Vluchten kunnen duren van 20 minuten tot 14 uur (Good old PIC762
Maar je vroeg om het gemiddelde. Ik denk dat ik er met 80-90 minuten niet ver naast zit?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Vluchten kunnen duren van 20 minuten tot 14 uur (Good old PIC762
Verwijderd
Kun je zelf eigenlijk bepalen.
Verwijderd
Verwijderd
En toen was er de PolderbaanVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:32:
Misschien een domme vraag hoor, maar hoe is het mogelijk om goed online te vliegen met fs9 als schiphol daar niet eens de 5de baan heeft??![]()
Gesteld dat je vanaf Schiphol wilt vliegen uiteraard
http://www.dutchvacc.nl/download2.html#variousVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:39:
[...]
En toen was er de Polderbaan![]()
http://www.dutchvacc.nl/frames.html
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Verwijderd
Laat die jongen ook wat leren over online vliegen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik doe wel meerdluca schreef op 20 januari 2004 @ 21:58:
Van het PMDG-forum:
"PMDG Groupflight"
Fri Jan-16-04 12:14 PMby Art Vandalay
We are planning to make a big groupflight of all the proud PMDG-owners for the SAG-Area (Switzerland-Austria-Germany) in the VATSIM-Network.
The Flight will take place on Saturday, 31th of January and consist of 2 legs from/to the three capital citys:
LOWW - Vienna/Austria -> LSZH - Zurich/Switzerland -> EDDB -Berlin(Schoenefeld)/Germany ##departure at LOWW is 1900 Zulu.
Everyone is invited to join and maybe some other countrys will make their own PMDG-Groupflight from/to their capital city.
Lets get the sky full of PMDGs! -> 31.01.2004 -> its PMDG-Day!
http://forums.avsim.net/d...35283&mesg_id=35283&page=
Hell, why not
: met een hele groep ertussen knallen en voor totale chaos
zorgen met onze vlucht LOWW-EHAM
![]()
Misschien laten die betatesters zich een keer ontmaagden op vatsimrdluca schreef op 20 januari 2004 @ 21:58:
Van het PMDG-forum:
"PMDG Groupflight"
Fri Jan-16-04 12:14 PMby Art Vandalay
We are planning to make a big groupflight of all the proud PMDG-owners for the SAG-Area (Switzerland-Austria-Germany) in the VATSIM-Network.
The Flight will take place on Saturday, 31th of January and consist of 2 legs from/to the three capital citys:
LOWW - Vienna/Austria -> LSZH - Zurich/Switzerland -> EDDB -Berlin(Schoenefeld)/Germany ##departure at LOWW is 1900 Zulu.
Everyone is invited to join and maybe some other countrys will make their own PMDG-Groupflight from/to their capital city.
Lets get the sky full of PMDGs! -> 31.01.2004 -> its PMDG-Day!
http://forums.avsim.net/d...35283&mesg_id=35283&page=
Hell, why not
: met een hele groep ertussen knallen en voor totale chaos
zorgen met onze vlucht LOWW-EHAM
![]()
Verwijderd
Als jullie een iets te ruime bocht maken zal ik naar jullie zwaaien als ik op de skietjes sta in de Franse Alpen
Verwijderd
Dat is opzich een goeie uitbreiding.Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:39:
[...]
Verwijderd
Met AFCAD kan je de default EHAM hacken en de juiste runways nummers op de baan zetten. ILS frequenties volgens mij ook. Hoe je ze in het 'Create Flight' menu moet krijgen weet ik ook nietVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:07:
[...]
Dat is opzich een goeie uitbreiding.
Alleen jammer dat de huidige runways niet renamed worden.
En jammer dat je deze runway niet toegewezen krijgt van de toren/niet kunt kiezen uit het menu bij create a flight. (Waardoor dus ook de taxiways er niet inzitten).
Ik weet dat daar ook wel een andere voor te downloaden is, maar die heeft weer geen ILS. Als ze die twee nou eens combineren.
Dat pakt FS als het goed is automagisch uit de AFCAD file.Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 23:19:
[...]
Met AFCAD kan je de default EHAM hacken en de juiste runways nummers op de baan zetten. ILS frequenties volgens mij ook. Hoe je ze in het 'Create Flight' menu moet krijgen weet ik ook niet
Verwijderd
Dat zou je wel denken, maar bij mij staat in het menu nog steeds 1L en 19R. Op de baan zelf staat wel 36C en 18Cbennierex schreef op 20 januari 2004 @ 23:22:
[...]
