hij gewoongoedLord_Mithril schreef op 26 februari 2004 @ 01:10:
[...]
True, maar het ligt er aan ook met hoeveel mensen je speelt.
Wij speelden 6v6, dan heb je meestal 4 man nodig om aan te vallen (terwijl er 2 respawnen).
maar ach.. de echte tax komen wel zodra de full version uit is
@s.jay, hoeft geen cheater te zijn hoor.. ik ken een Petrus (al heeft die zn nick meestal anders) en die wil je echt niet voor je hebben met instagib.
Overigens, Het niveau is ook niet bepaald hoog op een pub
Verwijderd
En hoe heb je dat geflikt?Emcee schreef op 26 februari 2004 @ 01:17:
Ik vind die manta steeds geiniger worden, kunt er bijna overal mee komen, heb em hier in beide bases even op de snipertower geparkeerd
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken(clickable trouwens)
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan alleen verdedigen heb je namelijk helemaal niets. Als je alleen verdedigt zal het misschien langer duren voordat je game over bent maar om te overleven moet je toch echt een node van het andere team vernietigen
Ik heb al heel vaak mn team gered door snel met de raptor naar de redeemer te gaan en een vijands node te vernietigen. 1 keer hebben we daardoor zelfs gewonnen.
Hebben jullie trouwens al een keer gehad dat je iemand van de rand afgooide?
Keer stond er iemand klaar met de redeemer, en ik knal zo zijwaards met mn raptor die gast van de rand. Kwam er ook groot in beeld te staan van 'Angelus pushed dinges off the edge'
En vanmiddag met de raptop double (road)kill door ff met de raptor over de redeemertower te scheren.
Ik erger me trouwens wel aan mensen die alleen maar de hoogste score willen..
Ik probeer juist steeds te helpen.. met link gun healen, met avril raptor neerhalen wanneer die in gevecht is met raptor van mn eigen team.. en altijd ff zorgen dat de nodes die je al onder controle hebt wel in goede staat blijven door af en toe ff langs te vliegen en te healen.
En ik ben eigenlijk wel dol op luchtgevechten maar dat is niet echt teamspirit (het helpt natuurlijk wel als je vijands raptor uit de lucht haalt maar soms zijn er belangrijkere dingen.
ow en voor degenen die het nog niet wisten:
Als je met de AVRIL een target lock hebt dan moet je rechtermuisknop indrukken en dan blijf je die target volgen en dan gaan de raketten niet gewoon rechtdoor maar op het doelwit af.
AI! Sterkte ermee..Hertog_Martin schreef op 26 februari 2004 @ 02:21:
oh, ik zal morgen ook ff voor het eerst CTF gaan spelen (n00b comming your way)
Hopen dat ik me beetje kan concentreren met pijn in mn kaak (verstandskies word morgenochten getrokken)
Deze CTF map vind ik niet zo super.
Vooral niet voor Insta..
Even nog over die avril:
Als je een het anti-vehicle-en bent, en je zie je doel, Schiet dan een raket zijn kant op, MAAR: geen lock maken.. Nog niet in ieder geval. Slimme spelers springen ff uit hun voertuig als zedie Lock on melding ffies hebben. Aangezien de meeste spelers eerst Locken en dan schieten, duurt het altijd ffies voordat ze eruit springen. Dit heb ik gemerkt en heb het tegen hun gebruikt. Schiet een avril af in de richting van je doel, en als je denkt dat ie in de buut is, HOPPA target locken! De racket zal dan die doel volgen zelfs als ie al is afgevuurd.
[ Voor 42% gewijzigd door DeX op 26-02-2004 02:56 ]
Jammer dat Play.com de SE versie nog niet had.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb Play een mailtje gestuurd. Gevraagd of ze ehm krijgen.Thund3r schreef op 26 februari 2004 @ 09:09:
Ik heb hem gepre-orderd bij Bol.com59E voor de SE, met Tinnen doos en een Headsetje (wil iemand die kopen? die kan toch niet tippen aan mijn 1337ass Plantronics Audio .90
)
Jammer dat Play.com de SE versie nog niet had.
Ik heb ak iemand gezien met een manta op de redeemer torenEmcee schreef op 26 februari 2004 @ 01:17:
Ik vind die manta steeds geiniger worden, kunt er bijna overal mee komen, heb em hier in beide bases even op de snipertower geparkeerd
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken
Als je een area wil seeden kun je beter die spider mine layer pakken, en als je voertuigen wil afmaken kun je beter de avril pakken, dit ding is echt nutteloos.

