[Shareaza] Wie gebruikt het?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben sinds kort eens gaan kijken naar een vervanger voor Kazaalite. De hoge CPU loads en de lage aantal resultaten van met name zeldzame bestanden zijn hiervan de oorzaak.

Ik kwam toen Shareaza tegen (www.shareaza.com), en m'n eerste indrukken zijn positief. Het programma verbindt met meerdere netwerken (Gnutella 1&2), Edonkey2000, en in de toekomst meer.

Werkt op zich heel leuk, het is alleen niet zo snel als Kazaalite. Gemiddeld zit ik rond de 50 kB/seconde.

Ik kom Shareaza weinig tegen op GoT. Wie heeft hier meer ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87509

ik gebruik het wel eens maar het loopt te vaak vast voor mij dus ik gebruik het dus niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaslos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09-2021

aaslos

aka Chod

Ik ga het nu downloaden...over een uurtje krijg je mijn mening :)

edit 1: Site is niet al te best...hun eigen download werkt niet eens...
edit 2: Hmmz....niet echt geweldig moet ik zeggen. Veel resultaten, maar bagger download snelheid. Ik ga het morgen nog eens testen, maar ik denk dat het woensdag in mijn prullenbak verdwenen is....

[ Voor 79% gewijzigd door aaslos op 30-06-2003 22:05 ]

-=| -- |=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-05 17:02

Godjira

To infinity and beyond!

Ik ga hem ook proberen, en goed ook. Morgen geef ik even mijn mening erover.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-05 22:02

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Ik gebruik het al enige maanden.
Geef toe dat de start vaak traag is, maar vooral op het Edonkey netwerk gaan downloads vaak na 1 á 1,5 minuut naar waarden tussen 125k en 1500k.

(Gebruik wel versie 1.9, de 1.8 versie is stuk trager)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb'm net even geinstalleerd. Het valt me niet eens enorm tegen. :)
Ik heb gezocht op een vrij oude film en een nieuwe, er werden snelheden van 166Mbit/sec "beloofd", vrij snel voor een chello verbinding wat maximaal 1,5Mbit/sec binnen kan halen :+
Beide 2 keer gedownload (gestart dan). Voor de nieuwe film had er ééntje ruim 600 recources, na een kwartiertje ging het lekker met 50K/sec alhoewel het nu weer enorm is ingezakt. Maargoed, ik sta ook bij in de Que natuurlijk.

De client bevalt me idd ook wel. Komt niet zwaar over en genoeg instellingen. Ik denk alleen dat ik toch wel bij m'n usenet blijf, maar dit onder andere zou gebruiken voor dingen wat niet op usenet is gepost. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33798

Ik heb het op de PC van m'n zusje (euh.. 13 ofzo?) geinstalleerd als vervanging van Kazaa en zij is er enorm blij mee. Veel sources voor de popmuziek die zij leuk vindt, gemiddeld snelheden van 100+ KB/s, met uitschieters naar 400. (Cistron MAXX hier)

Laatst eens in haar map gekeken en geen enkel MP3tje onder de 160kbps, dus dat zit ook wel goed. Het lijkt me vooral goed voor kleine downloads (muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Tot nog toe bevalt het me goed. Heb een aantal nummers die ik op Kazaa Lite niet goed kon vinden, of wel kon vinden maar met amper resources op deze wel gevonden en nog met leuke resources ook. Ze downen ook redelijk, niet snel, maar ook zeker niet traag. Ik vind het in ieder geval nu al beter dan Kazaa Lite, terwijl ik Kazaa toch al een hele tijd gebruik :).

Morgen ga ik verder met testen en dan geef ik meteen mijn final mening ;).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ah, het lijkt er dus op dat dit best een goede vervanger is voor Kazaalite.
Inderdaad niet de snelheid die je soms met Kazaalite haalt, maar wel een veel ruimer aanbod.

Als nu vele tweakers aan de ShareAza gaan, dan ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
Hoe zit het met de spionage waren?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Justice schreef op 30 June 2003 @ 23:45:
Hoe zit het met de spionage waren?
Website van Shareaza:
Shareaza is a Peer-to-Peer client for Windows which allows you to download files of any type found on several popular P2P networks. Shareaza is Free & contains no spyware or bundled products.
Ik heb het niet gecheckt met Adaware, maar dat kan je natuurlijk ook zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

koelkast schreef op 01 July 2003 @ 00:14:
[...]

Website van Shareaza:

[...]

Ik heb het niet gecheckt met Adaware, maar dat kan je natuurlijk ook zelf doen :)
Ik heb Ad-Aware er inmiddels overheen laten lopen, maar ik kwam alleen cookies tegen, helemaal niets dat ook maar iets te maken had met Shareaza :), zo hoort het imo.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:54

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb het op jullie aanraden ook binnengehaald en even bekeken. Tot nu toe ben ik niet geheel ontevreden. Goede functionaliteit (minstens net zo goed als Kazaa lite), alleen de snelheid is wat minder, maar dat heb ik ook wel regelmatig bij kazaa.... 1,2kb etc.. (adsl-planet-768).
Ik blijf het zeker gebruiken EN promoten....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

