Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Volgens mij heb je inderdaad onboard soundchips die al het werk aan de driver(dus: processor) overlaten. Denk dan aan mixen van channels, effecten als eax etc etc. De chip werkt dan alleen als dsp meer niet eigenlijk. Jat die sblive dusjos_zwa schreef op 04 maart 2004 @ 12:23:
mensen ik heb de Hypertreathing funtie van mijn p4 3 ghz uitgezet in de bios, nu nog maar eens even testen. kan een onbaord geluidskaart trouwens ook voor vertraging in fs zorgen ? anders jat ik meteen de sb live 5.1 uit mijn pa's pc
Verder had ik hetzelfde probleem hier, het is grotendeels over nu ik een gig ram in me kast heb gedouwt.. Kost niet zo veel meer.. Van 512 naar 1gig was echt een major goede-upgrade in mijn geval.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Moet je ff checken welke chip en filter het is, dan ff zoeken op GOT, altijd wel wat audiofielen die de verschillen getest hebben.jos_zwa schreef op 04 maart 2004 @ 12:23:
Kan een onbaord geluidskaart trouwens ook voor vertraging in fs zorgen ? anders jat ik meteen de sb live 5.1 uit mijn pa's pc
In mijn geval kwam eruit dat mijn onboard beter is dan SBlive 5.1.
Ja die ATC gast was ik
Ik zag waar jouw route hoort te staan : "FLIGHTPLAN". Wat heb jij in SB dan in dat grote witte vlak geplaatst? duh spreekt voor zich!
[ Voor 8% gewijzigd door ND863 op 04-03-2004 14:20 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
FLIGHTPLANND schreef op 04 maart 2004 @ 13:48:
[...]
Ja die ATC gast was ik
Ik zag waar jouw route hoort te staan : "FLIGHTPLAN". Wat heb jij in SB dan in dat grote witte vlak geplaatst?
Verwijderd
Ik bedoel dus welke namen ik in de aircraft.cfg 's moet zetten zodat de FS ATC deze goed uitspreekt en niet 51 ipv American 51
Met ServInfo kun je alle Voice Callsign's uitlezen:Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:44:
Weet iemand ook een site waar ik alle callsigns kan vinden van de maatschappijen die worden gebruikt in FS?
Ik bedoel dus welke namen ik in de aircraft.cfg 's moet zetten zodat de FS ATC deze goed uitspreekt en niet 51 ipv American 51
Klik hiervoor op het 'A'tje met daarachter het vergrootglas-knopje'.. dan kun je een callsign invullen en dan staat er ook het voicecallsign bij.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
http://www.airlinecodes.co.ukVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:44:
Weet iemand ook een site waar ik alle callsigns kan vinden van de maatschappijen die worden gebruikt in FS?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Ik weet dat het volgens mij al eens eerder is langs geweest, maar ik kan het niet meer vinden. Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen? Ik heb gewoon netjes de Polderbaan in mijn scenery staan.
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Verwijderd
Tik effe ATC models in op avsim en je vind wel vier verschillende zipjes met overzichten...Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 14:44:
Verwijderd
Je hebt nog een landclass file nodig die ervoor zorgt dat er geen rare obstakels op je Polderbaan staan. Hier te downloaden: http://library.avsim.net/...yes&DLID=40869&CatID=Rootdavhor schreef op 04 maart 2004 @ 16:37:
Ik lekker met een vluchtje bezig, kom ik bij de polderbaan, ziet hij er zo uit:
[afbeelding]
Ik weet dat het volgens mij al eens eerder is langs geweest, maar ik kan het niet meer vinden. Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen? Ik heb gewoon netjes de Polderbaan in mijn scenery staan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 16:44 . Reden: verkeerde link ]
Ik vind het wel stoer, dit laat pas echt je kwaliteiten als piloot zien, beetje tussen de bomen door slalommen tijdens het landen...davhor schreef op 04 maart 2004 @ 16:37:
Ik lekker met een vluchtje bezig, kom ik bij de polderbaan, ziet hij er zo uit:
[plaatje]

[ Voor 78% gewijzigd door davhor op 04-03-2004 17:30 . Reden: Type en spellings problemen & oplossing erbij ]
Verwijderd
denken jullie dat t verstandiger is nu de PMDG 737NG te kopen en later die update voor de 800/900 serie of zal ik later het totaal pakket kopen (mocht die komen)
Als ik jou was, zou ik de PMDG nu kopen. Het is echt een genot om in te vliegen. Ik zou niet langer kunnen wachten. De lente loopt immers tot 21 juni. Maar ik denk wel dat ie eerder op de markt komt hoor.jeehaa schreef op 04 maart 2004 @ 17:59:
ik ga t lekker nog eens vragen
denken jullie dat t verstandiger is nu de PMDG 737NG te kopen en later die update voor de 800/900 serie of zal ik later het totaal pakket kopen (mocht die komen)
Aan jou de keuze...ik zou helaas niet zo goed kunnen wachten
Verwijderd

Aangezien LZSH best een populair veld is hier op GoT vraag ik jullie of jullie in vredesnaam weten waar dit aan ligt

^Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 18:28:
Ik downloade vandaag de (uitgebreidere) SID/STAR/APPROACH pakket van LSZH van NavData.at (LSZH_v6.zip) Ik stuitte vervolgens in FS op de volgende error:
[afbeelding]![]()
Aangezien LZSH best een populair veld is hier op GoT vraag ik jullie of jullie in vredesnaam weten waar dit aan ligt![]()
Ik weet niet wat het is....het enige wat ik weet is dat ik het ook heb. Toch een corrupte sid/star
ZH725 kan niet worden gevonden in de lijst van FIXES of in de airac.davhor schreef op 04 maart 2004 @ 18:35:
[...]
^
Ik weet niet wat het is....het enige wat ik weet is dat ik het ook heb. Toch een corrupte sid/star
kun je eens een screenie maken van je fraps instellingen ? en zet je fs nu op 1/2 speed ofzo ?
en hoe krijg je die rode text van je replay weg.. je gaat mij niet vertellen dat je dit zo gevlogen hebt vanaf deze cam positie
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Nee, lag voor de hand dat het daar aan zou liggen. Maar heb jij dan een normale uitgebreide sid/star txt filetje van LSZH? In de standaard versie bestaan alleen RWY 14 en geen STARS oidrellehenk schreef op 04 maart 2004 @ 18:39:
[...]
ZH725 kan niet worden gevonden in de lijst van FIXES of in de airac.

http://www.davhor.nl/lszh.zipVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:21:
[...]
Nee, lag voor de hand dat het daar aan zou liggen. Maar heb jij dan een normale uitgebreide sid/star txt filetje van LSZH? In de standaard versie bestaan alleen RWY 14 en geen STARS oid
Voeg dit toe aan de sidstar file onder FIXESVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:21:
[...]
Nee, lag voor de hand dat het daar aan zou liggen. Maar heb jij dan een normale uitgebreide sid/star txt filetje van LSZH? In de standaard versie bestaan alleen RWY 14 en geen STARS oid
FIX ZH725 COLOCATED KLO 140 16
En onderaan staat dit
APPROACH VORDME34 NAVAID KLO 6000 NAVAID OVERFLY ZH725 SPEED 200
Vervang NAVAID OVERFLY ZH725 door FIX OVERFLY ZH725
Ik hoor wel of het werkt. Als je geen error krijgt, klik dan nog even op VORDME34 en kijk of het plaatje er goed uitziet
Zit ik me hiervoor uit te sloven

Beetje incomplete sidstar file is dat
[ Voor 17% gewijzigd door Floppie op 04-03-2004 19:43 ]
Verwijderd
Ik heb de wijzigingen doorgevoerd die rellehenk adviseerde, ik ga even checken of ik af ben van die error, beide hern, bedanktrellehenk schreef op 04 maart 2004 @ 19:40:
[...]
Voeg dit toe aan de sidstar file onder FIXES
FIX ZH725 COLOCATED KLO 140 16
En onderaan staat dit
APPROACH VORDME34 NAVAID KLO 6000 NAVAID OVERFLY ZH725 SPEED 200
Vervang NAVAID OVERFLY ZH725 door FIX OVERFLY ZH725
Ik hoor wel of het werkt. Als je geen error krijgt, klik dan nog even op VORDME34 en kijk of het plaatje er goed uitziet
[...]
Zit ik me hiervoor uit te sloven![]()
Beetje incomplete sidstar file is dat
Verwijderd
Hebben meer mensen dit? Of weet iemand wat je eraan kan doen?
blijft wel raar, want ik heb geen probleem met die sidstar file.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:50:
[...]
Ik heb de wijzigingen doorgevoerd die rellehenk adviseerde, ik ga even checken of ik af ben van die error, beide hern, bedankt![]()
Had je wel de nieuwste airac?
Verwijderd
Ok... dit heb ik opgelost... maar nu is het probleem dat als ik de flaps uitdoe... dat de motor uitgaat? waar ligt dat nou aan?Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 19:59:
Ik heb ook eindelijk tijd gehad om de nieuwe PSS 3XX te installen... nu wil ik een vlucht maken in de A320... maar nu heb ik dat het FCU panel echt hyper is. Als ik op een knoppie wil drukken dan veranderd de cursus binnen een seconde steeds van een pijltje naar een handje met een + of een -.
Hebben meer mensen dit? Of weet iemand wat je eraan kan doen?
Aan PSSVerwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 20:50:
[...]
Ok... dit heb ik opgelost... maar nu is het probleem dat als ik de flaps uitdoe... dat de motor uitgaat? waar ligt dat nou aan?

Verwijderd
Ja, de 3ivx codec:Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 21:08:
[...]
Mediaplayer 9 geeft codec error, vaker last van met filmpjes. Toch heb ik nieuwste versie bij windowsupdate en codec pack evens van de windowsupdate.![]()
Iemand suggestie
http://www.3ivx.com/
Verwijderd
Dan zitten er symbolen in je FPL die niet geslikt worden. Post hier eens wat je gefiled hebt.Hyp3rman schreef op 04 maart 2004 @ 22:18:
Ik zit nu in vatsim, probeer met squawkbox een fp te filen, maar geeft steeds errror: syntax in packet send. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? ik gebruik de SB host module in FS, niet de losse.
Ik heb wel een idee jaHyp3rman schreef op 04 maart 2004 @ 22:18:
Ik zit nu in vatsim, probeer met squawkbox een fp te filen, maar geeft steeds errror: syntax in packet send. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? ik gebruik de SB host module in FS, niet de losse.
Zorg ervoor dat alle velden correct zijn ingevuld en dat je je flightplan zonder enters invult
- Is er een up to date navdata te krijgen voor die ariebus-fmc ??
- en last but not least hoe haal je een disco uit je flightplan ?
Dit zal allemaal wel ergens in de manual staan, maar wil ff snel de lucht in anders skiet het niet op
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Gilly, euh traffic in sight?

Verwijderd
Coole pics Gilly!!!!! Ziet eruit alsof het pss panel bij jou naar wens werkt... Ik zal je een dezer dagen eens contacten op msn...Gilly schreef op 04 maart 2004 @ 22:55:
2e pogina EGKK - LHBP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja
Gelukkig heeft PSS geen TCAS, teminste geen echte, dus hoef je ook niet uit te wijken.