Verwijderd
Als je op F4 drukt kun je jezelf zien lopen en kun je de view van het voertuig veranderen.
Het is net of je dan aan het spectaten bent maar je loopt daar wel zelf. Wel geinig.
Of is dit al bekend

Jammer dat de koprol nog niet erin zit met het springen. Zou graag willen zien hoe ik het zelf doe.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 11:06 ]
Nou daar ben ik het niet mee eens, als je tegenover een tank staat gooi je er gewoon 5 of 6 op die tank, die blijven dan plakken, en dan detonate je ze met rechtermuisknop. Tank weg.casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 10:42:
Die grenade launcher is echt p00p! wat een kutding.
Als je een area wil seeden kun je beter die spider mine layer pakken, en als je voertuigen wil afmaken kun je beter de avril pakken, dit ding is echt nutteloos.
Die dingen hakken snel door een vijandige node heen. Vooral als je met zijn tween zit te grenaden. Ook lekker voor de powercore natuurlijk.casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 10:42:
Voor de rest gebruik ik hem niet zo.. Die Tank idee vond ik wel wat maar ik heb het nog niet gedaan.
ik geloof ook dat 4 nades al een halve node is
[ Voor 92% gewijzigd door XWB op 26-02-2004 13:57 ]
ik dacht 8 grenades. en het voordeel is dat de node pas under attack komt als je ze af laat gaan. dus met zijn 2'n kan je zo heel snel een node onderuit krijgen.Karp schreef op 26 februari 2004 @ 11:29:
grenades op een leeg voertuig van je tegenstander... en dan laten ontploffen als ze instappen ^_^
ik geloof ook dat 4 nades al een halve node is
had gister ook een lekker potje. goed teamwork, terug gekomen van een verlies.. bijna gewonen. hangt mijn pc
heb nou al 2 hangers gehad. dus maar iets minder ge'oced voor de zekerheid. maar denk toch dat het aan de demo ligt.
de headphone die er bij zit is een logitech headphone. is een redelijk ding, maar vooral bedoelt voor gamen (past wel bij ut2004 dus).
Verwijderd
Dat ziet er spectaculair uit
Ik heb hem gisteravond bij play.com besteld, de 6cd versie [heb geen DVD speler in m'n PC], en heb hem denk ik 25 maart binnen, dus moet me nog even met de demo vermaken en laatste weekje met de wat minder legale versie wat levels verkennen
Hertog_Martin schreef op 26 februari 2004 @ 02:12:
Aan alleen verdedigen heb je namelijk helemaal niets. Als je alleen verdedigt zal het misschien langer duren voordat je game over bent maar om te overleven moet je toch echt een node van het andere team vernietigen
Ik heb al heel vaak mn team gered door snel met de raptor naar de redeemer te gaan en een vijands node te vernietigen. 1 keer hebben we daardoor zelfs gewonnen.
Hebben jullie trouwens al een keer gehad dat je iemand van de rand afgooide?
Keer stond er iemand klaar met de redeemer, en ik knal zo zijwaards met mn raptor die gast van de rand. Kwam er ook groot in beeld te staan van 'Angelus pushed dinges off the edge'
Ik erger me trouwens wel aan mensen die alleen maar de hoogste score willen..
Ik probeer juist steeds te helpen.. met link gun healen, met avril raptor neerhalen wanneer die in gevecht is met raptor van mn eigen team.. en altijd ff zorgen dat de nodes die je al onder controle hebt wel in goede staat blijven door af en toe ff langs te vliegen en te healen.
En ik ben eigenlijk wel dol op luchtgevechten maar dat is niet echt teamspirit (het helpt natuurlijk wel als je vijands raptor uit de lucht haalt maar soms zijn er belangrijkere dingen.
ow en voor degenen die het nog niet wisten:
Als je met de AVRIL een target lock hebt dan moet je rechtermuisknop indrukken en dan blijf je die target volgen en dan gaan de raketten niet gewoon rechtdoor maar op het doelwit af.
Ik doe niet andersDeX schreef op 26 februari 2004 @ 02:50:Even nog over die avril:
Als je een het anti-vehicle-en bent, en je zie je doel, Schiet dan een raket zijn kant op, MAAR: geen lock maken.. Nog niet in ieder geval. Slimme spelers springen ff uit hun voertuig als zedie Lock on melding ffies hebben. Aangezien de meeste spelers eerst Locken en dan schieten, duurt het altijd ffies voordat ze eruit springen. Dit heb ik gemerkt en heb het tegen hun gebruikt. Schiet een avril af in de richting van je doel, en als je denkt dat ie in de buut is, HOPPA target locken! De racket zal dan die doel volgen zelfs als ie al is afgevuurd.
