VRESELIJKE DURE zaak. www.ebay.nl , www.marktplaats.nl , www.ebay.com , www.ebay.de
zijn allemaal goedkoper. Ik zou er nooit wat kopen bij die gast!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 23:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
VRESELIJKE DURE zaak. www.ebay.nl , www.marktplaats.nl , www.ebay.com , www.ebay.de
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 23:12 ]
Ziet er strak uit. Gepreordered, dusari3 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:32:
Na Radilgy is er nóg een DC shooter aangekondigd: Under Defeat. Hij komt uit in maart 2006 in Japan en zal verkrijgbaar zijn als reguliere versie en een versie met soundtrack CD. Het spel is trouwens van dezelfde makers als Border Down. Zoals jullie mischien weten is Border Down inmiddels meer waard dan de oorspronkelijke nieuwprijs. De oplage van Under Defeat wordt ongeveer 5000 dus deze zal je nooit onder de nieuwprijs kunnen verkrijgen. Op tijd je pre-orders plaatsen dus.
Inderdaad prijzig, maar je wilt al helemaal niet weten wat ie voor inkoop wil betalen. Een vriend van me ging laatst langs met een Vectrex console en een hele zooi cartridges. Nou, dat was euro werk hoor per cartridge. Meeste games tussen 2 en 5 euro, en voor de console zelf 1 euro.Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 23:11:
[...]
zijn allemaal goedkoper. Ik zou er nooit wat kopen bij die gast!
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Verwijderd
in oud hollands heet dat een ' flasher '. Toen die nog 12 inch platen verkocht was ie dat ook al.flowerp schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:03:
[...]
Inderdaad prijzig, maar je wilt al helemaal niet weten wat ie voor inkoop wil betalen. Een vriend van me ging laatst langs met een Vectrex console en een hele zooi cartridges. Nou, dat was euro werk hoor per cartridge. Meeste games tussen 2 en 5 euro, en voor de console zelf 1 euro.![]()
Hij heeft hem toen maar zelf gehouden. Nu was games 'r us vroeger ook nogal schraal, en eerlijk gezegd zijn al die 2de hands winkeltjes dat wel, maar dit sloeg toch echt wel alles.
Verwijderd
Zijn qua capaciteit ongeveer gelijk. Dreamcast ziet er vaak veel scherper uit omdat de meeste spellen VGA-resolutie ondersteunen terwijl 99% van de PS2 spellen slechts NTSC- of PAL-resolutie ondersteunen. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gezien op PS2 waarvan ik dacht dat de DC het niet zou kunnen trekken.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:22:
zeg, is die dreamcast nu grafisch eigenlijk net zo goed of beter als de ps2?
( ik ben geen fanboy, heb ps2 en dc )
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
toch zonde he dat de massa dom is..... Dreamcast was de beste 128 bit console!ari3 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:16:
[...]
Zijn qua capaciteit ongeveer gelijk. Dreamcast ziet er vaak veel scherper uit omdat de meeste spellen VGA-resolutie ondersteunen terwijl 99% van de PS2 spellen slechts NTSC- of PAL-resolutie ondersteunen. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gezien op PS2 waarvan ik dacht dat de DC het niet zou kunnen trekken.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
voor een prikkie koop je orginele games voor je dc, zoek een verkoper op ebay waar je verzendkosten kunt combineren, en soms betaal je 1$ per spel.DoDo schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:10:
Ik heb net ook een dreamcast gekocht
Dreamcast/1 controller/1memorycard/ Virtua Tennis/ BootdiskDit alles voor maar 60€
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 11-03-2006 14:24 ]
Het makkelijkste is waarschijnlijk om die RF gewoon NIET te gebruiken. FF rond kijken voor een gewone RGB SCART kabel lijkt me uiteindelijk het makkelijkstDoDo schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13:
Nou ik heb mijn dreamcast binnen, maar er zit zon klotige RF modulator aan. Weet iemand op welke frequentie deze zit?
