Dus dit is geen cam versie?
In ieder geval wel de beste versie die ik tot nu toe heb gezien
Nogsteeds wil ik voor m'n eigen gezondheid niet weten hoe of wat een Counter-Strike versie van die stukje software er gaat uitzien
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
even over de techdemo (1e filmpje van E3) daar werd er een model dat was opgebouwd uit water en daarachter was er vuur. Is zo'n model een DX9.0 feature?
ik heb een gf4 ti4600, wat niet gebruik maakt van dx9.0 toepassingen?
ik heb een gf4 ti4600, wat niet gebruik maakt van dx9.0 toepassingen?
Jup, hetzelfde voor mij 
Als dit spel uit is zien mijn huisgenoten mij een paar dagen niet meer mijn kamer uit komen. Als ze eens in de zoveel tijd eens een pizza onder de deur door schuiven, dan komt het wel goed
Als dit spel uit is zien mijn huisgenoten mij een paar dagen niet meer mijn kamer uit komen. Als ze eens in de zoveel tijd eens een pizza onder de deur door schuiven, dan komt het wel goed
Waar ik persoonlijk er benieuwd naar ben is ofdat er al in het eigenlijke halflife2 spel team based mulitplayer zit. Deathmatches worden door de HL community bijna niet meer gespeeld, het is allemaal teambased (CS, DoD, etc). Kan wel iets bedenken met de good guys tegen de bad guys... Is daar nieuws over?
.
Verwijderd
Ze hebben nog niks losgelaten over multiplayer. wat er wel in zit is een dm mode.Eijkb schreef op 08 July 2003 @ 19:35:
Waar ik persoonlijk er benieuwd naar ben is ofdat er al in het eigenlijke halflife2 spel team based mulitplayer zit. Deathmatches worden door de HL community bijna niet meer gespeeld, het is allemaal teambased (CS, DoD, etc). Kan wel iets bedenken met de good guys tegen de bad guys... Is daar nieuws over?
Verwijderd
Op planethalflife.com is het volgende heugelijke nieuws te vinden:
Don't forget to keep Steam running as Valve will be releasing Half-life 2 media today, which will be coming down Steam 2.0. For those that don't have Steam yet, the official public release is later today, but FilePlanet subscribers can get their hands on the beta already.
Waarschijnlijk zullen dit nieuwe screenies en/of filmpjes zijn.
Daarnaast:
The Steam 2.0 client is now available to FilePlanet subscribers, so you can play Counter-Strike v1.6, which is a riot! HAR HAR, GET IT!?! Because v1.6 adds a riot shield to CS. Hello? Anyways, with Steam 2.0, Half-Life is now essentially free. If you’ve never played single-player Half-Life, download Steam and give it a try. It’s still tons of fun.
Een korte samenvatting: Half-life (deel 1!) is voor een deel gratis en te spelen via steam.
Alhoewel, als je Halflife nog nooit gespeeld hebt moet je, je eigenlijk gaan schamen
bron: Halflife2.nl
Don't forget to keep Steam running as Valve will be releasing Half-life 2 media today, which will be coming down Steam 2.0. For those that don't have Steam yet, the official public release is later today, but FilePlanet subscribers can get their hands on the beta already.
Waarschijnlijk zullen dit nieuwe screenies en/of filmpjes zijn.
Daarnaast:
The Steam 2.0 client is now available to FilePlanet subscribers, so you can play Counter-Strike v1.6, which is a riot! HAR HAR, GET IT!?! Because v1.6 adds a riot shield to CS. Hello? Anyways, with Steam 2.0, Half-Life is now essentially free. If you’ve never played single-player Half-Life, download Steam and give it a try. It’s still tons of fun.
Een korte samenvatting: Half-life (deel 1!) is voor een deel gratis en te spelen via steam.
Alhoewel, als je Halflife nog nooit gespeeld hebt moet je, je eigenlijk gaan schamen
Verwijderd
Ik heb chat sessies van Erick Jonson(?) gezien en hij zegt zelf dat het voornamelijk bestaat uit oude media (zoals van E3 demos) maar dan met een betere kwaliteit. Ze hebben de movies opgesplitst in verschillende delen.
Ik heb een interview gezien van de PC Gameplay redactie met de hoofd projectleider van Half Life 2. Hij vertelde dat ze op dat moment (in mei dus) nog weinig hadden nagedacht over welke onderdelen er in de multi-player gaan komen, maar dat ze alleen wisten dat ze multi-player willen toevoegen. Hij zei wel dat er in ieder geval de standaard delen in komen zoals DM, CTF, LMS, etc.Eijkb schreef op 08 July 2003 @ 19:35:
Heb geen zin om 41 pagina's door te leze wat zijn de spec's van half life 2?
