Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Allemaal vergulde aansluitingen en de audiokabels zijn van een betere kwaliteit als bij een SL. Mooi afgeschermd en goed dik -> Kabels waar je in de gemiddelde winkel een euro of 35 voor moet dokken en dus niet van die kabels waar je nog niet eens je wekker radio mee durft aan te sluitenGiblet schreef op 01 August 2003 @ 13:58:
Goede review!
Maar dit is niet om te zeggen van Technics is beter (kan ik niet over oordelen, maar ik moet zeggen ik kan niet wachten om ze eens te testen door je review), maar voor zover ik begrijp zitten er dus op de draaitafel zelf 'female tulp pluggen'? Dat zou erg jammer zijn, want iedereen weet dat bij elke 'verbinding' het signaal kwalitatief minder wordt. En dat hoor je in je slaapkamer niet, maar op grote PA systemen is het nog wel eens te merken (gelukkig is dat met kabels vaak te verhelpen en horen party gangers het toch niet eens).
Enige wat ik echt jammer vind is het 'fancy' design. Geef mij maar gewoon alles in strakke vormen (had ik nou gelezen dat er ook zo een bestond, dus met een ander design, maar zelfde binnenwerk).
Maar wat ik al zei, ik zou ze echt wel even willen testen
Sinds wanneer heet je Punk?Reind schreef op 01 August 2003 @ 02:06:
Oké dan is het goed.
Niet letten op spel en vormfouten. Die haal ik er later nog wel ff uit.
* BtM909 subtiele schop
Ik zag je voorbij komen op Minimized.nl. Dat ben jij toch
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
K, nice... Wordt alleen maar nieuwsgierigerReind schreef op 01 August 2003 @ 15:03:
[...]
Allemaal vergulde aansluitingen en de audiokabels zijn van een betere kwaliteit als bij een SL. Mooi afgeschermd en goed dik -> Kabels waar je in de gemiddelde winkel een euro of 35 voor moet dokken en dus niet van die kabels waar je nog niet eens je wekker radio mee durft aan te sluiten
Yep is veranderd sinds ik het over een hele ander boeg ben gaan gooien qua draaien. Ben ook zogenaamd weer een rookie. FF af van dat oude beeld wat sommigen van me hadden en weer van voren af aan beginnen. Naam is trouwens verzonnen door iemand van minimized.BtM909 schreef op 01 August 2003 @ 15:05:
[...]
Sinds wanneer heet je Punk?
* R2D2 subtiele schop
Ik zag je voorbij komen op Minimized.nl. Dat ben jij toch
Ik bedoelde 50 a 70 euro goedkoperVerwijderd schreef op 01 August 2003 @ 14:33:
[...]
Wow 50-75 eurodenk dat ik eens naar Duitsland zal rijden (lees laten rijden door mijn ouders)
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik niet! eens met deze meening! vooral als mensen nog nooit een 'ander type pro' draaitafel hebben 'geproefd'.Reind schreef op 01 augustus 2003 @ 01:37:
[...]
Wie zegt dat je aan deze draaitafels moet wennen?
HOE KUN JE ER DAN IN GODSNAAM EEN OORDEEL GEVEN.
Voor de liefhebbers -> De review is klaar -> http://www.aboutdj.tk
Zeer goede en complete review Reind! Mijn complimenten!
Deze zin is totaal overbodigreview
[...]
en ik hoop dat iedereen hem ook een beetje serieus durft te nemen.
[ Voor 17% gewijzigd door num-lock op 01-08-2003 16:22 ]
Reind heeft me nu zeker overtuigd en qua uiterlijk ziet er gewoon net zo robuust uit als een SL, dus staan ze binnenkort te koop voor pak hem beet 2x450 euro incl. Stanton element (geen naaldje, want die zijn gewoon op) en een nooit gebruikt stofkap.
Nou niet helemaal aangezien ik vaak zat mailtjes krijg over een review -> Volgens sommigen word ik zelfs gesponserd door bepaalde merken -> Nou ik kan je 1 ding vertellen -> Was het maar zo'n feest.
Dat ga ik vanavond controleren.Universal Creations schreef op 01 augustus 2003 @ 16:09:
Reind, er wordt een verkeerde onderstelling gedaan in het artikel over de arm van een sl! Deze is dus niet van metaal!!! Maar gewoon kunstof met een metaalverflaagje erop. Ik kan het weten, ik heb de mijne eens gebroken en toen zag ik dus de verborgen kunstof arm.
Heb hier nog ergens een oude SL arm liggen en die gaat dus mooi overmidden vanavond
Als dat zo was, dan zouden ze allemaal hun sponsorschap opgeven, aangezien alle topmerken nu voorbij gestreefd worden door deze OEM-bakReind schreef op 01 August 2003 @ 16:28:
[...]
