[CiP] A PC-70 is born

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Topicstarter
Anoniem: 31421 schreef op 28 June 2003 @ 12:44:
@Topicstarter:

Ik zie dat je problemen hebt met je flowsensor. Misschien is dit wel iets voor je. Dit kun je verkrijgen in grotere maten, alleen toont het niet zo flashy ;)

[afbeelding]
dat is wel een chille flow-sensor, maar er staat op die swiss-flow site nergens waar je 'm kan kopen. :?
Ik ga zo even kijken wat er nog te redden is aan die flowmeter die ik nu heb, en misschien kan ik 'm nog inbouwen in een reservoir of zo. :)

[ Voor 25% gewijzigd door m-m op 28-06-2003 13:54 ]

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Even een afkoelperiode voor dit topic ivm. mensen die weer moeten zeuren over voeten in foto's, casemodderpoels budget en andere crap.

[ Voor 56% gewijzigd door m-m op 28-06-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Draad weer geopend, maar blijf nu a.u.b. ontopic en kap met flamen / trollen / stoken want er gaat op gelet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67204

hey leuke mod man, ben echt benieuwd wat het gaat worden, iig watergecoold en complete rebuild, ben je al verder gegaan met je case zelf?
en je ging je alu buigen zei je, waar doe je dat mee aangezien ik in de vakantie mijn prometeia, wc enz. allemaal in de pc78 ga modden ik daar ook vanallles rebuild bij moet, het enige wat ik kan verzinnen is naar de ijzerwaren.... tegaan in de hoop dat die het kunnen zonder het alu te beschadigen (al moet ik dan wel iedere x een pokke end rijden en me ouders maar net tijd hebben:( )
succes he hou de draad in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:10

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

_/-\o_

welkom terug casemodderpoel, tot dusver heb ik alles met interesse gevolgd en zal dat ook zeker blijven doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 29 juni 2003 @ 12:15:
hey leuke mod man, ben echt benieuwd wat het gaat worden, iig watergecoold en complete rebuild, ben je al verder gegaan met je case zelf?
en je ging je alu buigen zei je, waar doe je dat mee aangezien ik in de vakantie mijn prometeia, wc enz. allemaal in de pc78 ga modden ik daar ook vanallles rebuild bij moet, het enige wat ik kan verzinnen is naar de ijzerwaren.... tegaan in de hoop dat die het kunnen zonder het alu te beschadigen (al moet ik dan wel iedere x een pokke end rijden en me ouders maar net tijd hebben:( )
succes he hou de draad in de gaten.
tsja, je kan het laten doen bij De Metaalmarkt in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
dat zijn variabele enermaxen niet?

Hou die draadjes met draai weerstand weg van je electro stuff, want daar komen rare stroom pieken doorheen.

Ik heb zelf slechte ervaringen met die variabele enermaxen, ze maakten mijn hele systeem instabiel.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59451

_ferry_ schreef op 27 June 2003 @ 22:44:
sl maak je nou een splitsing in je slang, je hoeft toch niet per se al het water door die flowmeter te hebben?
Volgens mij moet je wel al het water door die flowmeter te hebben, want als er minder water doorheen gaat wordt de snelheid van het water toch lager? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
En help je het hele idee omzeep van een flowmeter...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

over waterflow

Zo boeiend is dat dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

:9~ WOEI SYSTEEMPJE _/-\o_ :9 8)

Ik hoop dat ie niet gaat lekken en jij hem zolang mogelijk heel houdt en dat ie natuurlijk toppie eruit gaat zien :)

Mag ik iets voorstellen trouwens :

Als je die 8 schijven helemaal beneden zo zou neerzetten met een paar Antec Blue Led fans :

FAN | 4 schijven | FAN | 4 schijven | FAN of

FAN | 2 schijven | FAN | 2 schijven | FAN | 2 schijven | FAN | 2 scijven | FAN

Idee :? Als ik het fout raar heb zeg het maar :)

[ Voor 1% gewijzigd door nero355 op 29-06-2003 17:16 . Reden: oopsie typo's ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
nero355 schreef op 29 June 2003 @ 17:16:
:9~ WOEI SYSTEEMPJE _/-\o_ :9 8)

Ik hoop dat ie niet gaat lekken en jij hem zolang mogelijk heel houdt en dat ie natuurlijk toppie eruit gaat zien :)

Mag ik iets voorstellen trouwens :

Als je die 8 schijven helemaal beneden zo zou neerzetten met een paar Antec Blue Led fans :

FAN | 4 schijven | FAN | 4 schijven | FAN of

FAN | 2 schijven | FAN | 2 schijven | FAN | 2 schijven | FAN | 2 scijven | FAN

Idee :? Als ik het fout raar heb zeg het maar :)
Je zit er maar een klein beetje naast. ;)
Ten eerste: Antec Blue Led Fan's zijn maar 80mm, dus erg veel lucht verplaatsen ze niet.
Ten tweede: Die 120mm enermaxen zijn een stuk stiller.
Ten derde: Als ik 80mm fans ging gebruiken, heb ik er veel meer nodig dan 5.
Ten vierde: M'n Pc is geen kerstboom, dus die ledjes lijken me niks. :X
Ten vijfde: dan zou ik m'n baybus helemaal moeten verbouwen, en daar begin ik niet aan.
Ten zesde: als ik ze 2 aan 2 zet, past het niet.
Ten zevende: 1 120mm ervoor, en 2 voedingen erachter lijkt me ruimschoots voldoende.

Geeft dat antwoord op je vraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

casemodderpoel schreef op 29 June 2003 @ 17:32:
[...]

Je zit er maar een klein beetje naast. ;)
Ten eerste: Antec Blue Led Fan's zijn maar 80mm, dus erg veel lucht verplaatsen ze niet.
Ten tweede: Die 120mm enermaxen zijn een stuk stiller.
Ten derde: Als ik 80mm fans ging gebruiken, heb ik er veel meer nodig dan 5.
Ten vierde: M'n Pc is geen kerstboom, dus die ledjes lijken me niks. :X
Ten vijfde: dan zou ik m'n baybus helemaal moeten verbouwen, en daar begin ik niet aan.
Ten zesde: als ik ze 2 aan 2 zet, past het niet.
Ten zevende: 1 120mm ervoor, en 2 voedingen erachter lijkt me ruimschoots voldoende.

Geeft dat antwoord op je vraag? :+
OK je hebt gelijk maar het leek me gewoon mooi snappie ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54235

Inderdaad een zeer mooie mod, als ik het zo zie zou ik alleen al om jouw mod te zien naar HCC of drome10 gaan. Ik heb hem al gebookmarked.
Snap eigenlijk niet waarom er zoveel mensen zijn die zo zeuren, DIT is bijna perfect!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 17:24

Mx-KAEY

Mx-KÆY

Als je niets hebt toe te voegen, zeg dan ook niets...

[ Voor 74% gewijzigd door AcouSE op 01-07-2003 15:40 ]

-- Mx-Generætion --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 07:49
gladiool schreef op 29 June 2003 @ 14:45:
dat zijn variabele enermaxen niet?

Hou die draadjes met draai weerstand weg van je electro stuff, want daar komen rare stroom pieken doorheen.

Ik heb zelf slechte ervaringen met die variabele enermaxen, ze maakten mijn hele systeem instabiel.
Klopt, ik kreeg door die variabel instelbare enermaxen een rare hoge ruis over mijn boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Hangt er maar vanaf wat voor jacket je hebt , als je een Jet-Based die-injection block hebt zoals de Cascade of de Whit Water wilt je echt wel een Eheim 1250 omdat deze blocks maximale performance hebben naarmate de waterdruk stijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Smirnoff schreef op 30 June 2003 @ 18:50:
[...]

Klopt, ik kreeg door die variabel instelbare enermaxen een rare hoge ruis over mijn boxen.
instelbaar as in de 5-volts lijn of de fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

utrecht, damn das endje weg, als je iets heb laten vouwen wil je dan ff laten zien hoe het eruit ziet, thx, btw janedelaar@hotmail.com kom ik ff bij je langs @ drome kan ik gelijk ff horen hoe het met je mod gaat en waar ik op mijn letten bij mijn Frozen-Lian project (pc78)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 30 June 2003 @ 21:16:
utrecht, damn das endje weg, als je iets heb laten vouwen wil je dan ff laten zien hoe het eruit ziet, thx, btw janedelaar@hotmail.com kom ik ff bij je langs @ drome kan ik gelijk ff horen hoe het met je mod gaat en waar ik op mijn letten bij mijn Frozen-Lian project (pc78)
let op je aluminium brush finish! houd die heel door veel (errug veel) duck-tape te gebruiken ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:16

megaleo

Special member

Zeker wel gave mod gaat dit worden. :9~ Ik ben er erug benieuwd naar hoe ie er straks uitziet.
Toch vraag ik me straks af als je klaar bent hoe lang je ermee bent bezig geweest.
Zou ik wel ff willen weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

casemodderpoel schreef op 30 June 2003 @ 21:31:
[...]

let op je aluminium brush finish! houd die heel door veel (errug veel) duck-tape te gebruiken ;) :X
alu brush finish? bedoel je krassen @ alu ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 01 juli 2003 @ 23:09:
[...]

alu brush finish? bedoel je krassen @ alu ofzo?
die verticale strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik btw nu heb is een eigen gemaakte unit onder mijn xaser2 die heb ik toen gespoten (alu was lichter als de xaser2) en was prachtig en nu ineens na een maand komen de schuur strepen er weer doorheen :S vraag me niet hoe dit kan maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Even een update

Sorry dat het zolang duurde voor ik weer een update post, maar ik was gisteren bezig met het modden van de kast van Roodhoedje (oftewel Bernard), en daar moet nogal het een en ander aan gebeuren, maar dat kan hij zelf veel beter vertellen als ie af is. ;)

Deel X: De baybus III

Ik had gisteren mijn baybus verbouwd, en er een dochterbordje bij gesoldeerd. Dit omdat het testprintje wat al in gebruik is een beetje overvol wordt, en nu kan ik er nog makkelijk opties “bijsolderen”. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/baybus0013.jpg

Dit gaat er allemaal op. Een RGB led, een paar relais, schroefklemmen en wipschakelaars.
Ook is nu m’n baybus te vol geworden om er ook maar iets bij te doen, dus de volgende keer moet ik overstappen naar een grotere behuizing, maar dan moet ik alle draden lossolderen, en dat zijn er een stuk of 50. :'( :X

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/baybus0005.jpg

Dit is het dochterbordje met alle onderdelen er los op. Zoals je ziet is er nog zat ruimte voor extra uitbreidingen.
Er zitten ook 4 condensators op, deze zijn voor de SM-BUS dochterchip, die MAXIM-IC maar niet wil leveren. :( Als ze dat nou eens wel deden schoot het eens op. |:(

Maar goed, genoeg gemekkerd, door met modden!

Zoals ik al zei, heb ik een RGB led gekocht (diffuus), die als status led zal dienen voor die enorme Nydec 24VDC fan. De led bezit 6 pootjes, waarvan 2 voor blauw, 2 voor ground, 1 voor rood en 1 voor groen. Dat is nogal een gepriegel, maar het is me uiteindelijk toch gelukt zonder brokken aan elkaar te solderen. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/baybus0011.jpg

Met een beetje nadenken is het wel in zo’n led-fitting te passen, en na zagen, dremelen en bijvijlen had ik m’n baybus zo verbouwd. Ik moet ‘m nog afwerken (ik ben door de krimpkous heen :X ), dus daar komen de plaatjes morgen van.
Het werkt wel allemaal, en als een zonnetje, dus nog even geduld hebben.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/baybus0010.jpg

Hier zie je m’n dochterbordje naast het hoofdbordje, en die blauwe draad is de –12V, daarmee zorg ik ervoor dat m’n Nydec 24V krijgt.

Deel XI: Nieuw pakketje III

Even tussendoor, ik ben er namelijk zo trots op. :z

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0101.jpg

Het is de 3Ware Escalade 7500-8, die ik vandaag binnen kreeg.
offtopic:
Morgen moeten mijn waterblokjes van de IA binnen komen.

Zoals je ziet zitten er vier pinnetjes op, deze dienen volgens de handleiding voor de HDD-activity leds, dus daar moet ik even iets moois aan modden, waarschijnlijk nog een RGB-led. :)

Deel XII: De voeding II

Ik zat met Roodhoedje na te denken over die 4 fans die twee voedingen met zich mee brengen, en omdat dat maar 80 en 92mm fans zijn, was ik daar niet zo blij mee. Dus redeneerde we: “Kunnen we die 2 voedingen niet onderbrengen in 1 behuizing?” :? Na lang nadenken Besloot ik dat ik het beste de voedingen met de heatsinks tegenover elkaar in m’n kast kan plaatsen, en alles te koelen met 1 120mm fan. Alle draden kan ik doorlussen, en de stekkers ook. Dus daar ging ik, eerst maar even alle electronica uit de behuizingen verwijderen, en daarna de lege doosjes als basis gebruiken voor de nieuwe behuizing. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0102.jpg

Dit was nog een ge#$% om te doen, want ik moet wel voorzichtig blijven. :X
Na dat gedaan te hebben dremelde ik de onderkant van m’n behuizing eraf, en sneed 2 stukken plaatstaal op maat. Daarna dremelde ik een 120mm gat uit een van de stukken staal, en een kabelgat voor de draden. Ik heb met popnagels de fingerguard vast gezet, en morgen ga ik er mee verder.

Hier zijn de pics van hoe het er nu voor staat:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0104.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0105.jpg

Deel XIII: De front bezel

Ik heb vandaag ook mijn front bezel gemaakt, en dit is hoe ie er nu uitziet:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0107.jpg

Er zit nog folie omheen, voor de mensen die dachten dat ik m’n kast wit ging spuiten. :+
Er moet nog een hoop aan gedaan worden, maar er is een begin. ;)

That’s all for now, morgen meer nieuws. :P

[ Voor 16% gewijzigd door collission op 22-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeetje nice man, allen van die baybus vat ik niet helemaal, maarja ben electronoob :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 67204 schreef op 01 July 2003 @ 23:33:
jeetje nice man, allen van die baybus vat ik niet helemaal, maarja ben electronoob :$
ik ook, het zijn gewoon lineare 1op1 relais-switch schakelingen, niks ingewikkelds, maar wel leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 05:59
Ziet er netjes uit (voeding huiske dan). Ga ik echt wel willen zien :). Ging je nou aan de andere kant ook nog 120 mm doen nee toch ??. Maar wat dan als het niet zo is:
1. gaatjes
2. rechthoekige stukjes
3. gat + fingerguard of niet kan ook.

En hoe zit het nou met die kast waar je hd's ect in gingen komen laat je dat nou varen of niet. Want anders moet je wel een kastje maken waar je pc op past en die je makkelijk los kan koppelen met ide kabels ect. Want lijkt me niet lekker om elke keer je kast open te maken (misschien soort van met stekkerdoos idee maken ofzo dat als je je compu kast op hd kastje zet dat ie dan die ide op het stekkerdoos idee duwt).

Veel succes nog. Keep us posted :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
roodhoedje schreef op 01 July 2003 @ 23:46:
Ziet er netjes uit (voeding huiske dan). Ga ik echt wel willen zien :). Ging je nou aan de andere kant ook nog 120 mm doen nee toch ??. Maar wat dan als het niet zo is:
1. gaatjes
2. rechthoekige stukjes
3. gat + fingerguard of niet kan ook.

En hoe zit het nou met die kast waar je hd's ect in gingen komen laat je dat nou varen of niet. Want anders moet je wel een kastje maken waar je pc op past en die je makkelijk los kan koppelen met ide kabels ect. Want lijkt me niet lekker om elke keer je kast open te maken (misschien soort van met stekkerdoos idee maken ofzo dat als je je compu kast op hd kastje zet dat ie dan die ide op het stekkerdoos idee duwt).

Veel succes nog. Keep us posted :P :9
Lieverd, als je post, wil je dan ook even lezen... :>
Over dat gat en fingerguard, kijk nog eens goed naar het plaatje :+
De andere kant is waar de stekkers en shit naar het lichtnet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

casemodderpoel schreef op 01 July 2003 @ 23:28:
Even een update

..................................
damn, ik zie alleen maar kruisjes ;(

edit:
nu niet meer :*) thx voor de wederom interesting updates ;)

[ Voor 16% gewijzigd door floriske.nl op 02-07-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jah jammer :/ al geeft de text wel al een idee dat er weer wat mois gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Hoe ga je die Raid kaart in je pc hangen??? Het lijkt namelijk alsof het een ISA kaart is???

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SetsunaKaede
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07-2024

SetsunaKaede

Ing.Dr.Prof.Onz.In

AAhhhhh!!! tha X!!!!! Please save us from those terrible X-es and give us our pics!!! Ik ben zwaar nieuwschierig :p

[edit] gefixt terwijl ik aan het tiepen was. Ziet goed uit! Oh ja, Mark, als je denkt dat dat een isa bus is, look closer :P[/edit]

[ Voor 44% gewijzigd door SetsunaKaede op 02-07-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-05 14:03
Damn ziet er netjes uit die voeding's behuizing en de front bezel :) en mooie uitleg overal bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 05:59
casemodderpoel schreef op 01 July 2003 @ 23:51:
[...]

Lieverd, als je post, wil je dan ook even lezen... :>
Over dat gat en fingerguard, kijk nog eens goed naar het plaatje :+
De andere kant is waar de stekkers en shit naar het lichtnet gaan
Was idee over dat met ide maar vind dat voedings verhaal niet zo duidelijk als jij het doet lijken maargoed zie het wel als je foto's post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

voor mark10123
je loopt ook wel erg achter en als je de site van 3ware had bekeken dat had je het antwoord geweten :X
Escalade 7500 Series Specifications
• PCI 2.2 compliant 64-bit/33MHz bus master
• Auto-sensing ATA/133/100/66/33 disk drive interface
• BIOS PnP (Plug and Play), and BBS (BIOS boot services) compliant

[ Voor 3% gewijzigd door ronny op 02-07-2003 14:06 ]

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
casemodderpoel schreef op 01 July 2003 @ 23:36:
[...]

ik ook, het zijn gewoon lineare 1op1 relais-switch schakelingen, niks ingewikkelds, maar wel leuk :+
En waarom ga je met een relais schakelen :+ en niet gewoon met alleen 1 schakelaartje? Of gebruik je mini mini schakelaars voor max 10ma :P

edit: dat idee van die voedingen is wel leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door pierre-oord op 02-07-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
pierre-oord schreef op 02 July 2003 @ 14:08:
[...]

En waarom ga je met een relais schakelen :+ en niet gewoon met alleen 1 schakelaartje? Of gebruik je mini mini schakelaars voor max 10ma :P

edit: dat idee van die voedingen is wel leuk :)
omdat ik de stroomkring klein wil houden, en 2x 5 meter is nogal wat weerstand :X
daarnaast, 12 en 24 volt door een paralelle- en flatcable gaat geheid mis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 14-06 17:24
casemodderpoel, je hebt mail
Mail adres werkt niet :(
Ik wilde weten waar jij je aluminium hebt gekocht.

[ Voor 59% gewijzigd door Underground75 op 02-07-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat is je bedoeling eigenlijk met die front bezel :?

Ik heb het nog niet helemaal doorgelezen

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Laatst online: 14-06 17:24
casemodderpoel schreef op 25 June 2003 @ 21:28:
Even een update

Deel III: De Case

De kast is een PC-70 van Lian Li. Deze worden geleverd met een mooie front-bezel, maar ik vind ’t niks. ;)
Dus ik ga een nieuwe front buigen, zodat ie fysiek hetzelfde is als de oude. Alleen ik maak maar 4 uitsparingen; 2 120mm fanholes, 1 DVD sleufje, en 1 full-size 5,1/4” bay, voor de CD-writer.
Voor de rest komen er geen knoppen oid op, dus het wordt mooi leeg. :Y)

[ Voor 54% gewijzigd door Underground75 op 02-07-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Ik kreeg net een mailtje van XS4all, dat ik een halve GB aan dataverkeer per dag genereer. :|
Dus ik moet een beetje gaan snijden in de pics, tenzij iemand anders voor mij kan hosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Kijk daar heb je het al, je moet gewoon een T.net abbo nemen :+
Zou idd mooi zijn als een medetweaker met colodoosch oid even die plaatjes zou willen mirroren, alvast _O_

[ Voor 47% gewijzigd door m-m op 02-07-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B
  • Laatst online: 07-05 06:54
Ziet er heel erg netjes uit tot nu toe. Zeker het voeding gedeelte, iets wat ik zelf niet zou durven doen ;).
En die 3Ware Escalade 7500-8, hoe moet die aangesloten worden? Ziet er niet uit als standaard pci :) (met mijn huidige kennis geef ik die aansluiting niet direct een duidelijke plaats :P). Maar ga zo door, dit topic staat in mn bookmarks, zeker de moeite waard om te blijven volgen :D.

Maakt soms wel eens een foto ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 22:04

SpamLame

niks

is dan ook 64 bits PCI kaart, zie een aantal posts hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Ik heb van alle pics op de vorige pagina's maar url's gemaakt, om de traffic te verminderen. :(

[ Voor 17% gewijzigd door collission op 02-07-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
perfekt, hopen dat dat dan wat minder verkeer genereert, want keep us posted!

Vooral dat front vond ik erg mooi, maar je was niet van plan er een deurtje voor te maken he? Want ik vind altijd het nadeel bij gesleathe drives dat dat er dan ook weer zo leeg uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80555

casemodderpoel schreef op 01 juli 2003 @ 23:28:een hoop text

allemaal heel leuk, marre kan zo'n pci kaartje (wat voor servers bedoelt is) wel in jouw mobotje?? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 80555 schreef op 02 July 2003 @ 23:30:
casemodderpoel schreef op 01 juli 2003 @ 23:28:een hoop text

allemaal heel leuk, marre kan zo'n pci kaartje (wat voor servers bedoelt is) wel in jouw mobotje?? :? 8)7
kijk nog eens goed aan je eigen avatar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

casemodderpoel schreef op 02 July 2003 @ 22:28:
Ik kreeg net een mailtje van XS4all, dat ik een halve GB aan dataverkeer per dag genereer. :|
Dus ik moet een beetje gaan snijden in de pics, tenzij iemand anders voor mij kan hosten. :)
hoeveel ruimte nemen je pics in beslag in totaal?? anders kan je op http://www.tripod.lycos.nl/signup/ altijd nog een gratis 50MB account aanmaken, files linken gaat daar niet, maar plaatjes wel. kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/floriske/sitemedia/homepageportrait.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door floriske.nl op 02-07-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

casemodderpoel schreef op 02 July 2003 @ 23:38:
[...]

kijk nog eens goed aan je eigen avatar. :+
avatar :? jaja, nu ff in gewoon ABN AUB.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 16:42

Res-q

Redder in nood?

icoon ;)

bij jou dus Afbeeldingslocatie: http://195.240.37.233/public/site/pics/smileys/smilies/wallbash.gif

en nu weer ontopic O-)

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
floriske.nl schreef op 02 juli 2003 @ 23:39:
[...]

hoeveel ruimte nemen je pics in beslag in totaal?? anders kan je op http://www.tripod.lycos.nl/signup/ altijd nog een gratis 50MB account aanmaken, files linken gaat daar niet, maar plaatjes wel. kijk maar:

[afbeelding]
wat is daar het datalimiet van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Res-q schreef op 02 July 2003 @ 23:43:
icoon ;)

bij jou dus [afbeelding]

en nu weer ontopic O-)
ya leuk, maar nu heb ik nog geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

casemodderpoel schreef op 02 July 2003 @ 23:43:
[...]

wat is daar het datalimiet van?
ik heb even gezocht voor je, maar ze geven geen datalimiet aan, enkel en alleen dat je max 50 MB mag hosten.

dus conclusie...........datalimiet onbeperkt misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
floriske.nl schreef op 02 July 2003 @ 23:51:
[...]

ik heb even gezocht voor je, maar ze geven geen datalimiet aan, enkel en alleen dat je max 50 MB mag hosten.

dus conclusie...........datalimiet onbeperkt misschien :?
er staat: eerlijk gebruik, dus ik zie het lijk al drijven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

casemodderpoel schreef op 02 July 2003 @ 23:53:
[...]

er staat: eerlijk gebruik, dus ik zie het lijk al drijven :X
ik gebruik mijn account daaro al tijden puur en alleen voor mijn downloads omdat mijn eigen account zo goed als volgepropt zit (www.floriske.nl dan he) en ik heb er nog nooit gezeur over gehad :*)

het is het proberen waard..........Toch?????

edit:
als lycos er naar vraagt heb ik dit ^^^ niet gezegd :*)

[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 02-07-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
op de laatste update na heb ik nu alles gehost bij lycos, dus kruisjes moeten tot het verleden behoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Laatst online: 27-04 16:51
Maareh, wat ga je nou doen met die IDE controller die niet in je mobo past :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

casemodderpoel schreef op 03 July 2003 @ 12:14:
op de laatste update na heb ik nu alles gehost bij lycos, dus kruisjes moeten tot het verleden behoren. :)
laten we het hopen :*) ik blijf je topic nog steeds volgen, dus we zien het vanzelf ;) happy modding 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
LeonM schreef op 03 July 2003 @ 13:12:
Maareh, wat ga je nou doen met die IDE controller die niet in je mobo past :?
OMFG , da ding past wel ok ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Desolation Angel schreef op 03 July 2003 @ 13:57:
[...]

OMFG , da ding past wel ok ....
Mja, dat dacht ik ook, bedoel de TS zal vast wel hebben nagedacht voor zijn aankoop ;)

Maar het mobo uit de beginpost heeft 5xPCI gewoon en die Escalade is 64bits PCI, en zoals je ziet zijn de pinnen wat anders.
Zie ik het nou gewoon verkeerd of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Die 3Ware escalade is backwards compatible met 32-bits/33mhz pci sloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

rackje met bevestigings klomp komt er aan hoor casemodderpoel..... gimme teh cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 59549 schreef op 03 juli 2003 @ 15:45:
rackje met bevestigings klomp komt er aan hoor casemodderpoel..... gimme teh cash.
eh eh eh, boter bij de vis, ik wil eerst dat rekje hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

kan je wel alvast geld over maken via de giro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 59549 schreef op 03 July 2003 @ 18:00:
kan je wel alvast geld over maken via de giro....
owke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
casemodderpoel schreef op 03 July 2003 @ 14:50:
Die 3Ware escalade is backwards compatible met 32-bits/33mhz pci sloten ;)
Kijk eens aan :P Dat had ik zo snel niet gezien op de website. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Laatst online: 31-07-2021
Mooi project joh!! En natuurlijk gefeli dat je geslaagt bent :)
Ik hoop dat er voor mij volgend jaar ook een nieuwe pc in zit dan ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Ik geef binnenkort trouwens workshops casemodden, 4 uur lang, a 25 euro, en gereedschap heb ik hier.
Iedereen met interesse moet even mailen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Even een update

Deel XIV: De nieuwe blokjes

Ik heb gisteren mijn blokjes binnen gekregen van De inkoopactie van Jupiler & Co. :)
Ik had een VGA-blokje en een Northbridge-blokje besteld.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Blokje0009.jpg

Zoals je ziet, zijn de blokjes niet erg vlak aan de onderkant, en daar moest ik wat aan doen.
Op dezelfde manier als m’n CPU-blokje heb ik de blokjes gelapt. Ik moet zeggen dat het zeer veel tijd en moeite kostte, maar het resultaat is er wel naar.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Blokje0012.jpg
Northbrigde blokje
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Blokje0014.jpg
VGA-blokje

Ik heb er in totaal 2 en een half uur over gedaan, maar geef toe: ‘tis wel mooi :P

Deel XV: De voeding III

Vandaag heb ik de voorkant van mijn voeding uitgezaagd en bewerkt, zodat de kill-switch, 120mm fan en lichtnet-stekker er in passen.
Van alle fanholes die ik in mijn leven heb gemaakt, is dit toch wel de mooiste, en de meest ronde. :)
Ik hoef nu alleen nog de zijkanten te maken, en dan kan deze ook in mijn kast.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Voeding0002.jpg

Het was een enorm ge-$@#$% maar de printplaten van de voedingen passen dan toch eindelijk in de behuizing, en die zit zo in elkaar.
* collission is een beetje popnagel-verslaafd aan het worden. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Voeding0003.jpg

Deel XVI: De baybus IV

Zoals beloofd zijn hier de pics van de verbouwde baybus, waar ik vandaag de een na laatste hand aan heb gelegd. :P
De 2 drukknoppen van de CD-spelers zijn naar beneden verhuisd, om plaats te maken voor een switch voor de UV-CCFL. Daarnaast zit is er een ledje en switch bij gekomen, voor de 24V fan. Er zit nog een extra switch in de zijkant, die is ook voor de 24V fan. Die kan namelijk op drie standen, en ik vond dit beter dan een stappenschakelaar.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Baybus0015.jpg
Hij zit nu echt he-le-maal vol. :X

En hier een plaatje van mijn 13373 (lees: n00b) soldeerskillz. :D
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Baybus0014.jpg

Morgen ga ik m’n achterkant van m’n PC maken, en de baybus dicht proberen te krijgen. Daarnaast wil ik de voedingsbehuizing van zijkanten voorzien.

[ Voor 17% gewijzigd door collission op 22-12-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Je foto's werken niet. Alleen die van de externe baybus wel!!!

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:13

ReseTTim

Chocolate addicted

owja die nippels dat zijn gas nippels volgensmij.. iig wat slim is om anders nieuw draad te maken of te zorgen dat ze niet helemaal vast zitten.. want het loopt taps toe.. kortom hoe dieper erin hoe meer spanning op het plexi / lexan en krak zegt ie dan..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
ik heb ze er niet ingedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

die ronde schakelaars op je baybus, zijn dat pulsdrukkers of gewoon aan/uit schakelaars? ben namelijk nog op zoek naar iets dergelijks, maar dan echt als aan/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
floriske.nl schreef op 04 juli 2003 @ 13:34:
die ronde schakelaars op je baybus, zijn dat pulsdrukkers of gewoon aan/uit schakelaars? ben namelijk nog op zoek naar iets dergelijks, maar dan echt als aan/uit
momentcontact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31421

Ik ben wat teleurgesteld door die lelijke baybus die je wilt gebruiken. Al de andere componenten zijn 1337 en dan gebruik je zo'n lelijk ding om je fans te controleren. Waarom koop je dan geen "premod" baybus? Dat zou toch veel mooier passen bij de rest van je systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67877

Het gaat zeker de goede kant uit :*) Niet luisteren naar mensen die zeggen dat je baybus lelijk is :9 Want dat is ie niet, hoogstens dat ie een andere vorm heeft :) Het ziet er mooi uit tot nu toe, erg mooie blokjes ook! Ga zo door, ik hou dit topic in de gaten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 20:27

casemodder

--->

Echt wel een vet coole mod (en het systeem ook) ik volg dit op de voet, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

SUCCEC!

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 04:58
Kleine vraag, hoe groot is je bay-bus? En waar komt ie in je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

jvvv schreef op 04 July 2003 @ 22:42:
Kleine vraag, hoe groot is je bay-bus? En waar komt ie in je pc?
los van het systeem, via lpt/ multikabel toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
_ferry_ schreef op 04 juli 2003 @ 23:54:
[...]

los van het systeem, via lpt/ multikabel toch
via een paralelle poort uit een oude AT kast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Vaag mijn blokjes CPU, NB en VID waren alleen een beetje vies maar wel super glad. Ik heb alleen ff de dremel eroverheen gehaald en ze waren blinkend schoon en nu spiegelen ze beter dan mijn spiegel alleen is de deksel van mijn cpu en nb blokje nu al stuk (door teveel teflon) dus moet ik nu nog ff wachten op nieuwe deksels voor het echte oc werk kan beginnen.

Maar echt super mooie mod ik blij dit topic volgen en ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
in dat "fotoalbum" in je sig zien ze er net zo uit als de mijne voordat ik ze lapte hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipsop
  • Niet online
Ja maar dat was alleen maar corrosie van het koper toen ik ze net uit de doos haalde meer niet ff een droog polijst dingetje van mijn dremel er over en het was spiegelglad zoals op jouw foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
dus ik het weer eens voor jan L*L zitten doen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Damn, dat ziet er allemaal erg leuk uit :)
Ben benieuwd hoe ie is op campzone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
ZiPsop schreef op 05 July 2003 @ 22:24:
Ja maar dat was alleen maar corrosie van het koper toen ik ze net uit de doos haalde meer niet ff een droog polijst dingetje van mijn dremel er over en het was spiegelglad zoals op jouw foto.
casemodderpoel schreef op 05 July 2003 @ 22:25:
dus ik het weer eens voor jan L*L zitten doen |:(
Er is natuurlijk een verschil tussen spiegelend en glad. Je hebt hem idd zo spiegelend, maar dan hoeft ie nog niet glad te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Even een update

Deel XVII: De baybus V

Eindelijk! Hij is af! Ik heb de laatste hand aan mijn baybys gelegd, en zoals beloofd hier de plaatjes van dat ding in actie:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Baybus0016.jpg
Klik hier voor full-size pic van de baybus.
* collission beloofd nu niet meer plaatjes van z’n baybus te posten :+

Deel XVIII: De kast

Eindelijk is dan toch het moment gekomen dat ik m’n dremel in m’n kast zet. :P Allereerst stripte ik de kast van alle (nog niet) nuttige onderdelen:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0116.jpg

De achterkant moest eraf, ik had immers een nieuwe, en dat rekje ook, daar doe ik later nog iets speciaals mee.

Ik heb mijn een nieuwe achterkant gemaakt, door bij “a particular company” het aluminium te buigen in zo’n 2-tons-pers. En zo kwam ie weer naar buiten:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0110.jpg

Daarna moest te protectie alles in de ducktape, en de gaten moesten worden uitgetekend. Nou vond ik dat 173mm gat wel erg op een niet bijzonder geliefd persoon lijken, dus ik dacht: “Als ik ‘m teken, kan ik ‘m met mijn dremel scalperen!” :P

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0108.jpg

Genoeg gelachen, door met het echte werk.
Na een dagje hard doordremelen was dit het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nikken/Lian_Li0113.jpg

Het kost veel tijd, maar ten opzichte van staal is werken in aluminium een zegen. Ik had voor dat 173mm gat maar 1 (bruin) slijpschijfje nodig, en die gaten in de voorkant zijn de rondste die ik ooit gemaakt heb. :*)

Vandaag ga ik verder met het uitdenken en dremelen van de zijkant van mijn kast, en dat beloofd iets speciaals te worden. ;)
Maandag ga ik de scheidingsplaat halen en kan ik de rest afdremelen.

Zoals je ziet, schiet het dus al aardig op!

[ Voor 21% gewijzigd door collission op 22-12-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazeker schiet dit aardig op. Het wordt nog mooi ook, das het belangrijkste. :P

Die baybus is ook wel phat, maar ligt het nou aan mij of is het bovenste ledje niet groen maar gelig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
dat ligt aan een niet goed afgestelde camera ;)

[ Voor 4% gewijzigd door collission op 06-07-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 22:30
Nog ff over die baybus waar heb je die full color leds gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

casemodderpoel schreef op 06 July 2003 @ 19:20:
dat ligt aan een niet goed afgestelde camera ;)
ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 00:23
GleNnoS_ schreef op 06 juli 2003 @ 19:20:
Nog ff over die baybus waar heb je die full color leds gehaald ?
Zie openingspost, bij conrad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Laatst online: 09-04 12:20
Mooi, flink wat gaten!

Maaruh, ben je niet bang dat je allemaal lijmresten hebt als je klaar bent en die duck-tape eraf haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
pcmadman schreef op 06 July 2003 @ 22:05:
Mooi, flink wat gaten!

Maaruh, ben je niet bang dat je allemaal lijmresten hebt als je klaar bent en die duck-tape eraf haalt.
there's a cure for that, and it's called terpentine! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door collission op 06-07-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Niet online
Die resten kan je toch makkelijk afhalen met een doekje en wat wasbenzine oid op. ;)

Lol @ pic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84444

gaat erg goed zo te zien! k heb dit topic van voor tot achter gelezen.
maarre wat is jouw truc om die gaten zo goed rond te krijgen? gewoon zoals iin de faq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Topicstarter
Anoniem: 84444 schreef op 06 July 2003 @ 22:34:
maarre wat is jouw truc om die gaten zo goed rond te krijgen? gewoon zoals iin de faq?
da's 'n geheimpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61422

Anoniem: 84444 schreef op 06 July 2003 @ 22:34:
Ik dremel ze gewoon, pak daarna zo'n half ronde vijl en vijl ze mooi rond. Pak geen te kleine vijl want je maakt hem daarmee alleen lelijker, dus redelijk formaat vijl. Daarna nog wat schuren met schuurpapier voor bramen ed en klaar :)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste