Acer Travelmate 80x topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.868 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

FF een vraag over dat default software als je XP installeert met die speciale Acer XP cd's (notebook manager en <bennaamvergeten> manager) <-- Deleten jullie dat meteen aangezien het een beetje achterhaalt is? Of gebruiken jullie een fresh install van een 'normale' windows xp cd?

laatste vraag ;) : hoe krijg ik dat "veilig hardware verwijderen" icoon weg uit de system tray?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 22:51 ]

Verwijderd

Speedpete schreef op 14 August 2003 @ 20:18:
[...]

Jij bent echt aan het twijfelen he :)
Yep dat ben ik zeker. Voor dat geld wil ik graag een goeie laptop zonder fouten etc.
Kijk als dat gepiep minder wordt met nieuwe drivers en ze verw88 dat het uiteindelijk door nieuwe bios etc verholpen is dan vind ik het geen probleem.
MAAR blijkt het hardwarematig te zijn, jah kijk dat zit mij dwars. Maar wrom verteld acer er niks over of laten ze er een nieuwe versie voor komen.

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 22:56:
[...]

Yep dat ben ik zeker. Voor dat geld wil ik graag een goeie laptop zonder fouten etc.
Kijk als dat gepiep minder wordt met nieuwe drivers en ze verw88 dat het uiteindelijk door nieuwe bios etc verholpen is dan vind ik het geen probleem.
MAAR blijkt het hardwarematig te zijn, jah kijk dat zit mij dwars. Maar wrom verteld acer er niks over of laten ze er een nieuwe versie voor komen.
Begrijp je helemaal... Ik heb dus bijv. geen gepiep maar je wil het risico niet lopen.

Misschien een idee voor het volgende topic (deel 4 :P): een poll met wie welke problemen heeft...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Het is dus ook nog verschillend per laptop?
Moet nie gekker worden :D
Zal morgen wel ff contact op nemen met Acer en De Laptopper.

Is kijken wat ze zeggen ;)

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Ik heb nog geen pieptoon kunnen ontdekken, ook niet bij de laptops die ik heb verkocht

• Speedpete

Speedpete

was barman

Misschien met de laptopper naast de pixelgarantie ook maar een piepgarantie invoeren :Y)

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 22:56:
Ik weet niet waar die piep vandaan komt, maar een HD piept ook een beetje, ik denk niet dat een laptop ooit helemaal stil is. Maar met een beetje omgevingsgeluid valt het al niet meer op.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 14 August 2003 @ 23:43:
Ik heb nog geen pieptoon kunnen ontdekken, ook niet bij de laptops die ik heb verkocht
Zo komen we er wel, nog ff en ik ga hem bestellen :*) (waar werk je ;))
Speedpete schreef op 14 August 2003 @ 23:59:
Misschien met de laptopper naast de pixelgarantie ook maar een piepgarantie invoeren :Y)
Ik sluit hem gelijk af ;)
Lamer_Deluxe schreef op 15 August 2003 @ 00:26:
[...]

Ik weet niet waar die piep vandaan komt, maar een HD piept ook een beetje, ik denk niet dat een laptop ooit helemaal stil is. Maar met een beetje omgevingsgeluid valt het al niet meer op.
Het is wel fijn dat jullie mijn steunen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:46

Masselink

Voor de dorst

Ik heb alle topics over de Travelmate gelezen, en ik ben er nog steeds niet uit. Ik vind de Aspire 1700 serie ook wel vet met een 3 Ghz en 17" scherm.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan voor de TM 450. Das mun 2e keus ;) alleen hij is niet mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masselink schreef op 15 August 2003 @ 10:18:Ik vind de Aspire 1700 serie ook wel vet met een 3 Ghz en 17" scherm.
Als je houdt van een 7.1 kg zware 'laptop' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:06:
[...]

Als je houdt van een 7.1 kg zware 'laptop' :)
En 1 uur op de accu kunnen werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

RS_003 schreef op 15 augustus 2003 @ 11:22:
[...]

En 1 uur op de accu kunnen werken
En geen pieptoon :X

Okee geintje... :P Ik kan hier op wat voor manier ook geen pieptoon uit de laptop krijgen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Masselink schreef op 15 August 2003 @ 10:18:
Ik heb alle topics over de Travelmate gelezen, en ik ben er nog steeds niet uit. Ik vind de Aspire 1700 serie ook wel vet met een 3 Ghz en 17" scherm.
Redelijk extreem groot. Zal niet snel in een tas passen maar: is wel de perfecte desktop vervanger. Volledig toetsenbord enzo, aleen jammer van de grafische chip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe_XP schreef op 15 August 2003 @ 11:35:
[...]

En geen pieptoon :X

Okee geintje... :P Ik kan hier op wat voor manier ook geen pieptoon uit de laptop krijgen :)
Ga naar een dos venster en houd de meer dan 10 knoppen tegelijk in gedrukt.
Succes ;)

Maar ik zal ff kijken wat voor garantie ik erbij afsluit en ga hem toch maar uiteindelijk bestellen. En anders heeft die nog een test erbij. Wat is zijn drijfvermogen, gooi ikhem wel bij mij voorthuis in het kanaal O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Laatst online: 10:46

Masselink

Voor de dorst

Speedpete schreef op 15 augustus 2003 @ 11:41:
[...]

