[PC] Half-Life 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.427 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 11:26
Ik vind het laatste filmpje er echt heel goed uitzien. Dat AA niet kan vind ik niet zo'n ramp, op 1024x768 merk je dat toch niet zo. Dat van die bloodsplatters in het tweede filmpje, die dus gewoon in de lucht komen en niet op die zombie, is idd niet echt mooi. Maar ik had in een interview gehoord dat ze daar nog mee bezig waren dus dat zal wel beter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 00:59:
Jij krijgt een pc zomaar als verjaardagskado? :?
nee, maar een upgrade/financiele bijdragen mischien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje #3 is nu officieel op Steam te krijgen. We (waaronder ik) zijn natuurlijk op zoek naar filmpje #4... als die er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Maareh.. hoe kan je nou bij steam zien hoe lang ie over die filmpjes moet doen ? [met downloaden] ik ben nu al een behoorlijke tijd bezig met 325 kb/s maar ik zie nergens hoe lang 't moet duren etc.

En als ik probeer een filmpje te laden blijft ie gewoon loading zeggen [en Steam moet ik los afsluiten [ctrl-alt-del] want anders stopt ie niet.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ik lees net dat er een easter egg in de E3 videos zit. Is dit al langs gekomen?
Je kan in de reflectie van een of andere scientist z'n bril de reflectie van jezelf zien... maar het is niet Gordon, maar mr. G-Man. :)
Of het gewoon een easteregg is of een deel van het spel (stukje als G-Man spelen) weet ik niet... volgens mij gewoon een geintje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je downloadt niet met 325 kilobyte/s. Steam meet in kilobits, dus 325 kilobit/sec zou 40kb/s zijn :)

Maar Steam moet redelijk veel downloaden. Als dit de eerste keer is dat je de filmpjes binnenhaalde moet je iets van 200-250mb graaien (de cache file is 400mb, maar er is ook een heel stuk 'leeg'). Dat ie op "Loading" blijft staan kan betekenen dat hij nog dingen aan het binnenhalen is
Ik lees net dat er een easter egg in de E3 videos zit. Is dit al langs gekomen?
Je kan in de reflectie van een of andere scientist z'n bril de reflectie van jezelf zien... maar het is niet Gordon, maar mr. G-Man
Er moet idd een Easter Egg in zitten. Maar ik heb net goed gekeken bij Kleiner's Lab, maar daar was het niet goed te zien...

[edit]
Screenshot genomen, het is heel vaagjes te zien :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/kleinerbril.jpg

Links glas, linksonder... je ziet iemand met een blauw pak, zou de G-Man kunnen zijn :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

is iemand trouwens de muziek/geluiden op de achtergrond al opgevallen?

Zo kom je echt weer in de sfeer van halflife 1 :)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/kleinerbril.jpg

Dat vat met dat rode spul achter hem is dat een echte dx9 feature? en zonder dx9 kaart zou dat vat er ook zo mooi uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WJP schreef op 19 July 2003 @ 14:34:
is iemand trouwens de muziek/geluiden op de achtergrond al opgevallen?

Zo kom je echt weer in de sfeer van halflife 1 :)
Precies. Vooral bij het filmpje van G-man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

Ik ben 1 september jarig maar ik denk niet dat er een een videokaartje in een van mun pakketjes zit.. :|

"We want you to hate people, we want you to feel sad" -- Gabe Newell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 14:06:
[...]

Er moet idd een Easter Egg in zitten. Maar ik heb net goed gekeken bij Kleiner's Lab, maar daar was het niet goed te zien...

[edit]
Screenshot genomen, het is heel vaagjes te zien :)
[afbeelding]

Links glas, linksonder... je ziet iemand met een blauw pak, zou de G-Man kunnen zijn :)
Kan iemand dat duidelijker maken,want ik zie totaal niets wat op een G-man kan lijken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Exe-cuter schreef op 19 July 2003 @ 18:43:
[...]

Kan iemand dat duidelijker maken,want ik zie totaal niets wat op een G-man kan lijken :s
Het is gewoon heel moeilijk te zien, ik kan het eigenlijk alleen maar aanwijzen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/g222.jpg

Je ziet daar een weerspiegeling van iemand, maar als je het een beetje vergroot zie je dat diegene een blauw pak aan heeft, wat Gordon niet heeft, maar G-Man wel. Op de screenshots hierboven zie je het ietsje beter, maar deze was alleen maar om het even aan te wijzen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~terr/kleinerbril2.jpg

Wat verder ingezoomd. Ik heb ook een mailtje naar Gabe Newell gestuurd, met de vraag of dit de Easter Egg is die hij bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Oh my god !
Jullie zien daar een persoon in ? Volgens mij is dit gewoon een reflectie van het licht in combinatie met de texture van zijn gezicht.We zullen zien he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ik zie er ook wel een figuurtje in (als je het filmpje kijkt dan) dat uitgezoomde screenshot maak ik niks van.

Ik had gabe newell ook een mailtje gestuurd helaas nog geen antwoord ;)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

ik wacht met smart op half-life 2. maar ik heb een vraag waar een van jullie misschien wel het antwoord op weet:

1) als world craft eerder uitkomt dan HL2, hoe kan jeje level dan testen??

en dan nog iets: sorry dat ik het zeg, maar wat zijn jullie paranoia. het enige wat ik daar met enige fantasie in zie is alyx. die daar dan ook staat.

en nu we het er toch over hebben (easter eggs):

Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/easter.JPG
dit zag ik van middag in "office complex".

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senzuboon schreef op 20 July 2003 @ 01:17:
ik wacht met smart op half-life 2. maar ik heb een vraag waar een van jullie misschien wel het antwoord op weet:
1) als world craft eerder uitkomt dan HL2, hoe kan jeje level dan testen??
Volgens gabe komt er dan een soort "test room"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

HuggyB schreef op 19 July 2003 @ 13:45:
Of het gewoon een easteregg is of een deel van het spel (stukje als G-Man spelen) weet ik niet... volgens mij gewoon een geintje...
Je speelt iig niet als de G-Man (tenminste, niet in de lab-scene :) ), want Alyx noemt de speler tot 3x toe 'Gordon' in dat filmpje.

Of misschien staat G-Man wel voor Gordon-Man, Gordon is de G-Man! Fight Club scenario ;) WORLD EXCLUSIVE ontdekkingen hier op GoT!!1 :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk speel je niet als G-Man, maar wie weet is dit voor de grap gedaan? Gokje hoor :P
en dan nog iets: sorry dat ik het zeg, maar wat zijn jullie paranoia. het enige wat ik daar met enige fantasie in zie is alyx. die daar dan ook staat.
Het zou zo kunnen, ik heb het ook niet zelf verzonnen :)
Wat de Easter Egg ook nog zou zijn is dat Alyx een Black Mesa shirt draagt... tja, we blijven gokken :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ziet er meer uit als een 'hazard suit', dus 't is gewoon mr. Freeman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

Ik had eigenlijk wel verwacht dat er vandaag een nieuw filmpje zou verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dag is hier nog niet voorbij... de werkdag in Amerika is nog niet zolang begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
waarom zou het g-man zijn? Omdat het een blauw pak is.. Zover ik dat filmpje me nog herriner had niemand van de ai een pak aan dat ook maar een BEETJE doet denken aan black mesa (aka hl1)

