[3D] Contest v16: The Year 3000 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:34
geez schreef op 18 October 2003 @ 12:15:
Weer een nieuw wipje, weinig aan veranderd maar die uitlaat was echt om te :r

[afbeelding]
*klik voor 1280x1024*
Ten eerste Futurama rulez :D Maar kan je geen cartoon shader gebruiken? Lijkt me iig mooier :)

(Was ik ook ooit eens van plan om ruimte schip van hun na te bouwen, alleen laatste tijd doe ik weer veelste weinig 3d, binnenkort weer eens beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
Anoniem: 27642 schreef op 18 October 2003 @ 15:18:
Ik zal mezelf moeten terug trekken uit de wedstrijd.
Ik starte vandaag mijn computer op, en de schijf waar mijn data opstaat werd totaal niet meer herkend door mijn bios.

ik ga nu nog even kijken of ik meschien er wat over op internet kan vinden. maar ik vrees dat ik gewoon alles kwijt ben.

dus ook mijn .blend file.
ahh shit.. :/ zwaar klote
Albinoraptor schreef op 18 October 2003 @ 15:34:
[...]

Ten eerste Futurama rulez :D Maar kan je geen cartoon shader gebruiken? Lijkt me iig mooier :)

(Was ik ook ooit eens van plan om ruimte schip van hun na te bouwen, alleen laatste tijd doe ik weer veelste weinig 3d, binnenkort weer eens beginnen)
rulez idd :P cartoon shader wil ik idd nog wel gaan gebruiken, als het fatsoenlijk wil lukken.. misschien maak ik wel 2 versies en fotosoep ik ze door elkaar heen ;)

heb trouwens een probleem:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/V16/wip0016.jpg
Zoals je ziet klopt er iets niet. Wat ik gedaan heb:

-logo gemaakt
-opacity map gemaakt

Hij is nu dus wel doorzichtig, maar je ziet dan niet de normale texture maar je kijkt er doorheen :'( hoe op te lossen?

[ Voor 52% gewijzigd door geez op 18-10-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

et kan met blend material, hetgene wat nu de opacity map is als mask instellen, en de "normale texture" als 2de materiaal instellen

(et ziet er tof uit btw :))

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 68580 op 18-10-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

eindelijk getextured, wat een k werk zal k maar zeggen..
het is niet perfect maar k ben er lang genoeg mee bezig geweest....

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=416309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 68580 schreef op 18 October 2003 @ 16:31:
et kan met blend material, hetgene wat nu de opacity map is als mask instellen, en de "normale texture" als 2de materiaal instellen

(et ziet er tof uit btw :))
dankje :D kga het ff proberen ;)
Anoniem: 80198 schreef op 18 October 2003 @ 17:00:
knip
ziet er mooi zat uit :) nu nog een character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
haha :D

Ziet er goed uit 3d---god, wil je char wel zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Anoniem: 80198 schreef op 18 October 2003 @ 17:00:

[afbeelding]
Ik mis eigenlijk de haartjes op de vingers.... of is het een vrouwenhand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157

Allrighty, ben gister wat gaan spelen met bones, is best leuk om te doen eigenlijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/y3ktest13.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/y3ktest14.jpg << Click!

En een wireframe.

Zit nog een rare bult in haar nek, maar dat komt omdat ik hier de nek niet mee heb laten draaien, dit was meer een test of simcloth haar kleren goed mee zou laten draaien met haar hoofd... morgen weer verder!

Edit: Oh ja, comments zijn welkom.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 77157 op 18-10-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barracuda_82 schreef op 18 October 2003 @ 17:51:
[...]

Ik mis eigenlijk de haartjes op de vingers.... of is het een vrouwenhand?
ja, eigenlijk wel ja, maar word erg zwaar omdat allemaal te gaan doen, met shag hair dan. En texture ga k nou niet meer veranderen, gaat niet echt meer. De texture van bovenop zijn hand, is ook al weg (ook al op die pic, er ging iets mis).
rest van de char komt eraan.. gezicht is al min of meer klaar...oren en aanpassingen nog dan post k hem wel es.

en @ geez,

je moet gewoon een mix map gebruiken, in de diffuse map. Dan de ene map ene mat en in die andere het plaatje wat erop moet komen. Dan kan je zelfs nog een texture (zwart wit) eroverheen pleuren welke delen erop komen en welke niet.. lijkt het alsof het is beshadigd is zeg maar......snappie?
verder ziet er goed uit, k zou er nog veel licht effecten bij doen als het een soort ruimteschip word, lijkt me wel mooi

offtopic:
ik gaat vanavond lekkah naar javier guzman 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79579

whut is javier guzman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
idd wtf is dat :D
Anoniem: 80198 schreef op 18 oktober 2003 @ 18:23:
en @ geez,

je moet gewoon een mix map gebruiken, in de diffuse map. Dan de ene map ene mat en in die andere het plaatje wat erop moet komen. Dan kan je zelfs nog een texture (zwart wit) eroverheen pleuren welke delen erop komen en welke niet.. lijkt het alsof het is beshadigd is zeg maar......snappie?
verder ziet er goed uit, k zou er nog veel licht effecten bij doen als het een soort ruimteschip word, lijkt me wel mooi
dankje, zal het proberen, dat andere lukte niet zo namelijk :/

edit:
dat werkt goed, maar hoe zorg ik dat ik m'n 'main' material (brazil advanced materialtje) als color #1 krijg :?