Redelijk extreem groot. Zal niet snel in een tas passen maar: is wel de perfecte desktop vervanger. Volledig toetsenbord enzo, aleen jammer van de grafische chip...
Ik heb het dan over de versie met een 64MB VRAM nVidia GeForce FX Go5600

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Nakebod

Nope.

Nog even vraagje over de hdd, want ik zit nog te denken als ik de 803 over ongeveer 3 weken ga bestellen, of ik ook een andere, grotere, en snellere hdd erbij neem.

Moet ik dan ook nog rekening houden met:
De hoogte: 9.5 mm, zowel alle schijven, of 12.5 mm, niet zo veel schijven, maar je zal net zien dat ik die neem, en net niet past ofzo :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

waarom pak je niet gewoon firewire hdd? hdd in firewire bay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Nakebod

Nope.

Mjah, wil het liefst zo weinig mogelijk externe spullen.
Maar 40 gb, moet op zich meer dan genoeg zijn, en meeste van de tijd kan ik gewoon bij me fileserv, dus dan heb ik wel ruimte genoeg :)
En als ik al extern iets zou doen, toch wel usb, dan is ie tenminste uitwisselbaar met de rest van de pc's hier.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
echt een heerlijk ding die TM800!
Nog geen problemen gehad tot nu toe. Misschien ook leuk om te vermelden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteravond 'n TM803! Geweldige machieneke! Geen pieptoon, wel een dode pixel maar die zie je enkel op een blauwe achtergrond! (Houd vasthouden dat dit zo blijft ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:52
Nakebod schreef op 15 August 2003 @ 13:13:
Nog even vraagje over de hdd, want ik zit nog te denken als ik de 803 over ongeveer 3 weken ga bestellen, of ik ook een andere, grotere, en snellere hdd erbij neem.

De hoogte: 9.5 mm, zowel alle schijven, of 12.5 mm, niet zo veel schijven, maar je zal net zien dat ik die neem, en net niet past ofzo :P
Als ik de huidige 40GB zou willen vervangen, dan doe ik dat met de Hitachi 7K60 7200 RPM 60 GB >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 09:48:
Heb sinds gisteravond 'n TM803! Geweldige machieneke! Geen pieptoon, wel een dode pixel maar die zie je enkel op een blauwe achtergrond! (Houd vasthouden dat dit zo blijft ;))
waar zit die pixel? prcies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Nu online
Ik heb 'm ook sinds gisteren (de 800 wel te verstaan). Ook 1 dode pixel (wit) zit 1 cm van de rechterkant in het midden. Niet echt storend verder.
De pieptoon hoorde ik gisteren wel (redelijk hard) maar sinds ik wlan uit heb niet meer.

Een vraagje: er zitten drie stikkers rechts onder het toetsenboard (ati 9000, centrino logo en designed for windows etc). De Ati en Centrino wil ik wel houden maar die windows mag van mij weg en die zit nog scheef ook.. Heeft iemand ze al verwijderd en lukt dat een beetje? Ze lijken behoorlijk goed vast te zitten en ik heb er geen trek in dat er een stuk van de behuizing mee komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Lijkt mij logischer dat je m erop laat, tenzij je polsen er echt last van hebben. Linux op dit ding draaien is een ramp, dus dat stickertje vertelt de harde waarheid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
Ik heb de stickertjes er wel afgehaald, vind het wel wat netter staan..

ff wat toevoegen..

Het verwijderen ging erg makkelijk :)

[ Voor 31% gewijzigd door toktokcity op 16-08-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
LosserNL schreef op 16 August 2003 @ 12:39:
Lijkt mij logischer dat je m erop laat, tenzij je polsen er echt last van hebben. Linux op dit ding draaien is een ramp, dus dat stickertje vertelt de harde waarheid >:)
uh ?
Ik draai knoppix er gewoon perfect op, sterknog knoppix zegt teminste hoe lang ik nog met mijn accu kan doen, dat doet xp niet ( of ik doe iets fout :P )

Maar alles werkt, behalven lan.

geluid kraakt wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 16 August 2003 @ 12:08:
[...]

waar zit die pixel? prcies
Onder het rechter haakje om scherm te sluiten, zo'n 3 cm van bovenrand, maar valt helemaal niet fel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

BigSurf schreef op 16 augustus 2003 @ 12:34:
Ik heb 'm ook sinds gisteren (de 800 wel te verstaan). Ook 1 dode pixel (wit) zit 1 cm van de rechterkant in het midden. Niet echt storend verder.
De pieptoon hoorde ik gisteren wel (redelijk hard) maar sinds ik wlan uit heb niet meer.

Een vraagje: er zitten drie stikkers rechts onder het toetsenboard (ati 9000, centrino logo en designed for windows etc). De Ati en Centrino wil ik wel houden maar die windows mag van mij weg en die zit nog scheef ook.. Heeft iemand ze al verwijderd en lukt dat een beetje? Ze lijken behoorlijk goed vast te zitten en ik heb er geen trek in dat er een stuk van de behuizing mee komt...
heb alle stikkers er af gaat perfect gewoon met je nagel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 14:36:
[...]

