[PC] Half-Life 2 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.420 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de hl2 engine minder hackbaar is....

De HL/CS community werd vooral verpest toen OGC cheats uitkwamen vlak na het CS verkopen in de winkels.... :'(

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

DaGreatRV schreef op 22 May 2003 @ 17:45:
BTW, ik vindt dat er helemaal niet veel gecheat wordt in CS, ik merk het nooit en heb er ook geen last van. :/
Ik heb er ook geen last van, wordt er juist voor uitgemaakt :P

Het cheaten lijkt weer een beetje in mate gezakt te zijn na het vrijgeven van die OGC broncode ...

Over steam, ik ben blij dat ze het niet verplichten ... menigeen had er toch last van bij de 1.6 beta versie van Kauwnter-straik? Ik iig wel...

[ Voor 32% gewijzigd door lxs op 22-05-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 18:26:
[...]

Ik neem aan dat je de physics bedoelt? Ik vrees van niet.

Stel je het filmpje voor waar dat vliegend tuig naar je schiet en waarbij de auto's waarachter je je verschuilt naar je toevliegen. Dan zou jij die auto's niet eens op je zien afkomen. Of wanneer bijvoorbeeld een stukje gebouw op je hoofd valt zou je niet eens zien waardoor je gedood bent... Of ben ik verkeerd?
Half :)

Er zijn een aantal essentiele dingen, zoals die dingen die je noemt. Andere dingen, zoals matrassen die op de grond liggen en zooi die op tafels staat, hoeven niet bij iedereen hetzelfde te zijn (daar schiet je waarschijnlijk toch gewoon door heen). De makers hebben gezegd dat sommige dingen gewoon clientside (of niet) gedaan zullen worden, om te voorkomen dat je bandbreedte volgepompt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:20
Vraagje: wordt halflife dx9 (en dan bedoel ik dus dat het ook echt dx9 features gebruikt)?
Ik heb die film gezien van e3, en kan bijna niet geloven dat huidge hardware dat detail aankan, weet iemand welke hardware dat op is gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet alleen dat het draaide op een Raedon 9800 pro, van de rest van de hardware weet ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Het enige wat je hoeft door te geven is de kracht van de 'kogel' de richting en de positie, zo kan de client zelf alles bereken en hoeft de server geen berekeningen te doen. Ik neem aan dat alles dan hetzelfde reageert. Ton de lucht in, oke, da's positie, maar eenmaal geschoten.. en alles wat daarop volgt.
Of ben ik erg optimistisch ? :P

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Waarom gaat iedereen er automatisch vanuit dat er een CS2 voor gemaakt gaat worden?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Omdat dat is bevestigd (en trouwens, wat is er nou meer logisch dan een CS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:39

Flexx

This side up

FoggyFreek schreef op 22 May 2003 @ 23:14:
Omdat dat is bevestigd (en trouwens, wat is er nou meer logisch dan een CS2)
idd check http://www.gamer.nl/nieuws/8662

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dat is wel al 2 jaar oud. Misschien moet Gooseman nu wel zijn eigen centjes gaan verdienen (geen probleem lijkt me voor hem), en heeft die geen tijd. Maar nu ik die demo heb gezien, weet ik wel zeker dat ze een cs2 gaan maken, als je kijkt wat er met die engine mogelijk is....en 't straalt nog steeds de sfeer uit van halflife1. cs was er na 6 a 7 mnd nadat hl uitkwam , dus wie weet, over een jaar :9
Vraag me alleen af of ze nu geld gaan vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 22-05-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat we nu 2 communities krijgen: 1 nieuwe van de HL2 engine community(inc. cs2) en de oude community van HL1 engine (inc. cs 1.6) omdat er veel gamers zijn die HL2 engine niet kunnen draaien ivm relatieve slechte pc... Kan dat ongeveer wel kloppen?

De HL2 engine is zoveel beter maar heeft helaas ook een goede pc nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Er zullen natuurlijk altijd hardcore gamers bij de oude CS/HL blijven, kijk maar naar UT, maar als Half-Life 2 goed zal worden en ook niet ál te veel verschilt van HL dan zal het vast wel meevallen. Tussen UT en UT2003 zat gewoon een te groot verschil waardoor nu nog veel mensen UT spelen.
En misschien is het juist wel leuk om 2 communities te hebben, zo heb je meerdere speelmogelijkheden, aangezien CS 2 en 1.6 niet identiek zullen zijn en Half-Life en Half-Life 2 ook zeker niet :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik bedoelde eigenlijk dat je een spel toch niet koopt om een mod? Wel omdat het potentieel heeft voor mods, maar om nou voor 1 mod een spel aan te gaan schaffen... Dan moet ie wel erg goed zijn, en dan wil ik het spel zelf ook nog leuk vinden...

In dit geval de waarheid, maar het KON anders ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees weer eens interessant nieuws op www.halflife2.net ;).
Also after a lot of confusion about the release date Gabe has confirmed: "The 30th September release date will be the same for Europe as the US"
Fijn dat ze dat tegelijkertijd doen, dan kunnen we met z'n alleen tegelijkertijd genieten van dit (wat mij betreft) nu al legendarische spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Sjah schreef op 22 May 2003 @ 22:47:
Vraagje: wordt halflife dx9 (en dan bedoel ik dus dat het ook echt dx9 features gebruikt)?
Ik heb die film gezien van e3, en kan bijna niet geloven dat huidge hardware dat detail aankan, weet iemand welke hardware dat op is gedraaid?
Nee. Van af DX6 tot DX9 dus met DX9 heb als op max. En met DX6 ziet het er niet zo mooi uit als op die filmje's.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van de 500Mb filmpje, kan ik niks anders zeggen dan....
Fantastisch!!!! Wat een een gameplay...... Ben nu weer effe Blue Shift aan het
spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58
skullsplitter schreef op 23 May 2003 @ 00:19:
Ik bedoelde eigenlijk dat je een spel toch niet koopt om een mod? Wel omdat het potentieel heeft voor mods, maar om nou voor 1 mod een spel aan te gaan schaffen... Dan moet ie wel erg goed zijn, en dan wil ik het spel zelf ook nog leuk vinden...

In dit geval de waarheid, maar het KON anders ;)
1 mod....

Er zijn duizenden mods voor halflife, en dat zal voor HL2 niet anders zijn.

Daarbij, je moest eens weten hoeveel mensen HL gekocht hebben om CS te spelen (ik bijv. alhoewel ik HL al wel gespeeld had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 11:26:
Na het zien van de 500Mb filmpje, kan ik niks anders zeggen dan....
Fantastisch!!!! Wat een een gameplay...... Ben nu weer effe Blue Shift aan het
spelen.....
Ga dan HL spelen ipv Blue shift.

Ik vond Blue Shift niet echt geweldig, maar wel een aardig tussendoortje.
Het leukste was de je Freeman nog tegenkwam enzo.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst HL gekocht om HL singleplayer te spelen (dat was sinds 1999 en toen speelde ik het op een p1 400mhz met 256mb ram :). Dat eerste beeld waarbij je in een karretje zit en je ziet de omgeving enzo, toen stond ik al verbijstert van de gameplay en AI.... Daarna speelde ik HL DM en toen hoorde ik dat sommige mensen het hadden over upcomming CS beta 6.5... Daarna ben ik CS aan het spelen en heb ik alle veranderingen aan de mod meegemaakt... Na 5,5 jaar oude engine kan ik begrijpen dat de gfx niet al te best zijn en dat er weinig leuke dingen te toen zijn met de oude engine... De communitie was 1 jaar geleden intends groot dan welke andere mp game... maar het laatste jaar neemt het aantal online players af... Met de Hl2 engine en het verhaal erom heen zal eindeloze mooie dingen te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 23 mei 2003 @ 11:30:
[...]

1 mod....

Er zijn duizenden mods voor halflife, en dat zal voor HL2 niet anders zijn.

Daarbij, je moest eens weten hoeveel mensen HL gekocht hebben om CS te spelen (ik bijv. alhoewel ik HL al wel gespeeld had)
Je heb gelijk, maar ik had Blue Shift nog niet gedaan. De andere 2 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 11:54:
Ik had eerst HL gekocht om HL singleplayer te spelen (dat was sinds 1999 en toen speelde ik het op een p1 400mhz met 256mb ram :). Dat eerste beeld waarbij je in een karretje zit en je ziet de omgeving enzo, toen stond ik al verbijstert van de gameplay en AI.... Daarna speelde ik HL DM en toen hoorde ik dat sommige mensen het hadden over upcomming CS beta 6.5... Daarna ben ik CS aan het spelen en heb ik alle veranderingen aan de mod meegemaakt... Na 5,5 jaar oude engine kan ik begrijpen dat de gfx niet al te best zijn en dat er weinig leuke dingen te toen zijn met de oude engine... De communitie was 1 jaar geleden intends groot dan welke andere mp game... maar het laatste jaar neemt het aantal online players af... Met de Hl2 engine en het verhaal erom heen zal eindeloze mooie dingen te doen zijn.
God ja, met open mond naar die intro zitten kijken zeg...

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me opzich wel voor kunnen stellen dat er misschien servers komen waar gewoon alle physics uit staan. Deze servers zijn dan voor mensen met trage computer en ISDN. Op andere servers worden die laggende ISDNers dan niet toegelaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe weet jij dat?

Niemand weet hoe valve de client/server site gaat regelen en hoe de netcode zal zijn.... mischien wordt er wel heel veel dingen gedaan met 'pridiction' netzoals bij CS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Half-Life op zich zelf is al een super spel, ben er op moment helemaal weer verslaafd aan.

En dan nog te spreken over de mods, zie er nu al naar uit op deze op HL2 te spelen. Zoals CS [counterstrike], NS [naturalselection] en AG[adranelingamer]
Misschien bestaat er voor de DBZ fans onder ons ook nog een kans dat ESF op de HL2 engine komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Over die mods: er zijn er talloze, maar hoe krijg je ze aan de praat? Ik heb nu meer dan een GB aan mods gedl'd, waaronder NS, DoD Action HL en nog veel meer. Die laatste drie krijg ik gewoon niet werkend. Ik heb de allerlaatste update van HL, de nieuwste versie van DoD (1.0 die net uit is) en het als ik het spel start LAN game of hazard course, dan laadt alles, totdat de console verdwijnt, ik heel even geluid hoor en vervolgens het spel 'uitfloept' (crash die meteen gekilled wordt door winXP). Compatibility mode helpt geen zak. Action HL doet net zoiets; eerst kreeg ik steeds de melding "could not load ...\cl_dll\client.dll", en na een update gedaan te hebben ontbreken er opeens models... :( Natural selection werkt wel.

Wat is de slimste manier om deze mods te kunnen spelen? Onder Win98 en niet de allernieuwste versie van HL(1.0.1.5 ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Aham brahmasmi schreef op 23 May 2003 @ 12:46:
Over die mods: er zijn er talloze, maar hoe krijg je ze aan de praat? Ik heb nu meer dan een GB aan mods gedl'd, waaronder NS, DoD Action HL en nog veel meer. Die laatste drie krijg ik gewoon niet werkend. Ik heb de allerlaatste update van HL, de nieuwste versie van DoD (1.0 die net uit is) en het als ik het spel start LAN game of hazard course, dan laadt alles, totdat de console verdwijnt, ik heel even geluid hoor en vervolgens het spel 'uitfloept' (crash die meteen gekilled wordt door winXP). Compatibility mode helpt geen zak. Action HL doet net zoiets; eerst kreeg ik steeds de melding "could not load ...\cl_dll\client.dll", en na een update gedaan te hebben ontbreken er opeens models... :( Natural selection werkt wel.

Wat is de slimste manier om deze mods te kunnen spelen? Onder Win98 en niet de allernieuwste versie van HL(1.0.1.5 ofzo)?
er is toch zo'n mod manager progje? misschien is dat iets? kijk anders even op planethalf-life.com ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 23 May 2003 @ 12:49:
[...]

er is toch zo'n mod manager progje? misschien is dat iets? kijk anders even op planethalf-life.com ofzo :)
mod manager? waar heb je dat voor nodig dan?

Alles uninstallen (eventueel heel windows) en eerst HL erop zitten, daarna HL updates, daarna de mod installen en het moet werken...

Tenzei je de CS retailversie hebt uit de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik heb het 600mb filmpje gezien: wow!
3x indrukwekkender dan doomIII @ e3
Die Strider is ook mooi gemaakt zeg.
Physics zijn 8)7

can't wait

offtopic: en waar blijft DukeNukemForever? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op 23 May 2003 @ 12:46:

Ik zou als ik jouw was heel HL verwijderen en dan opnieuw installeren, updaten naar versie 1.1.1.0. Daarna kan je de mods installen en zou alles het wel moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DasHMauL schreef op 23 May 2003 @ 15:28:
offtopic: en waar blijft DukeNukemForever? ;)
Onder welke steen heb jij geleefd? Duke Nukem gaat de Half-life 2 engine gebruiken. Duurt nog wel ff dus voordat die in de winkels ligt. :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:35:
[...]
Onder welke steen heb jij geleefd? Duke Nukem gaat de Half-life 2 engine gebruiken. Duurt nog wel ff dus voordat die in de winkels ligt. :+ ;)
Ow! :)
Dan heb ik duidelijk iets gemist }:O

Ach, we wachten nu toch al zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 12:15:
En hoe weet jij dat?

Niemand weet hoe valve de client/server site gaat regelen en hoe de netcode zal zijn.... mischien wordt er wel heel veel dingen gedaan met 'pridiction' netzoals bij CS....
Het is in een interview gezegd. Welke weet ik niet meer precies, maar het zou best in het dev interview filmpje van Gamespot (of IGN) verteld kunnen zijn. Ik weet iig dat het zo is
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 15:35:
[...]
Bron?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Niemand heeft mijn vraag trouwens beantwoord over dat filmpje van 600 meg. Dat heeft toch geluid? Ik hoor het met Quicktime 5.1 niet, dus welke player moe'k gebruiken? Mediaplayer speelt geen .mov. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Misschien moet je even upgraden naar Quicktime 6

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bron?
kijk eens naar zn smilies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op 23 May 2003 @ 15:50:
Niemand heeft mijn vraag trouwens beantwoord over dat filmpje van 600 meg. Dat heeft toch geluid? Ik hoor het met Quicktime 5.1 niet, dus welke player moe'k gebruiken? Mediaplayer speelt geen .mov. :|
Media Player Classic wel. URL: http://www.gabest.org

Moet je wel QuickTime geinstalleerd hebben trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 16:09:
[...]

kijk eens naar zn smilies....
En toch zou het kunnen...
http://www.3drealms.com/gethired.html#3danimator

Ze zijn op zoek naar en 3d animator.
"You will have access to a truly cutting edge 3D engine" ...

Yeah, whatever!

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 15:35:
[...]
Hehe laatste keer dat ik me met duke bezighield was 2 jaar terug, toen las ik dat die de unreal1 engine zou gaan gebruiken, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

:)

GameSpy PC Game of the Show 2003
IGN PC Game of Show 2003
IGN PC Best Action Game 2003
IGN PC Technological Excellence 2003
IGN PC Best graphics 2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
...and its confirmed. THe crowbar animation was sucky cause they have not finished the crow-bar yet. Its still being worked on accordin to valve and e3 had a placehlder effect.
Dat verklaart een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

zucht... is het nou al 30 september (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook eindelijk Opposing Force uitgespeeld ;). Heb nu Half-Life, Half-Life: Blue Shift en Half-Life: Opposing Force uitgespeeld, allemaal op hard, en zonder codes. Behalve dan die keer da'k vast zat in een lift, ffies no clipping gebruikt, maar verder niks. Kortom, ik ben helemaal klaar voor Half-Life 2. Behalve dan, da'k nog een nieuwe computer nodig heb. Maar ook daar wordt aan gewerkt (in ehmz, de letterlijke zin ;)).

Trouwens, 'k vraag me af wat ze met Shepard doen. Zou er nog weer een uitbreiding uitkomen alla Opposing Force? Of zullen ze Shepard gewoon weggestopt hebben om nooit terug te komen. Aan het eind van Opposing Force staat er:

Subject: Adrian Shepard
Status: Detained

Vaag dus, maar we zullen wel zien. Misschien dat we ook nog als Alyx kunnen gaan spelen ;). Tenzij ze natuurlijk de hele tijd bij je is, want dan maakt ze 't zelfde mee, maar dat zal toch wel niet. Hoop ik niet tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 11-09 00:02
ne, toch niet helemaal zonder cheats :P, vieze cheater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 23 mei 2003 @ 20:11:
ne, toch niet helemaal zonder cheats :P, vieze cheater :P
Mjah, als ik naar tien keer proberen steeds vast blijf zitten in een lift, lijkt een noclip de enige oplossing ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 20:13:
[...]

Mjah, als ik naar tien keer proberen steeds vast blijf zitten in een lift, lijkt een noclip de enige oplossing ;).
Tsssss gewoon blijven doorgaan tot je de oplossing hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:59
Bedenk net: Gaat Valve net zoals Unreal Linux ondersteunen of is daar nog niets bekend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ge-flopt schreef op 23 mei 2003 @ 21:31:
Bedenk net: Gaat Valve net zoals Unreal Linux ondersteunen of is daar nog niets bekend over?
Is volgens mij nog niks over bekend. 'k denk dat ze iig wel een Linux server zullen doen, net zoals nu, maar of je de client ook onder Linux kan draaien weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hé!..ik lees dat er weer een nieuwe movie te downen is :?
http://www.halflife.org/
Alleen als ik naar de link ga die ze aangeven kom ik op een italiaanse site waar ik niet kan downen.(moet een password intikken)
Als ik zo al die movie files zie zijn de meeste oud,maar ook 2 die ik (volgens mij) nog niet ken..
Iemand die een woordje italiaans spreekt?

Deze ken ik volgens mij nog niet:

http://www.multiplayer.it...gini/files/13608/img1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door melly op 23-05-2003 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
is een snapshot uit de 25 min video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

melly schreef op 23 May 2003 @ 23:18:
Alleen als ik naar de link ga die ze aangeven kom ik op een italiaanse site waar ik niet kan downen.(moet een password intikken)
Als ik zo al die movie files zie zijn de meeste oud,maar ook 2 die ik (volgens mij) nog niet ken..

Heb ff gekeken, maar je moet registreren. Heb je dat gedaan dan werkt het nog niet, want je hebt een premium Gold abonnement nodig om filmpje te kunnen downloaden en dat kost geld.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 20:13:
[...]

Had ik ook vaak. Dan moet je springen vlak voor dat de lift stil staat.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frits Flits schreef op 24 May 2003 @ 10:58:
[...]

Had ik ook vaak. Dan moet je springen vlak voor dat de lift stil staat.
Mjah, dat probeerde ik ook, maar dat kon niet altijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

dat filmpje @ italiaans site is een gedeelte uit de E3 film als ik die title zo zie. Maar volgens hun is het wel exclusief? De vertaling volgens worldlingo is dit:
In exclusief recht wereldwijd hebben wij de grootste eer om vrij 6 filmaticorposi aan u te introduceren van Halveringstijd 2 die een inleiding levend aan het spel verzamelen dat van sommige jongens van Klep en een langste reeks opeenvolgingen in spel wordt geïntroduceerd waar zij getoond, in absolute voorproef, niveaus van spel, personages en vijanden komen.
Een exclusief recht van hoogste waarde die u op Multiplayer kunt slechts vinden.het en dat zij aan u het lijm zal houden u aan de monitor voor divers minuteren. De inleiding, becommentariëerde van Klep, de belangrijkste uitbreiding het teruggeven van de spelmotor, maken de eigenschap en het systeem van beheer van de uitdrukkingen hen, het Deel 1 uitbreidingsfysica van de spelmotor (test met vaten, bewegingen, skeletachtige animatie...), terwijl de andere vier Delen, gameplay zuiver aan 100% tonen!
Heheh de jongens van Klep :+

[ Voor 3% gewijzigd door BaRF op 24-05-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 12:15:
En hoe weet jij dat?

Ik zei niet dat ik het wist, ik zei dat ik het me voor kon stellen.
En het is prediction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op 23 mei 2003 @ 23:18:

Ik hoor van mensen die het gedownload hebben dat het toch weer hetzelfde is. Die screenshot komt mij ook wel bekend voor eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

BaRF schreef op 24 May 2003 @ 11:31:
dat filmpje @ italiaans site is een gedeelte uit de E3 film als ik die title zo zie. Maar volgens hun is het wel exclusief? De vertaling volgens worldlingo is dit:

[...]

Heheh de jongens van Klep :+
De spel motor!!!!! :D B)
en dat zij aan u het lijm zal houden u aan de monitor voor divers minuteren
:P :9

[ Voor 14% gewijzigd door DaGreatRV op 24-05-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af tot hoeverre de physics, mods gaan beïnvloeden. Gaat het alleen een beetje meer dimensie geven of gaan er ook degelijk mods komen waar de physics centraal staan. Mods zoals, ik zeg maar wat: 'Vernietig de toren van de tegenstanders' .
Ik vraag me ook af of dat dat anti-gravity wapen ook 'toepasbaar' is op levende wezens. Dan zou je voetbal of zo kunnen spelen met elkaars lichaam :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 11-09 20:56

Gotiniens

Fairly odd Tim

Of bij DM je team genoot op een verhoging helpen met de gravity gun :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je het zegt, je kan idd verhogingen bouwen om ergens op te komen, of je stapelt wat spullen opelkaar om daar vanachter te schieten :)

Mods zouden bv vrachtwagens met zandzakken kunnen hebben, die spelers daarna op kunnen stapelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Gotiniens schreef op 24 May 2003 @ 15:49:
Of bij DM je team genoot op een verhoging helpen met de gravity gun :9~
ik denk dan toch wel dat je een klap op je health krijgt als je weggeschoten word hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel grappig zijn waneer je een enemy over het i'net kan oppakken en wegwerpen met die gravity gun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 15:57:
Het zal wel grappig zijn waneer je een enemy over het i'net kan oppakken en wegwerpen met die gravity gun :P
Of met die manipulator iemand door het raam schieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

BaRF schreef op 24 May 2003 @ 15:55:
[...]

ik denk dan toch wel dat je een klap op je health krijgt als je weggeschoten word hoor :P
je kan hem toch ook rustig neerzetten, inplaats van 10 meter laten vallen, dat doe je maar met je tegenstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gravity gun moet dan wel sterk genoeg zijn. Misschien met meerdere tegelijk?? het zou wel tof zijn dat meerdere gravity guns een groter effect heeft
/me ziet zich met zijn teammates al een container 100 m ver smijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 12:31
Ok HL weer eens geinstalled (en ook eens CS, wat ik ooit vroeger eens geprobeerd had, omg wat is CS bagger mod >:))

Maar wist niet dat die scientists samenspande met GMan, vuile *&!#* :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/GMan.jpg
Elke scientist die ik nu tegen kom in spel gaat er aan >:) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Albinoraptor schreef op 24 mei 2003 @ 17:49:
Ok HL weer eens geinstalled (en ook eens CS, wat ik ooit vroeger eens geprobeerd had, omg wat is CS bagger mod >:))

Maar wist niet dat die scientists samenspande met GMan, vuile *&!#* :P
[afbeelding]
Elke scientist die ik nu tegen kom in spel gaat er aan >:) :p
Gaap, de G-man is de administrator van de blackmesa, dus technisch gesproken de baas van de scientisten.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:05
ik ga zometeen ook maar eens halflife installeren :D heb hem hier officeel liggen. Kijken of het nou echt zo goed is als dat men zegt dat het is :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

Nee wij liegen allemaal,

Hij is namelijk beter 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Monkey schreef op 24 May 2003 @ 19:15:
ik ga zometeen ook maar eens halflife installeren :D heb hem hier officeel liggen. Kijken of het nou echt zo goed is als dat men zegt dat het is :D
Wil je zeggen dat je HL wel gekocht hebt, maar nooit gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 15:35:
[...]
ALWEER van engine verwisseld?

Let me get this straight: Van Quake 2 naar Unreal naar HL2? Geen wonder dat dat spel vertragingen blijft oplopen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het technisch zo achterhaald dat de boel weer verbeterd mag worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 13:49
Vash schreef op 24 mei 2003 @ 19:42:
[...]
ALWEER van engine verwisseld?

Let me get this straight: Van Quake 2 naar Unreal naar HL2? Geen wonder dat dat spel vertragingen blijft oplopen, tegen de tijd dat ze klaar zijn is het technisch zo achterhaald dat de boel weer verbeterd mag worden |:(
Volgens mij was het nog extremer, van Quake 2, naar Quake 3 (dit weet ik niet zeker) naar Unreal engine, naar UT engine, naar Unreal Warfare engine en nu dus blijkbaar Half-Life 2 engine.
Maar dit heeft niet echt veel met HL2 te maken :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Haha jullie geloven dingen ook snel he?
Ze hebben maar 1 engine wissel gedaan van Q2 naar UT ondertussen hebben ze wel alle upgrades van de Unreal 2 engine ingebouwed in hun UT engine dus de graphics zijn ook van hoog niveau.
Er staat echter nergens dat ze na de HL-2 engine over zijn geschakelt en dat betwijfel ik ook, ik kom om de dag op de 3DRealms forums en staat niks van vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
MaRc0 schreef op 24 May 2003 @ 19:47:
[...]

Volgens mij was het nog extremer, van Quake 2, naar Quake 3 (dit weet ik niet zeker) naar Unreal engine, naar UT engine, naar Unreal Warfare engine en nu dus blijkbaar Half-Life 2 engine.
Maar dit heeft niet echt veel met HL2 te maken :P
Ze kunnen ook zelf een engine maken. 8)7

Dit is ook een stuk voordeliger dan elke keer een licentie kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Vanitas schreef op 24 May 2003 @ 22:16:
[...]

Ze kunnen ook zelf een engine maken. 8)7

Dit is ook een stuk voordeliger dan elke keer een licentie kopen.
Ze mogen de Alternova engine wel gebruiken als ie af is 8) :P 8)7

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
[CSC]Outlaw schreef op 24 May 2003 @ 21:20:
Haha jullie geloven dingen ook snel he?
Ze hebben maar 1 engine wissel gedaan van Q2 naar UT ondertussen hebben ze wel alle upgrades van de Unreal 2 engine ingebouwed in hun UT engine dus de graphics zijn ook van hoog niveau.
Er staat echter nergens dat ze na de HL-2 engine over zijn geschakelt en dat betwijfel ik ook, ik kom om de dag op de 3DRealms forums en staat niks van vermeld.
Tegen de tijd dat die wissel gedaan werd bestond UT nog niet ;). Toen was het dus unreal en had ik uiteindelijk alsnog gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 19:41:
[...]

Wil je zeggen dat je HL wel gekocht hebt, maar nooit gespeeld?
tuurlijk heb ik hem wel gespeeld toen ik hem gekocht heb maar het is al een hele tijd gelden dat ik hem heb gespeelt. 3 jaar ofzo.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

dan weet je toch nog wel of het een goed spel is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Gotiniens schreef op 25 May 2003 @ 13:58:
dan weet je toch nog wel of het een goed spel is? :?
Hoeft niet per se. Bij mij registreert het ook niet altijd de eerste keer hoe goed een spel nou precies is :D Heb HL SP in de loop der jaren heel wat keren gespeeld, maar pas toen ik er vorig jaar nog een keer doorheen ging viel me echt op waarom ik het zo leuk vond en het zo'n verdomd goed spel is :)

Misschien dat je als je het spel al vaker hebt gespeeld je wat afstand kunt nemen en het beter kunt beoordelen ipv in je broek te schijten omdat je denkt dat er elk moment een headcrab op je hoofd kan springen ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik heb ff een eigen filmpje gemaakt van HL2 met Vegas... beetje video-tjes combineren en muziekje erachter... als er interresse voor is... iemand webspace? :+

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Vinnik een onlogische gedachte... als 'je zo'n spanning ervaart in het spel, dan ben je dus onder de indruk van het spel neem ik aan. Tenzij je zo in je broek schijt dat de graphics, AI, scenes, het verhaal van het spel allemaal langs je heen gaan... :z

De spanning van Doom en Doom II is er bij mij pas goed ingeprent... dat was pas gruwelijk goed toen. :o _/-\o_ Kamers die plotseling donker worden, continu grommende beesten die je op afstand hoort... Onovertroffen gewoon. :) Duke Nukem 3D vond ik ook erg goed, want dat had ook een sterk eigen karakter. En HL net zo. Subliem geluid en perfecte gameplay. Alleen eigenlijk iets té perfect... het wordt als je het (pas) 1x uitgespeeld hebt al te makkelijk. :Y) Maar goed, dat geldt voor bijna alle (fps) games natuurlijk.

Maar toch kijk ik uit naar een game die het gevoel van Doom (II) en Duke3d terugbrengt. HL was natuurlijk ook een ongelofelijke ervaring de eerste keer (toen 't pas een tijdje uit was). (Itt dit is Quake 1 nauwelijks blijven hangen en Q2 nog minder... :| )

Als ik naar die filmpjes kijk, zie ik helaas toch terug dat je net zoals in HL 1 zo goed als onkwetsbaar bent. :| Je wapens en je pak zijn gewoon te goed in feite (al haalt de speler in het filmpje weinig met zijn wapens uit, behalve met die beesten die uit de grond komen). Hopelijk zitten er toch flink wat spannende scenes in waar je écht moeite moet doen om in leven te blijven... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Aham brahmasmi op 26-05-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 14:28

Maxow

Hidden Sound System

Kwartjuh schreef op 26 May 2003 @ 16:23:
Ik heb ff een eigen filmpje gemaakt van HL2 met Vegas... beetje video-tjes combineren en muziekje erachter... als er interresse voor is... iemand webspace? :+
hoe groot issie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ixnapr nix van. Ik krijg gewoon geen geluid uit dat filmpje van 600 meg. Ook niet met die Classic Mediaplayer. Zou het liggen aan Quicktime 5.1? Welke versie hebben jullie geïnstalleerd om .mov filmpjes af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Aham brahmasmi schreef op 26 May 2003 @ 16:39:
Ixnapr nix van. Ik krijg gewoon geen geluid uit dat filmpje van 600 meg. Ook niet met die Classic Mediaplayer. Zou het liggen aan Quicktime 5.1? Welke versie hebben jullie geïnstalleerd om .mov filmpjes af te spelen?
Ik speel hem hier af met Real Player omdat Quicktime het op de 1 of andere manier niet doet.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Aham brahmasmi schreef op 26 May 2003 @ 16:39:
Quicktime 6 heb je nodig.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham, misschien krijgt hij zo weinig schade omdat het een demo filmpje is?
Aangezien je niet dood wil gaan tijdens je presentatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 04-09 08:21
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 16:55:
Het filmpje/de demo is al eerder opgenomen :)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 16:55:
Hij heeft een cheat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 17:13:
[...]

Hij heeft een cheat aan.
Kerel, kijk eens goed, der gaat duidelijk health en armor vanaf. Het enige wat er van toepassing is, is dat de impact van kogels e.d. Gordon weinig pijn doen. Dus die Valve kerel speelt op "Too easy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
hoe moet ie anders dan een presentatie houden over het spel? 8)7
Als die het op hard had gezet was het filmpje mischien wel 1.2 gig geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 04-09 08:21
vacuumcleaner schreef op 26 mei 2003 @ 17:16:
Dus die Valve kerel speelt op "Too easy"
Och, als ik een spel zou maken zou ik het ook testen op "Too easy" het word een beetje frustrerend als je in het begin van een level dood gaat als je aan het eind van dat level iets wil testen B)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Maxow schreef op 26 May 2003 @ 16:35:
[...]

hoe groot issie?
te groot... 650 mb :+
NM.... ff iets anders doen... ( hij is wel kewl though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Interview met gGabe Newell online:

http://www.gamingnext.com/articles/index.asp?id=17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je als je het spel al vaker hebt gespeeld je wat afstand kunt nemen en het beter kunt beoordelen ipv in je broek te schijten omdat je denkt dat er elk moment een headcrab op je hoofd kan springen
Maar dan vervolgens is het weer F7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 10:49:
[...]

Maar dan vervolgens is het weer F7.
En dan niet per ongeluk F6 indrukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey ik wist trouwens niet dat gamespy nederlands was? :P in elk geval die gast die het nieuws post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens

Gotiniens

Fairly odd Tim

D³ schreef op 25 May 2003 @ 21:19:
[...]
Misschien dat je als je het spel al vaker hebt gespeeld je wat afstand kunt nemen en het beter kunt beoordelen ipv in je broek te schijten omdat je denkt dat er elk moment een headcrab op je hoofd kan springen ;)
Dat was juist waarom ik het juist vanaf het begin een goed spel vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Precies wat ik zei. :) Alleen vond ik die headcrabs nooit zo eng... eerder die scientists met een headcrab op hun hoofd die je aan gort slaan met die klauwen! :D
offtopic:
Heeft iemand trouwens al eens ontdekt dat je die beesten heel snel dood kunt slaan met de crowbar als je een aanloop neemt/rent en slaat? Ik dacht eerst dat het niks uitmaakte maar ik zag dat mijn broertje het zo deed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Aham brahmasmi schreef op 28 May 2003 @ 15:30:
Precies wat ik zei. :) Alleen vond ik die headcrabs nooit zo eng... eerder die scientists met een headcrab op hun hoofd die je aan gort slaan met die klauwen! :D
offtopic:
Heeft iemand trouwens al eens ontdekt dat je die beesten heel snel dood kunt slaan met de crowbar als je een aanloop neemt/rent en slaat? Ik dacht eerst dat het niks uitmaakte maar ik zag dat mijn broertje het zo deed...
Vet truckje, je springt ook hoger in het spel als je een aanloop neemt met duck-jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 14:59
Jammer genoeg komt er op dit moment weinig info meer van valve, zou mooi zijn als ze bv, weekelijks een paar screenies of filmpjes zouden releasen. Het hl2 virus begint zo een beetje bij mij te zakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
vacuumcleaner schreef op 28 May 2003 @ 15:55:
[...]

Vet truckje, je springt ook hoger in het spel als je een aanloop neemt met duck-jump
Das algemene basiskennis :+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.