Snap daarom ook niet waarom mr freeman een hazard suit aan zou moeten? Na zoveel jaar nog een hazard suit aan? lekker fris >:) Denk dat ie gewoon 'vrijetijds' kleding aan heeft maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Wat is dit voor gadget :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~paulkay/got/hallo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:22
Dat lijkt wel zo'n beest die hij met die bolletjes kan lokken.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
is dat niet de Egon/Gluon gun uit HL1? die had ook zo'n backpack er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
Om nog ff terug te komen op waar HL2 op kan falen, nog 2 mogelijkheden die me te binnenschoten:
HL1/CS was simpel, dat wil zeggen dat je niet allerlei overbodige commands had zoals prone, om hoekjes leunen, etc. het is te hopen dat HL2 dit ook handhaaft.
verder is het de engine, en dan het gedeelte hoe je loopt. wat ik de laatste tijd veel zie in games is dat als je loopt het heel 'zweverig' aanvoelt, ik heb er geen beter woord voor maar het heeft te maken met het accelereren/decceleren van je poppetje. HL1 had dit absoluut niet. Kijk bijvoorbeeld naar Soldier of Fortune en Chaser en 2 uitersten Battlefield en Codename Eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men zegt dat dat ding op de tafel een kapotte Scanner (zo'n vliegende camera) is... het klinkt best geloofwaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 19:19:
[afbeelding]

Wat verder ingezoomd. Ik heb ook een mailtje naar Gabe Newell gestuurd, met de vraag of dit de Easter Egg is die hij bedoelde :)
heb je al bericht terug?

Het is ook leuk om te zien dat je de overgang van filmpje naar wat je speelt, bijna niet ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 22 July 2003 @ 02:16:
Om nog ff terug te komen op waar HL2 op kan falen, nog 2 mogelijkheden die me te binnenschoten:
HL1/CS was simpel, dat wil zeggen dat je niet allerlei overbodige commands had zoals prone, om hoekjes leunen, etc.
overbodig?? het is je eigen mening natuurlijk,
maar volgens mij zijn dit wel handige bewegingen die het tactische aspect ten goede komen. En trouwens, als die er dan toch zijn, dan gebruik je ze toch gewoon weg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
WJP schreef op 22 July 2003 @ 10:48:
[...]

heb je al bericht terug?

Het is ook leuk om te zien dat je de overgang van filmpje naar wat je speelt, bijna niet ziet. :)
Nogal logisch, het is ook een interactief filmpje, gemaakt met de ingame engine. Er is dus niets prerendered. Je kunt als het ware om dat "filmpje" heenlopen als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 15:11:
[...]overbodig?? het is je eigen mening natuurlijk,
maar volgens mij zijn dit wel handige bewegingen die het tactische aspect ten goede komen. En trouwens, als die er dan toch zijn, dan gebruik je ze toch gewoon weg niet.
Tja, maar als de anderen het gebruiken zal jij het waarschijnlijk ook moeten gebruiken om ze bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Prone is dan nog wel handig, maar om hoekjes kijken? Je ziet toch nooit precies in hoeverre je al dan niet gedekt staat en in een fast-paced gameplay heeft het nauwelijks nut. Dat je al sluipend het kunt gebruiken a la maar al rushend heb je daar toch helemaal geen tijd voor. Beetje een campersfeature :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

OcNewB schreef op 22 juli 2003 @ 15:21:
[...]

Nogal logisch, het is ook een interactief filmpje, gemaakt met de ingame engine. Er is dus niets prerendered. Je kunt als het ware om dat "filmpje" heenlopen als je dat wilt.
ik bedoelde dus meer dat er stukjes zijn waar je je kunt bewegen en kleine stukjes dat je camera gestuurd wordt. Dat loopt wel mooi in elkaar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naast het hoofd van de dokter op het glas van de tube kijkt dan zie je een arm (waarschijnlijk van de G-man) in de reflectie. Met hand nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Jullie zien wat jullie willen zien :)
Mensen willen nu overal iets herkenbaars inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Beetje jammer dat de schaduw door de tafel heengaat.. is dat een bekend probleem? Verder kan ik niet wachten op de final, geweldige game gaat dit worden.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CU2morO schreef op 22 July 2003 @ 02:16:
HL1/CS was simpel, dat wil zeggen dat je niet allerlei overbodige commands had zoals prone, om hoekjes leunen, etc. het is te hopen dat HL2 dit ook handhaaft.
verder is het de engine, en dan het gedeelte hoe je loopt. wat ik de laatste tijd veel zie in games is dat als je loopt het heel 'zweverig' aanvoelt, ik heb er geen beter woord voor maar het heeft te maken met het accelereren/decceleren van je poppetje. HL1 had dit absoluut niet. Kijk bijvoorbeeld naar Soldier of Fortune en Chaser en 2 uitersten Battlefield en Codename Eagle
komt denk ik omdat alle scenes die je tot nu toe gezien hebt scripted zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 21:20:
[...]