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
je hebt House of the Dead 2, Een james bond achtig spel waar ik de naam niet meer van weet, en Death Crimson OX. 1e twee zijn wel leuk.Vandread schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:58:
Wat zijn nou DE schietspellen (met lichtpistool dus) op de DC?
edit: shame shame staan gewoon in het topic.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 11-03-2006 17:08 ]
unfor schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:07:
[...]
Een james bond achtig spel waar ik de naam niet meer van weet
| My SpiderWeb |
Had dit probleen zelf ook en ook de oplossing al aan iemand anders op GoT gegeven.Maar je moet die kabel echt in je DC proppen...........ja proppen zei ikDoDo schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13:
Nou ik heb mijn dreamcast binnen, maar er zit zon klotige RF modulator aan. Weet iemand op welke frequentie deze zit?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
best vaak gespeeld in de arcade halLoEnaTiQ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 17:12:
[...]
[afbeelding]
Confidential Mission zul je bedoelen ... leuk spel overigens
*lach* talking about retro stuff. Ik denk dat 90% van de mensen op got nog nooit een arcade hal in het echt hebben gezien. De meeste kennen het waarschijnlijk alleen van de verhalen van opa en oma:
Ik mis echt dat die dingen niet in utrecht nog zijnflowerp schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:39:
[...]
*lach* talking about retro stuff. Ik denk dat 90% van de mensen op got nog nooit een arcade hal in het echt hebben gezien. De meeste kennen het waarschijnlijk alleen van de verhalen van opa en oma:
(ja, kinderen, daar speelde opa en oma vroeger hun video games. Het was een soort lan party, maar dan meestal zonder lanen niet met gewone PCs of consoles maar met aparte apparaten die veel beter waren dan wat je in de winkel kon kopen).
100m van mn flat staat er een andersflowerp schreef op zondag 12 maart 2006 @ 09:39:
[...]
(ja, kinderen, daar speelde opa en oma vroeger hun video games. Het was een soort lan party, maar dan meestal zonder lanen niet met gewone PCs of consoles maar met aparte apparaten die veel beter waren dan wat je in de winkel kon kopen).
Verwijderd
Niet echt, Bleemcast is nog goed verkrijgbaar bij de nodige webwinkels voor niet veel geld.Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:14:
lol, ik zie dat ik hier nog een originele Bleemcast heb liggen voor Metal gear Solid.
is dat nog wat waard ?
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 29-03-2006 12:20 ]
Bah, best wel triest dat je het gebruik van emulators en illegale rips hier propageert.BarôZZa schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:19:
Under Defeat is geript (release was 26-3-2006)
[...]
Ook toen ik het op Chankast draaide op m'n lappie kwamen nog een paar mensen zeggen dat het er goed uitzag(wisten niet dat t een dc spel was). Blijft jammer dat de DC zo vroeg gestorven is
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
LOL!!! Dat is net zoiets zeggen als "Gebruik geen NES 8 bit Emulators maar koop er een"ari3 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:22:
Bah, best wel triest dat je het gebruik van emulators en illegale rips hier propageert.
Als je Dreamcast cool vind koop er dan gewoon één!
[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 30-03-2006 08:56 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik heb een Dreamcast, Einstein. En een van de hoofdredenen was dat je de DC niet om hoefde te bouwen om homebrew, emulators en rips te kunnen draaien. Net zoals 90% van de Dreamcast-bezitters.ari3 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:22:
[...]
Bah, best wel triest dat je het gebruik van emulators en illegale rips hier propageert.
Als je Dreamcast cool vind koop er dan gewoon één!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 15:36 ]
Gewoon veel oefenen en veel schuin schieten.BLC_Twan schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:56:
Ik heb Under Defeat ook geprobeerd maar ik zuig echt enorm. Heeft iemand nog tips voor mij zodat ik er wat beter in kan worden? Of is zo een spel gewoon niet weggelegd voor mij?
Er is een reden waarom de DC zo snel z'n onderspit heeft gedolven bij de developers, jammergenoeg.Vectrex Dude schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:37:
...
ben ik de enige hier die dit spel gekocht heeft.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 20:54 ]
Zeer goed:Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 20:22:
wat zijn de 10 beste shooters op de dc ( en dan bedoel ik arcade shooters met vliegtuigjes en zo, geen doom )
1. ikaruga
2. zero gunner 2
3. ubnder defeat
4. gunbird 2
5. gigawing
6. gigawing 2
welke andere zijn ook goed?
