[Shareaza] Wie gebruikt het?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 8.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

WTF hey, wat voor speed is dat dan hey Bloos!!!

Welk abo heb jij in godsnaam :)

En dat zonder emule upload?

Ah Universiteit Twente ghe ghe verklaart een hoop.

[ Voor 20% gewijzigd door REDFISH op 23-12-2003 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Downd dit programma voor 1 bestand nou ook van verschillende netwerken, of kan je per bestand maar van 1 netwerk trekken?
Anoniem: 100464 schreef op 20 december 2003 @ 15:50:
Weet iemand waar ik precies die uploads kan uitzetten binnen Shareaza 1.9?
.... heet het niet shareaza ????

In de catagorie 'coole knopjes' --> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ook bekend staande onder de naam 'edit' knopje :+

[ Voor 64% gewijzigd door moto-moi op 24-12-2003 15:05 ]

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hrm zag het alweer. Het was 3000 kilobits, dat stelt dus geen kut voor nog geen 400kB per seconde, dat haal ik ook. Niks bijzonders.

Ja het is Shareaza.

Ik gebruik het maar sinds emule mijn downloads de ene keer wel ziet en dan weer niet en ze soms voor de gein ook delete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95594

Hoe maak ik dan verbinding met Gnutella1 en Gnutella2?
Ja, ze zijn aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 19:01
Anoniem: 95594 schreef op 28 december 2003 @ 20:18:
Hoe maak ik dan verbinding met Gnutella1 en Gnutella2?
Ja, ze zijn aangevinkt.
Duurt soms een paar minuutjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sir_Killalot schreef op 28 december 2003 @ 20:25:
[...]

Duurt soms een paar minuutjes :)
Ik wacht al 24uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Firewall ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83921

Eehm ik heb hem op aanraaden ook maar eens gedownload en moet zeggen dat het er leuk uitziet.
Voorals dat meerdere netwerken is cool, aangezien ik daarmee misschien mn kwakkelende 50kb/ps(totaal) over 350+ downloads van overnet mee dacht op te krikken.
Ok nu het grote probleem, hij kent mn overnet downloads niet :'(

Verder heb ik nu 1 test download aangezet en die loopt 10kb/ps dus ik heb hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Ik denk dat je voor films e.d toch moet gaan kijken hoe een BitTorrent Client :*) het er vanaf brengt , Shareaza is een prima vervanger van Kazaa Lite++ maar voor de films e.d gebruik ik hier al een tijdje BT++ >:) en die bevalt me velen malen beter als Shareaza B)

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06 11:03
Als een programa als shareaza bestaat.
Waarom willen mensen dan nog emule?

Of zou shareaza juiste moeten worden geblockt om de community te laten groeien.
Want ik heb sterk het gevoel dat shareaza achtige programa's misbruik maken van de mensen die wel dingen geshared hebben staan.
En nog zelfs risico lopen dat ze hun isp achter hun aan krijgen omdat ze teveel traffic generen.

Gebruik zelf bijde.

Shareaza voor muziek en emule voor films.

[ Voor 9% gewijzigd door nova op 29-12-2003 02:39 ]

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die staat wagenwijd open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Opnieuw of nieuwere versie installeren wil ook wellis helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al drie keer versie 1.8.10.2 geïnstalleerd.
Echt balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hè hè, eindelijk opgelost.
Bij het installeren gaf ik in de wizard altijd aan dat die alle drie de netwerken (G2, G2 en eDonkey) moest connecten.
Op een één of andere andere manier had die moeite met connecten aan G1/2 als eDonkey al verbonden is.

Ik heb nu in de wizard aangegeven alleen G2 en daarna in de Shareaza settings G1 en eDonkey meegenomen.
Nu werkt het wel.
Lijkt me een bug, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-06 19:05
radial2000 schreef op 23 december 2003 @ 18:40:
Ik gebruik shareaza nu een tijdje en moet zeggen met de bittorrent optie erin bevalt het me uitstekend helemaal gezien de download die echt super is.

[afbeelding]

[afbeelding]

edit:

:P hehehe nee geen utwente hoor is gewoon adsl 8mbit maar is id wel aan de hoge kant vraag me niet hoe het kan maar ik heb/had id een hele hoge download met torrent maar een divx binnenhalen binnen een haf uur is toch wel heel mooi
8)7, WTF bij mij komt Shareaza nooit boven de 30 kb/s (ik heb Chello waar ik stabiel 180 kb/s haal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Al wat ik krijg bij Shareaza is ..
Afbeeldingslocatie: http://users.belgacom.net/gc717919/share.jpg
.. kan zijn dat dit al een keertje is langsgeweest, geen idee ?! (firewall is probly het probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 17:08
Smarty_6000 schreef op 29 december 2003 @ 02:32:
Ik denk dat je voor films e.d toch moet gaan kijken hoe een BitTorrent Client :*) het er vanaf brengt , Shareaza is een prima vervanger van Kazaa Lite++ maar voor de films e.d gebruik ik hier al een tijdje BT++ >:) en die bevalt me velen malen beter als Shareaza B)
Blijkt het toch zo te zijn, dat shareaza ook torrents kan downloaden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99397

Ik gebruik het ook ja.

Hier wat tips voor betere downloads:

ga naar preferences

general: bitrate in KB/s

connection: port=random

max download: stapje hoger selecteren wat je werkelijk hebt

max upload: 1 KB/s

gnutella: always connect
edonkey: 201 + 2048 max clients + download serverlist + always connect

Heb je een firewall: selecteer gewoon 'accept incoming connections'.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101333

Anoniem: 99397 schreef op 31 december 2003 @ 02:09:
Ik gebruik het ook ja.

