Zo ik ben weer terug van Plasa.
Zou eigenlijk 3 dagen gaan maar heb van die vrienden die zonodig probs moeten hebben op hun werk.
Naja gisteren 1 middagje geweest dus en ik heb wederom me ogen uit gekeken.
En ik heb ook ff op die nieuwe Technics cd speler zitten spelen. Nou wil iedereen weten hoe ie was natuurlijk.
Nou echt super bijzonder (afgezien van het design) vond ik hem niet. Op de foto ziet ie er trouwens mooier uit als in het echt. Hij kan wat een Pioneer/Denon/Numark in dat prijssegment ook kan en verder eigenlijk weinig meer/minder. Wat wel leuk is is dat je heel makkelijk een que punt ergens midden op de plaat op kan slaan e.d maar das iets wat je ff zelf moet ondervinden. Heb hem trouwens ook ff getest om hem te testen op shokproofheid. Een vriend van me stond daar ff mensen af te leiden en op het moment dat niemand keek heb ik er een beste tik op de zijkant gegeven. En ja hij sloeg over.
Verder zat er een behoorlijke latency tussen de platter manipulatie en het muziekje wat op dat moment speelde. Dit was trouwens wel van de geheugenkaart die er in zat. Dat was een SD kaart voor zover ik kon zien. Jammer dat ik me digicam niet bij me had anders had ik hem er ff uitgerukt -> foto van mezelf gemaakt en dan weer terug stoppen

.
De trafo in dat ding hoor je duidelijk of het was die van de nieuwe technics mixer. 1 van de 2 maakte iig een takkeherrie.
De prijs komt trouwens volgens de meneer van Technics rond de 1700 á 1800€ te liggen (hij zei 2000 als adviesverkoop maar daar gaat natuurlijk wat vanaf) en dat maakt hem te duur als je hem vergelijkt met de pio's e.d
Heb ook ff met de nieuwe pioneer mixers gespeelt en die zijn nog net zo beroerd/goed als eerst. Er stond er zelfs 1 die al kraakte (zo'n ding wissel je toch meteen om?) en hij heeft 1 nadeel, Hij word nie meer zo warm dus geen koffie warm houders meer inbegrepen

Voor de rest waren het wel erg leuke mixers om mee te spelen alleen haden ze net te weinig kanalen naar mijn idee. Of je moet van omswitchen houden.
Verder ben ik echt alles tegen gekomen daar en het is allemaal teveel om op te noemen wat er staat. Heb vanmiddag de foto's weg gebracht en zal is kijken of ik er van de week een paar in kan gaan scannen. Ben zelfs mijn eigen draaitafel tegen gekomen bij Kam en nog een ander vaag merk die hem ook uit gaan brengen. En het leuke was dat toen ik zei dat ie wel erg veel op de AMDJ en de Aikiama + Synq leek hun bij hoog en laag bleven volhouden dat het absoluut niet zo was want hun waren degene die het alleen recht op deze draaitafel hadden. Ja my ass
Verder was het wel een geslaagd dagje en heb een hoop dingen gezien waar ik weer voor kan gaan sparen