Dreamcast Fanaten..verzamel u hier.... (Deel 2) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Copycat schreef op 14 oktober 2004 @ 21:47:
offtopic:
Speedy zou jij contact met mij willen opnemen naar aanleiding van je advertentie op gamer.nl als je tenminste dezelfde bent :P
Beetje laat gezien deze reactie :)
Maar dat ben ik idd, maar zie geen mail adres ... als het nog nodig is ben ik te bereiken op rob.terpelle [AT] gmail.com

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Ik heb weer eens wat toegevoegd aan mijn collectie:
- Soul Calibur (JAP) 4,99
- Evil Twin (PAL) 5,99
- Cannon Spike (PAL) 7,49
- Bass fishing (PAL) 5,99
+ verzendkosten (12,-)

Eindelijk wat extra kasten neergezet zodat ik mijn hele collectie eens netjes kon opruimen.

Afbeeldingslocatie: http://www.vectrex.nl/sega.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagTag
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:44

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

Sinds de verkoop van de dreamcast heb ik er al eentje, en ik vind het een prachtding, vooral tijdens multiplayerpotjes uefa-striker en 24h Le Mans.

Ik heb een klein vraagje:

Soms krijg ik de melding dat mijn tijd en datum niet ingevoerd zijn, terwijl ik dat natuurlijk wel gedaan heb. Ik weet wel wanneer je de stroom eraf haalt, dat het er niet eeuwig erop blijft, maar hij staat standaard op het stroomnet. Hoe los je dat op ?

Misschien moet een batterij verwisseld worden, als ie bestaat, waar kan ik hem vinden ?

Misschien wel lastig probleempje, maar het is een topding, past prima bij mijn 82 cm tv >:)

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ook al is hij aangesloten met de stekker dan nog kan hij het geheugen verliezen. :)

Dus als je hem wel aangesloten hebt maar je speelt een poos niet dan vergeet hij het gewoon. Dus als je hem af en toe aanzet gebeurt dat niet. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagTag
  • Laatst online: 19:44

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

schnumi schreef op 07 november 2004 @ 22:04:
Ook al is hij aangesloten met de stekker dan nog kan hij het geheugen verliezen. :)

Dus als je hem wel aangesloten hebt maar je speelt een poos niet dan vergeet hij het gewoon. Dus als je hem af en toe aanzet gebeurt dat niet. :)
Oh, ok. Bedankt !
Tja ben maar een student, en heb niet altijd tijd om te spelen, zeker niet als mensen een afwijkend rooster hebben.

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 19:32
TAG_Speedy schreef op 14 oktober 2004 @ 12:01:
1. Ik vind het beeld zeker wel beter worden, vond het de investering wel waard (orginele Sega scart cable op een Sony Trinitron Wega televisie).

2. ... geen idee sorry

3. Third party controllers heb ik een allergie voor, ben nog nooit een tegengekomen die beter was als een orginele voor welk systeem dan ook. Van die Dreamcast dingen heb ik er een paar gezien, knoppen die vast zitten, sticks die kapot gaan e.d. Wil niet zeggen dat de orginele controllers het voorbeeld van perfectie zijn (triggers), maar stukken beter zijn ze wel. Ik heb zelf een nieuwe gekocht via eBay voor 9 euro. Of check anders eBay.co.uk / eBay.de verzendkosten zijn iets hoger maar vallen over het algemeen goed mee en de spullen zijn er goedkoop te krijgen.
mwah je hebt ook vast wel een sega megadrive en mortal kombat. je hebt van die joypads met 6 knoppen en das toch wel heeeel handig als je uberhaupt wilt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
martijnf schreef op 08 november 2004 @ 11:26:
[...]

mwah je hebt ook vast wel een sega megadrive en mortal kombat. je hebt van die joypads met 6 knoppen en das toch wel heeeel handig als je uberhaupt wilt winnen.
Van die joypads met 6 knoppen waren ook officiele versies van Sega. En ik heb voor mijn Megadrive toendertijd ook een third-party 6-knops controller gekocht, en die had een ontzettend brakke d-pad. Dus wat dat betreft ben ik het wel eens met TAG_speedy, als je third-party meuk kunt vermijden, vermijdt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Laatst online: 19:32
hmm jah idd net effe opgezocht er is idd een offical 6 button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Yup alleen nogal duur in verhouding ... daarom red ik mij met redelijke 3rd party exemplaren :X (gelukkig wel van ASCII ware, die leveren ook first party spul voor Nintendo :))

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy op 08-11-2004 16:30 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 08 november 2004 @ 16:29:
Yup alleen nogal duur in verhouding ... daarom red ik mij met redelijke 3rd party exemplaren :X (gelukkig wel van ASCII ware, die leveren ook first party spul voor Nintendo :))
Je kunt die officiele 6 button megadrive pads bij lik-sang bestellen voor een par euro dus zo duur zijn ze toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb ook 1 van die official Fighterpads, gemaakt door ASCI. maar is minder goed als de Saturn pad (de ultieme SF pad) ik had daarom een converter die Saturn/Playstation/ps2(muis)/keyboard aansluiting had -> was perfect voor SF games en vooral PSO.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:12
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:27:
[...]

