xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
totaal ongeïntereseert hangen ze aan de telefoon ik hoor ze eten en drinken etc. en ze doen érg grof

[ Voor 19% gewijzigd door Ra5a op 09-12-2003 11:23 ]
Imperfectionist.
Er komt geen solderen aan te pas.Phusebox schreef op 09 december 2003 @ 09:13:
[...]
hmm wat zit er dan momenteel in die mini-pci? de 802.11b wlan kaart?
maar ik zag dat er dan ook solderen e.d. aan te pas komt?
liever niet dan
Die wlan kaart zit gewoon in een mini-pci slot (lijkt erg op een geheugenslot) Er zitten twee dunne coaxkabeltjes aan voor de antennes. Die zitten met een mini-coax plugje op de kaart. Je kan ze er met een klein tangetje of schroevendraaiertje zo vanaf wippen. Wel met enige voorzichtigheid natuurlijk, want het zijn maar kleine plugjes en dunne kabeltjes....
Als je zorgt dat je een 802.11g kaartje neemt die ook mini-coax aansluitingen heeft, dan kan je 'm zo in je laptop stoppen en de bestaande antennekabeltjes weer aansluiten.
Er zijn volgens mij ook mini-pci kaartjes met ingebouwde antenne, maar of dat een beetje bereik heeft weet ik niet.
overigens heb ik geen bezwaar tegen een pcmcia kaartje wat constant in mijn laptop zit, gebruik die slot toch nergens anders voor denk ik
Het probleem met een pcmcia kaart in het slot laten zitten is de uitstekende antenne. Je kan je laptop niet met kaart en al opbergen in je laptoptas.Phusebox schreef op 09 december 2003 @ 12:42:
hmm ok da's misschien een optie, maar ik ga eerst eens kijken hoever ik met de ingebouwde kaart komt, maar bedankt voor de tip
overigens heb ik geen bezwaar tegen een pcmcia kaartje wat constant in mijn laptop zit, gebruik die slot toch nergens anders voor denk ik
Tenzij je een 3com kaart neemt met x-jack antenne (uittrekbaar) maar of die er in 54g zijn weet ik niet. Gewoon een 54g miniPCI erin stoppen is beste optie.
Ik heb een Dell Truemobile 1150 miniPCI erin gedaan omdat deze 11MB kaart werkt onder Linux. Is namelijk gebaseerd op Orinoco chpset en werkt perfect.
Jij ook een tm-800Ra5a schreef op 09 december 2003 @ 11:22:
acer helpdesk medewerkers vallen zwaar tegen zeg,
totaal ongeïntereseert hangen ze aan de telefoon ik hoor ze eten en drinken etc. en ze doen érg grof(nadat je een half uur aan de tel hebt gehangen.) (en dan heb ik het over 2 medewerkers.. 1 was wel aardig maar die sprak ook alleen engels)
j-w schreef op 09 december 2003 @ 10:10:
[...]
ben je ook een nOOb qua lezen.... of qua google gebruiken? Deze info kun je toch binnen 1 sec zelf vinden als je even zoekt...
1 Slot ja, dus er kunnen alleen van die 1 hoog kaartjes niet en niet full pcmcia kaarten dus
[ Voor 32% gewijzigd door Roberto op 09-12-2003 13:07 ]
Verwijderd
Hier kun je mijn topicje vinden waar ik heb uitgelegd hoe je 1.4.x.x kunt installeren op je laptopje:
[rml]w-k-pieters in "[ bluetooth] Versie 1.4.x.x"[/rml]
Overigens komt ook de 1.4 van Acer binnenkort uit. Ze zijn em aan het testen (al een paar maanden ofzo

Phusebox, doe je nog andere dingen dan alleen maar berichtjes op GOT plaatsen
[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2003 16:09 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
nee! hehe
ik heb een eigen bedrijfje ,(co-owner), en momenteel is ons kantoor nog niet ingericht, dus zit ik veel thuis en/of op got
kan ik ook een bluetooth desktop kopen van microsoft en dan via de interne bluetooth connecten?
of werkt het alleen met 1 apparaat, dus muis OF toetsenbord
[ Voor 35% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2003 16:27 ]
Phusebox schreef op 09 december 2003 @ 16:13:
offtopic:
nee! hehe
ik heb een eigen bedrijfje ,(co-owner), en momenteel is ons kantoor nog niet ingericht, dus zit ik veel thuis en/of op got
Je mail zoals in je profile lees je zeker niet
ow nee die mail check ik nauwelijks, ik zal em eens lezen als ik thuis ben, ben nu niet thuisSmirnoff schreef op 09 december 2003 @ 16:26:
[...]
offtopic:
Je mail zoals in je profile lees je zeker niet
lol @ phuseboxPhusebox schreef op 09 december 2003 @ 10:36:
nou het staat niet op de >> asus << site, meest logische plaats lijkt me maar goed
Sorry, kon het niet laten...
haha lol @ self...
damn, dat krijg je als je op dezelfde dag opzoek bent naar een asus wireless router... en je slaaptekort hakt er dan ook nog es in
803lcibRS_003 schreef op 09 december 2003 @ 13:05:
[...]
Jij ook een tm-800
[...]
![]()
![]()
1 Slot ja, dus er kunnen alleen van die 1 hoog kaartjes niet en niet full pcmcia kaarten dus
iets mis met de grafische kaart..
na het recoveren en bij de eerste boot van xp krijg ik direct een bsod met een waarschuwing over de de grafische kaart.
Imperfectionist.
Verwijderd
w-k-pieters schreef op 09 december 2003 @ 16:07:
Hmmm, In_the_Aire beter het topic bijhouden hoorJe bedoelt waarschijnlijk 1.4 en niet 4.1.
Hier kun je mijn topicje vinden waar ik heb uitgelegd hoe je 1.4.x.x kunt installeren op je laptopje:
[rml]w-k-pieters in "[ bluetooth] Versie 1.4.x.x"[/rml]
Overigens komt ook de 1.4 van Acer binnenkort uit. Ze zijn em aan het testen (al een paar maanden ofzo)
offtopic:
Phusebox, doe je nog andere dingen dan alleen maar berichtjes op GOT plaatsen

pfff dom van mij... ik ga t vanavond maar ns proberen
bedankt
Verwijderd
Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, en wellicht dat een Acer medewerker hier een antwoord op kan geven, is of er een structurele oplossing wordt bedacht voor dit probleem?
Ik bedoel, ik kan hem opsturen, hoge verzendkosten betalen, tijd zonder laptop doen en vervolgens na 2,5 maand waarschijnlijk hetzelfde traject afleggen omdat het nieuwe touchpad ook weer naar zijn gootje gaat. Niet iets dat je mag verwachten van een product van een dikke 1500 euro.
Ik hoop dat er dus een structurele oplossing komt, want lullig of niet dan behoort Acer mij maar te voorzien van een wel goedwerkend exemplaar dat toch bij normaal gebruik de levensduur van de laptop meegaat.
De tekst klinkt zo nogal aggresief, maar ik bedoel.. 1500 euro. Het is niet een paar sokken waarvan de stikking los gaat.
Mhzzz, je bent niet de eerste.Ra5a schreef op 09 december 2003 @ 17:05:
[...]
803lcib
iets mis met de grafische kaart..
na het recoveren en bij de eerste boot van xp krijg ik direct een bsod met een waarschuwing over de de grafische kaart.
Ik kreeg btw vandaag paar keer een T**RING schokt door mijn "poten" niet normaal, heel mijn vingers deden pijn, en het touchpad was ook 5 minuten van slag
Hopen dat het niet weer gebeurt.
You wish, ik heb ze ook al paar keer aan de telefoon gehad, gewoon rma zeggen ze danVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:07:
Ik had een tijdje geleden al melding gemaakt van mijn plakkende muisknop, hij doet het warempel nog steeds al moet ik af en toe als een olifant drukken.
Maar waar ik eerder benieuwd naar ben, en wellicht dat een Acer medewerker hier een antwoord op kan geven, is of er een structurele oplossing wordt bedacht voor dit probleem?
Ik bedoel, ik kan hem opsturen, hoge verzendkosten betalen, tijd zonder laptop doen en vervolgens na 2,5 maand waarschijnlijk hetzelfde traject afleggen omdat het nieuwe touchpad ook weer naar zijn gootje gaat. Niet iets dat je mag verwachten van een product van een dikke 1500 euro.
Ik hoop dat er dus een structurele oplossing komt, want lullig of niet dan behoort Acer mij maar te voorzien van een wel goedwerkend exemplaar dat toch bij normaal gebruik de levensduur van de laptop meegaat.
De tekst klinkt zo nogal aggresief, maar ik bedoel.. 1500 euro. Het is niet een paar sokken waarvan de stikking los gaat.
Nja, ik kan er nu wel mee leven want alleen de 1e 10 keer of iets meer, doen de knopje's het niet.
[ Voor 57% gewijzigd door Roberto op 09-12-2003 19:58 ]
Je kunt meerdere apparaten connecten met bluetooth. Maar ik zou zeggen lees de vorige delen nog even door, is veel in te vinden hierover.Phusebox schreef op 09 december 2003 @ 16:13:
offtopic:
nee! hehe
kan ik ook een bluetooth desktop kopen van microsoft en dan via de interne bluetooth connecten?
of werkt het alleen met 1 apparaat, dus muis OF toetsenbord
Ik geloof dat je tot zeven apparaten tegelijk kunt aansluiten (correct if I'm wrong). En ze blijven ook aangesloten (dus als je PC reboot kun je metteen muis en toetsenbord gebruiken). Maar eh, dat is wel genoeg: muis, toetsenbord, telefoon, palm, handsfreeset, netwerkje, meer kan ik eik ook niet bedenken.
Het is zelfs al zo dan Widcomm een firmware heeft ontwikkeld met native HID ondersteuning. Dus dan kun je bluetoothmuis en toetsenbord gewoon in dos en in bios gebruiken

Ter aanvulling we hebben nu 525 = 16.4 en native HID support zit vanaf 17.4. Hier een link met meer info: http://www.csr.com/pr/pr144.htm
[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2003 20:28 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik ken mijn rechten als consument wel. Je mag van een dergelijk apparaat verwachten dat het langer als 2,5 maand blijft functioneren.RS_003 schreef op 09 december 2003 @ 19:56:
You wish, ik heb ze ook al paar keer aan de telefoon gehad, gewoon rma zeggen ze dan![]()
Nja, ik kan er nu wel mee leven want alleen de 1e 10 keer of iets meer, doen de knopje's het niet.
Je kunt niet van de klant verwachten om continue voor kosten op te draaien qua verzendkosten etc. Heel leuk dat Acer daar ook zelf geld in steekt qua support etc. maar dan heb ik als klant niets mee te maken, ik wil gewoon een degelijk product hebben. Geen enkel additioneel garantie pakket kan daaromheen.
Ik zal zelf eens contact opnemen met Acer hoe en wat de huidige stand van zaken is betreffende deze touchpads. Ik ga er vanuit dat Acer klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan, en in het geval van een niet structurele oplossing met een andere oplossing komt. Dat zal ze een hoop geld schelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 20:39 ]
Ik wou dat ik ff kon meetesten. Maar zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt in het T610 topic, heb ik mijn T610 gemoldVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 20:37:
ok voice gateway neemt mn T610 op... versta er alleen nog nix van
ik zoek nog ff verder

Maar hou me op de hoogte, ben eik ook wel benieuwd of dat werkt. (sorry voor het off-topic geblaat, wordt gecontinueerd in het T610 topic

Verwijderd
heeeeel veel ruis, binnenkomend gesprek werd wel netjes aangenomenw-k-pieters schreef op 09 december 2003 @ 20:42:
[...]
Ik wou dat ik ff kon meetesten. Maar zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt in het T610 topic, heb ik mijn T610 gemold. Zonder schermpje gaat het niet lukken.
Maar hou me op de hoogte, ben eik ook wel benieuwd of dat werkt. (sorry voor het off-topic geblaat, wordt gecontinueerd in het T610 topic)
misschien eens met headset aan mn tm800 proberen
want ik denk dat het aan mn notebook ligt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 20:48 ]
dit stemt mij niet vrolijk
vraagje: als ik de nieuwe acer garantie afsluit voor 3 jaar, wordt de garantie dan pickup&return ? of doet acer dat niet?
want dan ga ik zometeen alsnog mijn order cancelen ofzo
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2003 22:47 ]
Met acer advantage?? klik hierPhusebox schreef op 09 december 2003 @ 22:38:
hmm net nu ik een tm803lcib heb besteld beginnen mensen hier allemaal weer slechte dingen op te noemen ...![]()
dit stemt mij niet vrolijk
vraagje: als ik de nieuwe acer garantie afsluit voor 3 jaar, wordt de garantie dan pickup&return ? of doet acer dat niet?
want dan ga ik zometeen alsnog mijn order cancelen ofzo
Wordt gewoon bij je opgehaald...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
hmm ja die pagina had ik gelezenSpeedpete schreef op 09 december 2003 @ 23:35:
[...]
Met acer advantage?? klik hier
Wordt gewoon bij je opgehaald...
maar na aandachtig lezen zag ik dat het toch verstopt stond in de onderste regeltjes... je zou toch verwachten dat ze het pickup&return gedeelte prominenter aanwezig maken...
Ik heb dus ook last gehad van een plakkende muisknop en voor dat ik een werkende laptop had, had ik hem 4 keer teruggestuurd. Ik ben de laatste keer wel goed geholpen door vwk.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 20:38:
[...]
Ik ken mijn rechten als consument wel. Je mag van een dergelijk apparaat verwachten dat het langer als 2,5 maand blijft functioneren.
Je kunt niet van de klant verwachten om continue voor kosten op te draaien qua verzendkosten etc. Heel leuk dat Acer daar ook zelf geld in steekt qua support etc. maar dan heb ik als klant niets mee te maken, ik wil gewoon een degelijk product hebben. Geen enkel additioneel garantie pakket kan daaromheen.
Ik zal zelf eens contact opnemen met Acer hoe en wat de huidige stand van zaken is betreffende deze touchpads. Ik ga er vanuit dat Acer klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan, en in het geval van een niet structurele oplossing met een andere oplossing komt. Dat zal ze een hoop geld schelen.
Sindsdien heb ik dus geen plakkende muisknop meer. Ook niet een beetje, gewoon werkt perfect. Ik heb hem nu dik een maand terug werkend terug gekregen en ik geloof niet dat dat ding er gewoon spontaan mee gaat nokken.
Als dat wel het geval is dan gaat hij gewoon weer terug. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Dus gewoon opsturen en de uppercase laten vervangen. Uiteindelijk moet je een werkende terug krijgen. De plakkende toetsen komen vaak voor bij een koude start, dus laptop heeft een tijd uitgestaan. Meldt dat dan ook naar Acer toe.
Verwijderd
Sorry hoor,... 4x ... dat vind ik gewoon slecht. Ik neem aan dat je de verzendkosten hebt verhaald op Acer?HJR schreef op 10 december 2003 @ 12:07:
Ik heb dus ook last gehad van een plakkende muisknop en voor dat ik een werkende laptop had, had ik hem 4 keer teruggestuurd. Ik ben de laatste keer wel goed geholpen door vwk.
Ik heb ook 3x rma gehad en 1x een compleet nieuwe laptopVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 14:28:
[...]
Sorry hoor,... 4x ... dat vind ik gewoon slecht. Ik neem aan dat je de verzendkosten hebt verhaald op Acer?
Kosten iedere keer voor acer, maar niet zonder gezeur.

Mijn nieuwe laptop is ook al 1x rma gegaan en toen heeft het heel lang geduurd voor ze hem maakte, dus ik belde acer eens hoe het met mijn laptop stond want hij was nu al 2 weken bij hun en ik had mijn laptop maandag nodig voor school ( Belde @ vrijdag ) Hebben ze hem toch nog de zelfde dag gemaakt, en zaterdag via special dhl delivery thuis gekregen.
Ze kunnen het dus wel

Zit dus nu weer met een kapotte muisknop, maar ik ga niet weer rma'en want ik kan mijn laptop geen dag missen icm ICT Beheers opleiding.
[ Voor 12% gewijzigd door Roberto op 10-12-2003 15:05 ]
want ik pak dus extra de 3 jaar garantie zodat ik
- zelf niks hoef op te sturen: pick up & delivery
- ongevallenschade verzekerd is (100 euro risisco op scherm)
- gegarandeerd de laptop terug heb binnen 5 dagen
Verwijderd
Ik heb idd 2 jaar garantie, alleen is mijn TM800 gekocht bij Dynabyte en op de factuur staat haal en breng service, dus blijkbaar hoef ik ook geen verzendkosten te betalen.Phusebox schreef op 10 december 2003 @ 15:12:
hebben jullie allemaal de 1 jaar standaard garantie? (of bij oudere laptops 2 jaar?)
want ik pak dus extra de 3 jaar garantie zodat ik
- zelf niks hoef op te sturen: pick up & delivery
- ongevallenschade verzekerd is (100 euro risisco op scherm)
- gegarandeerd de laptop terug heb binnen 5 dagen
nee want ze komen hem dan ophalen... da's stukken beter als dat ding opsturen, want dan heb je ook nog het risisco dat TPG heetVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 15:17:
[...]
Ik heb idd 2 jaar garantie, alleen is mijn TM800 gekocht bij Dynabyte en op de factuur staat haal en breng service, dus blijkbaar hoef ik ook geen verzendkosten te betalen.
Phusebox, waar heb jij nu uiteindelijk de laptop gekocht?Phusebox schreef op 10 december 2003 @ 15:29:
[...]
nee want ze komen hem dan ophalen... da's stukken beter als dat ding opsturen, want dan heb je ook nog het risisco dat TPG heet
ik heb em nog niet...Smirnoff schreef op 10 december 2003 @ 15:34:
[...]
Phusebox, waar heb jij nu uiteindelijk de laptop gekocht?
zodra mijn bestelling naar behoren is afgehandeld zal ik je vertellen waar ik em heb gekocht... want ik wil nooit dingen aanraden die achteraf misschien niet zo goed waren, dus hopelijk kan ik je morgen vertellen waar het was
snappie?
Verwijderd
Verwijderd
In totaal dus 4x een rma gehad, en wederom weer een niet goed functionerend touchpad?RS_003 schreef op 10 december 2003 @ 15:03:
Ik heb ook 3x rma gehad en 1x een compleet nieuwe laptop

Ik had in jouw geval al direct de eis gesteld voor volledig aankoopbedrag terug, of een duurder wel functionerend model.
en als ik iets niet wil dan is het dat wel... t zou niet de eerste keer zijn dat ze een pakketje van me kwijt maken, of kapot maken
OkPhusebox schreef op 10 december 2003 @ 15:36:
[...]
ik heb em nog niet...
zodra mijn bestelling naar behoren is afgehandeld zal ik je vertellen waar ik em heb gekocht... want ik wil nooit dingen aanraden die achteraf misschien niet zo goed waren, dus hopelijk kan ik je morgen vertellen waar het was
snappie?
Optie duurder model wel werkend is er dus niet, want de 800 serie is de duurste Travelmate.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:09:
[...]
In totaal dus 4x een rma gehad, en wederom weer een niet goed functionerend touchpad?
Ik had in jouw geval al direct de eis gesteld voor volledig aankoopbedrag terug, of een duurder wel functionerend model.
Als ik dus inderdaad weer een kapot touchpad had, zou ik ook zwaar pissed worden. Een nadeel is dat je waarschijnlijk geen beroep kan doen op geld terug omdat de laptop meer dan 14 dagen oud is?
Hoe zit dat juridisch?
Nee dat is de 804LmibOptie duurder model wel werkend is er dus niet, want de 800 serie is de duurste Travelmate.
Na 1 nieuwe en 3x ( of 4xAls ik dus inderdaad weer een kapot touchpad had, zou ik ook zwaar pissed worden. Een nadeel is dat je waarschijnlijk geen beroep kan doen op geld terug omdat de laptop meer dan 14 dagen oud is?

