Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is de 4 knoppen rechts naast de aan/uit-knop zelf in te stellen zónder de Launch Manager. Ik vind het zelf jammer dat alle extra knoppen alleen maar werken wanneer de Launch Manager van Acer actief is.
Van de volgende knoppen weet ik in ieder geval dat ze níet werken zonder extra software:
Fn-F1
Fn-F2
Fn-F3
[EMAIL]
[WEB]
[P1]
[P2]
Bij de combinaties met Fn plus F4-F8 en de pijltjestoetsen zijn deze problemen er niet, die werken altijd al.
Ik zou graag willen dat ik deze knoppen in elk willekeurig programma als 'hotkey' kan instellen (bijvoorbeeld mijn audiospeler, die deze functie standaard ondersteunt). Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Verwijderd
Bovendien ben ik het gros van de keren de klos, omdat ze nog "even iets willen vragen".
Dan is het dalijk dus gewoon niet meer toegestaan om repairs af te geven, het zijn immers niet de voorwaarden.
Als je de post niet vertrouwd, waarom pak je DHL niet? Daar gaat alles van Acer meer in (pickups/DOA's) en uit.
Zover was ik ook al gekomenSpeedpete schreef op 29 december 2003 @ 21:48:
[...]
Dit haal ik zo snel via Google uit een nieuwsgroep: klik
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
http://www.google.nl/sear...UTF-8&q=pioneer+k12ra&lr=DoctorV64 schreef op 29 december 2003 @ 23:22:
[...]
Zover was ik ook al gekomenMaar hij fikt ook DVD+R/+RW dus deze specs kloppen niet helemaal.
Eerste paar hits is het al duidelijk uit
so, plz
Je bent niet verplicht om met DHL zaken te doen en als je je laptop niet aan ze toevertrouwd dan laat je toch een andere koerier de laptop naar Den Bosch brengen.alienfruit schreef op 30 december 2003 @ 00:06:
vwk, zelf vertrouw DHL niet. Ik woon ongeveer 30-40minuten van Den Bosch. Maar als ik een pakketje van DHL krijg uit Amerika dan kun je kiezen uit verschillende soorten bezorg snelheden. Als je hier de snelste luchtpost optie kiest duurt het versturen twee weken (luchtpost!!) omdat volgens hun de straat niet bestond (LOL, was de feedback naar de verstuurder). Een paar dagen later weken later wisten ze wel me Laptop (eerste keer in September) op te halen voor Acer er klopt echt iets daaro. Nee, ik heb niet zo'n hoge pet op van DHL, heb betere ervaringen met FedEx daar krijg iig altijd je pakketjes kun je van DHL niet zeggen
vwk geeft DHL aan omdat deze koerier gecontracteerd door Acer.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
Ik was al naarstig in OH aan het refreshenRS_003 schreef op 30 december 2003 @ 11:18:
/me Jan post ik het nieuwe topic als het topic nog zo lang mag openblijven
so, plz?
Het gaat hard met Acer topics.
80x, 2001WLCi, 243LC...
squaddie schreef op 30 december 2003 @ 11:26:
[...]
Je bent niet verplicht om met DHL zaken te doen en als je je laptop niet aan ze toevertrouwd dan laat je toch een andere koerier de laptop naar Den Bosch brengen.
vwk geeft DHL aan omdat deze koerier gecontracteerd door Acer.

Ik geef DHL aan omdat wij daar goede ervaringen mee hebben, beter als met de TPG.
Niet voor niets worden pick-up warranty's en DOA's door DHL gehaald i.o.v. Acer.
Tuurlijk sta je er vrij in, ik geef alleen aan dat wij wél goede ervaringen hebben met DHL.
de leverancier wacht al 3 weken op nieuwe garantiepakketten van Acer
en zometeen is mijn termijn om en kan ik geen garantie meer krijgen
weet iemand overigens hoe ik het beste die ATI Radeon sticker eraf haal?
het plastic toplaagje is los gegaan
de radeon sticker is eraf... nu de windows sticker ook nog
alleen zit die beter vast, iemand tips??
en hebben jullie de stickers er nog op zitten? of alles eraf gehaald
[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 30-12-2003 12:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb ze heel voorzichting met een zo'n klein mesje waarmee je de aardappels schilt eraf gehaald. Ging vrij eenvoudig. Daarna met wat wasbenzine de lijm wegpoetsen en klaar.Phusebox schreef op 30 december 2003 @ 12:07:
hmmm het enige waar ik nog steeds zwaar over baal is dat ik mijn garantie (Acer Advantage New Edition) nog steeeeds niet heb...
de leverancier wacht al 3 weken op nieuwe garantiepakketten van Acer
en zometeen is mijn termijn om en kan ik geen garantie meer krijgen
weet iemand overigens hoe ik het beste die ATI Radeon sticker eraf haal?
het plastic toplaagje is los gegaanen dit ziet er heel lelijk uit nu
edit:
de radeon sticker is eraf... nu de windows sticker ook nog, want die is uitzichzelf al lelijk
alleen zit die beter vast, iemand tips??
en hebben jullie de stickers er nog op zitten? of alles eraf gehaald
Ik hou sowieso al niet van die stickertjes.
