Als ik voor de CD speler ga IPV een nieuw TFT scherm, dan ben ik op zoek naar 2x cd speler (1x enkel of 2x los) voor me
disco , nou draai ik niet zo gek vaak, rond de drukste tijden 2 keer in de maand. maar we gerbruiken nu nog 2 gewone cd spelers en een PC. maar ik wil toch wel graag een set dj spelers. T liefst zou ik ook nog een andere set speakers, TFT en mixer kopen, maar t geld groeit niet op mijn rug
nu heb ik op internet even wat rondgehangen, en kwam de volgende tegen:
Gemini:
cdj 20
Enkele speler, de CDJ-20 beschikt over een pitch-control (+/- 16%), Anti-Shock buffer, Cue / Cue-Preview en een Jog-Wheel voor zowel het "searchen" binnen een track, als Pitch-bend. De digitale output maakt deze CD speler tevens geschikt voor gebruik in de studio.
Prijs bij correct: 2x 236= 472€
CDX-602
Dubbele speler, De CDX-602 is een 19"dubbel CD speler voorzien van alle functies voor de veeleisende DJ zoals 12% Pitchcontrol met Pitchbend, een multispeed Jog Wheel,
Auto disc calibration en Robo start tussen de 2 decks. De CDX-602 is een snel en betrouwbaar DJ-Tool die gewoon zijn werk doet.
prijs bij correct: 439€
Numark
CDN 25
dubbele cd speler +/- 8/16% pitch
prijs: 458€
nu is het dus nog een beetje twijfelen welke ik zal nemen, bij de numark kun je geloof ik makkelijker aan reserve onderdelen komen, maar volgens mij is die een stuk simpeler als de andere (minder knopjes)

.
Dus zijn er mensen met ervaringen over 1 van deze spelers ? of misschien zijn er nog andere spelers in de wat lagere prijs?