[ Voor 12% gewijzigd door Devil N op 02-04-2006 12:00 ]
Verwijderd
bij mij staan ze ook naast elkaar.Devil N schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:59:
Nou, ik heb zonet toch maar de knoop doorgehakt en Under Defeat besteld bij Lik-Sang. 't Blijft wel een beetje duur, dik 50 euro voor wat voor mij toch niet meer dan een hebbedingetje zal zijn, maar ik denk dat ik achteraf wel spijt zou hebben gekregen als ik 'm niet had gekocht.
Hij zal mooi staan naast Ikaruga in ieder geval.
Wanneer je ze sealed laat stijgen ze toch alleen maar in prijs. Ikaruga wisselt op ebay ook al voor belachelijke prijzen van eigenaar.Devil N schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:59:
Nou, ik heb zonet toch maar de knoop doorgehakt en Under Defeat besteld bij Lik-Sang. 't Blijft wel een beetje duur, dik 50 euro voor wat voor mij toch niet meer dan een hebbedingetje zal zijn, maar ik denk dat ik achteraf wel spijt zou hebben gekregen als ik 'm niet had gekocht.
Hij zal mooi staan naast Ikaruga in ieder geval.
[ Voor 19% gewijzigd door BarôZZa op 02-04-2006 13:41 ]
Verwijderd
Een echte retro arcade??? In Vlissingen???
Ik heb Ikaruga sealed, en binnenkort ook Under Defeat sealed (is verzonden, ff op de post wachten)... kijken of ik Under Defeat ergens kan downloaden, laat ik em gewoon sealedBarôZZa schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:39:
[...]
Wanneer je ze sealed laat stijgen ze toch alleen maar in prijs. Ikaruga wisselt op ebay ook al voor belachelijke prijzen van eigenaar.
Verwijderd
wat heb je aan een sealed versie?Bananeman2002 schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:05:
[...]
Ik heb Ikaruga sealed, en binnenkort ook Under Defeat sealed (is verzonden, ff op de post wachten)... kijken of ik Under Defeat ergens kan downloaden, laat ik em gewoon sealed
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 19:50 ]
Waarschijnlijk gewoon voor de heb. Staat mooi in de kast.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:16:
[...]
ik snap die mensen niet.
wat heb je aan een sealed versie?
behalve als investering, maar per saldo ga je verliezen, want je kunt nooit voorspellen wat schaars wordt.
Waarom zou ik iets openmaken als ik het ook via een kopietje kan spelen? Noem het maar zuinig zijn op m'n spullen. Ik heb ook een hele collectie SNES games waar ik erg zuinig op ben.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:16:
[...]
ik snap die mensen niet.
wat heb je aan een sealed versie?
behalve als investering, maar per saldo ga je verliezen, want je kunt nooit voorspellen wat schaars wordt.
Verwijderd
waarom zou je uberhaupt iets kopen als je het kopietje speelt ?Bananeman2002 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:34:
[...]
Waarom zou ik iets openmaken als ik het ook via een kopietje kan spelen? Noem het maar zuinig zijn op m'n spullen. Ik heb ook een hele collectie SNES games waar ik erg zuinig op ben.
Of iets veel geld waard wordt of niet boeit me niet, ben toch niet van plan het te verkopen.
Je moet het maar zien als mensen die postzegels sparen of speciale munten. Die gebruiken ze toch ook niet?Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:01:
[...]
waarom zou je uberhaupt iets kopen als je het kopietje speelt ?
Verwijderd
Nu snap ik opzich wel de reden ervan, maar om even jouw voorbeeld te gebruiken. Die mensen maken alleen geen kopie van hun postzegel(s) en munt(en) om ze dan alsnog te gebruikenBLC_Twan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:11:
[...]
Je moet het maar zien als mensen die postzegels sparen of speciale munten. Die gebruiken ze toch ook niet?