* nero355 is gespecialiseerd in vijanden fraggen met dat ding hij 0wn3d dus gewooncasemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 10:42:
Gewoon heel wijd die dingen wegschieten en succes verzekerd
Verwijderd
(bijna) zelf bedacht
beetje gebruik maken van het terrein, en op het juiste moment 'jumpen'
is ook handig om snel aan de andere kant van de map te komen, de manta is dan volgens mij nog sneller dan de raptor.
ja ik denk ook wel dat hij sneller is, maar bij torlan zit er een enorme berg in het midden waar je met de raptor een stuk beter overheen kan...Emcee schreef op 26 februari 2004 @ 15:28:
[...]
beetje gebruik maken van het terrein, en op het juiste moment 'jumpen'
is ook handig om snel aan de andere kant van de map te komen, de manta is dan volgens mij nog sneller dan de raptor.
Verwijderd
ja je gaat toch geen screenie neerzetten met 0 scoreVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:25:
Blijft grappig dat alleen mensen screens durven te posten van hoge scores.
En natuurlijk niet alle tips moeten erbij, maar alleen de dingen die wij zeg maar de eerste dag ontdekten....Ik snap niets van Onslaught! Hoe werkt het?
Het doel van onslaught is simpel. Vernietig de powercore in de basis van de tegenpartij, daarbij zorgend dat je eigen powercore niet door de vijand vernietigd wordt. Echter, om de powercore van de tegenpartij zit een shield heen. Met een voertuig naar die basis racen en knallen maar heeft dus geen zin. Om het shield van de tegenpartij's powercore weg te halen, moet je door middel van de powernodes verspreid door de map, een weg zien te maken die naar de powercore van de tegenstander leidt. Zodra het shield wegvalt en de powercore vulnerable is, je kan gaan aanvallen. Je kan een powernode naar je eigen team converteren door eroverheen te lopen als er allemaal gele vliebertjes boven zweven, daarna verschijnt er bovenaan een rondje, dan kan je de node gaan chargen. Is de node 100% gecharged dan komt er een rode/blauwe streep uit die de hemel in rijkt, zeg maar
Dit zijn de basics, dan nog enkele tips, zodat je ingame gauw lekker bezig kan zijn:
- Met de secondary van de linkgun, kan je voertuigen en powernodes chargen. Ook kan je als je op teammaten richt die aan het chargen zijn, veel sneller een powernode chargen dan in je eentje!
- SVP ga niet uren bij een node wachten tot bijvoorbeeld de tank of de raptor tevoorschijn komt, terwijl elders in het level powernodes van jouw team verloren gaan.... ook lopend heb je in UT2004 een goede kans.
- Voertuigen hebben meerdere plaatsen, wacht dus even voordat je ervandoor crossed met een manta.
Verwijderd
Nee, maar ik sta echt niet altijd bovenaan of zo. Mensen plaatsen ook nooit scroes die tussenin zitten. Bij mij wisselt het erg. Bij ONS ligt het eraan, soms doe je dingen voor je team waar je geen/minder punten voor krijgt. Sommigen gaan echt LETTERLIJK bij een node staan totdat je klaar bent en nemen dan de punten en rijden weg, zodat jij WEER het werk kunt doen.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:52:
[...]ja je gaat toch geen screenie neerzetten met 0 score
Daarnaast, geven die screens nu een werkelijk beeld neer, zijn die lui echt in iedere game zo goed? Ik niet hoor, ik streef er ook niet naar. Ik kijk ook naar het taalgebruik van de persoon, en OOK naar zijn taalgebruik/actie's als 'ie niet wint zoals schelden/game-exit etc. Maakt verder niet uit, ik heb het zelf niet nodig om mijn ego een beetje bij te werken of zo :)!
ik wordt gek van die n00bs.
Ik ben niet echt goed in knallen, maar een beetje tactisch denken mag ik toch wel van anderen verwachten

Verwijderd
ik kan steeds maar niet op de got server komen.. het is toch gewoon in het begin scherm console openen en dan: "open ip ipnummer" ?casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 16:30:
kan iemand niet een GoT only ONS server opzetten met een pass erop?
ik wordt gek van die n00bs.
Ik ben niet echt goed in knallen, maar een beetje tactisch denken mag ik toch wel van anderen verwachten
Verwijderd
Ik vind het anders best lastig om een screenshot te posten dat ik in het midden sta, want ik sta nooit in het midden maar altijd bovenaan.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:08:
[...]
