Cool dat je het met een 3d printer hebt laten afprintengladiool schreef op 07 August 2003 @ 23:03:
nou als je beetje slim met photon maps speelt dan is dat pleuris snel, maar inderdaad, met slim plaatsten van normale lichten kom je ook al een end. (fallof!)
Ik heb laatst eenontwerp project afgerond, en ons product hebben we gedeeltelijk door een "3D printer" laten maken. heeeeeeel cool.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tip: je kunt ook Irfanview gebruiken. Dit programma is onmiddelijk opgestart en je kunt er veel files mee openen, een soort slideshow maken, en in vele bestanden opslaan. Dit is geen spam, het programma is gratis en missschien een snel alternatief voor photoshop als je even snel even een image moet convertenYoozer schreef op 08 August 2003 @ 02:44:
Ik denk wel dat je op die voorkant van de receiver 2 uitstekende cylindertjes mag mikken, als ik dat zo goed zie. Verder kun je beter je plaatje renderen als BMP en 'm dan met een 2D pakket *kuch* Photoshop *kuch als .jpg saven, dat gaat stukken beter
. MAX heeft ook last van dat JPG-syndroom. Zal wel een of andere antieke codec zijn of zo.
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14