Wat bedoel je daar mee?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07-2017
Eijkb schreef op 22 July 2003 @ 15:39:
Prone is dan nog wel handig, maar om hoekjes kijken?
Dat was met Soldier Of Fortune ook een functie en het was best relax om te weten welke wapen je het beste kon gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 21:20:
[...]

nee horr, gewoon gameplay :) Maar idd, bij veel games is het of je de grond niet echt raakt.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donderdraak schreef op 22 July 2003 @ 22:45:
[...]

Dat was met Soldier Of Fortune ook een functie en het was best relax om te weten welke wapen je het beste kon gebruiken...
ja dat zou zo kunnen wezen maar mischien gaan ze dit verstandig aanpakken en inplaats alles zo realistish mogelijk te maken het gewoon simpel te laten, daarmee bedoel ik de besturing en beweging mogelijkheden en de hl1 engine was echt zo gemaakt dat het licht beweegt en niet zo zwaar dat het zegt maar een late reactie geeft maar daar zullen ze ook rekening mee houden met hl2. 8)

daarom is het ook mogelijk om het spel met een pc van 750 mhz aftespelen en ook nog dat de makers van hl2 cs niet maken dus die cs maken kunnen altijd aanpassen maar daar zijn ook de beta,s voor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:42
Zijn er al mod bekend die de oude mod gaan overzetten? Zijn er ook al nieuwe mods bekend die men met hl2 gaat bouwen? Volgens mij kun je nu al zo ongeveer een beetje allerlei zaken gaan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Er worden massaal mods aangekondigt...

[rml][ Hl2Mod] E.M.P.[/rml]

is er 1 van.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
ge-flopt schreef op 24 July 2003 @ 08:51:
Zijn er al mod bekend die de oude mod gaan overzetten? Zijn er ook al nieuwe mods bekend die men met hl2 gaat bouwen? Volgens mij kun je nu al zo ongeveer een beetje allerlei zaken gaan bedenken.
Sven Co-op is al officieel aangekondigd en Counter-Strike, ook al is het niet officieel, ook. Die laatste is natuurlijk niet zo gek, maar die eerste vind ik wel erg leuk :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Dat scheelt dan weer voor mij, want ik heb nooit FSAA aanstaan. Kost teveel FPS. En (iig bij BF1942) kan ik geen text meer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Iemand enig idee of er nog meer bink movies uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Hahaha, wie gelooft dit nou. Dit is gewoon een fraai staaltje samenwerking tussen Valve en ATI >:)
Op E3 bleek ook wel dat Valve en ATI dikke vriendjes zijn, en dit versterkt dat idee alleen maar.
The developers of the legendary Half-Life game said that drivers are not likely to solve the problem, however, it still can be solved for graphics cards based on VPUs from ATI Technologies, such as RADEON 9500-, 9600-, 9700- and 9800-series. As for NVIDIA GeForce and GeForce FX-series, there are practically no chances to find a workaround, according to Valve.
Allemaal je Geforce verpatsen en massaal een Radeon halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Blijf erbij dat je aan FSAA niets hebt op resoluties 1152x864 of hoger.
Dus kan er niet mee zitten, en met die snelle kaarten waarom zou je op 800x600 draaien oid, en dan FSAA aanzetten. Ik speel normaal op 1152x864 met AF dat is iig nuttig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Inderdaad, op een grotere resolutie merk je er weinig van. Ik heb liever dat het lekker loopt zonder dan met. Ik vind het sowieso ook veel scherper en mooier. Maar dat is mijn subjectieve mening. Ik heb geen behoefte aan FSAA in ieder geval.