Wil ik ook wel eens wetenHoe zit dat juridisch?
Haha, die hoort toch ook bij de 800 serie
Verkeerd gelezen, my bad.w-k-pieters schreef op 10 december 2003 @ 17:39:
[...]
Haha, die hoort toch ook bij de 800 serie. Ik denk dat er bedoeld wordt, dat er geen duurdere laptops bij Acer te koop zijn dan die uit de 800 serie.
off-topic:
Ik heb de plaatjes opnieuw gehost, als je ze nog wilt gebruiken mag je van mij doorlinken. Zie Centrino topic voor de url's. Zolang ik maar niet over mijn traffic kom kan je die links gebruiken.
Enjoy ...
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Thx,FongWan schreef op 11 december 2003 @ 01:07:
[...]
off-topic:
Ik heb de plaatjes opnieuw gehost, als je ze nog wilt gebruiken mag je van mij doorlinken. Zie Centrino topic voor de url's. Zolang ik maar niet over mijn traffic kom kan je die links gebruiken.
Enjoy ...
Niet alleen de utp verbinding heeft dat probleem, de draadloze connectie zweeft rond de 40%.
Is er iemand bekend met dit probleem of de oplossing hiervan?
Verwijderd
Heb je al gekeken naar powermanagement op utp en wifi onderdelen?Bert20 schreef op 11 december 2003 @ 15:42:
Mijn travelmate heeft een merkwaardig probleem: de utp verbinding haalt maar 25% van zijn capaciteit. Ik heb het gecontroleerd met een andere computer op hetzelfde netwerk en zit gewoon rond de 90%.
Niet alleen de utp verbinding heeft dat probleem, de draadloze connectie zweeft rond de 40%.
Is er iemand bekend met dit probleem of de oplossing hiervan?
Welke drivers / bios ?Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 21:22:
[...]
Heb je al gekeken naar powermanagement op utp en wifi onderdelen?
Powermangement is idd vaak het probleem
En wlan is NIET Full duplex, dus haal je ipv 1.2 a 1.4 mb per sec max via 2 of meer threads 820kbs per sec.
Post 750 al weer.
nog 250 en deel 6 komt al weer
[ Voor 8% gewijzigd door Roberto op 11-12-2003 21:27 ]
Bios de nieuwste.RS_003 schreef op 11 december 2003 @ 21:26:
[...]
Welke drivers / bios ?
Powermangement is idd vaak het probleem
En wlan is NIET Full duplex, dus haal je ipv 1.2 a 1.4 mb per sec max via 2 of meer threads 820kbs per sec.
Drivers gewoon de nieuwste.
En het laptopje had stroom dus pm was het niet, had ik ook al wel naar gekeken.
Maarre opeens deed die het weer een uur later zal wel door een reboot gekomen zijn.
Bedankt in ieder geval voor je hulp...
Enne er is maar 1 conclusie!
TU-Delft NETWERK!!!!
Verwijderd
Nou... niet echt eigenlijk. Er zijn maar behoorlijk weinig plekken in de TU-wijk waar je een fatsoenlijke draadloze verbinding hebt.
Wachten op de zomer dan maar, dan kan er weer op het dak v/d bibliotheek gewerkt worden
Wat is hier goed nieuws aan
Je kan gewoon al 54g miniPCI kaartjes kopen. Laptoppie openmaken en je kan de kaart zelf vervangen. Ze kunnen beter een goede Linux driver leveren voor de B kaart! Ik ben maar overgegaan op een Orinoco gebaseerde miniPCI kaart. Helaas maar 11Mbit, maar het werkt in ieder geval....
Lees mijn post maar in het topic ( Modden die fp noobs hem naar 0 ... terwijl bijna iedereen een 3+ heeftHJR schreef op 12 december 2003 @ 10:49:
[...]
Wat is hier goed nieuws aan
Je kan gewoon al 54g miniPCI kaartjes kopen. Laptoppie openmaken en je kan de kaart zelf vervangen. Ze kunnen beter een goede Linux driver leveren voor de B kaart! Ik ben maar overgegaan op een Orinoco gebaseerde miniPCI kaart. Helaas maar 11Mbit, maar het werkt in ieder geval....
Waarom zou je garantie vervallen als je de miniPCI kaart eruit haalt en er zelf een ander in zet. Klepje aan de ondekand open antennes loshalen met nagels (niet met schroevendraaier !) en nieuw kaartje erin plaatsen. Als de laptop defect raakt om een of andere reden, plaats je toch gewoon weer de originele kaart erin?RS_003 schreef op 12 december 2003 @ tweakers.net:
Maar de hoofd reden waarom ik dit via Intel wil laten lopen is nog mijn garantie want ik ben helaas al aan mijn 2e laptop toe en die is ook al 1x rma geweest. ( Vorige 3x door fout RMA afdeling :’( ) Dus dat ik straks geen garantie meer heb omdat ik zomaar iets heb ingebouwd is voor mij geen optie
Als iemand dit weet dan zou ik dit graag dus willen weten.
Die pci sloten zitten niet voor niks aan de onderkant dat je er makkelijk bij kan. Hallo wees geen chicken en vervang gewoon die kaart. Ga niet zitten wachten op een dure Intel kaart..... Koop gewoon nu een a/b/g kaart....
Verwijderd
Er zit nl een dvd - r/rw writer in en ik heb dvd rw's gekocht en nu wil ik een dvd schrijven maar ik kan het programma niet vinden dat ik moet gebruiken op die acer travelmate om dvd's te schrijven of ik kijk er blijkbaar over.
Ik heb al van sommige gehoord dat het programma nti cd maker daar is bijgeleverd en inderdaad dat staat er op maar daar wilt hij ook geen dvd's mee branden want dat programma spreekt alleen maar over vd's en niet over dvd's
Daarom kan er mij iemand info verschaffen die ook dit toestel heeft en dvd-rw al heeft weggeschreven daarmee ?[/quote]
Ik heb het met nero geprobeerd en daar moet ik recorder selecteren en wat blijkt hij geef enkel imageburner of zoiets weer en niet mijn dvd speler
Hoe kan ik dit oplossen aub ?
Nero herkent de brander dus niet als brander. Vandaar dat hij dus alleen maar de image burner ziet (virtuele brander van Nero zelf). Je zou een nieuwe versie van Nero moeten proberen. Als dat het probleem niet oplost een ander pakket gebruiken die je brander wel ondersteunt. Maar ik denk dat de laatste versie van Nero je brander wel ondersteunt hoor....Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:31:
Acer travelmate 803 lmib
Er zit nl een dvd - r/rw writer in en ik heb dvd rw's gekocht en nu wil ik een dvd schrijven maar ik kan het programma niet vinden dat ik moet gebruiken op die acer travelmate om dvd's te schrijven of ik kijk er blijkbaar over.