Dat pakt FS als het goed is automagisch uit de AFCAD file.
[ Voor 8% gewijzigd door jeehaa op 21-01-2004 00:10 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 21-01-2004 00:14 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
toevallig weet ik dat nog welBlackhole schreef op 21 januari 2004 @ 00:13:
Ik heb een vraagje ik ben vanavond in FS weer eens wezen zweefvliegen.
Maar nu zit ik met een vraag voor de mensen die dus echt zweefvliegen.
Wat is de gemiddelde hoogte van het losgooien van de trekkabel?
ZO wel van de grond af of achter een plane.
Want dat kan ik nu even nergens vinden.
En hoe bepaal je dat je welke hoogte je neem.
het is wat moeilijk sturen als je 1 richting op getrokken wordtSleepie schreef op 21 januari 2004 @ 00:25:
Ik ben totaal geen zweefvlieger, maar ik weet wel dat ze een apparaatje aan boord hebben wat aangeeft dmv piepjes hoeveel thermiek er is. Hoe hoger en sneller de piepjes, hoe betere thermiek.
Dus ik kan me voorstellen dat ze losgooien als ze in een zone met goede thermiek zitten. Maar dit kan net zo goed complete onzin zijn hoor
[ Voor 43% gewijzigd door jeehaa op 21-01-2004 00:44 ]
Over het lieren in FS kan tegen woordig weljeehaa schreef op 21 januari 2004 @ 00:37:
[...]
toevallig weet ik dat nog wel
kabel op terlet is 1400 m lang, bij redelijk weer en goed trekken kom je zo 400M maar bij veel termiek kan je meteen al hoger uitkomen, het ligt ook een beetje aan wat je durft naar mijn mening, als je hard trekt riskeer je een kabelbreuk omdat die breuk stukjes maar een bepaald aantal newton kunnen trekken. oplossing voor gevorderde vliegers in een eenzitter: haak een tweezitter breukstuk onder je eenzitter en de kans is verkleind dat je breuk lijdt. 400 M is redelijk normaal. er komt een moment dat je over de lier heen vliegt. de procedure is dan: BOKS: Bijprikken (stick naar voor waardoor de spanning op de kabel minder wordt (zie hieronder voor meer info), ontkoppelen (2x voor veiligheid), controle of de kleppen dicht zijn (voelen aan de handle) en je snelheid naar 90 km/h laten lopen, dus ff bij trimmen met je trimmertje.
dat je bijprikt moet omdat er een spanning op de kabel staat. een 400 meter strak getrokken kabel die je ineens losgooit schiet als een veer naar beneden richting de lierman. natuurlijk zit er een chute aan die het een beetje opvangt maar de ervaring leert dat zo'n kabel niet meer te gebruiken is omdattie in de knoop raakt.
achter een sleepje heb ik nooit gedaan maar ook dat kan je een beetje zelf bepalen mits de vlieger voor je aan het kabeltje ook zo hoog wil
opzich is het wel jammer dat je een lier-zweef-start in fs niet kan doen, dat slewen is zoooo nep
[...]
het is wat moeilijk sturen als je 1 richting op getrokken wordtaltijd met de neus tegen de wind in starten en eventueel met je voeten achter de kabel aansturen. die termiek piepjes gebruik je echt pas als je los bent. voor een sleep kan dit natuurlijk wel, dan disconnect je op het moment dat je andere toestellen in een zuil ziet circelen en daar voeg je dan netjes in. die piepjes.... ik hoor ze nog!!! en ik heb al 2 jaar niet meer gevlogen! gruwel die dingen gewoon beetje op gevoel vliegen. als je ineens lift hebt vlieg je er dus dwars doorheen, als je een vleugel voelt liften, meteen andere kant op sturen en dan circelen. heerlijk was dat whoeeeeee.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
AchVerwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 20:39:
[...]
Aargh. Nou wordt ik er echt helemaal scheitziek van. Waarom heb jij altijd en immer maar commentaar op Blackhole? Hij is degene die hier de de meeste pics van de meest uiteenlopende vliegtuigen hier neerzet en jij begint om de kleinste ditjes of datjes al commentaar te leveren. Als hij nou die pics wil sharpenen, laat het em dan gewoon lekker doen.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 11:20:
Laat je sharpening kunsten maar achterwege Black.
Verwijderd
Roep je d'r toch een modje bij?Bolk schreef op 21 januari 2004 @ 11:27:
[...]
Aargh. Nou wordt ik er echt helemaal scheitziek van. Waarom heb jij altijd en immer maar commentaar op Blackhole? Hij is degene die hier de de meeste pics van de meest uiteenlopende vliegtuigen hier neerzet en jij begint om de kleinste ditjes of datjes al commentaar te leveren. Als hij nou die pics wil sharpenen, laat het em dan gewoon lekker doen.
Blackhole is al sinds het begin de persoon die werkelijk plezier heeft in het simmen en iedere dag weer honderden pics verzorgt. Je zou juist een tikkie respect kunnen hebben voor al die moeite.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 11:34 ]
Niet te hard zeggen dadelijk kom TERR weer blatenBolk schreef op 21 januari 2004 @ 11:27:
[...]
Aargh. Nou wordt ik er echt helemaal scheitziek van. Waarom heb jij altijd en immer maar commentaar op Blackhole? Hij is degene die hier de de meeste pics van de meest uiteenlopende vliegtuigen hier neerzet en jij begint om de kleinste ditjes of datjes al commentaar te leveren. Als hij nou die pics wil sharpenen, laat het em dan gewoon lekker doen.
Blackhole is al sinds het begin de persoon die werkelijk plezier heeft in het simmen en iedere dag weer honderden pics verzorgt. Je zou juist een tikkie respect kunnen hebben voor al die moeite.
Haha Dat ze het bij FSmag het een Checklist noemen was mij ook al opgevallen.rellehenk schreef op 21 januari 2004 @ 11:39:
Blackhole, de FMC is jouw vriend. Dit lieve computertje zorgt ervoor dat jij niet al die radiaaltjes hoeft te berekeken. Scheelt een hoop werk en is simpel. Ik zou zeggen pak een tutorial erbij of 'een checklist' zoals ze dat bij fsmagazine noemen
[ Voor 3% gewijzigd door rdluca op 21-01-2004 11:56 ]
[ Voor 31% gewijzigd door SanderTje! op 21-01-2004 12:42 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik wilde al meteen gaan vragen aan Rico waar hij die MD vandaan had, maar dat hoeft dus niet meer.-Sander_ schreef op 21 januari 2004 @ 12:38:
Voor de geïnteresseerden: De MD902 waar Rico mee vloog, is hier te downloaden:
Basepack: http://www.hovercontrol.n...PLORER.zip&url=1&bool=and
Pack met o.a. de ADAC: http://www.hovercontrol.n..._pack2.zip&url=1&bool=and
[ Voor 21% gewijzigd door bennierex op 21-01-2004 14:12 ]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 20:11 ]
Ja maar ik vind het wel erg zwak , als ik dit allemaal zo lees en hoor.Verwijderd schreef op 21 januari 2004 @ 20:08:
Zoals een aantal wellicht hebben gezien is er flinke heibel ontstaan op FSMagazine. Door een aantal zaken wat te complex is om zo ff op te noemen zijn Sjaak en ik opgestapt bij FSMagazine. Ook een aantal redactie leden waaronder gilly.
Denk post het hier ook even ter informatie.Ben dolgelukkig met me besluit dus niemand hoeft medelijden te hebben
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Kon even niet vinden waar dat forum was weer een bepaald redacktielid vaarwel zei.
Verwijderd
en de kleur is?Wilde schreef op 21 januari 2004 @ 21:07:
wheeeeek
zie ik iets in onderstaand screenshot wat jullie niet zien ?? hehe
[afbeelding]
TCAS!Wilde schreef op 21 januari 2004 @ 21:07:
wheeeeek
[afbeelding]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 21-01-2004 21:46 ]
Verwijderd
In ieder geval squawk 7600 voor een radio failure, en verder zou ik het niet weten, misschien bellen naar de betreffende ATC sector, ja er zit een telefoon in het vliegtBlackhole schreef op 21 januari 2004 @ 21:42:
Zo hier nog wat mooie foto's van Catwick.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is het begin van de vlucht met het drukke verkeer, die foto's staan hier vlak boven .
Ik zit even met een vraagje?