Die missed approach route, heb je die zelf erin gezet, of zit ie standaard in de STAR die je selecteerd?
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Zelf, SID/STAR Dbase gebruik ik zelden. In dit geval de SID wel vanaf EGKK was me teveel werk om 8uur vanochtend. Het voordeel van zelf erin zetten vind ik dat ik weet dat het goed gaat en dat ik weet wat er gaat gebeuren. Zo'n route kun je gewoon onder de runway door typen trouwens.weststar schreef op 04 maart 2004 @ 23:18:
ff vraagje:
[afbeelding]
Die missed approach route, heb je die zelf erin gezet, of zit ie standaard in de STAR die je selecteerd?
Prrrima, bedanktGilly schreef op 04 maart 2004 @ 23:22:
[...]
Zelf, SID/STAR Dbase gebruik ik zelden. In dit geval de SID wel vanaf EGKK was me teveel werk om 8uur vanochtend. Het voordeel van zelf erin zetten vind ik dat ik weet dat het goed gaat en dat ik weet wat er gaat gebeuren. Zo'n route kun je gewoon onder de runway door typen trouwens.
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
volgensmij is dit gewoon op 2x afgespeeldjos_zwa schreef op 04 maart 2004 @ 19:14:
[...]
kun je eens een screenie maken van je fraps instellingen ? en zet je fs nu op 1/2 speed ofzo ?
en hoe krijg je die rode text van je replay weg.. je gaat mij niet vertellen dat je dit zo gevlogen hebt vanaf deze cam positie
Tot en met overstekende konijnen op de taxiway toe !!!
Ow ja en omdat je er toch niet was Noof ... je dwong me tot winglettip-vrijen met Nealzie deze keer hoor....sorry

en een pic van Niels (dat was een eis om ATC te krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 05-03-2004 00:33 ]
Oke dan snap ik het welrellehenk schreef op 04 maart 2004 @ 22:46:
[...]
Ik heb wel een idee ja
Zorg ervoor dat alle velden correct zijn ingevuld en dat je je flightplan zonder enters invult
ik word gecleared voor de NARIX approach, zegtie spd en alt is all yours, maar als ik het goed begrijp heeft NARIX strakke alt en spd restricties, net als de artipc1C transition?Jochem schreef op 04 maart 2004 @ 23:52:
nauwkeurige radar van EHAA. Ik zag dat konijn al aarzelen in de berm, totdat die dus overstak he.. pff ging net goed.
ennum, alstie nou zegt cross 18c at W3, moet ik er meteen vanuit gaan cleared to cross? want ik dacht dattie dan eigenlijk alleen aangeeft waar je moet gaan crossen... ik zeg zelf altijd clrd to cross 18C at W3... maargoed, wie legt het me uit?
zeg valt t je op dat het spiegelbeeld in je engine kast verkeerd om is
detail
Vond het wel een leuk detail van Ben Hewit, maar nu niet meerjeehaa schreef op 05 maart 2004 @ 00:21:
[...]
zeg valt t je op dat het spiegelbeeld in je engine kast verkeerd om is
detail
Hahahaa ik heb t verhaal gehoordJochem schreef op 04 maart 2004 @ 23:52:
nauwkeurige radar van EHAA. Ik zag dat konijn al aarzelen in de berm, totdat die dus overstak he.. pff ging net goed.
Niels "cross 18C at W3" Wat snap u niet van deze woorden?
In principe bedoelde de VKLer dat hij alle restricties 'released' die hij gegeven heeft. Daarbij moet je natuurlijk wel de voorgeschreven approach plate volgen. Daarin staan inderdaad minima en altitude crossing aangegeven.nealzie schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
[...]
ik word gecleared voor de NARIX approach, zegtie spd en alt is all yours, maar als ik het goed begrijp heeft NARIX strakke alt en spd restricties, net als de artipc1C transition?
ennum, alstie nou zegt cross 18c at W3, moet ik er meteen vanuit gaan cleared to cross? want ik dacht dattie dan eigenlijk alleen aangeeft waar je moet gaan crossen... ik zeg zelf altijd clrd to cross 18C at W3... maargoed, wie legt het me uit?
Vergelijk het met het witte bord met grijze diagonale strepen: "Einde van alle hiervoor aangegeven verboden". Je moet nog wel steeds max 120 rijden en je mag niet rechts inhalen en dat soort zaken.
De vraag is natuurlijk of de VKL dit had hoeven zeggen. En dat is niet geheel duidelijk. De VKLer in kwestie is slechts een mens (oh ja joh?), misschien was het overbodig.
Een cleared NARIX approach betekend dat de obstacle clearance bij de piloot ligt en dat hij aan de NARIX approach mag beginnen met inachtname van alle minima die daarbij zijn aangegeven.
2e deel. Wat de VKLer bedoelde is te zeggen: KLM1197 (You are cleared to) cross (the runway) 18C at (intersection) WISKEY 3 (and report vacated to ground, frequencie 121.8)
Maar de tekst tussen de haken wordt vaak vanwege R/T load weggelaten. Verder is het de discussie waar je clearance limiet ligt. In principe is het in Europa zo dat als de VKL aangeeeft taxi to D22, dat je dan alle tussenliggende runways mag crossen. Het is wel liev (tm) om niet zo maar RWYs te crossen en dit inderdaad te vragen. Op schiphol is het crossen van een RWY dus onderdeel van de taxi-instructie. "taxi D22, cross 18c at W3, proceed via the south." Alleen als de VKL duidelijk hold short 18c erin zegt moet je deze instructie met hold short teruglezen en natuurlijk de hold short reporten als je short voor het hold shorten aangekomen bent. Anyway, dat is wel erg detail. Maar ik weet dat er mensen hier van houden.
AIbridge werkt top in de PSS hoor.Gilly schreef op 04 maart 2004 @ 23:17:
[...]
Ja
Gelukkig heeft PSS geen TCAS, teminste geen echte, dus hoef je ook niet uit te wijken.
Als je de PSS Airbus-reeks bedoelt: Die heeft toch alleen traffic alert, geen resolution advise/advisory (wat was het ook weer?)...
(Wat mij betreft compleet genoeg)
Wil iemand hier nog op reageren? Wil het graag weten namelijk.Andre21 schreef op 02 maart 2004 @ 14:23:
Mensen,
Ik speel nu Fs2k2, maar wil graag FS2k4 spelen.
Kan ik dit wel met mijn:
P III 866
512 MB Ram
Radeon 9600 SE (128mb)
?
En ik hoorde dat er voor FS2k4 nog geen goede AFCAD's zijn. Is dat zo?
Blender....
Verwijderd
ik heb met dezelfde proc, 256mb, en een geforce2MX fs2k4 gespeeld, en dat was uhm..... te doen... min of meerAndre21 schreef op 05 maart 2004 @ 12:20:
[...]
Wil iemand hier nog op reageren? Wil het graag weten namelijk.