Nee, maar ik sta echt niet altijd bovenaan of zo. Mensen plaatsen ook nooit scroes die tussenin zitten. Bij mij wisselt het erg. Bij ONS ligt het eraan, soms doe je dingen voor je team waar je geen/minder punten voor krijgt. Sommigen gaan echt LETTERLIJK bij een node staan totdat je klaar bent en nemen dan de punten en rijden weg, zodat jij WEER het werk kunt doen.
Daarnaast, geven die screens nu een werkelijk beeld neer, zijn die lui echt in iedere game zo goed? Ik niet hoor, ik streef er ook niet naar. Ik kijk ook naar het taalgebruik van de persoon, en OOK naar zijn taalgebruik/actie's als 'ie niet wint zoals schelden/game-exit etc. Maakt verder niet uit, ik heb het zelf niet nodig om mijn ego een beetje bij te werken of zo :)!
Ik heb ONS een weekje gespeeld met een vriend, wij 2 staan altijd bovenaan en zitten zo goed als altijd in het winnende team.
Komt gewoon omdat het niveau nog erg laag is over het algemeen.
Ga nu weer lekker Quake3 spelen, speel ONS ut2004 over een maandje of zo wel weer een keer.
Nee, console naar beneden halen en dan Open [IP Address], je moet dus alleen 'Open' typen en dan wat cijfertjesVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:32:
[...]
ik kan steeds maar niet op de got server komen.. het is toch gewoon in het begin scherm console openen en dan: "open ip ipnummer" ?
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 26-02-2004 16:34 ]
Verwijderd
Ja, wat voor foutmelding krijg je?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:32:
[...]
ik kan steeds maar niet op de got server komen.. het is toch gewoon in het begin scherm console openen en dan: "open ip ipnummer" ?
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Mooi, duidelijk en goed geschreven. Je weet meteen waar het over gaat, om toch nog even wat te zeuren:Ramon de Jesus schreef op 26 februari 2004 @ 15:58:
ik heb even een poging gedaan een UT2004 Onslaught guide te maken, voor de allernieuwste nieuwelingen. Ik wil graag commentaar, verbeteringen en suggesties zodat ik deze in de Topicstart kan zetten om zo nieuwelingen wat sneller in het spel te kunnen brengen. Dus... kraak er maar op los!
[...]
En natuurlijk niet alle tips moeten erbij, maar alleen de dingen die wij zeg maar de eerste dag ontdekten....
Staat netter als je de '-' even vervangt met [plain]• 's.
&
U hebt gezocht op vlieber:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Das nog niks eergister zat er een of andere eikel gewoon een paar hele nummers te zingen en nog vals ookVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:42:
En het is ook zo irritand als mensen er doorheen gaan lullen (alleen bullshit zeggen)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Binnenkort nieuwe MMORPG : "Idols OnLine"Copycat schreef op 26 februari 2004 @ 18:00:
[...]
Das nog niks eergister zat er een of andere eikel gewoon een paar hele nummers te zingen en nog vals ook![]()
![]()
tegen de tijd dat ie uit komt heb ik wel geld
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
overmaken bij Bol?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:29:
Ik heb hem bij Dimplus besteld, ik ga het in hun verstiging in Doetinchem ophalen tzt, ik ga niet 2-3 dagen wachten op geldovermaken + opsturen :)! maar ja, lease bakkie, dus dakan er wel vanaf.
je krijgt em opgestuurt met een acceptgiro
Bier, Whiskey en Metal!!
http://www.planetunreal.com/ut2004/vehicles
http://planetunreal.com/ut2004/weapons
Ik had al eerder geprobeert hem te killen op de redeemertower (ik in de rapto, hij op de tower)
toen was ik m ff kwijt, zag ik dat ie naar beneden gesprongen was op zn randje op de helft van de redeemertower.
Dus ik er boven zweven en vol naar beneden.. pancake
En had ook weer iemand van de rand gedouwd terwijl ie de redeemer vast had.
Ook nog CTF geprobeerd.. snapte er nog geen reet van.. wist begod niet waar ik heen moest.
[ Voor 11% gewijzigd door Hertog_Martin op 26-02-2004 19:19 ]
Verwijderd
Nee, overmaken bij dimplus :)!Lord_Mithril schreef op 26 februari 2004 @ 18:30:
[...]
overmaken bij Bol?
je krijgt em opgestuurt met een acceptgiro
Dit topic is gesloten.