Nou niet helemaal aangezien ik vaak zat mailtjes krijg over een review -> Volgens sommigen word ik zelfs gesponserd door bepaalde merken -> Nou ik kan je 1 ding vertellen -> Was het maar zo'n feest.
Zullen we proberen deze "high-end talk" buiten beschouwing te laten. Ja, ook ik was vroeger een "believer". Nu nodig ik je persoonlijk uit om het verschil te horen tussen 2 stukken kabel van 5 meter. Een bestaande uit 1 stuk, 1 bestaande uit 10 stukken van 50cm (dus met 9 extra male/female plugjes in het audiopad). En als je het verschil hoort mag je een draaitafel uitkiezen. Hoor je het niet dan verwacht ik natuurlijk een vergelijkbare tegenprestatie.Giblet schreef op 01 augustus 2003 @ 13:58:
Goede review!
Maar dit is niet om te zeggen van Technics is beter (kan ik niet over oordelen, maar ik moet zeggen ik kan niet wachten om ze eens te testen door je review), maar voor zover ik begrijp zitten er dus op de draaitafel zelf 'female tulp pluggen'? Dat zou erg jammer zijn, want iedereen weet dat bij elke 'verbinding' het signaal kwalitatief minder wordt. En dat hoor je in je slaapkamer niet, maar op grote PA systemen is het nog wel eens te merken (gelukkig is dat met kabels vaak te verhelpen en horen party gangers het toch niet eens).
Gecorrodeerde connectoren is een HEEL ander verhaal. Die hoor je zeker wel. Maar schone nette connectors zijn volledig transparant (zelfs als er niet WBT op staat ;-)
André Huisman (www.new-line.nl)
" Hoi Geert-Jan, ik heb voor jou een artist/crew/press/guest polsbandje voor Dance Valley 2003 als jij tussen half 10 en half twaalf 's avonds voor het Aidsfonds bij de uitgang van Dance Valley gaat collecteren. Je mag de hele dag rondbanjeren, als je de laatste 2 uur maar collecteert. Deal ? "
Hmmm, èn backstage toegang, èn gratis, èn 2 uur 'doneren' aan / werken voor een goed doel... Oh ja, èn gebruik kunnen maken van de artist/crew/press/guest parkeerplaats en pendeldienst...
Nou, vooruit dan maar
Wie gaat er nog meer ? De line-up staat onder andere in deze post @ IDP forum.
( Want de Dance Valley website is -net zoals voorgaande edities- weer een enorrrrrrreme baggerpartij van onoverzichtelijke slecht navigeerbare flash ...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
overigens, die draaitafels zijn best betaalbaar, ik ga denk maar vast sparen, en dan na januari ergens me gemini pt1000 ritueel t raam uit bonjouren als er ff geen auto staat
Dit jaar voor mij geen DanceValley. Ik vond het véél en véél te duur tegen een té magere line-up. Ik gokte dat de kaartjes (die legendarisch slecht verkochten) vandaag voor een habbekrats over de toonbank zouden gaan, maar door het mooie weer zijn ze toch uitverkocht. Een gratis kaartje via Heineken zat er ook niet in. Dus dan maar niet.
Ik ga gewoon lekker de potten en potenparade in de Amsterdamse Prinsengracht bekijken (och, ik woon zo slecht...
Maar veel plezier!
Deze plek is te koop.

Deze kan ik voor de mooie prijs van €199,- per stuk nieuw kopen. Mijn vraag aan jullie is of dit wat is voor iemand die net begint. Er komt uiteraard een leuk mengpaneeltje tussen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.• Pitch adjustment (+/- 10% and +/- 20 %)
• 3 Different speeds 33/45/78 RPM (great for effects)
• Forward and REVERSE platter directions
• Very high torque motor for quick start and breaking
• Retractable target light for cueing
• Platter speed output (Beat out) for external effects
• Solid S-shaped tone arm with anti-skate
• Remote start/stop control (fader start)
• Removable smoked plastic dust cover
Bij verschillende reviews komt 'ie er zeer goed uit. Zijn er mensen die er anders over denken ? Of zegt de meerderheid "kopen die hap" ?
Of is er iemand die misschien een nog betere weet voor deze prijs (meer dan 200 wil ik er niet per stuk voor uitgeven) ?
Weet iemand misschien iets over de kwaliteit van de meegeleverde elementen ? Voldoen deze voor een beginner of is het bagger ?
Het is puur en alleen voor thuisgebruik waar veelal hardcore platen zullen worden gedraaid.
[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 02-08-2003 17:46 ]
Zeer nette en goede site heb je gemaakt, en de revieuw van de TT is zeer goed uitgelegd en veel informatie word er gegeven, echt fantastisch.Reind schreef op 01 augustus 2003 @ 01:37:
[...]
Voor de liefhebbers -> De review is klaar -> http://www.aboutdj.tk
Dit word sparen.....