Onder het rechter haakje om scherm te sluiten, zo'n 3 cm van bovenrand, maar valt helemaal niet fel op.
Klopt ze zijn heel klein,

Trouwens iets hier boven ben de naam even kwijt heeft iemand het over een pixel in het midden die niet goed werkt, je mag dan gewoon garantie eisen bij acer hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 15 August 2003 @ 13:13:

Hier heb je een vergelijkingstest voor 2.5 hdd's: http://www.tomshardware.com/storage/20030813/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ja, die zag ik ook staan, die 7200 rmp modellen komen vooral in blade servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47
Nu we het toch over stikkertjes hebben, het 'invilink' stikkertje boven op de laptop, hebben jullie dat er ook goed afgekregen ? Volgens mij zit het namelijk best goed vast, aangezien ik de hoekjes al vrij moeilijk los kreeg (en ben dus niet verder gegaan ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Access schreef op 16 August 2003 @ 16:08:
Nu we het toch over stikkertjes hebben, het 'invilink' stikkertje boven op de laptop, hebben jullie dat er ook goed afgekregen ? Volgens mij zit het namelijk best goed vast, aangezien ik de hoekjes al vrij moeilijk los kreeg (en ben dus niet verder gegaan ;)).
die ging er bijmij nog makkelijker af als de stikker van ome bill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
Qorne schreef op 16 augustus 2003 @ 16:41:
[...]

die ging er bijmij nog makkelijker af als de stikker van ome bill
Ja, windows is moeilijk weg te krijgen he ;). Maareh, het is me idd gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 12:08
mindere kwaliteit van de WLAN ( De meeste mensen hebben inderdaad last van een slechte verbinding met de rest van hun draadloos netwerk, nog steeds niet perfect, maar het werkt al beter )
1) excuses voor het niet geheel lezen van dit topic (zit op me werk @ the moment)
2) Zijn deze problemen al een beetje opgelost? een kennis van mij heeft deze laptop en als ik 2 meter naast het accespoint sta krijg ik al een bijzonder slechte verbinding die steeds wegvalt. (linksys befw11s4 v.3 router/accespoint) Als ik een linksys pcmcia kaartje erin stop werkt het wel perfect. Ik gebruik al wel de nieuwste drivers voor het kaartje. Bios updates etc heb ik (nog) niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Access schreef op 16 August 2003 @ 16:08:
Ik snap het nut niet echt van de invilink sticker jullie wel?

En over het Wlan, hier heb ik een WL-018 wireless / lan broadband router en daar mee heb ik 5.5 mbit + 2 streepjes @ 25meter in de boomgaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
Ik heb gewoon een goede WiFi verbinding. Het maakt bij mij amper uit of ik vlakbij (2 meter) het accespoint zit, of er 15/20 meter vandaan (met 2 betonnen muren ertussen), ik blijf gewoon zo'n 600Kb/s halen. Ik gebruik gewoon de ingebouwde Intel WiFi kaart + als accesspoint de Linksys WAP11.

Ik heb samen met een vriend een testje uitgevoerd, en op een afstand van +- 40 meter (en 2 betonnen muren) konden we nog gewoon internetten (wel op 1Mbit ipv 11).

RS_003: Dat stikkertje is toch alleen maar reclame :D. En dat invilink dat slaat dus op de ingebouwde wlan/bluetooth combo.
Nog maar ff een vraagje aan jou, hoeveel Kb/s haal jij via WiFi als je vlak naast je router zit (en je dus 11Mbit signaal ontvangt) ?

[ Voor 25% gewijzigd door Access op 16-08-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Access schreef op 16 August 2003 @ 17:04:
Ik heb gewoon een goede WiFi verbinding. Het maakt bij mij amper uit of ik vlakbij (2 meter) het accespoint zit, of er 15/20 meter vandaan (met 2 betonnen muren ertussen), ik blijf gewoon zo'n 600Kb/s halen. Ik gebruik gewoon de ingebouwde Intel WiFi kaart + als accesspoint de Linksys WAP11.

Ik heb samen met een vriend een testje uitgevoerd, en op een afstand van +- 40 meter (en 2 betonnen muren) konden we nog gewoon internetten (wel op 1Mbit ipv 11).

RS_003: Dat stikkertje is toch alleen maar reclame :D. En dat invilink dat slaat dus op de ingebouwde wlan/bluetooth combo.
Nog maar ff een vraagje aan jou, hoeveel Kb/s haal jij via WiFi als je vlak naast je router zit (en je dus 11Mbit signaal ontvangt) ?
Ik haal hier met Wlan 11Mbps ongeveer 140-150kb/s :) Topjes niet meegrekend en geen Download accelerators :P

[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 16-08-2003 17:35 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Access schreef op 16 augustus 2003 @ 17:04:

Ik zit nu op mijn kamer, en ik heb het ooit eens gemeten, ik kwam uit op 600kbs, dat was dan wel met 1 transfer van 200mb, als ik daarbij nog 1 transfer gooi van 50mb dan kom ik @ 1.2mb per sec.

Met kleine files haal ik meestal 300 tot 560 kbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
RS_003 schreef op 16 August 2003 @ 17:02:
[...]

Ik snap het nut niet echt van de invilink sticker jullie wel?
Acer licht hiermee mensen op door ze de indruk te wekken dat de antennes in het scherm zitten zoals bij andere Travelmates...helaas is dit niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
LosserNL schreef op 16 augustus 2003 @ 17:32:
[...]