[ Voor 78% gewijzigd door geez op 18-10-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 21-05 21:23
Anoniem: 53023 schreef op 18 October 2003 @ 13:58:
[...]

Als de volgende instellingen goed staan zou je een schaduw moeten krijgen:

[afbeelding]

[afbeelding]

(je kan aan de icoontjes zien waar de instellingen te vinden zijn in het button panel)

edit:

oh, ik dacht dat dit in het andere topic stond.. sorry als dit te offtopic is :{
Aangezien je geen mailadres hebt: werkt nog steeds niet :| Kan je me misschien een .blend mailen waar het wel zou moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een cabaret gast, wast echt relaxt!!! 8) , kijkt maar es op gogel zou'k zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
ik ben ook bezig, maar ik laat jullie nog even lekker wachten op de wips >:)

magoe, maybe met een week/2 weken m'n wip })

@ geez: jij had mij niet verteld dat je meedeed, haha

@ rest (namen vergeten): ziet er al leuk uit, hopen dat ik nu op tijd ben met final (* IFASS baalt nog steeds met zijn actie van 8 uur of zo te laat inleveren bij vorige contest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een hoofdje, en nou gaat k echt pitten en een tijd nix meer posten...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=417746

comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
wat me het meeste opvalt is het gebied onder de neus, zit een beetje vreemde 'geul' in...

maar nu idd maar echt es gaan slapen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31514

Oh Fudge, a nieuwe contest. Ik heb er nu al zoveel gemist. Aan deze ga ik ook weer eens mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
IFASS schreef op 19 October 2003 @ 00:35:
@ geez: jij had mij niet verteld dat je meedeed, haha
:D kan toch niet anders :)
Anoniem: 80198 schreef op 19 October 2003 @ 01:28:

[afbeelding]

comments?
whoah, netjes hoofd.
maar zijn oren kloppen niet helemaal geloof ik, beetje 'hoekig' aan de bovenkant achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 19 oktober 2003 @ 01:28:

[afbeelding]

comments?
Heel netjes. Ik denk dat die bovenlip iets te ver naar voren staat en het kuiltje onder zijn neus is veel te diep en loopt tot in zijn neus door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

geez schreef op 18 October 2003 @ 20:44:
[...]

idd wtf is dat :D

[...]

dankje, zal het proberen, dat andere lukte niet zo namelijk :/

edit:
dat werkt goed, maar hoe zorg ik dat ik m'n 'main' material (brazil advanced materialtje) als color #1 krijg :?
Als je het logo andere eigenschappen wil meegeven als de rest van het materiaal wat op het ruimteschip zit (bump,specular etc.)kom je toch uit bij een blend materiaal :P
Waar een mix map een gedeelte van een materiaal mengt, mengt blend 2 complete materialen. ps: tis te vinden in dat menu naast de naam van et materiaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 21-05 21:23
WIP
Afbeeldingslocatie: http://kingofdos.com/bredend/contest3000-5.jpg

Opgelost :)

het probleem was dat de clip van de spot niet goed stond. Die stopte bij het object!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
tjaa.. wat gaat het worden.. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/wvdridder/contest15/wip002.jpg

:Y)

nee, het is 'geen' zwartwit foto, kheb alleen overal nog de standaard grijs texture op zitten.

@ bredend: welk programma gebruik je? (kheb niet alles van je gelezen, sorry als je het al gezegd had ;) )

Edit

kzie net hierboven dat je een .blend gebruikt, dus zal wel blender zijn :P

[ Voor 76% gewijzigd door IFASS op 19-10-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
IFASS schreef op 19 October 2003 @ 16:00:
tjaa.. wat gaat het worden.. >:)

[afbeelding]

:Y)
Een ... nee ik zeg et nog niet =] maareh, ziet er netjes uit! hoe heb je eigenlijk dat plafond zo rond gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
zie je die ondersteuningsbalken onder het plafond die dezelfde vorm hebben?
kheb er eentje van gepakt en die heel breed gemaakt en iets hoger gezet.

result: mooi rond plafond met zelfde vorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje;

Als k nou al morph targets maak in mijn gezicht.
En later plak k het gezicht op zijn lichaam, kan ik die morph targets dan nog wel gebruiken???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
hoe zet ik trouwens die 'ruis' uit? zie plaatje hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

geez schreef op 18 oktober 2003 @ 12:15:
Weer een nieuw wipje, weinig aan veranderd maar die uitlaat was echt om te :r

[afbeelding]
*klik voor 1280x1024*
Hmmm, die wil ik graag als Homeworld/Homeworld2 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
IFASS schreef op 19 October 2003 @ 20:21:
hoe zet ik trouwens die 'ruis' uit? zie plaatje hierboven
dat is film grain neem ik aan ? Rendering > effects > film grain deleten
Kan iemand me nog helpen met m'n probleem (zie boven)? kom er echt niet uit :/
het is me wel gelukt het niet doorzichtig te maken, maar m'n 'main' material krijg ik er niet in
Anoniem: 76695 schreef op 19 October 2003 @ 20:33:
Hmmm, die wil ik graag als Homeworld/Homeworld2 model.
Hij is nu bijna 20000 poly's.. kan er makkelijk 9000 van maken. dus is wel mogelijk denk ik :)

[ Voor 47% gewijzigd door geez op 19-10-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
nej, tis geen film

het is erbij gekomen met de skylight, ik denk dat het met de filter te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

@ IFASS

view en sec rate (ik dacht da ze zo heetten) omhoog gooien (deze 2 staan boven bounces)
of als je een filter oid heb aangezet, die afzetten natuurlijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 19-10-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vandaag aan het texturen geslagen, de ogen hebben nog wat werk nodig, dan nog wat accesoires en een paar kleine aanpassingen en dan is m'n character klaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/y3ktest17.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/y3ktest18.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/y3ktest19.jpg
Klik voor 800x600

Comments?