Zou het niet leuk zijn als je ook es zo`n revieuw maakt van mixers...?
Want deze draaitafel (x2
Nogmaals mijn complimenten, ga `m straks eventjes uitprinten...
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Als je de reacties Q30 van JB-Systems leest zul je zien dat deze draaitafel voor jou de Ideale TT is...BioWEB schreef op 02 August 2003 @ 17:43:
Ik ga woensdag 2 draaitafels kopen. Ik heb nog bijna nooit zelf gedraaid maar zit er al tijden mee in mijn hoofd. Nu wil ik als beginner even een mening van jullie hebben over de volgende directdrive draaitafel (beltdrive is sowieso niet aan de orde) die ik op het oog heb: JB-Systems High Q-30 B
[afbeelding]
[...]
Deze kan ik voor de mooie prijs van €199,- per stuk nieuw kopen. Mijn vraag aan jullie is of dit wat is voor iemand die net begint. Er komt uiteraard een leuk mengpaneeltje tussen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Bij verschillende reviews komt 'ie er zeer goed uit. Zijn er mensen die er anders over denken ? Of zegt de meerderheid "kopen die hap" ?
Of is er iemand die misschien een nog betere weet voor deze prijs (meer dan 200 wil ik er niet per stuk voor uitgeven) ?
Weet iemand misschien iets over de kwaliteit van de meegeleverde elementen ? Voldoen deze voor een beginner of is het bagger ?
Het is puur en alleen voor thuisgebruik waar veelal hardcore platen zullen worden gedraaid.
Ik zou zeggen kopen, dus dat word nog even een maandje sparen want deze kost helaas €249,- en das jammergenoeg voor je €49,- hoger als jou butged...
Zelf zat ik ook te twijfelen om deze te kopen...maar ik spaar nog 2 maandje verder en dan heb ik ongeveer €1600,- i.p.v €900,- om uit te geven aan deze mooie en duure en kostbare spullen....
(vergeet ook niet dat als je een draaitafel koopt voor thuis gebruik dat je dan ook platen moet gaan kopen en ik weet niet ofdat jejezelf daar al een beetje op hebt georienteerd...maar ik heb een bestellijst van €355,- in m`n achterzak...maar dat hoort erbij, vergeet dat niet!)
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Verwijderd
Het is echt niet normaal dat je iedere week voor €355 éuro aan platen koopt hoor,W.Wezz schreef op 02 August 2003 @ 18:19:
[...]
Als je de reacties Q30 van JB-Systems
(vergeet ook niet dat als je een draaitafel koopt voor thuis gebruik dat je dan ook platen moet gaan kopen en ik weet niet ofdat jejezelf daar al een beetje op hebt georienteerd...maar ik heb een bestellijst van €355,- in m`n achterzak...maar dat hoort erbij, vergeet dat niet!)
ik geef zelf ongeveer €100 tot €150 per maand uit een vinyl. Er zullen hier zeker mensen zijn die er meer aan uitgeven. Eerder deed ik dat zelf ook, maar je krijgt dan echt een hele stapel met platen die je achteraf toch niet zo super vond en bijna niet gedraait hebt. Ik draai zelf ook nog niet in discotheken ofzo dus heb ook niet iedere week de nieuwst plaatjes nodig.
€1600 is wel aardig watW.Wezz schreef op 02 augustus 2003 @ 18:19:
[...]
Zelf zat ik ook te twijfelen om deze te kopen...maar ik spaar nog 2 maandje verder en dan heb ik ongeveer €1600,- i.p.v €900,- om uit te geven aan deze mooie en duure en kostbare spullen....
Deze tafel kan ik dus hier nieuw in de winkel kopen voor 199 Euro, dus da's al mooi meegenomen. Maar het is nu wel aardig duidelijk dat ik die tafeltjes gewoon woensdag maar moet gaan halen.W.Wezz schreef op 02 augustus 2003 @ 18:19:
[...]
Als je de reacties Q30 van JB-Systems leest zul je zien dat deze draaitafel voor jou de Ideale TT is...
Ik zou zeggen kopen, dus dat word nog even een maandje sparen want deze kost helaas €249,- en das jammergenoeg voor je €49,- hoger als jou butged...
En daarbij komt dat ik niet echt een budget heb, maar voor mezelf gewoon zoiets had dat ongeveer 200 Euro wel voldoende is per tafel. Een mengpaneeltje met toonregeling is ook vrij aan de prijzige kant dus vandaar deze schatting van wat ik er ongeveer voor uit wil geven.
Maar als ik daar iets voor bij moet leggen en er wel een heleboel kwaliteit voor terug krijg dan is het natuurlijk gauw bekeken...