Klippy

Still Game

Hmm net ff getest, GUI is mooi, beter dan Kazaa, duidelijk ook.
Resultaten zijn idd ook vrij goed, alleen connecten met edonkey duurt hier 5 minuten of langer en een download heb ik nog niet zien starten, of traag.
Maar volgens mij heeft het wel wat potentie, zal zometeen eens op betere PC beneden testen :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

ik draai het ook al een tijdje, mijn mening is dat het een erg leuk programma is, meerdere netwerken, dus minder losse programma's en de snelheden ben ik best over te spreken.
zowel muziek als films en programma's die ik zoek vind ik (bijna) altijd.
gemmiddelde download zo rond de 80KB. en alles gechecked met adawaere, niets te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik gebruik het ook sinds een maand, en ik haal het er binnenkort weer af. Je krijgt best veel resultaten als je een Search doet, maar downloaden ho maar! :( Sommigen van jullie krijgen dan nog enigszins snelheid, bij mij doet het echt niets, soms een snelheid van 10kb/s, maar dat is dan ook de snelste he... Verder zie ik het als groot nadeel dat je niet eens kunt zien wie er bij jou upload, ik wil nl. altijd wel graag zien of diegene ook echt iets deelt ;). Nee, KaZaa mag dan misschien niet helemaal 100% werken, ShareAza is werkt nog veel slechter.

Heeft iemand -naast Edonkey/Emule- nog andere suggesties voor p2p? Iets dat wel goed werkt?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

KillerBeeForEver schreef op 01 juli 2003 @ 09:24:
Ik gebruik het ook sinds een maand, en ik haal het er binnenkort weer af. Je krijgt best veel resultaten als je een Search doet, maar downloaden ho maar! :( Sommigen van jullie krijgen dan nog enigszins snelheid, bij mij doet het echt niets, soms een snelheid van 10kb/s, maar dat is dan ook de snelste he... Verder zie ik het als groot nadeel dat je niet eens kunt zien wie er bij jou upload, ik wil nl. altijd wel graag zien of diegene ook echt iets deelt ;). Nee, KaZaa mag dan misschien niet helemaal 100% werken, ShareAza is werkt nog veel slechter.

Heeft iemand -naast Edonkey/Emule- nog andere suggesties voor p2p? Iets dat wel goed werkt?
Ik ben het hier mee eens, ik heb het ook ff gedowned, maar imho is het nog slechter dan kazaa en dat is al redelijk waardeloos. Nee, voor mij gewoon Kazaa lite :Y)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Als je op een download met rechts klikt, dan kun je kiezen voor "Find more sources", net zoiets als met Kazaalite dus. Dan gaat de download soms een stuk sneller (bij mij vaak van zo'n 12kB/s naar 50 kB/s
Ik ben echter op zoek naar een plugin o.i.d. dat automatisch meer bronnen zoekt.
Iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

WhizzCat schreef op 01 juli 2003 @ 09:25:
[...]

Ik ben het hier mee eens, ik heb het ook ff gedowned, maar imho is het nog slechter dan kazaa en dat is al redelijk waardeloos. Nee, voor mij gewoon Kazaa lite :Y)
ieder heeft zo zijn voorkeur, maar wat je niet moet vergeten is dat het nog een beta is, doe eens gek en meld je problemen/wensen op het forum van shareaza :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

KillerBeeForEver schreef op 01 July 2003 @ 09:24:

Overnet werkt perfect bij mij. Probeer het eens zou ik zeggen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hey bedankt! :) Ik zal het -als het lukt- vandaag uitproberen, zit nu op mun werk nl. ;).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik vind het wel een goed programma, alleen blijkbaar maakt ie nogal veel verbindingen, en aangezien ik een brake router heb loopt hij dan gelijk vast.
maar voor zover shareaza werkte was het een fijn progie, ik ga het zeker weer gebruiken als ze een paar versies verder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb wel begrepen dat get progamma wat queues van het gnutella netwer kwil omzijlen ne als gevolg dus clients die het gebruken zal blokeren.
Voor de rest gebruik ik het wle al een poosje met redelijke tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-05 16:01
Ik heb het net uitgetest en wat me opviel was dat je heel erg in queues verzeild raakt maar de snelheid is wel top :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80544

Wat jullie waarschijnlijk vergeten ... is de maximale sources flink omhoog te schroeven. Als je een iets download waar 50 sources voor zijn en jij zet je max sources op 10 ... ja dan kan blijven wachten. Gewoon omhoog zetten die handel en genieten van de volle 100kb die ik kan krijgen. Jullie zeiken allemaal dat het zo traag is ... Maar ... je moet met ShareAza NIET met het eDonkey2000 netwerk connecten, dat is een heel grote NONO. Je ziet resultaten met meer dan 1000 sources, wow downloaden denk je dan ... dat gaat dus nog wel eff duren.

Alleen verbinden met Gnutella1 en Gnutella2 ... en natuurlijk Bittorent when needed. Je krijgt wat minder resultaten maar je kan wel downloaden. En WTF maakt het nou uit of je een liedje met 50kb download of 70?

Mijn zeer algemene conclusie is dus ook dat ShareAza verre beter is dan KaZaA. Je kan bij search ook precies zijn hoe de queue's zijn en wat voor snelheid je er mee kán bereiken (af en toe lopen er wat OC3'ers tussendoor ja ...).

Ps. Ik las net iemand bovenin dat je niet kon zien wij er bij je uploade ... hoe kom je daar nou weer bij? Ken je het programma wel, heb je het welles gedownload :S mafkees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Nou, mijn ervaringen zijn prima. De snelheden zijn dan meestal wel langzamer dan bij Kazaa Lite, maar er staat tegen over dat je veel meer search results krijgt.

Ik blijf dit programma gebruiken, Kazaa Lite ligt er inmiddels vanaf en komt er voorlopig ook niet meer op :*).

[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 01-07-2003 11:56 ]

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Anoniem: 80544 schreef op 01 July 2003 @ 11:51:
Wat jullie waarschijnlijk vergeten ... is de maximale sources flink omhoog te schroeven. Als je een iets download waar 50 sources voor zijn en jij zet je max sources op 10 ... ja dan kan blijven wachten. Gewoon omhoog zetten die handel en genieten van de volle 100kb die ik kan krijgen. Jullie zeiken allemaal dat het zo traag is ... Maar ... je moet met ShareAza NIET met het eDonkey2000 netwerk connecten, dat is een heel grote NONO. Je ziet resultaten met meer dan 1000 sources, wow downloaden denk je dan ... dat gaat dus nog wel eff duren.

Alleen verbinden met Gnutella1 en Gnutella2 ... en natuurlijk Bittorent when needed. Je krijgt wat minder resultaten maar je kan wel downloaden. En WTF maakt het nou uit of je een liedje met 50kb download of 70?
Hoeveel neighbours heb je bij "network" staan, bij Gnutella 1 en 2. En hoe krijg je Bittorrent erbij? Ik heb momenteel 2 voor G1 en 3 voor G2. Zou het helpen om er meer bij te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Anoniem: 80544 schreef op 01 July 2003 @ 11:51:

Ps. Ik las net iemand bovenin dat je niet kon zien wij er bij je uploade ... hoe kom je daar nou weer bij? Ken je het programma wel, heb je het welles gedownload :S mafkees
ik gebruik hem nu ook al een paar maanden naast kazaalite en ben er toch zeer tevreden mee.
kan veel meer vinden dan bij kazaa en downloaden gaat ook goed.

waar kan je zien wie er bij je download dan :?
want dat zie ik echt niet staan.
alleen rechts onder hoeveel je upload.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Valt idd mee als je Gnutella gebruikt, maar met eDonkey vind ik idd een hoop, maar hij download niks :/

Zodra er een speed bij zoekresultaten staat gaat 't goed, kan je gelukkig op tijd zien dus.
Ik probeer nog ff :)
chucky666 schreef op 01 July 2003 @ 12:35:
[...]

waar kan je zien wie er bij je download dan :?
want dat zie ik echt niet staan.
alleen rechts onder hoeveel je upload.
uuhm bovenaan staan je downloads over halve scherm en onderaan uploads, net als bij KaZaA etc. Is niet echt te missen, of heb je nog 'n oude versie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

LiquidSilver schreef op 01 July 2003 @ 12:40:

uuhm bovenaan staan je downloads over halve scherm en onderaan uploads, net als bij KaZaA etc. Is niet echt te missen, of heb je nog 'n oude versie ofzo?
nee, de nieuwste beta :)

maar onder staat er niets terwijl er toch rechtsonder staat dat er geupload wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

chucky666 schreef op 01 July 2003 @ 12:42:
[...]

maar onder staat er niets terwijl er toch rechtsonder staat dat er geupload wordt :?
Veel upload?
Of gewoon klein beetje. Bij mij staat er tot nu toe in die rij idd nog niks, maar rechtsonder komt ook niet boven de 0,1KB/s uit dus er zal ook wel niks zijn, maar misschien een bug ofzo, zo goed heb ik 't nog niet getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

chucky666 schreef op 01 juli 2003 @ 12:42:
[...]

ff op expert view zetten en dan staat er een knop transfers ;)

Ik gebruik het nu ook naast Kazaa Lite en het bevalt me perfect >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

LiquidSilver schreef op 01 juli 2003 @ 12:45:
[...]

Veel upload?
Of gewoon klein beetje. Bij mij staat er tot nu toe in die rij idd nog niks, maar rechtsonder komt ook niet boven de 0,1KB/s uit dus er zal ook wel niks zijn, maar misschien een bug ofzo, zo goed heb ik 't nog niet getest ;)
10KB/s :)
Anoniem: 58110 schreef op 01 July 2003 @ 12:46:
[...]

ff op expert view zetten en dan staat er een knop transfers ;)

Ik gebruik het nu ook naast Kazaa Lite en het bevalt me perfect >:)
ah gaan we dat ff bekijken.
als we weer thuis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Anoniem: 80544 schreef op 01 juli 2003 @ 11:51:

Tsskk :( , heb je ooit weleens gehoord van: goed lezen! Ja, ik heb ShareAza op m'n comp staan en nee, ik kan de upload(s) niet zien, mag jij me maar uitleggen hoe, ik heb al van alles geprobeert. Dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien, hoef je me nog geen 'mafkees' te noemen, idioot! :(

[edit]
Bedankt Elte, nu kan ik wel m'n uploads zien. Ik wou dat er meer mensen zo behulpzaam waren als jij! :)

[ Voor 11% gewijzigd door KillerBee op 01-07-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

KillerBeeForEver schreef op 01 July 2003 @ 12:55:
[...]

Tsskk :( , heb je ooit weleens gehoord van: goed lezen! Ja, ik heb ShareAza op m'n comp staan en nee, ik kan de upload(s) niet zien, mag jij me maar uitleggen hoe, ik heb al van alles geprobeert. Dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien, hoef je me nog geen 'mafkees' te noemen, idioot! :(

[edit]
Bedankt Elte, nu kan ik wel m'n uploads zien. Ik wou dat er meer mensen zo behulpzaam waren als jij! :)
You're Welcome :)

offtopic:
het is Jelte ipv Elte ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 58110 op 01-07-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillerBeeForEver schreef op 01 July 2003 @ 12:55:
[...]

[edit]
Je kan ook eerst nadenken voordat je een domme vraag stelt?
Hoef je me nog geen 'idioot' te noemen, ik weet wel hoe het moet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koelkast schreef op 01 juli 2003 @ 12:29:
[...]

Hoeveel neighbours heb je bij "network" staan, bij Gnutella 1 en 2. En hoe krijg je Bittorrent erbij? Ik heb momenteel 2 voor G1 en 3 voor G2. Zou het helpen om er meer bij te zetten?
Nee daar gaat het niet om, je moet in je settings menuutje het aantal sources vinden waarvan je kan downloaden. Niet het aantal 'hubs' waarmee je connected bent, dat zit wel goed. 2 Gnutella 1 en 3 Gnutella 2.

Je moet gewoon zorgen dat als een bestand 110 sources heeft je niet stuck bent met 10 sources maar dattie gewoon van 40 personen tegelijk het bestand pakt. Dat kun je bij je instellingen veranderen. Net zoals bij Kazaa, daar kón je ook maar bij 8 personen tegelijk een bestandje downloaden. Net zoals nu in de nieuwste Kazaa is het bij ShareAza altijd al te tweaken geweest naar 40 ofzo ... daar heb ik het nu opstaan dan.

Bittorent wordt automatisch gepakt voor zover ik weet, download jij maares wat .torrent files. Dan kun je .torrents openen met ShareAza, niet veel ervaring mee bij de weg, maar probeer maar.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 80544 op 01-07-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Anoniem: 80544 schreef op 01 July 2003 @ 19:03:
[...]

Je kan ook eerst nadenken voordat je een domme vraag stelt?
Hoef je me nog geen 'idioot' te noemen, ik weet wel hoe het moet |:(
Hoezo arrogant? :r Sorrie hoor, maar als je even de moeite neemt terug te lezen, zie je dat ik niet de enige was met deze vraag. Kennelijk zit er een verschil tussen de 'gewone' versie en de beta (deze laatste gebruik ik), bij de beta zie je dus niet direct de uploads.
En ja, je bent in mijn ogen nu een nog grotere idioot dan ik al dacht, alleen al door te zeggen "ik weet wel hoe het moet" |:( , je weet pas 'hoe het moet' als je mede-forummers op een normale manier te woord kunt staan i.p.v. ze te gaan uitschelden, terwijl je kennelijk niet eens goed en wel weet wat er precies aan de hand is (en dat wist je dus echt niet, aangezien jouw uploads kennelijk wel al zichtbaar waren). Have a nice life!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

-LynX- en KillerBeeForEver: kappen aub, voordat ik mee ga doen :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 08:29
Alle files blijven op pending staan en downloaden niet? Terwijl ie wel genoeg sources vindt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:50

Hoicks

Techno!

LOL.

Die pitch in die mediaplayer is kewl! :)

Ben er best tevreden over als is het soms wel ff wennen.

Valt trouwens op dat ik met dit prog wel meerdere files tegelijk kan selecteren enzo ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Hoicks op 02-07-2003 01:47 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Hmm wil ik toch nog ff duidelijk weten waarom die EDonkey files niet werken, ik heb 110 sources bij een file, staat een hele waslijst, maar er wordt dus echt niks gedownload, heeft iedereen dat nou of klopt er bij mij gewoon wat niet :?
Als hij 110 files kan vinden moet er toch minstens 1 werken... :/

edit:
Nog ff over die uploads, ik zie ze iig gewoon dus dat zit wel goed ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Klippy op 02-07-2003 05:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59086

LiquidSilver schreef op 02 July 2003 @ 05:17:
Hmm wil ik toch nog ff duidelijk weten waarom die EDonkey files niet werken, ik heb 110 sources bij een file, staat een hele waslijst, maar er wordt dus echt niks gedownload, heeft iedereen dat nou of klopt er bij mij gewoon wat niet :?
Als hij 110 files kan vinden moet er toch minstens 1 werken... :/

edit:
Nog ff over die uploads, ik zie ze iig gewoon dus dat zit wel goed ;)
ligt aan de structuur van donkey.
Bij emule heb je soms 500 sources, maar ben je ook niet aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64816

ik heb 'm ook gister gedownload omdat ik weinig sources had op kazaa. Shareaza heeft wel veel meer sources. Maar het blijft allemaal zo lang op pending staan :?
Download snelheden zijn wel aardig. Het is wel handig dat er in het zoekvenster bijstaat hoe snel het gedownload kan worden. Maar de snelheden zijn bij mij ongeveer gelijk aan die van kazaa, maar shareaza blijft deze snelheden tot het eind houden. itt kazaa die aan het eind van een download op de 0,5 kB/sec door modderd.
Verder heb ik de ingebouwde functies nog niet echt goed bekeken, maar wat mij opviel was het profiel wat je in kon vullen. imho een beetje overbodig; tis om bestanden te downloaden, geen cu2 oid.
Aan de GUI moet ik nog even wennen, omdat ik kazaa gewent ben. Maar het ziet er iig mooi uit. Ik heb een hoop nieuwe functies gezien, oa download grafiekje, bannen, en de de meerdere zoekvensters wat ook wel handig is.

Ik ga 'm nog even een paar dagen testen of ik nog veel van dat pending krijg. maar ik denk dat ik 'm hou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 15-05 10:22
Ziet er goed uit, veel sources/zoek resultaten en je kan veel instellen :)

Deze blijft op me HD staan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Opzich wel leuk hoor ooit getest maar vond hem best buggy :/ aan de ander ekan tis ie inderdaad perfect voor mp3'tjes dat zekerZ }> ;)

Wacht wel weer een paar versies, en ik gebruik dat soort proggies al een tijdje niet moet ik weer eens "zin" in krijgen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 21-05 10:14
Hoe kap ik me upload goed af, oftewel 10kb/s max in edonkey zodat ik toch nog volle download krijg...
Van die brakke teller klopt namelijk weinig, er staat dat ik upload met 100kb/s, dat is dan vast 10kb, maar wordt er in de instellingen nu gewerkt met kb of bytes?? Beetje verwarrend allemaal...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 24-05 08:29
Alles blijft op pending staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 23-05 15:09
Bij mij doet hij ook niks.
Had een file met 1500 sources, maar geen eentje deed het (een uur lang niet), sure... :{
En ik heb een upload van 64 kb/s, maar volgens dat ding ging ik wel 80 kb/s!, en dat terwijl ik ook nog naar iemand anders aan het upen was met 32 kb/s...

deze gaat weer richting exit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50

Zym0tiC

^_^

de rede dat ie bij het eDonkey netwerk niet meteen gaat downloaden is omdat het netwerk anders in elkaar zit (beter vind ik) dan het kazaa/gnutella netwerk.

Je moet uploaden voor je kunt downloaden, leechers krijgen gewoon (bijna) niets :+

lees maar eens 1 van de vele eDonkey2000/eMule topics door voor meer info

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50575

Ik heb het ook gebruikt, 'aanbod' is wel goed. Alleen ligt het emule/edonkey protocool niet zo want ik heb altijd wachttijden daar sla je van achterover :+ maar te snelheid hangt natuurlijk van de populariteit van je download af.
Toch gebruik ik liever bittorent want die is nog sneller alleen nog niet zo bekend eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 50575 op 02-07-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Zym0tiC schreef op 02 July 2003 @ 22:57:
de rede dat ie bij het eDonkey netwerk niet meteen gaat downloaden is omdat het netwerk anders in elkaar zit (beter vind ik) dan het kazaa/gnutella netwerk.

Je moet uploaden voor je kunt downloaden, leechers krijgen gewoon (bijna) niets :+

lees maar eens 1 van de vele eDonkey2000/eMule topics door voor meer info
Ah is dat zo :?

En hoe zit 't dan met de ratio? Kan wel kloppen, want ze beginnen bij mij pas idd als iemand zit te uploaden, wel traag dan...
Maar geldt dat per sessie :? Want dan kan ik lang wachten natuurlijk als ik ff snel iets wil hebben en de dag ervoor heb ik misschien 700MB geshared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 16:50

Zym0tiC

^_^

Kijk. Jij upload bij iemand een gedeelte van Bruce Almighty. Dan kom je bij hem in een lijstje te staan. Dit gebeurd ook bij andere gebruikers. Zo leer je "gebruikers" kennen. hoe meer je upload hoe meer gebruikers je leert kennen.

Als je nu gaat downloaden dan kom je bij iemand in de queue. Normaal gesproken wacht je netjes je plaatstje af. Alleen ken jij die gebruiker dan ga je sneller door die queue heen. Dus haal je je files sneller binnen.

Correct me if i'm wrong maar ik zit er niet ver ernaast.

Ik gebruik nu eMule zo'n 4 maanden (vanaf dat ik @home heb :D)
Vandaag zat mijn download gemiddeld tussen de 70 en 120 kB/s. Dit waren 2 ISO. van de sims.

In een paar uurtjes 2 ISO's binnen. Goede kwaliteit en ik heb nog nooit fakes of virussen binnen gehaald met eMule.

Humz ik kijk nu net naar de topic titel enzie dat dit eigenlijk over Shareza gaat. Dus ik zal maar stoppen met me eMule verhaaltje 8)7

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm shareaza en de mule liggen niet ver van elkaar af... al vind ik persoonlijk shareaza een wat gelikter appearance hebben en een hogere stabiliteit iig...

* KeeZ kickt kazaa en used shareaza vanaf nu...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Nog 1 ding dat me opvalt...

Als je files gaat downloaden maakt hij zodra hij begint en dus maar 0,1KB/s ofzo binnen heeft een file aan met de grootte van het te downloaden bestand.