Hier wat tips voor betere downloads:

ga naar preferences

general: bitrate in KB/s

connection: port=random

max download: stapje hoger selecteren wat je werkelijk hebt

max upload: 1 KB/s

gnutella: always connect
edonkey: 201 + 2048 max clients + download serverlist + always connect

Heb je een firewall: selecteer gewoon 'accept incoming connections'.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben
Toch even een reactie ;), de perfecte instellingen bestaan niet, maar het zijn in ieder geval NIET de instellingen die jij hier gegeven hebt.

1. instellingen aanpassen naar KB/s, dat is inderdaad wel handig.

2.a. Connection: als je een firewall of router hebt, moet je de port NIET op random zetten, want dan krijg je geen verbinding. Voor het instellen van je router of firewall kun je het beste even op het forum kijken, er is onder New Users een spciaal forum voor. Als je Windows XP hebt, zet dan de geintegreerde firewall uit. Die werkt toch voor geen meter ;)

2.b. Voor de snelheid die je bij Connection moet invullen, kun je het beste even een testje uitvoeren, zoals http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp (Wel even Shareaza en eventuele andere programma's uitzetten, anders krijg je verkeerde resultaten). Neem voor de uploadbandwith dan iets van 70-80% van de uitkomst van de test, dan heb je ook nog wat ruimte over om te internetten enzo.
(HardSequence, als je je uploadsnelheid op 1 KB/s zet, ben je een leecher. Uiteindelijk zal je downloadsnelheid er niet op vooruit gaan, vooral niet bij BitTorrents). Als iedereen zijn uploadsnelheid op 1KB/s zet, krijg je dus ook geen goeie downloadsnelheid meer, snap je?
De downloadbandwith kun je op de uitkomst van de test zetten (maakt geloof ik niet zo veel verschil uit).

3. Gnutella: always connect. Ja, in ieder geval Gnutella2. Mocht je problemen hebben met het verbinden met het netwerk, dan moet je wat "Discovery Services" toevoegen. Kom even langs op het forum, dan kun je daar wel een lijstje krijgen.

4. eDonkey: inderdaad moet je misschien even een serverlist downloaden. Instellingen hiervoor weet ik niet precies, je kunt die van HardSequence gebruiken. Als je een router hebt, komt het soms voor dat die het vele verkeer niet meer aankan en vastloopt. Dan moet je je aantal verbindingen even omlaag brengen.

EDIT: en zorg altijd dat je de laatste versie gebruikt, de huidige is 1.8.10.2

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 101333 op 31-12-2003 12:04 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Anoniem: 101333 schreef op 31 december 2003 @ 12:02:

EDIT: en zorg altijd dat je de laatste versie gebruikt, de huidige is 1.8.10.2
je loopt achter.... er is 1.8.10.4 ;)

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kheb topic nu is ff doorgelezen:)
Ik download alle films/software enzo via een site, en dan haal je daaro 30 kb op en zorgt shareaza voor de rest dat ie download.
alleen is het mogelijk om de upload uittezetten, gewoon dat je niks deelt.
Ik ben nu 3 dingen aan ut downen en ik wil ook wel een spelletje ofso online doen aleen dat gaat zo langzaam :Z
Dus is het net zoals kazaa mogelijk om de upload uittezetten
De mensen uplaoden van mij die 3 files* waarmee ik nog bezig ben

*
Indiana jones 4dvd box ;)
Jackass the movie, dvd rip :*)
Finding Nemo :9

maar is het dus mogelijk dat ik down en niet laat uppen van deze 3 files 8)7

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98634

Je doet je naam wel eer aan. Je moest je namelijk schamen.....

Wel hebben, hebben, hebben, maar ook wat delen ho maar..........
Het programma heet niet voor niets SHAREaza.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 98634 schreef op 07 januari 2004 @ 19:36:
Je doet je naam wel eer aan. Je moest je namelijk schamen.....

Wel hebben, hebben, hebben, maar ook wat delen ho maar..........
Het programma heet niet voor niets SHAREaza.....
neej....
Ik share wel hoor, als ik spelletjes speel, of word oid zit zet ik mn kazaa en shareaza aan hoor, daar nie van maar het downen gaat nu erg traag!!!!!
snappie daarom wilde ik dit
ik snap de betekenis wel hoor van kazaa en shareaza

[ Voor 3% gewijzigd door shameblaster op 07-01-2004 20:40 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 10:46

Padvinder

doet z'n best

Even een kickje van dit topic

Ik probeer al de hele dag en afgelopen nacht te connecten met het Gnutella2 netwerk. Dat lukt echter niet.

Ik heb vanalles geprobeerd:
- firewall uitgezet
- alle mogelijke instellingen qua hubs en leafs
- alleen met G2 connecten, dus niet met Edonkey2000 of G1
- Het programma opnieuw opgestart
- Zelfs m'n pc opnieuw opgestart 8)7

Nix mocht baten. Ik ben nu wel vrolijk aan het downen via Edonkey, maar met G2 krijg ik vaak een betere snelheid en meer hits op zoekopdrachten.

Ik heb een ping gedaan naar 212.238.222.104, dat is de server waarmee hij probeert te connecten, maar die ping geeft een time-out. Ligt het netwerk soms plat?

De website van Shareaza ligt er ook uit, dus op hun forum kon ik de vraag niet stellen. Op de site www.gnutella.com staat ook nix.

Hebben jullie soms dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Nope, draait vrolijk verder hier en ben al lekker bezig met allerlei zooi die ik nog zocht.

Problemen met Shareaza heb ik btw nog nooit gehad,het loopt altijd, soms snel en soms minder.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Met welke server connect jij dan voor Gnutella2? (IP-adres)

Misschien kan ik daarmee wel verbinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101333

shameblaster schreef op 07 januari 2004 @ 19:19:
Kheb topic nu is ff doorgelezen:)
Ik download alle films/software enzo via een site, en dan haal je daaro 30 kb op en zorgt shareaza voor de rest dat ie download.
alleen is het mogelijk om de upload uittezetten, gewoon dat je niks deelt.
Ik ben nu 3 dingen aan ut downen en ik wil ook wel een spelletje ofso online doen aleen dat gaat zo langzaam :Z
Dus is het net zoals kazaa mogelijk om de upload uittezetten
De mensen uplaoden van mij die 3 files* waarmee ik nog bezig ben

*
Indiana jones 4dvd box ;)
Jackass the movie, dvd rip :*)
Finding Nemo :9

maar is het dus mogelijk dat ik down en niet laat uppen van deze 3 files 8)7
Ik denk dat je BitTorrent bedoelt. Dit systeem is juist zo opgebouwd dat het de maximaal beschikbare upload en downloadsnelheid gebruikt, en het helpt dus niet om een limiet in te stellen in de instellingen. Je kunt wel eventueel de schuifbalk van de monitor gebruiken. Maar zet hem niet te veel dicht, want dan wordt je downloadsnelheid ook minder.

=========

Padvinder,
je moet waarschijnlijk een paar Discovery Services toevoegen. Zoek even op het Shareaza forum naar Discovery Service of Connect, en je vindt vanzelf wel een paar goeie links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Laatst online: 06:26
hoe zit het met het mogelijk achterhalen van spullen die je shared.
Ik heb namelijk problemen gekregen met mijn isp (de uni) over een melding die zijn hadden binnengekregen van sysmantec dat ik norton systemworks prof zou delen. Nu was dit ook zo, maar ik wil dus voortaan alleen nog maar leechen, ik weet het, het is lame, maar voorheen loade ik snacht met de volle verbinding up, alleen daar heb ik dus gezeik mee gekregen. (niet vanwege de data (limiet is er namelijk niet) maar gewoon door de illegale stuff (via edonkey2000).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Het is trouwens wel slim om altijd de laatste versie te hebben want ze lossen altijd een hoop bugs op, en niet alleen maar een paar cosmetische veranderingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:58
nova schreef op 29 december 2003 @ 02:37:
Als een programa als shareaza bestaat.
Waarom willen mensen dan nog emule?
Omdat Emule over gaat stappen op het Kademlia Netwerk. simpel gezegd kunnen jullie dan niet op het nieuwe netwerk komen.
Er draaien steeds meer mensen onder Kademlia, dus het is een leeg lopend netwerk.

Ten tweede, zie ik een persoon met erachter "Shareaza" staan wordt deze meteen geblocked >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 21-01-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
cardinal808 schreef op 21 januari 2004 @ 20:11:
[...]

Ten tweede, zie ik een persoon met erachter "Shareaza" staan wordt deze meteen geblocked >:)
Waarom :?

Wat boeit het nou welk P2P programma je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Ik heb Shareaza wel eens gebruikt om een bittorrent bestand neer te halen, maar dat werkte niet echt lekker.

Zolang kazaa lite nog goed werkt blijf ik dat gebruiken. Geen slecht programme verder, dat shareaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 15:55

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik vind Shareaza zeker een mooi progseltje, het heeft hier allang zijn vruchten afgeworpen, maar ik word ATM wel ff helemaal gek van het sjellow verbindinkje waar ik nu aan hang! :(
Als ik met 3KB/s zit te uppen zakt m'n down als een plumpudding in elkaar naar 10KB/s ofzo :'(
Ik wil mijn 8mbit ADSL lijntje, met 1mbit upload!!! :'(

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-06 00:35
Hebben jullie er ook zo een last van dat het internet totaal brak wordt zodra je shareaza opstart? Ik iig wel.. En nee, ligt niet aan uploads.. Die worden gelimiteerd door netlimiter..

Zodra ik ShareAza aanzet kan niemand op het netwerk meer internetten.. Is ook niet helemaal de bedoeling :P

Verbinding: @home :P

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Want is vrij irri he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 12:18

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb Shareaza nu een tijd in gebruik en heb er zeer gemengde gevoelens over.

Het aantal zoekresultaten is bijzonder hoog. Ik ken geen ander sharing programma die zoveel hits geeft.

Maar waar ik niet goed van wordt is de TRAAAAAAGHEID waarbij alles binnen druppelt.
Ik heb deze week eventjes een test gedaan met wat meer populaire bestanden. Meestal ben ik opzoek naar het wat onbekendere spul, en daarvan kan je verwachten dat het wat langer kan duren. Dus een stuk of 20 mp3's met heel wat sources in de download lijst gezet, van kleine bestanden tot de erg grote (complete albums) en slechts 1 bestand is er na 3 dagen compleet binnen. De rest is slechts gedeeltelijk binnen...dat kan nog zeker 1 week duren !

Maar terwijl het downloaden maar niet wil vlotten loopt mijn upload op z'n maximum en dat constant. Mijn 2048/320 verbinding verbruikt al de upload bandbreedte wat het tegelijkertijd surfen vrijwel onmogelijk maakt.