[ Voor 4% gewijzigd door Schmoove op 30-12-2003 12:23 ]
Verwijderd
Inderdaad, met een mesje kun je alles prima wegkrijgen, als het je niet al met je vingers lukt. Ik heb zo alle stickers weggehaald die op het vlak rond het toetsenbord zaten. Daarnaast kun je ook de plastic beschermlaagjes op de buitenkant nog weghalen (zilveren 'acer' logo bovenop en het stuk bij de knoppen + ledjes aan de voorkant. Als ik het me goed herinner heb ik zelfs aan de onderkant nog iets weggehaald. Zo zonder stickers vind ik mijn Travelmate er een stuk rustiger uitzien.Schmoove schreef op 30 december 2003 @ 12:23:Ik heb ze heel voorzichting met een zo'n klein mesje waarmee je de aardappels schilt eraf gehaald. Ging vrij eenvoudig. Daarna met wat wasbenzine de lijm wegpoetsen en klaar.
Ik hou sowieso al niet van die stickertjes.
ik had vandaag trouwens 2x zo'n corrupt beeld zegmaar, zoals hiervoor ook ergens omschreven
iemand enig idee waar dat nou precies aan ligt?
Good luck
Kan je er een screenie van maken? zo ja, dan is het software.Phusebox schreef op 30 december 2003 @ 17:25:
plastic beschermlaagjes zaten bij mij alleen op de voorkant met de leds, en op "travelmate 800" boven het toetsenbord
ik had vandaag trouwens 2x zo'n corrupt beeld zegmaar, zoals hiervoor ook ergens omschreven
iemand enig idee waar dat nou precies aan ligt?
En anders is je vga kaartje iets te warm denk ik
ja dat zal het wel zijn danMrFish schreef op 30 december 2003 @ 19:56:
@Phusebox: Had je toevallig dat corrupte beeld nadat je laptop uit standby / hibernate (slaapstand) kwam? Zo ja, dan is het goed mogelijk dat dat door niet-acer drivers komt, iig bij mij wel. Probeer 'ns de originele drivers te installeren.
Good luck
want ik kwam uit hibernate en ik gebruik de omega drivers
een te warme grafische kaart lijkt me onlogisch in dit geval
ach ja na een reboot was het weer weg, en zoals ik begrepen heb zijn de omega drivers toch beter als de acer drivers...
Deze probleem ken ik ook. Ik gebruik echter Catalyst 3.9Phusebox schreef op 30 december 2003 @ 23:18:
[...]
ja dat zal het wel zijn dan
want ik kwam uit hibernate en ik gebruik de omega drivers
een te warme grafische kaart lijkt me onlogisch in dit geval
ach ja na een reboot was het weer weg, en zoals ik begrepen heb zijn de omega drivers toch beter als de acer drivers...
Ik heb het kunnen verhelpen door de VPU Recovery en de PowerPlay uit te zetten
Deze twee opties zit vast wel in de Omega Drivers :]
heb ik niet meer :P
Vreemd, vpu recovery was toch juist dat hij je kaart downclokt als hij merkt dat je computer vast gaat lopen ?Hamlet schreef op 31 december 2003 @ 02:02:
[...]
Deze probleem ken ik ook. Ik gebruik echter Catalyst 3.9
Nja, fijn dat je het hebt kunnnen oplossen, ik zal dit ook wel aan mijn topic start toe voegen.
Ik gebruik ook Catalyst 3.9, maar ik zou PowerPlay echt niet uitzetten. Powerplay zorgt er nl. voor dat je accu veel langer meegaat. Een reboot moet volstaan om 't op te lossen...Hamlet schreef op 31 december 2003 @ 02:02:
[...]
Deze probleem ken ik ook. Ik gebruik echter Catalyst 3.9
Ik denk dat ze juist de slaapstand / standby handig vinden in vergelijking met reboot icm computer afsluitenMrFish schreef op 31 december 2003 @ 10:37:
[...]
Ik gebruik ook Catalyst 3.9, maar ik zou PowerPlay echt niet uitzetten. Powerplay zorgt er nl. voor dat je accu veel langer meegaat. Een reboot moet volstaan om 't op te lossen...
en volgens mij valt die powerplay wel mee, want volgens mij had de standaard acer ati drivers die optie niet
Ik zou de P1 en P2 knoppen liever als volume regelaar willen hebbenVerwijderd schreef op 29 december 2003 @ 21:50:
Ah, mooi, er waren net al een paar mensen die wat vragen over het toetsenbord hadden (en dan met name de multimedia-knoppen + het e-mail-lampje).
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is de 4 knoppen rechts naast de aan/uit-knop zelf in te stellen zónder de Launch Manager. Ik vind het zelf jammer dat alle extra knoppen alleen maar werken wanneer de Launch Manager van Acer actief is.
Van de volgende knoppen weet ik in ieder geval dat ze níet werken zonder extra software:
Fn-F1
Fn-F2
Fn-F3
[EMAIL]
[WEB]
[P1]
[P2]
Bij de combinaties met Fn plus F4-F8 en de pijltjestoetsen zijn deze problemen er niet, die werken altijd al.
Ik zou graag willen dat ik deze knoppen in elk willekeurig programma als 'hotkey' kan instellen (bijvoorbeeld mijn audiospeler, die deze functie standaard ondersteunt). Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Verwijderd
Ik denk dat dat nog wel te regelen is... Gewoon op internet zoeken naar 'programmaatjes' (.exe bestanden) die je volume hoger en een die je volume lager maakt en vervolgens deze executables koppelen aan P1 en P2Hamlet schreef op 31 december 2003 @ 17:47:
[...]
Ik zou de P1 en P2 knoppen liever als volume regelaar willen hebben
Klaar
[ Voor 16% gewijzigd door Roberto op 01-01-2004 12:22 ]
Dit topic is gesloten.