Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.928 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Hahahahahha echt melig :) vooral die met die kinderen op schoot bij hun vader haahhahaha

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
casemodderpoel schreef op 25 februari 2004 @ 15:29:
GVD! :(
UT2K4 doet het 2 dagen perfect, en nu ineens crashed ie zomaar...
Zo ver heb ik nou ook weer niet geOC'ed. :?
Helemaal stabiel, maar na een uurtje dan zegt ie *poef* :P
vet vaag....
zal wel komen doordat het nog maar een demo is...
hebben er nog meer mensen last van?
terugklokken dan maar he ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Ramon op 25-02-2004 15:35 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil UT2004 (6cd versie) gaan bestellen via play.com, daar is ie maar 25 euro incl. verzendkosten. Maar is die site te vertrouwen? Ik vind het wel erg goedkoop, hoe kunnen ze dat zo goedkoop maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Shot00022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Shot00023.jpg

FF net op CrispY server gespeelt, best wel leuk. Jammer dat er altijd campers bijzitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
OMG LOL!!! :P
quote: poster
Who cares what everybody says?
<insert atoombomexplosie.gif>
While you camped teh deemer this is what happenend to our power core.
Need i say more :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:39:
[afbeelding]
[afbeelding]

FF net op CrispY server gespeelt, best wel leuk. Jammer dat er altijd campers bijzitten :(
Die eXeC|Panzerfaust is iemand van mij clan :Y)

Zondag oefen match in ONS.. lol tegenstanders zijn n00bs :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:37:
Ik wil UT2004 (6cd versie) gaan bestellen via play.com, daar is ie maar 25 euro incl. verzendkosten. Maar is die site te vertrouwen? Ik vind het wel erg goedkoop, hoe kunnen ze dat zo goedkoop maken...
Ja, Play.com is te vertrouwen. En hoe het zo goedkoop komt? Het is Engeland en de Euro staat momenteel gewoon erg gunstig tegenover munteenheden zoals de pond en de dollar :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:39:
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu nog middenmode maar straaks staa ik boven aan....... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef een keer paar namen van een paar campers... Dan geef ik ze een waarschuwing en als ik ze het nog keer zie doen ban ik ze voor tijdje... 'Cloud' heb ik al een waarschuwing gegeven vanwege campen + 'TeamKill' [hele tijd op eigen team schieten]. Ik ben er zelf nooit zo streng in ik vind dat campen 'part of the game' is maja veel mensen ergeren zich eraan dus ga er toch wat aan doen :). Ik zie zelf bijna nooit mensen campen dus geef me keer paar namen van mensen dan zal ik kijken wat ik kan doen

Btw nice scores alex :) Ik merk wel dat jij een van de betere spelers bent aangezien je bijna elke ronde bovenaan staat [of ja, soms niet bovenaan maar wel hoogste PPH :)].

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Ik heb er onlangs ook voor het eerst gekocht, prima allemaal en inderdaad tegen een hele leuke prijs. Gewoon doen, ik hoor alleen maar goede verhalen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er extra kosten aan verbonden aangezien ik in nederland woon en niet in UK? En wat is de koers op het moment (hoeveel euro is 1 pond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LOL B)

In dit potje vond ik het best slecht gaan alsof ik nog nooit UT had gespeeld met InstaGib maar was wel uiteindelijk met 67 punten beste @ rood 8) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/Shot00023.jpg

Onderste gast met 20 punten :+

/EDIT : Speciaal voor CrispY :

R.I.P.per dus ;)

[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 25-02-2004 17:08 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha dus jij bent posse :)

Ow lama ik ziei het al }:O :D

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
ik krijg helaas nog steeds niet de instagib aan de praat in de linux server.. kan iemand mij misschien uitleggen hoe dat moet want iedereen die het gelukt is werkt met een windows server..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:21
Net ff @ CrispY's serv gespeeld. Dat CTF level sucked met insta. Zeker met zoveel mensen.
Ik had trouwens ook het gevoel alsof er hele lichte lag was. De shockbeam liep iets achter. Zo heb ik best veel mensen gemist en ook mensen geraakt waarvan ik zeker wist dat ze mis moesten zijn.
Heel irritant, mischien het max aantal spelers wat omlaag gooien?

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 17:57:
Net ff @ CrispY's serv gespeeld. Dat CTF level sucked met insta. Zeker met zoveel mensen.
Ik had trouwens ook het gevoel alsof er hele lichte lag was. De shockbeam liep iets achter. Zo heb ik best veel mensen gemist en ook mensen geraakt waarvan ik zeker wist dat ze mis moesten zijn.
Ligt aan jou gozer ;) Die server is erg goed alleen dat CTF level is niet echt leuk helaas maar ja ach .... :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee waarom ze het zo goedkoop kunnen maken. Wellicht omdat ze zo populair zijn dat ze zich lagere winstmarges kunnen veroorloven. Ik heb zelf nog nooit iets bij hun besteld (geen CC), maar wel veel positieve verhalen erover gehoord. Hou wel rekening met een levertijd van ongeveer 8 dagen, aangezien het uit Engeland moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 17:57:
Ik denk dat dat dan toch aan jou ligt... Ja het kan zijn dat er soms een lagstootje is, heb ik zelf ook wel eens, maar grootste deel van de tijd zijn de pings onder de 100 hoor... Het is een jolt uberserver, upload is paar mb/s, en processor is iets van 2,4 ghz dacht ik, dus denk dat ie het wel aankan ;).
http://www.dogsbody.org/u....149.21.118&port=7777

Dat CTF hele tijd draait wil ik ook veranderen, ik wil votemap maja dat kan helaas niet. Meeste mensen schijnen iCTF leukste te vinden dus laat ik het daar maar opstaan, maar ik kan ook mapcycle doen en dus steeds de gametype laten veranderen als je dat wilt maar dat willen andere mensen misschien niet.

Vanavond wil ik er een wachtwoord opzetten en even alleen met GoTters erop, en dan kunnen we in de server even bespreken of we NW of Insta willen en welke gametype.. Zullen we om 19:30 afspreken in #got-clan @ quakenet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb totaal geen problemen met CrispY server,
Server = Goed
Instagib = Goed
CTF = Goed

Ik zou wel max aantal spelers omlaag gooien naar 18 of 16 ofzo, mja server is ook 'bijna' altijd vol. :)
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:37:
[...]