Ik heb even gekeken naar mijn statistieken bij xs4all en mijn verbruikte upload is vele malen groter dan download sinds ik Shareaza gebruik. De verhouding is compleet zoek.

Verschillende versies heb ik geprobeerd, andere instellingen, andere servers etc etc.

Het blijft huilen met de pet op !!!!

Tsja, wat nu ?

Gelukkig heeft mijn PC de tijd en heb ik een fair use account !

Mijn conclusie is : wil je echt iets hebben wat je nergens kan vinden, dan is
Shareaza the-place-to-be....
Maar verwacht dat je lang moet wachten....erg lang !

Voor het overige spul, neem wat anders !

[ Voor 3% gewijzigd door Xymox op 29-01-2004 19:43 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-06 20:02
Xymox schreef op 29 januari 2004 @ 19:41:
Voor het overige spul, neem wat anders !
wat adviseer jij dan? :?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

eMule.
Nadeel van Shareaza is de hoge overhead en de hoeveelheid connecties.

Shareaza speelt alleen maar uitwedstrijden, Shareaza voelt zich nergens 'echt' thuis. ED2K-westrijden worden gewonnen door eMule, Bittorrent-wedstrijden worden gewonnen door Azureus, Gnutella-westrijden worden gewonnen door LimeWire en Gnutella2 (Mike's Protocol)-wedstrijden worden er eigenlijk nauwelijks gespeeld ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 31180 op 18-04-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Vergeleken met Emule is Shareaza een uitkomst.
Ik doe met Emule al 3 weken over 27% van een spel van 3,5 gb. Met Shareaza zit ik al na 1 dag op hetzelfde!

Prima progje maar ik vind Kazaa LIte Resurrection ook nog steeds een prima progje met hele hoge snelheden. Omdat het mainstream is. Emule krijg ik gewoon van mijn leven niet een fatsoenlijke download. Ik had op een gegeven moment een cumulative upload/download ratio van 1.01. Dan zou je toch denken dat het wat sneller zou gaan.
Nee dus.

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Sorry voor de kick maar ik heb een probleempje:

Ik heb tot nu toe al zo'n 20 torrents gedownload met Shareaza.

Dit gaat zo:
Van 0% tot 98,5% zit ik op 800kb/s. Ik download voornamelijk CD's, dus na zo'n 8 minuten zit ik op 98,5%. De laatste 1,5% zakt mijn snelheid in tot 0,02kb/s en dus ben ik tóch uren bezig. Is dit normaal bij torrents ofzo? Of ligt dit aan Shareaza?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Waarschijnlijk ligt dit gewoon aan de torrents, er zijn waarschijlijk niet zoveel mensen die de hele file hebben dus het aantal bronnen neemt bij de laatste procenten sterk af. Maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 23-06 11:23

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

er zijn resultaten beschikbaar maar deze zijn er uitgefilterd. Hoe zet ik dat filter uit ik kan em namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Armageddon_2k schreef op 10 mei 2004 @ 22:28:
er zijn resultaten beschikbaar maar deze zijn er uitgefilterd. Hoe zet ik dat filter uit ik kan em namelijk niet vinden
Rechtermuisknop in het resultatenvenster en dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/31225/full.png

Toch is naar Hans Anders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Nieuwe versie van Shareaza is uit. 8)
Echt een verbetering met een nieuwe look........ _/-\o_

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Mad. schreef op 26 juni 2004 @ 14:11:
Nieuwe versie van Shareaza is uit. 8)
Echt een verbetering met een nieuwe look........ _/-\o_
Kan je hierbij, net zoals bij eMule bijvoorbeeld, gewoon de nieuwe versie eroverheen installeren, zodat alle instellingen bewaard blijven? :?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Laatst online: 23:37

Acheron

updatepack.nl

Lekker late reactie zeg. Verder is Shareaza momenteel geblocked door de grote edonkey-servers vanwege overbelasting van de servers bij zoekacties. Een patch is onderweg, maar in de nieuwe versie zijn al veel problemen geconstateerd.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87541

gvd, Me broer gebruik nu shareaza, Kan je dan de uploads helemaal uitzetten? Ik zei dat hij dan netlimiter moest instaleren, Maar een vader van een zijn vriendjes weet het zogenaamd beter dat netlimiter niet werk. yeah sure, als ik bij DU meter niks meer zie uploaden :? Is er een instelling in shareaza om uploaden uit te zetten? Ik heb zelf shareaza niet en ga het ook niet installen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
niet sharen is lame.

en netlimiter kan niet verder dan 1KB, dat lijkt me toch niet zo'n probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Anoniem: 87541 schreef op 29 juni 2004 @ 16:36:
gvd, Me broer gebruik nu shareaza, Kan je dan de uploads helemaal uitzetten? Ik zei dat hij dan netlimiter moest instaleren, Maar een vader van een zijn vriendjes weet het zogenaamd beter dat netlimiter niet werk. yeah sure, als ik bij DU meter niks meer zie uploaden :? Is er een instelling in shareaza om uploaden uit te zetten? Ik heb zelf shareaza niet en ga het ook niet installen ;P
Zonder uploaders zou het eDonkey netwerk niet zijn wat het nu is, ik vind het jammer dat jij je broer wil gaan helpen met het uitschakelen van de upload. Zet anders eMule ZZUL op zijn PC. Die heeft een goed werkende versie van UploadSpeedSense als feature. UploadSpeedSense past de upload dynamisch aan, aan de hand van het overige internetverkeer. Je broer kan dus blijven gamen etc. terwijl eMule aan blijft draaien op de achtergrond.