Verwijderd
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
ja, maar ik lees verschillende dingen over de third party.LiquidT_NL schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:28:
gewoon 3rd party halen, die van sony zijn volgens mij stervens duur
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb het, en tot op vandaag geen problemen mee gehad. Tis gegarandeerd een succes op een feestje...Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 15:01:
[...]
ja, maar ik lees verschillende dingen over de third party.
wie heeft er 3d party en kan zijn mening geven?
Ik zou het er wel voor over hebben als ik ze van Sony kan krijgen, super limited edition!!LiquidT_NL schreef op zondag 09 april 2006 @ 14:28:
gewoon 3rd party halen, die van sony zijn volgens mij stervens duur
Verwijderd
Omdat ik graag originele examplaren van games die ik goed vind heb. Daarnaast wil ik developers die goede games maken ondersteunen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:01:
[...]
waarom zou je uberhaupt iets kopen als je het kopietje speelt ?
Waar lees jij dat ik het spel via ebay heb gekocht?Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:06:
Die worden er ook enorm beter van als je de game via ebay koopt.
neh niet nieuw, maar drgames heeft er nog 1 liggen geloof ik met garantie....Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:59:
zijn er nog winkels in NL waar je ze nieuw kan kopen? zou graag een backup dreamcast willen hebben.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ik ben zelf ook nog best geinteresseerd om het spel Samba de Amigo te verkijgen, inclusief dus die rammeldingen. 3rd party is ongeveer 30 euro bij Lik Sang maar ik moet het spel dan ook zien te krijgen. Iemand die weet waar, en dan vooral de amerikaanse/pal versie? En er zijn 2 delen van het spelen. Zijn deze beide aan te raden?LiquidT_NL schreef op maandag 10 april 2006 @ 11:25:
[...]
Ik heb het, en tot op vandaag geen problemen mee gehad. Tis gegarandeerd een succes op een feestje...
[ Voor 4% gewijzigd door Takahandar op 10-04-2006 15:32 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Takahandar op 11-04-2006 17:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Schweino op 11-05-2006 11:20 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Als je het niet erg vindt om in Amerika te bestellen, zou je kunnen kijken voor de DC-x bootdisk. Deze CD zorgt ervoor dat je alle regio's (PAL, USA en JAP) op je Dreamcast af kan spelen zonder dat je wat hoeft te modden aan je Dreamcast. 't Is gewoon bootdisk erin, DC aanzetten, bootdisk eruit, USA/PAL gamedisc erin en spelen maar. Dan zou je gewoon de USA versie van dat spel kunnen kopen.cheiron schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:03:
IIIk heb pasgeleden een Dreamcast gekocht, alleen zaten er helaas niet zoveel legale games bij, wel een zooi kopietjes. Omdat ik toch legale games voor de DC wil ben ik een beetje op zoek hier en daar.
Onder mijn kopieen zit oa. Sega Sport Tennis 2K2; een heerlijk (moeilijk) spelletje. Maar nu wil ik dat dus legaal hebben. Nu komt het probleem; ik kan alleen een amerikaanse versie vinden, en ik weet niet of dat op mijn standaard PAL dreamcast gaat spelen.
Tweede vraag is of er uberhaupt een PAL versie is uitgebracht van de game, ik kan deze namelijk niet vinden.
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Rhannie op 31-05-2006 21:14 ]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Bij nedgame in Apeldoorn (nedgame.com) hebben ze nog veel dc games. Geen vt2 wel deel 1 van virtua tennis. Ook op ebay kun je nog veel pal games vinden zoals deze in de UK sealedcheiron schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:03:
IIIk heb pasgeleden een Dreamcast gekocht, alleen zaten er helaas niet zoveel legale games bij, wel een zooi kopietjes. Omdat ik toch legale games voor de DC wil ben ik een beetje op zoek hier en daar.
Onder mijn kopieen zit oa. Sega Sport Tennis 2K2; een heerlijk (moeilijk) spelletje. Maar nu wil ik dat dus legaal hebben. Nu komt het probleem; ik kan alleen een amerikaanse versie vinden, en ik weet niet of dat op mijn standaard PAL dreamcast gaat spelen.
Tweede vraag is of er uberhaupt een PAL versie is uitgebracht van de game, ik kan deze namelijk niet vinden.
Alvast bedankt.
Is Virtua Tennis 2 nu eigenlijk dezelfde game als sega sports tennis 2k2?! Het ziet er namelijk exact hetzelfde uit3style schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:39:
[...]
Bij nedgame in Apeldoorn (nedgame.com) hebben ze nog veel dc games. Geen vt2 wel deel 1 van virtua tennis. Ook op ebay kun je nog veel pal games vinden zoals deze in de UK sealed:
http://cgi.ebay.co.uk/SAL...Z4305QQrdZ1QQcmdZViewItem
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Zelfde game, andere titel. De Amerikaanse versie had namelijk een andere titel dan de Europese.cheiron schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:12:
[...]
Is Virtua Tennis 2 nu eigenlijk dezelfde game als sega sports tennis 2k2?! Het ziet er namelijk exact hetzelfde uit
ACK! niet zo vreemd dat ik geen europese versie van sega tennis 2k2 kon vinden! Ik ga even ebayen denk ikVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:18:
[...]
Zelfde game, andere titel. De Amerikaanse versie had namelijk een andere titel dan de Europese.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Verwijderd
Shenmue 2 kun je aan mij wel kwijt raken mits ie in goede staat is! Mail maar eventjesVerwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 14:21:
Wat is Shenmue I en Shenmue II voor de DC (pal-editie), in heel goede staat waard? Ik heb deze hier nog liggen dus...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 14:26 ]
Tuurlijk worden die er beter van. De game is immers eerst origineel afgenomen bij hun. Veel van de advertenties op ebay nu van under defeat worden rechtstreeks geshipped vanuit winkels in Azië.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:06:
Die worden er ook enorm beter van als je de game via ebay koopt.
Ik ben de naam even kwijt maar met de cdr bootdisk die je kan gebruiken om sommige iso's te spelen kan je ook originele import draaien.cheiron schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:03:Onder mijn kopieen zit oa. Sega Sport Tennis 2K2; een heerlijk (moeilijk) spelletje. Maar nu wil ik dat dus legaal hebben. Nu komt het probleem; ik kan alleen een amerikaanse versie vinden, en ik weet niet of dat op mijn standaard PAL dreamcast gaat spelen.
Verwijderd
Zo speel ik ook mijn legale Amerikaanse versie van Seaman af inderdaad!walterg schreef op maandag 05 juni 2006 @ 15:08:
[...]
Ik ben de naam even kwijt maar met de cdr bootdisk die je kan gebruiken om sommige iso's te spelen kan je ook originele import draaien.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 16:20 ]
[ Voor 8% gewijzigd door walterg op 05-06-2006 19:39 ]
Verwijderd
Sega verdient er echt niks meer aan wanneer je een game nu origineel tweedehands aanschaft. Daarnaast lijkt Sega zich niet te storen aan de Dreamcast-scene tegenwoordig. Integendeel zelfs, ze brengen soms nog wat games uit en hadden lang nadat de DC dood was nog een feature geimplementeerd in Puyo Pop Fever(background veranderen van Dreamcast-menu) die vooral interessant was voor de mensen in de homebrew-scene.Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:54:
Mwah dat hele kopieer gedoe heb ik me eigenlijk nooit mee bezig gehouden op de Dreamcast. Tuurlijk heb ik ook wel eens gekopieerde games gedraaid hier thuis. Maar tegenwoordig ben ik er eigenlijk wel een beetje tegen.
Verwijderd
Linux is zo cool dat ik het koud heb
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Leuk idee zo'n rating site. Helaas is het IGN en erg Amerikaans georiënteerd. Is er ook zoiets voor game collecties met Japanse spellen waarin tevens goed onderscheid gemaakt wordt tussen verschillende uitgaven van een titel (retail, direct-sale, gelimiteerde uitgave, eerste druk, herdruk, "best hits", enz.)?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq