[Shareaza] Wie gebruikt het?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 9449 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:11:
Als ik iets nu wil hebben heb ik het een uur later met ed2k, terwijl je met bittorrent en/of nieuwsgroepen maar moet afwachten.
Eigenlijk alles dat op ED2K staat komt rechtstreeks uit de nieuwsgroepen :X

En wat betreft dat onderscheid tussen apps en netwerken: eMule gebruikt niet alleen ED2K, en dat had je geweten als je het eens geprobeerd had.. ;) Het is gewoon een feit dat je niet bij ED2K moet zijn voor grote bestanden, pak dan lekker een torrentje of een binary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

TheZeroorez schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 18:52:
Eigenlijk alles dat op ED2K staat komt rechtstreeks uit de nieuwsgroepen :X
Je bedoelt zeker van IRC en/of FTP, ed2k komt namelijk direct na deze 2 (in tijd).
En wat betreft dat onderscheid tussen apps en netwerken: eMule gebruikt niet alleen ED2K, en dat had je geweten als je het eens geprobeerd had.. ;) Het is gewoon een feit dat je niet bij ED2K moet zijn voor grote bestanden, pak dan lekker een torrentje of een binary.
Nee, ed2k gebruikd ook KAD... Alleen aangezien je voorlopig nog meer kan vinden op ed2k dan op KAD (mijn ervaring, ik gebruik dus wel degelijk eMule*), had ik KAD niet genoemd. Overigens gebruikt de client eDonkey2000 naast ed2k ook nog Overnet.

Specifiek voor "grote bestanden" ben ik het geheel met je eens, daarvoor moet je nieuws of BT hebben.

*) Anoniem: 9449 in "Einde eDonkey2000 netwerk?"

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 26-09-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 9449 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 20:47:
[...]

Je bedoelt zeker van IRC en/of FTP, ed2k komt namelijk direct na deze 2 (in tijd).
Hmmm.. interessant.. Dat IRC en FTP snel is weet ik, maar heb je ook een bronnetje?
[...]

Nee, ed2k gebruikd ook KAD... Alleen aangezien je voorlopig nog meer kan vinden op ed2k dan op KAD (mijn ervaring, ik gebruik dus wel degelijk eMule*), had ik KAD niet genoemd. Overigens gebruikt de client eDonkey2000 naast ed2k ook nog Overnet.
Kijk, zo :+ Ik dacht dus dat je bedoelde dat hij in het algemeen het verschil niet zag. ED2K en eDonkey2000 zijn namelijk nogal verwarrend als je het er zo over hebt 8)7

Ik moet trouwens wel zeggen dat KAD groeit, en 1,5 netwerk altijd beter is dan 1 netwerk ;)
Specifiek voor "grote bestanden" ben ik het geheel met je eens, daarvoor moet je nieuws of BT hebben.
Dat zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 22:16
Nieuwe versie te downloaden op www.shareaza.com
De ontwikkeling gaat dus wel door, open source weliswaar.

http://www.shareaza.com/?id=download

Nieuwe mogelijkheden:

Verbeterd torrentinfo-venster
Nieuwe zoekfilters
Verbetere spamfiltering
UPnP voor automatische poort-forwarding.
Verzameling wizard
Verbeterde Ghost bestanden ondersteuning
Gebruiker bekijken-vensters worden opgeslagen tussen sessies, net zoals zoekopdrachten
Metadata extractie van vele bijkomende bestandsformaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-06 23:22

Acheron

updatepack.nl

Via http://www.shareaza.com/daily kan je de laatste alpha versie downloaden. Zo hoef je geen jaar te wachten op een update ;)

Op het moment gaan de ontwikkelingen in Shareaza erg traag door een tekort aan ontwikkelaars.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 545338

Armageddon_2k schreef op 10 mei 2004 @ 22:28:
er zijn resultaten beschikbaar maar deze zijn er uitgefilterd. Hoe zet ik dat filter uit ik kan em namelijk niet vinden

Sit Killalot gaf als antwoord:
Rechtermuisknop in het resultatenvenster en dan:

Ik heb hetzelfde probleem als Armageddon, maar er komt nog een probleem bij, t.w. ik kan dat resutatenvenster niet vinden. Waar ik bij Shareaza ook op klik, het komt nergens te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 07:51
Dit topic is al 7 jaar niet gebruikt dus wat dat betreft lijkt mij de kans niet zo groot dat er een antwoord gaat komen. Ik denk dat het aantal gebruikers ook wel aardig terug gelopen zal zijn ondertussen. Eventueel kan je een apart topic maken voor je probleem.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.