Zoals Sir Killalot als zei : niet sharen is lame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:44

DaWaN

'r you wicked ??

Ik gebruikte dit progsel altijd met plezier en genoegen maar nu ben ik kwaad :(
Dit progsel heeft gewoon een bestand vergeten op te slaan waarvoor ik 4 dagen heb zitten downen, lomp &%*$ progje, alles behalve betrouwbaar :(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Ik gebruik dit programma nu al bijna 2 jaar denk ik, maar sinds versie 2.0 zit ik in de problemen, na een dikke 10 minuten krijg ik steevast een BSOD, met de melding:

Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
STOP: 0x000000D1 (0x30652B40, 0x00000002, 0x00000000, 0x30652B40)

Nu is mijn syteem voor de rest superstabiel, heb het al aan veel stresstesten onderworpen, maar dit f*cking programmatje krijgt m'n systeem steeds weer gecrashed, nog iemand met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 04-06 12:18

Xymox

Determinism rulez !

Ik heb ook altijd shareaza gebruikt tot versie 2.0 !
Ik krijg vrijwel geen search resultaten binnen, zelfs op populaire bestanden.
Download gaat super traag en zolang Shareaza open staat valt er niets te beginnen met internet explorer of andere programma's die internet verbinding vragen.

Ik heb alle instellingen nagelopen en zie geen vreemde dingen. Mijn upload en download rate afgeknepen, maar blijft mijn internet verbinding volledig opslurpen.

Dan maar eDonkey geprobeerd en dit programma laat op mijn systeem zien hoe het hoort. Snelle respons op zoekopdrachten en erg veel resultaten, zelf bij de niet zo populaire bestanden.

Voor mij geen Shareaza meer, of de volgende versie moet weer bruikbaar zijn !

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Jep same here, het is echt onmogelijk nog iets te doen terwijl Shareaza actief is en zoekresultaten heb ik ook nooit, gebruik het enkel nog voor torrents, maar ga dus ook overschakelen op een gewone bittorrent client...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 17:57
Dat komt waarschijnlijk gewoon omdat shareaza meer verbindingen maakt dan dat je router aankan.
Dat krijg je ook met edonkey als die een groot aantal verbindingen zit te maken.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Men router staat zo ingesteld dat dat normaal geen probleem zou mogen zijn, dus ik denk dat het toch echt wel aan Shareazaa zelf ligt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Heel irritante feature in Shareaza 2.0:

Afbeeldingslocatie: http://img54.exs.cx/img54/3252/shareazaremote.png

De "remote" (althans, ik gok dat ie zo heet, als je Window > Show Remote kiest zie je dit ding).

Iedere keer als ik Shareaza opstart opent dit ding ook. En dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat Shareaza op de achtergrond laadt, zonder extra ding.

Ik heb gezocht in de support pagina's van shareaza, de forums, google en op got, maar niemand schijnt dit probleem te hebben. Is het dan zo makkelijk te disablen? Zo ja... HOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Laatst online: 22-05 21:32
Waarom blijft die gnutella altijd problemen hebben om naar te verbinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87967

Ik gebruik Shareaza nu al ongeveer 3 maanden en ik vind het echt FANTASTISCH! Helemaal geen last meer van fake bestanden zoals bij kazaa. Dat was de belangrijkste reden om over te stappen. Bijna alles wat ik download is 192kbits of hogere kwaliteit. Het download gaat hier altijd erg snel hoor :? Ik hoef nooit meer dan 2 a 3 minuten te wachten totdat ik een mp3tje heb. Bij bestanden waar heel veel sources beschikbaar zijn haal ik vaak de 2mbit (zit op een 2mbit lijntje dus me max). Ik share ook alles wat ik download en het heeft niet zo heel veel invloed op m'n download snelheid. Dan moet ik af en toe maar 2 minuten langer wachten als ik wat aan het uploaden ben, dat maakt me echt niets uit hoor. Nee, shareaza is echt super, velen malen beter dan kazaa.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 87967 op 22-08-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 17:33
Padvinder schreef op 21 augustus 2004 @ 16:48:
Heel irritante feature in Shareaza 2.0:

[afbeelding]

De "remote" (althans, ik gok dat ie zo heet, als je Window > Show Remote kiest zie je dit ding).

Iedere keer als ik Shareaza opstart opent dit ding ook. En dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon dat Shareaza op de achtergrond laadt, zonder extra ding.

Ik heb gezocht in de support pagina's van shareaza, de forums, google en op got, maar niemand schijnt dit probleem te hebben. Is het dan zo makkelijk te disablen? Zo ja... HOE?
Misschien even helemaal uninstallen en weer installeren? Ik heb dat ding 1 keer weg geklikt via het kruisje en is nooit weer terug gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 12:32
Kan het zijn dat Gnutella down is? Hij wil sinds een dag of 2 niet verbinden met Gnutella1 of 2... :/

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11737

Gebruik nu (voor het eerst) Shareaza (versie 2.0). Wilde het als een alternatief voor kazaalite, waar steeds meer rigged sh-t op zit. Tot nu toe weinig op aan te merken, alleen de downloadtijden die het GUI aangeeft klopt af en toe voor geen meter. Of mijn DUmeter pakt het niet op. Beetje vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Er is ook een nieuwe Beta: meuktracker: Shareaza 2.0.5.0 beta

