[3D] Contest v10: Animatiecontest 'Inanimate objects' * Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
Kheb geformateerd, nu ben ik natuurlijk de 3ds max installatie cd kwijt....

:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
IFASS schreef op 07 mei 2003 @ 16:56:
Kheb geformateerd, nu ben ik natuurlijk de 3ds max installatie cd kwijt....

:( |:( |:(
brander ownz :z

hoe schiet de rest op? ik ben al bijna klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830

Traag, erg traag. Ik ben nu de omgeving aan het maken, maar loop steeds tegen problemen aan die alles flink vertragen. Bedankt voor de tips voor de walk, ik ga proberen het nog iets overtuigender te maken. Het is alleen wel veel werk om een echt goede walkcycle te maken (want een biped kan niet, maya hè :)).

@IFASS: Ziet er idd leuk uit, de rook van de sigaret is al beter maar eigenlijk zou het nog meer moeten uitwaaieren. Maar het idee komt sowieso wel over :P

@geez: Bijna klaar? Ben benieuwd naar een paar nieuwe WIPS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
kzit weer in de race
ik moet morgen me final al plaatsen want vrijdag heb ik excursie en morgen gewoon school :( dus moet ik me pc vannacht laten renderen

khoop dat het lukt (special thnx to: GeeZ, hij heeft ff voor 3ds max gezorgd. was ik kwijt namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
@darken: nieuwe wips? moet morgen/vrijdagochtend mijn final al insturen :P
ook op excursie :D

@ifass: np m8 :)

@Paidor: ifass en ik zijn er niet bij op het punt vd final... dus kunnen we de rest geen punten geven totdat we terug zijn? kunnen we ook gewoon geen mening hebben? :) (zorg uiteraard wel dat ik mijn final optijd instuur :D)

[ Voor 47% gewijzigd door geez op 07-05-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 21:29

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Uh, heren. Ik geloof dat ik inspiratie heb :X
Jullie kennen mijn beperkingen met Vue D'Esprit, maar ik heb binnen die mogelijkheden een KICKEN idee... dus ik ga bezig :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Topicstarter
geez schreef op 07 mei 2003 @ 20:56:
@Paidor: ifass en ik zijn er niet bij op het punt vd final... dus kunnen we de rest geen punten geven totdat we terug zijn? kunnen we ook gewoon geen mening hebben? :) (zorg uiteraard wel dat ik mijn final optijd instuur :D)
De deadline is alleen voor de finals, niet voor het stemmen.
Ik weet niet wanneer jullie kunnen stemmen, maar als dat niet meer dan een (paar) dag(en) is, kunnen de overige deelnemers ("welke?" geen idee, moet zelf ook nog zien dat ik wat afkrijg... :/) vast wel even op jullie wachten. ;)

@DB: ben benieuwd! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 07-05-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
@dark blue: nu al? ;)

@paidor: oke dan! :D

@ifass: verkeerde viewport? auw :|
ja morgen excursie.. geen zin in :(
heb je mijn final nou al gehost? :P

[ Voor 58% gewijzigd door geez op 08-05-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
@ mijzelf: ik moet beter opletten, voor het renderen had ik als renderviewport de verkeerde geselect, (nooit doorgehad) dus ik bekeek vanmorgen me filmpje.... raad verder maar

maar het was nog niet helemaal goed, de rook was te snel en de explosie was niet mooi en nog een probleempje met de gattling.

maar ik ben weer aan het renderen en dan morgenvroeg ff editen met premiere en dan insturen want ik moet morgen om kwart voor 1 op excursie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
is nog nie gehost, me pc is nog aan het renderen en ik wil niet dat hij hem verneukt, maar ik zal het anders meteen ff proberen, ik houd je verantwoordelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Mijn FINAL :P is klaar :D

IFASS heeft hem geupload :D nogmaals thx

De link is:
http://www.solcon.nl/wvdridder/final_1500.avi

sorry jongens vergeten codec te vermelden :) DivX 5.0.5 ;)

WOEI!
:) ;) >:) :P :9 :*) 8) :+ :D _/-\o_ :Y) :9~ O+ }:O :7 B) 8)7 O-) :z :Z })

ps. was vereerd aan deze contest mee te doen :p
pps. morgen op excursie dus, volgende week vrijdag terug.

[ Voor 46% gewijzigd door geez op 08-05-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Beide filmpjes doen het hier niet :/

Welke codec gebruik je?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

bovenste doet het iig wel, leuk gemaakt geez :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik heb de final van GeeZ gepost, was een behoorlijke aanslag op me webruimte van 20 mb maar het ging wel, gelukkig heb ik 60 kb/s upload, en trouwens, de codec is divx 5.0.5

see ya, mijn final komt morgen, ik moet nog wat doen in premiere en op tijd van schrijven van deze post is mijn pc nog bezig met renderen. is pas om 1 uur klaar vannacht

morgen excursie, kmoet er om 12.45 zijn, aaargggghhh :(
ben ik dus een week weg, kan ik andere finals niet zo snel zien
en ja, ik zit bij GeeZ in de klas, voor de mensen die de overeenkomst hadden gezien :)

[ Voor 19% gewijzigd door IFASS op 08-05-2003 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Euhm... Geez ik vind m echt leuk, maar hij beweegt dus en dat doet ie leuk, t boek draait mee... en dan de rest van het filmpje staat ie gewoon stil, ong. 1 minuut lang?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Ah hij doet 't :)

Humor, een leeslamp :P . IDD was de boodschap al vrij snel duidelijk, filmpje duurde nogal lang...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ziet er leuk uit. :)
Je had imho wat meer met het idee 'leeslamp' kunnen doen (bladzijdetje omslaan ofzo), maar de animatie ziet er netjes uit (net als het camerawerk, trouwens).

In ieder geval hebben we al één inzending! :P

* Anoniem: 48458 gaat in het weekend nog proberen z'n schaar wat te animeren.
Helaas is deze contest (m'n eigen nog wel) er wat bij in geschoten... ;( |:(

@DB: denk je het nog te redden voor de deadline, btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
FINAL

dit word mijn final jongens, helaas kon ik premiere niet installen (de setup was beschadigd anders had ik er nog een paar screens en een paar mooie effecten op gezet, maar helaas was dat nu niet mogelijk)

http://www.solcon.nl/wvdridder/final_IFASS.avi
om op te slaan: rechtermuisknop op de link en 'save target as/doel opslaan als'

codec: DivX 5.0.5

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/wvdridder/joystick-eind.jpg

opmerkingen: de ventilator lukte me niet om te animeren, op de 1 of andere manier wilde hij maar niet doen wat ik zei dat hij moest doen en de rook is te snel maar ik ga niet weer renderen omdat ik vandaag om kwart voor 1 op excursie moet.
ik had nog een paar andere fouten kunnen verbeteren maar wegens het virus en de format en nu dus de excursie heb ik geen tijd meer. :r :X :(

:) :( ;) >:) :P :9 :r :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :Y) (8> }) ;( :Z :z O-) |:( 8)7 :? :X B) :| :/ }:O :O O+ :9~ :7

ik was zeer vereerd :9 om aan deze contest mee te doen en ga zeker de volgende keer weer meedoen.
ik kan mijn punten dus volgende week vrijdag/zaterdag pas insturen i.v.m. de excursie

special thnx to: GeeZ, want toen mijn pc geformat moest worden heeft hij geholpen de boel weer recht te zetten.

@ GeeZ: leuk gemaakt :9

[ Voor 79% gewijzigd door IFASS op 09-05-2003 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Dark Blue schreef op 08 mei 2003 @ 23:16:
Euhm... Geez ik vind m echt leuk, maar hij beweegt dus en dat doet ie leuk, t boek draait mee... en dan de rest van het filmpje staat ie gewoon stil, ong. 1 minuut lang?
dan klopt er iets niet in je pc :P

thx voor de positieve reacties overgens mensen, veel succes met jullie finals, ik ga ze meteen bekijken zodra ik terug ben van excursie.
tot over een week! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:30

-db-

Hoi

@GEEZ - Goeie final,.......klein kritiekpuntje is nog dat de omgeving wat kaal is en de omgeving zou niet lichter moeten worden als de lamp je in het gezicht schijnt.

@IFASS - Ook een goeie final,........al vind ik wel dat er wat weinig beweging zit in de joystick, contest ging toch over het animeren. Blijft natuurlijk jammer van de rook en de ventilator, magoed, daar heb je zelf al genoeg over gezegd.

@jullie allebei - Mooi gedaan, ik zou het niet kunnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
@-db-: thx :D de omgeving lijkt lichter trouwens, kijk jij maar eens in een felle lamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:30

-db-

Hoi

geez schreef op 09 May 2003 @ 09:59:
@-db-: thx :D de omgeving lijkt lichter trouwens, kijk jij maar eens in een felle lamp ;)
Keek net effe in mijn bureaulamp en had eerder het idee dat de omgeving donkerder werd. Denk dat dit komt omdat de iris zich sluit als reactie op het felle licht en er dus minder omgevingslicht doorkomt.

Maakt eigelijk ook niet veel uit, blijft een mooie final. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:07
@GEEZ - Mooie final! :)
misschien had je nog wat meer varriatie aan kunnen brengen op de muren (omgeving)
maar verder is ie top!
keep up the good work ;)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Ik ga ook nog proberen mee te doen ! Het is een beetje krapjes allemaal, maar ik ga het gewoon proberen.
Vandaag ben ik begonnen met modellen en daar ben ik nu halverwege mee.
Voor het gemak (en omdat het leuk is om mee te experimenteren) maak ik het toon-shaded. Dan hoef ik niet zoveel tijd te besteden aan het texturen.

Ik heb een vraag over het animeren:
Hoe animeer ik het beste een telefoonsnoer ? (hij moet in allerlei vormen kunnen buigen)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 10-05-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ik heb een tijdje zitten modellen :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Contest%20WIP.jpg
Vandaag wil ik al het modelwerk af krijgen, zodat ik morgen aan de animatie kan werken. Dan maandag alles renderen, dan moet alles goedkomen.

Ik zit nog steeds met de vraag over hoe ik nou en snoer kan animeren......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33
Je kan het snoer animeren met simcloth heb ergens ooit een tut gezien waar precies werd uitgeledt hoe het moest. Ik heb alleen de link niet bij de hand.

Gevonden: Tut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tutorial. Morgen ga ik ermee experimenteren !
Het modellen is nu zo goed als klaar : Het animeren kan beginnen !
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Contest%20WIP2.jpg

Het 'verhaal' wat ik erin wil verwerken heb ik ook al helemaal, dus ik denk (hoop) dat ik het wel ga halen voor maandagnacht

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 11-05-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Nou ik heb nu alles gerenderd , en ben nu klaar voor de nabewerkingen + gelui d er onder zetten.

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog een paar vragen over het animeren :
-Hoe kan ik ervoor zorgen dat er op een bepaald aantal frames een object tevoorschijn komt en dan na x frames weer verdwijnt ? Deze heb ik inmiddels al opgelost :)
-Hoe kan ik met Simcloth ervoor zorgen dat het snoer van een telefoon in een bepaalde vorm komt ? (bijvoorbeeld dat het snoer een hartje vormt oid.)
-Met welk programma kun je het beste frames 'aan elkaar plakken' tot 1 animatie. (ik render alle frames los van elkaar)

Nog een onnozen probleempje waar ik tegenaan loop:
Ik wil dus bij de blauwe telefoon een (gedraaid) snoer hebben lopen van de basis naar de hoorn. In een halve cirkel dus.
Als ik een 'Spring' maak en die dan vervolgens bend, dan gaat simcloth het ding vreselijk vervormen. (de spring bestaat uit driehoeken, dus dat kan het probleem niet zijn) Hoe kan ik dit wel goed doen ?

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 11-05-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat voor mij echt héél krap worden..... Ik laat vannacht ongeveer de helft renderen die al klaar is (niet chronologisch, gewoon verschillende shots)
Morgen als ik uit school kom maak ik snel de rest af (alleen nog wat animatie) en laat ik die shots renderen. Dan moet ik alles bij elkaar vegen (render naar losse tiffs)....
Met welk programma kan ik dat 'bij elkaar vegen' het beste doen?

Ik begin er behoorlijk gek van te worden. De animatie duurt +/- 870 frames en ik gebruik 7 camera's -> in het totaal zijn er zo'n 15 verschillende shots.....
Doordat ik echt haast heb / had heb ik al 3 max files waarin de animatie (rommelig) in verwerkt zit..... :/

trouwens: deze contest is echt niet goed voor me : een muisarm (hopen dat het morgen weer over is :X) en stresssss :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 12-05-2003 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aan elkaar plakken kan met bijv. Adobe Premiere of VirtualDub (laatste is geloof ik freeware).

Ik ga zelf morgen proberen om mijn schaartje te laten turnen ofzo, om toch nog iets in te leveren. :)

* Anoniem: 48458 heeft net een eind gefietst met een gitaarversterker van 20 kg in z'n rechterhand, dus kan niet meer muizen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

oh oh ik moet echt retesnel aan het renderen gaan, mijn superscene moet dan, hoe simpel hij ook is, wel op tijd af zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ga het redden hoor :)
Het halve filmpje is klaar, 1 shot is nu aan het renderen en de laatste 2 shots ga ik zometeen nog ff in elkaar flanzen.

Ik heb alleen nog 1 vraag : Ik heb 1 shot van 50 frames, maar dat blijkt toch wat erg snel te gaan.... is er een (niet tijdrovende) manier om die te verlengen ? (ik wil natuurlijk niet opnieuw renderen.)

Ohja, ik zoek ook nog webspace om m'n final op kwijt te kunnen......

edit :
Ik heb niks beters te doen, dus post ik maar wat shots van mijn final :)
Allen klikbaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/contest_camera_10000.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/contest_camera_30289.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/contest_camera_50018.JPG

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 12-05-2003 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan nog een screenshot van de allerlaatste scene :
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/contest_camera_60400.JPG
Wederom klikbaar :)
Op dit moment ben ik aan het renderen en de laatste aanpassingen aan het maken.

Ik heb trouwens nog geen webspace gevonden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ehh ik geef het op, ik post het over een tijdje, ooit, ooit, wel in het 3D topic. Renderen van een animatie kost namelijk wat meer tijd dan van een still.. en daar had ik niet aan gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Anoniem: 35969 schreef op 12 May 2003 @ 15:16:
En dan nog een screenshot van de allerlaatste scene :
[afbeelding]
Wederom klikbaar :)
Op dit moment ben ik aan het renderen en de laatste aanpassingen aan het maken.

Ik heb trouwens nog geen webspace gevonden :'(
ahh popje toch :+
leuk gemaakt btw :)
je kan lycos proberen, of je mag wel wat van mijn webspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik heb webspace gevonden. Ik moet nog iig 2 uur renderen + nog een beetje aanpassen en wat renderen. Mijn final gaat er vandaag dus nog komen.

Doet er trouwens verder niemand mee behalve ik , geez en IFASS ? Beetje weinig :/ , jammer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil nog wel meedoen, ben alleen bang dat ik het niet meer ga redden vanwege het renderen. Het heeft meer tijd gekost dan ik dacht (tijd die ik al niet had om mee te beginnen), maar ik ben nog druk bezig met het fixen van de animatie dus misschien wordt het nog wat :)

Ik probeer met mijn animatie een object echt een organische vorm en natuurlijke beweging te geven, maar een goede timing krijgen is enorm tijdrovend. Ik heb me daar flink op verkeken, zeker gezien het feit dat dit m'n eerste echte animatie is :P

@PJanssen: Ziet er cool uit, zeker gezien de korte tijd die je ervoor had, ben benieuwd hoe het er in beweging uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Een snoer animeren kan makkelijk mbv Simcloth

[ Voor 4% gewijzigd door Scipionyx op 12-05-2003 19:29 . Reden: oops ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830 schreef op 12 mei 2003 @ 19:24:
maar een goede timing krijgen is enorm tijdrovend. Ik heb me daar flink op verkeken, zeker gezien het feit dat dit m'n eerste echte animatie is :P

@PJanssen: Ziet er cool uit, zeker gezien de korte tijd die je ervoor had, ben benieuwd hoe het er in beweging uitziet.
Ik had daar ook behoorlijk last mee, met de timing en een zo natuurlijk mogelijk uitziende animatie...... dat is dan ook niet helemaal gelukt. Mede doordat ik erg weinig tijd had en omdat de snoeren van de telefoons vaak niet echt mee werkten..... 8)7

over mijn eigen animatie ben ik dan ook zeker niet helemaal tevreden, maar hij is acceptabel ;)

@scipionyx : Dat doe ik ook ;) Maar je moet het ff in de vingers krijgen, met gewone 'lakens'is het niet zo moeilijk, maar een snoer aan een vreemd bewegend object is lastiger (fouten komen er zo snel in :/) Dat is vooral een kwestie van tweaken. Maar daar had ik dus juist niet zoveel tijd voor.....

edit: Ik word bijna over-enthousiast O-) : Ik bedacht net nog een origineler einde, nog ff snel maken. Moet dus nog 700 frames renderen :) (het wordt weer krapjes.....)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 12-05-2003 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Anoniem: 69830 schreef op 12 May 2003 @ 19:24:
Ik probeer met mijn animatie een object echt een organische vorm en natuurlijke beweging te geven, maar een goede timing krijgen is enorm tijdrovend. Ik heb me daar flink op verkeken, zeker gezien het feit dat dit m'n eerste echte animatie is :P
Een tip voor de volgende keer is dus om voor de animatie zeker zo veel tijd uit te trekken als voor de modelling, in het geval van dit soort simpele models zelfs véél meer tijd dan voor de modelling.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Nou ik moet nog 28 min renderen in premiere en dan is mijn filmpje af.

Ik vind mijn animatie niet denderend maar te doen, het camera werk vidn ik wel aardig gelukt.

Bijna klaar met uploaden.

O ik heb de muziek bij mijn filmpje zelf gemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaguar_e op 12-05-2003 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 12 mei 2003 @ 21:48:
[...]
Een tip voor de volgende keer is dus om voor de animatie zeker zo veel tijd uit te trekken als voor de modelling, in het geval van dit soort simpele models zelfs véél meer tijd dan voor de modelling.
En voor het renderen mag je ook wel een dag uit trekken (incl correcties en nieuwe renders) heb ik in deze contest geleerd :/
Daarnaast moet je natuurlijk altijd rekening houden met cdilla :( :

Ik kreeg vannavond toen ik wilde beginnen met renderen(vlak na mijn laatste post hier) gekloot met cdilla. Max wilde niet meer opstarten. Na wat geklooi besloten max opnieuw te installeren -> nog steeds niet.... Toen cdilla eraf gedonderd (das een heel werk, in de registry sleutelen) Daarna max geïntalleerd en de boel draait inmiddels weer.

Ik heb de quality settings al omlaag moeten doen (naar 0/1 sample antialiassing ipv 0/2) maar ik ga hierdoor excact 23:59 niet halen. Ik zal hem iig deze nacht (voor 01:00 in ieder geval) nog posten.

Ik hoop van harte dat jullie dit accepteren.

Even voor de duidelijkheid : Het gaat alleen nog om een beetje renderwerk, niet meer om modellen / animeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Oogst: Ik had gewoon te weinig tijd, ik wist al dat het heel krap zou worden. Ben nu wel een eindje op weg, maar ga ook 0:00 niet halen vanwege het renderen :(

Toch een wip:
Afbeeldingslocatie: http://www.3baarden.com/vinz/wip.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
jhgasaSGhgsjhdSG

gvd

klote lycos, ne ik ga dus ff niet mijn filmpje kunnen hosten aangezien lycos er weer eens geen zin in heeft. Mijn yahoo geval is te klein en zuigt qua bandbreedte.

ik moet dus ff snel een oplossing vinden anders kan ik niet mee doen met de contest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar_e schreef op 12 May 2003 @ 23:30:
jhgasaSGhgsjhdSG
gvd
klote lycos, ne ik ga dus ff niet mijn filmpje kunnen hosten aangezien lycos er weer eens geen zin in heeft. Mijn yahoo geval is te klein en zuigt qua bandbreedte.
ik moet dus ff snel een oplossing vinden anders kan ik niet mee doen met de contest
hmm, minder, is je animatie groter dan 15meg dan ?
en tsja, die bandbreedte, als alleen de gene die aan de contest meedoen hem downen zal dat geen prob zijn.

Overigens vind ik persoonlijk niet dat hier een groot probleem van moet worden gemaakt....... (mbt. tot op tijd inleveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
hmm het probleem is dat hij ongeveer 34,4 mb groot is
Dit komt door dat de audio niet naar mp3 kon worden gecodeerd.
Maar goed ik ben bezig om het te uploaden naar lycos, niet erg snel maar je upc he 3 kb/s upload :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Iedereen die nog druk aan het renderen is: probeer je filmpje zo snel mogelijk af te krijgen, als je wat over de deadline komt vind ik het geen probleem.

@Jaguar_e: Hoe groot wordt je filmpje? Ik heb nog wel iets van 10 MB ofzo over.

Ik was zelf van plan om ook nog een final in te leveren, maar ons internet lag er vandaag uit, dus ben ik daar een hele tijd mee aan het klussen geweest (zo goed ben ik nou ook weer niet met Linux :P).... :/ Dus dat is er vandaag bij ingeschoten.
En aangezien ik woensdag een tentamen heb, kom ik er morgen ook niet meer aan toe... :(

Ik zal morgen (ofzo) nog wel even een overzichtje van inzendingen klussen (moet niet zoveel werk zijn, met zo weinig inzendingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
nou ik denk niet dat het vandaag nog gaat lukken want het gaat zo bagger traag
en upc loopt te kloten.
Grr echt vervelend dit
Ik ga kijken of ik ham kan raren en kleiner krijg zodat het uploaden niet eeuwen gaat duren :S

[ Voor 28% gewijzigd door Jaguar_e op 13-05-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik ben ook klaar...... ik ben echt kapot :/ ........ :Z
Nog wat gekloot gehad met het laatste stukje in elkaar prakken (veel camerawisselingen)

Ik ga hem nu proberen up te loaden bij Geocitys / Lycos.
U hoort nog van mij :)

fuck, lycos wil max. 5mb per file , die van mij is 10 :'(

Paidor, ik heb een probleem :(
contact me morgen svp. op Pier.Janssen@Planet.nl

Het zou erg vervelend zijn als ik om deze reden niet meer mee kan doen.....

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
PJanssen, hoe groot is die file? Eventueel wil ik em wel hosten voor een dag of 3 op onze server.

EDIT:
Ik moet eens leren lezen....10mb. Is best te doen vind je nie? Kan je hem emailen denk je? Of moet het anderS?

[ Voor 39% gewijzigd door armageddon_2k1 op 13-05-2003 09:13 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
nou ik ga hem nogmaals proberen te uploaden op lycos
Dit gaat wel een uurtje duren.

haha was ff vergeten dat upc maar een upload heeft van 5 kb/s :( :( :'(
nog maar 40 min

[ Voor 37% gewijzigd door Jaguar_e op 13-05-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

armageddon_2k1 schreef op 13 mei 2003 @ 09:12:
PJanssen, hoe groot is die file? Eventueel wil ik em wel hosten voor een dag of 3 op onze server.

EDIT:
Ik moet eens leren lezen....10mb. Is best te doen vind je nie? Kan je hem emailen denk je? Of moet het anderS?
Ok hartstikke bedankt ! _/-\o_
Ik zal het mer rar in kleine stukjes hakken en naar jou mailen (Planet heeft ook een max. mail upload van 5meg :( )

edit:
Je hebt mail :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog steeds aan het renderen (vannacht begonnen, nu op 800 van de 1200 frames), ik heb wel hostingspace dus als ie klaar is zet ik het hier neer. Achteraf was die raytracing toch iets teveel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 35969 schreef op 13 mei 2003 @ 01:03:
Paidor, ik heb een probleem :(
contact me morgen svp. op Pier.Janssen@Planet.nl
Probleem opgelost door armageddon_2k1, of moet ik je nog steeds mailen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458 schreef op 13 May 2003 @ 11:51:
[...]
Probleem opgelost door armageddon_2k1, of moet ik je nog steeds mailen? :)
Nee, het is al opgelost :) Ik heb mijn final naar armageddon_2k1 gestuurd.

armageddon_2k1: thanks _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
FINAL van PJanssen:
http://wieringen.dyndns.o...anssen/Final_PJanssen.avi

Happy downloadin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Nou eindelijk is hij er dan.
Ik heb alles zelf gemaakt dus ook de muziek.
linkje
http://members.lycos.nl/xoraq/
Klik op animatie contest.avi
Foute naamgeving waardoor geen direct link kan :'(
Helaas is de muziek niet mp3 encoded hij is daarom ook 34,4 mb groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Jaguar_e :
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik zie er helemaal niks van :D Het hele filmpje lang is het zwart met zo hier en daar grijze vlekken :? (terwijl mijn monitor daar nooit last van heeft)
Het enige wat ik uit het beeld kon opmaken was dat het zich in een steegje (een heel donkere :P) afspeelt.....

Dus ik kan maar 1 ding zeggen en dat is over de muziek :) :
Het is niet altijd in de maat gespeeld en ik hoorde geloof ik ook 2 valse noten :P
En nog iets : Op een gegeven moment wordt er 'iets' neergeknalt en gaat dood toch ? Dan zou ik er zelf toch een wat ander, langzamer, treuriger liedje onder gezet hebben......

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81369

@ Jaguar_e: Ik zie wel heel vaag wat dingen (met brightness vol open) maar ik kan niet helemaal volgen wat er allemaal gebeurd enz. En het is zwart wit?

@ Pjanssen: Leuk filmpje. Als ik kritish zou kijken vallen er wel een paar dingentjes op, maar voor in zo'n korte tijd is het toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

keb helaas me eigen animatie niet kunnen afmaken, moest ineens belachlijk lange uren draaien op et werk ( van 09:00 tot 21:00 en dergelijk ) , baal er best van :'(

eindelijk een leuke contest en dan kun jem niet afmaken ivm tijdgebrek :'(

:'( :'( :'( :'(

magoe :'( volgende contest ben ik weer van de partij :)

edit: hmmm, jammer dat de deadline voorbij is anders had ik wel 2 korte scenes kunnen posten :\

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 13-05-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81369 schreef op 13 mei 2003 @ 14:00:
@ Pjanssen: Leuk filmpje. Als ik kritish zou kijken vallen er wel een paar dingentjes op, maar voor in zo'n korte tijd is het toppie :)
Dankje. Ik was zelf over de animatie ook niet helemaal tevreden. Vooral het einde is eigenlijk een beetje afgeraffeld door tijdgebrek.
Maar meegerekend dat ik het in 3 dagen in elkaar gezet heb, vind ik het geslaagd :)

Wanneer kunnen we gaan stemmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grmbl, ik zit nu op de 1070 frames van de 1200 (in 320x240!!!). Het staat nu al meer dan 14 uur te renderen. Kan ik het nog posten of ben ik te laat? Ik denk dat ie over een uur wel klaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Hmmm sorry PJanssen, maar onze server vond dit niet echt tof meer. Ik had nauwelijks downloadsnelheid en ons datalimiet van Kabelfoon liep nogal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

armageddon_2k1 schreef op 13 May 2003 @ 16:15:
Hmmm sorry PJanssen, maar onze server vond dit niet echt tof meer. Ik had nauwelijks downloadsnelheid en ons datalimiet van Kabelfoon liep nogal op.
hmm, ok, geeft niet, dan zoek ik ff door. Misschien dat ik net als Jaguar_e het bij lycos kan proberen.

@jaguar_e
Ik zit hier ook op een tft (Hercules prophetview970 17") te kijken, ik heb ook altijd problemen dat het bij anderen te donker is, maar dit is wel heel erg.....

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
hmm

ja de muziek is idd niet lekker gespeelt maar het was meer een id en ik wou toch meer tijd uit geven aan het beeld.
Hmm over dat het vaag is nou op mijn tft beeldscherm ziet het er prima uit.
vaag dat het niet te zien is. En dat het is zwart en w\it is klopt dat heb ik gedaan om de sfeer een beetje te verhogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Laatst online: 25-02 11:28

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

ik zie inderdaad ook weinig tot niets gebeuren... Heel even vlak na de schoten ligt het even (kleur nu ineens?!?) op, maar dat is een fractie van een seconde waarna alles weer in het donker gehuld is. Behlave die neon-text heb ik niets kunnen herkennen... Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk is hij af, ik hoop dat het nog kan voor deze contest... Download het hier:

DE FINAL - DivX 5.05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830 schreef op 13 mei 2003 @ 17:05:
Eindelijk is hij af, ik hoop dat het nog kan voor deze contest... Download het hier:

DE FINAL - DivX 5.05
Hij is erg leuk geworden !
Was het ook echt de bedoeling dat er een soort 'bullet time' in zit ? (zodra de schaakstukken eraf vallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuke animaties allemaal :9

mag je je final nog posten? want dan rampestamp ik mijn animatie nog ff snel in elkaar :P ( aan elkaar plakken dus ;) met adobe premiere :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82720

hymn, ik zou t gewoon doen, ben zoiezo wel benieuwd, ook al telt t niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82720 schreef op 13 May 2003 @ 18:16:
hymn, ik zou t gewoon doen, ben zoiezo wel benieuwd, ook al telt t niet mee :P
;)

najah,

Hiero

tis ongeveer 30% van de totale animatie magoe :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei, ziet er vet uit !

Kun jij misschien mijn Final hosten ? (10mb)
Lycos wil niet meewerken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 13 May 2003 @ 18:26:
Woei, ziet er vet uit !

Kun jij misschien mijn Final hosten ? (10mb)
Lycos wil niet meewerken :'(
keb zelf ook lycos :P

maar zit je op irc oid? dan kun jem wel ff sturen en dan up ik em wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 13 May 2003 @ 18:32:
[...]
keb zelf ook lycos :P
maar zit je op irc oid? dan kun jem wel ff sturen en dan up ik em wel :)
Is het ook goed als ik hem mail ?

Om de een of andere reden krijg ik steeds : action cancelled als ik probeer te uppen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81369

Anoniem: 41017 schreef op 13 May 2003 @ 18:23:
[...]
najah,

Hiero

tis ongeveer 30% van de totale animatie magoe :'( :P
:9~ ziet er gelikt uit! jammer dat je het niet af hebt kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
P janssen
Ik heb het zelf met cute ftp gedaan omdat je dan weet hoe lang je nog moet wachten voordat je klaar bent.
Die zoooi van lycos is gewoon bagger traag en onbetrouwbaar.

Ik vind het jammer dat julle mijn filmpe niet kunnen bekijken.
Overigens heb ik hem op mijn 2 de beeldscherm(gewoone crt) bekeken en daar was hij inderdaad wat aan de donkere kant , maar het contrast opschroeven hielp wel.
Ik kan hem zelf wel herkenen(Matrox g450 dualhead). Ik denk dat de gemiddelde videokaart wat donker is ingestelt. Had ik moeten weten aangezien ik met mijn oude videokaart ook gezeik had al en video wat donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82720

Hymn: leuk camera-werk tijdens die val, hier is de camera tenminste als een nuttig toevoegend element aan de actie gebruikt, ipv die overview shotjes (nofi)

Verder idd jammer dat je em niet af hebt kunnen krijgen, maar dit is wel zoiets als wat ik hoopte te zien bij een animatie contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 13 May 2003 @ 18:34:
[...]

Is het ook goed als ik hem mail ?

Om de een of andere reden krijg ik steeds : action cancelled als ik probeer te uppen :?
je mag em gerust mailen :P

mark.s@home.nl

:Y)

Knijn: *bloos* :>

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 13-05-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 13 May 2003 @ 18:57:
[...]
je mag em gerust mailen :P
mark.s@home.nl
Ik krijg ze vrolijk terug geschupt :/ Te groot......
Met msn werkt het versturen van bestanden niet bij mij.......
Ik ben nu cuteftp aan het downen, dan probeer ik het wel zo.

Straks ben ik nog langer bezig met het hosten dan met de animatie zelf :D

Ik ben nu aan het uploaden naar lycos (en aan het bidden dat de upload snelheid niet onder de 10kb/s komt :P :( )

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 13 mei 2003 @ 19:36:
[...]

Ik krijg ze vrolijk terug geschupt :/ Te groot......
hmm :/

heb je msn?:p

dan kun jem wel ff sturen ;)

hymzjeuh@hotmail.com :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja, het is zover :)

FINAL PJanssen :

Hier staat ie

Klote lycos, komt niet boven de 5kb upload uit, ben een half uur bezig geweest met uploaden.....

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heel leuk :D

maar sommige stukkies mochten wel iets sneller zijn qua animatie :p
verder heel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 13 mei 2003 @ 20:44:
heel leuk :D

maar sommige stukkies mochten wel iets sneller zijn qua animatie :p
verder heel leuk :P
sneller ? Ik vond zelf sommige stukjes juist wat langzaam snel :)

edit:
ik was even in de war 8)7 :D (te lang achter de pc gezeten de afgelopen dagen denk ik :P)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat zeg ik ;) sommige stukkies wat versnellen :P

laat ik em dan ook maar editten: :P

vooral dat stukkie als ie zich omdraait richting dat kladblok, dat had imo wel wat sneller gemogen ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 13-05-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 13 May 2003 @ 21:03:
dat zeg ik ;) sommige stukkies wat versnellen :P

laat ik em dan ook maar editten: :P

vooral dat stukkie als ie zich omdraait richting dat kladblok, dat had imo wel wat sneller gemogen ;)
Ja klopt, maar er zijn ook stukjes waar het wat te snel gaat......

Is trouwens het hele verhaal duidelijk, wat er gebeurt enzo ?
Daar zat ik nog wat aan te twijfelen. Omdat ik te weinig tijd had om hele gezichten te maken (heb ik ook nog nooit eerder gedaan) heb ik het maar met die hartjes / lampje gedaan om de uitdrukkingen te maken.
Maar toen ik de final keek kon ik me voorstellen dat het niet overal even duidelijk was.......

nou zal eigenlijk wel, m'n zusje snapte het ook , dus 't zal wel goed zitten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup, vind em wel duidelijk qua verhaallijn :P

bij die van mij weet je het niet omdat ie af is :/

maar me verhaallijn zou zijn:

die 2 characters komen tot leven en lopen vervolgens naar een boek wat op de grond ligt.
Op dat boek staat een schatkaart en ze gaan vervolgens opzoek naar die schat.
Op hun weg komen ze uiteraard gevaren tegen, zoals die strandbal wat hun achterna rolt ( a la indiana jones ) om uiteindelijk die schat te vinden die boven op de tafel staat :P

the end ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 13 May 2003 @ 21:23:
yup, vind em wel duidelijk qua verhaallijn :P

bij die van mij weet je het niet omdat ie af is :/

maar me verhaallijn zou zijn:

die 2 characters komen tot leven en lopen vervolgens naar een boek wat op de grond ligt.
Op dat boek staat een schatkaart en ze gaan vervolgens opzoek naar die schat.
Op hun weg komen ze uiteraard gevaren tegen, zoals die strandbal wat hun achterna rolt ( a la indiana jones ) om uiteindelijk die schat te vinden die boven op de tafel staat :P

the end ;)
Klinkt erg leuk ! Ik zou hem als ik jou was alsnog afmaken, al is het niet voor de contest. Het begin is namelijk grafisch erg mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 13 May 2003 @ 21:28:
[...]

Klinkt erg leuk ! Ik zou hem als ik jou was alsnog afmaken, al is het niet voor de contest. Het begin is namelijk grafisch erg mooi !
stond wel in de planning idd ;)

keb nu eindelijk weer tijd dus ga er deze week mee bezig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie nu ineens dat ik een hele scene ben vergeten in de uiteindelijke animatie te zetten :( 8)7
Is het goed als ik dat er nog even bij doe ?
Ik had hem dus al gerenderd, maar was hem in de chaos bij videopost vergeten......

edit:
Nou ik heb het gewoon maar gedaan. Aangezien het niet echt super schokkend is wat ik vergeten was leek het mij geen probleem. Ook heb ik de codec wat verbeterd. Hij is nu Divx 5.0.4 20Mb. Je kunt gewoon de oude link gebruiken.....

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 35969 op 13-05-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oeh, allerlei mensen die de deadline missen. :Y)

Ik geloof dat iedereen die wat in wilde leveren dat inmiddels gedaan heeft, dus wat mij betreft kan het stemmen beginnen. We moeten voor de uitslag dan nog wel wachten of IFASS en geez, die zijn er pas aan het eind van de week weer, geloof ik.

Mensen die mogen stemmen, omdat ze een final ingeleverd hebben, met links naar hun finals:
geez
IFASS
PJanssen
Jaguar_e
Darken
Hymn

Ikzelf heb geen final ingeleverd en mag dus daarom volgens mij niet stemmen. Stemmen kunnen gemaild worden naar werealllames@hotmail.com. Voor verdere regels zie de openingspost.

* Anoniem: 48458 gaat nu eerst slapen; morgen tentamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn punten zijn verstuurd :)

Ik wist alleen absoluut niet wat ik nou met die van Jaguar_e aan moest.......
de site werkt niet meer en van het filmpje wat ik gezien had kon ik geen chocola maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82233

Algemene opmerking: ik :9~ af en toe van de dingen die jullie allemaal maken en wil daarom ook mijn complimenten uitspreken. _/-\o_ Helaas kan ik zelf nog niet meedoen omdat mijn systeempje enigszins onder de specs is voor snelle renders.

Wel wil ik aanbieden om wat hosting-ruimte aan te bieden, misschien dat jullie er iets aan hebben voor Contest v11; ik heb 1x 8Mb en 1x 20Mb "over" op basis van best effort.

Eventueel mailen kan op highwaydevil@zonnet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@PJanssen: mail ontvangen. :)
Alleen, geen punten voor Jaguar_e is wel wat lastig, natuurlijk...

@Jaguar_e: heb je misschien software waarmee je de brightness van je filmpje op kan schroeven? Dat maakt het beoordelen wel makkelijker. :) Wat ik er op mijn monitor van kan maken: het speelt zich af in een steegje en er wordt iets voor de deur van 'La Grande' neergeschoten, wat vervolgens in elkaar zakt. Wat is dat iets?
Opmerkingen over je filmpje trouwens niet lullig opvatten, gebeurt wel vaker dat iemand te donker rendert. ;)
Over het deuntje op de achtergrond: het is inderdaad af en toe niet helemaal in de maat en je blijft imho met die piano af en toe wat te lang op één toon hangen. Verder klinkt het eigenlijk best wel leuk. :)

@MaxDevil: dank voor de complimenten en het aanbod. :) Denk trouwens niet dat er voor een volgende contest weer zoveel webspace nodig is, omdat dat waarschijnlijk weer stills worden.

!Denk eraan dat je bij het stemmen alleen op de animatie let en niet op het modeleerwerk of de belichting!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 14-05-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458 schreef op 14 mei 2003 @ 11:06:
@PJanssen: mail ontvangen. :)
Alleen, geen punten voor Jaguar_e is wel wat lastig, natuurlijk...
Tsja, ook dit is natuurlijk niet lullig bedoel. Maarja, wat voor punten moet ik er nou aan geven ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Hmm
ja heb dus nu een probleem, omdat lycos mijn host er uit heeft gegooid wegens te veel bandbreedte en bestands opslag.
Dus heeft iemand nog een kleine 19,5mb(zipped) of 34,4 mb(unzip) ruimte over??
Ja ik kan hem misschien de brightnes veranderen met virtualdub ofzo. Maar ik kan hem niet meer hosten.
Wegens gezeik met lycos en mijn yahoo acount heeft maar 10 mb en een beperkte bandbreedte

[ Voor 16% gewijzigd door Jaguar_e op 14-05-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Jaguar_e: hoe groot is het filmpje zonder muziek? Een MB of 10 a 15 moet ik wel kunnen hosten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
hmm dan moet ik weer premiere gaan installen, ik zit nu op school en daar is wel premiere, maar ik heb niet het premiere file zodat ik de muziek weg kan halen. Als ik weer thuis ben kan ik wel wat doen maar reken er maar op dat ik pas vanavond echt klaar ben.

Misschien kan ik proberen de muziek mp3 te coderen zodat het wat kleiner wordt

[ Voor 14% gewijzigd door Jaguar_e op 14-05-2003 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Je kunt met VirtualDub heel simpel de audiostream weghalen. MP3 encoden zal zeker schelen, als het nu gewoon wav is. :)
@Jaguar_e hieronder: Ik heb eigenlijk nog nooit wat goeds over Lycos gehoord. >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 48458 op 14-05-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Nou ik ben hem nu aan het downen naar de computer op school zodat ik heb misschien hier kan editen met virtual dub.

ik vind het zwak van lycos als ze zeggen onbeperkte bandbreedte, en vervolgens mij gaan afsluiten omdat ik teveel bandbreedte gebruikte.
Er klopt dus iets niet bij lycos

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.