Acer licht hiermee mensen op door ze de indruk te wekken dat de antennes in het scherm zitten zoals bij andere Travelmates...helaas is dit niet het geval...
Ja, de beide antennes zitten net boven je toetsenbord onder het Travelmate 800 logo en de power switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Uh. Waar staat op de sticker dat daar de antenne zit? Ik zie het niet hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
alienfruit schreef op 16 August 2003 @ 18:03:
Uh. Waar staat op de sticker dat daar de antenne zit? Ik zie het niet hoor :?
Hij zegt ook: Dat ze er de impressie mee willen wekken.
Niet dat het zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
Heeft een van jullie trouwens wel is die 'weight saver module' open geschroeft ? Ik wel :P. En opzich kan je er gewoon een hdd in proppen, het enige probleem is hoe je die hdd dan vast moet maken, en dat de ide-connector mist.

En jammergenoeg kan kan je wel een mediabay hdd module kopen, alleen krijg je daar dan meteen een hdd bij :-/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hebben jullie ook zo'n slechtte output als je er een tweede monitor aansluit? Als ik bijv. mijn Samsung CRT monitor er aansluit is het beeld een stuk waziger dan de lcd display van de laptop zelf. Een beetje streepiger onscherpte, iemand bekend met dit probleem?

Of is dit meer een ClearType probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
alienfruit schreef op 16 augustus 2003 @ 18:26:
Hebben jullie ook zo'n slechtte output als je er een tweede monitor aansluit? Als ik bijv. mijn Samsung CRT monitor er aansluit is het beeld een stuk waziger dan de lcd display van de laptop zelf. Een beetje streepiger onscherpte, iemand bekend met dit probleem?

Of is dit meer een ClearType probleem?
Als je rev .025 hebt is het je laptop anders drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik heb de volgende specificaties:

Acer Travelmate 803LCi (LX.T2506.094)
Samsung SyncMaster 957
ATI Mobility Radeon 9000
Driver Date: 25-06-2003
Driver Version: 6.14.10.6368

Download: wxp-w2k-radeon-7-91-030625a-010027c-efg

Verder heb ik het programmaatje op http://www.drivenheaven.net/patje gebruikt om de bovenstaande driver te installeren. Afgezien van nieuwe Platinium Secure 'en Touchpad drivers heb ik geen drivers geinstalleerd of geupdate.

Probleem wat ik heb is dat je wat grijzige lijntjes (schaduw achtige idee/drop shadow) heb bij het zwarte lijntje hier rechts van de tabel...

[ Voor 15% gewijzigd door alienfruit op 16-08-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
alienfruit schreef op 16 augustus 2003 @ 18:45:
Ik heb de volgende specificaties:

Acer Travelmate 803LCi (LX.T2506.094)
Samsung SyncMaster 957
ATI Mobility Radeon 9000
Driver Date: 25-06-2003
Driver Version: 6.14.10.6368

Download: wxp-w2k-radeon-7-91-030625a-010027c-efg

Verder heb ik het programmaatje op http://www.drivenheaven.net/patje gebruikt om de bovenstaande driver te installeren. Afgezien van nieuwe Platinium Secure 'en Touchpad drivers heb ik geen drivers geinstalleerd of geupdate.

Probleem wat ik heb is dat je wat grijzige lijntjes (schaduw achtige idee/drop shadow) heb bij het zwarte lijntje hier rechts van de tabel...
094 was volgens mij de oude rev en 074 de nieuwe ( Weet het niet zeker )

Dus jij hebt pech. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Sinds wanneer is een nieuwe revisie lager dan het origineel? :+
Ik heb trouwens geen problemen met die pieptoon zoals jij, als WLan aanstaat (gebruik het niet!!) alleen als ik me oor te luister leg aan der linkerkant van toetsenbord dan hoor ik het zachtjes, mijn normale computer maakt meer geluid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Ik heb ook revisie 094 en geen enkel probleem met externe monitor.

Verder, zoals eerder vermeld goed bereik via wlan en WAP11 AP van Linksys. Geen piep en alleen nog de centrino en xp stickers...

Invilink sticker lag ineens op m'n bureau en de ati sticker zat aan m'n pols :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 18:27

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik gooi er een schepje boven op. Ik heb mijn 800Lci al vanaf 29 april en ben nog steeds erg tevreden, na wat diverse updates loopt alles goed. Sinds vanavond een nieuwe breedbeeld tv met een homesetje en daarop ook mijn Travelmate getest met een DivX ontzettend mooi beeld. Echt een plaatje. Zo dat wou ik ff kwijt.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Montana schreef op 16 August 2003 @ 23:59:
Ik gooi er een schepje boven op. Ik heb mijn 800Lci al vanaf 29 april en ben nog steeds erg tevreden, na wat diverse updates loopt alles goed. Sinds vanavond een nieuwe breedbeeld tv met een homesetje en daarop ook mijn Travelmate getest met een DivX ontzettend mooi beeld. Echt een plaatje. Zo dat wou ik ff kwijt.
Klopt toen ik mijn 800 via een svideo kabel op een philips Plasma zette was het beeld ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Hmm. Welke drivers gebruik jij dan voor de externe monitor?
Heb zelf verder ook geen last van een pieptoon e.d. Alleen slecht beeld bij de tweede monitor en een onbetrouwbaar aan/uit schakelaar. Denk dat ik hem voor de zekerheid maar RMA laat doen, zodat ze hem maar mooi doorlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