Het is aan te raden, vanwege de vele bugfixes, deze versie te installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18050

hij vindt bij mij wel wat resultaten, maar heb tot nu toe nog niks kunnen downloaden..
valt me dus erg tegen, ga edonkey maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Anoniem: 18050 schreef op 14 september 2004 @ 22:51:
hij vindt bij mij wel wat resultaten, maar heb tot nu toe nog niks kunnen downloaden..
valt me dus erg tegen, ga edonkey maar eens proberen.
Heb net binnen een dag de DVD versie (1.4GB) van DOOM3* binnengehaald dus downloaden doet tie wel, kan je wel connecten met alle netwerken en heb je versie 2.0.5.0? :)

(*tis de release van KillaWare)

Sir_Killalot schreef op 14 september 2004 @ 23:10:
kan je wel connecten met alle netwerken en heb je versie 2.0.5.0? :)
Hoe zie ik dat ?!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wat een rotprogramma... Heeft 5 minuten op mn pc gestaan, kreeg al meteen zo'n play-ding naar me kop geslingerd, ziet er niet echt overzichtelijk uit en kan dr veel dingen niet mee vinden die ik WEL met eMule (ed2k netwerk) kan vinden, en ja, ik heb ook dat netwerk aangevinkt staan...

Hou het lekker bij eMule! :P

• Sir_Killalot
misschien Shareaza > Help > About :X

en de rest vind je bij Network (2 blauwe 2 zwarte en 1 gele regel is goed) of in het hoofdscherm aan de linker kant :)

[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Killalot op 15-09-2004 20:33 ]

jah maar hoe krijg ik shareaza wel verbonden met deze netwerken ?
hij geeft aan met gnutella2 wel verbonden te zijn maar
niet verbonden met edonkey en gnutella 1.

valt dat op te lossen ?

• Flame17
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

Gnutella 1 is niet noodzakelijk, Edonkey verbinding maken op altijd verbinding maken met Edonkey.

Ga naar Hulpmiddelen->dan bij Netwerken staat Edonkey, daar vinkje bij zetten en je settings zo zetten up en down load dat je wel genoeg kan uploaden want bij 2.05 werk hij anders niet.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

krijg maar geen verbinding met edonkey.
heb idd altijd verbinding maken met edonkey aangevinkt, maar dan nog krijg ik als reactie voorop het scherm:
eDonkey: niet verbonden

heb trouwens versie 2.0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
download versie 2.0.5.0 dan...

je hebt zeker een firewall/netwerk draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik gebruik het nu ook voor o.a. torrents, maar hoe kan je verder gaan met een torrent die al op helft is met shareaza? want bij mij als ik op dat ding klik begint met opnieuw te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Evant87 schreef op 19 september 2004 @ 17:17:
Ik gebruik het nu ook voor o.a. torrents, maar hoe kan je verder gaan met een torrent die al op helft is met shareaza? want bij mij als ik op dat ding klik begint met opnieuw te downloaden
je moet ook niet opnieuw op de .torrent klikken maar gewoon Shareaza aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwreG
  • Laatst online: 17-10-2024

niwreG

^heeft dat geschreven->

ik heb het gedownload alleen ik vind bijna niks :/ welke poorten enzo moet je allemaal open zetten?

^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118384

Ik had het ook maar even geïnstalleerd als vervanger van Kazaa Lite, echter als ik connect, dan kan ik niet meer Internetten. Zal vast wel vaker langs zijn geweest, maar het geeft me al een dusdanig gevoel dat het programma niets voor mij is :P.

Verder zijn de downloads _enorm_ traag :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Laatst online: 13-01 09:20
Ik gebruik het programma nu een paar maanden (versie 2.0.0.0). Maar sinds 2 weken verbind ie alleen nog maar met gnutella 2 en niet meer met gnutella 1. Ook vind hij helemaal niks meer... bij geen enkele artiest. Ook de downloads die ik eerder heb toegevoegd doen helemaal niks meer!!

Ik heb hem trouwens al een paar keer opnieuw geinstalleerd, en ook mijn poorten zijn geforward, maar hij is er gewoon ineens mee opgehouden...

Wat moet ik nou doen :'( :'( ? Want het was zo'n fijn programma! Hij vond superveel en het downloaden ging hardstikke snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Anoniem: 118384 schreef op 20 september 2004 @ 13:47:
Ik had het ook maar even geïnstalleerd als vervanger van Kazaa Lite, echter als ik connect, dan kan ik niet meer Internetten. Zal vast wel vaker langs zijn geweest, maar het geeft me al een dusdanig gevoel dat het programma niets voor mij is :P.

Verder zijn de downloads _enorm_ traag :/.
Dat kan aan je modem/router liggen, zet de max connections iets lager :)

En de downloads gaan als het goed is na een paar minuten/uren steeds sneller, bij mij wel iig ;)
Double J schreef op 20 september 2004 @ 17:08:
Ik gebruik het programma nu een paar maanden (versie 2.0.0.0).

<knip>
Versie 2 is verouderd, ik zou 2.1 maar is installeren: meuktracker: Shareaza 2.1.0.0 final

Anoniem: 9449

Ik gebruik Shareaza uitsluitend om torrents te downloaden. Nu is het volgende aan de hand. Ik heb een file van +/- 700 MB en als 'ie op 100% is slaat 'ie terug naar 99,93%. Dit heeft zich al een aantal keren herhaald. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Edit: probleem is al opgelost (blijkbaar via een andere source o.i.d.). Verder nog twee nuttige links i.v.m. disaster recovery in Shareaza:

http://www.elitebastards....id=3338&head=1&comments=1

http://wiki.shareaza.com/static/AssumeCompleteReverify

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 29-09-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Laatst online: 14-06 13:21
Gebruik Shareaza nu al een jaar.
Kazaa-lite leverde teveel verminkte bestanden en virussen op.
Emule downloade langzamer dan Shareaza en veel bestanden waren na maanden nog niet helemaal binnen.
Met Shareaza haal ik met gemak 1 GB aan data per dag binnen als er maar genoeg aanbieders online zijn.
Er zijn nog wel steeds te veel mensen die hun downloads niet delen.
Dit is de link naar het Nerderlandstalige Shareaza forum.

http://forums.shareaza.co...16733524b9baaf&forumid=35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Ik heb shareaza een jaartje gebruikt maar ben nu toch overgestapt naar e-mule, bij shareaza had ik het probleem dat ik steeds een stukje downloadde en vervolgens voor schijnbaar onbepaalde tijd in de wachtrij verdween, als ik dan shareaza opniew opstarte ging de download vrolijk verder dus aan de bronnen lag het niet.
Als je ziet wie er zoal bij je download zijn het voor 90% e-mule gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

ik rkijg bij elke file die ik wil downloaden gelijk [ status bestandsfout ]
en hij gaat dan niet downloaden wat kan ik hier aan doen?
ik hoop dat jullie hier wat op weten

gevonden hij had mijn verkeerde hardeschijf gekozen

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34043 op 09-10-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
En hier ook een user die overgestapt is. Al ik emule en azureus eerst wel op mijn hd houdt.
Ik kijk eerst de kat maar even uit de boom, met betrekking op snelheid, en dat alles wel goed binnen komt. :)

Als het werkt is dit wel een heel erg mooi programma. :9

+- 4 uur later
Nou ik ben weer even terug op Azureus...En dat lijkt me toch even wat rapper.
Dus ik laat Shareaza maar weer eens voor wat het is. :(

[ Voor 23% gewijzigd door -Skyhawk- op 12-10-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Was lekker aan het downen :9 , stopt ie ineens, en nu staat er achter al die bronnen 'Uninterested' (Ongeinteresseerd }:O ) Weet iemand wat dit betekend, en wat ik er aan kan doen?

Het is trouwens een bittorent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat betekent dat die gebruikers geen blokken meer hebben die jij nog nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Hoe krijg ik dan ooit me dowload af. Het is een bestand van 2 gb, en ik zit nog maar op 1 gb, en nu zou ineens niemand die blokkken meer hebben? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De originele seeder heeft die blokken wel (mag ik hopen), dus je moet wachten tot die ze geupload heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125642

k heb t. maar ik denk dat ik binnenkort overstap op ctorrent (linux). word m'n systeem hopelijk stabieler dan nu onder windows.
maar tot die tijd, zo nu en dan crasht sharaza, meestal (niet altijd) als ik ook een filmpje afspeel (wmp, sharaza zelf, quicktime) hebben meer mensen hier last van??
ik heb trouwens 2.1.0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Laatst online: 14-06 13:21
Als ik binnen Shareaza video of muziek in preview wil afspelen crasht hij bij mij ook wel eens. Quiktime kun je niet in preview afspelen.
Als dit veel gebeurt heb je waarschijnlijk niet de juiste codec's geinstaleerd om de bestanden te kunnen afspelen.
Andere p2p programma's hebben dat probleem met de previewfunctie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:49
Halo,

Ik gebruik de E-Tech 4 poorts router ADSL modem V2.
Nu wil ik poorten open zetten voor Shareaza...dat lukt me niet...
Kan iemand me vertellen hoe ik dat precies moet doen?
Ik kan er niks over vinden....
Er zijn nogal wat mogelijkheden, ik begrijp er helemaal niks van.

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

dynax schreef op 19 oktober 2004 @ 19:25:
Halo,

Ik gebruik de E-Tech 4 poorts router ADSL modem V2.
Nu wil ik poorten open zetten voor Shareaza...dat lukt me niet...
Kan iemand me vertellen hoe ik dat precies moet doen?
Ik kan er niks over vinden....
Er zijn nogal wat mogelijkheden, ik begrijp er helemaal niks van.
Je hebt dan gewoon een "NAT" gedeelte waar je kan poortmappen hoor ;)

Moet je wel je interne ip weten en welke poort, dat kan je bij Networking/Internet gedeelte bij GoT allemaal uitzoeken !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:49
Ja oke, het is gelukt, bedankt.

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91659

Ik heb het volgende probleem: Shareaza geeft aan dat hij de bestanden niet kan verplaatsen. Nu heb ik gekeken in de help files alleen kan niet echt een oplossing vinden. Misschien heeft iemand een oplossing voor mijn probleem. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Schijf vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op mijn beide schijven is nog meer dan 10 gb vrij. Het betreffende bestand is maar 4,3 gb. Lijkt me raar dat er hieraan ligt. Misschien iemand een andere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Anoniem: 91659 schreef op 30 oktober 2004 @ 19:49:
Op mijn beide schijven is nog meer dan 10 gb vrij. Het betreffende bestand is maar 4,3 gb. Lijkt me raar dat er hieraan ligt. Misschien iemand een andere suggestie?
Zijn je schijven FAT 32?

want FAT 32 kan een maximum bestandsgrootte aan van 4.2 GB als ik me niet vergis.