Dus ik heb nu een film aangezet en wat livesets, heb 50MB van de film binnen en bijna niks van de rest, maar wel bijna 1GB schijfruimte vol. Nou kan dat handig zijn... Maar ik vind 't maar irritant, schijf raakt al vol, dus wil ik liever niet ook nog die ruimte kwijt zijn, want downloads duren vaak een week of langer voordat ze klaar zijn...

Is daar wat aan te doen? Zal wel niet he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17443

Hoe kan je je upload instellen,want dat is soms wel erg hoog
en ik gebruik de power user mode,dan kan je dus alle up en dowloads zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52404

Wat mij opvalt aan dit programma, is dat het best wel traag is.
Omdat het programma het toch blijft proberen kom je erop uit dat je, (even hypothetisch) gedurende een maand bijvoorbeeld 12 Gb aan verkeer genereert, terwijl je maar 2 Gb (3 isootjes bijvoorbeeld) aan data daadwerkelijk binnenhaalt. Zo kom je natuurlijk erg makkelijk aan je max downloadverkeer (als je geen FUP hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik moet toch eerlijk bekennen dat het toch wel redelijk snel gaat
Als je een beetje geduld hebt gaat het steeds sneller
vind het wel en lekker proggie naast kazaa en emule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Laatst online: 28-03 16:49
Afbeeldingslocatie: http://www.rainsoftware.net/GOT/knopje.GIF

heeft er iemand een idee waar dit knopje voor is?

* PrisonerOfPain ergert zich namelijk helemaal kapot als ie niet weet waar een knopje voor is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja dat wil ik ook wel eens weten
en weet ook iemand hoe je die Speedboost aanzet

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 17443 op 05-07-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26569

Zo'n paar maanden geleden heb ik shareaza geprobeerd. Iets wat mij toen tegenhield was het feit dat je niet geavanceerd kon zoeken naar mp3's zoals dat in Kazaa (lite) wel kan. Verder zag het er toen wel heel veel belovend uit. Maar ben me toen maar bezig gaan houden met eMule (dankzij Zoefff), wat mij overigens heeel goed is bevallen.

Nu ik dit topic zag, ben ik gelijk weer wezen kijken of Shareaza in de tijd was verbeterd en daar kan ik maar 1 ding over zeggen: GRANDIOOS!!!

Ik ben bijna in staat om eMule te deleten, want mijn downloads via het eDonkey netwerk starten vrijwel direct en hebben snel een hoge snelheid. Daarnaast vind ik het heel fijn dat oa. Bittorrent en het Gnutella netwerk worden ondersteund.

Nogmaals: EEN DIKKE AANRADER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PrisonerOfPain schreef op 04 July 2003 @ 21:02:
[afbeelding]

heeft er iemand een idee waar dit knopje voor is?

* PrisonerOfPain ergert zich namelijk helemaal kapot als ie niet weet waar een knopje voor is :9
Dat knopje is bedoeld om je upload/download limit tijdelijk te wijzigen. Stel je hebt je limit op 20kb/s staan en je zet het pijltje op de helft van de balk, dan is je limit 10kb/s. Wat het precies doet, zodra je hem zover mogelijk naar rechts zet, weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Laatst online: 28-03 16:49
Maximale snelheid mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan hem op max zetten, dat is gewoon rechts, maar dan kan je hem zeg maar forceren, door hem tussen de 2 kleine te zetten. En dat is denk ik iets dan denk ik inderdaad je limit forceren en gewoon max.

Dus ik denk dat alles wat binnen de grote balk zit, op schaal van je ingestelde limit is.

Zodra je hem tussen de twee rechterbalkjes zet, gaat ie max haalbare speed.

EDIT: Overigens is het misschien verstandag om Settings --> General --> General --> "Show rates in" Aan te passen naar KB/s ipv Kb/s. Geeft anders zo'n vertekend beeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 26569 op 05-07-2003 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik vindt het echt een prachtig progsel. Relaxte interface, meer opties als Kazaa. De downsnelhied is idd niet soms niet om over naar huis te schrijven, maar dat heb ik af en toe ook bij Kazaa.

Files die ik niet met kazaa kon vinden, kan ik hier wel vinden. Een blijvertje dus. Thnx voor the tip!!

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik ben het toch maar wat meer gaan gebruiken, en zie nu enige vooruitgang in de snelheid. Na het lezen van dit topic en de eMule topic, ben ik erachter gekomen, dat wanneer ik in ShareAza contact krijg met een 'eDonkey neighbour', er bij mij altijd LowID achter staat. Ik heb al geprobeert poorten door te mappen, maar dit gaat niet echt denderend, ook omdat ik dit nog nooit eerder gedaan heb (n00b alert! B) ).

Ik heb een E-Tech router/modem met 4p switches (analoog), kan iemand mij vrij simpel uitleggen welke poorten ik voor eMule/eDonkey (one and the same, I guess?) moet openen en ook hoe ik dit in mijn router interface moet doen. Ik heb zeker wel al de FAQ alhier gelezen en ook een search gedaan op internet, maar kom er toch niet echt uit ;( .

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 05-07-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mijn ervaring met shareaza is dat je 't gewoon de tijd moet geven voordat deze een goede resource gevonden heeft om van te downloaden.
is deze eenmaal gestart klimt ie bij mij vaak wel omhoog.
Ik kan je sterk aanraden om dit programma snachts te gebruiken >:) dan schiet 't namelijk pas echt op :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87145

heb het ook gebruikt maar ik vind Emule toch wel wat sneller downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een heel fijn programmaatje, maar ik kan er toch niet tegen dat ie niks kan doen met de 17xxx known clients die ik in eMule had.

Is er misschien een manier, om die naar Shareaza te exporteren? Zoniet dan gaat mijn voorkeur naar eMule en gebruik ik Shareaza als BitTorrent en Gnutella plukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmmmm, Krijg het niet aan de praat :(

Kan geen proxy instellen :?

Iemand die dit aan de praat heeft gekregen icm met AnalogX proxy :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Hebben jullie ook dat het proggie zorgt voor een hoge cpu load? Continu zo tussen de 40 en 60 %

Het is niet Shareaza zelf, maar hij laat mijn firewall flink doordraaien. --> EZ Firewall (=gelijk aan Zonealarm)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

KillerBeeForEver schreef op 05 July 2003 @ 15:15:
Ik ben het toch maar wat meer gaan gebruiken, en zie nu enige vooruitgang in de snelheid. Na het lezen van dit topic en de eMule topic, ben ik erachter gekomen, dat wanneer ik in ShareAza contact krijg met een 'eDonkey neighbour', er bij mij altijd LowID achter staat. Ik heb al geprobeert poorten door te mappen, maar dit gaat niet echt denderend, ook omdat ik dit nog nooit eerder gedaan heb (n00b alert! B) ).

Ik heb een E-Tech router/modem met 4p switches (analoog), kan iemand mij vrij simpel uitleggen welke poorten ik voor eMule/eDonkey (one and the same, I guess?) moet openen en ook hoe ik dit in mijn router interface moet doen. Ik heb zeker wel al de FAQ alhier gelezen en ook een search gedaan op internet, maar kom er toch niet echt uit ;( .
*ff een kick*

Tis nl. zo irritant om alleen van de Gnutella/ShareAza servers gebruik te kunnen maken, ik wil ook graag wat credits opbouwen met eMule! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 20:46

FlashBang

Hoi.

Ik had Shareaza ook gedownload en ik vond hem in het begin enorm fijn, maar na een paar dagen bleven alle downloads op pending staan, sommige wel voor een week!

Ik blijf mooi bij KaZaA Lite, in combinatie met Kazoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Shareaza bevalt me erg goed maar ik zit nu met een probleem.

Ik starte vanochtend shareaza weer op en nu waren al mijn downloads weg...
De bestanden staan nog wel in mijn incomplete map, maar hoe krijg ik ze weer in mijn download list? :?

Help! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nulnulnix
  • Laatst online: 30-04 11:51

Nulnulnix

BOFH

Leuk proggie. helaas crashed-ie bij bij om de 2 à 3 dagen :(

Ik behaal hogere download snelheden dan in eMule :)
Mijn ouwe eMule downloads geïmporteerd en doorgaan met downloaden.

Tipje: het gebeurt nogal eens dat je niets, weinig of met heel veel moeite vindt. Start eMule, laat eMule zoeken, start de download met eMule (.part bestanden worden aangemaakt) en sluit eMule af... Importeer dan je eMule bestanden in Shareaza.

We have just one world, but we live in different ones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

XoiN schreef op 07 July 2003 @ 09:56:
Shareaza bevalt me erg goed maar ik zit nu met een probleem.

Ik starte vanochtend shareaza weer op en nu waren al mijn downloads weg...
De bestanden staan nog wel in mijn incomplete map, maar hoe krijg ik ze weer in mijn download list? :?
Misschien staan ze op 'paused'(?), in de balk onderin kun je downloads in 'paused' weergeven en weer 'resumen', indien je ze dan nog niet ziet... dan weet ik het ook niet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
KillerBeeForEver schreef op 07 juli 2003 @ 10:23:
[...]

Misschien staan ze op 'paused'(?), in de balk onderin kun je downloads in 'paused' weergeven en weer 'resumen', indien je ze dan nog niet ziet... dan weet ik het ook niet! :?
nee dat heb ik ook allemaal al geprobeert.. ben bang dat ik weer overnieuw kan beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Pest Patrol 4 ziet sommige dingen van Shareaza wel als spy/adware:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8098/full.png
clickable

Maar ik heb ook nog zelf ff in me register gekeken en ik denk dat PestPatrol het als adware ziet alleen al omdat de naam genoemd word want ik heb geen last van rare pop-ups enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik moet zeggend dat ik het nu ook vaker ga gebruiken
maar wel naast kazaa die toch ook nog veel kan vinden ;)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Hehe, heb het nu voor elkaar dat eDonkey/eMule nu een HighID aangeeft. Had er ff helemaal niet bij stil gestaan dat ik de poort in ShareAza zelf ook nog moest aanpassen 8)7 .

Nog 2 vragen: met eDonkey/eMule bouw je credits op naar mate je meer 'vrienden' krijgt :P , gebeurt dit nu ook als ik van eMule servers download via ShareAza? Ik hoop van wel uiteraard.
Sommigen halen bij Network enkele tientallen neighbours binnen, maar ik blijf continue hangen op 14 neighbours, verder gaat ie gewoon niet :? , ik heb wel tig keer m'n instellingen bekeken, maar kan echt niet zien waar ik dit precies kan instellen dat ik meer neighbours krijg. Kan iemand mij deze vragen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83986

Ik heb een dvd rip van een film, waarvan ik de dvd wel heb natuurlijk, maar ik heb mijn zelfgemaakte rip overal over de wereld verspreidt over allemaal computers van mij. ;) Het is een Jackass The Movie film.