Ik heb al van sommige gehoord dat het programma nti cd maker daar is bijgeleverd en inderdaad dat staat er op maar daar wilt hij ook geen dvd's mee branden want dat programma spreekt alleen maar over vd's en niet over dvd's
Daarom kan er mij iemand info verschaffen die ook dit toestel heeft en dvd-rw al heeft weggeschreven daarmee ?
Ik heb het met nero geprobeerd en daar moet ik recorder selecteren en wat blijkt hij geef enkel imageburner of zoiets weer en niet mijn dvd speler
Hoe kan ik dit oplossen aub ?
Verwijderd
ik dacht dat ik versie 5.5.9 had en welke pakketen zijn nog aan te raden en hoe weet ik welk pakket mijn brander ondersteunt en als het dat niet is aan wat zou het nog kunnen liggenHJR schreef op 12 december 2003 @ 11:39:
[...]
Nero herkent de brander dus niet als brander. Vandaar dat hij dus alleen maar de image burner ziet (virtuele brander van Nero zelf). Je zou een nieuwe versie van Nero moeten proberen. Als dat het probleem niet oplost een ander pakket gebruiken die je brander wel ondersteunt. Maar ik denk dat de laatste versie van Nero je brander wel ondersteunt hoor....
Verwijderd
Je kan nero versie 6.0.0.28 gewoon van de website van nero downloaden en die proberen, als dat niet werkt heb je nog roxio en zoveel andere progs of..ik dacht dat ik versie 5.5.9 had en welke pakketen zijn nog aan te raden en hoe weet ik welk pakket mijn brander ondersteunt en als het dat niet is aan wat zou het nog kunnen liggen
weet niet meer op dit moment kijk op website van download.com
Verwijderd
TM 803LMib Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.6GHz, Microsoft® Windows® XP Professional Edition, 15TFT SXGA, 512MB DDR RAM (2x 256MB), 40GB HDD, DVD+/-RW, LiIon, 56K modem, Wired & Wireless Lan, Bluetooth, 64MB VRAM, AZB LX.T2506.204Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:18:
Een vraag voor vwk
Klopt het dat er een nieuwe versie van 803Lmib zijn die DVD+/-RW hebben?
zo ja, aan welke serienummer kun je deze herkennen?
bedankt
@ RS_003, geef jezelf voor kerst gewoon een mooi A/B/G kaartje, inbouwen en
waarschijnlijk heeft ie het al druk, anders zou die wel vaker reageren
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 12-12-2003 17:01 ]
en is ie los net zo duur dan als de meerprijs in winkel?? lijkt me sterkw-k-pieters schreef op 12 december 2003 @ 17:01:
@ Phusebox, gewoon los kopen en in de multimedia bay proppen...
@ RS_003, geef jezelf voor kerst gewoon een mooi A/B/G kaartje, inbouwen en. Bij reparatie kun je em evt. terugzetten. Maar misschien heeft vwk hier nog advies over... (vwk krijgt het druk zo
).
edit:
waarschijnlijk heeft ie het al druk, anders zou die wel vaker reageren
ps. multimediabay, is er dus nog een vrije bay over in de acer? of moet ik dan de gewone cd-rw/dvd eruit halen?
en hoe zit dat met een 2e hd? moet ik dan mijn cd-rw/dvd er uithalen of kan die er gewoon bij?
ik denk dat ik voor wireless G maar ga voor zo'n intel met inklapbare antenne... lijkt me wel wat beter als frutten met pci kaarten die je open moet schroeven enzo
ben bang dat ze bij acer toch kunnen zien dat je eraan geklooit hebt
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 12-12-2003 17:14 ]
Wat denk je zelf over die mediabayPhusebox schreef op 12 december 2003 @ 17:13:
ps. multimediabay, is er dus nog een vrije bay over in de acer? of moet ik dan de gewone cd-rw/dvd eruit halen?
en hoe zit dat met een 2e hd? moet ik dan mijn cd-rw/dvd er uithalen of kan die er gewoon bij?
ik denk dat ik voor wireless G maar ga voor zo'n intel met inklapbare antenne... lijkt me wel wat beter als frutten met pci kaarten die je open moet schroeven enzo
ben bang dat ze bij acer toch kunnen zien dat je eraan geklooit hebt
Over het algemeen zit er in een laptop geen loze ruimte, dus zal er iets uit moeten voordat je er iets anders in kunt stoppen.
Accu. HD en PCMCIA slot zijn niet uitwisselbaar (valt je laptop uit
Ik ken het prijs verschil tussen een PCMCIA kaart met x-jack en een losse mini=PCI insteek kaart (voor wireless G netwerk) niet. Maar dat laatste lijkt me niet (veel) duurder. maar is wel veel handiger. Dan blijft je PCMCIA slot vrij, welke je kunt gebruiken andere zaken + dat een losse PCMCIA kaart makkelijk kwijt kan raken / gejat kan worden, enz..
Zoveel " prutswerk" is dat echt niet. Ze hebben dat niet voor net zo toegankelijk gemaakt
If I agreed with you, we'd both be wrong.
maar waar vind ik dan mini pci kaarten? want in de pricewatch kan ik het zo 1-2-3 niet vinden?Stiffener schreef op 12 december 2003 @ 17:40:
[...]
Wat denk je zelf over die mediabay
Over het algemeen zit er in een laptop geen loze ruimte, dus zal er iets uit moeten voordat je er iets anders in kunt stoppen.
Accu. HD en PCMCIA slot zijn niet uitwisselbaar (valt je laptop uit) dus moet je eerst je CD/DVD/CDR(W) eruit halen, wil je er een 2e batterij / 2e HD / andere drive in stoppen.
Ik ken het prijs verschil tussen een PCMCIA kaart met x-jack en een losse mini=PCI insteek kaart (voor wireless G netwerk) niet. Maar dat laatste lijkt me niet (veel) duurder. maar is wel veel handiger. Dan blijft je PCMCIA slot vrij, welke je kunt gebruiken andere zaken + dat een losse PCMCIA kaart makkelijk kwijt kan raken / gejat kan worden, enz..
Zoveel " prutswerk" is dat echt niet. Ze hebben dat niet voor net zo toegankelijk gemaakt
Het verschil voor B-netwerken tussen X-Jack en mini-pci is minimaal, ik haal met de ingebouwde wifi een meter of 4 a 5 meer bereik buiten, en binnen scheelt het al helemaal niets. Daarnaast is X-Jack heel prettig omdat je het kaartje altijd in de laptop kunt houden. Dus als je geen mini-pci wil --> X-Jack is your friend.Stiffener schreef op 12 december 2003 @ 17:40:
...