alienfruit schreef op 17 August 2003 @ 00:50:
Hmm. Welke drivers gebruik jij dan voor de externe monitor?
Heb zelf verder ook geen last van een pieptoon e.d. Alleen slecht beeld bij de tweede monitor en een onbetrouwbaar aan/uit schakelaar. Denk dat ik hem voor de zekerheid maar RMA laat doen, zodat ze hem maar mooi doorlopen :)
gewoon de standaart drivers, het is wel iets waziger, maar dat hou je altijd denk ik wel.... maar met een DVD was het wel goed, kwam denk ik eerder door de resolutie.

wat ook belangerijk is zeer goeie kabels gebruiken.

zodra ik me nieuwe acer803 heb zal ik eens goedtesten hoe het zit met de TV out en de VGA out, heb nu even geen acer80x serie hier liggen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Qorne op 17-08-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Mijn VGA is alleen in orde als ik de Projector modus aanzet in de omega drivers...Laat nou net een beamer de enige reden zijn om de VGA te gebruiken straks....kudos Omega!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w-k-pieters schreef op 10 August 2003 @ 14:20:

Verder blijf ik me over de mogelijkheden verbazen, zoals dat geinige lampje in de e-mail launchbutton wat laat zien of je e-mail hebt (instellen met rechtermuisknop op taskbar icoontje van de Acer launchmanager).
Werkt dit ook wanneer ssl versleuteling vereist is bij het ophalen van je meel? Ik krijg het maar niet aan de praat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
waarschijnlijk niet ...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ik heb vandaag geprobeerd om die K*T piep ( die je dus nu ook hoort met wlan uit ) te recorden, maar mijn mic kan het niet recorden, als ik het afspeel is het allemaal gekraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms last van die piep, maar dan schakel ik de bluetooth in en dan hoor ik niets meer! Dat blauwe lampje is nog erg koel ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou met die piep dan?
Is het software- of hardwarematig?
Ben bijna overtuigd en dat ik hem maandag ga bestellen komen jullie allemaal met dat gepiep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
HARDWARE :(

Net een bios update gedaan maar ik heb het nog, en ik wordt er gek van, verdomme waarom ik :X

Eerst die kapotte geluid chip, daarna een kapot mobo, en nu weer dat *** geluid.

Waar ik nu wel achter ben is dat als je hdd in use is, je het veel minder heb, want nu ben ik aan het de-fragmenteren op de accu en nu hoor je het om de halve seconde wel en dan weer niet :?

[ Voor 34% gewijzigd door Roberto op 17-08-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tjonguh, RS_002 jij trekt wel pech aan of niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ondertussen doet PCSnel niet echt eer aan zijn naam. Verleden week maandag een TM800 besteld en nu nog steeds niks binnen. :(

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

trouwens waar komt die piepgeluid nou vandaan, hoe wel een geluidjes als de rattelende hdd, en de ventilator en een typende alien. Maar nog geen piepgeluid...

oh mijn router/hub maakt bromgeluid, misschien is het zoiets die geluid maakt? mijn laptop maakt ook wel een hoog geluidje maar zoiets maakt me normaal pc ook, denk dat gewoon voeding is en/of hooge frequentie iets.

[ Voor 42% gewijzigd door alienfruit op 17-08-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

HellBeast schreef op 17 August 2003 @ 22:35:
Ondertussen doet PCSnel niet echt eer aan zijn naam. Verleden week maandag een TM800 besteld en nu nog steeds niks binnen. :(
Tja, heb je met die winkels die goedkoop willen zijn >:) ik ga altijd voor service dan maar duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

precies Qorne :) die tientjes meestal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 18:41:
Hoe zit dat nou met die piep dan?
Is het software- of hardwarematig?
Ben bijna overtuigd en dat ik hem maandag ga bestellen komen jullie allemaal met dat gepiep.
Owkee, gaan we. Voor het eerst sinds ik m'n travelmate heb, is het hier dusdanig stil dat ik de piep hoor.

Heb ook geprobeerd hum op te nemen, maar dat lukt niet. Aanpassen van de zendsterkte heeft geen effect op het niveau. Ik kan hem helemaal stil krijgen maar dan moet je het niet irritant vinden om een bluetooth lampje te zien knipperen.

Als ik dit had geweten, had ik de TM803 toch gekocht. Het stoort me namelijk totaal niet. Het lijkt er dus ook op, mijn inziens dan, dat het in elk exemplaar zit. Als je twijfelt kijk dan of je iemand kan bereiken die de laptop heeft, en luister. Opnemen is vooralsnog niet mogelijk.

edit:
Nog ff snel gecontroleerd. Het heeft helemaal _niets_ te maken met wifi. Jengel stopt alleen met bluetooth uit. Waar dit in zit weet ik niet... een informeren bij acer.