Weet iemand wat de handelingen zijn als de verbinding tussen het ATC en het Vliegtuig weg valt.
Dus met andere worden de piloten kunnen geen verbinding meer krijgen met de grond.
Wat zijn dan de gebruikelijke handelingen?
Its meer info is wel gewenst...jeehaa schreef op 21 januari 2004 @ 21:51:
weet iemand een oplossing voor constante crash to desktops vanuit FS2004?
ik word er een beetje para van nu...
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 21-01-2004 21:56 ]
Verwijderd
Probeer je season eens te verzetten naar summer, in het winter seizoen zit er een serieuze bug...jeehaa schreef op 21 januari 2004 @ 21:51:
weet iemand een oplossing voor constante crash to desktops vanuit FS2004?
ik word er een beetje para van nu...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2004 22:09 ]
Iets meer info misschien?jeehaa schreef op 21 januari 2004 @ 22:00:
hij crasht gewoon bij het laden nadat je create flight hebt gedaan.
Ach je had nog zat ruimte over .. maar erg lang is die baan niet.DutchCommando schreef op 21 januari 2004 @ 22:13:
Ik heb mij vandaag vermaakt met twee vluchtjes Nottingham - Amsterdam en Amsterdam - Nottingham. Niets bijzonders zul je zeggen, die runway bij Nottingham is echter wel extreem kort!
Oftewel: Gewoon proberen zo vroeg mogelijk de grond te raken, Autobrake op MAX en remmen met die banaan (737-600):
http://www.xs4all.nl/~dclords/landing.avi
Hope you like it :0.
1000m baan, het viel mij ook mee, maarja, MAX braking heBlackhole schreef op 21 januari 2004 @ 22:21:
[...]
Ach je had nog zat ruimte over .. maar erg lang is die baan niet.
Ik denk dat landen nooit een probleem is , maar nu nog van de zelfde baan opstijgenDutchCommando schreef op 21 januari 2004 @ 22:22:
[...]
1000m baan, het viel mij ook mee, maarja, MAX braking he.
Is gewoon geluktBlackhole schreef op 21 januari 2004 @ 22:26:
[...]
Ik denk dat landen nooit een probleem is , maar nu nog van de zelfde baan opstijgen
Daar zal wel wat meer bij komen kijken.
Want net zo als ik van morgen van een 2011 mtr baan (Bristol) opgestegen .. dat is al wat als je iets telangzaam gaat.
Maar die baan is wel net zo lang als die van LOWImaar dan kom jij met een 1000 mtr baan aan
dat gaat moeilijk worden.
Eerder denk ik dat je gewoon helemaal niet meer van de baan weg komt.
Verwijderd
TCAS....Wilde schreef op 21 januari 2004 @ 21:07:
wheeeeek
[afbeelding]
Ja, maar ik voel het wel in m'n maag als ik dat filmpje zieDutchCommando schreef op 21 januari 2004 @ 22:13:
Ik heb mij vandaag vermaakt met twee vluchtjes Nottingham - Amsterdam en Amsterdam - Nottingham. Niets bijzonders zul je zeggen, die runway bij Nottingham is echter wel extreem kort!
Oftewel: Gewoon proberen zo vroeg mogelijk de grond te raken, Autobrake op MAX en remmen met die banaan (737-600):
Nope. Die kon ik niet even snel "vinden"-Sander_ schreef op 21 januari 2004 @ 22:58:
[...]
Ja, maar ik voel het wel in m'n maag als ik dat filmpje zie
Is dat Fraps v2 trouwens, wat je gebruikt hebt?
Kan jij even op MSN komen.
[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 21-01-2004 23:45 ]
[ Voor 98% gewijzigd door SanderTje! op 21-01-2004 23:24 ]
Wou ik toch ff op reageren.Blackhole schreef op 21 januari 2004 @ 20:16:
[...]
Ja maar ik vind het wel erg zwak , als ik dit allemaal zo lees en hoor.
Wat is dat tegen woordig, als het maar even tegen zit kunnen de meeste mensen hun verantwording niet meer dragen, en lopen huilend weg.
Echt doodzonde dat zo iets weer verziekt wordt door mensen die denken dat ze goed zijn.
Maar dit verklaard ook weer even de reaktie's van sommige personen hier op het GoT forum.
( kijk maar naar wat er iets voor de Laatste mod break afspeelde )
Daarom begreep ik het al niet , maar acht de waarheid achter haalt zich wel.