En jullie vonden gameplay toch belangrijker dan eyecandy? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Nou, ik speel alles op 1280x1024 en vind het heerlijk 4xFSAA aan te zetten (en 8xAA). Maar goed, kwestie van smaak.

And besides...
http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=3071

[ Voor 5% gewijzigd door JayVee op 24-07-2003 11:08 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe filmpjes zien erweer vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
nieuwe filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
het is mij wel opgevallen dat alle filmpjes die er nu zijn een onderdeel zijn van die achter-de-schermen demo van de E3. ik heb die net gezien, en ik kan het samenvatten in 1 smiley: :9~
eindelijk zit de wereld logisch in elkaar, geen auto's kastjes en voorwerpen die op hun plaats vast geplakt zitten. voorwerpen zijn niet langer een brush met texture, maar ze hebben ook alle eigenschappen van dat voorwerp. bvb een houten stellage met een paar metalen vaten hangt boven water. je schiet 2 van de steunbalken kapot, het houten ding stort in en de brokstukken blijven drijven. terwijl de metalen tonnen naar de bodem zinken.
ook flexibele voorwerpen zijn nu mogenlijk, een matras bvb zal een beetje doorbuigen als het ergens op ligt.

en ook voor de modders heel goed nieuws, in de nieuwe engine zitten volgens valve geen beperkingen meer. als jij een mens of monster van steen, hout of water wilt maken, ga je gang.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
een monster van steen.. datlijkt me beetje lastig lopen voor dat monster :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Een hybride half-life RPG met rock-golum?? gaaf!

In dat tech-filmpje is ook bij dat vuur een rimpellig transparant persoon te zien. Niet duidelijk,maar ze veranderen het perspectief, zodat hij wel te zien is. Is ook mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Is er nou nieuw materiaal vrijgegeven :? Zie nix op Steaaaaaam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
rig0r schreef op 24 July 2003 @ 15:02:
Is er nou nieuw materiaal vrijgegeven :? Zie nix op Steaaaaaam !
Nee, dat is het filmpje dat voor een select groepje pers werd gespeeld op de E3
Xs4all heeft een mirror staan op hun ftp server
ftp://dl.xs4all.nl/pub/Games/misc/hl2

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Ik las in de startpost (een erg goeie btw) dat de releasedatum op 30 september stond. is hierover nog wat nieuws aangezien ik in de rest van deze draad weinig erover kan vinden (sommigen beweren december maar dat kan ik ook op inet niet vinden, op amazon is het nml wel september).. dus: wanneer moeten we allemaal een nieuwe pc aanschaffen om HL2 te kunnen spelen in al zijn glorie?

[ Voor 22% gewijzigd door py.mosjuh op 24-07-2003 15:26 ]

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
py.mosjuh schreef op 24 juli 2003 @ 15:25:
Ik las in de startpost (een erg goeie btw) dat de releasedatum op 30 september stond. is hierover nog wat nieuws aangezien ik in de rest van deze draad weinig erover kan vinden (sommigen beweren december maar dat kan ik ook op inet niet vinden, op amazon is het nml wel september).. dus: wanneer moeten we allemaal een nieuwe pc aanschaffen om HL2 te kunnen spelen in al zijn glorie?
- Officieel is het nog steeds 30 september
- Sommige magazines zeggen van begin oktober
- De pc-gameplay had het idd over december,maar dit is fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was erg veel verwarring door Amazon, maar Valve heeft keer op keer gezegd dat het 30 september is, en dat ze zelf ook niet weten hoe Amazon het verzint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 17:58:
Er was erg veel verwarring door Amazon, maar Valve heeft keer op keer gezegd dat het 30 september is, en dat ze zelf ook niet weten hoe Amazon het verzint :)
Idd, 30 september. Valve zit in alle tijd rustig met het hl2 team to deathmatchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Aan wat Amazon zegt moet je niet teveel waarde hechten. Ik bedoel... kijk zelf maar :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 25 July 2003 @ 00:18:
Aan wat Amazon zegt moet je niet teveel waarde hechten. Ik bedoel... kijk zelf maar :+
vet... iedereen alvast bestellen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Wanneer komt die SDK er nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
volgens valve wordt die kort voor de release uitgebracht.