Je kunt die officiele 6 button megadrive pads bij lik-sang bestellen voor een par euro dus zo duur zijn ze toch niet ?
Linkie? De originele is niet leverbaar, de rest is allemaal imitatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lik-sang.com/i...ory=214&products_id=3119&

Hij is iid ff niet leverbaar maar hij is een euro of 5 als ze hem weer hebben ik heb d'r zelf 2 van ideaal voor een potje 2 player streetfighter 2 sce.
Maar we dwalen nu erg af van het dreamcast topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:26
*GRMBLE*

Had ik uiteindelijk de controller ports toch gefixed heeft een week of 2 later mijn dreamcast helemaal de geest gegeven. :'(
B
ootscherm komt nog op, maar daarna gaat het beeld op zwart (game) of gaat het beeld na een paar seconden op zwart (audio cd) Ik heb al lopen googelen maar ik kan hier echt geen oplossing meer voor vinden, ik heb hem al helemaal uit elkaar gehad en alle contacten nagelopen maar het heeft niks geholpen.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Of heeft er iemand nog een losse DC (kabels en controllers heb ik nog) over waar ie voor een zacht prijsje vanaf wil?
Ik heb geen zin om +60 euro uit te gaan geven voor een complete set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mijn dreamcast set weg omdat ik geld nodig heb om een sega multimega te kopen.

Boxed PAL dreamcast met RGB scart kabel en alle papieren/handldeidingen
2x Officiele Controller
4x officiele VMU (3 boxed) 2 witte 1 gele 1 groene allen met afdek kapjes
2x chuchu rocket waarvan 1 zonder doosje
1x who wants to be a millionaire boekje+disc
Stapel dreamcast cheat magazines van 200 pagina's per stuk

Ik zou er graag minimaal 75e excl voor zien.

Ik kan helaas niet mijn dreamcast los wegdoen anders kom ik er niet vanaf.

En nee het is niet zonde want al mijn goede games houd ik gewoon zodat ik in de toekomst enkel een dreamcast hoef te hebben.

Bij interesse mailen op silverbolt@ct.utwente.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:32

greatgonzo

schit-te-rend!

een beste skup onder de kont, maar daar komt tie:

zit erover te denken een DC te kopen, kosten geen drol meer tegenwoordig, en als ik zo dit topic doorlees kun je er nog uren fun aan beleven. Nu ben ik op de pc helemaal verslaafd aan online spelen, en las wel dat dat met de DC ook mogelijk is.

Nu dus mijn vraag:
- is de online community nog actief?
- hoe gaat online games zoeken, afspraak maken met iemand en dan inloggen, of gaat dit met centrale servers, met een soort gamespy idee?
- Volstaat een gewone DC, of moet je er nog spul bij kopen?
- Wat zijn niet te missen games online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik ben bang dat de online DC community zo dood als een pier is. Met een standaard DC kan je online (zit een modem in, 33k6 of 56k). Je kan ook via breedband online, maar dan heb je de (bijna) onvindbare BBA adapter nodig (en die kost je dan ook nog eens een euro of 100 - 200).

tip: koop een xbox (kosten ook geen drol meer ;) ) en installeer xlink kai op je pc. Dan kan je gratis online gamen met een zeer levendige community.

[ Voor 22% gewijzigd door Schweino op 12-01-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
oude pst maar goed,

Zie ik het nou goed, een grote collectie en dan geen shenmue en shenmue 2 ertussen?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Wanneer je online wilt spelen, dan zou ik maar doorsparen voor een alternatief, want aan een DC heb je voor online games niet zoveel. Volgens mij zijn er nog 3 spellen ofzo die je niet officieel online kunt doen.

Voor gewoon multiplayer is het wel een fantastisch ding. Games zoals PowerStone 2 en SF Rush 2049 zijn gewoon ultiem multiplayer plezier.

