* inquestos schint een beetje een afzeikbui te hebben, maar je bent gewaarschuwd
Ik zie hier wat onderwerpen voorbij komen ("Dark Ages", "Gothic", "Hoe zie je jezelf", robots, stad, voertuigen, design stoel, pc-muis), maar ik weet niet of ik dit nou serieus moet nemen. Die van
geez zijn (sorry dat ik het zeg

) waardeloos, die van
rareaap eigenlijk allemaal al eens gedaan

, of een zeer groot raakvlak daarvan iig, en die van
hymn zijn de enige die ik dan een beetje serieus kan nemen

, alhoewel de eerste twee eigenlijk alleen maar wat zijn, en die ook natuurlijk weer snel de kant op gaan naar Fantasy (contest v6.0 ? ). Maar goed....
Misschien is het eens een goed idee om eens iets anders te doen, of eventueel een korte pauze te nemen, zodat iedereen weer uitkijkt naar een contest, want de kwaliteit en het aantal deelnemers gaat er mijns inziens niet echt op vooruit. Kwakkelt al bijna 10 contests zo...
Ik zat zelf eigenlijk te denken aan het volgende:
texture-contest: (oud&vergaan). Ik zie hier nogal wat procedurals voorbijvliegen, en naar textures wordt nauwelijks ooit gekeken. Daarom is het misschien eens goed om een texture-contest te houden. Contest zijn uiteindelijk ook bedoelt om er iets van op te steken

. Bij een texture-contest moet de nadruk liggen op de texture, aan het model hoeft dus in principe niet veel aandacht worden besteed. En waarom
Oud en vergaan. Omdat alles naarmate het ouder wordt slijt. Er komt daar een krasje, het verkleurt wat en wordt wat doffer. Is meer een uitdaging dan iets splinternieuws te texturen, want dan wordt er als nog brazil uit de kast getrokken en een materiaal op het model gegoten.
Qylos schreef op 04 november 2003 @ 18:19:
Als iemand denkt dat mensen zich in het jaar 3000 in de ruimte ondernemen, vind ik dat niet onorigineel. Het lijkt me onlogisch dat we over 1000 jaar alleen op de aarde leven gezien de aarde dan geen brandstof meer heeft. Dus dan moeten we wel in de ruimte in, bijvoorbeeld op zoek naar een andere planeet

Sorry, maar wat is dit voor een 1ste klas bullshit

Probeer je je onderwerp te verdedigen? Je gaat voor de zoveelste keer een startrek/starwars (whatever) spaceship modellen, en dan denk je ook maar één punt te kunnen scoren op het gebied van orginaliteit... Maakt mij niet uit hoor, of het orgineel is of niet. Namaken kan soms erg leuk zijn

Als iets "logisch" is het trouwens vaak al onorgineel. Als je echt een keer orgineel wilt zijn moet je je fantasie een keer gebruiken (niet iets absurds maken, dat is al helemaal not-done) , en niet logisch nadenken
edit: @bredend: Leuk hoor machines maken, maar daar is de contest man&machine al voor geweest, en daarnaast is er het 3d-museumproject vol met machines, waar nogal weinig animo voor was...
[
Voor 5% gewijzigd door
inquestos op 04-11-2003 22:06
]