btw, vannacht zou de nieuwe film weer moeten komen, dit keer het stukje waar verschillende vallen te zien zijn, die een of andere survivalist priester voor je heeft neergezet.

edit: hij is zelfs al uit. als je steam nu aan hebt staan gaat ie em downloaden.
alleen hij komt morgen pas in het menu te staan zodat je hem kan afspelen.
dit om te zorgen dat de servers morgen @ release niet zoveel belast worden

[ Voor 25% gewijzigd door RocketKoen op 25-07-2003 03:27 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP

WJP

Shibby

Ik wacht wel even tot ik hem gewoon kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

dank voor de reacties: dat wordt nog ff 2 maandjes geduld hebben en ondertussen sparen voor een mooie radeon kaart en 512 extra ram ;)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
WJP schreef op 25 July 2003 @ 09:10:
Ik wacht wel even tot ik hem gewoon kan downloaden :)
nee jij koopt dit spel gewoon.. :('

oeps.. verkeerd gelezen.. ging over filmpje.. dacht dat je het over het spel had :+

[ Voor 21% gewijzigd door Webgnome op 25-07-2003 09:44 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Als je nu inlogt op Steam krijg je filmpje 4 binnen, alleen is ie pas morgen te zien :)

Check deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jajaja mensen hl2 het doet het ownt en je weet toch :+

we zullen met deze game net als hl1 ook wel weer 4 jaar mee kunnen gaan met al die mods enzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoooop zoooo erg dat ik bij dit spel geen checkers krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 01:14:
ik hoooop zoooo erg dat ik bij dit spel geen checkers krijg :(
checkers :? :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
voor de anglofoben, schaakbordpatroon op je scherm, vorm van arifacts

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
:( vrijdag is voorbij en geen filmpje.
op shacknews gaat het gerucht dat degene die verantwoordelijk is veer het releasen van de filmpjes gisteren pappie is geworden, en dat ie daarom niet @ work was... (maja, valve houd natuurlijk overal zn bek over)

edit: lees net de orginele post van eric jonson over de release.
die was gepost @ 12:30 gisteren. de fansites meldde echter dat de film vrijdag uit zou komen.... nog 2 uurtjes dus, er is nog hoop

[ Voor 29% gewijzigd door RocketKoen op 26-07-2003 10:35 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Sjees, wat is er nou belangrijker, vader worden, of een lang verwacht filmpje releasen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door rig0r op 26-07-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
tsja, gamemakers die een leven hebben naast hun werk, het zou verboden moeten worden.

wel leuk om te lezen, hoe mensen valve beginnen te flamen als een filmpje 3 min na de verw88 releasetijd er nog niet is

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
Naja, ik zie em nu nog niet. Niet echt netjes als je je afspraken niet nakomt natuurlijk. Maar om daarom nou te gaan zitten zeuren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
rig0r schreef op 26 July 2003 @ 13:37:
Naja, ik zie em nu nog niet. Niet echt netjes als je je afspraken niet nakomt natuurlijk. Maar om daarom nou te gaan zitten zeuren ...
vaderschap is overmacht he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waarom iedereen zo gebrand is om hem te zien. OK, ik heb hem ook al gedownload maar ik kan best nog ff wachten. We hebben immers dit filmpje al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
niet te vergeten dat je het filmpje al lang kunt zien, omdat het gewoon weer een onderdeel is van de E3 trailer van 25 min

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu wel in hoge kwaliteit. En voor de mensen die het nog niet wisten het filmpje "trapdown" is vrijgegeven op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Iemand al mirrors? Dat steam gedownload bevalt me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
idd, want hij download alles, en als je het gezien hebt kun je het niet wegdonderen vanuit Steam. Als je het zelf wegpleurt haalt ie het gewoon weer opnieuw binnen |:( hoopt lekker op op je HD zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel mooi uit zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

O mijn god wat ziet dat er gelikt uit.. phoe phoe. MOOI! En steam? je zult er toch aan moeten geloven binnenkort, immers, Half Life 2 Multiplayer gaat via steam..

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 28 juli 2003 @ 11:33:
O mijn god wat ziet dat er gelikt uit.. phoe phoe. MOOI! En steam? je zult er toch aan moeten geloven binnenkort, immers, Half Life 2 Multiplayer gaat via steam..
Serieus?

Tijdje terug had ik gehoord dat als Steam uit de béta is en als je er dan gebruik van wil maken dat het geld zou kosten. Heb ik verkeerd gehoord zeker :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

duurt 30 sec om de gamershell pagina in te laden en de mirrors zijn al overbelast.

zijn er nog andere mirrors?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:45

Niek

f.k.a. The_Surfer

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

MuErTo ChAvEz schreef op 28 July 2003 @ 11:41:
[...]
Tijdje terug had ik gehoord dat als Steam uit de béta is en als je er dan gebruik van wil maken dat het geld zou kosten. Heb ik verkeerd gehoord zeker :P
Ja joh, je kan het gewoon gratis downloaden, heb ik ook gedaan!

Physics en AI zien er echt fantastisch uit!

Ik vraag me alleen af of het werkelijk allemaal 0% gescript is.
1) Gelijk aan het begin kan je zien dat dat eerste ventje gespawned wordt (je ziet hem zelfs een stukje vallen!) en niet toevallig net om de hoek komt kijken.

2) Die container die met die granaat naarbeneden wordt gebracht: Het is wel erg "toevallig" dat de juiste twee pootjes van dat houten ding stuk gaan. En wat nog meer opvalt: Die container valt naarbeneden en een van die ventjes loopt precies onder die twee planken die uitsteken!

Wat denken jullie? Toeval? Of wordt er toch en beetje nageholpen met scripts?

Daarnaast vind ik de graphics beetje tegenvallen nu ik zie hoe het er in-game uitziet (te hoge verwachtingen vrees ik :/). Ze zijn goed, zeker de effecten (die gast die in de muur schiet, waardoor er zwarte "stof" vrijkomt) maar zeker niet revolutionair. Dat dacht ik wel nog toen we alleen magazine scans en de shakycam hadden.
Het zijn nog steeds "normale" textures (geen bump mapping of specular highlighting), alleen hoge resolutie. Zeker niet fotorealistisch zoals het op die scans lijkt!
Verder zijn de schaduwtjes leuk maar kloppen af en toe niet helemaal, zie #1 (schaduw onder tafel) en #2 (schaduw zonder lichtbron)

Maar ja, je kan (nog?) niet alles hebben. Ben er wel van overtuigt dat de gameplay spectaculair wordt! Nog maar 60 dagen toch? :9~

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

2)
dit is denk ik wel scripted want een vriend van je heeft allemaal vallen gezet. dus dat daarom alleen die 2 pootjes kapot gaan.

en ze schieten ook niet echt op freeman in het begin vind ik...
en ik vind dat je health een beetje langzaam verdwijnt, maar dit is denk ik aleen met je pak op full...

verder ik kan niet w88 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 28 July 2003 @ 12:26:
[...]
Ja joh, je kan het gewoon gratis downloaden, heb ik ook gedaan!

Physics en AI zien er echt fantastisch uit!

Ik vraag me alleen af of het werkelijk allemaal 0% gescript is.
1) Gelijk aan het begin kan je zien dat dat eerste ventje gespawned wordt (je ziet hem zelfs een stukje vallen!) en niet toevallig net om de hoek komt kijken.

2) Die container die met die granaat naarbeneden wordt gebracht: Het is wel erg "toevallig" dat de juiste twee pootjes van dat houten ding stuk gaan. En wat nog meer opvalt: Die container valt naarbeneden en een van die ventjes loopt precies onder die twee planken die uitsteken!

Wat denken jullie? Toeval? Of wordt er toch en beetje nageholpen met scripts?

Daarnaast vind ik de graphics beetje tegenvallen nu ik zie hoe het er in-game uitziet (te hoge verwachtingen vrees ik :/). Ze zijn goed, zeker de effecten (die gast die in de muur schiet, waardoor er zwarte "stof" vrijkomt) maar zeker niet revolutionair. Dat dacht ik wel nog toen we alleen magazine scans en de shakycam hadden.
Het zijn nog steeds "normale" textures (geen bump mapping of specular highlighting), alleen hoge resolutie. Zeker niet fotorealistisch zoals het op die scans lijkt!
Verder zijn de schaduwtjes leuk maar kloppen af en toe niet helemaal, zie #1 (schaduw onder tafel) en #2 (schaduw zonder lichtbron)

Maar ja, je kan (nog?) niet alles hebben. Ben er wel van overtuigt dat de gameplay spectaculair wordt! Nog maar 60 dagen toch? :9~
uuh, ik ben echt totaal niet onder de indruk van de graphics, sorry dat ik het zeg. De gameplay lijkt echter wel leuk :) En over die scripting: Volgens mij is het echt bullshit dat er 0% scripting inzit. Van wat ik zie in het filmpje is er toch wel erg veel gescript...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

tis wel weer een flinke stap vooruit, maar grafisch zit ie op het niveau van spellen als soldier of fortune 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
hahaha, hoe kun je dat nou zeggen man. sof2 was echt butt. Unreal 2 had ook al van die klote graphics. Allemaal zo nep als wat. Nee, neem dan stalker of far cry, als je zegt dat het vergelijkbaar daarmee is, ok. Maar sof2..??
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op 28 juli 2003 @ 12:49:
tis wel weer een flinke stap vooruit, maar grafisch zit ie op het niveau van spellen als soldier of fortune 2.
Of je bekijkt de verkeerde screens ... of je hebt nodig een bril nodig .... HL2 zal toch wel een heel stuk mooier worden als SoF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ok, das wat kortaf mischien (ben nog wat gefrustreerd na zien filmpje). heb em nog een keer bekeken: de resolutie is laag, ik schat zelf op zon 800x600, en er is geen vorm van AA of AF.

ik denk dat ie op een reso van 1280x1024 en met AA en AF aan, al een stuk beter lijkt. :P

geluid is trouwens erg erg goed (perfect?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 16:14
OcNewB schreef op 28 juli 2003 @ 12:52:
hahaha, hoe kun je dat nou zeggen man. sof2 was echt butt. Unreal 2 had ook al van die klote graphics. Allemaal zo nep als wat. Nee, neem dan stalker of far cry, als je zegt dat het vergelijkbaar daarmee is, ok. Maar sof2..??
Nee.
Unreal 2 klote graphics ?? Hahahahha srry hoor maar dat zijn tot nu toe de mooiste graphics die ik heb gezien ( tot nu toe met de nieuwe games die komen zoals Far Cry en HL2 )

Net filmpje gekeken ... en wow wat ziet dat er cool uit ... alleen hapert hij soms ?? Lage framerate ingame ?? Maar de physics zijn echt goed :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ikkuh84 op 28-07-2003 13:09 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.