maar ik denk, aangezien jij het dubbele aan ram hebt, en een veel betere videokaart, dat het zeker wel te doen is, alleen zul je niet álle grafische pracht mogen genieten
helemaal duidelijkJochem schreef op 05 maart 2004 @ 00:42:
[...]
In principe bedoelde de VKLer dat hij alle restricties 'released' die hij gegeven heeft. Daarbij moet je natuurlijk wel de voorgeschreven approach plate volgen. Daarin staan inderdaad minima en altitude crossing aangegeven.
Vergelijk het met het witte bord met grijze diagonale strepen: "Einde van alle hiervoor aangegeven verboden". Je moet nog wel steeds max 120 rijden en je mag niet rechts inhalen en dat soort zaken.
De vraag is natuurlijk of de VKL dit had hoeven zeggen. En dat is niet geheel duidelijk. De VKLer in kwestie is slechts een mens (oh ja joh?), misschien was het overbodig.
Een cleared NARIX approach betekend dat de obstacle clearance bij de piloot ligt en dat hij aan de NARIX approach mag beginnen met inachtname van alle minima die daarbij zijn aangegeven.
2e deel. Wat de VKLer bedoelde is te zeggen: KLM1197 (You are cleared to) cross (the runway) 18C at (intersection) WISKEY 3 (and report vacated to ground, frequencie 121.8)
Maar de tekst tussen de haken wordt vaak vanwege R/T load weggelaten. Verder is het de discussie waar je clearance limiet ligt. In principe is het in Europa zo dat als de VKL aangeeeft taxi to D22, dat je dan alle tussenliggende runways mag crossen. Het is wel liev (tm) om niet zo maar RWYs te crossen en dit inderdaad te vragen. Op schiphol is het crossen van een RWY dus onderdeel van de taxi-instructie. "taxi D22, cross 18c at W3, proceed via the south." Alleen als de VKL duidelijk hold short 18c erin zegt moet je deze instructie met hold short teruglezen en natuurlijk de hold short reporten als je short voor het hold shorten aangekomen bent. Anyway, dat is wel erg detail. Maar ik weet dat er mensen hier van houden.
de reden dat hij dat zei van alt is yours enzo, was omdat hij me al geclrd had voor NARIX, alleen zat ik te slapen, dus ik kijk op mn approach plate... hmm, ik moet naar 4000, owh, uhm, nou, maar ff vragen
vandaar, was dus meer mijn fout dan de zijne
mijn ervaringen met deze vkl'er zijn iig meer dan goed geweest altijd
Verwijderd
Hij zal het zwaar hebben!Andre21 schreef op 05 maart 2004 @ 12:20:
[...]
Wil iemand hier nog op reageren? Wil het graag weten namelijk.
Aangezien Nealzie het is gelukt, zal het wel goed gaan he! Hoe zit het trouwens met die AFCAD's wat ik nog vroeg?nealzie schreef op 05 maart 2004 @ 12:27:
[...]
ik heb met dezelfde proc, 256mb, en een geforce2MX fs2k4 gespeeld, en dat was uhm..... te doen... min of meer
maar ik denk, aangezien jij het dubbele aan ram hebt, en een veel betere videokaart, dat het zeker wel te doen is, alleen zul je niet álle grafische pracht mogen genieten
Ik wil wel graag weer lekkere drukke vliegvelden enz..
Blender....
Heb mijn AMD XP2000 vervangen door een XP3000.
Want het wordt wel steeeds zwaarder met FS2004.
Want zeker als je veel pay/freeware airports er in gooi.
Dan kan het aardig gaan trekken aan je fps.
En nu maar hopen dat ik het ga merken.
Want een Xp3000 met 1 gig Ram moet nu toch wel even voldoende zijn voor FS.
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 05-03-2004 13:35 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd
Als je veel AI gaat doen, zal het een stuk lastiger worden op je bakkie. Ik denk dat Nealzie daarover mee kan praten, want hij vliegt meestal online en dus geen ai....alleen andere online simmers, maar die hoeveelheid is niet te vergelijken met AIAndre21 schreef op 05 maart 2004 @ 13:14:
[...]
Aangezien Nealzie het is gelukt, zal het wel goed gaan he! Hoe zit het trouwens met die AFCAD's wat ik nog vroeg?
Ik wil wel graag weer lekkere drukke vliegvelden enz..
man, een basic mobo'tje voor 80€ en een 2500+ voor 99€ND schreef op 05 maart 2004 @ 13:35:
OMG en ik zit nog steeds met een Duron 1200Mhz![]()
gelukkig trekt ASRC er niet zo hard aan
een goede koeler voor 15€
flink overclocken (nou, flink, die 2500+ zijn tegenwoordig gelocked, dus alleen FSB) naar 3200+!
als je niet uitkijkt dump ik nog wat voor je deur, om nu nog met zo'n proc te zitten man, sjeezus
Verwijderd
AMD Dondervogel 1400MHznealzie schreef op 05 maart 2004 @ 13:55:
[...]
man, een basic mobo'tje voor 80€ en een 2500+ voor 99€
flink overclocken (nou, flink, die 2500+ zijn tegenwoordig gelocked, dus alleen FSB) naar 3200+!
als je niet uitkijkt dump ik nog wat voor je deur, om nu nog met zo'n proc te zitten man, sjeezus