Platen... Tsja, ik maak een website voor vrienden van mij die tweedehands (alleen kwaliteitsspul, geen ouwe afgeragte) platen verkopen via internet (officieel bedrijf met kvk nummer enzo, ik weet niet of ik reclame mag maken voor zoiets of dat het ook als spam wordt beschouwd dus ik post de url nog maar even niet, hint: profile) en zij hebben nu een assortiment van een 2000 platen die ik tegen inkoopsprijs kan kopen, dus met die 355 Euro van jou ga ik naar huis met zeker 150 platen...
Maar voor 1600 Euro heb je een leuk setje 1200's of misschien zelfs wel 1210's (Technics voor degene die me niet begrijpt
Maar is er nog iemand die toevallig deze tafel (de JB Systems High Q-30 B ) in zijn bezit heeft en mij een mening kan geven over de kwaliteit van de meegeleverde elementjes ?
Ik zal toch niet meteen nieuwe elementen erbij kopen, maar kan ik goede kwaliteit verwachten of echte bagger ?
[ Voor 16% gewijzigd door KneoK op 02-08-2003 21:37 ]
Verwijderd
Het enige verschil is de kleur en ze kosten evenveelBioWEB schreef op 02 augustus 2003 @ 21:11:
[...]
Maar voor 1600 Euro heb je een leuk setje 1200's of misschien zelfs wel 1210's (Technics voor degene die me niet begrijpt)
Pardon hoor...Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 21:35:
[...]
Het enige verschil is de kleur en ze kosten evenveel
[ Voor 33% gewijzigd door KneoK op 02-08-2003 22:26 ]
Verwijderd
1210 = charcoal
1200 = silver
de extensies zeggen wat over de extra functies (MK2/3/5)
overigens zijn die kleuren in de US precies anders genummerd, weet iemand waarom?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2003 21:53 ]
Verwijderd
Kan dat met de 1200 niet danBioWEB schreef op 02 August 2003 @ 21:39:
[...]
1210 is over het algemeen ietsjes duurder en heeft oa een geupgrade pitch systeem die nu tot +-8 en +-16% gaat. Maar inderdaad zijn ze voor de rest (afgezien van kleur) bijna hetzelfde...
Verwijderd
In het begin koop je toch meer dan 10 platen aan, want daar ben je volgens mij niet veel meen je weet nooit dat je eens een fuifje geeft voor vrienden ofzo ...Verwijderd schreef op 02 August 2003 @ 19:31:
[...]
Het is echt niet normaal dat je iedere week voor €355 éuro aan platen koopt hoor,
ik geef zelf ongeveer €100 tot €150 per maand uit een vinyl. Er zullen hier zeker mensen zijn die er meer aan uitgeven. Eerder deed ik dat zelf ook, maar je krijgt dan echt een hele stapel met platen die je achteraf toch niet zo super vond en bijna niet gedraait hebt. Ik draai zelf ook nog niet in discotheken ofzo dus heb ook niet iedere week de nieuwst plaatjes nodig.
Ik zou wel willen. Maar het is niet zo'n feest dat ik gear thuis getuurd krijg om te testen (was het maar zo'n feest).W.Wezz schreef op 02 augustus 2003 @ 18:06:
Zou het niet leuk zijn als je ook es zo`n revieuw maakt van mixers...?
Al zou ik het helemaal niet erg vinden om over zulke dingen meer reviews te schrijven. (dus importeurs van NL -> Stuur maar op die hap
En heb je je technics-arm al doormidden gehakt?Reind schreef op 03 August 2003 @ 01:45:
[...]
Ik zou wel willen. Maar het is niet zo'n feest dat ik gear thuis getuurd krijg om te testen (was het maar zo'n feest).
Al zou ik het helemaal niet erg vinden om over zulke dingen meer reviews te schrijven. (dus importeurs van NL -> Stuur maar op die hap)
Zal van de week wel tevoorschijn komen als ik de kast op ga ruimen.
Verwijderd
@Reind vette review heb je gemaakt, alleen ik zou mijn nieuwe draaitafel niet uit elkaar schroeven
En dat noemt zich een tweakerVerwijderd schreef op 03 August 2003 @ 14:16:
alleen ik zou mijn nieuwe draaitafel niet uit elkaar schroeven
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
Dat heb ik ook gedaan bij mijn oude kutbeltdrives, was lachen een ptich die tot +17 gaat. Voor de rest waren het net als alle beltdrives gewoon kut dingenSeRRveR schreef op 03 August 2003 @ 16:08:
psies, ik heb de mijne wel opgvoerd hoor daar niet van, maar dat zijn 2 goedkope kutbeltdrives
Ja dat is wel leuk en aardig die technics...maar nadat ik die revieuw van Reind heb gelezen denk ik wel anders over die Technics ook al zijn ze o zo goed!BioWEB schreef op 02 August 2003 @ 21:11:
[...]
Maar voor 1600 Euro heb je een leuk setje 1200's of misschien zelfs wel 1210's (Technics voor degene die me niet begrijpt)
Ja er zal vast en zeker wel iemand zijn die ze heeft, heb vaak genoeg gelezen dat iemand ze had gekocht, zoek even en je zult zeker iemand vinden die de Q30 in huis heeft...Maar is er nog iemand die toevallig deze tafel (de JB Systems High Q-30 B ) in zijn bezit heeft en mij een mening kan geven over de kwaliteit van de meegeleverde elementjes ?
Je hoeft geen neiuw element te kopen want je kan ervanuit gaan dat het element wat erbij zit gewoon goed is....(je moet het natuurlijk niet vergelijken met een element wat €100,- kost...Ik zal toch niet meteen nieuwe elementen erbij kopen, maar kan ik goede kwaliteit verwachten of echte bagger ?

Met andere woorden...veel suc6 met je aankoop...
Ik weet het nog niet...maar misschien zeg ik tegen die tijd wel dat ik toch maar dat geld op m`n spaarrekening laat staan voor mijn eigen huisje en dan tegen die tijd weer ga sparen voor een goede set, dat ik gewoon 1 kamertje voor die set en mijn computer heb...MM- schreef op 02 August 2003 @ 21:04:
[...]
€1600 is wel aardig watWat ben je ongeveer van plan te kopen?
Want €1600,- kan ik dan voor een eigen huisje goed gebruiken hoor!
Verwijderd
Over de kwaliteit van standaard elementen kunnen we nog we nog wel een kleine discussie houden. Als er al één bij zit is het vaak zo'n Audio Technica ruk ding. Als je een beetje geluidskwaliteit wil hebben dan zou ik toch op zijn minst een Ortofon OM Pro kopen voor iets van €40.W.Wezz schreef op 03 August 2003 @ 22:48:
Je hoeft geen neiuw element te kopen want je kan ervanuit gaan dat het element wat erbij zit gewoon goed is....(je moet het natuurlijk niet vergelijken met een element wat €100,- kost...)
De RP-4000 (nieuwere broertje van de Q-30) wordt geleverd met een Ortofon OMB-5 elementje. Daar kun je later dus prima een Ortofon Pro RESERVENAALD in stoppen (dus alleen naaldje kopen en je HEBT ook een Pro).
Voor 199 euro zou ik me wel even vergewissen dat het om een Q-30 gaat en NIET om een Q-20. De Q-20 is een instappertje met een torque als een mietje (en als een verkoper zou zeggen dat er bijna geen verschil is tussen die 2 dan lult ie uit z'n nek)!
Het is ZEKER de Q-30 omdat dat ten eerste op de tafel (JB Systems High Q30-B) stond en ook alle specifieke Q-30 functies (zoals 10/20% pitch, reverse play, die beiden ontbreken op de Q-20 jaja, ik heb uiteraard zelf ook wat onderzoek gedaan) allen een mooie knop en plaats hebben op de draaitafel.huisman schreef op 04 August 2003 @ 14:22:
Het Audio Technica elementje is inderdaad een ECHTE instapper. Zodra je weer wat gespaard hebt is het wel aan te raden ze te vervangen door een beter element. Hou er wel rekening mee dat een Ortofon OM (Pro e.d.) er niet echt lekker op past (armhoogte is niet instelbaar en komt gewoon verkeerd uit zonder de headshell stevig bij te buigen). Een Ortofon Concorde (Pro e.d.) komt WEL precies goed uit.
De RP-4000 (nieuwere broertje van de Q-30) wordt geleverd met een Ortofon OMB-5 elementje. Daar kun je later dus prima een Ortofon Pro RESERVENAALD in stoppen (dus alleen naaldje kopen en je HEBT ook een Pro).
Voor 199 euro zou ik me wel even vergewissen dat het om een Q-30 gaat en NIET om een Q-20. De Q-20 is een instappertje met een torque als een mietje (en als een verkoper zou zeggen dat er bijna geen verschil is tussen die 2 dan lult ie uit z'n nek)!
Maar ik zie net dat deze tafel inderdaad met dat Audio Technica elementje wordt geleverd. Dat wordt dus een leuke aankoop voor volgende maand... Mooie mixer (moet nu een hele mooie lenen) en 2 betere elementjes.
Ik heb even naar die Ortofon elementjes gekeken maar vond ze toch wel aan de prijzige kant (€69,- bij New Line). Passen de Stanton 500ALMKII elementen er goed op ? Is dat een beetje kwaliteit (ik heb er wel wat over gelezen, maar ik kan mezelf wat dat betreft als alles behalve deskundig beschouwen) ?
[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 04-08-2003 23:27 ]
En als je goed geluid wilt begin je vanaf de concorde pro (iets minder hufterproof) en dan steeds een stapje hoger.
Ik heb nu nightclub E er in zitten (ff geleend) en dat klinkt pas oké. Maarja daar betaal je ook voor
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Die Banana's zijn gewoon helemaal hetzelfde, waarom zou je er dan Concorde naalden op willen zetten?Ener-G schreef op 05 augustus 2003 @ 00:01:
die witte elementjes zijn inderdaad stukken beter... ikzelf zit nog steeds te denken aan banaantjes, en daar op den duur gewoon ortofon naalden in schuiven, want de banaantjes op zich waren identiek aan een concorde toch?
Ze zin er tenslotte niet uit en om daar nou 10€ extra voor te betalen
Zit er aan te denken om ze tekopen, maar ik heb zoon voor gevoel dat ik daar spijt van ga krijgen. Wat is nog meer een goede keus voor de “hufterproof” range van shells, elementen en naalden?
Verwijderd
In het buitenland zijn die witte nog gewoon te krijgen, heb r maar meteen een paar besteldReind schreef op 04 augustus 2003 @ 23:54:
Je neemt de stanton 500 als je ruk geluid wilt en een sterk element/naaldje wilt. (redelijk hufterproof). Vroeger was de stanton 500 nog best te pruimen maar sinds ie blauw is (en das niet alleen veranderd) is ie ruk in mijn ogen.
Waar dan? Ik ben een beetje lui door dit warme weerVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 14:28:
[...]
In het buitenland zijn die witte nog gewoon te krijgen, heb r maar meteen een paar besteld
Ligt er een beetje aan wat voor draaitafel je hebt.num-lock schreef op 05 augustus 2003 @ 12:37:
Heeft er iemand evaring met de ortofon concorde scratch, is het de ultieme scratch naald?
Zit er aan te denken om ze tekopen, maar ik heb zoon voor gevoel dat ik daar spijt van ga krijgen. Wat is nog meer een goede keus voor de “hufterproof” range van shells, elementen en naalden?
Als je een spelingsvrije draaitafel hebt (SL1200 of de nieuwe OEM bak) dan zal een M44-7 weinig tot geen problemen geven. Alleen ff inkrassen.
De Ortofoon concorde scratch is weer geschikt voor de draaitafels die een beetje speling op de arm/plateau hebben. Is wat minder nukkig namelijk als de M44-7.
Heb je die technics-arm al gevonden en doormidden gehaktReind schreef op 05 augustus 2003 @ 15:13:
[...]
Ligt er een beetje aan wat voor draaitafel je hebt.
Als je een spelingsvrije draaitafel hebt (SL1200 of de nieuwe OEM bak) dan zal een M44-7 weinig tot geen problemen geven. Alleen ff inkrassen.
De Ortofoon concorde scratch is weer geschikt voor de draaitafels die een beetje speling op de arm/plateau hebben. Is wat minder nukkig namelijk als de M44-7.

LOL... De zoveelste die erin stinkt. ALLE Stanton dealers (ook ik) hebben nu de witte liggen MAAR hij komt nog steeds uit China en is nog steeds net zo waardeloos als toen het verfbad nog blauw was.Verwijderd schreef op 05 August 2003 @ 14:28:
[...]
In het buitenland zijn die witte nog gewoon te krijgen, heb r maar meteen een paar besteld
Stanton's oplossing voor het "we hebben een slechte naam met onze 500" probleem was dus de klant voor de gek houden en laten denken dat hij nu weer een oude originele kon kopen.
En zo te zien lukt dat ook nog. Leuk toch van Stanton???
Volgens mij is de arm van een SL-1200 van aluminium met een kunststof coating aan de binnenkant.Universal Creations schreef op 05 August 2003 @ 17:26:
[...]
Heb je die technics-arm al gevonden en doormidden gehakt
Wat bedoel je met "Alleen ff inkrassen?"Reind schreef op 05 August 2003 @ 15:13:
[...]
Ligt er een beetje aan wat voor draaitafel je hebt.
Kheb ST-90 daar gaat m44-7 wel op werken
Bedankt voor het advies! (deze is teminste niet gekleurd)
You don't need eyes to see, you need vision
uber Lolhuisman schreef op 05 August 2003 @ 17:38:
[...]
Volgens mij is de arm van een SL-1200 van aluminium met een kunststof coating aan de binnenkant.
Verwijderd
ben Cenobite, 22jaar, draai nu +- een jaar, stijl Hardtechno (en af en toe trance, hardstyle/core voor de afwisseling
Ik zal voornamelijk op Audio gedeelte lurken, hoop veel te leren en hoop ook wat bij te dragen..
grtz
Welkom..Verwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 18:38:
Hey jongens, ik zal mij ff voorstellen..
ben Cenobite, 22jaar, draai nu +- een jaar, stijl Hardtechno (en af en toe trance, hardstyle/core voor de afwisseling)
Ik zal voornamelijk op Audio gedeelte lurken, hoop veel te leren en hoop ook wat bij te dragen..
grtz
Hardtechno is wel wat minder, maar voor deze keer mag het
Graag demo en liefst meerdere, anders heb ik niets te luisteren ben je hier niet welkomVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 18:38:
ben Cenobite, 22jaar, draai nu +- een jaar, stijl Hardtechno (en af en toe trance, hardstyle/core voor de afwisseling)
grtz
down boy down...jadjong schreef op 05 August 2003 @ 19:54:
[...]
Graag demo en liefst meerdere, anders heb ik niets te luisteren ben je hier niet welkom
hardtechno klinkt interessant imho.. mits het niet van die koude q-dance techno is..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ik heb tt's besteld, maar kan niet w8ten tot ze binnen zijn
Grapje mag ik hopen, kunstof met aluminiumfolie er omheen eerderhuisman schreef op 05 August 2003 @ 17:38:
[...]
Volgens mij is de arm van een SL-1200 van aluminium met een kunststof coating aan de binnenkant.

Heb vanochtend de SL1200 arm gevonmden en die zal ik vanavond is ff vakkundig (lees ijzerzaag) ontleden
Verwijderd
Zelfde verhaal hier, ik wacht op mijn nieuwe sl'sVerwijderd schreef op 05 augustus 2003 @ 20:23:
Hebben jullie dat nou ook, wanneer je iets besteld hebt je het zo snel mogelijk wilt hebben!
Ik heb tt's besteld, maar kan niet w8ten tot ze binnen zijn
Een beetje echte vent doet dat gewoon met zijn tanden (is ook niet moeilijk bij een technics-arm)Reind schreef op 05 August 2003 @ 21:00:
Vanavond zullen we het weten.
Heb vanochtend de SL1200 arm gevonmden en die zal ik vanavond is ff vakkundig (lees ijzerzaag) ontleden
eeeh.... welkom !! Pics !! Specs !! en niet van jezelf, maar van je apparatuur natuurlijkVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 18:38:
grtz
Deze plek is te koop.
Nou... Sexistisch als ik ben... Als het een meisje is mag ze ook de specs van haarzelf wel gevenKeeZ schreef op 05 augustus 2003 @ 23:28:
[...]
eeeh.... welkom !! Pics !! Specs !! en niet van jezelf, maar van je apparatuur natuurlijk
oehh vrouwen en vinyl is geilhuisman schreef op 06 August 2003 @ 11:04:
[...]
Nou... Sexistisch als ik ben... Als het een meisje is mag ze ook de specs van haarzelf wel geven
Deze plek is te koop.
Ik heb hem overmidden gezaagd en inderdaad en zit een plastic laagje aan de binnenkant. Alleen tijdens het zagen heb ik mijn digicam van mijn buro af gestoten en nu is gloeiende g*dv*r mijn battarij klepje afgebroken. K*l*r*zooi.Universal Creations schreef op 05 August 2003 @ 22:06:
[...]
Een beetje echte vent doet dat gewoon met zijn tanden (is ook niet moeilijk bij een technics-arm)
Naja ga vanmiddag wel ff ergens een cam regelen
[...]
Naja ga vanmiddag wel ff ergens een cam regelen :)[/quote]
"regel"er voor mij ook gelijk 1, 2 of 3...haha
Verwijderd
lolReind schreef op 06 August 2003 @ 11:27:
[...]
offtopic:
Naja ga vanmiddag wel ff ergens een cam regelen :)[/quote]
"regel"er voor mij ook gelijk 1, 2 of 3...haha

Kmoet trouwens nopg een week wachten op mijn sl's, ze zouden tegelijk worden opgestuurd met een v700 maar die was niet op voorraad
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 21:20 ]
Verwijderd
Ik ben al blij als ik zo'n set mag bestellenKmoet trouwens nopg een week wachten op mijn sl's, ze zouden tegelijk worden opgestuurd met een v700 maar die was niet op voorraad
W.Wezz schreef op 06 August 2003 @ 19:17:
[...]
lol
Kmoet trouwens nopg een week wachten op mijn sl's, ze zouden tegelijk worden opgestuurd met een v700 maar die was niet op voorraad
Geduld is een schone zaak...zei mijn lieve opa altijd als ik zat te zeuren dat ik iets wilde hebben en niet kon betalen of op moest wachten...hehe.
Ik ga ze morgen is ff testen bij een vriend van me die die dingen heeft besteld.
doe mij maar een tafel, 4 schuimrubbertjes en een grindtegel

Daar wil ik dus even naar laten kijken, en dat ringetje op de arm om het element aan te draaien is bij mij op 1 of allebei m'n draaitafels dol of bijna dol, dus die wil ik er nieuwe op laten zetten..
Waar oh waar zou ik dat kunnen laten doen? Als het een eindje uit de buurt is rijd ik liever met m'n draaitafels een keer op en neer naar iemand, opsturen is niet zo leuk voor mijn portemonnee en minder voor de tafels zelf ook denk ik..
Verwijderd
Ik weet dat sale draaitafels na kijkt. Doen (deden?) ze ook altijd voor dance valley (incl. verhuur).TripleM schreef op 08 August 2003 @ 01:23:
Even iets anders.. Waar kan ik terecht om mijn Technics eens na te laten kijken? Ik heb altijd het idee gehad dat mijn elementen (Stanton Trackmaster en Stanton
Onze huisleverancier DréTripleM schreef op 08 August 2003 @ 01:23:
Waar oh waar zou ik dat kunnen laten doen? Als het een eindje uit de buurt is rijd ik liever met m'n draaitafels een keer op en neer naar iemand, opsturen is niet zo leuk voor mijn portemonnee en minder voor de tafels zelf ook denk ik..
Verwijderd
Mijn ervaring is dat dit soms ook niet helpt. Tijdens mijn laatst georganiseerde ClubEight feest hadden wij nog last van rondzingende platenspelers terwijl ze op grindtegels + viltjes stonden.MR_WAZOO schreef op 07 August 2003 @ 22:26:
t zal ongetwijfeld helpen, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat t wiebelt
doe mij maar een tafel, 4 schuimrubbertjes en een grindtegel
Platenspelers iets optillen en nergens last meer van. Dus wellicht dat die freefloats uitkomst bieden.
ohja, het blad v/d booth en de ondergrond was van hout.
Dat wiebelen zal best wel meevallen. Die frames die je vaak ziet (TT hangend aan diablorubbers/elastieken) wiebelen denk ik nog meer.
Verwijderd
neuh, ik heb op mijn kamer ook nog 4 boxen van mijn stereo set staan + die computer dingen op de booth. En ook al lijkt t niks, die dingen geven nog best een goed geluid hoor!
als het blad en de ondergrond van hout is kan je nog zo je best doen, vaak blijft het dan gewoon nog doortrillen/resoneren.. een laag schuimrubber tussen je decks en de grindtegel wil dan nog soms soelaas biedenVerwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 10:26:
[...]
Mijn ervaring is dat dit soms ook niet helpt. Tijdens mijn laatst georganiseerde ClubEight feest hadden wij nog last van rondzingende platenspelers terwijl ze op grindtegels + viltjes stonden.
Platenspelers iets optillen en nergens last meer van. Dus wellicht dat die freefloats uitkomst bieden.
ohja, het blad v/d booth en de ondergrond was van hout.
Dat wiebelen zal best wel meevallen. Die frames die je vaak ziet (TT hangend aan diablorubbers/elastieken) wiebelen denk ik nog meer.
de booth in elf is ook van hout, maar het blad is onafhankelijk van de rest gebouwd en staat op pilaren die direct verbonden zijn met de fundering via gegoten beton, dat scheelt ook een boel, vooral als je zelf staat te springen achter je decks of mensen die aan de rand van de booth gaan hangen of ertegenaan stoten
Dre zal het vast wel ff willen doen voor een slof marlboro.TripleM schreef op 08 August 2003 @ 01:23:
Even iets anders.. Waar kan ik terecht om mijn Technics eens na te laten kijken? Ik heb altijd het idee gehad dat mijn elementen (Stanton Trackmaster en Stanton Trackmaster II) schuin in de arm zaten.. Heb het er een paar keer met iemand van Stanton over gehad en die zegt dat dat niet kan omdat het niet of nauwelijks voorkomt dat de elementen schuin/krom zijn..
Daar wil ik dus even naar laten kijken, en dat ringetje op de arm om het element aan te draaien is bij mij op 1 of allebei m'n draaitafels dol of bijna dol, dus die wil ik er nieuwe op laten zetten..
Ik wil hem ook wel voor je uit elkaar slopen
En dan ook stiekum ook even kijken of alle SL's zo'n kunstof-arm hebben
Daar waren we toch al achterUniversal Creations schreef op 08 augustus 2003 @ 15:13:
[...]
En dan ook stiekum ook even kijken of alle SL's zo'n kunstof-arm hebben
Maarre: ondertussen zijn er een hoop nieuwe posters bijgekomen (en waarschijnlijk een hoop lurkers). Is het geen idee om van iedereen z'n draaistylen hier in een overzichtje te plakken. Toch leuk om te zien wat de rest draait.
Ik bedoel dus niet dat iedereen afzonderlijk gaat posten wat hij draait, maar meer een lijst genereren?
Mailen kan dus naar: GoTDJ @ Prowebdesign . nl
[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 08-08-2003 17:31 ]
Verwijderd
Mail het maar naar: GoTDJ @ Prowebdesign . nl
Verwijderd
Kan iemand mij btw advies geven over speakers en versterkers die ik zou kunnen kopen. Het is bedoelde als slaapkamerapparatuur, geen grote party's dus, eventuele fuifjes in onze tuin
Dit topic is gesloten.