[ Voor 21% gewijzigd door Speedpete op 17-08-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

ja. ik denk dat die gewoon hoort bij mijn pc/laptop. Mijn grootte pc piept ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

alienfruit schreef op 17 August 2003 @ 23:44:
ja. ik denk dat die gewoon hoort bij mijn pc/laptop. Mijn grootte pc piept ook
Inderdaad, je hoort mij verder ook niet klagen :)

Heb wel acer gemaild, gelijk gevraagd of ik nog iets speciaals moet doen voor de garantie / registratie. Antwoord post ik hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

ooh. dan moet je warranty kaart invullen :)
Want ik heb gevoel dat die kaart in meest gesproken talen alleen is, maar waarom er geen nederlands bijzit weet ik ook niet. Maarja, voorwaarden waren wel in het nederlands zal wel goed zijn :)

[ Voor 70% gewijzigd door alienfruit op 17-08-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 18:27

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

alienfruit schreef op 17 augustus 2003 @ 23:55:
ooh. dan moet je warranty kaart invullen :)
Want ik heb gevoel dat die kaart in meest gesproken talen alleen is, maar waarom er geen nederlands bijzit weet ik ook niet. Maarja, voorwaarden waren wel in het nederlands zal wel goed zijn :)
Je krijgt alleen geen response of deze is aangekomen, ik zal wel de enige zijn
die dit raar vindt....

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Nu online
HellBeast schreef op 17 augustus 2003 @ 22:35:
Hmm, ik heb afgelopen donderdag gebeld voor een 800 en heb deze daar vrijdag opgehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Nu online
Over dat piepje. Ik heb nu ontdekt dat de piep bij mij opkomt als ik iets anders selecteer dan 'Home/Office desk' of 'Always on' in het power menuutje (als je rechts onder op de power plug icon drukt). Ik heb Wifi en Bluetooth uit.

Als ik heb piepje heb en ik trek de voeding eruit is het weg...., dus het lijkt me iets met de voeding te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:16

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik ben in hevig dubio welke laptop ik ga kopen. De Acter TM800 of de Jewel Jade 8070. Als ik hier zo lees hoeveel mensen er problemen hebben met de Acer laptop begint mijn keuze toch te neigen naar de Jewel. Alleen dat is ook weer een stapje terug qua specs :{

Moeilijk, moeilijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

BigSurf, ik heb me laptop altijden op de laptop stroom schema staan. Maar ik hoor de piep echt niet of ik heb problemen met me oren. Of ik ben gewend aan zulke piepen maar ik hoor het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

BigSurf schreef op 18 augustus 2003 @ 00:20:
[...]

Hmm, ik heb afgelopen donderdag gebeld voor een 800 en heb deze daar vrijdag opgehaald...
Vreemd, misschien is ophalen en opsturen weer heel anders? :?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MAZZA schreef op 18 augustus 2003 @ 02:39:
Ik ben in hevig dubio welke laptop ik ga kopen. De Acter TM800 of de Jewel Jade 8070. Als ik hier zo lees hoeveel mensen er problemen hebben met de Acer laptop begint mijn keuze toch te neigen naar de Jewel. Alleen dat is ook weer een stapje terug qua specs :{

Moeilijk, moeilijk :(
Qua specs zijn die idngen bijna gelijk? Op welke specs doel je? En is het wel echt een nadeel?

Als de res van het scherm je niet zoveel uitmaakt kun je ook nog naar de HP kijken, die is op het scherm na, in mijn ogen de vetste qua specs, inc DVD++++ fikker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Losse Sony/Pioneer fikker lijkt mij dan beter hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Externe dvd brander lijkt me beter. Mocht je ooit een nieuwe laptop krijgen kun je hem meenemen. Je kunt hem op elk willekeurig systeem aansluiten. Even bij je kennis/vrienden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

alienfruit schreef op 18 August 2003 @ 08:51:
Losse Sony/Pioneer fikker lijkt mij dan beter hoor >:)
Owke, maar idee van een notebook is (zeker van centrino) dat je hem (makkelijk) mee kunt nemen, om alles ter beschikking te hebben. Als je dan ook nog een losse fikker moet meesjouwen schiet het niet echt op :/

Voor velen zal een externe fikker geen probleem zijn, omdat je in principe toch niet heel vaak fikt, en zeker niet op de momenten dat je je notebook meesjouwt.

Maar als je een externe fikker koopt moet je dat natuurlijk wel meenemen in de prijsafweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
alienfruit schreef op 17 augustus 2003 @ 22:42:
trouwens waar komt die piepgeluid nou vandaan, hoe wel een geluidjes als de rattelende hdd, en de ventilator en een typende alien. Maar nog geen piepgeluid...

oh mijn router/hub maakt bromgeluid, misschien is het zoiets die geluid maakt? mijn laptop maakt ook wel een hoog geluidje maar zoiets maakt me normaal pc ook, denk dat gewoon voeding is en/of hooge frequentie iets.
Het zit bij mij precies onder mijn tobo.

Ik erger me zelf er wel heel erg aan, en met BT aan wordt de piep iets zachter.

Het is gewoon hard, je hoort het van een afstand.
Ik heb al een nieuwe bios geprobeerd maar ook dat mocht niet baten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrom bel je acer dan niet op. Het is niet normaal dat gepiep.
Je hebt niet voor niks garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 09:33:
Wrom bel je acer dan niet op. Het is niet normaal dat gepiep.
Je hebt niet voor niks garantie.
Ha ha, ze hebben mijn laptop al 4x rma gehad 8)7

Denk niet dat ze er weer zin in hebben.