Moet je me adres hebben?
Verwijderd
Ik zit met een Athlon 1,4 Ghz, en ik moet zeggen, hij hij het goed volND schreef op 05 maart 2004 @ 13:35:
OMG en ik zit nog steeds met een Duron 1200Mhz![]()
gelukkig trekt ASRC er niet zo hard aan
Om vervolgens over een half jaar wéér een nieuwe upgrade te doen voor FS?nealzie schreef op 05 maart 2004 @ 13:55:
[...]
man, een basic mobo'tje voor 80€ en een 2500+ voor 99€

* Nd wacht op de patch van aviograsf PMD747... btw PIC767V2 gaat volgens mij nog een heeeeeeeeeeeeeeeele tijd duren. Er zit niet echt veel schot zo van de makers te horen
Verwijderd
Das waar ja, het zijn nog best krachtige beestjes die 1400Mhz.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 14:34:
[...]
Ik zit met een Athlon 1,4 Ghz, en ik moet zeggen, hij hij het goed vol
Ik ga nog een extra half jaartje wachten denk ik voor een upgrade, zodat de overstap nog wat groter wordt. Alles draait nog prima hier
Verwijderd
Heb op internet al gezocht maar er zijn meer mensen die uit een P4 niet halen wat ze ervan zouden mogen verwachten in combinatie met FS2004.
Verwijderd
20-25 is een prima range voor je FS!! Als het hoger wordt zie je volgens mij niet heel veel verschil en vreet onnodig veel van je proc.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:00:
Snap er niks van, draai hier met een P4 2,553 GHz met 512 RIMM, ASUS TI4400 en dan nog krap 20-25 fps halen, zelfs in de lucht. Moet ergens iets zijn wat het hele zaakje vertraagt maar wie kan mij een gouden tip geven.
Heb op internet al gezocht maar er zijn meer mensen die uit een P4 niet halen wat ze ervan zouden mogen verwachten in combinatie met FS2004.
Verwijderd
En heb bijna geen details open staan.
Met 2002 kon ik alles bijna open zetten.
Na 2 maanden stoeien met 2004 ga ik weer terug naar 2002 vanavond...
Verwijderd
Ik draai hier FS met 512MB SDRAM (133mhzVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 16:00:
Snap er niks van, draai hier met een P4 2,553 GHz met 512 RIMM, ASUS TI4400 en dan nog krap 20-25 fps halen, zelfs in de lucht. Moet ergens iets zijn wat het hele zaakje vertraagt maar wie kan mij een gouden tip geven.
Verwijderd
Ga lekker terug naar 2002 en die tweak ik wel weer en dan ziet ie er net zo uit als 2004 alleen met veel meer fps.
Thnx anyway.
Verwijderd
1)AI planes
2)Autogen
3)3D clouds
Wat heb ik nog nooit gebruikt?
AI planes
Autogen
Jammer dat 3d clouds ook zoveel aan je cpu trekt, tis wel mooier dan 2d simple clouds
[ Voor 54% gewijzigd door ND863 op 05-03-2004 17:39 ]
het belangrijkste is ook eigenlijk nog een stabiele fps! zorgt voor veel meer soepelheid
ik kan me nog herinneren, dat ik een keer met nofri 18R circling 24's deed, en dat ik echt dat soaring gevoel kreeg, dat je door de lucht gleidt... heerlijk...
dus ik zou zeggen... gewoon locken op 23 ofzo! ik hebben zelf op 20gelocked, en ben zeer tevreden... het voordeel is dus, dattie de rest van je power alvast andere dingen gaat laden zodat je geen gekke drops kan krijgen
Verwijderd
Landing ging ietwat anders dan gepland
Enjoy

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 19:57 ]
Verwijderd
Nice shots Bart, maar ik kan me toch herinneren dat je vanaf EHRD wilde gaan. Ik heb tenminste je request voor dat FP op verschillende fora zien staan....Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 19:56:
Even wat pics, EHAM-DAAG (Algiers) met de PMDG 737-600![]()
Landing ging ietwat anders dan geplandNiettemin was de center-line een feit
Vergeef me op het eind de replay - en een enkele keer pause balk
![]()
![]()
Enjoy![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Een F-14 met eigen cockpit, virtual cockpit etc. Bovendien is het freeware.
Eerlijk gezegd vind ik deze F14 mooier dan de Lago F16 bijvoordbeeld.
De plaatjes spreken voor zich:

Wat denken jullie ervan?
Verwijderd
Linkje? Wil em zelf ook wel even testen.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 20:56:
Op zoek naar militaire vliegtuigen voor FS2004, heb ik een echt pareltje gevonden op simvation.com.
Wat denken jullie ervan?
Plaatjes zien er
Verwijderd
Sorry, vergeten te postenVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:04:
[...]
Linkje? Wil em zelf ook wel even testen.
Plaatjes zien eruit.

