Das zeker erg vet, als je met iemand op lan bent en dan ff co-op doen, dikke fun!
heeft iemand al screenshots met hoge graphics instellingen?
Who cares about graphics? als de gameplay maar goed isduncanvdlinden schreef op 13 June 2003 @ 14:04:
heeft iemand al screenshots met hoge graphics instellingen?
Maar aan de andere kant, ik wil wel weten waar ik op schiet
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
okeej gameplay is het bellangrijkste 
maar m'n nieuwe pctje komt er ook aan....
[ Voor 8% gewijzigd door duncanvdlinden op 13-06-2003 14:22 ]
ahaaaaaaduncanvdlinden schreef op 13 juni 2003 @ 14:22:
okeej gameplay is het bellangrijkste
In dat geval, alsjeblieft http://www.halflife2.net/screenshots.shtml
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik neem aan dat die site van jou is of iemand die je kent? Zeg dan ff dat op de weapons site de txt en de plaatjes door elkaar lopenVerwijderd schreef op 13 June 2003 @ 15:00:
Of *spam* www.hl2.nl/media/screenshots.php. Staan er meer
Klachten/ideeen/opmerkingen/gevonden fouten/fanmail kan je sturen naar Terr@hl2.nlvacuumcleaner schreef op 13 June 2003 @ 15:02:
[...]
Ik neem aan dat die site van jou is of iemand die je kent?
Copyright © 2003 HL2.nl. Created by Terr. Designed by Angelus.
Half-Life is a registered trademark of Sierra Entertainment, Inc.
Ja dus
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Bij deze,WJP schreef op 13 June 2003 @ 15:06:
[...]
Klachten/ideeen/opmerkingen/gevonden fouten/fanmail kan je sturen naar Terr@hl2.nl
Copyright © 2003 HL2.nl. Created by Terr. Designed by Angelus.
Half-Life is a registered trademark of Sierra Entertainment, Inc.
Ja dus
De plaatjes en de txten lopen door elkaar..
Ziet er in iedergeval goed uit. veel info enz en ook in het nederlands
Verwijderd
Ik ken het probleem. Het komt heeeeel zelden voor en een refresh lost alles op. Ik weet niet wat het is, ook niet bij welke browsers het voorkomt (allemaal?) en op welke resoluties.
Alles houdt zich netjes aan de XHTML 1.0 standaarden, dus daar kan het niet aan liggen eigenlijk. Als iemand een suggestie heeft...
Thnx voor het compliment. Er moet nog wel het een en ander gebeuren
Alles houdt zich netjes aan de XHTML 1.0 standaarden, dus daar kan het niet aan liggen eigenlijk. Als iemand een suggestie heeft...
Thnx voor het compliment. Er moet nog wel het een en ander gebeuren
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 15:18 ]
Verwijderd
Ik heb me afgevraagd of het water ook dynamisch is in HL2..
bv: Water zit in een groot glas en je schiet het een gat in het glas, in real life zou het water eruit vallen en zich over een kleine oppervlakte over de grond verspreiden...
Zou dat mogelijk zijn met HL2?
bv: Water zit in een groot glas en je schiet het een gat in het glas, in real life zou het water eruit vallen en zich over een kleine oppervlakte over de grond verspreiden...
Dat eruit vallen zou nog kunnen, maar of het ook zo op de grond valt weet ik nog niet, wat ik wel weet is dat het iig realistisch op de grond gaat vallenVerwijderd schreef op 13 June 2003 @ 22:44:
Ik heb me afgevraagd of het water ook dynamisch is in HL2..
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ik denk het niet. Het zal vast wel mogelijk zijn met die engine, maar het kost verschrikkelijk veel CPU kracht om dat real-time te doen. Maar wie weet
ik denk dat dat water wordt opgelost zols het nu ook gaat met een soort van texture die steeds groter wordt (vervangen wordt?) naarmate er meer water uit iets stroomt.. dat zie je ook bij postal2 heel goed.. dat groeit zeg maar ook zo'n benzine plas maar niet zoals normaal maar in stappen
Dat nieuwe filmpje van die fan is ook vet zeg. Met die achtergrond muziek en beelden van gman (zie icon)... oei oei oei... nog lang wachten.