Weet iemand trouwens hoe je wimpers zou kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan je wenkbrauwen maken??(geen texture) .
En weet er iemand een goeie shader voor huid????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 16:08
@3d---god;

Antwoord vraag 1: Nee dat kan niet. En dat is eigenlijk ook wel logisch, want het aantal vertices van je kop moet gelijk zijn aan het aantal vertices van je morph-target kop. Ga je er dan een lijf aan plakken, gaat dit dus fout (en geven je channels dus een error).

Wil je ECHT dat je kop op 't lijf vast komt te zitten, dan zal je je morph-targets dus overnieuw moeten doen met kop + lijf (het lijf aan al je koppen plakken lijkt me een moeilijker karwei)

Antwoord vraag 2: Wenkbrouwen, wat ik goed vind werken; pak een plane, model die in de vorm van een wenkbrouw (lekker simpel houden 8 polies ofzo). En plak daar een texture op met een alpha map.

En wil je echt geen texture; shag hair/fur.

Antwoord vraag 3: Huid-shaders zijn een pain-in-the-ass (pardon my French), omdat de huid bestaat uit verschillende lagen die in verschillende mate op verschillende plekken licht doorlaten en je daarmee veel/weinig bloed te zien krijgt. Veel experimenteren met sub-surface scattering (wax shader in Brazil) en textures (colour, diffuse, specular en glossiness) is de enige oplossing.

Wel heb ik ergens een mooie Maya shader-node-netwerk gezien voor een huid shader... maar ja, Max heeft geen shader-netwerken.

offtopic:
ennuh, niet cross-posten :>

[ Voor 6% gewijzigd door LiToKi op 19-10-2003 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Anoniem: 31514 schreef op 19 October 2003 @ 06:41:
Oh Fudge, a nieuwe contest. Ik heb er nu al zoveel gemist. Aan deze ga ik ook weer eens mee doen!
Ah, wildmedia is doet weer mee; gezien je resultaten in de contests waaraan je mee hebt gedaan erg benieuwd wat het deze keer gaat worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 19 October 2003 @ 23:25:
hoe kan je wenkbrauwen maken??(geen texture) .
En weet er iemand een goeie shader voor huid????
Ik gebruik de huidshader van de Joan of Arc tutorial. Werkt voor mij iig goed. En voor de wenkbrauwen maak ik in photoshop twee bruinen lijnen op het texporterplaatje, boven de ogen. In een nieuwe layer welteverstaan. Dan pak ik de eraser en kies de brush die op een enkel haartje (krom lijntje) lijkt, even prullen met de instellingen en dan erase ik gewoon wat haarvormen weg. Dan layer via copy en dan layer style -> colour overlay (helemaal wit), zwarte layer eronder en je hebt je mask. Voor de bump zou je weer die haar-brush kunnen pakken en gewoon met wit op een zwarte achtergrond gaan tekenen. De mask heb je nu toch al. Dat moet toch ook gewoon werken? Of wil je echt supervolle grote wilde wenkbrauwen?

Nog een vraagje, hoe groot mag/moet de final zijn?
En hoe je goed wimpers kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

Anoniem: 80198 schreef op 19 October 2003 @ 19:04:
vraagje;

Als k nou al morph targets maak in mijn gezicht.
En later plak k het gezicht op zijn lichaam, kan ik die morph targets dan nog wel gebruiken???????
Ja dat gaat, als je je hoofd boven je morph modifier aan elkaar maakt. Daarmee bedoel ik dat je boven je morph modifier in de stack een edit mesh modifier zet en in die modifier je hoofd aan je schouders "weld". Daarboven kan je dan een skin modifier plaatsen en voila: start animating :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 70375 schreef op 20 oktober 2003 @ 08:23:
[...]

Ja dat gaat, als je je hoofd boven je morph modifier aan elkaar maakt. Daarmee bedoel ik dat je boven je morph modifier in de stack een edit mesh modifier zet en in die modifier je hoofd aan je schouders "weld". Daarboven kan je dan een skin modifier plaatsen en voila: start animating :)
Hey da's handig :) zo had ik 't nog nooit bekeken, lekker non-destructief ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77157 schreef op 19 oktober 2003 @ 23:53:
[...]

Ik gebruik de huidshader van de Joan of Arc tutorial. Werkt voor mij iig goed. En voor de wenkbrauwen maak ik in photoshop twee bruinen lijnen op het texporterplaatje, boven de ogen. In een nieuwe layer welteverstaan. Dan pak ik de eraser en kies de brush die op een enkel haartje (krom lijntje) lijkt, even prullen met de instellingen en dan erase ik gewoon wat haarvormen weg. Dan layer via copy en dan layer style -> colour overlay (helemaal wit), zwarte layer eronder en je hebt je mask. Voor de bump zou je weer die haar-brush kunnen pakken en gewoon met wit op een zwarte achtergrond gaan tekenen. De mask heb je nu toch al. Dat moet toch ook gewoon werken? Of wil je echt supervolle grote wilde wenkbrauwen?

Nog een vraagje, hoe groot mag/moet de final zijn?
En hoe je goed wimpers kunt maken?
wimpers kan je maken door splines te maken beetje krom, en dan op de juiste plaats lang het oog zet. Dan vervolgens renderable maakt, niet al te dik, en een beetje random draait neerzet. En een mooi matriaal er overheen gooit. Had hier eerst een turtorial voor gevonden, weet hem nu dus niet meer.
nu weer wel>http://www.juansiquier.com/goodies/tutoriales/eyelashes/eyelashes_eng.htm
offtopic:
thnx voor de reacties

had vandaag nix te doen... dit is er van gekomen>
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=422270
het lijkt net of een shader opzit, maar dat is gewoon een grote spotlight. Moet nog ffe opzoeken hoe dat moet met shaders..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 20-10-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Laatst online: 22-05 17:21
Net begonnen.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/v16n2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/v16n2w.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Qylos op 20-10-2003 16:37 . Reden: wireframe ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 80198 schreef op 20 oktober 2003 @ 12:13:
[...]
had vandaag nix te doen... dit is er van gekomen>
[afbeelding]
het lijkt net of een shader opzit, maar dat is gewoon een grote spotlight. Moet nog ffe opzoeken hoe dat moet met shaders..
Alle materials hebben een shader, standaard is die in max blinn (andere bekende zijn phong, metal e.d.). Voor films programmeren ze zelf shaders of "knutselen" ze wat in elkaar met Maya of Renderman. Een shader beschrijft de eigenschappen van een material over hoe de material op licht moet reageren.

Over je texture; netjes, gaat de goeie kant op, alleen vind ik de bump wat te sterk, hij's wel erg pukkelig. En lijkt de texture gestreched over z'n gezicht getrokken te zitten, alsof hij een facelift achter de rug heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 80198 schreef op 20 oktober 2003 @ 12:13:
Had hier eerst een turtorial voor gevonden, weet hem nu dus niet meer.
nu weer wel>http://www.juansiquier.com/goodies/tutoriales/eyelashes/eyelashes_eng.htm
Bedankt voor de link, dat had ik nog nodig voor mijn Joan D'arc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58888

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/a.vanderwal11/GoT/3d%20contest/aard_wip2.jpg

iets meer sfeer maar tschiet niet echt op
kdoe mn best

*comments? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@-Aard-:

Ligt het aan mij of mis ik de schaduwen in jouw plaatje? Misschien zou je wat meer lichten kunnen plaatsen voor een wat realistischer effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

ok, ik heb gelukig nog een alpha versie van mijn project kunnen vinden.
die ik om de 1 of andere reden ge upload had.

dus ben nu bezig met het opnieuw maken van de scene.
tot nu toe heb ik het tot hier kunnen herbouwen.

so basicly i'm back in the race. :)

Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/holo-new.jpg

aan C&C heb ik nu nog niet zo veel, omdat ik eerst een boel moet inhalen.
maar all het commentaar is natuurlijk welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
misschien is het een goed ideen om inplaats van wat je eerst had, je die 3 projectordingen, alle 3 een andere kleur te laten projecteren en alleen "stralen" zenden naar waar je opject moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoddXX2 schreef op 21 October 2003 @ 23:02:
misschien is het een goed ideen om inplaats van wat je eerst had, je die 3 projectordingen, alle 3 een andere kleur te laten projecteren en alleen "stralen" zenden naar waar je opject moet komen.
ja maar zat er over na te denken. maar dat is toch niet het jaar 3000.
das meer 2100 ofzo. of nog eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79617

Ik moest gelijk denken aan torenhoog en mijlen breed. Het leven onder een koepel op mars ( niet zoals wij die kennen ) vechtend tegen de begroeing. Dus ben maar een beetje die sfeer gaan vangen.

Er zijn nog een hoop dingen te doen:
banen over de koepel
begroeing
de stad
de bewegende bergen
wolken

Maar goed;

Waar wouden zijn als vuur zo heet, torenhoog en mijlenbreed

Afbeeldingslocatie: http://chello.auroranet.tk/torenhoog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 19:33
Anoniem: 79617 schreef op 22 October 2003 @ 00:39:
Ik moest gelijk denken aan torenhoog en mijlen breed. Het leven onder een koepel op mars ( niet zoals wij die kennen ) vechtend tegen de begroeing. Dus ben maar een beetje die sfeer gaan vangen.