Onthoud wel dat er geen nieuwe games meer voor uitkomen. Het leek mij ook niet echt een ramp, maar uiteindelijk gaat het wel een beetje knagen wanneer je de nieuwe games niet op je console kunt spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dr kom nog regelmatig titels uit in Japan voor de DC.
Met een Bootdisk zijn deze prima te spelen :)

Gewoon bij o.a.Lik-Sang te koop.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:24:
Nou, dr kom nog regelmatig titels uit in Japan voor de DC.
Met een Bootdisk zijn deze prima te spelen :)

Gewoon bij o.a.Lik-Sang te koop.
Als je van die zogenaamde Schmups (vliegtuigje dat je van de bovenkant zien en dan maar knallen) dan komt er nog wel eens wat uit ja. Waar ik meer op doelde zijn die games zoals Prince of Persia, Need for Speed Underground, enz. Dat zijn toch zeker wel games die je graag wilt spelen en voor dat soort games heb ik er dus een Gamecube bij gekocht. Ik zou hierover goed nadenken, voordat je een Dreamcast aanschaft, want de huidige consoles zijn ook niet ongelofelijk duur meer.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.. Zelf heb ik geen dreamcast(ben ook niet van plan er een te kopen)en zou willen weten wat je aan dat schermpje hebt wat op je controller zit? Ooja en soms zie ik zo'n klein apparaatje met ook een scherm een een paar knoppen, wat is dat dan???

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Dat schermpje in de controller is het schermpje van de memorycard, denk dat jij de memorycard bedoeld met het 2e deel van je vraag. Je kan er ingame info op aflezen (niet echt boeiend, leuk dat het kan dat wel) en los kan je hem gebruiken bij bepaalde spellen voor extra functies (wat ik zo weet bij Sonic Adventure 2 je chao's opvoeden). Dat ding kan je dus in je controller schuiven als memorycard (alla Xbox)

Afbeeldingslocatie: http://www.silicium.org/images/catalog/consoles/sega/dreamcast.jpg

daar ligt er een los en zo'n zelfde ding zit dus in de controller.

[ Voor 26% gewijzigd door Speedy op 12-01-2005 22:03 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Biobakker schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:08:
[...]
Zie ik het nou goed, een grote collectie en dan geen shenmue en shenmue 2 ertussen?
Niet helemaal: Shenmue 1 NTSC-US staat erbij, ik heb 2 ook gehad (PAL), maar weer doorverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat er deze week hier weer wat gepost is, besloot ik toch maar weer es mijn Dreamcast een beetje aandacht te geven :)
Heerlijk Virtua Tennis gespeeld, Topspin, eat your hart out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Mijn zoontje vroeg deze week om de Dreamcast weer aan te sluiten om Sonic te spelen. Hij heeft met sinterklaas een Gamecube gehad, maar ik heb hem toch goed opgevoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vectrex Dude schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 09:17:
Mijn zoontje vroeg deze week om de Dreamcast weer aan te sluiten om Sonic te spelen. Hij heeft met sinterklaas een Gamecube gehad, maar ik heb hem toch goed opgevoed ;)
Kerel laat hem dan SA op de GC spelen. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreamcast aansluiten?

Dat apparaat moet je toch standaard hebben aangesloten? :) ;)
Heb hier 5 consoles aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:15:
Dreamcast aansluiten?

Dat apparaat moet je toch standaard hebben aangesloten? :) ;)
Heb hier 5 consoles aangesloten.
Had ik ook voordat ik ging hokken, helaas schijnen vrouwen dat vaak niet op prijs te stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
schnumi schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:26:
[...]

Kerel laat hem dan SA op de GC spelen. ;)
Ja, misschien Sonic Heroes, Sonic 1 en 2 zijn op de Cube toch eigenlijk gelijk aan de DC versie. De Cube vind ik ook een leuk ding, maar ander topic hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En er is nog een sonic collection dacht ik met daarop megadrive titels etc. :)

Trouwens vandaag ook weer op de DC gespeelt en damn Ferrari F355 challenge is nog steeds een zeer vet spel hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vectrex Dude schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:37:
[...]

Ja, misschien Sonic Heroes, Sonic 1 en 2 zijn op de Cube toch eigenlijk gelijk aan de DC versie. De Cube vind ik ook een leuk ding, maar ander topic hè!
Trouwens misschien leuk om te vermelden maar Sega heeft aangekondigt weer een exclusieve Sonic game voor de Cube te gaan ontwikkelen dus. :)

En nu back on topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
schnumi schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:44:
En er is nog een sonic collection dacht ik met daarop megadrive titels etc. :)
Sega Smash Pack Vol.1 is dat (er is echter nooit een Vol. 2 uitgekomen...). Dit spel zorgde er overigens voor dat de emulator scene op Dreamcast tot leven kwam.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestation.fr/media/SEGA_SMASH_PACK_VOL1_DC_US.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Schweino schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:59:
[...]

Sega Smash Pack Vol.1 is dat (er is echter nooit een Vol. 2 uitgekomen...). Dit spel zorgde er overigens voor dat de emulator scene op Dreamcast tot leven kwam.

[afbeelding]
Ik bedoelde op de GC overigens of is dat dezelfde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:06:
[...]

Had ik ook voordat ik ging hokken, helaas schijnen vrouwen dat vaak niet op prijs te stellen ;)
Zo hee, het zou mijn vrouw een rotzorg zijn hoeveel console's ik hier aansluit.
Zolang ik maar lol heb, dan is zij ook blij! :)

Daarbij komt, ik zou me door niemand mijn hobby laten indammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:37:
[...]

Zo hee, het zou mijn vrouw een rotzorg zijn hoeveel console's ik hier aansluit.
Zolang ik maar lol heb, dan is zij ook blij! :)

Daarbij komt, ik zou me door niemand mijn hobby laten indammen.
Ruilen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
schnumi schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:16:
[...]
Ik bedoelde op de GC overigens of is dat dezelfde? :)
Nee op de Cube deze, en die heb ik ook:
Afbeeldingslocatie: http://altura.speedera.net/ccimg.catalogcity.com/210000/213200/213210/products/6290029.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik speel Virtua Tennis 2 heel graag, en de Dreamcast zelf is al lang geen goede tegenstander meer, en vrienden hak ik ook in de pan. >:) Is er niemand hier die zin heeft om een dagje tegen elkaar te gamen?

Ik woon in Maastricht, iemand die zich geroepen voelt? :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Ik wil mijn collectie wat opruimen, ik heb hier nog Border Down, Fighting Vipers, Capcom vs SNK 2 en Guilty Gear X.

doorgehaald=verkocht.

Allemaal Japanse versie.

[ Voor 22% gewijzigd door vectrex op 27-01-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Vectrex Dude schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:07:
[...]

Niet helemaal: Shenmue 1 NTSC-US staat erbij, ik heb 2 ook gehad (PAL), maar weer doorverkocht.
Shenmue 2 verkopen :/ :?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Het is ook niet mijn spel helaas.... Het ziet er geweldig uit maar het duurt allemaal zo lang, langzaam is ok maar als er een half uur niks gebeurt.... hmz.

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Laatst online: 16-09 17:11

AntiPasta

d1 m0z4rella

Schweino schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:59:
[...]

Koop dan Sonic Jam op de Saturn, daar staan ze ten minste allemaal op :P

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 13:14

nexhil

BAM!

mbvisiontt schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:03:
Ik speel Virtua Tennis 2 heel graag, en de Dreamcast zelf is al lang geen goede tegenstander meer, en vrienden hak ik ook in de pan. >:) Is er niemand hier die zin heeft om een dagje tegen elkaar te gamen?

Ik woon in Maastricht, iemand die zich geroepen voelt? :)
lol ja... ik ken het probleem :D

zat gewoon hele gespreken te voeren tijdens de games :D

Heb nu een XB though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hoi, even een kleine kick ;)

Is er iemand die mij hiermee kan helpen ? Aap in "Goeie oude (retro) consoles deel 4" Ik zou graag willen weten of er al iemand hier eens iets bestelt heeft :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Hallo,

Ik ben er achter dat de dreamcast ook Progressive scan 480p aan kan

zie ==> http://www.hdtvarcade.com/othersystemslist.htm

Maar helaas heeft Sega geen component kabel uitgebracht.
Heeft iemand wel component aan kunnen sluiten dmv VGA adapter en VGA-Component adapter?

Dure grap, ik wil eerst weten hoe dat eruit ziet.

Zie ook
http://www.dvdtalk.com/forum/archive/index.php/t-87623.html

anyone met succes VGA en of Component op de DC aangesloten?

• vectrex
Ik heb een vga-box waarmee ik de DC wel eens aansluit of een TFT monitor. Niet alle spellen ondersteunen dit trouwens. De spellen die dat wel doen zien er SUPER uit.

Het is erg jammer dat bv een PAL-gamecube dit niet ondersteund. dreamcast is een mooi machientje!.

[ Voor 24% gewijzigd door vectrex op 15-09-2005 10:52 ]

Verwijderd

Vectrex Dude schreef op donderdag 15 september 2005 @ 10:51:
Ik heb een vga-box waarmee ik de DC wel eens aansluit of een TFT monitor. Niet alle spellen ondersteunen dit trouwens. De spellen die dat wel doen zien er SUPER uit.
kijk eens op het forum van hdarcade

http://www.hdtvarcade.com/hdtvforum

in het DC forum staat een truc hoe je alle DC spellen op VGA kunt spelen.

werkt alleen op PAL DC geloof ik, ik heb een Jap DC, kan t niet checken.

• nexhil

nexhil

BAM!

ik heb nu een jaar geen DC meer.
ik mis resident evil(s) :'(

• BarôZZa
  • Laatst online: 23:57
Ik heb zelf een VGA Box maar vind de kwaliteit tegenvallen. Op en computermonitor ziet alles er toch een stuk blokkeriger uit in 640x480 dan op de TV. Ook zie je meer karteltjes en lijken de textures vaak minder scherp. Kleine foutjes vallen daarnaast natuurlijk ook veel meer op.

Verwijderd

weet iemand hoe ik house of the dead op een plasma tv kan spelen met guns?

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:40:
weet iemand hoe ik house of the dead op een plasma tv kan spelen met guns?
Niet zover ik weet. Die heeft 50 of 60 hz tv nodig als het goed is.

Of je moet 100hz guns hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door disjfa op 15-09-2005 19:42 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
disjfa schreef op donderdag 15 september 2005 @ 19:42:
[...]
Niet zover ik weet. Die heeft 50 of 60 hz tv nodig als het goed is.
Of je moet 100hz guns hebben.
Nee, de standaard DC gun werkt nooit op een plasma, LCD of TFT scherm. Alleen een 50 of 60Hz CRT werkt goed met de standaard DC gun.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 00:13:
[...]
Nee, de standaard DC gun werkt nooit op een plasma, LCD of TFT scherm. Alleen een 50 of 60Hz CRT werkt goed met de standaard DC gun.
dat weet ik. maar zijn er ook guns waarmee op je op plasma tv's kunt spelen?
( voor andere consoles dan ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:32:
[...]
Als het goed is wel. Dan moet je 100hz compatible guns hebben.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:32:
[...]
( voor andere consoles dan ? )
Nee, er zijn geen guns die met een plasma scherm kunnen werken, de technologie werkt alleen met CRT.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een paar dc games (jap/usa) te koop, waar kan ik deze het beste aanbieden?

(sega bass fishing/house of the dead en nog een of twee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:35:
ik heb nog een paar dc games (jap/usa) te koop, waar kan ik deze het beste aanbieden?

ebay / marktplaats zijn de meest voorkomende verkoop sites afaik,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:35:

Je kunt ze het beste aanbieden in de vullisbak :P DC heeft een baard!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 03:48:
[...]

Je kunt ze het beste aanbieden in de vullisbak :P DC heeft een baard!!!!!!!!!!!!!!
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ermee wou zeggen.....gooi weg man, die ouwe troep is niets meer waard!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:50:
[...]

sommige japanse dc spellen gaan voor 200 euro weg op ebay....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:50:
[...]

In tegenstelling tot wat je misschien denkt, heeft de DC nog een behoorlijk grote en actieve underground scene, en zoals davidgilmour al aangeeft zijn bepaalde games flink wat geld waard op veilingen. Temeer omdat de productie van de DC vrij vroeg is gestopt en sommige titels dus erg zeldzaam zijn. Het is nogal kortzichtig om te zeggen dat het oude troep is, zeker omdat de DC een hoop klassiekers heeft die nog altijd de test des tijds goed doorstaan. Ik durf zelfs te beweren dat Soul Calibur 1 nog altijd de meest plezierige beat 'em up is die je kunt krijgen. Om nog maar niet te spreken van alle homebrew software die in de loop van de tijd is ontwikkeld. De DC is dan niet bepaald populair meer te noemen, maar er zijn nog zat puristen en verzamelaars die geinteresseerd zijn in het trouwe beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
  • Laatst online: 04-08 14:01
...en tot voor kort een van de weinige systemen met arcade-perfect ports van veel spellen.
Niet te vergeten was dit lang de ENIGE spelcomputer waar je StreetfighterIII-Third Strike op kon spelen.

"The things you own end up owning you." - C. Palahniuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even gekeken en ik heb dus House of the Dead 2 (USA), Sega Bass Fishing (JAP) en Zombie Revenge (USA) te koop. Volgens mij zijn dit allemaal klassiekers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb laatst weer de dreamcast tevoorschijn getovert sinds ik een DIY beamer heb, is wel erg relaxed hoor. Was blij dat ik hem nog had bewaard >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:12:
heb laatst weer de dreamcast tevoorschijn getovert sinds ik een DIY beamer heb, is wel erg relaxed hoor. Was blij dat ik hem nog had bewaard >:)
ol heb een 1 meter breed plasma scherm, de DC is daar voor gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:33:
ik heb even gekeken en ik heb dus House of the Dead 2 (USA), Sega Bass Fishing (JAP) en Zombie Revenge (USA) te koop. Volgens mij zijn dit allemaal klassiekers :-)
Jochem, ik heb je al eerder gezegd...gooi die ouwe troep weg dat is helemaal niets waard. Het is hier geen marktplaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 04:15:
[...]

Jochem, ik heb je al eerder gezegd...gooi die ouwe troep weg dat is helemaal niets waard. Het is hier geen marktplaats!
Volgens mij vergeet je een smilie te plaatsen, of ben je in een topic aan het posten waar je eigenlijk helemaal niet wilt zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 04:15:
[...]