...
Ik heb het dan wel over de 'echte'
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Ieder zin voorkeur. Maar ik vind goed om te horen dat er eigenlijk geen verschil in singnaal is kennelijk... Het presteerd dus even goed zeg maar.Speedpete schreef op 12 december 2003 @ 18:22:
[...]
Het verschil voor B-netwerken tussen X-Jack en mini-pci is minimaal, ik haal met de ingebouwde wifi een meter of 4 a 5 meer bereik buiten, en binnen scheelt het al helemaal niets. Daarnaast is X-Jack heel prettig omdat je het kaartje altijd in de laptop kunt houden. Dus als je geen mini-pci wil --> X-Jack is your friend.
Ik heb het dan wel over de 'echte'X-Jack van 3com en niet over alternatieve schuif-/klik-/vouw- antennes....
@ Phusebox.
Er is meer in het leven dan alleen een pricewatch. Zelf zoeken en rond bellen naar bedrijven kan geen kwaad
Zoeken op mini pci 802.11g

Deze kaart is bedoelt voor PCI in de computer, maar op deze kaart zit een losse mini-PCI kaart. (zie de site van informatique)
Lijst met andere winkels die de LCImb803 leveren en ook aanverwante artikel
[ Voor 3% gewijzigd door Loft op 12-12-2003 18:54 . Reden: url typo ]
If I agreed with you, we'd both be wrong.
dit wil ik dus niet...
kan ik in de acer tm803 ook zo'n dell truemobile g kaartje stoppen?
en dan bedoel ik gewoon: open mini-pci klepje, haal pci kaartje eruit, stop dell pci kaartje erin, klik klepje dicht, klaar...
Ja, de dell truemobile g ook als het maar een mini-pci kaartje is..Phusebox schreef op 13 december 2003 @ 11:25:
dit wil ik dus niet...
kan ik in de acer tm803 ook zo'n dell truemobile g kaartje stoppen?
en dan bedoel ik gewoon: open mini-pci klepje, haal pci kaartje eruit, stop dell pci kaartje erin, klik klepje dicht, klaar...
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
geen idee
Verwijderd
Je moet het gewoon zien als een kaartje dat je in een aansluiting drukt. Een soort van pci slot voor de pc zegmaar. Er komt dus geen solderen of wat dan ook aan te pas. Laptop open, oude kaart uit het slot, nieuwe kaart in het slot en gaan met de banaan.Phusebox schreef op 13 december 2003 @ 12:14:
maar hoe sluit je de antenne dan aan? is dat een universeel stekkertje? ofzo?
geen idee
Bij Acer zit er dacht ik wel een soort aansluiting voor de antenne in de vorm van een schuif connectie.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 16:42:
[...]
Je moet het gewoon zien als een kaartje dat je in een aansluiting drukt. Een soort van pci slot voor de pc zegmaar. Er komt dus geen solderen of wat dan ook aan te pas. Laptop open, oude kaart uit het slot, nieuwe kaart in het slot en gaan met de banaan.
Maar gewoon even kijken in de online handleiding, daar heb ik deze info ook vandaan.
ik kan niks vinden in de manualRS_003 schreef op 13 december 2003 @ 17:24:
[...]
Bij Acer zit er dacht ik wel een soort aansluiting voor de antenne in de vorm van een schuif connectie.
Maar gewoon even kijken in de online handleiding, daar heb ik deze info ook vandaan.
Niet in "DE" grote online manual van 100+ blz in een .pdf file?
Daar staat het echt in met plaatjes.
hmm heb em pagina voor pagina doorgebladerd de pdf ja, maar ik heb het niet gezien... zal em zo nog es doorkijkenRS_003 schreef op 13 december 2003 @ 18:43:
[...]
Niet in "DE" grote online manual van 100+ blz in een .pdf file?
Daar staat het echt in met plaatjes.
na een 2e check ook niet gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2003 23:53 ]
Vreemd, nja ik dacht toch echt dat gelezen te hebben.Phusebox schreef op 13 december 2003 @ 23:23:
[...]
hmm heb em pagina voor pagina doorgebladerd de pdf ja, maar ik heb het niet gezien... zal em zo nog es doorkijken
na een 2e check ook niet gevonden
Nja, dan zal ik wel een foutje hebben gemaakt. sorry
Verwijderd
Staat er wel tussen, kijk op de volgende link bladzijde 52/53 en via schuifbalkje van het pdf bestand 61 van 121RS_003 schreef op 14 december 2003 @ 00:29:
[...]
Vreemd, nja ik dacht toch echt dat gelezen te hebben.
Nja, dan zal ik wel een foutje hebben gemaakt. sorry
http://www.acersupport.com/library/tm800sg.pdf
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 14:49 ]
ow maar da's niet de manual, da's de service handleidingVerwijderd schreef op 14 december 2003 @ 14:45:
[...]
Staat er wel tussen, kijk op de volgende link bladzijde 52/53 en via schuifbalkje van het pdf bestand 61 van 121
http://www.acersupport.com/library/tm800sg.pdf
ik zat te zoeken in de manual
hmm zijn die 2 kabeltjes dan ook compatible met de dell truemobile mini-pci kaart is de vraag...
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 14-12-2003 15:07 ]
Verwijderd
Dat denk ik wel want dat zijn de antenne draaden die je weer aan de andere netwerkkaartje kunt schroevenPhusebox schreef op 14 december 2003 @ 15:04:
[...]
ow maar da's niet de manual, da's de service handleiding
ik zat te zoeken in de manual
hmm zijn die 2 kabeltjes dan ook compatible met de dell truemobile mini-pci kaart is de vraag...
En owja niet met een schroevndraaier doen. Kans op slopen connectoren en eventuele kortsluitingen...
Bij de nieuwe kaart de antennes weer op de aansluitingen drukken tot hij weer vastklikt.
Het klinkt allemaal eng misschien maar het was bij mij 5 minuten werk. Meeste werk was zoeken van een kussen om mijn laptop op te leggen, zodat de klep niet beschadigd
Verwijderd
Op defecten op die specifieke onderdelen zit geen garantie, alsmede defecten die daar uit voortkomen.
Verder, lichtelijk off-topic:
Ik reageer hier weinig (meer), omdat:
a) drukke baan
b) de vrije tijd die ik heb, ik liever besteed aan m'n vriendin en leuke dingen doen dan aan GoT
c) de sfeer die hier een beetje hangt...
Dit laatste komt door al het gezever over reparatieafhandelingen, support, enz. enz.
Oke, we zijn niet optimaal bereikbaar, dat weten we zelf ook en daar balen we zelf ook van.
Maakt dat het product slecht? Nee! Met <1% uitval over de gehele notebooklijn is de kans dat je daadwerkelijk van support gebruik moet maken errug klein.
