Acer Travelmate 80x topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

MrFish schreef op 27 August 2003 @ 18:32:
[...]

Waarom is jouw ATi stikker nog wel mooi rood? ;( Bij die van mij is al het rode er al af :'(

;)
ik heb 2 stikkers 1 is het rodeook al af ik haal zowiezo straks even alle stikkers er af vind het niet fijn werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFish
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:46

MrFish

Untitled

Qorne schreef op 27 August 2003 @ 18:35:
[...]

ik heb 2 stikkers 1 is het rodeook al af ik haal zowiezo straks even alle stikkers er af vind het niet fijn werken :P
offtopic:
Tja, dat kan natuurlijk ook. Ik vind ze wel mooi :+

Overigens heb ik nog een tip voor iedereen die regelmatig bestanden, emails e.d. tussen laptop en PC wil synchroniseren ! SmartSync (pro) is daar heel goed en snel in. D'r is ook een gratis versie van afaik, de Pro versie is een 30 dagen trial. Misschien iets voor in de (nieuwe) openingspost, RS_003?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
MrFish schreef op 27 August 2003 @ 18:50:
[...]

offtopic:
Tja, dat kan natuurlijk ook. Ik vind ze wel mooi :+

Overigens heb ik nog een tip voor iedereen die regelmatig bestanden, emails e.d. tussen laptop en PC wil synchroniseren ! SmartSync (pro) is daar heel goed en snel in. D'r is ook een gratis versie van afaik, de Pro versie is een 30 dagen trial. Misschien iets voor in de (nieuwe) openingspost, RS_003?
Ow dat is wel handig, komt ook in de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn dank is groot...

wat vervelend toch dat jullie een langere linker shift hebben dan wij, bij ons zit daar nog een knopje met: < > en \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 19:46:
[...]

mijn dank is groot...

wat vervelend toch dat jullie een langere linker shift hebben dan wij, bij ons zit daar nog een knopje met: < > en \
ik vindt het goed typen ene lange shift is wel handig toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:55
Check voor deel 4 :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.