Wat loop je de boel nou te provoceren!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe/of een PAL dreamcast ook NTSC regio spellen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Een PAL Dreamcast kan zonder problemen NTSC spellen spelen. Originele spellen met behulp van een bootdisc / chip, backups zonder enig hulpmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis808
Het kan wel zo zijn dat je dan zwart/wit beeld krijgt op je TV als deze geen NTSC weergave ondersteund. Ik neem aan dat de Dreamcast met een SCART-kabel is aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.. ik ga het zo gelijk ff uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Zijn er nog mensen die me aan spelletjes kunnen helpen, zoals die in de startpost staan? :)

Mail me. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Oyster op 28-11-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Xander2000 schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:20:
Zijn er nog mensen die me aan spelletjes kunnen helpen, zoals die in de startpost staan? :)
orgineel bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
check je lokale 2e hands videoboer eens, daar liggen ze meestal voor een prikkie in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
dennis808 schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:10:
Het kan wel zo zijn dat je dan zwart/wit beeld krijgt op je TV als deze geen NTSC weergave ondersteund. Ik neem aan dat de Dreamcast met een SCART-kabel is aangesloten?
Meeste doen het inderdaad op mijn modded DC (bootdisc zelfde effect). Ik had alleen problemen met Expendable (doet het wel op vga-box) en eentje uit de Street Fighter serie bleef zwart wit.

Ik heb aardig stappeltje US hier liggen, geef de titels maar door kan ik vrij snel zeggen of ze werken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Als een spel voor jou in zwart-wit is, wil niet zeggen dat dit ook voor een ander zo is. Dit is namelijk afhankelijk van de TV waar je het geheel op aansluit. Als je de Dreamcast via een scart-RGB kabel aansluit omzeil je dit probleem. Let op dat dit wat anders is dan een gewone composiet-scart kabel of zo'n scart verloopblokje.

[ Voor 4% gewijzigd door Schweino op 28-11-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang leve de Dreamcast.

en hij is nog springlevend, aangezien dit jaar Trizeal (shooter) is gereleased voor het witte beestje. :D

btw. niet alle games zullen het doen met een rgb-scart kabel, sommige games ala SF3TS hebben een rgb protection. die doen het dus alleen met AV pluggies(en/of met zo'n scart-blok).

er zijn natuurlijk manieren om het te fixen, maar dat moet je maar zelf gaan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

De dreamcast was imho de console om voor te gaan als je een beetje street fighter fan was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
De Dreamcast is nog steeds niet dood! Milestone, bekend van de shooter Chaos Field, komt in februari 2006 een nieuwe shooter genaamd Radilgy. Het is een conversie van het Naomi speelhalspel waarvan je hier filmpjes kan binnenhalen. Lang leve de Dreamcast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ziet er tof uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik heb ook een dreamcast gekocht, verbaas me nog steeds over de graphics van DOA2, maar ben op zoek naar metropolis street racer, iemand die me daar bij kan helpen. Heb trouwens 3 nieuwe vmu op de kop kunnen tikken en 3 vibration packs, allemaal nieuw in doos, 1 vmu heb ik gebruikt en 2 vib packs. Ik houd zowieso van elk 1 nieuw in doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nedgame:

Metropolis Street Racer
nieuw € 14,99
gebruikt € 10,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:34:
@Nedgame:

Metropolis Street Racer
nieuw € 14,99
gebruikt € 10,99
Opzich best wel duur 14.99, meestal verwisselt MSR op het internet (segaforum) voor niet meer dan 5e van eigenaar. Maar het blijft een super game! Las vorige week in één of andere xbox360 promotiebladje een stuk over PGR3. En het doet je dan toch wel weer goed dat de schrijver van de tekst in een apart blokje nog even vermeld dat MSR voor de DC toch echt de voorganger was van de nu zo succesvolle PGR serie :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Ik heb afgelopen week Ikaruga binnengekregen, die ik heb gekocht via Ebay. :D
't Valt nog niet mee om een fatsoenlijke veiling voor dat spel te vinden. Omdat 't een behoorlijk zeldzame game is en nogal gewild, zie je vaak dat de prijzen gigantisch de lucht in schieten, zeker in de laatste paar uren van zo'n veiling. Dit keer kwam ik een veiling tegen binnen Nederland met een vraagprijs van 29 euro (best netjes als je 't mij vraagt), en tot mijn grote vreugde was ik de enige bieder. Het spel is ook in goede staat enzo, inclusief de spine card en registratiekaart.
Nu heb ik eindelijk alle DC spellen die ik persé wilde hebben, dus ik ben weer een gelukkig mens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Na Radilgy is er nóg een DC shooter aangekondigd: Under Defeat. Hij komt uit in maart 2006 in Japan en zal verkrijgbaar zijn als reguliere versie en een versie met soundtrack CD. Het spel is trouwens van dezelfde makers als Border Down. Zoals jullie mischien weten is Border Down inmiddels meer waard dan de oorspronkelijke nieuwprijs. De oplage van Under Defeat wordt ongeveer 5000 dus deze zal je nooit onder de nieuwprijs kunnen verkrijgen. Op tijd je pre-orders plaatsen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is VF4 ooit op de DC verschenen? een vriend zei een keer dat er een demo van bij JP shen mue2 zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:11:
Is VF4 ooit op de DC verschenen? een vriend zei een keer dat er een demo van bij JP shen mue2 zat...
Ik weet wel dat de Arcade versie van VF4 een Dreamcast-2 was. Helaas is de DC-2 nooit voor de cosumenten te koop geweest. (eigenlijk werd dat ding ook wel naomi-ii genoemt, aangezien naomi de arcade name van de dc was).
btw. niet alle games zullen het doen met een rgb-scart kabel, sommige games ala SF3TS hebben een rgb protection. die doen het dus alleen met AV pluggies(en/of met zo'n scart-blok).
Dat vind ik nou echt 1 van de allerdomste dingen he? Een expliciete beveiliging in een game inbouwen voor een specificieke kabel. Of nog zieker, dat Sega uberhaupt software de mogelijk geeft om een type kabel te detecten. What's next? Een spel op de Xbox dat het merk van de controller blocked, en dat dat MS games een beveiliging krijgen tegen 3rd party controllers?

Ik kan me overigen herinneren dat die zieke RGB beveiliging alleen een bitje in de header van het opstart bestand is. Kon je met een tooltje zo veranderen.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flowerp schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:33:

Dat vind ik nou echt 1 van de allerdomste dingen he? Een expliciete beveiliging in een game inbouwen voor een specificieke kabel. Of nog zieker, dat Sega uberhaupt software de mogelijk geeft om een type kabel te detecten. What's next? Een spel op de Xbox dat het merk van de controller blocked, en dat dat MS games een beveiliging krijgen tegen 3rd party controllers?

Ik kan me overigen herinneren dat die zieke RGB beveiliging alleen een bitje in de header van het opstart bestand is. Kon je met een tooltje zo veranderen.
omdat rgb scart alleen in europa voorkomt is het een soort van regio protectie. rgb scart kennen ze niet in usa/japan. vandaar de naam eurostekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
flowerp schreef op zondag 01 januari 2006 @ 12:33:Dat vind ik nou echt 1 van de allerdomste dingen he? Een expliciete beveiliging in een game inbouwen voor een specificieke kabel. Of nog zieker, dat Sega uberhaupt software de mogelijk geeft om een type kabel te detecten.
De reden dat de DC het kabel type kan detecteren is zodat men weet of de kabel een VGA-signaal aankan. Wanneer je een RGB signaal met 31kHz op een Scart ingang zet kunnen dingen namelijk stuk gaan.

Wanneer je een RGB Scartkabel met de DC gebruikt output de DC eigenlijk VGA waarbij de resolutie gehalveerd wordt. Het is een hack waarbij je veel resolutie verliest. Het was nooit de bedoeling dat de DC op deze manier gebruikt zou worden. Sega heeft ook nooit een officiële RGB-Scartkabel geproduceerd.
What's next? Een spel op de Xbox dat het merk van de controller blocked, en dat dat MS games een beveiliging krijgen tegen 3rd party controllers?
Ja, dat gaat inderdaad gebeuren. Dat heeft alleen maar voordelen. Op die manier kunnen alleen maar officiële gelicenseerde controllers gebruikt worden. Hiermee zijn we hopelijk af van die no-brand, super-marge, China-troep die zo'n beetje iedere shop verkoopt waardoor de kwalitatief veel betere merken niet in Nederland te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
ari3 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:23:
[...]
Wanneer je een RGB Scartkabel met de DC gebruikt output de DC eigenlijk VGA waarbij de resolutie gehalveerd wordt. Het is een hack waarbij je veel resolutie verliest. Het was nooit de bedoeling dat de DC op deze manier gebruikt zou worden. Sega heeft ook nooit een officiële RGB-Scartkabel geproduceerd.
Nee joh! Waar haal je dit verhaal nu weer vandaan? :)

RGB out is gewoon een officiele mode hoor in de DC output. Dat Sega nooit die officiele kabel heeft geproduceerd zegt niks. De SNES, Megadrive, Saturn en andere hadden ook allemaal een 15Khz RGB out zonder dat er een officiele kabel voor was (voor de Saturn niet helemaal, daar is nog wel kort in de UK een kabel voor meegeleverd, maar de mensen daar klaagten te veel dat het -te- mooi voor ze was ofzo iets vreemds).

Wat David Gilmour hierboven zegt denk ik zelf ook: de fabrikanten probeerde RGB lange tijd geheim te houden om het zo als extra beveiliging te misbruiken. Waarom de meeste consoles dan toch die RGB out hadden is wel vreemd. Mischien om het makkelijk in demo boots aan te sluiten ofzo, of voor arcade toepassingen? Dan nog is het vreemd, want voor die toepassingen hadden ze gewoon een afwijkend hardware model kunnen produceren waarbij RGB wel stond aangesloten.

Nintendo heeft dat laatste overigens wel echt gedaan. In de N64 hebben ze gewoon voor elke consumenten model de draadjes voor RGB van de video chip naar de uitgang weggelaten. RGB stond op de DAC van de video chip, de pinnetjes zaten in de connector aan de buitenkant, maar er zat alleen geen connectie tussen die twee. 8)7
Ja, dat gaat inderdaad gebeuren.
WTF!? Hmmm.... slechte doom-scenera vergelijking dus :o

Nou goed, tweede poging:

What's next? Sony die een brand detection op z'n video verbinding toevoegd (kan via sub-d en dvi!) en dan alleen Sony displays accepteerd?

(en kom nou niet ermee dat dit OOK inderdaad gaat gebeuren! :+ )

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de Megadrive hebben alle consoles RGB output (op de n64 na). RGB geeft op de oude consoles het mooiste beeld, veel beter dan composiet en een stukje beter dan S VIDEO.
Er zijn nog steeds mensen die dit niet weten en bijvoorbeeld hun XBOX 360 Core met een composiet kabel aansluiten en een scartplugje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Is er nu in 2006 nog een winkel in Amsterdam die Dreamcast verkoopt? (nieuw of tweedehands) Ik zoek me rot, maar het is erg lastig... Als iemand er recent nog zo'n winkel gezien heeft in Amsterdam, hoor ik het graag.

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
Saryon schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:31:
Is er nu in 2006 nog een winkel in Amsterdam die Dreamcast verkoopt? (nieuw of tweedehands) Ik zoek me rot, maar het is erg lastig... Als iemand er recent nog zo'n winkel gezien heeft in Amsterdam, hoor ik het graag.
De platenkoning, vlak bij CS (Hasselaerssteeg, vanaf de grote kruising op de prins hendrikkade 10 meter rechts, en dan meteen links bij de het souvenirs winkeltje) heeft bijna altijd wel een paar DC's staan en een zootje games voor bijna alle retro stuff.

Gast (met kaal hoofd) die er staat is wel kewl, hij staat er nu al weer een paar jaar en weet wel hoe alles werkt, maar toen ie z'n shopje pas opende wist ie -helemaal nix- van games en consoles. hehehe, heb hem toen nog uitgebreid het verschil uitgelegd tussen een RGB kabel, PAL, NTSC en waarom PAL zwarte balken geeft terwijl het meer lijnen heeft (meeste mensen denken dat het andersom is) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
ari3 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:32:
Na Radilgy is er nóg een DC shooter aangekondigd: Under Defeat. Hij komt uit in maart 2006 in Japan en zal verkrijgbaar zijn als reguliere versie en een versie met soundtrack CD. Het spel is trouwens van dezelfde makers als Border Down. Zoals jullie mischien weten is Border Down inmiddels meer waard dan de oorspronkelijke nieuwprijs. De oplage van Under Defeat wordt ongeveer 5000 dus deze zal je nooit onder de nieuwprijs kunnen verkrijgen. Op tijd je pre-orders plaatsen dus.
Ik heb de filmpjes bekeken, ziet er goed uit. ik heb pre-order geplaatst. Border down vond ik niet veel aan, maar dit ziet er goed uit. Zero Gunner vind ik ook zo'n heerlijk spel.

Linkje naar filmpjes: http://am.sega.jp/utop/closeup/under_04.html

[ Voor 4% gewijzigd door vectrex op 02-01-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Die winkel heet ondertussen game over (vooral omdat hij geen platen meer verkoopt :+)
gek dat hij er niks van wist, je zou toch verwachten dat zoiemand echt een fan is van consoles.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
TheEvilCuber schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:14:
Die winkel heet ondertussen game over (vooral omdat hij geen platen meer verkoopt :+)
gek dat hij er niks van wist, je zou toch verwachten dat zoiemand echt een fan is van consoles.
Inderdaad ja. Maar hij is pas heel laat met games begonnen. Was vroeger een BMX dude ;) Maar na met games in aanraking gekomen te zijn (pas in +-2002, en dat van iemand die uit 1972 ofzo komt!) was ie wel meteen helemaal hooked :) Maar in de winkel wil ie geloof ik niet meer zo weten dat ie pas zo laat met games begonnen is. Als je er bent moet je er maar eens over beginnen ;)

Maar ach, op een heel ander gebied ze je bv een Remy Bonjanksy die pas op z'n 18-de met kickboxen begint en slechts enkele jaren later gewoon wereld kampioen k1 wordt. Sommige mensen leren blijkbaar snel :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.