Ik denk dat dat dan toch aan jou ligt... Ja het kan zijn dat er soms een lagstootje is, heb ik zelf ook wel eens, maar grootste deel van de tijd zijn de pings onder de 100 hoor... Het is een jolt uberserver, upload is paar mb/s, en processor is iets van 2,4 ghz dacht ik, dus denk dat ie het wel aankan ;).
http://www.dogsbody.org/u....149.21.118&port=7777

Dat CTF hele tijd draait wil ik ook veranderen, ik wil votemap maja dat kan helaas niet. Meeste mensen schijnen iCTF leukste te vinden dus laat ik het daar maar opstaan, maar ik kan ook mapcycle doen en dus steeds de gametype laten veranderen als je dat wilt maar dat willen andere mensen misschien niet.

Vanavond wil ik er een wachtwoord opzetten en even alleen met GoTters erop, en dan kunnen we in de server even bespreken of we NW of Insta willen en welke gametype.. Zullen we om 19:30 afspreken in #got-clan @ quakenet?
Ik ben er zeker bij om 19:30, ik zou liever geen mapcycle doen, er zijn weinig insta CTF servers (die ook lekekr draaien IMO) mja is jouw server jij mag bepalen >:)
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:38:
Ik vind max 24 players wel leuk eerlijk gezegt, is het lekker druk dus je komt altijd wel iemand tegen, en het maakt het wel spannend :D Soms zie je dan ook dat een team met 3-0 wint, en andere keer is het 0-0 en moet in de OverTime worden beslist wie wint.
Mja, eingelijk ook geen problemen mee, tis wel idd leuk maar MOEILIJK cappen! :P

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind max 24 players wel leuk eerlijk gezegt, is het lekker druk dus je komt altijd wel iemand tegen, en het maakt het wel spannend :D Soms zie je dan ook dat een team met 3-0 wint, en andere keer is het 0-0 en moet in de OverTime worden beslist wie wint.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er zeker bij om 19:30, ik zou liever geen mapcycle doen, er zijn weinig insta CTF servers (die ook lekekr draaien IMO) mja is jouw server jij mag bepalen >:)
Ik doe liever ook geen mapcycle nee, en aan de populaireit van de server te zien vinden de meeste mensen het wel goed zo :P. En als je meedoet kom even naar #got-clan @ quakenet, daar zitten de andere mensen die ook meedoen.
Mja, eingelijk ook geen problemen mee, tis wel idd leuk maar MOEILIJK cappen! :P
Ja true, maja dat maakt het nou juist wel spannend, en zorgt ervoor datje niet om de 3 minuten die map opnieuw moet laden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godlike op CrispY server! voelde heerlijk aan :)
[img=600,480,http://www.dabombe.com/upload/uploads/GODLIKE.jpg]]http://www.dabombe.com/upload/uploads/GODLIKE.jpg[/img]

Oja, tegenwoordig als je goed bent, ben je cheater!! :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/ALEXCHEATLOL.jpg

Toen ging ik maar ff weg, moest iets doen voor me ma :>

Afbeeldingslocatie: http://www.dabombe.com/upload/uploads/OHYES.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:58:
Godlike op CrispY server! voelde heerlijk aan :)
[[url=]http://www.dabombe.com/upload/uploads/GODLIKE.jpg]afbeelding[/url]]

Oja, tegenwoordig als je goed bent, ben je cheater!! :'(
[afbeelding]

Toen ging ik maar ff weg, moest iets doen voor me ma :>

[afbeelding]

:)
Je stond daar te deffen? dan is het niet echt moeilijk om spree's te halen (zeg express geen godlike omdat je daar toch wel wat meer skill/luck voor nodig hebt :P)

Zal nog wel eens checken waarom ik dan die vertraging had, mischien gewoon mn netspeed tehoog ofzo.

Maar dit CTF level vind ik gewoon veels te groot, althans de basis dan. Ik doe er gvd langer over om van de ene naar de andere kant te lopen in dit ctf level dan in Torlan..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaha cool :D. Ik had vanmiddag trouwens ook Double kill - mega kill - ultra kill - monster kill - ludicious (zoiets), niet slecht met insta ;). Dat was toen ik de vlag had en iedereen achter me aankwam, rustig aimen en dan komt het wel weer goed. Ik vind trouwens de teamplay met UT2004 wel goed meestal! Als iemand de vlag heeft loopt er soms een horde van 5 teammates omheen! En die beveiligen dan allemaal een gangetje waar een enemy uit kan komen, en er lopen er een paar voorop en een paar achteraan, en de base clearen zodat flagcarrier veilig naar binnen kan, dat is cool om te zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 19:06:
[...]

Je stond daar te deffen? dan is het niet echt moeilijk om spree's te halen (zeg express geen godlike omdat je daar toch wel wat meer skill/luck voor nodig hebt :P)

Zal nog wel eens checken waarom ik dan die vertraging had, mischien gewoon mn netspeed tehoog ofzo.

Maar dit CTF level vind ik gewoon veels te groot, althans de basis dan. Ik doe er gvd langer over om van de ene naar de andere kant te lopen in dit ctf level dan in Torlan..
Nee, \o/ ik was aan het attacken, ik was Blue en kwam net red base binnen, ik had daarvoor 1 gecapped en ik gong voor de 2e. :)
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:07:
Whaha cool :D. Ik had vanmiddag trouwens ook Double kill - mega kill - ultra kill - monster kill - ludicious (zoiets), niet slecht met insta ;). Dat was toen ik de vlag had en iedereen achter me aankwam, rustig aimen en dan komt het wel weer goed. Ik vind trouwens de teamplay met UT2004 wel goed meestal! Als iemand de vlag heeft loopt er soms een horde van 5 teammates omheen! En die beveiligen dan allemaal een gangetje waar een enemy uit kan komen, en er lopen er een paar voorop en een paar achteraan, en de base clearen zodat flagcarrier veilig naar binnen kan, dat is cool om te zien :).
Mee eens, maar het is ook altijd zo als ik de flag hebt dan heeft de andere team mijn flag ook. Mja ik zie de TP zekers wel, soms cap ik helemaal alleen maar meestal met TP. Ik shake ook altijd als ik met m'n flag over dat bruggetje loopt, ben bang dat ik daar geraakt word. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=20093382,noline]Alex T. schreef op 25 februari 2004 @ 19:08

