Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
hehehehe[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 juni 2003 @ 12:49:
He ThrillSeeker hoever ben je met downloaden? Of ben je zo lang weg omdat het die Jenna Jameson film blijkt te zijn
Drugs lead nowhere, but it's the Scenic Route...
Het is dus wat je prioriteit is.
Ik ben zelf een grafix liefhebber! Dus ik heb een goede videokaart.
Ja onderstaande proc enzo worden binnenkort vervangen door een AMD 2500+, Asus A7N8X Deluxe en Corsair PC3500....dus dat zit wel goed...en die GF4 van mij loopt al zwaar overclocked...maar het blijft een kaart van de DX8 generatie...geen nieuwe pixelshaders enzo dus..[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 20 June 2003 @ 13:05:
Met jou kaart kun je dat wel goed draaien. Alleen met je huidige cpu kun je waarschijnlijk niet alles helemaal max draaien.
Verwijderd
oud..
dat is gewoon de E3 movie
nuke !
ik mis nog 1 ding in HL2, de animatie van het oprapen van geweren en objecten.. dat is nog gewoon ala HL1. als ze het echt realistisch willen maken moeten ze dat ook nog fixen..
owja nog 1
k*t
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
ThrillSeeka schreef op 20 June 2003 @ 13:34:
Jullie hebben gelijk, ik pak hem uit en het is een .mov
k*t
Welke .mov?ThrillSeeka schreef op 20 June 2003 @ 13:34:
Jullie hebben gelijk, ik pak hem uit en het is een .mov
k*t
Jenna Jameson.mov
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Klopt.. Ze zeiden dat dat nog niet klaar was..owja nog 1, de impact van het breekijzer op monsters etc is ook nog ala hl1 en ziet er niet uit vind ik, maargoed wie ben ik
(staat ook wel ergens in het topic)
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Is dat niet goed dan...ik volg je niet?Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 12:41:
Tis gewoon die 500 mb movie...... trust me on that one.... down eerst maar eens 1 mb en kijk wat er in de file staat... juist ja, een .mov file.... knappe jongen als je daarmee kan spelen.
Het is dus het filmpje en niet de speelbare demo
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 19:32:
je moet de .mov renamen naar .exe en dan kun je het waarschijnlijke wel spelen...

Denk het ook
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik zou het haast gaan gelovenVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 19:32:
je moet de .mov renamen naar .exe en dan kun je het waarschijnlijke wel spelen...

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
volgens mij moet jij 'ex' ff weghalen in je ondertitelVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 19:32:
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
waarom? ik ben de enige die met een oplossing kwam...ViperGTS schreef op 21 June 2003 @ 19:45:
[...]
volgens mij moet jij 'ex' ff weghalen in je ondertitel
dan moet je je hele ondertitel maar gewoon vervangen door :Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 19:58:
[...]
waarom? ik ben de enige die met een oplossing kwam...
Dom
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
http://mirror.ati.com/shopati/promotions/halflife2.html
bij ati.com staat nog steeds dat hij klaar zou moeten zijn rond 30 september
Ook HL2.nl bevestigde dit:Hennie-M schreef op 22 June 2003 @ 16:23:
ontopic:
http://mirror.ati.com/shopati/promotions/halflife2.html
bij ati.com staat nog steeds dat hij klaar zou moeten zijn rond 30 september
En het zou ook wat wezen. Eerst 100% zeker weten dat het dan af zou zijn en níét later, het spel ook zolang geheim houden zodat de releasedate ook echt gehaald zou worden en dan het spel ineens uitstellen. Dat zou te slechte publiciteit zijn en ik geloof er dan ook nog steeds in dat 30 september gewoon gehaald zal wordenRelease date Amazon.com fout
Het was even schrikken: Op Amazon.com stond bij Half-Life 2 de release date op 15 december 2003. Zulke sites zitten er wel vaker naast, maar Planet Half-Life besloot toch een mailtje te sturen naar Valve met de vraag of het waar is of niet.Gelukkig maar. Verder zijn er in de screenshot sectie nog een paar "nieuwe" magazine scans te vinden, met dank aan Exhuman
- [i]We heard back from Valve's Doug Lombardi regarding today's earlier news post about a possible HL2 delay: Haven't heard of any supposed CS:CZ or HL2 delays. So there. Remember kids, you can almost never trust those wacky retailer release dates.[/]
The devil is in the details.
Verwijderd
Damn, ik zou ook wel een leveldesigner van HL2 willen zijn
kijk, zo word die release deed nou steeds versteld, stomme stagaires
Betatesters noemt men datGotiniens schreef op 24 juni 2003 @ 12:18:
en dan zeker de hele dag HL2 spelen he?
kijk, zo word die release deed nou steeds versteld, stomme stagaires
Verder weet iedereen toch al dat het een geweldige game wordt.
Ik hoop dat jullie mijn site kunnen toevoegen. HalfLife2.nlOnder het kopje sites zal ik de komende tijd nog meer (fan)sites toevoegen. Tot nu toe is www.hl2.nl de eerste en enige Half-Life 2 fansite. Onze eigen Terr bezit/beheert deze site.
Verwijderd
Vette site !Bjk schreef op 28 juni 2003 @ 17:35:
[...]
Ik hoop dat jullie mijn site kunnen toevoegen. HalfLife2.nl
Verwijderd
ik zie toch een groot verschilVerwijderd schreef op 28 juni 2003 @ 20:35:
Die halflife2.nl is een soort van rip off van halflife2.net(zelfde soort plaatjes, opbouw en inhoud) maar dan in het Nederlands natuurlijk...
Verwijderd

Er is een verschil tussen rippen en inspiratie opdoen, en niet vergeten orginaliteit, zucht....
Stond op het HL2 Forum, die lui mailen Gabe elke dagQ: I was just wondering if there would be a visual difference between a dx6 card and above type of cards when visual goodies are turned up full? Also I heard that Source would the lod lower automatically if the game was playing at a below playable frame rate...is that true? One more thing, in terms of sound, will the engine take full advantage of an audio card such as audigy2 and will there be music played during singleplayer campaigns and possibly multiplayer?
A: Yes, there will be a big visual difference between DX6 hardware and DX9 hardware. Yes the LOD changes dynamically. I'm not sure what it means to "take full advantage of an audio card such as audigy2" but we do have a very sophisticated sound engine. Yes there is music for singleplayer. We haven't said anything about multiplayer.
Q: ok, thnx for replying! One last thing, I heard some talk about releasing a direct feed of the e3 demo shown at this years e3(like a video of the demo). Would you mind spilling some light on this or is it just speculation?
A: Yes, we will be releasing the videos over steam in the next few days.
Er komen dus video's rechtstreeks van de e3 demo, cool, eindelijk goeie kleuren.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
Ik heb zelf een mailtje gestuurt naar Gabe Newell en ik krijg gewoon netjes antwoord de volgende dag.
Wat had je gevraagd?Verwijderd schreef op 29 June 2003 @ 13:11:
Er is nog geen officiele site van HL2... wat er wel is, is dat gabe iedereen terug mailed als je een vraag heb
Ik heb zelf een mailtje gestuurt naar Gabe Newell en ik krijg gewoon netjes antwoord de volgende dag.
-- Altijd blijven prutsen --
Verwijderd
There are two issues - content delivery and playability.
HL-2 has better netcode than HL-1 thanks to Yahn and Mike Dussault's new
approach. It takes less bandwidth for the same game on HL-2 than HL-1.
For content delivery, it's a question of how soon do you want it? If you
leave your Steam connection on all the time and we deliver a 10 MB update,
it's going to be delivered in the middle of the night so you won't even know
that it's happening. If you turn it off and you have to wait for the update
when you turn it on, then it's entirely a function of your bandwidth as to
how long it will take to be delivered. The reality is that Steam will do
content delivery over an arbitrarily slow connection - it's more a question
of whether or not you leave that connection active all the time.
-----Original Message-----
From: myemail@email.nl [mailto:myemail@email.nl]
Sent: Saturday, June 28, 2003 3:32 PM
To: gaben@valvesoftware.com
Subject: low bandwidth and HL2 multiplayer
Hello Gabe,
With the current HL 1 netcode / engine I can easely play HL DM or a mod like
CS
with no lag (ping 60 for example). I use now ISDN 64K (sometimes 128K) and
CS
for example is well playable with ISDN. But here is the question: People who
can't get broadband in their region, are they able to play HL DM with ISDN
without lag?
I heard STEAM is broadband only (they recommand atleast 512kb/s download
rate)
Does that mean that people who don't have a broadband connection can't play
multiplayer with HL2 anymore? I would be disapointed because even CS is
playable with isdn...
Grtz,
...You don't have permission to access /blueyondergames/trailers/halflife2/e32k3-halflife2_pce32003_3dn_qt.mov on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.27 Server at gamefiles.blueyonder.co.uk Port 80
En wat had je verwacht dat wij daarmee gingen doen?
In deel 2 zijn heel veel mirrors genoemd en ook allemaal uiteindelijk weggegaan.
Misschien moet je even zoeken op google met die filename.
Verwijderd
Verwijderd
ja... maar HL2 heb ik al meer zin in dan toen met unreal 2Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 00:36:
Als het maar niet zo,n teleurstelling wordt als Unreal 2
de ATI 9800pro 256 MBilluware schreef op 29 June 2003 @ 21:48:
Weet iemand ook op wat voor een systeem de E3 demo draaide?
en waarschijnlijk ook een PIV 3.00 C / 3.06
Bij Unreal 2 had men niet de goede punten van Unreal gepakt (verhaal, sfeer, gameplay etc.) en die verder uitgewerkt, men pakte maar één ding: graphics, en vergat de rest.Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 00:36:
Logisch dat dat tegenviel.
Ik heb niet de indruk dat dat met HL2 ook zo gaat
[ Voor 4% gewijzigd door Stefke op 30-06-2003 14:40 ]
Stond er ook een artikel of tekst bij?
En horen deze gasten ook bij het Half-Life team?
Verwijderd
voor zover ík weet hoort die niet bij het Half-Life team hoor...
Het is uit een filmWJP schreef op 01 juli 2003 @ 20:32:
haha....
Stond er ook een artikel of tekst bij?
En horen deze gasten ook bij het Half-Life team?
[ Voor 3% gewijzigd door diertje op 01-07-2003 20:40 ]
Ik, geheel anders
En de linker is Andy GarciaVerwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 20:38:
Die gozert rechts met bril is acteur "Charlie Sheen"....
voor zover ík weet hoort die niet bij het Half-Life team hoor...
Hier een website met de betreffence movie-shot (bijna onderaan de pagina)
http://movieweb.com/movie/arrival/
De linker persoon is trouwens niet Andy Garcia, maar Ron Silver !
[ Voor 26% gewijzigd door Xymox op 01-07-2003 22:07 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 00:36:
Daarom juist, te veel verwachten laat het uiteindelijke spel tegenvallen..Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 04:32:
ja... maar HL2 heb ik al meer zin in dan toen met unreal 2
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dan lijkt ie wel veel op A. GarciaXymox schreef op 01 juli 2003 @ 22:04:
Het is uit de film "The Arrival"
Hier een website met de betreffence movie-shot (bijna onderaan de pagina)
http://movieweb.com/movie/arrival/
De linker persoon is trouwens niet Andy Garcia, maar Ron Silver !
Zoals Rafe zei: E.M.P.Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 23:21:
Zijn er nog mensen die serieus nadenken om een mogelijke mod te beginnen als de SDK uitkomt ergens in augustus?
Er word op dit moment gewerkt aan:
Wapen models
Verhaal
Map ideëen
Site
Als iemand overigens denkt mee te kunnen helpen: we kunnen alle hulp gebruiken, mail me @ huizing_frank1@hotmail.com
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
lol, je lult, halflife2.nl schopt kont. Wordt slechts gehost door gamer.nl en design vind ik trouwens stukken professioneler dan de saaie tabelletjes van halflife.net. Zelfde soort plaatjes komt omdat het van hetzelfde spel is...d0h, zelfde soort opbouw komt omdat alle websites dat hebben en er in de jaren in uitgevogeld dat dat handig was...jaja.. Dan begin je over de inhoud, nou..je hebt bepaalde bronnen waar je het mee moet doen. Al met al geef ik je website een dikke 10 Bjk!!! Ga zo door!!Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 20:35:
Die halflife2.nl is een soort van rip off van halflife2.net(zelfde soort plaatjes, opbouw en inhoud) maar dan in het Nederlands natuurlijk...
ps: hl2.nl wordt niet geupdate, lelijk, beperkte opties, buggy -> sucks
http://games.telenet.be/index.php?newsid=7644Op de VERC site is een FAQ verschenen omtrent de SDK voor Half-Life 2 mods. Er worden al een aantal nuttige tips in gegeven voor de modders die zich al willen voorbereiden op hun eigen mod. Onder andere wordt er uitgelegd hoe je precies de gezichten kunt synchronizeren met de tekst en dat er tools zullen worden meegeleverd die je huidige mod zonder al te veel problemen kunnen omzetten naar de HL2 standaard.
Ook leuk om te weten is dat de maps in de HL2 engine maar liefst 64 keer groter kunnen zijn dan in HL. Iets wat natuurlijk door het gebruik van voertuigen ook wel nodig is, het zou maar idioot zijn als je na 10 sec al uit je speciaal gemaakte APC moest stappen omdat je het ganse level al gezien hebt .
Wie dus van plan is al eens te denken over zijn mod, of wie gewoon interesse heeft in sommige technische specificaties van de HL2 engine kan terecht op deze FAQ. Het betreft niet allemaal nieuwe gegevens maar eerder een samenvatting van info die op het internet te vinden is en zo goed als het ging gecontroleerd op de juistheid ervan.
Een wereld van verschilHacku schreef op 05 July 2003 @ 18:15:
Omg de mappen uit HL2 kunnen zijn 64x groter zijn dan die uit HL1![]()
[...]
http://games.telenet.be/index.php?newsid=7644
Ik ben benieuwd hoe groot de buitenlocaties nou eigenlijk zullen worden. Een omvang ala Enemy Territory maps zou wel cool zijn, daar heb je toch ook hele grote gebieden waar je overal heen kunt
Verwijderd
Ik ga er nú alvast voor zittenVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 19:04:
a.s. maandag komt weer er nieuwe HL2 media uit via steamvolgens valve...
--edit--
Hoewel ikme afvraag hoeveel nieuws ze ons nog voor ons hebben, ná het zien van de 25-minuten-durende footage (500mb)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2003 19:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Da's reden genoeg om het nogmaals te downen / bekijken...Verwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 20:19:
Wat maandag of in de loop van de week wordt vrijgegeven zijn (waarschijnlijk) dezelfde filmpjes die we al eerder(e3demo) hebben mogen zien alleen nu met veel betere beeld en geluidskwaliteit.
van dat soort filmpjes krijg ik toch geen genoeg.
( De E3-demo heb ik ook veel te vaak bekeken
En waar zijn die nieuwe filmpjes nou?
Hmja, idd... had ik niet eens meer aan gedacht[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 08 July 2003 @ 16:12:
Schop omhoog
En waar zijn die nieuwe filmpjes nou?
Overigens... hier een teaser van 1 van de wapens van E.M.P:

Verwijderd
'k hoop niet dat de rest van de game ook zo 'Zwart-wit' wordtKwartjuh schreef op 08 July 2003 @ 16:31:
[...]
Overigens... hier een teaser van 1 van de wapens van E.M.P:
[afbeelding]

Das een grapje he?Verwijderd schreef op 08 juli 2003 @ 16:38:
[...]
'k hoop niet dat de rest van de game ook zo 'Zwart-wit' wordt
Verwijderd
/me reactie was een beetje flauw...
Ik heb de E3-footage gezien en ik werd helemaal

Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit een topgame gaat worden hoor.
[ 'k vondt alleen alleen de 'teaser' van de E.M.P. nogal "kleurloos"... ]
Daarom is het ook een teaserVerwijderd schreef op 08 July 2003 @ 17:01:
[...]
* Kwartjuh reactie was een beetje flauw...
Ik heb de E3-footage gezien en ik werd helemaal.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat dit een topgame gaat worden hoor.
[ 'k vondt alleen alleen de 'teaser' van de E.M.P. nogal "kleurloos"... ]
"Update: We increased the quality of this video even further! Enjoy 30 fps of Half-Life 2 joy, plus a brighter picture! "
ze zouden toch op fileplanet voor subscribers only nog een versie niet met camera opgenomen maar direct vanuit de game ?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
De film kan wel hetzelfde zijn ja, maar de kwaliteit is dan iig beter!Reefer schreef op 08 July 2003 @ 17:39:
dat is volgens mij nog dezelfde film als eerst
ze zouden toch op fileplanet voor subscribers only nog een versie niet met camera opgenomen maar direct vanuit de game ?
De oude filmpje was een .mov-file, Filesize: 506.36 MB.
De nieuwe is (ook) een .mov-file, Filesize: 587.4 MB
Ook was het oude filmpje nogal donker; volgens Fileplanet is het nieuwe filmpje een stuk helderder ("..., plus a brighter picture! ")
Jammer dat het nogsteeds quicktime is
--> mocht je geen zin hebben om de hele film te downloaden, dan kun je er hier nog enkele screenshots van vinden (+ wat concept-art).

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 17:58 ]
Dat is deze volgens mijReefer schreef op 08 July 2003 @ 17:39:
dat is volgens mij nog dezelfde film als eerst
Dit topic is gesloten.