Eh, hebben wij het nu over hetzelfde... misschien kun je uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen... want op de FTP site staat (volgens mij) geen Proset software, alleen maar de drivers... maar vertel
Even nog een andere vraag. Ik heb nu dus een nieuwe iPod en nadat ie afgelopen nacht heeft staan opladen, ben ik vanmiddag bezig geweest em aan te sluiten.
Maar hij wil niet praten met de laptop, nu heb ik van alles uitgeprobeerd (de hele Apple knowledgebase

). Nu had ik in m'n PC een firewire kaartje, maar die heb ik aan een vriend gegeven. Mijn laptop heeft firewire, dus die had ik toch niet meer nodig...
Nu ben ik dus bang dat de firewire aansluiting van de laptop het niet doet

. Maar zitten er ergens instellingen (misschien in bios) waar ik overheen heb gekeken ofzo. En weet iemand een simpele manier om het te controleren. Ik heb helaas geen andere firewire apparaten om het mee uit te testen.
Ik heb inmiddels een USB kabel besteld, ik kan niet langer meer wachten. Maar toch wil ik em ook met firewire gebruiken...
[
Voor 49% gewijzigd door
Hoedje op 18-11-2003 17:59
]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."