Zulke reacties bedoel ik nou
Wat bereik je nou hier mee
Open je daarom een Acer topic, om je gal te spuien? Bah
Als je de helpdesk belt is de kans groot dat ze zeggen van, ja, hij moet RMA.
Is dat zo vreemd? Nee, ze zitten immers in Ierland en hebben géén stock, en procedures.
Het hoofdkantoor, waar ik zit, is dat anders. Niet dat daar van af geweken word, maar het kan wel. Als een klant opbelt met een defect klein iets krijgt hij dat stuk gewoon vervangen, kan je makkelijker filteren.
Parts die defect zijn (HD, DVD-RW, CD/RW) die als onderdeel binnenkomen, waar dus zeker van is dat het alleen dat onderdeel is, zijn ook sneller gerepareerd als het notebook zelf. Voor de rest hanteren we gewoon procedures.
Adapter, keyboard. In principe moet eerst het oude part binnen zijn.
Als ik mijn sparepartslijstje bij elkaar optel, is dat aan waarde van "coulance" onderdelen meer dan ik in een maand verdiend met mn fulltime job.
Uitzonderingen zijn bij ons makkelijker te maken, dat zegt helemaal niks over de helpdesk.
Plaats jezelf nou eens voor een keer in onze schoenen. Jij zit op de helpdesk, gevestigd te Ierland. Je moet voor 5 klanten in de week een klein onderdeeltje opsturen, moet geen probleem zijn toch. Hoe wil je dat gaan realiseren?
Elke keer een mailtje sturen naar Headoffice in NL

Nee, dan word je medewerker van het jaar...
Voor afwijken van de regels en inefficient werken jah
Je moet eens ophouden alles zo over een kam te scheren.
Het is Acer, dus het is slecht. Het notebook is bij jou een doffe ellende (geweest), de support zuigt, alles zuigt. Als je nou eens stopt met dat stemmingmakend gezever, er zijn hier sowieso 2 mensen in dit topic die ik met naam kan noemen die perfect geholpen zijn door Acer.
Dat dat door mij persoonlijk gebeurd heeft er niks mee te maken, ik werk uit naam van Acer en gebruik de vrijheid die mij en mijn collega's gegeven word.
Ik stop met deze eindeloze discussie. Ik bepaal hier niet de stemming, er zijn forumregels en als dit daar binnen valt, fine.
Maar ik weiger om mijn vrije tijd te besteden aan een hoop negatief gezever n.a.v. een of twee niet vlekkeloos verlopen RMA afhandelingen, waar na bijna 6000 (!!!) posts
nog over nagemolken MOET worden.
Jammer voor de mensen die het wel waarderen, maar imo verziek je:
a) de stemming
b) je eigen topic
c) het produkt
Verder verhaal, zoals hierboven als een uitgebreid beschreven
Bah
Ow ja, Phusebox, ik vind het erg lullig voor je. Ik zal morgen kijken of ik ergens een passend toetsje kan vinden, ik neem via mail wel contact met je op om die aan je te doen toekomen. Als ik hem heb gaat ie morgen op de post
(zo kan het dus ook...)
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 23-12-2003 00:16
]