Er zijn nog een hoop dingen te doen:
banen over de koepel
begroeing
de stad
de bewegende bergen
wolken

Maar goed;

Waar wouden zijn als vuur zo heet, torenhoog en mijlenbreed

[afbeelding]
_/-\o_ cool idee. t boek is erg goed :)
ik moet nogsteeds wat verzinnen :X

@3dgod, erg mooi gezicht.
@LiToKi, door die bump ziet ie er juist lekker ruig uit ;) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 22-10-2003 00:46 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en een nieuwe WIP, nu heb ik ongeveer alles ingehaald en begonnen aan wat nieuwe dingen toevoegen.
en uiteraard de shaders nog wat tweaken want ik ben nog steeds niet tevregen met alles :(

Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/holo-new3.jpg

C&C needed :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 22-10-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Ik snap je plaatje niet... in het midden is een 3d televisie ofzo die gemaakt word door 3 projectoren. En daarachter staat de 3d tv in 2d ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Anoniem: 23522 schreef op 22 October 2003 @ 09:49:
Ik snap je plaatje niet... in het midden is een 3d televisie ofzo die gemaakt word door 3 projectoren. En daarachter staat de 3d tv in 2d ofzo?
Het lijkt wat mij betreft meer of de holoprojector zich in een ruimteschip bevindt en het stelsel projecteerd wat toevallig ook door het raam te zien is :)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

BezurK schreef op 22 October 2003 @ 10:21:
[...]

Het lijkt wat mij betreft meer of de holoprojector zich in een ruimteschip bevindt en het stelsel projecteerd wat toevallig ook door het raam te zien is :)
nee dat is het "zonnestels" en dat zie je toevallig ook uit het raam

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the_Emperor schreef op 22 October 2003 @ 10:42:
[...]

nee dat is het een "zonnestels" en dat zie je toevallig ook uit het raam
het zonnestelsel heeft wel wat meer planeten dan enkel 2 make shift broken steen :)

voor de rest is het idd een holo projector die gebruikt word om het huidige stelsel te projecteren.
ga er mogelijk een navigatie console van maken, waar de navigator zijn route plot ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Ook weer een wipje van mijn kant:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/V16/wip0025.brazil.jpg
klik voor 1280x1024

- mars reflecteerd te veel
- zullen vast nog wel meer dingen zijn

edit:
nieuwe wip

[ Voor 24% gewijzigd door geez op 22-10-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Hmm, erg jammer dat je bent afgeweken van het 'echte' Futurama® schip... Ik vind deze cockpit niet echt mooi to be honest. Verder ziet het er allemaal wel mooi uit

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Roa schreef op 22 October 2003 @ 20:10:
Hmm, erg jammer dat je bent afgeweken van het 'echte' Futurama® schip... Ik vind deze cockpit niet echt mooi to be honest. Verder ziet het er allemaal wel mooi uit
vind het zelf ook wat minder mooi.. maar et was verschrikkelijk moeilijk, die orginele. misschien nog maar een keer proberen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update, en ja ik weet het er nog nix 3000 achtigs aan. moet nog komen (hoop ik tenminste)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=428480

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 80198 schreef op 22 oktober 2003 @ 20:40:
update, en ja ik weet het er nog nix 3000 achtigs aan. moet nog komen (hoop ik tenminste)

[afbeelding]
ziet er wel netjes uit, maar een beetje afgeraffeld, de armen voornamelijk.
jou kennende deed je daar 5 mins over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geez schreef op 22 October 2003 @ 21:33:
[...]

ziet er wel netjes uit, maar een beetje afgeraffeld, de armen voornamelijk.
jou kennende deed je daar 5 mins over :P
idd een beetje afgerafelt. Maar met 5min overschat je me wel een beetje :9 , het was 6min... k heb een animatie bip file klaarliggen dus, k wil hem zo snel mogelijk kunnen animeren... volgende contest ga k wat langer aan de gastjes werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

(jarig!)
Niet voor de prijzen ;)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=428815

Maar een "vinger oefening".

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 22 October 2003 @ 21:47:
[...]

idd een beetje afgerafelt. Maar met 5min overschat je me wel een beetje :9 , het was 6min... k heb een animatie bip file klaarliggen dus, k wil hem zo snel mogelijk kunnen animeren... volgende contest ga k wat langer aan de gastjes werken ;)
Goed id, ik zie je vaak heel veel doen aan de personen en een beetje afwisseling is niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93791

Qylos schreef op 23 oktober 2003 @ 17:05:
[...]

Goed id, ik zie je vaak heel veel doen aan de personen en een beetje afwisseling is niet slecht :)
(3d--god zegt dit, no kidden) ja eigenlijk wel ja, maar zo word k beter in characters, en is ook het enige wat k boeind vind(naast animeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Wip, C&C welcome.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/X3f9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update, het word al wat meer ''year 3000''

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=433774

nog een updatje, beetje geklooid met matrialen, en effecten(geen brazil gebruikt, kan k echt niet mee werken) post het toch maar ffe, en nu pitten :z

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=435664

comments zijn altijd welkom ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 25-10-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 10:07
beejte minority report achtig, maar wel heel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Hmm, het deed mij eerst een beetje denken aan Halo :P

Maargoed, ziet er nice uit :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 22-05 12:16

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

mooi 3d---god :).

Alleen waarom zijn jouw renders altijd zo blurry, vooral de onderste maar ook de bovenste net zoals al je renders eigenlijk.

Het heeft volgens mij iets met de shading te maken. En bij die onderste zit er weer bewust een blur over, die er af moet ;).

Probeer het eens scherp te krijgen zodat we ook details kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

handige_harrie schreef op 25 October 2003 @ 01:07:
mooi 3d---god :).