Maar nu is het zo dat ik hem gister morgen aan had gezet, maar nu pas 2.1 MB heb gedownload in een hele dag van smorgens vroeg tot savond laat. Ik ben alleen maar aan het uploaden :(. Het downloaden was dus heeel eventjes die dag. Ik sta alleen maar bij 900 recourses in de rij #900 7000 4324 567 etc vrij veel dus. Is het echt gewoon maar afwachten. Een week ofzow zoals het er nu uit ziet?

greets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Nog maar eens: ik blijf nu 'steken' op max. 14 neighbours, waar kan ik precies instellen dat ik meer neighbours krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83986

Ik heb altijd maar 4 of 5 buurmannetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Da's nóg minder! :X
Het schijnt wel ergens in te stellen zijn hoor, maar waar... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
KillerBeeForEver schreef op 09 July 2003 @ 12:30:
Da's nóg minder! :X
Het schijnt wel ergens in te stellen zijn hoor, maar waar... :?
Ik zit meestal rond de 5/6, en ik kom ook nooit hoger dan die 6 :?

En toch gaat het wel lekker snel :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8467/full.png

Het enige probleem is is dat Chello Classic niet sneller wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weinig te klagen neem ik aan Sir_Killalot ... snelheden zijn goed bij jou ... bij mij trouwens ook hoor op mijn Wanadoo Premium haal ik ook constant 98 tot 100kb bij een beetje bekende film, ik raad mensen die net beginnen met p2p altijd ShareAza aan ipv KaZaA ... dat moet namelijk dood :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Anoniem: 80544 schreef op 20 July 2003 @ 06:14:
Weinig te klagen neem ik aan Sir_Killalot ... snelheden zijn goed bij jou ... bij mij trouwens ook hoor op mijn Wanadoo Premium haal ik ook constant 98 tot 100kb bij een beetje bekende film, ik raad mensen die net beginnen met p2p altijd ShareAza aan ipv KaZaA ... dat moet namelijk dood :Y
Kazaa is voor de beginnende gebruiker wel een stuk makkelijker, en dingen die hun willen hebben zullen ze sneller via Kazaa krijgen ;)

(behalve de nieuwste films :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

alexandervisser schreef op 06 July 2003 @ 21:40:
Hmmmm, Krijg het niet aan de praat :(

Kan geen proxy instellen :?

Iemand die dit aan de praat heeft gekregen icm met AnalogX proxy :?
*schop :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Op de officiele site is geen werkende download te vinden.
Tucows heeft hem ook:
http://download.tucows.co...&CHOICE_Europe.x=selected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60069

tZiet er erg goed uit mag ik wel zeggen ja :) t Enige wat mee tegenvalt is de download snelheid, gaat kazaa tóch een stukje sneller, althans bij FILMS, bij mp3 is dat shareaza wel sneller (zat rond de 250 kByte) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 15:20

b3ta

Hallo

Ik heb het sinds vandaag geinstald.... ik ben er zeer tevreden over alleen ik mis nog de "auto find more scoures" is hier een plugin voor? Download snelheden liggen ietsje lager als kazaa maar dat zal nog wel opkrikken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 21-05 10:14
Ik heb een cpu-load van 30 % op een AMD XP 1600+, hoort dat zo??

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Afbeeldingslocatie: http://blaat.com/crappy_pic_don't_you_think.gif

Ik gebruik Shareaza nu al een week, samen met KaZaALite.

Shareaza geeft soms betere snelheden dan Kazaa, maar vaak minder zoekresultaten.

[ Voor 15% gewijzigd door moto-moi op 24-12-2003 12:42 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

LiquidSilver schreef op 01 July 2003 @ 12:45:
[...]

Veel upload?
****ZUCHT**** ga naar tools ------> quickstart wizard EN KLIK POWERMODE AAN!!! |:(

Zucht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Neobahamuth schreef op 20 July 2003 @ 23:00:
[afbeelding]

Ik gebruik Shareaza nu al een week, samen met KaZaALite.

Shareaza geeft soms betere snelheden dan Kazaa, maar vaak minder zoekresultaten.
Hoeveel neighbours heb jij ? :)
b3ta schreef op 21 July 2003 @ 00:04:
[...]

****ZUCHT**** ga naar tools ------> quickstart wizard EN KLIK POWERMODE AAN!!! |:(

Zucht :O
Ongesteld ofzo? :X

[edit] Het heet trouwens Expert Mode.

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-07-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

[quote]Sir_Killalot schreef op 21 July 2003 @ 00:07:
[...]

Hoeveel neighbours heb jij ? :)

--> slechts 6

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68788

Fijn programma
;)
Ik heb 3 buren

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 68788 op 21-07-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta

b3ta

Hallo

Sir_Killalot schreef op 21 juli 2003 @ 00:07:

[edit] Het heet trouwens Expert Mode.
Ongesteld ofzo? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik vin het zekers te weten een fijn progje, word hier nou ook dat credit systeem gebruikt zoals bij eMule?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.