Voor grotere bestanden moet je bij NTFS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NTFS ik draai windows XP. Heb teven bestanden die al groter zijn dan 4,3 gb, dus hier kan het ook niet aan liggen. Iemand misschien nog een andere suggestie of herkenning van het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 11:41
Anoniem: 125642 schreef op 13 oktober 2004 @ 00:08:
k heb t. maar ik denk dat ik binnenkort overstap op ctorrent (linux). word m'n systeem hopelijk stabieler dan nu onder windows.
maar tot die tijd, zo nu en dan crasht sharaza, meestal (niet altijd) als ik ook een filmpje afspeel (wmp, sharaza zelf, quicktime) hebben meer mensen hier last van??
ik heb trouwens 2.1.0.0.
Ik draai shareaza op win2000 op een p2 300 mhz systeem en geeft wel eens geheugenfoutmeldingen (2x32 en 1x64 zit erin). Andere progs doen dat nooit, memtest geeft geen fouten. Maar dat heeft niks te maken met filmpjes die ik afspeel.

Anoniem: 128626

Ik heb shareaza al een tijd met plezier gebruikt, na het installeren van een router en een draadloze verbinding neemt het plezier behoorlijk af.
de snelheid is vrijwel 0, ondanks het openzetten van de poorten.
iemand enig idee hoe ik de boel weer aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103214

Ik heb een heel vreemd probleem met Shareaza....

Hem een filmpje gedownload (705 MB) en nu is ie weg!!!!
Nadat hij "completed" was heb ik hem opgezocht in de desbetreffende map maar hierin in alleen de ondertiteling te vinden (103 KB)....

Iemand een idee waar de rest (AVI file) gebleven kan zijn??? Is geen verborgen bestand, heb ik al naar gekeken....

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111790

Hallo iedereen.

Ik denk dat ik me door alle faq's geworsteld heb, hier, zowel op het forum van shareaza. Maar daar krijg ik geen antwoord op m'n post. Mocht ik het hier vinden, plaats ik daar ook meteen het antwoord.

Schets:
Sinds kort ben ik overgeschakeld van telenet (Kabel) naar skynet (adsl). Daar geen problemen meer mee gehad (grmbl, verschil tussen annex A en annex B :( )
Het netwerk van shareazaa is goed. en werkt. Heb alle port's geforward in de router. En heb zelfs als ik connect op edonkey een highID.

Nu start ik shareaza op van een andere computer. Dit zodat ik shareaza dag en nacht zou kunnen laten aanstaan. Ik ben niet bang om gerief te delen. Dus no leecher hier.

Dit is de structuur van m'n netwerk

code:
1
2
3
4
5
6
7
--------------------------------------------------------------------------------
ADSL (ISP) ---> ROUTER (SMC 7204 Annex A) --> Comp1
                                          --> Switch(Level One)
                                                    --> comp2
                                                    --> comp3
                                                    --> comp4
--------------------------------------------------------------------------------

Mijn adsl connectie is:
3,3 mbit download / 192 kbit upload

Bij comp4==> Daar start shareaza. Deze dient ook als een 'homeserver'

Het echte probleem:

Wanneer ik shareaza start, dan krijgt Steam problemen. Connectie problemen. Niet meer goed connecten naaar servers. En dit op andere computers dus niet op comp4 waar shareaza niet op geinstalled staat.
Nu probeer ik die twee toch te laten werken. Ik heb al zitten zoeken op Steampowerd.com en daar blijkt dat onze Steam graag probleempjes geeft met P2P programma's. Maar ook als die geinstalled staan op andere computers? :O

Ik heb wat proberen tweaken met shareaza zelf, maar 1) het programma werkt dan maar half meer. 2) helpt niet.

Heb ook al geprobeerd met port's forward te werken met Steam. Weeral geen oplossing. Of ik doe deze niet goed. Maar laten we veronderstellen van wel. (8>

Nu het curieuze stuk:
Wanneer ik Shareaza start (maar niet connect naar geen enkel netwerk) geen probleem. Vanaf ik probeer te connecten naar een netwerk geeft hij problemen. Nu zag het er naar even uit dat Edonkey goed werkte, ... niet dus :r .
En met Gnutella1 connect ik soms, maar meestal gaat dit niet, om redenen buiten mijn weet.

Als ik connect terwijl de andere aan't spelen is, krijg ik connectie problemen. En anders kan ik niet connecten. Bij steam heb ik dit: CounterStrike, Natural Selection, ...

Ik zette shareaza op port 9999, maar voor Gnutella1 & Edonkey heb ik port 4661,4662,6364 ook geforward naar die computer. Deze gebruikt hij blijkbaar niet volgens de router (je kan dat zien hoeveel sessies, etc dat die regel gebruikt), maar als ik deze niet instel, heb ik geen highID, etc... Maar dat is hier overbodige info denk'k?

Reeds geprobeerd:

Nu kan iemand me helpen? Ik heb al heel wat geprobeerd. Maar ofwel loopt de router vast (met verkeerde instellingen), ofwel m'n netwerk, terwijl m'n BWmonitor, ISPmonitor en BMextreme geen teveel KB/sec tonen... (3à7 KB/sec out)
Zou dit kunnen maken hebben met UDP omdat steam deze ook gebruikt? Hoe leid ik het traffic goed? Of is dit gewoon shareaza?

Heb ook al de patch geinstalleerd die de tcpip connecties niet meer limiteer in windows xp sp2.

Groeten en een goede zondag,
ekx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 111790 schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:43:
Perfecte probleem beschrijving die helaas een heel erg kort antwoord heeft B)
En dat antwoord is : Door alle conecties die ShareaZa maakt naar alle networks wordt je verbinding "volgeduwd" en raakt ie veel te verstopt voor Steam.

Zowiezo zou je heeeeeel veel LAG hebben als je dan online zou gamen dus je feestje gaat niet door ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.