ik heb 2 stikkers 1 is het rodeook al af ik haal zowiezo straks even alle stikkers er af vind het niet fijn werkenMrFish schreef op 27 August 2003 @ 18:32:
[...]
Waarom is jouw ATi stikker nog wel mooi rood?Bij die van mij is al het rode er al af
Qorne schreef op 27 August 2003 @ 18:35:
[...]
ik heb 2 stikkers 1 is het rodeook al af ik haal zowiezo straks even alle stikkers er af vind het niet fijn werken
offtopic:
Tja, dat kan natuurlijk ook. Ik vind ze wel mooi
Overigens heb ik nog een tip voor iedereen die regelmatig bestanden, emails e.d. tussen laptop en PC wil synchroniseren ! SmartSync (pro) is daar heel goed en snel in. D'r is ook een gratis versie van afaik, de Pro versie is een 30 dagen trial. Misschien iets voor in de (nieuwe) openingspost, RS_003?
Ow dat is wel handig, komt ook in de start post.MrFish schreef op 27 August 2003 @ 18:50:
[...]
offtopic:
Overigens heb ik nog een tip voor iedereen die regelmatig bestanden, emails e.d. tussen laptop en PC wil synchroniseren ! SmartSync (pro) is daar heel goed en snel in. D'r is ook een gratis versie van afaik, de Pro versie is een 30 dagen trial. Misschien iets voor in de (nieuwe) openingspost, RS_003?
Verwijderd
mijn dank is groot...
wat vervelend toch dat jullie een langere linker shift hebben dan wij, bij ons zit daar nog een knopje met: < > en \
ik vindt het goed typen ene lange shift is wel handig toch?!Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:46:
[...]
mijn dank is groot...
wat vervelend toch dat jullie een langere linker shift hebben dan wij, bij ons zit daar nog een knopje met: < > en \
Check voor deel 4
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.