Ik hoorde iets van
minimum:
733 mhz
128 mb ram
geforce 2
Ik hoorde iets van
minimum:
733 mhz
128 mb ram
geforce 2
Verwijderd
Het is alleen multiplayer hè, via SteamVerwijderd schreef op 08 July 2003 @ 19:52:
Dit staat op Verc http://collective.valve-e...?go=source_mod_faq#eng_10:Eijkb schreef op 08 July 2003 @ 19:35:
Does Half-Life 2 support cooperative gameplay?
We aren't doing a cooperative mode, but the mod community has expressed interest in creating this type of gameplay. SvenCoop (http://www.svencoop.com/) has expressed great interest in this, and they've already done a great job with Half-Life 1 co-op mode.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
CS(1.6), TFC etc. zijn online via steam te spelen.
Maar ook de volledige versie van half-life(+opposing force) zijn via steam te spelen, die heb je in +/- 15 min binnen en je kunt gelijk aan de slag.
...en nog steeds geen update van de movies op steam

Je hoeft dan ook geen 41 pagina's te lezen, de startpost is al genoeg hoor:DeRCT13 schreef op 08 July 2003 @ 20:43:
Heb geen zin om 41 pagina's door te leze wat zijn de spec's van half life 2?
Ik hoorde iets van
minimum:
733 mhz
128 mb ram
geforce 2
Systeemeisen:
En om te genieten heb je niet eens zo'n superPC te hebben, aangezien ook de systeemeisen niet verhoogd zijn sinds 30 april. Volgens Valve is het dus best mogelijk om met een P3 733 Mhz, 128 MB Ram en een 16 MB 3D kaart Half-Life 2 te spelen. Wat toch wel heel respectabel is.
The devil is in the details.
Dat gaat over cooperative SINGLEPLAYER.Kapoen schreef op 08 juli 2003 @ 21:15:
[...]
Dit staat op Verc http://collective.valve-e...?go=source_mod_faq#eng_10:
[...]
Heeft niks met multiplayer te maken denk ik.
Althans zo heb ik het weer vernomen op een HL2 forum.
[ Voor 9% gewijzigd door Refragmental op 08-07-2003 23:30 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Nee, misschien in productie.
maar er moet eerst een script komen en al die shit.
Bovendien moet een filmmaatschapij er eerst geld in zien. Maar dat zal wel lukken
maar er moet eerst een script komen en al die shit.
Bovendien moet een filmmaatschapij er eerst geld in zien. Maar dat zal wel lukken
Verwijderd
... Daar wil ik niet eens over nadenken !!!Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 20:51:
Kan dit spel eigenlijk gaan floppen?
nee dus

Het KAN wel gaan floppen ja, maar zolang mensen de verwachtingen niet TE hoog gaan leggen voor HL2 word het dus echt een top spel 
En al zou HL2 geweldig floppen, dan word de engine nog steeds als een 'wonder' gezien, en gaat natuurlijk gebruikt worden
En om een klein verhaal nog korter te maken: Falen zit er nu gewoon niet bij
En al zou HL2 geweldig floppen, dan word de engine nog steeds als een 'wonder' gezien, en gaat natuurlijk gebruikt worden
En om een klein verhaal nog korter te maken: Falen zit er nu gewoon niet bij
[ Voor 20% gewijzigd door Bleet op 11-07-2003 22:23 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Charly Sheen als Gordon Freeman 8:Xymox schreef op 11 July 2003 @ 20:15:
En binnenkort in de bioscoop !?!?!
http://nu.nl/news.jsp?n=174435&c=50
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Je timing kan niet correcter zijnVerwijderd schreef op 11 July 2003 @ 20:51:
Kan dit spel eigenlijk gaan floppen?
Klik :)
woei.. zou erg cool zijnXymox schreef op 11 July 2003 @ 20:15:
En binnenkort in de bioscoop !?!?!
http://nu.nl/news.jsp?n=174435&c=50
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
en cooperative is geen MULTIplay?Legion schreef op 08 July 2003 @ 23:29:
[...]
Dat gaat over cooperative SINGLEPLAYER.
Heeft niks met multiplayer te maken denk ik.
Althans zo heb ik het weer vernomen op een HL2 forum.
