'Star Trek' stemmetjes en mencoder

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Kort geleden heb ik een 737 gekocht. Hij doet het prima op een paar dingetjes na. Ik heb een TV-programma als divx gedownload en op CD-RW gebrand. Tijdens het afspelen op de 737 was het beeld perfect maar het geluid deed raar: telkens kreeg ik hele vreemde 'Star Trek stemmetjes (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Toen ik gisteren dezelfde CD weer probeerde deed hij het plotseling wel probleemloos. Ik denk dat het komt door leesfouten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verder heb ik een DivX-film waarop de speler direct in het begin vastloopt. Ik krijg een zwart beeld met een grijze lijn onderin en dan kan ik alleen nog de stekker uit het stopcontact halen. Ik heb geprobeerd deze film met mencoder onder Linux om te zetten in een ander formaat, maar ik weet niet precies welke instellingen ik moet gebruiken. Ik heb 'mencoder -oac copy -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4' geprobeerd maar dat helpt niet. De file die ik dan krijg laat de speler ook crashen. Als ik de optie -lavcopts vcodec=mpeg4 weglaat krijg ik ook een file die wel met mplayer is af te spelen maar niet op de 737. Het is wat vreemd; de film bestaat uit twee delen waarvan deel 1 het wel goed doet op de 737. Mplayer zegt: This file was encoded with DivX501 Build484. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Ik ben niet zo thuis in de video codecs.

Vriendelijk bedankt,

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Boeing 737? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hebben die een cd speler? ik koop er ook een!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry het was de bedoeling dat deze vraag onder het topic 'Philips DVD 737' terechtkwam maar ik heb op een verkeerd knopje gedrukt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

doe ff het goeie knopje dan :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.