De hele verkoop van Acer is als een speer omhoog gegaan, en daardoor zijn er meer mensen nodig. En daar zijn we ook mee bezig. Tot nu toe zijn we niet goed bereikbaar, maar wat dan? Een niet gekwalificeerd persoon op de support zetten?
Wat is dan de klacht? Prima bereikbaarheid maar incapabel personeel. Daardoor zoeken we liever een capabel iemand.
Het zegt niets over het produkt, maar ik zie hier wel posts van mensen die gaan twijfelen over het produkt, door reacties hier van mensen, en dat vind ik jammer.
Waarom? We zijn niet voor niets nr. 1 van de Benelux, nr. 2 van Europa, en nr. 3 van de wereld.
We hebben geen tv-reclames nodig, like Dell, om ze voorbij te streven. (uit m'n hoofd, Dell is nr. 6 in de Benelux..)
Als we zo'n slechte service gaven, en slechte ondersteuning, zouden alle resellers en dealers Acer nog verkopen? Dan gooi je je eigen naam ten grabbel, als je als bedrijf slechte produkten van een fabrikant blijft verkopen. Maar integendeel, de afzet groeit en groeit.
Tuurlijk, er zitten pechgevallen tussen, maar dat kan je bij een Medion net zo goed hebben, beter gezegd, daar lijkt me de kans groter.
Maar al met al is het een degelijk produkt, de TravelMate 800 serie an sich, en de hele Acer reeks in zijn geheel.
En nee ik krijg geen commisie, nee, ik zit niet op een PR-afdeling. Dit is gewoon mijn persoonlijke ervaring over het produkt, en gezien de resultaten is het nog spontaan onderbouwd ook.
Verwijderd
mee eens je hoort meestal de dingen die misgaan, mensen die geen klachten hebben hoor je bijna tot nooit.Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:12:
Er zal vast iets in de voorwaarden staan over aanpassing van je notebook. Dealers doen het ook, dus ja.
Op defecten op die specifieke onderdelen zit geen garantie, alsmede defecten die daar uit voortkomen.
Verder, lichtelijk off-topic:
Ik reageer hier weinig (meer), omdat:
a) drukke baan
b) de vrije tijd die ik heb, ik liever besteed aan m'n vriendin en leuke dingen doen dan aan GoT
c) de sfeer die hier een beetje hangt...
Dit laatste komt door al het gezever over reparatieafhandelingen, support, enz. enz.
Oke, we zijn niet optimaal bereikbaar, dat weten we zelf ook en daar balen we zelf ook van.
Maakt dat het product slecht? Nee! Met <1% uitval over de gehele notebooklijn is de kans dat je daadwerkelijk van support gebruik moet maken errug klein.
De hele verkoop van Acer is als een speer omhoog gegaan, en daardoor zijn er meer mensen nodig. En daar zijn we ook mee bezig. Tot nu toe zijn we niet goed bereikbaar, maar wat dan? Een niet gekwalificeerd persoon op de support zetten?
Wat is dan de klacht? Prima bereikbaarheid maar incapabel personeel. Daardoor zoeken we liever een capabel iemand.
Het zegt niets over het produkt, maar ik zie hier wel posts van mensen die gaan twijfelen over het produkt, door reacties hier van mensen, en dat vind ik jammer.
Waarom? We zijn niet voor niets nr. 1 van de Benelux, nr. 2 van Europa, en nr. 3 van de wereld.
We hebben geen tv-reclames nodig, like Dell, om ze voorbij te streven. (uit m'n hoofd, Dell is nr. 6 in de Benelux..)
Als we zo'n slechte service gaven, en slechte ondersteuning, zouden alle resellers en dealers Acer nog verkopen? Dan gooi je je eigen naam ten grabbel, als je als bedrijf slechte produkten van een fabrikant blijft verkopen. Maar integendeel, de afzet groeit en groeit.
Tuurlijk, er zitten pechgevallen tussen, maar dat kan je bij een Medion net zo goed hebben, beter gezegd, daar lijkt me de kans groter.
Maar al met al is het een degelijk produkt, de TravelMate 800 serie an sich, en de hele Acer reeks in zijn geheel.
En nee ik krijg geen commisie, nee, ik zit niet op een PR-afdeling. Dit is gewoon mijn persoonlijke ervaring over het produkt, en gezien de resultaten is het nog spontaan onderbouwd ook.
en toch ben ik uiteindelijk voor acer gegaan, omdat ik vertrouwen heb in de mensen hier (zoals jij) die zeggen dat het een uitzondering op de regel is als je zoveel problemen hebt met je acer als hier worden beschreven...Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:12:
lang verhaal
ik hoop alleen dat ik niet 1 van die uitzonderingen ben, maar ja dat kan altijd
zo kocht mijn oom een tijd geleden een volvo (s70 ofzo?) van bijna 80 duizend euro die er na 100 km mee ophield, motor kapot... tja dan baal je ook wel ook al valt het binnen de "garantie"
Laat ik dan ook maar 's wat positieve geluiden laten horen. Ik ben zeer tevreden met m'n travelmate 803!Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 18:28:
[...]
mee eens je hoort meestal de dingen die misgaan, mensen die geen klachten hebben hoor je bijna tot nooit.
Ik heb 'm nu ongeveer een maand. Dat is misschien nog niet zo lang, maar ik werk er wel 8 uur per dag op, Hij wordt elke dag mee heen en weer gesleept tussen thuis en werk en dan zit ik ook 'savonds thuis nog een paar uur op dat ding te kloppen en als ik 'm eventjes een kwartiertje neerleg wordt ie gelijk door m'n vriendin in beslag genomen. Met andere woorden: dat ding draait overuren en alles werkt perfect. Ik ben een tevreden klant.
Voor mij geldt exact hetzelfde, alleen dan inmiddels al weer voor 5 maanden, het is m'n no. 1 systeem voor thuis, boven m'n desktop, en op m'n werk doe ik er ook nog behoorlijk wat op, ookal heb ik een workstation staan...synthdood schreef op 14 december 2003 @ 20:11:
[...]
Laat ik dan ook maar 's wat positieve geluiden laten horen. Ik ben zeer tevreden met m'n travelmate 803!
Ik heb 'm nu ongeveer een maand. Dat is misschien nog niet zo lang, maar ik werk er wel 8 uur per dag op, Hij wordt elke dag mee heen en weer gesleept tussen thuis en werk en dan zit ik ook 'savonds thuis nog een paar uur op dat ding te kloppen en als ik 'm eventjes een kwartiertje neerleg wordt ie gelijk door m'n vriendin in beslag genomen. Met andere woorden: dat ding draait overuren en alles werkt perfect. Ik ben een tevreden klant.
Voor m'n werk moest ik overigens een Dell centrino lappie bestellen (alles @ work is dell), dus ik kan de twee binnenkort vergelijken.. Dell kostte overigens evenveel als mijn lappie, maar dan met kleiner scherm, mindere proc en zonder bluetooth...
S60 R denk ik of V70 R danPhusebox schreef op 14 december 2003 @ 20:10:
[...]
en toch ben ik uiteindelijk voor acer gegaan, omdat ik vertrouwen heb in de mensen hier (zoals jij) die zeggen dat het een uitzondering op de regel is als je zoveel problemen hebt met je acer als hier worden beschreven...
ik hoop alleen dat ik niet 1 van die uitzonderingen ben, maar ja dat kan altijd
zo kocht mijn oom een tijd geleden een volvo (s70 ofzo?) van bijna 80 duizend euro die er na 100 km mee ophield, motor kapot... tja dan baal je ook wel ook al valt het binnen de "garantie"
Wel een mooie auto hoor.
Positief: Mijn acer doet het ook perfect op het los zittende scherm na ( Zwiept erg, en dat hebben de 20 andere laptop waar ik ervaring mee heb niet ) + de wel bekende brakke muisknop.
Ik heb dus niks te klagen (En ik hoop dat dat zo blijft

Verwijderd
Het loszittende scherm kan altijd wel voorkomen als je hem vaak open en dicht doet. Heeft ws. ook wel wat met de constructie te maken, maar oke.RS_003 schreef op 14 december 2003 @ 21:11:
[...]
S60 R denk ik of V70 R dan
Wel een mooie auto hoor.
Positief: Mijn acer doet het ook perfect op het los zittende scherm na ( Zwiept erg, en dat hebben de 20 andere laptop waar ik ervaring mee heb niet ) + de wel bekende brakke muisknop.
Ik heb dus niks te klagen (En ik hoop dat dat zo blijft![]()
)
Ik heb het welgeteld 1 keer gezien bij een C110, maar da's een tablet dus daarbij draai je het scherm nogal vaak.
Je zou kunnen proberen om het scherm aan te draaien (jaja, dat werkt), mits je hingings lam zijn uiteraard.
Ik was aan het werken en opeens zat mijn laptop vast. Gereboot en kreeg een blauw scherm in XP en hij blijf rebooten.
In veilige modus doet hij het perfect alleen zonder de grafische driver dus ik een nieuwe driver gedownload maar precies hetzelfde probleem.
Een gekraakte catalyst driver geprobeerd, ook geen resultaat. Alleen met een omega driver doet hij het maar dan is mijn refreshrate erg hoor (dus heel langzaam opkomend menu/startbalk) en games zien geen 3d kaart meer.
Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verwijderd
Dat van dat rebooten hat een maat van mij op zijn desktop. Bleek een virus te zijn... Geen idee wat dat met je videokaart te maken zal hebben, maar bij die maat van me hielp een format c: en een verse install... Ik zou zeggen, probeer het eensHekkeySE schreef op 15 december 2003 @ 21:13:
Mijn Acer TM800 is dus ook stuk![]()
Ik was aan het werken en opeens zat mijn laptop vast. Gereboot en kreeg een blauw scherm in XP en hij blijf rebooten.
In veilige modus doet hij het perfect alleen zonder de grafische driver dus ik een nieuwe driver gedownload maar precies hetzelfde probleem.
Een gekraakte catalyst driver geprobeerd, ook geen resultaat. Alleen met een omega driver doet hij het maar dan is mijn refreshrate erg hoor (dus heel langzaam opkomend menu/startbalk) en games zien geen 3d kaart meer.
Heeft iemand dit probleem ook gehad?
Heb dat al geprobeerd dmv een originele image terug te zetten en gewoon een format. Maar heeft niks geholpen.Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 00:37:
[...]
Dat van dat rebooten hat een maat van mij op zijn desktop. Bleek een virus te zijn... Geen idee wat dat met je videokaart te maken zal hebben, maar bij die maat van me hielp een format c: en een verse install... Ik zou zeggen, probeer het eens
In ieder geval bedankt voor je tip!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Erm waar draai ik het scherm aan?Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 00:05:
[...]
Het loszittende scherm kan altijd wel voorkomen als je hem vaak open en dicht doet. Heeft ws. ook wel wat met de constructie te maken, maar oke.
Ik heb het welgeteld 1 keer gezien bij een C110, maar da's een tablet dus daarbij draai je het scherm nogal vaak.
Je zou kunnen proberen om het scherm aan te draaien (jaja, dat werkt), mits je hingings lam zijn uiteraard.
Ik zie igg geen schroeven. En ik ga hem zeker niet open maken, want stel dat hij toch ooit nog onverwacht kappot gaat
Post lijkt een beetje negatief, maar is het niet hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Roberto op 16-12-2003 14:05 ]
* W-k- was ook al aan het zoeken maar...RS_003 schreef op 16 december 2003 @ 14:04:
[...]
Erm waar draai ik het scherm aan?
Ik zie igg geen schroeven. En ik ga hem zeker niet open maken, want stel dat hij toch ooit nog onverwacht kappot gaat![]()
Post lijkt een beetje negatief, maar is het niet hoor![]()
Verwijderd
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen. Maar je kunt het niet vreemd vinden dat klanten zoals ik een laptop van 1500 euro kopen (eventjes een dikke 3000 nederlandse guldens he) en vervolgens tegen een structureel probleem aanlopen als een plakkende touchpad. Het wordt helemaal vervelend als er gewoon geen oplossing voor het probleem is, behalve het keer op keer opsturen van je laptop ter reparatie.
Dat heeft niets met jou te maken als support medewerker, maar met de kwaliteitscontrole van Acer, en de verwachting van de klant om voor een dergelijke bedrag een stukje kwaliteit te ontvangen.
Dat is ook het enige punt wat ik heb momenteel met de laptop. Voor de rest is die echt perfect, .. maar dat touchpad.. vwk hoe zit dat nu? Komt er nog wat op, of worden jullie als support medewerkers ook van het kastje naar de muur gestuurd?
maar het is nu bijna 17 uur op dinsdag en hij is er nog niet
wacht nog steeds op reactie van de shop...
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 16-12-2003 18:31 ]
Verwijderd
Deze post zie ik nu pas, maar Pick up en Delivery is toch echt 3 jaar, als jij 2 jaar hebt (voor 1 okt.) en er staat op je factuur ophalen en brengen dan moet je dat regelen bij Dynabyte, dat zijn geen Acer voorwaardenVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 15:17:
[...]
Ik heb idd 2 jaar garantie, alleen is mijn TM800 gekocht bij Dynabyte en op de factuur staat haal en breng service, dus blijkbaar hoef ik ook geen verzendkosten te betalen.
Klinkt lullig, maar niet onze fout
Dit topic is gesloten.