http://63.217.28.218/files/1military/f14bfs9a.zip
Verwijderd
Last minute toch gekozen voor EHAMVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 20:45:
[...]
Nice shots Bart, maar ik kan me toch herinneren dat je vanaf EHRD wilde gaan. Ik heb tenminste je request voor dat FP op verschillende fora zien staan....
Ik denk.................ik denk .................dat we ook t panel + virtual cockpit eerst moeten zienVerwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 20:56:
Op zoek naar militaire vliegtuigen voor FS2004, heb ik een echt pareltje gevonden op simvation.com.
De plaatjes spreken voor zich:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat denken jullie ervan?
Turn left heading for base? Wat is dan de heading die ik moet gaan vliegen als de expected Rwy 06 is?
Hier stond in een lang verhaal, dat ik bij een andere approach een hdg 150 hoorde
[ Voor 98% gewijzigd door davhor op 05-03-2004 22:23 ]
150davhor schreef op 05 maart 2004 @ 22:08:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat het volgende betekend:
Turn left heading for base? Wat is dan de heading die ik moet gaan vliegen als de expected Rwy 06 is?
Left base = RWY + 90 (of RWY - 270)
Right base = RWY - 90 (of RWY + 270)
"Base" is letterlijk het laatste stuk voor de final approach in een circuit, haaks op de heading van de baan. Meestal gebruikt ATC dat om je te zeggen dat je de ILS/LOC bijna mag gaan intercepten
[ Voor 41% gewijzigd door Tsuru op 05-03-2004 22:18 ]
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
davhor schreef op 05 maart 2004 @ 22:08:
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 22:13 . Reden: wat hier stond was fout ]
Verwijderd
Ziet er leuk uit, alleen ik kan scherpere bochten maken met een B747 van POSKY dan met dit ding. Elke keer aircraft overstressed. Maar verder leuk ding! Kun je goed de AI planes mee bij houden en de ATC mee gek maken.Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:21:
[...]
Sorry, vergeten te posten![]()
http://63.217.28.218/files/1military/f14bfs9a.zip
Inderdaad de heading word erbij gegeven (bij IFR it is). Bij VFR krijg je "turn baseleg runway xx" een heading is niet nodig omdat het een VFR vlucht is => visueeldavhor schreef op 05 maart 2004 @ 22:08:
edit:
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 17:25:
Met alle respect, minder vretende textures heb ik al geinstalleerd en 20 fps vind ik niet fijn vliegen, met 2002 vloog ik gem. tussen 40-50 en dan voelt het wel "As real as it gets".
Ik denk dat jeroen747 te goede ogen heeft, hij kan meer zien dan de gemiddelde mens... (limited tot 25 fps..) Leuk linkje over FPS in games...nealzie schreef op 05 maart 2004 @ 18:39:
sorry hoor, maar als jij 20-25 fps niet soepel vind
het belangrijkste is ook eigenlijk nog een stabiele fps! zorgt voor veel meer soepelheid
ik kan me nog herinneren, dat ik een keer met nofri 18R circling 24's deed, en dat ik echt dat soaring gevoel kreeg, dat je door de lucht gleidt... heerlijk...
dus ik zou zeggen... gewoon locken op 23 ofzo! ik hebben zelf op 20gelocked, en ben zeer tevreden... het voordeel is dus, dattie de rest van je power alvast andere dingen gaat laden zodat je geen gekke drops kan krijgen
http://www.daniele.ch/school/30vs60/30vs60_1.html
en als je er echt meer over wilt weten...
http://www.acm.org/crossroads/xrds3-4/ellen.html
Verwijderd
Here it isND schreef op 05 maart 2004 @ 21:43:
[...]
Ik denk.................ik denk .................dat we ook t panel + virtual cockpit eerst moeten zien
Panel:

Virtual Cockpit: Night vision

Virtual Cockpit Left

Virtual Cockpit Right

Take Off

Night Vision: LIML

Dit topic is gesloten.