Ik shake ook altijd als ik met m'n flag over dat bruggetje loopt, ben bang dat ik daar geraakt word. :)
Whaha ja heb ik ook last van, maar als ik wordt beschoten durf ik gewoon niet te bewegen of om te kijken om terug te schieten want ik ben bang dat ik er vanaf val dan.. Daarom ben ik wel blij als er wat teammates om me heen lopen die kunnen de kogels dan voor me opvangen :+, en ja da is wel kut ja, loop ik over dat bruggetje, denk ik 'ah mooi ik ben er bijna, weer een punt erbij voor ons team' en zie ik net over een ander bruggetje net een of ander ventje van de vijand met onze vlag lopen, dat is kut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:22:
[...]

Whaha ja heb ik ook last van, maar als ik wordt beschoten durf ik gewoon niet te bewegen of om te kijken om terug te schieten want ik ben bang dat ik er vanaf val dan.. Daarom ben ik wel blij als er wat teammates om me heen lopen die kunnen de kogels dan voor me opvangen :+, en ja da is wel kut ja, loop ik over dat bruggetje, denk ik 'ah mooi ik ben er bijna, weer een punt erbij voor ons team' en zie ik net over een ander bruggetje net een of ander ventje van de vijand met onze vlag lopen, dat is kut :)
Hehe nou je wil niet weten hoe blij ik was toen ik 1 punt scoorde voor mijn Team dankzij 2 teammates die mij beschermden op die "beruchte" brug :P

Was net niet fout gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 19:57
hehe, supertopic
zit er ook 1 van mij tussen dezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie mischien nog tips voor servers (onslaught) waar je een beetje leuk op kunt gamen zonder dat je scheldende pubers tegenkomt die het woord 'team' alleen ooit eens vaag gehoord hebben ?

<pissed mode>
Ik speelde net een potje, mantra spawnt, ik loop erop af, teammaat begint er doodleuk op te schieten zodat ie verder van me af komt en stapt zelf in.... Of van die gastjes die alleen maar bij de raptor staan te campen.....
Bijzonder irri !
</pissed mode>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:32

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:22:
[...]

Dat is klote ja.. kom je aan lopen zie je de FC van de tegenstander op de brug naast je lopen :X

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 20:21:
Hebben jullie mischien nog tips voor servers (onslaught) waar je een beetje leuk op kunt gamen zonder dat je scheldende pubers tegenkomt die het woord 'team' alleen ooit eens vaag gehoord hebben ?

<pissed mode>
Ik speelde net een potje, mantra spawnt, ik loop erop af, teammaat begint er doodleuk op te schieten zodat ie verder van me af komt en stapt zelf in.... Of van die gastjes die alleen maar bij de raptor staan te campen.....
Bijzonder irri !
</pissed mode>
1 van me reden dat ik ONS niet zovaak speelt (of helemaal niet). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, normaal speel ik zowieso nooit team-based games... Trok me nooit zo... Ik weet nu weer waarom, jammer ik vindt het echt heel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het top van Atari dat de Game ook met wat oudere videokaarten gewoon goed werkt.
Ik heb het idee dat de game nog lichter is dan UT2003.

Ik draai hem op een oud beesie
P4 2.4GHz 533 bus, 512 DDR Videokaart Asus GF 2 TI 64 mb V7700 de luxe

Resl. bijna alles op normaal en werelddetali op hoog.
FPS ong 45 tot 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 21:04:
Mja, normaal speel ik zowieso nooit team-based games... Trok me nooit zo... Ik weet nu weer waarom, jammer ik vindt het echt heel leuk
De bedoeling van teambased normaal is samenwerking.
Teambased op pubs is de rest hersenloos laten rond lopen en op zo'n manier proberen te sturen dat ze nog nuttig zijn ook ;)
Het maakt niet uit hoe groote n00bs er in een team lopen, met een beetje goed sturen kan je nog winnen :P

Daarnet op een ONS pub iedereen gaat direct naar de enemy node 8)7, ik huppel rustig naar onze, capture em en ga door naar de Tank Node. Ondertussen pakken de n00bs standaard de middelste, tegen de tijd dat ze die aan het verliezen zijn kom ik met de tank aanrijden en help een handje :P

Maar ik moet toegeven, met een echt team spelen (met teamspeak en tactics) is veel leuker :)

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 25-02-2004 21:36 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
btw, voor degenen die een hekel aan rembours hebben,
bol.com heeft ut2004 SE ook ;)

alleen staat daar pc-cdrom erbij?? zeker een foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 21:35:
Daarnet op een ONS pub iedereen gaat direct naar de enemy node 8)7, ik huppel rustig naar onze, capture em en ga door naar de Tank Node. Ondertussen pakken de n00bs standaard de middelste, tegen de tijd dat ze die aan het verliezen zijn kom ik met de tank aanrijden en help een handje :P
Mja, I Hear you :)

Ik snap dat nooit zo, ipv met zijn allen, of in twee kleinere teams eerst je eigen nodes even te pakken, met z'n 2en of 3en een node chargen en dan door naar de volgende.....
Nee, gewoon naar locked nodes rennen en dan afvragen waarom je het niet wint 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

aaaaargh!!!
ik word gestoord van al die n00bs op de ONS servers :X
allemaal ieder voor zich knallen... nuttig! :(

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Weet toevallig iemand wat voor headset je eigenlijk bij die limited edition krijgt? Is het een usb headset of een normale want die info vind ik nergens.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 25 februari 2004 @ 21:43:
aaaaargh!!!
ik word gestoord van al die n00bs op de ONS servers :X
allemaal ieder voor zich knallen... nuttig! :(
Erg he...Ik ben bang dat dat hetzelfde verhaal word als U2 XMP.
Nul teamplay en een hoopjes blatende 14 jarige.
Ik hoop dat CTF weer beetje opleeft als de full er is :)

ONS word denk ik alleen leuk in clanverband ; op publics
zie ik de bui al hangen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ONS lijkt me met clanwar erg moeilijk te winnen, als de tegenpartij een goeie taktiek heeft hebben ze binnen paar minuten gewonnen, dus moet je zelf ook wel hele goeie taktiek hebben, dat worden spannende matches denk ik!

Ik zelf vond ONS een leuke gametype, maar speel nu eigelijk bijna alleen nog maar CTF, veel betere teamplay en minder noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je die IG-CTF servers ook herkennen of moet je het echt toevallig weten? Ik ken het bekende tekentje uit UT2k3, herken je het ook gewoon zo met de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:36:
[...]

Erg he...Ik ben bang dat dat hetzelfde verhaal word als U2 XMP.
Nul teamplay en een hoopjes blatende 14 jarige.
Ik hoop dat CTF weer beetje opleeft als de full er is :)

ONS word denk ik alleen leuk in clanverband ; op publics
zie ik de bui al hangen. :/
* collission moet dan alleen nog even een clan zien te joinen :X 8)7
joehoe! wil iemand een triggerhappy Translocator-/Manta-verslaafde hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:54:
Kan je die IG-CTF servers ook herkennen of moet je het echt toevallig weten? Ik ken het bekende tekentje uit UT2k3, herken je het ook gewoon zo met de demo?
Kan nog niet in de demo nee, want Atari is er vanuit gegaan dat niemand instagib in de demo zou/kon spelen, maja men is er dus al achtergekomen hoe het moet. Je kunt op 195.149.21.118 spelen daar zitten veel GoTters, en anders moet je even op het internet naar andere IP'tjes zoeken, of naar de naam van de server kijken meestal staat wel instagib in als de server instagib draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 23:20:
[...]

Kan nog niet in de demo nee, want Atari is er vanuit gegaan dat niemand instagib in de demo zou/kon spelen, maja men is er dus al achtergekomen hoe het moet. Je kunt op 195.149.21.118 spelen daar zitten veel GoTters, en anders moet je even op het internet naar andere IP'tjes zoeken, of naar de naam van de server kijken meestal staat wel instagib in als de server instagib draait.
Ok, maar ik had net wel een paar servers gevonden, ze hadden het 'tekentje' in de browser! Was erg kickuh, maar ik merk doordat ik veel ONS gespeeld heb, ik weer helemal moet wennen. Ik heb ook een tijd zowieso niet gespeeld, maaruh, ik merk wel of dat gewissel de hele tijd effect heeft! Niet dat het me uitmaakt, ik speel toch wel! Shockrifle voelt weer lekker aan nu, heeft iets weg van het UT-IG! veel beter. Ik hoop wel dat ZoomInstagib niet helemaal verdwijnt. Ik kan die skins bijna niet zien aan de overkant van de bridge bijvoorbeeld, schiet iedereen nu maar op goed geluk? Soms zie ik het wel, maar het is vrij pittig :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:43:
ONS lijkt me met clanwar erg moeilijk te winnen, als de tegenpartij een goeie taktiek heeft hebben ze binnen paar minuten gewonnen, dus moet je zelf ook wel hele goeie taktiek hebben, dat worden spannende matches denk ik!
Wij hebben een masterlijke taktiek _/-\o_ :*)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crispy, je server voelt echt lekker aan. Moest alleen weer even wennen aan het insta gebeuren op de iCFT server. >:)
En kan iemand mij ook vertellen hoeveel tekens er max. in je nickname mag. Krijg de mijne er niet helemaal in. Kom 2 tekens tekort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:43:

Ik zelf vond ONS een leuke gametype, maar speel nu eigelijk bijna alleen nog maar CTF, veel betere teamplay en minder noobs.
Half waar. Het leuke aan ONS tactics is dat je alleen het begin, final defense en final offence kan vast stellen. De rest moet je on the fly bedenken.
Maar ik denk dat je heel vaak overtime krijgt, maar dat is zo over aangezien meeste nodes telt :P

Kwa insta hou ik t nog ff bij 2k3, voelt atm nog wat lekkerder aan en ik moet ook wars spelen ermee :P

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 25-02-2004 23:51 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

:?

ik kijk 2 daben niet en ineens is de toppic verdubbeld, sodemieters...

iemand enig idee hie dat zat met die special edition met de headset enzo, komt die naar NL? en wat word de prijs?
voor 60 dollar online incl verzendkosten is het volgensmij nog goedkoper dan in NL met de huidige dollarkoers..... 8)

• Hahn
HKS-Skyline schreef op 25 februari 2004 @ 23:59:

Dus dan besluit je maar om het topic niet door te lezen?
iemand enig idee hie dat zat met die special edition met de headset enzo, komt die naar NL? en wat word de prijs?
voor 60 dollar online incl verzendkosten is het volgensmij nog goedkoper dan in NL met de huidige dollarkoers..... 8)
60 dollar is inderdaad goedkoper dan de €60 die je moet dokken in Nederland voor de SE versie, maar bij Dynabyte kan je 10% korting krijgen → €54 dus. En dan kan je makkelijker terug naar de winkel en heb je 'm ook misschien eerder :)

• Yagermeister
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

HKS-Skyline schreef op 25 februari 2004 @ 23:59:

bij bol staat die voor 59 euro en bij sommige andere websites zelfs nog goedkoper dus ff zoeken hiero :)

-Te huur

• collission
  • Niet online

collission

Lord_Mithril schreef op 25 februari 2004 @ 23:51:
[...]

Half waar. Het leuke aan ONS tactics is dat je alleen het begin, final defense en final offence kan vast stellen. De rest moet je on the fly bedenken.
care to elaborate? :?

• LordMithril
Simpel, het begin staat vast.
Die mensen naar die node, die naar die enz.
vanaf dat punt moet je gaan inspelen op wat er gebeurt en kan je nauwelijks tactics gebruiken.
Ok je kan wat bedenken wat te doen als ze die node pakken enzo maar met alle respawns enzo is dat heel lastig.

Final Offence en Defence (zoals ik ze noem :P) kan je ook tactics voor maken, dit is als de base node van of jou of je tegenstander is gepakt.
Maar voor daar tussen in is heel lastig aangezien er vanalles kan gebeuren.

Bijvoorbeeld, een tactic van "#1 pakt de tank en rijd naar de mid node om daar backup te geven voor de verdere aanval" kan compleet mislopen als je tank direct na het wegrijden word bestookt door een raptor ofzo. In midgame moet je rekening houden met minimaal 3 nodes.
Jouw basenode, jouw tanknode, de midnode en als je mid hebt hun base node.

Ik heb 1x een war ermee gespeeld en een paar keer gewoon 2 mixed clans tegen elkaar, het gaat echt heel anders dan je verwacht.

Op publics word vrijwel altijd via de midnode gespeeld omdat dit het snelste is. Mid is nogsteeds belangrijk met geode spelers maar je moet je tanknodes veel beter in de gaten houden.

[ Voor 9% gewijzigd door LordMithril op 26-02-2004 00:26 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Damn net ff op de server ban Crispy (lekker hoor :7 ) allees er was iemand wel heeeel goed ik zeg niet dat hij cheat maar ik heb zo mijn vermoedens ;)

http://picserver.student....O9CZ9PM02N/picserver.jpeg

(petrus dus he)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 00:50 ]

• collission
  • Niet online

collission

@ Lord_Mithril:
ben ik het niet helemaal mee eens, je kan afspreken wie welke points guard en wie scout met manta's, en wie raptored... enz.
Als iedereen zich bij trainen toelegd op 1 of 2 voertuigen kun je een betere balans bouwen imho.

• LordMithril
casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 00:54:
@ Lord_Mithril:
ben ik het niet helemaal mee eens, je kan afspreken wie welke points guard en wie scout met manta's, en wie raptored... enz.
Als iedereen zich bij trainen toelegd op 1 of 2 voertuigen kun je een betere balans bouwen imho.
True, maar het ligt er aan ook met hoeveel mensen je speelt.
Wij speelden 6v6, dan heb je meestal 4 man nodig om aan te vallen (terwijl er 2 respawnen).
maar ach.. de echte tax komen wel zodra de full version uit is ;)

@s.jay, hoeft geen cheater te zijn hoor.. ik ken een Petrus (al heeft die zn nick meestal anders) en die wil je echt niet voor je hebben met instagib.
Overigens, Het niveau is ook niet bepaald hoog op een pub ;)

[ Voor 17% gewijzigd door LordMithril op 26-02-2004 01:12 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 13:33
Ik vind die manta steeds geiniger worden, kunt er bijna overal mee komen, heb em hier in beide bases even op de snipertower geparkeerd :)
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken :+ (clickable trouwens)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot00013.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Shot00014.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 26-02-2004 01:21 ]

• geemfriek
  • Laatst online: 07-07 12:35
hmmm de redeemer tower heh ?? :? ;)

beetje hoog denkik :X

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 26 februari 2004 @ 01:10:
[...]

True, maar het ligt er aan ook met hoeveel mensen je speelt.
Wij speelden 6v6, dan heb je meestal 4 man nodig om aan te vallen (terwijl er 2 respawnen).
maar ach.. de echte tax komen wel zodra de full version uit is ;)

@s.jay, hoeft geen cheater te zijn hoor.. ik ken een Petrus (al heeft die zn nick meestal anders) en die wil je echt niet voor je hebben met instagib.
Overigens, Het niveau is ook niet bepaald hoog op een pub ;)
oh dan is hij gewoongoed :D en moet ik maar meer oefenen :)

Verwijderd

Emcee schreef op 26 februari 2004 @ 01:17:
Ik vind die manta steeds geiniger worden, kunt er bijna overal mee komen, heb em hier in beide bases even op de snipertower geparkeerd :)
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken :+ (clickable trouwens)

[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe heb je dat geflikt?

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Opzich is het niet zo heel erg als iemand de raptor pakt terwijl zn teams core onder aanval is.

Aan alleen verdedigen heb je namelijk helemaal niets. Als je alleen verdedigt zal het misschien langer duren voordat je game over bent maar om te overleven moet je toch echt een node van het andere team vernietigen

Ik heb al heel vaak mn team gered door snel met de raptor naar de redeemer te gaan en een vijands node te vernietigen. 1 keer hebben we daardoor zelfs gewonnen.

Hebben jullie trouwens al een keer gehad dat je iemand van de rand afgooide?

Keer stond er iemand klaar met de redeemer, en ik knal zo zijwaards met mn raptor die gast van de rand. Kwam er ook groot in beeld te staan van 'Angelus pushed dinges off the edge'

En vanmiddag met de raptop double (road)kill door ff met de raptor over de redeemertower te scheren.

Ik erger me trouwens wel aan mensen die alleen maar de hoogste score willen..

Ik probeer juist steeds te helpen.. met link gun healen, met avril raptor neerhalen wanneer die in gevecht is met raptor van mn eigen team.. en altijd ff zorgen dat de nodes die je al onder controle hebt wel in goede staat blijven door af en toe ff langs te vliegen en te healen.

En ik ben eigenlijk wel dol op luchtgevechten maar dat is niet echt teamspirit (het helpt natuurlijk wel als je vijands raptor uit de lucht haalt maar soms zijn er belangrijkere dingen.

ow en voor degenen die het nog niet wisten:

Als je met de AVRIL een target lock hebt dan moet je rechtermuisknop indrukken en dan blijf je die target volgen en dan gaan de raketten niet gewoon rechtdoor maar op het doelwit af.

• Hertog_Martin
oh, ik zal morgen ook ff voor het eerst CTF gaan spelen (n00b comming your way :P )

Hopen dat ik me beetje kan concentreren met pijn in mn kaak (verstandskies word morgenochten getrokken)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

<--- New Icon Ownage!
Hertog_Martin schreef op 26 februari 2004 @ 02:21:
oh, ik zal morgen ook ff voor het eerst CTF gaan spelen (n00b comming your way :P )

Hopen dat ik me beetje kan concentreren met pijn in mn kaak (verstandskies word morgenochten getrokken)
AI! Sterkte ermee..
Deze CTF map vind ik niet zo super.
Vooral niet voor Insta..

