Martinair nu verwacht ik ook pics van jouw kant
Shit zeg, heb ik weer. Ik spring op ACC, om APP te helpen. BAM meteen kom ik een inbound peak, 4 die richting SUGOL moeten, 1 die back divert EHAM doet, 2 richting ARTIP, naar 06. Dat oosterlijk gedeeltje is een vak apart hoor

Eentje vanuit TOPPA, 1 vanuit LAMSO en 2 vanaf REDFA moesten samengevoegd worden. Ik heb goed gegokt, en het vele ATCen op ACC word hier dan beloond. Eerst 1 voor 1 de speeds laten opnoemen. KLM711 (text

) mocht als eerste, dct SUGOL expect 06, speed not less then 320kts pls. KLM1435 report speed, ok speed 320 or more. DAL38, speed 280 or less. En nog eentje achter KLM1435 maar die kon achter de DAL aanschuiven. Als klap op de vuurpijl gaat APP offline wegens technische problemen. Ehm ja shitzooi dus min of meer. Ik spring er (weer) precies midden in actie en belangrijk is dan ook zo snel mogelijk zaken op orde stellen. Wat is er? Wat wil ik? Waar wil ik? Wanneer wil ik? Wie nog meer wilt? Het zaakje bij SUGOL was zo goed als geregeld, echter kan je beter safe dan sorry spelen. Mensen vanaf SUGOl moesten ook nog van highspeed naar 250kts reducen. KLM1435 speed 250, you are number 4. SAS549 After ARTIP to SPL, speed 250, you are number. EU741 (die ging ff van de radar, en zat vooraan t treintje sugol!

) speed 220. Dal38 speed 250 or less, need some space between you and the proceeding, following a 737. Even later, DAL38 speed 220. En weer even later (nog vóór sugol) speed back to 200 kts, you are number 6!. Er moest nog iemand tussen je voorgaande, komend vanaf ARTIP, en je voorganger KLM1435 moest dus ook terug, 220kts. 60/70 regel hier 3x toegepast, outbounds nemen geen contact me me op

gelukkig dat tower zeker van FL60 was dat was mooi geregeld dus.
Uiteindelijk toch een mooi resultaat voor de approach. (kan beter, maar hey ik heb nog meer te doen dan alleen TMA er mooi uit te laten zien) Er zat gemiddeld 5 mijl tussen de kisten op final. DAL38 was de enige dat nog number 3 on final kreeg, de rest was nrtje 2. Toch nog 1 go-around gehad, "expect late landing clearance" nouja die kreeg hij niet maar wel een g/a aan zn broek. Raar, er zat dikke 6 mijl tussen hem en de voorganger. (je moet natuurlijk niet op 06 en dan bij S7 vacaten

) Een rechter circuit, met daarachter PH-KVA in een Fokkerrrrrrrr, Fokker 50 it is, een short approach. Beetje fout gevectored van mij. De piloot was enthousiast dus dat maakt alles goed (toch?

) en ik bood een visual approach aan, en dat ging helemaal goed!
Mooi mooi! Volgende keer hoop ik echter net voor de actie online te zijn. 4 mensen in een on-onderbroken treintje de TMA insturen en dan hopen op geluk dat er nog een andere kist ergens tussen moet is niet echt............ehj ja safe
enige typo's zijn voorbehouden, ik ben doodop