mjah,
ik vind dat alphega helemaal gelijk heeft!
over alles,
het mag duidelijk zijn dat Royz weinig online speelt,
of alleen maar games waarin je elkaar niet mag aanvallen,
of 20 supply depots per basis kan pakken.
kijk in zulke games maakt het zowiezo geen drol uit,
wat je bouwt, je hebt toch zoveel geld.
Maar in een echte 1on1 game, maakt gewoon echt NIEMAND aurora's..
niet omdat ze te weinig damage doen ofzo, maar gewoon omdat ze altijd dood
neervallen op de terug weg
en ik moet nog 1 china player zien die niet minstens 3/4 gats door zijn basis heeft staan, stationary of tanks..
Maar waar het dus over gaat bij china is het volgende: Elke grote Newbie, kan in het begin met 1/2 Gats Rushen, en dan gewoon zonder moeite minstens (als je zelf niet goed bent dan..) 1/2 chinooks, of andere units die geld halen slopen..
zeker omdat als hij gedamaged is nog steeds alle tanks eruit rijd.
het is alleen te stoppen met een tanks voor USA, omdat een Humvee met 5 rocket units erin, word gesloopt.. , mjah, en met laserlock is het ook nog te doen, moet je wel optijd wezen
anders sloopt hij al je rocko's, en is die not veteran ook 
Niet zo als USA heeft China gewoon verscrhikkelijk goede Defense, due bunkers ownen echt alle tanks zonder artillery support, en die Gat Cannons ownen gewoon alle Air + infantry.
Usa heeft wel 1 defense, die nog verschrikkelijk sucked ook.. (kom op tegen air, die hem zowat outrunned.. en tegen tanks is die wel ok, maar 1 overlord sloopt hem al..)
en een gat kan door gebouwen heen raggen
en dan nog maar niet te beginnen over die Migs..
kijk, ook al zijn migs tier 1 (zonder Propaganda Cent..) zijn ze wat je krijgt voor je geld tien keer meer dan1 aurora.. en over die paladins.. je hebt 4 paladins nodig, om alle missiles te stoppen van 1 mig..
nou meestal komen ze met ze vieren, das 4x4 16 paladins, om 4 migs nutteloos te maken
(en dan nog schieten ze over het algemeen opdezelfde raketten
)
Dus china is dan misschien niet ZOVEEL OVERPOWERED!
maar geld wise, en skills wise kan iedereen er mee spelen, en de andere rassen ownen ook!(ok, ik bedoel niet iedereen ownen, maar het is makkelijk iemand te ownen als je een noob bent met China, dan met USA..)
ik vind dat alphega helemaal gelijk heeft!
over alles,
het mag duidelijk zijn dat Royz weinig online speelt,
of alleen maar games waarin je elkaar niet mag aanvallen,
of 20 supply depots per basis kan pakken.
kijk in zulke games maakt het zowiezo geen drol uit,
wat je bouwt, je hebt toch zoveel geld.
Maar in een echte 1on1 game, maakt gewoon echt NIEMAND aurora's..
niet omdat ze te weinig damage doen ofzo, maar gewoon omdat ze altijd dood
neervallen op de terug weg
en ik moet nog 1 china player zien die niet minstens 3/4 gats door zijn basis heeft staan, stationary of tanks..
Maar waar het dus over gaat bij china is het volgende: Elke grote Newbie, kan in het begin met 1/2 Gats Rushen, en dan gewoon zonder moeite minstens (als je zelf niet goed bent dan..) 1/2 chinooks, of andere units die geld halen slopen..
zeker omdat als hij gedamaged is nog steeds alle tanks eruit rijd.
het is alleen te stoppen met een tanks voor USA, omdat een Humvee met 5 rocket units erin, word gesloopt.. , mjah, en met laserlock is het ook nog te doen, moet je wel optijd wezen
Niet zo als USA heeft China gewoon verscrhikkelijk goede Defense, due bunkers ownen echt alle tanks zonder artillery support, en die Gat Cannons ownen gewoon alle Air + infantry.
Usa heeft wel 1 defense, die nog verschrikkelijk sucked ook.. (kom op tegen air, die hem zowat outrunned.. en tegen tanks is die wel ok, maar 1 overlord sloopt hem al..)
en een gat kan door gebouwen heen raggen
en dan nog maar niet te beginnen over die Migs..
kijk, ook al zijn migs tier 1 (zonder Propaganda Cent..) zijn ze wat je krijgt voor je geld tien keer meer dan1 aurora.. en over die paladins.. je hebt 4 paladins nodig, om alle missiles te stoppen van 1 mig..
nou meestal komen ze met ze vieren, das 4x4 16 paladins, om 4 migs nutteloos te maken
(en dan nog schieten ze over het algemeen opdezelfde raketten

Dus china is dan misschien niet ZOVEEL OVERPOWERED!
maar geld wise, en skills wise kan iedereen er mee spelen, en de andere rassen ownen ook!(ok, ik bedoel niet iedereen ownen, maar het is makkelijk iemand te ownen als je een noob bent met China, dan met USA..)
Oh noes.. No more TreinTijden :(