Owke, maar idee van een notebook is (zeker van centrino) dat je hem (makkelijk) mee kunt nemen, om alles ter beschikking te hebben. Als je dan ook nog een losse fikker moet meesjouwen schiet het niet echt op
Voor velen zal een externe fikker geen probleem zijn, omdat je in principe toch niet heel vaak fikt, en zeker niet op de momenten dat je je notebook meesjouwt.
Ja snap ik wel, maar aan externe heb ik zelf in iedergeval meer plezier dan eentje in een laptop; dan moet je weer heel je laptop meenemen. Maarja, daarom heb ik uiteindelijk zelf niet gekozen voor de laptop met dvd-brander, voor de meerprijs kan je zelf ook een prima extern dvd brander kopen.

Je krijgt alleen geen response of deze is aangekomen, ik zal wel de enige zijn die dit raar vindt....
Bij Sony heb ik ooit nooit antwoord gehoord hoor dat ze me garantie formulier hadden ontvangen, zal wel niet belangrijk zijn ofzo

Het zit bij mij precies onder mijn tobo.
Ik erger me zelf er wel heel erg aan, en met BT aan wordt de piep iets zachter.
Het is gewoon hard, je hoort het van een afstand.
Ik heb al een nieuwe bios geprobeerd maar ook dat mocht niet baten
Ooh, Nou daar heb ik dus geen last van hoor, alleen als ik met oor te luister leg op het tobo dan hoor ik het heel zachtjes moet ik wel heel goed luisteren. Maar het is niet zo dat als ik aan het typen ben dat ik het hoor ofzo. Volgens mij heb jij een fluisterstille normale pc of niet

Ik hoor het echt niet, hoor geen (hoge) pieptoon zoals je die krijgt als er iets goed mis is met je computer.
[
Voor 43% gewijzigd door
alienfruit op 18-08-2003 10:40
]