Tough, ik zal ze maar eens mailen.

[ Voor 7% gewijzigd door Roberto op 18-08-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Owke, maar idee van een notebook is (zeker van centrino) dat je hem (makkelijk) mee kunt nemen, om alles ter beschikking te hebben. Als je dan ook nog een losse fikker moet meesjouwen schiet het niet echt op :/

Voor velen zal een externe fikker geen probleem zijn, omdat je in principe toch niet heel vaak fikt, en zeker niet op de momenten dat je je notebook meesjouwt.
Ja snap ik wel, maar aan externe heb ik zelf in iedergeval meer plezier dan eentje in een laptop; dan moet je weer heel je laptop meenemen. Maarja, daarom heb ik uiteindelijk zelf niet gekozen voor de laptop met dvd-brander, voor de meerprijs kan je zelf ook een prima extern dvd brander kopen. :)
Je krijgt alleen geen response of deze is aangekomen, ik zal wel de enige zijn die dit raar vindt....
Bij Sony heb ik ooit nooit antwoord gehoord hoor dat ze me garantie formulier hadden ontvangen, zal wel niet belangrijk zijn ofzo :?

Ik heb al een nieuwe bios geprobeerd maar ook dat mocht niet baten
Ooh, Nou daar heb ik dus geen last van hoor, alleen als ik met oor te luister leg op het tobo dan hoor ik het heel zachtjes moet ik wel heel goed luisteren. Maar het is niet zo dat als ik aan het typen ben dat ik het hoor ofzo. Volgens mij heb jij een fluisterstille normale pc of niet :? Ik hoor het echt niet, hoor geen (hoge) pieptoon zoals je die krijgt als er iets goed mis is met je computer.

[ Voor 43% gewijzigd door alienfruit op 18-08-2003 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellen. heeft veel meer inpact.
Dan moeten ze het maar in 1x goed doen het is hun fout dat jij elke keer met die problemen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

RS_003 schreef op 18 August 2003 @ 09:24:
[...]

Ik heb al een nieuwe bios geprobeerd maar ook dat mocht niet baten :(
Dan is het een andere "jengel" dat die ik en mogelijk velen andere hebben.

En dan voor MAZZA: het is niet echt een probleem, alleen bij RS_003 lijkt het echt een probleem te zijn maar als ik hem zo hoor komt dat omdat het een ander probleem is.

Zo hard is de "standaard" piep niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Precies speedpete, de "standaard" piep (is het niet gewoon de voeding?) hoor ik ook bij me gewone pc. Volgens mij is dat gewoon normaal voor de nieuwere pc's. Net zoals een snelle laptop ook lekker warm wordt. Afgezien van me onbetrouwbare aan/uit schakelaar werkt de laptop prima! Niks mis mee.

Wil trouwens wel degene nog bedanken die de pieptoon meldde, hoor nu dus overal die pieptoon. Hartstikke vervelend, nog bedankt >:)

[ Voor 22% gewijzigd door alienfruit op 18-08-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... vervolg op mijn RMA avontuur...

Nadat mijn TM 803CLi niet meer aan wou (lees nu overal problemen met de aan/uit knop :X ) heb ik mijn notebookje maar meteen RMA gestuurd.
Ze zeiden dat het +/- 5 dagen zou duren voordat ik hem terug zou krijgen.
Di(1)-Wo(2)-Do(3)-Vr(4)-Ma(5) dus dat klopt in elk geval.

Hij zit nu in de vrachtwagen en ik verwacht hem in de loop van de middag, zal er vanavond mee aan de slag gaan en dan horen jullie of er weer leven in zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het piepgeluid is dat alleen met de 803Lcib dus degene met bluetooth?
Of is het alleen de 803Lci dus zonder bluetooth?

Of maakt het niks uit het zit gewoon in de 803 serie? Want ik zie dat iedereen hier de 803lcib heeft en met bluetooth het piepje uitschakeld. Maar hoe zit dat nou als je geen bluetooth onboard neemt?

Dus ligt dat piepje niet aan de bluetooth?

Want dan ga ik wel voor de 803Lci.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik heb een van de eerste, zonder bluetooth, en heb zojuist de bios geupdate aar 4A11. Weer geen enkel verschil, volgens mij hangt het ervan af uit welke fabriek de laptop komt want ik ken iemand die zelfde revisie heeft als ik en geen pieptoon of batterijverlies had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:51

MrFish

Untitled

De nieuwe revisie TM 80x LCi heeft altijd bluetooth :)
Zelf heb ik totaal geen last van deze piep, ik hoor 'm niet en heb 'm ook nog nooit gehoord, ook niet met wireless lan aan ! Het enige wat ik aan mijn 800 LCi hoor is de harde schijf, maar ook die is zeer stil ;)

[edit]
@ StRuJeKeR: hoeveel is dat batterij verlies bij jou dan? Bij mij is het hooguit 2-3% in een nacht.. en dat ligt niet echt aan de TM, maar meer aan de batterij. Het is volgens mij vrij normaal dat een LiIon batterij wat verliest als 'ie een tijdje niet gebruikt word.