Alleen waarom zijn jouw renders altijd zo blurry, vooral de onderste maar ook de bovenste net zoals al je renders eigenlijk.

Het heeft volgens mij iets met de shading te maken. En bij die onderste zit er weer bewust een blur over, die er af moet ;).

Probeer het eens scherp te krijgen zodat we ook details kunnen zien.
De onderste is met opzet een beetje blurrie. Maar de bovenste kan ik echt niet scherper krijgen. K render ze sla ze op als jpg. Open paint, pleur alles bij elkaar, en sla het dan weer op als jpg. Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Anoniem: 80198 schreef op 25 October 2003 @ 11:06:
[...]

De onderste is met opzet een beetje blurrie. Maar de bovenste kan ik echt niet scherper krijgen. K render ze sla ze op als jpg. Open paint, pleur alles bij elkaar, en sla het dan weer op als jpg. Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten?
Oh dan komt het dus daardoor, als je vanuit max meteen als .jpg opslaat worden ze onscherp. Dus als je ze scherper wil: eerst als .bmp opslaan en daarna met photoshop oid de .bmp openen en daarna als .jpg opslaan, dat zal dan wel schelen denk ik :)

BTW, je model ziet er :9 :9 :9 uit

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 25-10-2003 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51

Ibex

^^ met stom.

idd, wanneer je een jpg opslaat heb je onomkeerbare compressie; wanneer je deze opent, bewerkt en weer opslaat, krijg je nog eens onomkeerbare compressie bovenop de compressie die je al had. Dus best als bmp opslaan vanuit max (zoals putjesschepper zegt) en dan in photoshop (liefst niet paint) bewerken en opslaan als jpg (naja, zoals putjesschepper ook al zegt). Eventueel kan je ipv als jpg je bestanden opslaan als png :) png heeft als voordeel dat het niet-lossy is (dus geen kwaliteitsverlies bij het bewerken) het kan true-color aan, en gebruikt dezelfde compressietechniek als gif (wat maakt dat de bestanden wel niet zo klein zijn als een .jpg, maar de kwaliteit is in ieder geval wel beter.).
Nuja, wanneer je ze vanuit max opslaat als bmp en ze daarna in photoshop bewerkt en opslaat als jpg; kies dan miscshien voor de beste kwaliteit ofzo :) dan gaan ze er ook minder blurry uitzien :)

Hmz, nooit gedacht dat ik die lessen "bestandsformaten" nog hier op got ging kunnen gebruiken :p

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Nou kijk dan hebben we dat ook opgelost :).

Ik render in tif-formaat, open het in photoshop, pruts daar wat met levels en hue/saturation en ik sla het op via 'save for web' als jpeg.

Kwaliteit meestal 61-71 en blur op 0%.

Ik had jouw plaatje (3d---god) eens opgeslagen en ik kon in photoshop eerst het 'sharpen more' filter erover halen voordat het er pas goed scherp uit zag :o. Helaas verscherpt ie dan ook de jpeg-compressie fouten dus daar heb je niks aan. Ook mag je wel wat spelen met levels en hue/sat om een frissere look te krijgen. Hoewel dat altijd persoonlijk blijft natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093

Even een opmerking @StratoS_V2.0.
Gewoon in de praktijk gezien, die 3 projectors kunnen dat nooit mogelijk maak wat je plant volgens mij.
Het id is wel leuk, maar de voorstelling kan nooit kloppen. Hoe die drie 'dingen' zijn opgemaakt en opgesteld staan kunnen nooit samen zon beeld gaan geven vermoed ik :p
Of kijk ik nu verkeerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 38093 schreef op 25 oktober 2003 @ 13:43:
Gewoon in de praktijk gezien, die 3 projectors kunnen dat nooit mogelijk maak wat je plant volgens mij.
Het id is wel leuk, maar de voorstelling kan nooit kloppen. Hoe die drie 'dingen' zijn opgemaakt en opgesteld staan kunnen nooit samen zon beeld gaan geven vermoed ik :p
Ik denk wel dat we over 1000 jaar daar een oplossing voor hebben gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Qylos schreef op 25 October 2003 @ 14:18:
[...]

Ik denk wel dat we over 1000 jaar daar een oplossing voor hebben gevonden :P
997 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Iemand nog comments @ m'n wip ? :)

Ik zie dat deze contest een beetje in de vergetenheid in dwarrelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Ik render in tif-formaat, open het in photoshop, pruts daar wat met levels en hue/saturation en ik sla het op via 'save for web' als jpeg.
(beetje off-topic maargoed:)
Save for the web iwas eigenlijk voor de tijd dat sommige mensen nog 256-kleuren monitoren hadden. Tegenwoordig draait iedereen 24 of 32 bits (op 0,00001% na...) dus je kan ook gewoon in 32-bits kleur opslaan hoor...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-04 22:48

tie-rep

nu met ir. !

leokennis schreef op 26 October 2003 @ 14:50:
[...]

(beetje off-topic maargoed:)
Save for the web iwas eigenlijk voor de tijd dat sommige mensen nog 256-kleuren monitoren hadden. Tegenwoordig draait iedereen 24 of 32 bits (op 0,00001% na...) dus je kan ook gewoon in 32-bits kleur opslaan hoor...
spuit 11! :+

dat zijn web-safe colors

'save for the web' is een functie in PS om snel in een webvriendelijk formaat te kunnen saven...

[ Voor 3% gewijzigd door tie-rep op 26-10-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Hehe :+.

Save for web is gewoon om makkelijk en nauwkeurig een goede kwaliteit/kb verhouding te vinden. In verschillende formaten, meestal jpg, maar soms blijkt gif net wat beter te zijn.

Goed compressen zouden meer mensen moeten doen :X

Edit1. Enne geen signature meer :?
Edit2. Nu weer wel, hoera 1.9 :/

[ Voor 17% gewijzigd door handige_harrie op 26-10-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 26 October 2003 @ 14:28:
Iemand nog comments @ m'n wip ? :)

Ik zie dat deze contest een beetje in de vergetenheid in dwarrelt
ja idd, jammer er kunnen nog mensen meedoen. DUs k zou zeggen MEEDOEN!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Jezus zeg 3d---god, echt TOPplaten... ziet er heel goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093 schreef op 25 October 2003 @ 13:43:
do like they do on star trek.
invent a new particle :)

de 3 holografiese appraten, sturen een grote lading van deeltje X naar voren.
onder het apparaat staat een laser installatie die het plaatje tekend door op de holo apps hun spiegelende voorkant te schieten.
hij schiet een zelvde laser straal op elk van de apps tegelijkertijd.
dit gebaseerd op waar de laser straal dan zal kruisen als het weerkaatst is.

deeltje X zal tijdelijk lichtelijk solide worden vanuit gas vorm waneer het geraakt word door samengebundeld licht.
Het zal ook de kleur frequentie aannemen van dat licht.

de laser installatie kan hiermee dus 3 dimensionaal tekenen in kleur in de lucht boven hem.
door geavanseerde technieken kan hij zelfs rekening houden met effecten zoals vuur, water en rook en het realisties simuleren.

ok en dat is in 5 minuten uit mijn duim gezogen, en nu jij weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 27642 schreef op 26 October 2003 @ 22:44:
[...]

onder het apparaat staat een laser installatie die het plaatje tekend door op de holo apps hun spiegelende voorkant te schieten.

deeltje X zal tijdelijk lichtelijk solide worden vanuit gas vorm waneer het geraakt word door samengebundeld licht.

de laser installatie kan hiermee dus 3 dimensionaal tekenen in kleur in de lucht boven hem.
door geavanseerde technieken kan hij zelfs rekening houden met effecten zoals vuur, water en rook en het realisties simuleren.

lol :P

Nog een wipje van mij, ik heb een toon rendertje gemaakt

Eerst de oude:
http://members.chello.nl/...oT/V16/wip0025.brazil.jpg

En de toon shaded (gedeeltelijk):
http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/V16/wip0001.toon.jpg

Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden.. wat vinden jullie mooier?
verder nog comments?

offtopic:
huh? [img] tags willen niet werken?

[ Voor 13% gewijzigd door geez op 27-10-2003 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou als ik jou was gewoon de oude gebruiken.
of de toon render wat tweaken. want die ziet er nu nog veelst eplat uit en de lijnen zijn iets te grof/dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 13:32

Damian

Insane Obtrusion

Volgens mij hebbie ook een foutje erin zitten, bij roostertje achter, onder je top wing.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, hier is weer een WIP van mij (druk!), ik heb nu de achtergrond af (360 graden panorama), ik ga nu wat gebouwen daar neer zetten, dan nog de huid wat beter maken en wat kleine animatie foutjes fixen (zoals de uvw map modifier die niet helemaal meeloopt). Dan nog een aantal kleine details zoals bv sieraden en alles oppoetsen.

Afbeeldingslocatie: http://www.am-ende.net/3dmax/y3ktest22.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geez schreef op 27 October 2003 @ 08:10:
[...]

lol :P

Nog een wipje van mij, ik heb een toon rendertje gemaakt

Eerst de oude:
http://members.chello.nl/...oT/V16/wip0025.brazil.jpg

En de toon shaded (gedeeltelijk):
http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/V16/wip0001.toon.jpg

Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden.. wat vinden jullie mooier?
verder nog comments?

offtopic:
huh? [img] tags willen niet werken?
Ik zou voor de eerste gaan, maar wat je ook kan doen is het kleurverloop niet zo vloeiend laten verlopen, gebruik daarvoor in plaats maar een paar kleurtinten, dat geeft een wat meer 'toon' gevoel. Die optie zit er ook in brazil (ik denk dat je juist iets aan moet zetten om een vloeiend kleurverloop te krijgen ;))
Oh ja, en die rode band kan ook wel een zwarte streep gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer een update, het begint er steeds meer op te lijken...
mischien dat er ook nog iets komt, op de plaats waar die manneke's op richten.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=442320

comments zijn altijd welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Anoniem: 80198 schreef op 28 oktober 2003 @ 18:47:

[afbeelding]

ziet er errug mooi uit.. maar geef em ff wat meer poly's, hij heeft een blokhoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 12:51
Anoniem: 80198 schreef op 28 October 2003 @ 18:47:

[afbeelding]

Ziet er erg vet uit alleen vind ik het jammer dat je nog zo weinig van dat lichaam ziet . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093

Anoniem: 27642 schreef op 26 October 2003 @ 22:44:
[...]

Ok dat de stralen van die dinge nnaar mekaar worden gezonden, maar hoe wil je een object in die straal toveren, groter dan die straal? Bedoel dan hoger, mochten je punten omhoog gerucht zijn en boven nog iets van punt ofzo kan het wel :p
Beter naar star trek kijken :+

@3dgod
Wel vetjes wat je daar doet, maar ik zou die die nu neerligt recht laten staan, zodat je het lijf beter kan zien. Misschien kun je hun laten aimen op 'The last humand being' ? :p
Ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 38093 schreef op 29 October 2003 @ 01:06:
[...]

Ok dat de stralen van die dinge nnaar mekaar worden gezonden, maar hoe wil je een object in die straal toveren, groter dan die straal? Bedoel dan hoger, mochten je punten omhoog gerucht zijn en boven nog iets van punt ofzo kan het wel :p

@3dgod
Wel vetjes wat je daar doet, maar ik zou die die nu neerligt recht laten staan, zodat je het lijf beter kan zien. Misschien kun je hun laten aimen op 'The last humand being' ? :p
Ofzo 8)7
Misschien is dit interessant :)

Ik ben nog steeds bezig met m'n schip, straks misschien een wip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093 schreef op 29 oktober 2003 @ 01:06:
[...]

ummm ik begrijp echt helemaal niks hiervan.

stralen van dingen naar mekaar zenden?
object die straal toveren, groter dan die straal?
punten omhoog gericht zijn en boven nog iets van punt ofzo kan het wel?

maar ik vermoed dat jij mij ook niet snapt.

het komt er eigenlijk op eer dat de je een grid hebt aan mogeljkheden in 3 dimensies.
door de 3 laser stralen, kun je elk punt in dat "grid" aanwijzen.
want waar de 3 laser stralen elkaar kruisen zal de licht intensiteit groter zijn dan op elk ander punt van het grid of van elk aparte straal.

het geweldig niet bestaande stofje X zal op die intensiteit kort solide worde en de kleur aannemen van de gecombineerde stralen.

en klaar.

maar dit is ook redelijk offtopic en sowieso was het een mock theory van 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:51

Ibex

^^ met stom.

Ik vin 3D god zen prestaties toch extreem goed :) hij is zen naam echtwel waardig. Ongeloofelijk lijkt het me om zulke paraltjes te kunnen creeren :)

offtopic:
die websafe kleuren zijn, aldus men leraar, kleuren die op elk platform (dan moesten we ruimer denken: pc/mac/gsm/tv/PDA...) hetzelfde worden weergegeven, want naart het schijnt geven deze de kleuren anders weer (behalve die websafe-kleuren)

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
offtopic:
die websafe kleuren zijn, aldus men leraar, kleuren die op elk platform (dan moesten we ruimer denken: pc/mac/gsm/tv/PDA...) hetzelfde worden weergegeven, want naart het schijnt geven deze de kleuren anders weer (behalve die websafe-kleuren)
offtopic:
Lees dit eens door: http://www.lynda.com/hex.html en http://the-light.com/netcol.html. Daarom dus dat web-safe gedoe. Nu is het zoals je in de eerste link kunt lezen niet meer nodig...

En ohja, 3d---god, nu ik toch post: ik wilde je al heel lang vertellen dat de vingerkootjes van je mannentjes nogal lang zijn. Ziet er onmenselijk uit. (Zie je bijv. bij het plaatje waar hij die stuurknuppel vasthoud) Maar hij ziet er verder wel ongelooflijk goed uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Hier een wip. Ben al 2 keer van design veranderd, hoop dat het deze keer bij deze blijft. C&C welcome :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/B1643.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Qylos schreef op 30 oktober 2003 @ 16:48:
Hier een wip. Ben al 2 keer van design veranderd, hoop dat het deze keer bij deze blijft. C&C welcome :)

[afbeelding]
hmm, zo te zien heb je een cillinder gebruikt en die gesmootht? zie namelijk aardig wat smoothings fouten :)

voor de rest wel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 41017 schreef op 30 oktober 2003 @ 17:19:
[...]

hmm, zo te zien heb je een cillinder gebruikt en die gesmootht? zie namelijk aardig wat smoothings fouten :)

voor de rest wel nice
Die fouten moet ik nog fixen ja, chamfer brengt wel eens problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Qylos schreef op 30 oktober 2003 @ 17:50:
[...]

Die fouten moet ik nog fixen ja, chamfer brengt wel eens problemen mee :)
yup, altijd leuk als je triangles op je hoeken hebt :P

zal strax me wip ff posten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 80198 schreef op 28 oktober 2003 @ 18:47:

[afbeelding]

Goed op weg hoor, maar i.t.t. de mensen hierboven, heb ik altijd wat te eikelen;

- Te donker om details te zien
- Laat-alles-maar-glimmen-dan-is-het-mooi syndroom
- Houdingen onduidelijk (geen duidelijk profiel)
- Wat heeft die robotvent in z'n linkerhand?
- Grond mist detail/tiled in de verte
- Die robot heeft gezien de lichtstraal ergens een lamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Update, C&C zijn uiteraard welkom. Ben begonnen met textures.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/new1now.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/hamers.1/Qylos/new1noww.jpg

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.