Btw, ik hoop dat Valve deze keer slim genoeg is om ook een linux patch/versie uit te brengen zoals de mensen van ID software dat al jaren doen met hun quake spellen. Linux is echt wel bruikbaar als gaming platform (mijn Q3 draait effectief beter op linux dan windows).
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Valve zegt zelf geen plannen te hebben voor een Native Linux versie, ook al loopt er een petitie voor
Get steam want nieuwe hl2 content zal via steam binnenkort verspreid worden !!
www.steampowered.com
www.steampowered.com
Was daar niet pas een foto van?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Volgens Erick Jonson van STEAM is het vooral de oude E3 media maar dan op een hogere resolutie. De 'nieuwe' media zou al 1 week geleden gereleased worden alleen STEAM kent veel bugsGrijns schreef op 12 July 2003 @ 14:35:
Get steam want nieuwe hl2 content zal via steam binnenkort verspreid worden !!
www.steampowered.com

Verwijderd
Hmm wat een lelijke gordon krijgen we dan .... kunnen ze niet beter iemand zoeken die er echt op lijkt ( HL2 versie )
Jullie bedoelen toch niet deze aap als Gordon he:

Wat anders lijk ik er nog meer op (zelfde kapsel/kleur, bril, postuur)

Wat anders lijk ik er nog meer op (zelfde kapsel/kleur, bril, postuur)
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
deze foto's bedoelen we

C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Ik kwam nog wat tegen 

Ze hebben gewoon bekende acteurs gehuurd om als voorbeeld te dienen.
btw: sorry van de layout maar hoe pas ik een plaatje kwa breedte aan?

Ze hebben gewoon bekende acteurs gehuurd om als voorbeeld te dienen.
btw: sorry van de layout maar hoe pas ik een plaatje kwa breedte aan?
Na met opengevallen mond naar het filmpje gekeken van de e3 demo vroeg ik me het volgende af: met al die interactie met de omgeving, is het ook mogelijk om te geo-modden (a la Red Faction) dat wil dus zeggen dat je met een rocket launcher een gat in de muur kan schieten en daar doorheen wandelen? ik zag bijvoorbeeld die Strider wel een gebouw wegblazen, maar volgens mij was dat maar gescript
Dat was zeker scripted, kijk maar naar die overloop die hij kapot loopt, is een gebouw met doorzichtige ramen etc terwijl de 2 gebuiwen aan weerszijden ondoorzichtig zijn en dus gewoon een blok met een texture ertegenaan.
Verwijderd
Dit vond ik echt zo'n gave film, The Arrival
In hoeverre dat gescript is, dat wil ik wel eens zien. Het was er duidelijk voor ontworpen, maar het leek wel of de AI zelf besloot om het op te blazen: hij probeerde er onderdoor te komen, schoot nog wat om het makkelijker proberen te maken en ging er daarna pas onderdoor.CU2morO schreef op 13 July 2003 @ 02:21:
Na met opengevallen mond naar het filmpje gekeken van de e3 demo vroeg ik me het volgende af: met al die interactie met de omgeving, is het ook mogelijk om te geo-modden (a la Red Faction) dat wil dus zeggen dat je met een rocket launcher een gat in de muur kan schieten en daar doorheen wandelen? ik zag bijvoorbeeld die Strider wel een gebouw wegblazen, maar volgens mij was dat maar gescript
Maargoed, als antwoord op je vraag: Het lijkt erop. Bij Red Faction kon je duidelijk graven, je had gewoon grond en dat kon je uithakken... hier zal het waarschijnlijk blijven tot het vernietigen van wat er is: muren, tafels etc. Ook leuk natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 02:37 ]
Ik vind steam tot nu toe vrij bagger werken... ik heb het nu eindelijk voor elkaar datie connect... maar hij blijft maar bezig? Ik krijg gewoon de server info in console... en dan? niks
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Raar gedoe dat Steam. Als ik et draai eet ie 150k/sec van m'n internet connectie. Als ik bij Monitor kijk doet ie iets met Half-Life, maar wat 
Voor zover ik weet is halflife helemaal gepatched al...
Voor zover ik weet is halflife helemaal gepatched al...
Verwijderd
Hmmmz.... kan iemand bevestigen dat er een Demo gelekt is van Half-Life 2 ?
Net gelezen op www.sharelive.com
code:
1
| ed2k://|file|Half.Life.2.Tech.Demo.[found.via.www.fileDonkey.com].shared_via_www.sharelive.com.bin|767070182|8CB10B882839E2CE02A35ED28D9BCA49|/ |
Net gelezen op www.sharelive.com
hmm, niet het filmpje dus... alleen er staat dat hij nog niet released is en ook nog geen 1 keer gdownload tegen over dei 800+ keer van terminator 3
http://jigle.com/search?p...82839E2CE02A35ED28D9BCA49
hij heeft al 300 bronnen en ook een cue file...
maar er is nog geen commentaar gegeven, zou zonde zijn als er toch iets gelekt zou zijn van HL2
wat ik me niet voor kan stellen...
http://jigle.com/search?p...82839E2CE02A35ED28D9BCA49
hij heeft al 300 bronnen en ook een cue file...
maar er is nog geen commentaar gegeven, zou zonde zijn als er toch iets gelekt zou zijn van HL2
wat ik me niet voor kan stellen...
[ Voor 47% gewijzigd door cky op 14-07-2003 22:31 ]
ja d8 ik ook al, mooi zo...
ik zie ook bij de commentaren staan dat ie bij iederee maar voor 45% binnen komt ofzo
ik zie ook bij de commentaren staan dat ie bij iederee maar voor 45% binnen komt ofzo
Euhm, niet om stoer te doen ofzo (of om me 3e OW te krijgen
), maar ik ben lid van aardig wat fxp boards, en als er een leak ofzo is, dan zie ik het echt wel, en HL2 techdemo heb ik dus toch nog echt niet gezien...
Last.fm |
Je bent ook een eikel als je een gelekte demo/game van HL2 gaat downloaden, maar dat is mijn mening.
* Tentacle1 wacht lekker tot dat ie in de winkel ligt, bij die tijd is er vast al een review die valt te bewonderen
* Tentacle1 wacht lekker tot dat ie in de winkel ligt, bij die tijd is er vast al een review die valt te bewonderen
techdemo == filmpjeBlade_V schreef op 14 July 2003 @ 22:38:
Euhm, niet om stoer te doen ofzo (of om me 3e OW te krijgen), maar ik ben lid van aardig wat fxp boards, en als er een leak ofzo is, dan zie ik het echt wel, en HL2 techdemo heb ik dus toch nog echt niet gezien...

had je toch wel moeten weten als die hard hl2 fan
en leaks komen er van halflife echt niet uit hoor
vertrouw daar maar op
[ Voor 12% gewijzigd door BasieP op 14-07-2003 23:22 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Like, DUH!
Ik had het erover dat er echt geen gelekte versie was, en dat het een filmpje was weet ik ook wel
Btw, op andere fora's mag ik lekker n00bs gaan wijsmaken dat dat geen gelekte versie is, maar een filmpje
Das pas leuk zeg, NOT
Ik had het erover dat er echt geen gelekte versie was, en dat het een filmpje was weet ik ook wel
Btw, op andere fora's mag ik lekker n00bs gaan wijsmaken dat dat geen gelekte versie is, maar een filmpje
Das pas leuk zeg, NOT
Last.fm |
Ik weet het, het is misschien nog wat vroeg tijdig om er over te oordelen maar gaat HL2 er ook zo lekker uit zien met een Ati Radeon 9600 pro? Want ik ben van plan dat ding te gaan kopen (Een 9700 of 9800 Pro is me nog net wat te duur...).
Ik wil wel net zulke (of bijna dezelfde) graphics als in het filpmje want dat ziet er gewoon te ziek uit
, ik ben er helemaal verliefd op
.
Ik hoop trouwens niet dat ik last krijg van motion sickness zoals in hl1 want dat zou dikke pech zijn
.
Ik wil wel net zulke (of bijna dezelfde) graphics als in het filpmje want dat ziet er gewoon te ziek uit
Ik hoop trouwens niet dat ik last krijg van motion sickness zoals in hl1 want dat zou dikke pech zijn
tuurlijk niet zo goed, vooral niet men het systeem in sig...
ik heb nog minder daar niet van
maar dsenk dat je wat meer moet upgrade op het zoals in dat filmpje te krijgen
Baggersteam wil hier niet connecten, jullie er ook last van? 
Edit: nm, toen ik compleet geuninstalled had (dir ook compleet verwijdert) + nieuw account aangemaakt heb, werkt het weer, maar nog steeds geen HL2 movies (hij zegt wel dat ie aan het updaten is).
Edit: nm, toen ik compleet geuninstalled had (dir ook compleet verwijdert) + nieuw account aangemaakt heb, werkt het weer, maar nog steeds geen HL2 movies (hij zegt wel dat ie aan het updaten is).
[ Voor 62% gewijzigd door spokje op 15-07-2003 12:05 ]
Ik heb hem binnen.. en wow.. omg. te gek. 78 MB ofzo, de Gman demo van de e3 filmpjes maar op superkwaliteit (dus geen cam maar directfeed) download steam zou ik zeggen!
-- Altijd blijven prutsen --
Mja, als dat poepsteam es zou werken
Bij mij blijft ie nu hangen op 75%.
Ze mogen hier nog een hoop aan gaan doen als ze Steam een succes willen laten worden.
Edit: doet nu wel, moest ff geduld hebben
Ze mogen hier nog een hoop aan gaan doen als ze Steam een succes willen laten worden.
Edit: doet nu wel, moest ff geduld hebben
[ Voor 13% gewijzigd door rig0r op 15-07-2003 12:13 ]
Dat had ik er ook nog bij wille zegggen, dat ik ook een proc, mobo en geheugen updatetje ga doencky schreef op 15 July 2003 @ 09:55:
tuurlijk niet zo goed, vooral niet men het systeem in sig...
Ben nu ook g-man maar ff aan het downe, alleen raar dat steam het herkent als een game, ready to play this game

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Het enige wat me opvalt is dat hij bij z'n nek een witte streep heeft zitten. Zo'n streep ken ik zelf van Lightwave 3D, als je 2 dingen niet goed opelkaar aansluit.
Een beetje anti-aliasing had ook geen kwaad gekund, maar voor de rest ziet het er echt prachtig uit
Een beetje anti-aliasing had ook geen kwaad gekund, maar voor de rest ziet het er echt prachtig uit
Kan niemand dat bestand ff hosten ofzo?
Verwijderd
Ik heb de 5mb versie van G-man gedownload aangezien ik dial up heb 
Ziet er idd prachtig uit... helemaal dat systeem met verschillende talen zodat de lippen daar goed op aansluiten
puik werk valve
G-man my true hero
Ziet er idd prachtig uit... helemaal dat systeem met verschillende talen zodat de lippen daar goed op aansluiten
puik werk valve
Et was ff zoeken, maar de file die ie download via Steam heet hl2-g-man.exe.
Als je daarop zoekt op http://www.filemirrors.com vind je al een paar linkjes
Filesize = 70.284KB.
hier een linkje naar hl2-g-man.exe :
ftp://download.worthplaying.com/halflife2/hl2-g-man.exe
ftp://download.worthplaying.com/halflife2/hl2-g-man.exe
edit:
hij doet het niet meer
5 minuten geleden namelijk nog wel...
hij doet het niet meer
[ Voor 32% gewijzigd door Jorick op 15-07-2003 14:06 ]
Die doet het niet (bij mij iig).
Deze wel : http://downloaddirectp.ign.com/gobs/492/492830/hl2-g-man.exe
Deze wel : http://downloaddirectp.ign.com/gobs/492/492830/hl2-g-man.exe
ik zou toch voor de 9800 gaan ipv de 9600, klinkt ook beterJorick schreef op 15 July 2003 @ 12:11:
[...]
Dat had ik er ook nog bij wille zegggen, dat ik ook een proc, mobo en geheugen updatetje ga doen
ik ga er iig voor... hopelijk als men ouders mee werken
of je koopt een modbare 9500 en maakt er een 9800 van (met iets lagere kloksnelheden dan) voor slechts €125cky schreef op 15 juli 2003 @ 16:32:
[...]
ik zou toch voor de 9800 gaan ipv de 9600, klinkt ook beter
ik ga er iig voor... hopelijk als men ouders mee werken
[ Voor 1% gewijzigd door RocketKoen op 15-07-2003 16:48 . Reden: spelling ]
Dear god jesus, dan hou ik helemaal _geen_ tijd meer over
Last.fm |
ik ben eigenlijk helemaal niet overtuigd dat die lipsync zo geweldig is bij HL2. Ik vind het er een beetje uitzien als een slecht pre-renderd filmpje en heeft hopelijk weinig te maken met de echte engine.. Maar dat zal wel niet zo zijn.
De LOD Bias settings staan er een beetje laag, je kunt zijn tanden niet van elkaar onderchijden. Verder natuurlijk uber cool dat ze de hele e3 movie in deze HiHi-res kwaliteit verspreiden. Alleen jammer dat we nu geen commentaar hebben van een presentator.
Ik had eigenlijk gehoopt op die complete film in super kwaliteit, niet alleen dat stomme hoofd

Ik weet niet of hij al langs gekomen is, maar hier is een hi-res filmpjes van de docks.
Verwijderd
Inmiddels is het 3de filmpje ook al te krijgen. Niet op een officiele manier, maar als je de filename weet dan kan je de filmpjes al downen.
Ik weet dat het semi-spam is, maar het is makkelijker om het op 1 punt bij te houden. Op HL2.nl staat uitlegd wat je moet doen om nog niet gereleasde filmpjes te krijgen
Ik weet dat het semi-spam is, maar het is makkelijker om het op 1 punt bij te houden. Op HL2.nl staat uitlegd wat je moet doen om nog niet gereleasde filmpjes te krijgen
Ik weet niet wat jullie er van zeggen, maar het valt me toch een beetje tegen die high-res fimpjes, als je de E3 film bekijkt lijkt het allemaal veel echter en er zit op een of andere manier meer sfeer in. Vooral de anti-aliasing valt me zo tegen.
Klopt, ze hadden ook wel en wat hogere in-game resolutie en aniso mogen gebruiken.
Verwijderd
Tsja, in low-res zie je de 'foutjes' en minderheden natuurlijk niet zo goed als in high-res.Sebje schreef op 17 July 2003 @ 10:55:
Ik weet niet wat jullie er van zeggen, maar het valt me toch een beetje tegen die high-res fimpjes, als je de E3 film bekijkt lijkt het allemaal veel echter en er zit op een of andere manier meer sfeer in. Vooral de anti-aliasing valt me zo tegen.
't Is net zo als divXjes kijken op je (oudere) TV. Omdat de TV een lagere resolutie heeft, vallen foute pixels, hokjes e.d. daar niet op. Je computermonitor is haarscherp, met een topresolutie... daar zie je alles op; dus óók de minder mooie dingen...
Mjah, jammer dat die filmpjes zo klote draaien op een cpu minder dan <2ghz. 
Als ze er nou ff een mooie xvid rip van maken

Als ze er nou ff een mooie xvid rip van maken
Als het bij jou minder goed draait dan een xvid'je dan licht dat echt aan je eigen pc hoor.
Er is een 3e filmpje te downloaden, hl2-kleiners_lab.exe. Heb hem zelf via Bittorrent binnen gehaald maar de site met de torrent is nu down, zal ook wel via Steam te krijgen zijn denk ik.
Toch er over heen gelezen, was al gepost dus, excuses!
Van mij hadden ze gewoon avi/wmv/mpg/etc mogen gebruiken trouwens
Toch er over heen gelezen, was al gepost dus, excuses!
Van mij hadden ze gewoon avi/wmv/mpg/etc mogen gebruiken trouwens
[ Voor 12% gewijzigd door Dyxtra op 17-07-2003 18:57 ]
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Vind die lipsync in et 3e filmpje van met name Alyx toch een beetje tegenvallen, kijk er maar es goed naar.
Valve was niet blij met de filmpjes die eerder dan bedoeld te zien zijn, maar wie gaat er dan ook een 400meg cache file laten downloaden door iedereen ..
trouwens steam is wel een brak prog imho wat ik er zo van gezien heb.
trouwens steam is wel een brak prog imho wat ik er zo van gezien heb.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Jep maar dat vond ik bij die van G-man ook al, vond die blurry filmpjes indrukwekkender dan deze "high" res video's.rig0r schreef op 17 July 2003 @ 19:02:
Vind die lipsync in et 3e filmpje van met name Alyx toch een beetje tegenvallen, kijk er maar es goed naar.
Och ja gameplay blijft toch belangrijkste, ben wel benieuwd op welke resoluties deze movies zijn gemaakt.
Und nummero 3 is nou ook op een normale manier te downloaden 
http://www.gamershell.com...-Life2BKleinersLabB.shtml
Ziet er weer leuk uit, alleen weer wat artifacts en vind sommige textures ook niet bijster scherp/goed, zoals keyboard texture, monitor en dat grote vat op de achtergrond in begin.
Ik begin te twijfelen of het grafisch zo goed zal worden als DOOM 3 en STALKER
Niet dat dat uitmaakt, gameplay blijft belangrjikste
http://www.gamershell.com...-Life2BKleinersLabB.shtml
Ziet er weer leuk uit, alleen weer wat artifacts en vind sommige textures ook niet bijster scherp/goed, zoals keyboard texture, monitor en dat grote vat op de achtergrond in begin.
Ik begin te twijfelen of het grafisch zo goed zal worden als DOOM 3 en STALKER
Niet dat dat uitmaakt, gameplay blijft belangrjikste
[ Voor 57% gewijzigd door Albinoraptor op 17-07-2003 23:03 ]
G-Man 70mb + Docks 50mb + Kleiner's Lab 84mb = 204mb.. de cache is 400 mb dus ik denk dat er nog wel te verwachten is van Valve. Ik kijk echt uit naar de coole gevechten tegen die strider enzo
[ Voor 3% gewijzigd door SAiKO op 17-07-2003 23:41 ]
Verwijderd
Nou jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik vind de GFX echt super mooi! Het is dan niet Doom 3 maar voor Doom 3 heb je weer een achtelijk krachtig systeem nodig om te draaien..... En idd Gameplay is the key, kijk maar naar UT 2003... naar mijn idee een beetje gevaald omdat het meer van hetzelfde was, en eind dit jaar komt UT 2004 alweer... nog geen jaar ertussen. Tussen HL1 en HL2 zit dik 5 jaar, get it, Gameplay baby that is all that matter!
Als jij 2,5 GHz 64meg videokaart en 512 mb geheugen gemiddeld niet hoog vindtVerwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 23:57:
Nou jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar ik vind de GFX echt super mooi! Het is dan niet Doom 3 maar voor Doom 3 heb je weer een achtelijk krachtig systeem nodig om te draaien.....
[ Voor 27% gewijzigd door Sebje op 18-07-2003 00:11 ]
het 2e filmpje (docks) is nu ook uit. in de techdemo zag ik dit ook al, die bloodsplatters zijn nog steeds hetzelfde als HL1, ik mag hopen dat dat een feature is die nog niet af is? met zo'n game wil ik wel de bloodsplatters van de ventjes af zien vliegen waar ik ze raak, ipv dat er een simpele sprite op die plaats wordt afgespeeld
verder vond ik de kwaliteit van die docks filmpje ronduit matig...
[ Voor 11% gewijzigd door CU2morO op 18-07-2003 00:36 ]
Ok. ik heb nu steam eens geinstalled omdat de exe's [van de filmpjes] die je kon downloaden de hele tijd mijn comp lieten vastlopen. Maar als ik nu naar games->hl2movies ga en ik wil d'r een zien, dan gebeurt er niks, er blijft staan 'preparing to launch' en hij blijft aan het updaten.
Op de steam monitor kan ik zien dat ie data binnnenhaalt, maar niet hoeveel/hoe lang 't moet duren. Is dit normaal ?..
Op de steam monitor kan ik zien dat ie data binnnenhaalt, maar niet hoeveel/hoe lang 't moet duren. Is dit normaal ?..
fimpjes zijn natuurlijk gecompressed, want anders mag je dagen wachten voordat ie binnen is..CU2morO schreef op 18 July 2003 @ 00:36:
het 2e filmpje (docks) is nu ook uit. in de techdemo zag ik dit ook al, die bloodsplatters zijn nog steeds hetzelfde als HL1, ik mag hopen dat dat een feature is die nog niet af is? met zo'n game wil ik wel de bloodsplatters van de ventjes af zien vliegen waar ik ze raak, ipv dat er een simpele sprite op die plaats wordt afgespeeld
is altijd een nadeel van het releasen van filmpjes.. is het nou de compressie die het kut eruit laat zien, of het spel zelf? ...
we'll know in 5 months
blup
en wie is er 4 september jarig?
<- hoppa
dat wordt een nieuwe pc/upgrade
<- hoppa
dat wordt een nieuwe pc/upgrade
woei.. dan weet ik wel wat te kiezen
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ik ben ook een van de schapen die een nieuwe pc gaat kopen VOOR september vanwege HL2
Ik zie hier wat mensen klagen over het gebrek aan Anti Aliasing in de filmpjes. Daar is een reden voor...
Anti Aliasing doet het namelijk niet in Half Life 2!
Als je Anti Aliasing aan zou zetten, dan zou je enorme artifacts zien. Valve is bezig met de videokaartfabrikanten en Microsoft om te kijken of ze dit kunnen verhelpen. Maar zoals het er nu naar uit ziet zal dit op de huidige generatie kaarten niet werken. Ze houden wel een slag om de arm door te zeggen dat de kans dat het op ATi kaarten gaat werken, een stuk groter is dan op nVidia kaarten...
Hier wat mailtjes van Valve over de Anti Aliasing in Half Life 2:
Iemand stelde de vraag of dit gefixed kon worden in de drivers:
En hier nog een reactie van degene die contact heeft met Valve:
Edit: Bron er even bij gezet: http://www.halflife2.net/...2&perpage=15&pagenumber=1
Anti Aliasing doet het namelijk niet in Half Life 2!
Als je Anti Aliasing aan zou zetten, dan zou je enorme artifacts zien. Valve is bezig met de videokaartfabrikanten en Microsoft om te kijken of ze dit kunnen verhelpen. Maar zoals het er nu naar uit ziet zal dit op de huidige generatie kaarten niet werken. Ze houden wel een slag om de arm door te zeggen dat de kans dat het op ATi kaarten gaat werken, een stuk groter is dan op nVidia kaarten...
Hier wat mailtjes van Valve over de Anti Aliasing in Half Life 2:
enThere are problems with the way that current hardware implements FSAA. If you enable it, you will see a lot of artifacts on polygon boundaries due to the way that they sample texture subrects with FSAA enabled. We are working with the harware companies and the DirectX team to make sure that future hardware doesn't have this problem.
Gary
Dat was dus ook een van de redenen waarom de E3 filmpjes op 1024x768 op 60fps zonder AA en AF draaide.At the present, you wouldn't want to run the game with AA enabled. . you'd see some pretty bad artifacts. We may come up with some way to work around the hardware problems in the future though so that you can use AA.
Gary
Iemand stelde de vraag of dit gefixed kon worden in de drivers:
Dus dit ziet er niet goed uit voor de GF4-reeks en de GF FX serie van nVidia, maar wel goed voor de 9500-9800-serie van ATi.Drivers aren't likely to fix the problem, with the exception of the ATI 9500-9800. There's hope there for being able to use FSAA properly. You are out of luck on NVidia unless either NVidia or us come up with some clever way of solving this problem.
Dus Half Life 2 is wel degelijk een ATi "Get In The Game".It's a problem for any app that packs small textures into larger textures. The small textures will bleed into each other if you have multisample FSAA enabled. The best thing to do right now is either buy an ATI card in the hopes that it will be solved there, or wait until the next generation of cards come out.
En hier nog een reactie van degene die contact heeft met Valve:
Dus wil je de beste performance met Half Life 2... dan is een ATi kaartje volgens Valve de beste oplossing.I'm sure that Valve and ATI will figure this out. I have talked with Gary a couple more times and he made it sound like they were close to working out the kinks with AA (with ATI). He told me that I should not really bother looking into a new graphics card (I have an 9700 Pro) since the performance gains between it and the 9800 are minimal. Basically he seems to have alot of hope for the ATI cards, but as far as NVidia goes...things don't look to good.
Edit: Bron er even bij gezet: http://www.halflife2.net/...2&perpage=15&pagenumber=1
[ Voor 4% gewijzigd door CJ op 18-07-2003 12:37 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
FSAA dat maakt niet zoveel uit, op hogere resoluties heb je dat toch niet nodig, maar je zegt dat ze ook geen AF gebruikte, heeft dat de zelfde reden?
Want AF vind ik toch wel belangrijk, heb ik echt altijd aanstaan, zonder AF vind ik alle games meteen een stuk lelijker
Want AF vind ik toch wel belangrijk, heb ik echt altijd aanstaan, zonder AF vind ik alle games meteen een stuk lelijker
Ik zou niet weten of er een reden is voor het uitschakelen van AF. Alles wat ik weet is dat ze een stabiele framerate van 60FPS wilden hebben op 1024x768. Dus waarschijnlijk hadden ze dat niet gered als ze het hadden aangezet?
Voor mij (en waarschijnlijk vele andere gamers) is AA dus wel belangrijk. Ik speel de meeste games op 1024x768, speel eigenlijk nooit meer zonder AA. Als ik een grotere monitor had, dan had ik waarschijnlijk wel op hogere resoluties gespeeld en minder gegeven om AA. Dus ik hoop eigenlijk wel dat AA het gaat doen in de uiteindelijke release.
Voor mij (en waarschijnlijk vele andere gamers) is AA dus wel belangrijk. Ik speel de meeste games op 1024x768, speel eigenlijk nooit meer zonder AA. Als ik een grotere monitor had, dan had ik waarschijnlijk wel op hogere resoluties gespeeld en minder gegeven om AA. Dus ik hoop eigenlijk wel dat AA het gaat doen in de uiteindelijke release.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dit topic is gesloten.