Dan nog maar een screenie van het bureaublad:

[ Voor 28% gewijzigd door Eijkb op 14-06-2003 00:42 ]
.
Verwijderd
Heb jij ook eventueel de link van die wallpaper?Eijkb schreef op 14 juni 2003 @ 00:29:
Dat nieuwe filmpje van die fan is ook vet zeg. Met die achtergrond muziek en beelden van gman (zie icon)... oei oei oei... nog lang wachten.
[afbeelding]
Ik lees net in een interview dat de engine word geschreven voor hardware dat nog niet bestaat. Daarmee doelen ze op dat de polycount zo hoog is dat niets op de markt het kan draaien. Ze voor release gaan ze alles downgraden en dan shippen.
Ze gaan later een highdef pack met de originele polycounts en textures uitgeven, als er wel hardware is die het kan draaien.
Net als bij de Blueshift highdef, maar dat was een verbetering op het origineel.
Ze gaan later een highdef pack met de originele polycounts en textures uitgeven, als er wel hardware is die het kan draaien.
Net als bij de Blueshift highdef, maar dat was een verbetering op het origineel.
Verwijderd
Op wat voor systeem draaien ze dan die E3 filmpjes en zo
Als dat hardware is dat nog niet bestaat kan Valve blijkbaar meer dan hele mooie engines maken
(en als die filmpjes van de E3 de gedowngrade versie is van de Engine dan wil ik het volledige potentieel wel eens zien
)
Zat iig een Radeon 9800 Pro met 256 mb in het systeem waar ze HL2 op draaiden.
Veel mensen zullen dit plaatje al zijn tegengekomen, maar voor de mensen die 'm niet kennen is ie vast nog wel het laten zien waard:

Ik vond 'm iig erg goed verzonnen

Ik vond 'm iig erg goed verzonnen
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 14-06-2003 10:20 ]
The devil is in the details.
Uiteraard, effe FTP client opstarten...uploading en... klaar!. Nu is dit effe snel in elkaar geflansd, als iemand een beter bureaublad kan maken kan ik ook wel de screenies van dat filmpje met gman posten....Heb jij ook eventueel de link van die wallpaper?
.
Niks geen edit, gewoon twee keer posten gezien dit ook wel de moeite is: Gman full size. Dat is het plaatje wat ook gebruikt is voor het bureaublad van hierboven. Nogmaals, als er creatievelingen zijn...maak ze en stuur ze (indien geen plek om te hosten) naar doemaariets at wijzeman.nl....
.
ik vraag mij iets af, in het flimpje met de auto, zie je op een gegeven moment gordon achter een tank/pantser auto duiken. daar gooit(!) hij zijn shotgun weg en pakt daarna de rocket launcher op.
Zou dit betekenen dat je aantal wapens dat je kan dragen gelimiteerd is? of zouden ze alleen maar willen showen dat je ook wapens kan weg gooien/ geven aan AI character?
Zou dit betekenen dat je aantal wapens dat je kan dragen gelimiteerd is? of zouden ze alleen maar willen showen dat je ook wapens kan weg gooien/ geven aan AI character?
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Verwijderd
Hij doet hetzelfde eerder in het filmpje, bij het stuk voordat ie bij de propeller komt. Daar ruilt hij een machine geweer om voor een shotgun (die zitten beide in slot 3)TWBMS schreef op 14 June 2003 @ 11:16:
ik vraag mij iets af, in het flimpje met de auto, zie je op een gegeven moment gordon achter een tank/pantser auto duiken. daar gooit(!) hij zijn shotgun weg en pakt daarna de rocket launcher op.
Maar ik denk/hoop dat het toch meer voor de show is, in Half-Life kon je ook een berg wapens meenmen en dat maakte het ook een stuk leuker.
Weet iemand hoe goed de AI is in leren? Lijkt me wel dat de AI dat in zekere mate kan namelijk.
In halflife1 konden de bots ook al een beetje leren.. Zelf waypoints maken en vaak ook steeds brutaler
Verwijderd
Er is weer een interview verschenen met 2 programmeurs bij hl2
http://www.sharkyextreme....icle.php/10710_2221941__1
http://www.sharkyextreme....icle.php/10710_2221941__1
Daar hebben we eigenlijk nog niet veel over gehoord nee.Mischien kan je nu een bepaald gewicht meedragen,of is het gewoon voor de show gedaan ja (wat ik eigenlijk wel hoop)TWBMS schreef op 14 June 2003 @ 11:16:
In CS kun je ook maar 1 handgun en 1 grote gun dragen en dat maakt het wel realistischer. Misschien niet altijd leuker, maar vooruit. Hopelijk heb je de keuze: 1 wapen of zoveel als je wilt...
.
Wat me ook opviel is dat als die shotgun wordt gegooid zie je dat ding maar vliegen en niet de armen die het gooien!!!
Met dat van de wapens, of je zoveel kan dragen of maar een primary en secundry kan, is eigenlijk goed voor moelijkheids nivauws, dus HARD = 2 wapens + 3granaten, makkelijk is gewoon onmogelijk veel wapens
Met dat van de wapens, of je zoveel kan dragen of maar een primary en secundry kan, is eigenlijk goed voor moelijkheids nivauws, dus HARD = 2 wapens + 3granaten, makkelijk is gewoon onmogelijk veel wapens
tijd zal het zeggen denk ik
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Verwijderd
Is er iemand die een link wil posten naar een snelle download van de E3 full trailer (rond de 500MB ofzo?) liefst up-to-date
www.fileshack.com
Ik moest 5 minuten wachten op de download, maar top moet je 40 minuten wachten.
Ach ja.
Ach ja.
Verwijderd
Na 3x proberen valt de verbinding steeds uit na zo'n 150MBHuggyB schreef op 14 juni 2003 @ 23:58:
www.fileshack.com
Ach ja.
Iemand aub een ander linkje ? Heb die trailer gezien van +/- 20MB en I want some more. Please help me
is er nog ergens een link naar de hl2 techdemo?
de oude link werkt niet
de oude link werkt niet
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Die trailer stelt niks voor...
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/trailers/ hier staan ook 7 E3 HL2 filmpjes in
http://gamefiles.blueyonder.co.uk/blueyondergames/trailers/ hier staan ook 7 E3 HL2 filmpjes in
klikjoostve schreef op 15 juni 2003 @ 10:56:
is er nog ergens een link naar de hl2 techdemo?
de oude link werkt niet
Niet allemaal van downloaden
Past niet helemaal hier, maja.......

http://www.nl.bol.com/is-...04000001707&Section=GAMES
Wisten jullie dit?
Ik dacht dat HL niet op de PS2 was!?! Ik wist alleen van de DC, maar nu is het blijkbaar ook op de PS2
IMHO

http://www.nl.bol.com/is-...04000001707&Section=GAMES
Wisten jullie dit?

IMHO
Op de DC is ie nooit uitgebracht, wel verkrijgbaar maar niet verschenen
(alleen als backup dus) en voor de PS2 was het een bijna-launch title volgens mij
bron??_SouLmaN_ schreef op 14 June 2003 @ 07:45:
Zat iig een Radeon 9800 Pro met 256 mb in het systeem waar ze HL2 op draaiden.
want ik hoorde gewoon een computertje met een GF2
Hier: http://www.ati.com/companyinfo/press/2003/4644.htmlexecutor schreef op 15 juni 2003 @ 23:20:
[...]
bron??
want ik hoorde gewoon een computertje met een GF2
Een lekkere snelle download van de 500mb E3 film is ook te vinden op
ftp://public:files@files2...ife_2_720*480_trailer.zip
Veel plezier d'r mee
ftp://public:files@files2...ife_2_720*480_trailer.zip
Veel plezier d'r mee
[ Voor 3% gewijzigd door Sebje op 15-06-2003 23:25 ]
Klopt et dat als je goed kijkt in het filmpje, dat als je freeman ziet slaan met zijn crowbar op zo een van de wezens, dat er hetzelfde bloed uit spat als in HL1?? Ik ben er bijna zeker van... Behalve dat het nu groenig is
Viel me ook al op... ik hoop dat ze er lekker spuitend, 3 dimensionaal bloed van maken, en dat je alleen op de low settings dit soort bloed krijgt. Sprites midden op je gezichtsveld plakken als bloed is nu wel een beetje achterhaald-ETz-Memphis Z schreef op 16 June 2003 @ 07:56:
Klopt et dat als je goed kijkt in het filmpje, dat als je freeman ziet slaan met zijn crowbar op zo een van de wezens, dat er hetzelfde bloed uit spat als in HL1?? Ik ben er bijna zeker van... Behalve dat het nu groenig is
Dacht dat ik tijdens een van die interviews gelezen had dat ze dat nog niet klaar hadden voor die e3 demo, dus dat word gelukkig nog ff bijgewerkt
Zou je eigenlijk vijanden kunnen verslepen met da manipulator wapen?
Ik denk dat je alleen dode vijanden kan verslepen. Anders pak je gewoon effe zo'n been van een Strider op en til je hem zo omver-ETz-Memphis Z schreef op 16 juni 2003 @ 16:19:
Zou je eigenlijk vijanden kunnen verslepen met da manipulator wapen?
Verwijderd
Is niet noodzakelijk, je kan mss wel levende vijanden verslepen maar dan wel gelimiteerd, een klein beesje kan je mss wel verslepen, terwijl dit onmogelijk kan zijn met een groot beest zoals de strider...Mr_UnAnimouS schreef op 16 juni 2003 @ 16:23:
[...]
Ik denk dat je alleen dode vijanden kan verslepen. Anders pak je gewoon effe zo'n been van een Strider op en til je hem zo omver(Zou wel cool zijn
).
Al die hypothesen zijn eigenlijk best nutteloos, we gaan alles wel op tijd zien als het spel af is. Anders leg je de lat van de verwachtingen steeds hoger en dan is de teleurstelling steeds dichtbij.
ik had al ergens gelezen dat de manipulator open gaat als je iets kan oppakken.
is ie dicht kan je het wel vergeten.
is ie dicht kan je het wel vergeten.
[Herhaling]
Is er iemand die enig idee heeft over een evt collectors edition oid?
[edit]Sorry, beetje weinig tekst
. Ik heb zelf gekeken, ik kan nergens echt wat vinden maar aan de andere kant, ik kan me niet voorstellen dat er geen collectors edition komt. Daarnaast ben ik verre van die-hard HL-2'er dus ik hoop eigenlijk op wat wazige forum-gossips
.
Is er iemand die enig idee heeft over een evt collectors edition oid?
[edit]Sorry, beetje weinig tekst
[ Voor 63% gewijzigd door IceStorm op 16-06-2003 18:12 ]
Ik heb nog niks over een collectors edition gehoord nee
Ja, we zien het vanzelf wel, maar we kunnen het er nog wel over hebben zonder HL2 nog meer op te hypenVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:37:
[...]
Is niet noodzakelijk, je kan mss wel levende vijanden verslepen maar dan wel gelimiteerd, een klein beesje kan je mss wel verslepen, terwijl dit onmogelijk kan zijn met een groot beest zoals de strider...
Al die hypothesen zijn eigenlijk best nutteloos, we gaan alles wel op tijd zien als het spel af is. Anders leg je de lat van de verwachtingen steeds hoger en dan is de teleurstelling steeds dichtbij.
Als je bijvoorbeeld een levend mannetje gewoon kan verslepen lijkt me wel cool. Ik zie al een goeie mod voor me: Half-life 2 human bowling
Verwijderd
Een bowling mod... goed idee. In multiplayer kegeltjes omgooien. Wat een mogelijkheden toch met die engine
net wat lolligs gezien op PHL
check hier
check hier
hl2 in platform style.
I want this Game ... NOW!!!!!!!!!!!
I want this Game ... NOW!!!!!!!!!!!
Wow die ziet er echt supercool uit
Verwijderd
Iemand heeft een petitie opgezet om Valve proberen te overtuigen om Half-Life (2) 'native' (dus zonder emulatie) te maken voor Linux. Natuurlijk willen ook Windows users dat, want zijn ze van het gezeik van Linux users af 
Ik neem toch wel aan dat het best tactisch is om de engine ook te porten naar Linux, want het plan is om hem door te verkopen... hoe meer features, hoe beter
Ik neem toch wel aan dat het best tactisch is om de engine ook te porten naar Linux, want het plan is om hem door te verkopen... hoe meer features, hoe beter
hehe....Your vote has not yet been counted. We must first verify this address as being valid. This prevents annoying 13 year olds abusing the system (I apologise in advance to the non-annoying 13 year olds out there).
Maar ik denk dat het wel voordelig is als halflife2 ook voor linux komt. Zo krijg je meer verkopen, en snellere servers
Er zal heus wel een server-versie voor Linux uitkomen,maar het volledige spel verwacht ik er zo snel nog niet opWJP schreef op 17 June 2003 @ 21:07:
[...]
hehe....
Maar ik denk dat het wel voordelig is als halflife2 ook voor linux komt. Zo krijg je meer verkopen, en snellere servers
Ik denk wel dat het slim zou zijn, ze hebben inmiddels ervaring met linux (linux server ervaring) en steeds meer spellen draaien op linux (Q3, UT2k3), ook zijn er veel geporte spellen door loki games.
Het is ook zo dat als je geen linux versie hebt, je doelgroep kleiner wordt.
Niet noemenswaardig kleiner en je investeringen moeten daar wel tegen op wegenGotiniens schreef op 18 June 2003 @ 13:54:
HElaas is het ook dat Lokigames al enige tijd failiet is. Daaruit blijkt ook dat de afzet markt voor linux based games heel laag is.Gotiniens schreef op 18 June 2003 @ 13:54:
Ik denk wel dat het slim zou zijn, ze hebben inmiddels ervaring met linux (linux server ervaring) en steeds meer spellen draaien op linux (Q3, UT2k3), ook zijn er veel geporte spellen door loki games.
Verwijderd
bron: halflife2.netAccording to amazon.com, Half-Life2 will be released on 15th December 2003, almost 3 months later than the expected release date of 30th September.
Stranger than that, amazon.co.uk still has the release date as 30th Sept.
Check back soon, when hopefully we'll have more information.
Ik hoop dat het niet waar is om hl2 pas in december te kunnen kopen
Verwijderd
Valve zei laatst nog dat het 30 september was. Zulke sites zitten er wel vaker naast, want als wij het niet weten, waarom zouden zij het dan wel weten?
is bij Tomb Raider 6 ook hoor. Staat ook nog nix over op de site van Eidos, maar andere sites weten het wel.
Nou,als Valve zo grote mond wil hebben dan moeten ze het ook maar presteren om het op 30 september uit te brengen ! Hihi,anders wel grappig : 5 jaar geheim kunnen houden en dan nog een jaar (...) moeten uitstellenVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:17:
[...]
bron: halflife2.net
En waar heeft amazon.com het vandaan?Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 17:17:
[...]
bron: halflife2.net
Ik denk niet dat amazon.com contact heeft met valve over de releasedatum.
Ze hebben speciaal zo lang gewacht met uberhaubt bekend te maken dat HL2 zou uit komen speciaal om de release datum te halen. Het enige wat men nog hoefde te doen was eigenlijk nog wat textures aanpassen en wat kleine dingen... Ik hoop nog steeds dat de relase datum gehaald wordt, september that is.
Verwijderd
wel ja, heel fijn.Da Monkey schreef op 18 June 2003 @ 20:17:
wat ik hoop is dat ze een soort van dagboek gaan uitgeven (op internet zetten) waarin je de ontwikkelingen van hl2 kunt lezen lijkt me best vet
Dag 1: we hebben missie 2 getest
Dag 2: we hebben missie 3 getest
Dag 3 : rustdag
Volgens valve zijn ze al grotendeels klaar en zijn ze het nu uitgebreid aan het testen
Nu bidden dat de game niet uitlekt, dat zou echt een gigantische flop zijn voor Valve.... games die leaken worden vrijwel altijd niet de hit die iedereen zou hebben voorspelt. Ik denk dat iedereen hier wel een rijtje van dat soort games kan opnoemen. (UT2003 is zelfs 2 keer gelekt!!!)Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 20:55:
[...]
wel ja, heel fijn.
Dag 1: we hebben missie 2 getest
Dag 2: we hebben missie 3 getest
Dag 3 : rustdag
Volgens valve zijn ze al grotendeels klaar en zijn ze het nu uitgebreid aan het testen
Hihi,UT 2003 leaks...Dat waren nog eens tijden
. Kheb me meer geamuzeerd met die leaks dan met de full
Verwijderd
Weet iemand al wat meer over vloeibare dingen zoals water met zwaartekracht?
bv: Een box is gevult met water, je schiet de box kapot of een gat erin... stroomt dan het water uit de box in een realistische manier? gaat het waterpeil dan ook dalen? En onstaat er dan een waterplas onder de box?
bv: Een box is gevult met water, je schiet de box kapot of een gat erin... stroomt dan het water uit de box in een realistische manier? gaat het waterpeil dan ook dalen? En onstaat er dan een waterplas onder de box?
Waar in MoHAA was dat dan ook al weer?
Vast wel, zijn al genoeg spellen die dat hebben, schiet je eerst boven een gat, loopt het deel leeg, en dan kan iets lager weer schieten en loopt het daar weer uitVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 14:38:
Weet iemand al wat meer over vloeibare dingen zoals water met zwaartekracht?
Bij Metal Gear Solid 2 hebben ze ook zoiets cools.
Staat emmer met ijsklontjes schiet je emmer overhoop, vliegen mooi die ijsklontjes weg, en beginnen dan ook echt met smelten, dus niet opeens verdwijnen.
Verwijderd
ja , heb ik ook al gedacht. Dat zou zo cool zijn, dan is het echt wel volledig. Maar ik denk van niet. stel je voor een ganse bende vijanden gewoon doen verdrinken door 1 iets kapot te schieten
/me is dreaming
/me is dreaming
Verwijderd
Ik denk, dat als ze het al 4 jaar geheim hebben gehouden dat ze er ook nog 100 dagen kunnen voor zorgen dat het niet geleakt wordNovah schreef op 18 June 2003 @ 22:00:
[...]
Nu bidden dat de game niet uitlekt, dat zou echt een gigantische flop zijn voor Valve.... games die leaken worden vrijwel altijd niet de hit die iedereen zou hebben voorspelt. Ik denk dat iedereen hier wel een rijtje van dat soort games kan opnoemen. (UT2003 is zelfs 2 keer gelekt!!!)
als je op tonnetjes olie schoot, dan liepen die ook leeg tot waar jij schoot.
cool joh, dat wist ik niet eens.
-- Altijd blijven prutsen --
Half.Life.2.E3.Playable.Demo.Leak
jaja
jaja
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Jaja, en zit er ook de nieuwe vers gehackte Valve Hammer Editor bij?
Geloof je me niet ofzo
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
gek hè. Kun je het bewijzen?
[ Voor 8% gewijzigd door Maxow op 20-06-2003 10:32 ]
Duh... Kom maar met screens ofzo...
Half.Life.2.E3.Playable.Demo.Leak @ Kazaa = Jenna Jamerson P0rn
[ Voor 18% gewijzigd door vacuumcleaner op 20-06-2003 10:37 ]
Ben nog aan het fxpen
niet warez request maar is er een demo/leak/dev'er?
ik wordt helemaal gek van die engine wat is die mooi ...
mooier dan de d3 engine
mooier dan de d3 engine
This is the Way.
lama
[ Voor 97% gewijzigd door Manie Riets op 20-06-2003 11:05 ]
Verwijderd
Demo: Een voorbeeld van een spelHIValicious schreef op 20 juni 2003 @ 10:50:
niet warez request maar is er een demo/leak/dev'er?
mooier dan de d3 engine
Leak: Een gelekte Alpha/Beta versie van een spel, wat dus nog niet af is.
Devver: De versie die developers gebruiken om de boel te testen, eigenlijk hetzelfde als een leak.
kazaa hoef je niet eens te proberen, dat is nu bijna overspoelt met losertjes die blijkbaar bevrediging krijgen door het delen van fakes.
edit: bewering leaks niet juist
edit: bewering leaks niet juist
[ Voor 43% gewijzigd door MUSTIS op 20-06-2003 11:05 ]
post ff screenies als je hem hebt (en niet de screenies die er al zijn
Lijkt me idd een beetje sterk dat er een leaked versie is
die filename alleen al
die filename alleen al
Verwijderd
Thrill Seeka is volgens mij wel een betrouwbaar figuur, maarja ik wil her eerst zien voordat ik het geloof.
Dit topic is gesloten.