Even nog over die avril:

Als je een het anti-vehicle-en bent, en je zie je doel, Schiet dan een raket zijn kant op, MAAR: geen lock maken.. Nog niet in ieder geval. Slimme spelers springen ff uit hun voertuig als zedie Lock on melding ffies hebben. Aangezien de meeste spelers eerst Locken en dan schieten, duurt het altijd ffies voordat ze eruit springen. Dit heb ik gemerkt en heb het tegen hun gebruikt. Schiet een avril af in de richting van je doel, en als je denkt dat ie in de buut is, HOPPA target locken! De racket zal dan die doel volgen zelfs als ie al is afgevuurd.

[ Voor 42% gewijzigd door DeX op 26-02-2004 02:56 ]

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:15

Pubbert

random gestoord

Ik heb hem gepre-orderd bij Bol.com :) 59E voor de SE, met Tinnen doos en een Headsetje (wil iemand die kopen? die kan toch niet tippen aan mijn 1337ass Plantronics Audio .90 8) )

Jammer dat Play.com de SE versie nog niet had.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• DeX

DeX

Thund3r schreef op 26 februari 2004 @ 09:09:
Ik heb hem gepre-orderd bij Bol.com :) 59E voor de SE, met Tinnen doos en een Headsetje (wil iemand die kopen? die kan toch niet tippen aan mijn 1337ass Plantronics Audio .90 8) )

Jammer dat Play.com de SE versie nog niet had.
Ik heb Play een mailtje gestuurd. Gevraagd of ze ehm krijgen.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Emcee schreef op 26 februari 2004 @ 01:17:
Het is me nog niet gelukt om helemaal bovenop de redeemer toren te komen, dit zal ook wel nooit lukken
Ik heb ak iemand gezien met een manta op de redeemer toren ;)

March of the Eagles

• collission
  • Niet online

collission

Die grenade launcher is echt p00p! wat een kutding. :(
Als je een area wil seeden kun je beter die spider mine layer pakken, en als je voertuigen wil afmaken kun je beter de avril pakken, dit ding is echt nutteloos. :X

Verwijderd

Nog ff wat uitgevonden.
Als je op F4 drukt kun je jezelf zien lopen en kun je de view van het voertuig veranderen.
Het is net of je dan aan het spectaten bent maar je loopt daar wel zelf. Wel geinig. :P

Of is dit al bekend 8)7

Jammer dat de koprol nog niet erin zit met het springen. Zou graag willen zien hoe ik het zelf doe.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 11:06 ]

• Webgnome
nou vind hem niet echt nutteloos.. als is hij niet bijzonder nuttig echt nutteloos vind ik hem nou ook weer niet :P

Strava | AP | IP | AW

• Ramon
casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 10:42:
Als je een area wil seeden kun je beter die spider mine layer pakken, en als je voertuigen wil afmaken kun je beter de avril pakken, dit ding is echt nutteloos. :X
Nou daar ben ik het niet mee eens, als je tegenover een tank staat gooi je er gewoon 5 of 6 op die tank, die blijven dan plakken, en dan detonate je ze met rechtermuisknop. Tank weg.

• DeX

DeX

Die dingen hakken snel door een vijandige node heen. Vooral als je met zijn tween zit te grenaden. Ook lekker voor de powercore natuurlijk.

Voor de rest gebruik ik hem niet zo.. Die Tank idee vond ik wel wat maar ik heb het nog niet gedaan.

• Karp
  • Laatst online: 19:57
grenades op een leeg voertuig van je tegenstander... en dan laten ontploffen als ze instappen ^_^

ik geloof ook dat 4 nades al een halve node is

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Unreal Tournament 2004 Exclusive Screenshots

[ Voor 92% gewijzigd door XWB op 26-02-2004 13:57 ]

March of the Eagles

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Karp schreef op 26 februari 2004 @ 11:29:
grenades op een leeg voertuig van je tegenstander... en dan laten ontploffen als ze instappen ^_^

ik geloof ook dat 4 nades al een halve node is
ik dacht 8 grenades. en het voordeel is dat de node pas under attack komt als je ze af laat gaan. dus met zijn 2'n kan je zo heel snel een node onderuit krijgen.

had gister ook een lekker potje. goed teamwork, terug gekomen van een verlies.. bijna gewonen. hangt mijn pc :(
heb nou al 2 hangers gehad. dus maar iets minder ge'oced voor de zekerheid. maar denk toch dat het aan de demo ligt.

de headphone die er bij zit is een logitech headphone. is een redelijk ding, maar vooral bedoelt voor gamen (past wel bij ut2004 dus).

Verwijderd

Dat ziet er spectaculair uit :D.

Ik heb hem gisteravond bij play.com besteld, de 6cd versie [heb geen DVD speler in m'n PC], en heb hem denk ik 25 maart binnen, dus moet me nog even met de demo vermaken en laatste weekje met de wat minder legale versie wat levels verkennen :*)

• nero355

nero355

Hertog_Martin schreef op 26 februari 2004 @ 02:12:
Aan alleen verdedigen heb je namelijk helemaal niets. Als je alleen verdedigt zal het misschien langer duren voordat je game over bent maar om te overleven moet je toch echt een node van het andere team vernietigen

Ik heb al heel vaak mn team gered door snel met de raptor naar de redeemer te gaan en een vijands node te vernietigen. 1 keer hebben we daardoor zelfs gewonnen.

Hebben jullie trouwens al een keer gehad dat je iemand van de rand afgooide?

Keer stond er iemand klaar met de redeemer, en ik knal zo zijwaards met mn raptor die gast van de rand. Kwam er ook groot in beeld te staan van 'Angelus pushed dinges off the edge'

Ik erger me trouwens wel aan mensen die alleen maar de hoogste score willen..

Ik probeer juist steeds te helpen.. met link gun healen, met avril raptor neerhalen wanneer die in gevecht is met raptor van mn eigen team.. en altijd ff zorgen dat de nodes die je al onder controle hebt wel in goede staat blijven door af en toe ff langs te vliegen en te healen.

En ik ben eigenlijk wel dol op luchtgevechten maar dat is niet echt teamspirit (het helpt natuurlijk wel als je vijands raptor uit de lucht haalt maar soms zijn er belangrijkere dingen.

ow en voor degenen die het nog niet wisten:

Als je met de AVRIL een target lock hebt dan moet je rechtermuisknop indrukken en dan blijf je die target volgen en dan gaan de raketten niet gewoon rechtdoor maar op het doelwit af.
_/-\o_ Met jou kan ik praten d:)b Doe ik zelf ook namelijk ;) En Avril dingetje komt langs op zo'n TIPS loading screen tussendoor is dus wel bekend en bovendien iedere mafkees checkt altijd wel wat dat andere knopje doet :P :+
DeX schreef op 26 februari 2004 @ 02:50:Even nog over die avril:

Als je een het anti-vehicle-en bent, en je zie je doel, Schiet dan een raket zijn kant op, MAAR: geen lock maken.. Nog niet in ieder geval. Slimme spelers springen ff uit hun voertuig als zedie Lock on melding ffies hebben. Aangezien de meeste spelers eerst Locken en dan schieten, duurt het altijd ffies voordat ze eruit springen. Dit heb ik gemerkt en heb het tegen hun gebruikt. Schiet een avril af in de richting van je doel, en als je denkt dat ie in de buut is, HOPPA target locken! De racket zal dan die doel volgen zelfs als ie al is afgevuurd.
Ik doe niet anders :D Erg handig, alleen soms moet je wel zoveel mogelijk langs iemand schieten anders gaat ie per ongeluk locken zeg maar zonder rechtermuisknop ;)
* nero355 is gespecialiseerd in vijanden fraggen met dat ding hij 0wn3d dus gewoon :P >:)

Gewoon heel wijd die dingen wegschieten en succes verzekerd :Y) En bij nodes en voertuigen uiteraard erg handig ;)

Verwijderd

of met zijn 2-en allemaal grenades op een manta plakken, iemand van je eigen team gaat er in zitten, vliegt hem op de vijand af. Vlak voor de vijand springt ie eruit. dan vliegt de manta een stukje door. Als de manta dan bij midden tussen de vijanden staat laten die mannetjes die de grenades erop hebben geplakt de grandes ontploffen, en dan heb je een überontploffing.

(bijna) zelf bedacht :P :9 :Y)

Verwijderd

Net ook maar weer eens een paar minuten gespeeld, geen slechte score lijkt me:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sarj/UT2004.JPG

manta is echt helemaal goud, gewoon veel mensen neer maaien :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 15:25 ]

Verwijderd

Blijft grappig dat alleen mensen screens durven te posten van hoge scores :).

• Emcee
  • Laatst online: 13-09 13:33
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 02:03:
[...]

En hoe heb je dat geflikt?
beetje gebruik maken van het terrein, en op het juiste moment 'jumpen'
is ook handig om snel aan de andere kant van de map te komen, de manta is dan volgens mij nog sneller dan de raptor.

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

Emcee schreef op 26 februari 2004 @ 15:28:
[...]

beetje gebruik maken van het terrein, en op het juiste moment 'jumpen'
is ook handig om snel aan de andere kant van de map te komen, de manta is dan volgens mij nog sneller dan de raptor.
ja ik denk ook wel dat hij sneller is, maar bij torlan zit er een enorme berg in het midden waar je met de raptor een stuk beter overheen kan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:25:
Blijft grappig dat alleen mensen screens durven te posten van hoge scores :).
ja je gaat toch geen screenie neerzetten met 0 score :+

• Ramon
ik heb even een poging gedaan een UT2004 Onslaught guide te maken, voor de allernieuwste nieuwelingen. Ik wil graag commentaar, verbeteringen en suggesties zodat ik deze in de Topicstart kan zetten om zo nieuwelingen wat sneller in het spel te kunnen brengen. Dus... kraak er maar op los!
Ik snap niets van Onslaught! Hoe werkt het?
Het doel van onslaught is simpel. Vernietig de powercore in de basis van de tegenpartij, daarbij zorgend dat je eigen powercore niet door de vijand vernietigd wordt. Echter, om de powercore van de tegenpartij zit een shield heen. Met een voertuig naar die basis racen en knallen maar heeft dus geen zin. Om het shield van de tegenpartij's powercore weg te halen, moet je door middel van de powernodes verspreid door de map, een weg zien te maken die naar de powercore van de tegenstander leidt. Zodra het shield wegvalt en de powercore vulnerable is, je kan gaan aanvallen. Je kan een powernode naar je eigen team converteren door eroverheen te lopen als er allemaal gele vliebertjes boven zweven, daarna verschijnt er bovenaan een rondje, dan kan je de node gaan chargen. Is de node 100% gecharged dan komt er een rode/blauwe streep uit die de hemel in rijkt, zeg maar ;)

Dit zijn de basics, dan nog enkele tips, zodat je ingame gauw lekker bezig kan zijn:
- Met de secondary van de linkgun, kan je voertuigen en powernodes chargen. Ook kan je als je op teammaten richt die aan het chargen zijn, veel sneller een powernode chargen dan in je eentje!
- SVP ga niet uren bij een node wachten tot bijvoorbeeld de tank of de raptor tevoorschijn komt, terwijl elders in het level powernodes van jouw team verloren gaan.... ook lopend heb je in UT2004 een goede kans.
- Voertuigen hebben meerdere plaatsen, wacht dus even voordat je ervandoor crossed met een manta.
En natuurlijk niet alle tips moeten erbij, maar alleen de dingen die wij zeg maar de eerste dag ontdekten....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:52:
[...]ja je gaat toch geen screenie neerzetten met 0 score :+
Nee, maar ik sta echt niet altijd bovenaan of zo. Mensen plaatsen ook nooit scroes die tussenin zitten. Bij mij wisselt het erg. Bij ONS ligt het eraan, soms doe je dingen voor je team waar je geen/minder punten voor krijgt. Sommigen gaan echt LETTERLIJK bij een node staan totdat je klaar bent en nemen dan de punten en rijden weg, zodat jij WEER het werk kunt doen.

Daarnaast, geven die screens nu een werkelijk beeld neer, zijn die lui echt in iedere game zo goed? Ik niet hoor, ik streef er ook niet naar. Ik kijk ook naar het taalgebruik van de persoon, en OOK naar zijn taalgebruik/actie's als 'ie niet wint zoals schelden/game-exit etc. Maakt verder niet uit, ik heb het zelf niet nodig om mijn ego een beetje bij te werken of zo :)!

• collission
  • Niet online

collission

kan iemand niet een GoT only ONS server opzetten met een pass erop?
ik wordt gek van die n00bs.
Ik ben niet echt goed in knallen, maar een beetje tactisch denken mag ik toch wel van anderen verwachten |:(

Verwijderd

casemodderpoel schreef op 26 februari 2004 @ 16:30:
kan iemand niet een GoT only ONS server opzetten met een pass erop?
ik wordt gek van die n00bs.
Ik ben niet echt goed in knallen, maar een beetje tactisch denken mag ik toch wel van anderen verwachten |:(
ik kan steeds maar niet op de got server komen.. het is toch gewoon in het begin scherm console openen en dan: "open ip ipnummer" ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:08:
[...]

Nee, maar ik sta echt niet altijd bovenaan of zo. Mensen plaatsen ook nooit scroes die tussenin zitten. Bij mij wisselt het erg. Bij ONS ligt het eraan, soms doe je dingen voor je team waar je geen/minder punten voor krijgt. Sommigen gaan echt LETTERLIJK bij een node staan totdat je klaar bent en nemen dan de punten en rijden weg, zodat jij WEER het werk kunt doen.

Daarnaast, geven die screens nu een werkelijk beeld neer, zijn die lui echt in iedere game zo goed? Ik niet hoor, ik streef er ook niet naar. Ik kijk ook naar het taalgebruik van de persoon, en OOK naar zijn taalgebruik/actie's als 'ie niet wint zoals schelden/game-exit etc. Maakt verder niet uit, ik heb het zelf niet nodig om mijn ego een beetje bij te werken of zo :)!
Ik vind het anders best lastig om een screenshot te posten dat ik in het midden sta, want ik sta nooit in het midden maar altijd bovenaan.
Ik heb ONS een weekje gespeeld met een vriend, wij 2 staan altijd bovenaan en zitten zo goed als altijd in het winnende team.
Komt gewoon omdat het niveau nog erg laag is over het algemeen.
Ga nu weer lekker Quake3 spelen, speel ONS ut2004 over een maandje of zo wel weer een keer.

• Hahn
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:32:
[...]

ik kan steeds maar niet op de got server komen.. het is toch gewoon in het begin scherm console openen en dan: "open ip ipnummer" ?
Nee, console naar beneden halen en dan Open [IP Address], je moet dus alleen 'Open' typen en dan wat cijfertjes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 26-02-2004 16:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:32:
[...]

Ja, wat voor foutmelding krijg je?

• Twixxx
  • Laatst online: 20:28
mmm ik denk dat ie krijgt connection failed, maar dat komt omdat de server vol is :) heb ik ook last van :D

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Verwijderd

En het is ook zo irritand als mensen er doorheen gaan lullen (alleen bullshit zeggen)

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ramon de Jesus schreef op 26 februari 2004 @ 15:58:
ik heb even een poging gedaan een UT2004 Onslaught guide te maken, voor de allernieuwste nieuwelingen. Ik wil graag commentaar, verbeteringen en suggesties zodat ik deze in de Topicstart kan zetten om zo nieuwelingen wat sneller in het spel te kunnen brengen. Dus... kraak er maar op los!

[...]

En natuurlijk niet alle tips moeten erbij, maar alleen de dingen die wij zeg maar de eerste dag ontdekten....
Mooi, duidelijk en goed geschreven. Je weet meteen waar het over gaat, om toch nog even wat te zeuren:

Staat netter als je de '-' even vervangt met [plain]• 's.

&
U hebt gezocht op vlieber:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
;)

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 17:42:
En het is ook zo irritand als mensen er doorheen gaan lullen (alleen bullshit zeggen)
Das nog niks eergister zat er een of andere eikel gewoon een paar hele nummers te zingen en nog vals ook 8)7 8)7 8)7

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• nero355

nero355

Copycat schreef op 26 februari 2004 @ 18:00:
[...]

Das nog niks eergister zat er een of andere eikel gewoon een paar hele nummers te zingen en nog vals ook 8)7 8)7 8)7
Binnenkort nieuwe MMORPG : "Idols OnLine" :P :+ kunnen ze hun gang gaan :D

• LordMithril
Zo, ook maar even de special limited edition bij Bol besteld :P
tegen de tijd dat ie uit komt heb ik wel geld :+

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik heb hem bij Dimplus besteld, ik ga het in hun verstiging in Doetinchem ophalen tzt, ik ga niet 2-3 dagen wachten op geldovermaken + opsturen :)! maar ja, lease bakkie, dus dakan er wel vanaf.

• LordMithril
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 18:29:
Ik heb hem bij Dimplus besteld, ik ga het in hun verstiging in Doetinchem ophalen tzt, ik ga niet 2-3 dagen wachten op geldovermaken + opsturen :)! maar ja, lease bakkie, dus dakan er wel vanaf.
overmaken bij Bol?
je krijgt em opgestuurt met een acceptgiro :+

Bier, Whiskey en Metal!!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

• Webgnome
wat ik niet begrijp bij het standaard wapen. het heet een a770 maar er staat p95 op :P

Strava | AP | IP | AW

• Hertog_Martin
Hehehe, ik kreeg daarstraks een compliment van iemand over hoe ik 'm gekilled had :)

Ik had al eerder geprobeert hem te killen op de redeemertower (ik in de rapto, hij op de tower)

toen was ik m ff kwijt, zag ik dat ie naar beneden gesprongen was op zn randje op de helft van de redeemertower.

Dus ik er boven zweven en vol naar beneden.. pancake :D

En had ook weer iemand van de rand gedouwd terwijl ie de redeemer vast had.

Ook nog CTF geprobeerd.. snapte er nog geen reet van.. wist begod niet waar ik heen moest.

[ Voor 11% gewijzigd door Hertog_Martin op 26-02-2004 19:19 ]

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 26 februari 2004 @ 18:30:
[...]

overmaken bij Bol?
je krijgt em opgestuurt met een acceptgiro :+
Nee, overmaken bij dimplus :)!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.