[ Voor 36% gewijzigd door MrFish op 18-08-2003 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Hmm... hoor hum nu ook niet meer, zit op m'n werk... Bluetooth uit b.t.w. Verder ligt het volgens mij wel aan de bluetooth maar zoals al eerder gezegd: je moet heel dichtbij zitten en er specifiek op letten.

Verder reply van acer m.b.t. de garantie:
Registratie van uw notebook is niet nodig om gebruik te kunnen maken van
onze standaard fabrieksgarantie (2 jaar carry in met het eerste jaar
internationale reizigers garantie). Om gebruik te kunnen van onze standaard
fabrieksgarantie heeft u slechts de aankoopfactuur nodig en het serienummer
van uw notebook (zie onderklant notebook)

Indien u wenst kunt u altijd de meegeleverde enveloppe met formulier naar
het Italiaans adres sturen om uw notebook te laten registreren maar
nogmaals dit is niet nodig.
Voor het bluetooth-piep verhaal verwijzen ze naar de helpdesk (die ik niet ga bellen want het is geen probleem, zoek wel technisch mailaddr. in de VS op ofzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ik ben ook een van de gelukkigen die geen piepgeluid hoort, zowel met bluetooth aan/uit. Maarjah, ik heb wel een andere probleempje ik vind de VGA Out echt brak van kwaliteit als ik het vergelijk met de VGA Out van de TM63x dan is die een stuk beter en heb ik geen last van die motion blur zoals ik die heb. Er is hier gewoon sprake van een soort licht gemotion blurde slagschaduw ofzo. Zeer irritant, waardoor de VGA niet echt scherp wordt. Zelfs als ik ClearType e.d. uitzet :( Of is dit gewoon een lcd probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
Heb je die wazigheid ook als je in de projector tab een modus selecteert en de beamer-modus activeert? Als je deze opties niet hebt, installeer dan als de bliksem de nieuwste Omega drivers :)

Ik heb hetzelfde euvel als ik geen Projector mode gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Heb je die wazigheid ook als je in de projector tab een modus selecteert en de beamer-modus activeert? Als je deze opties niet hebt, installeer dan als de bliksem de nieuwste Omega drivers

Ik heb hetzelfde euvel als ik geen Projector mode gebruik
Neej Ik heb die tabblad niet, ik heb wel andere tabbladen. Zoals Displays, OpenGL en DirectX. Zou je vriendelijk willen zijn en me een link kunnen delen?

[ Voor 94% gewijzigd door alienfruit op 18-08-2003 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 11:40:
Nou... vervolg op mijn RMA avontuur...
Hehe... ik kon niet wachten, heb mijn TM803LCi maar ff in mijn pauze opgehaald van huis. Ben vergeten te checken wat nou het probleem was volgens Acer maargoed...

Hij start weer.. en ook echt iedere keer dat ik het dus zeg maar probeer :)
Geen rare vastlopers meer, geen piep, geen lawaai... kortom... problem solved :D

Ik ga er weer mee aan de slag, heb er nog niet echt veel plezier mee gehad toen ik hem kreeg vorige week, maar die tijd ga ik nu maar ff inhalen :)

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StRuJeKeR
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01-2024
MrFish schreef op 18 augustus 2003 @ 12:38:
De nieuwe revisie TM 80x LCi heeft altijd bluetooth :)
Zelf heb ik totaal geen last van deze piep, ik hoor 'm niet en heb 'm ook nog nooit gehoord, ook niet met wireless lan aan ! Het enige wat ik aan mijn 800 LCi hoor is de harde schijf, maar ook die is zeer stil ;)

[edit]
@ StRuJeKeR: hoeveel is dat batterij verlies bij jou dan? Bij mij is het hooguit 2-3% in een nacht.. en dat ligt niet echt aan de TM, maar meer aan de batterij. Het is volgens mij vrij normaal dat een LiIon batterij wat verliest als 'ie een tijdje niet gebruikt word.
Dat verlies ligt wel degelijk aan laptop, alsek de batterij er uitlaat verliest ie ongeveer halve % per dag. Hij heeft over laatst 2 weken uitgelegen, batterij er uitgenomen en toen ik hem opzette was er maar 5% verlies. Men aspire 1403 verloor nooit iets van zen lading wanneer hij uitstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To Speedpete:Jij hebt toch deze AP: WAP11 Linksys wireless Access Point Euro 92,82incl.

Ik zag deze ook staan: BEFW11S4 Linksys wireless AP + cable/ DSL router + 4-poort switch Euro 84,49incl

to iedereen
Welke kan ik dan het beste gebruiken??

En over de garantie:

Die garantie die er standaard op zit. Wat is dat precies voor garantie?? Komen ze je laptop gratis ophalen of moet je daar voor betalen??
Wat is er anders aan dan pick up and return?? want mijn broer heeft een laptop en die heeft die garantie en dat gaat goed. Maar die heeft een asus laptop.

edit: en nog iets kan je in de 800 ook een extra battery doen??

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Ja. Komen hem gratis halen met DHL per courier. Gewoon met je normale garantie :) Normaal gesproken moet als je garantie hebt de laptop/goederen zelf opsturen naar hun. Dat is het verschil met pick up and return, ze halen en brengen het weer. Hartstikke handig dus!

Volgens de handleiding kun je een extra batterij krijgen, maar of je die ook in mediabay plek kwijt kan dat weet ik niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 18-08-2003 14:50 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.