Dus als hier in het vervolg even op gelet kan worden .
Maar al met al is dit wel jammer dat het moet voorkomen.
maar ja zo lang er mensen bestaan blijf je dit houden.
Zo dit was mijn reacktie hier op , en nu weer verder met het Vragen en mooiste screenshots topic
Als je in de buurt woont wil ik wel langskomen controllen hoorjeehaa schreef op 22 januari 2004 @ 01:08:
ik heb echt een vraag waarvan de meesten zullen roepen dat ik dat maar zelf moet gaan uitvinden maar ik vraag het toch.
in vele screenies, zoals ook hierboven, staat de hele vlucht al in het toestel op die roze lijn. hoe/waar voor je dit in?
2de andere vraagje, is het helemaal niet mogelijk via een Lan de standaard ATC te gebruiken? ik vlieg met een huisgenootje over het netwerk van De Gaule naar EHAM maar zonder ATC
hehe sander, good go-Sander_ schreef op 22 januari 2004 @ 01:30:
[...]
Als je in de buurt woont wil ik wel langskomen controllen hoor
Nou even de rest van de gekheid op een stokje, zoals die paarse taxilijnen. Dat zijn de lijnen van de default ATC die je moeten leiden naar het punt waar ATC je wil hebben. Deze lijnen gaan schuil onder de naam 'Progressive Taxi Instructions'. De offline-ATC, dus de standaard ingebakken ATC in FS2002/4, roep je aan met de ~ toets. Vlieg je in een multiplayer, zoals bij jullie thuissituatie, dan is ATC op die manier uitgeschakeld.
Er zijn opties om wel met ATC te vliegen in een online c.q. LAN situatie, maar dit vergt enige oefening zoals velen hier kunnen beamen..
Dat is je route die in de FMC zit. Met LNAV en VNAV kun je dat pad volgen. Ik raad je aan om de 737 PMDG (payware add-on, een must voor de die-hard simmerjeehaa schreef op 22 januari 2004 @ 02:12:
[...]
hehe sander, good go
maar ik bedoelde de roze paarse lijnen in de navigatie schermen. Zoals net had ik nogmaals een vlucht in een new livery van de 747-400 KLM vanaf De Gaulle naar EHAM (lekker realistisch voor zo'n afstand) maar ja... ik dus dat flightplan geladen. maar gezet op vor to vor. en IFR. maar nog steeds geen lijntjes op mijn schermpje.
Kort baantjeDutchCommando schreef op 21 januari 2004 @ 22:13:
De volgende keer zal ik inderdaad zorgen voor wat minder whiplashes in de cabine door de autobraking iets minder hoog te zetten
Nee maar als jij dit zo zeg dan zijn wij het toch helemaal met elkaar eens.Gilly schreef op 22 januari 2004 @ 00:22:
[...]
Wou ik toch ff op reageren.
Iedereen heeft recht op zijn mening, dus ook zeker jij.
Maar hou daarbij ff in de gaten dat je matig geinformeerd bent dus geen oordeel kan vellen over de beslissing(en) die ik en ook andere genomen hebben.
Ik heb er redelijk wat uren in gestoken, omdat ik het leuk vond en heb geen zin om dat te doen voor een soap organisatie en als je de geschiedenis 100% kent dan weet je dat dat zo is, want er is iedere keer iets. Dan geef ik dus mijn plek op en komt er vast wel iemand die er wel zin in heeft, dus is dat weer beter voor de site/organisatie en zoek ik mijn heil wel ergens anders.
En verder reageer ik er niet meer op
Laat de titel verder gaan
Blackhole schreef op 22 januari 2004 @ 09:38:
[...]
Nee maar als jij dit zo zeg dan zijn wij het toch helemaal met elkaar eens.
Want dat zeg ik in mijn verhaal toch ook dat het gewoon raar is dat Sommige mensen gewoon maar uit stappen. en dan maar terug komen wanneer het weer eens goed gaat.
Want ik snap ook wel de reden van weggaan , of terugkomst.
Maar al met al blijft het gewoon klote.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Bij de bovenste zeg ik dat ik het van sommige mensen het raar vind dat ze zo maar zijn weggegaan , maar daar bevestig ik ook mee dat ik het van andere wel goed keurt dat ze weg gaan.rdluca schreef op 22 januari 2004 @ 10:09:
[...]
Jij moet duidelijk de politiek inmet iets niets zeggen
''Want dat zeg ik in mijn verhaal toch ook dat het gewoon raar is dat Sommige mensen gewoon maar uit stappen'' oftewel je vindt het raar dat mensen zomaar uitstappen.
"Want ik snap ook wel de reden van weggaan , of terugkomst." maar je vindt het niet raar dat mensen weggaan.
Welke van de 2 is het nou?
heheheND schreef op 22 januari 2004 @ 12:53:
Jos_zwa > je haalt nou toch niet weer de nvidia vs ati discussie naarboven heh?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je wolken kunnen nog erger hoor
(en dan met de PMDG737NG. En dan wil ik welens je fps zien als je online vliegt op Friday Night Fly In inbound peak op 4 mijl final met dikke cloudbase op 1200ft
![]()
![]()
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Neenealzie schreef op 22 januari 2004 @ 17:43:
ik ben een beetje met de Fraps aan het spelen... wat een fps vreter zeg! van locked 20, ga ik naar zo'n 11 tot 13ik heb een kort vluchtje eham eham gedaan, en dat ga ik zo monteren enzo... iemand interesse?
ja ik zit nog ff te kijken hoe dat zit met audio, en met wat ik door de mic krijg... als ik alle ATC kan opnemen, lijkt het me best leuk om te doen, beetje monteren zodat er telkens wat gebeurd ipv dat eeuwige gewacht, en dan kan je dr best een leuk promo filmpje van makenND schreef op 22 januari 2004 @ 17:55:
[...]
Nee![]()
Marruh, kom u befaamde vliegkunsten straks maar ff showen, online
(als je t opneemt kan je ook vet filmpie van maken enzo
een EHAM promotion movie
![]()
![]()
)
Een idee kwam in mij op, een filmpje maken met beelden en geluid van Flight Simulator 2004 inclusief de vele aspecten van het vliegen, wat ik nodig heb:
- 2 Air Traffic Controllers (althans, mensen die dit na willen doen)
+ 1 voor een departure airport naar keuze
+ 1 voor EHAM (Actiondad,)
- 2 Piloten voor checklists etc. Gewoon wat cockpit gebrabbel.
- 1 Flight Simulator piloot (eventueel meer voor spreiding van werk)
+ Dat zal ik dan maar doen zeker?
Het idee is dus om een filmpje van gate to gate te maken waarbij er overigens niet een volledige flight te zien is (beetje cruisen is op een filmpje ook maar saai). Ik zal deze met Adobe Premiere monteren en daarbij komen natuurlijk credits aan het einde van het filmpje.
Wil je ook iets doen of heb je nog een goed idee? Meld het dan hier even!
PS: Ik kan die donatiepagina echt niet vinden, heeft iemand een directe link voor me?
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2004 20:04 ]
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 22-01-2004 21:31 ]
Heb ff geprobeerd, maar die openings post word er 1 bende van
[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 23-01-2004 12:10 ]
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 23-01-2004 13:14 ]
ach ik heb er ook nog wel een zooitje die er in kunnen
kvind het allemaal best
Verwijderd
Waar kan ik deze raderprogramma vinden, ik ken wel procontroller maar deze is iets anders??ND schreef op 23 januari 2004 @ 14:33:
En een picca van een parallel approach 18C en 18R
[afbeelding]
en fraps?Blackhole schreef op 23 januari 2004 @ 15:47:
Zo ik ben nu ook eindelijk in bezit van 1 gig Ram (2100 (cas2)
Maar ik vind het niet zo n grote vooruitgang bij FS2004.
Bij andere spellen merk je het wel
Dus zo. n vooruit gang is het voor mij niet geweest , je merk het iets met leden maar voor de rest
Ben er geen fps op vooruit gegaan.
dat hoefde je ook niet te verwachten. Het zou smoother gaan, maar niet meer FPS.Blackhole schreef op 23 januari 2004 @ 15:47:
Zo ik ben nu ook eindelijk in bezit van 1 gig Ram (2100 (cas2)
Maar ik vind het niet zo n grote vooruitgang bij FS2004.
Bij andere spellen merk je het wel
Dus zo. n vooruit gang is het voor mij niet geweest , je merk het iets met leden maar voor de rest
Ben er geen fps op vooruit gegaan.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq