[3D] Contest v10: Animatiecontest 'Inanimate objects' * Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 2.721 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn email is verstuurd :P

bij die van Jaguar_E heb ik gewoon ff de brightness omhoog gegooid van mediaplayer en dan kun jem wel zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Inderdaad, met de contrast&brightness kun je hem wel bekijken... Ik zie alleen nog steeds rond +/- 1:30 ineens een kleuren frame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de final van jaguar_e misschien mirroren ? Dan kan ik die ook ff proberen te bekijken met contrast hoog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar_e, ik heb je filmpje op m'n server gezet, alleen ik heb niet zoveel ruimte dus ik heb het gecompressed naar 320x240, en ik heb de brightness iets omhoog gegooid. Het is nu een WMV file van 3,7 MB...

Als je liever niet deze versie hebt moet je het hier maar ff posten ;)

http://www.3baarden.com/vinz/final_jaguar.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het mirroren.
Het kan misschien aan mij liggen hoor maar ik zie niet echt wat het is. De brightness is nu te doen..... is het een kleedje ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:31
hoi

Dank je wel Darken

Ja helaas ging de editen niet door, omdat ik geen tijd meer had
Maar goed nu kan er dan eindelijke een cijfer voor worden gegeven

Mr-Kite : ja dat klopt dat is een edit foutje van premiere, ik weet ook niet waardoor het komt

Edit

Het moet trouwens een boterham voorstellen

[ Voor 10% gewijzigd door Jaguar_e op 14-05-2003 18:35 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

hij's stoer (denk ik) beetje moeite met defini-eren wat het nu pcies is.
En B/W! Is ie ook in kleur? als ie helemaal goed is dan moet je m es posten ben zeer benieuwd!

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
je hebt mmeel paidor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, moet nu alleen nog post krijgen van geez en IFASS. Nog een paar daagjes geduld... :)

@Jaguar_e: ohja, een boterham, da's waar ook, had je ooit wel eens gezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 20:26:
OK, moet nu alleen nog post krijgen van geez en IFASS. Nog een paar daagjes geduld... :)

@Jaguar_e: ohja, een boterham, da's waar ook, had je ooit wel eens gezegd. :)
AH, nu wordt ineens een heleboel duidelijk. Paidor, je hebt nu de punten van Jaguar_e ook :)

trouwens, kunnen we niet alvast een tussenstand krijgen ? :P (spannunnnddd)

Even een suggestie voor een volgende contest :
Is het niet eerlijker als we de puntentelling / stemming op de volgende manier doen :
Iedereen maakt een top x (x = aantal deelnemers) met op 1 diegene die je het beste vind en onderaan de slechtste. Degene die bovenaan staat krijgt het meeste punten, onderaan het minst.
Totaal hoogste aantal punten wint.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stem verwerkt. :)

Zeker weten dat je een tussenstand wilt? Maakt het minder spannend... Hoewel ik wel kan verklappen dat het nog veel kanten op kan (is eigenlijk altijd zo, met die contests hier :P).

Die stemmethode lijkt me ook beter dan de huidige, omdat sommige mensen gemiddeld hogere cijfers geven dan anderen (waardoor iemand die lagere cijfers geeft in het voordeel is). Met een 'top x' geeft iedereen een gelijk totaalaantal punten aan de rest, terwijl toch iedereen punten krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij begrijpt m'n ;)

Wat betreft de tussenstand : dat was niet echt een serieuze opmerking, dus doe maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
nee ik wacht wel tot zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur die 2 gewoon een email van dat ze moeten stemmen ;)

ben wel benieuwd namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 11:55:
stuur die 2 gewoon een email van dat ze moeten stemmen ;)
Die twee hebben op hun excursie natuurlijk wel een laptop bij zich 8)7

@Hymn hierbeneden:
Ik ging er voor het gemak maar even van uit ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 12:14:
[...]

Die twee hebben op hun excursie natuurlijk wel een laptop bij zich 8)7
o , wist ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Hymn: als jij de tussentijdse resultaten graag wilt weten, wil ik ze wel even mailen, hoor. ;)

Als ik morgen voor een uur of 19:00 de laatste stemmen niet binnen heb, wordt het waarschijnlijk zondagavond voordat ik de uitslag bekend kan maken, trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, we w88 nog wel ff :P

*de spanning bouwt op* ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Laatst online: 01-02 12:45
we zijn er weer

ik ben heel moe en ga wat eten, maar voor jullie ga ik de finals ff bekijken :P

klote excursie trouwens, ik zat in een een of ander drugs gezin

[ Voor 84% gewijzigd door IFASS op 16-05-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IFASS schreef op 16 mei 2003 @ 12:31:
klote excursie trouwens, ik zat in een een of ander drugs gezin
Gratis drugs ? :Y) Relaxed toch :P

Is geez ook weer terug dan ? Dan kunnen we vandaag de uitslag verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik rook niet en haat drugs :)

ik weet niet met geez, hij is uiteraard ook terug maar we zijn erg moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
ben er weer jongens :P ***** excursie idd, maar anyway, mijn meel komt er aan over 15(?) min ofzo :D

edit: mail onderweg, eindelijk :P:9

:9 :9 :P :P SPANNING :P :P :9 :9

[ Voor 32% gewijzigd door geez op 16-05-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik ga nu ff mail make

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
punten verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice :D

nu hopen dat Paidor wakker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ja, ik wacht met spanning op de uitslag (slaapt hij dan? :)) :)

hij zit zeker op school of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
PAIDOR WAKKER WORDEN :D

woei :) vanaaf scores nog hoop ik... ifass ik ga je nu lastig vallen (bellen dus)...

[ Voor 60% gewijzigd door geez op 16-05-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
May the best man win

(ik dus) :)

nu is het w8ten op paidor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betekend het nu dat de uitslag zondag pas komt ?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
hoop van niet nu ik terug ben wil ik ook meteen weten of ik nou gewonnen heb of niet ;) (ben ik toch veel te slecht voor :P)

stukje uit gesprek met paidor:
[15:50:14] Paidor: Ik moet _nu_ weg, dus ik zal het vanavond of anders
morgen online proberen te krijgen.
zie jullie morgen :z kga zo slapen, ben moe van excursie ;)

[ Voor 49% gewijzigd door geez op 16-05-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik wil als het ff kan ook snel weten >:)

en net als GeeZ, ik ben er wel veel te slecht voor maar ik ben wel benieuwd.

:P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou wat een pessimisme hier zeg ;)
Ik vind mezelf ook niet zo geweldig (ben krap 5 maanden met 3ds max bezig) maar heb er vertrouwen in :)
Ik hoop dat Paidor het morgen voor 12:00 online kan zetten, anders zie ik het zondag pas .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paidor! :'(

ben toch ff benieuwd, hierna nog een animatiecontest? of weer een model wedstrijd?:f ( ligt uiteraard aan de winnaar maar ben gewoon benieuwd :P )

vond deze contest namelijk leuker dan een model wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik heb eigenlijk liever model-contest....

maar dat ligt dan aan mij :)

[ Voor 6% gewijzigd door IFASS op 17-05-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
persoonlijk maakt het mij niet uit :p eerst vond ik modellen leuker, maar animaties zijn ook w00t :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik wil uitslagen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is Paidor alweer in het land der Tweakers?:/ :P

opzich maakt het mij ook niet uit wat voor soort contest, als het maar een leuk onderwerp heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ja, dat is zo maar ik vind het anime wel redelijk veel beslag legt op je tijd zeker voor een n00b als ik, maar dat is mijn mening, iemand al ideetjes voor een volgende contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind een Superhero/Supervillian contest nog steeds leuk :P
of een Horror contest ( denk aan begraafplaatsen, zombies, vampieren, enge kerken, britney spears etc ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 14:31:
( denk aan begraafplaatsen, ... , britney spears etc ) :P
LOL :D

is idd wel leuk id trouwens, wat vind de rest hiervan?

en nog een opmerking: HIERRRRRRRRRR PAIDOR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
nee, dat is saai, kijk dan maar naar contest v.3

en ja, paidor mag wel opschieten

iets van superhero of zo kan wel, dan ga ik zoiets als die worm van Men in Black 2 namaken :9 >:)

[ Voor 68% gewijzigd door IFASS op 18-05-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik ben nog steeds voor interieur. Als dat het wordt doe ik ook weer mee 8)

ben nu ff wat filmpjes aan het kijken. Het ziet er allemaal weer schier uit lui :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
nu pas aan het kijken :s, :p

wat vind je er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie even lezen : Paidor kon het zondagavond pas online zetten.

En tripod/lycos is zo vriendelijk geweest mijn account te blokkeren :(
Reden : bestandsopslag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

IFASS schreef op 18 May 2003 @ 14:46:
nu pas aan het kijken :s, :p

wat vind je er van?
Allemaal erg leuk, maar je kan zien dat animatie technieken toch best heel moeilijk zijn :P

Ikzelf ben ook wat aan het animeren geweest de laatste tijd en het is best pittig (ik werk met uncompressed video ook ivm. na bewerking in premiere).

Enfin, allemaal erg leuke ideeën maar het tijds bestek is te kort om er echt iets heel moois van te maken denk ik. Voor dit soort contests is het beter om met stills te werken, dat levert denk ik toch mooiere resultaten op :)

edit: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif kan wel handig zijn ;)

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 18-05-2003 15:12 ]

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik ben het met WhizzCat eens want voor deze contest heb je gewoon te weinig tijd om en mooi te modelen en te animaten. dus mijn voorkeur gaat uit naar stills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
@ PJanssen: fijn dan van Tripod/lycos :( komt misschien omdat je het filmpje heb geupload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zou kunnnen. Zou wel behoorlijk loos zijn, bieden ze 50 mb aan, wordt je geblokkeerd als je het gebruikt, want dát mag natuurlijk niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 15:13:
Ja zou kunnnen. Zou wel behoorlijk loos zijn, bieden ze 50 mb aan, wordt je geblokkeerd als je het gebruikt, want dát mag natuurlijk niet 8)7
Gewoon een fatsoenlijke hoster zoeken :Y)

(ik heb ergens nog wel ruimte, mocht je het filmpje nog kwijt willen ergens :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 18 mei 2003 @ 16:17:
[...]
Gewoon een fatsoenlijke hoster zoeken :Y)
(ik heb ergens nog wel ruimte, mocht je het filmpje nog kwijt willen ergens :) )
Ik heb nu geen geld over voor een fatsoenlijke host. En het maakt nu ook niet zoveel meer uit, aangezien alle deelnemers aan de contest hem al gezien hebben.

Toch bedankt voor het aanbod ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
/me komt zijn kamer weer binnen gestrompeld. *

Sorry, sorry, sorry.

Ik moest vrijdag eerder weg (onverwacht werken) en had de rest van het weekend geen tijd om de scores opnieuw uit te rekenen en online te zetten (IFASS had eerst ook iedereen maar één cijfer gegeven).
Maar om jullie niet langer in spanning te houden ben ik vandaag maar eerder weer terug gegaan om nu de einduitslag te posten. Het ging voor de eerste plaats tot op het laatst (ongeveer) gelijk op. :)

Aanschouwt, gij stervelingen, de einduitslag van Contest v10:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------
Originaliteit:|   geez   |  IFASS   | PJanssen | Jaguar_e |  Darken  |   Hymn   
--------------+----------+----------+----------+----------+----------+----------
         geez |    X     |    7     |    7     |    6     |    6     |    7     
        IFASS |    5     |    X     |    7     |    3     |    6     |    7     
     PJanssen |    5,5   |    6,5   |    X     |    6,5   |    7,5   |    7     
     Jaguar_e |    6     |    7     |    8     |    X     |    8     |    7     
       Darken |    4     |    6     |    7     |    4     |    X     |    7     
         Hymn |    6     |    7     |    8     |    6     |    7     |    X     
       Totaal |   26,5   |   33,5   |   37     |   25,5   |   34,5   |   35     
.
.
.
  Realisatie: |   geez   |  IFASS   | PJanssen | Jaguar_e |  Darken  |   Hymn   
         geez |    X     |    6     |    7     |    5     |    6     |    8     
        IFASS |    6     |    X     |    8     |    5     |    7     |    9     
     PJanssen |    6,5   |    6,5   |    X     |    6,5   |    7     |    8     
     Jaguar_e |    8     |    7     |    7     |    X     |    7     |    8     
       Darken |    5     |    5     |    6     |    4     |    X     |    7     
         Hymn |    7     |    3     |    8     |    5     |    6     |    X     
       Totaal |   32,5   |   27,5   |   36     |   25,5   |   33     |   40     
.
.
.
   Eindscore: |   geez   |  IFASS   | PJanssen | Jaguar_e |  Darken  |   Hymn   
Originaliteit |   26,5   |   33,5   |   37     |   25,5   |   34,5   |   35     
   Realisatie |   32,5   |   27,5   |   36     |   25,5   |   33     |   40     
       Totaal |   59     |   61     |   73     |   51     |   67,5   |   75     
.
       Plaats |    5     |    4     |    2     |    6     |    3     |    1     
Dus roep ik bij deze Hymn uit tot officiële winnaar van de Tweakers 3D Contest bokaal, de hymn@3dfreakz.net mail-forward en het grote voorrecht om de volgende contest te openen.
Gefeliciteerd! :)

Nog een animatiecontest lijkt me niet zo'n geweldig idee. Het deelnemersaantal deze contest viel mij erg tegen, zeker gezien het aantal positieve reacties toen LiToKi met het idee kwam. Aan de andere kant kunnen wij Tweakers nog wel wat animatie-oefening gebruiken (nofi ;)).

'Horror' lijkt me wel een leuk onderwerp, of anders 'Micro/Macro'. Maar het zal wel 'Superheros/-villians' worden, aangezien Hymn dat idee al tijden oppert. >Y)

Zie maar wat het wordt, ik doe waarschijnlijk toch niet mee. :P

Overigens excuus voor het v*rneuk*n van de opmaak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 22:45
Proficiat Hymn :) Zag er idd mooi uit, ondanks dat ie nog niet helemaal af was :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t :D
\o/\o/\o/
/me is blij :D

maar ik sta open voor ideen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, op 2 punten verloren :(

Proficiat Hymn ! Ik zie uit naar de volgende contest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging wat fout, nieuwe poll komt er zo aan ;)

als je Anders...namelijk stemt zeg er dan ff bij welk idee jij hebt ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho, shit, ik klikte per ongeluk op micro/macro in de hoop meer info te krijgen, maar dat pakte heel anders uit :D
Wat bedoel je precies met micro/macro ?

p.s. ik vond het vorige idee -muziekinstrumenten- ook wel leuk. Alleen vrees ik dat er dan wel erg veel gitaren komen......

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 18:24:
Ho, shit, ik klikte per ongeluk op micro/macro in de hoop meer info te krijgen, maar dat pakte heel anders uit :D
Wat bedoel je precies met micro/macro ?

p.s. ik vond het vorige idee -muziekinstrumenten- ook wel leuk. Alleen vrees ik dat er dan wel erg veel gitaren komen......
micro/macro meer van dat je een heeel klein iets heeeeel groot afbeeld ( tenminste als ik het nog goed kan herinneren van vorige contest :P ) , kvind dat idee zelf niet zoveel aan, kmaak liever dingen die niet bestaan of waar je gewoon dingen meot verzinnen ;) ( een nieuw soort zombie ofzow :+ )

met muziekinstrumenten krijg je idd veel dezelfde dingen en das jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je wel moet doen in de nieuwe contest (vind ik) is het nieuwe beoordelingsssteem toepassen.
Dus een top x (x = aantal deelnemers).
Iedere deelnemer maakt een top x. De nr1 krijgt het meeste punten, nr x het minste.
Diegene die in het totaal het hoogste aantal punten heeft, wint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ff een precies voorbeeldje van micro/macro plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk voor iets anders: bijvoorbeeld onderdelen van computers, etc etc

of cartoons :) in de vorm van grappige dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IFASS schreef op 18 May 2003 @ 18:43:
ff een precies voorbeeldje van micro/macro plz
Bacterien ;) , iets dat niet zichtbaar is met het blote oog, maar wel met microscopen etc

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
saai
kan ik me stem intrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
profi Hymn!

lol kijk mijn orginaliteit :D was te verwachten ook,
ik kon echt niks beters bedenken :P :9

Nu wachten op v11 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IFASS schreef op 18 May 2003 @ 18:47:
saai
kan ik me stem intrekken?
ik ook aub. Die van mij was ook echt een foutje 8)7
Wat me ook wel lache lijkt is dat alle finals toon / cell - shaded moeten zijn.
Dus alleen maar cartoons.

ohja : ik vind dat er ook een bokaal moet komen voor de 2e en 3e plaats ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
het klopt niet, ik heb hoger dan GeeZ, dat kan nie, die van hem was mooier, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
ja ze vonden mijn filmpie mooier maar mijn idee klote :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij mag je je stem wel intrekken :P

zag dan ff op welke je zal stemmen ;) dan schrijf ik et wel ff ergens op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
bale voor je GeeZ, ik had verwacht dat je 2e of zo zou worden

[ Voor 5% gewijzigd door IFASS op 18-05-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
ja vast :P wist van tevoren wel dat idee niet orgineel gevonden zou worden, maar ja daar heb ik me niks van aangetrokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 18:36:
Wat je wel moet doen in de nieuwe contest (vind ik) is het nieuwe beoordelingsssteem toepassen.
Dus een top x (x = aantal deelnemers).
Iedere deelnemer maakt een top x. De nr1 krijgt het meeste punten, nr x het minste.
Diegene die in het totaal het hoogste aantal punten heeft, wint..
lijkt me ook wel een goed idee :)

nr1 = 10 punten
nr2 = 9
etc zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, of als er meer dan 10 deelnemers zijn nr1 = x + (x - 10) ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
je blijft er vrolijk onder :p

wat dachten jullie van Natuurrampen of zo, of van Spanning/avontuur of Het laatste uur

tliefst een beetje abstracte titel zoals: iets in de vorm van 'als dat maar goed gaat' of 'dat ging maar net goed' verzin maar aan

[ Voor 36% gewijzigd door IFASS op 18-05-2003 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

hmm, kmaak wel ff nieuwe poll ivm verkeerde stemmen enzow :P

kzal dan Cartoon er ook bij gooien :)

maar wat versta je precies onder Cartoon?
gewoon een cartoon render of een cartoon char/omgeving + cartoon render? :)

edit: hierboven, natuurrampen is idd best vet :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe puntentelling lijkt mij een goed idee (zie eerder in dit topic waarom). Alleen cartoon renders lijkt mij een te grote beperking. Je moet imo de opdracht breed houden, dat stimuleert meer mensen om mee te doen en je krijgt minder gelijkende finals.

@Hymn: maak anders effe een nieuwe poll aan, da's wat duidelijker. :)

Op zich hoef je voor micro/macro geen bestaande wezens/objecten te maken. Het gaat om de schaal, zoals uit Hymn's omschrijving blijkt.
Muziekinstrumenten lijkt me idd te beperkt als onderwerp. Was ook eigenlijk bedoeld voor een snelmodeleerwedstrijd. :)
edit: 'Natuurrampen' is ook wel geinig jah. :)
'Cartoon' is op zich ook wel iets, hoewel je dat al gauw iets (min of meer) organisch krijgt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik denk idd dat muziekinstrumenten nix is, want net als paidor zegt is het naar mijn mening veel te beperkt, maar @ hymn, maak idd ff een nieuwe poll aan

ik denk dat Natuurrampen ook wel een vet idee is >:)
Cartoon lijkt me geen goed idee omdat je gauw aan een Wezen denkt en je kunt niet echt makkelijk robots of iets dergelijks mee doen...

[ Voor 43% gewijzigd door IFASS op 18-05-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Nieuwe contest: onderwerp?
Horror
Superhero/villian
Micro/macro
Natuurrampen
Cartoon
Een abstract onderwerp
Anders...namelijk
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=2128&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Keb Een abstract onderwerp nog ff blanco gelaten :P

Uitlegje bij alles

Horror: Begraafplaatsen, zombies, spookhuizen, gemuteerde schoonmoeders etc

Cartoon: Een cartoonrender met onderwerp: :?

Natuurrampen: Een gebied waar een tornado doorheen raast of een overstroming

Superhero/villian: Bedenk een superheld of een "boef" :P

Micro/Macro: Iets wat je niet met het blote oog ziet juist groot afbeelden; een virus, bloedcellen etc

Anders namelijk Een onderwerp die hier niet bij staat, als je die kiest zeg ff wat jij graag wil zien als onderwerp

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

natuurrampen, THE ROOF, THE ROOF, THE ROOF IS ON FIRE!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
natuurrampen, blub B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hint: if there is water, fire, snow, or ice, then RUN AWAY :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
op zich wel lache dat mijn idee wel aanslaat :p

[ Voor 9% gewijzigd door IFASS op 18-05-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn voorstellen werden subtiel afgekraakt. Niet dat ik dat erg vind hoor :) (ik was gewoon aan het roepen wat ik me op kwam)
Ik ben gegaan voor natuurrampen. Dat lijkt me wel vet. Ik ga dan zeker weer meedoen (en dan deze keer écht 1e :P)

IFASS : misschien moet je de edit knop wat vaker gebruiken :) (nofi uiteraard)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik ga ook voor 1e want deze keer wil ik echt winne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@IFASS: had ik ook met het kiezen van een onderwerp voor v6: Fantasy (was mijn idee dus). :P
Natuurrampen lijkt me een leuk onderwerp. Lijkt niet op iets dat we al gehad hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ja, ik vond v.6 ook een hele mooie contest, (heb ik niet meegedaan maar heb ik 2 weken geleden ff doorgelezen) maar het is wel een redelijk lastig onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En juist omdat het lastig is wordt het leuk volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat word leren modelen voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 22:45
he, natuurrampen! :) Heb het al eens genoemd heel veel contests geleden, maar toen werd dat idee nogal lauw ontvangen. Natuurrampen heeft nu dus mijn vote! Zal deze keer proberen mee te doen, maar van mij part mag er zeker een maand voor worden uitgetrokken

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik verwacht strax toch wel 16 lui die mee doen ;)

16 stemmen = 16 lui die mee doen ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
mee eens, zwak om te stemmen en niet meedoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe ook mee
k heb al gestemd
het is wel de 1e keer dus zal niet super goed worden maar heb het in ieder geval geprobeerd dan toch?

dus ik doe mee met de next contest 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:40:
ik doe ook mee
k heb al gestemd
het is wel de 1e keer dus zal niet super goed worden maar heb het in ieder geval geprobeerd dan toch?
mee eens, deed ik ook met deze contest het was nml mijn 1e keer dat ik meedeed en toch nog 4e geworden >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe ook mee
k heb al gestemd
_/-\o_ , originaliteit telt net zo zwaar dus als je iets heel origineels hebt maar een iets mindere model kun je nog steeds winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe ook mee
k heb al gestemd

dus ik doe mee met de next contest 8)
Achja, eens moet de eerste keer zijn toch ? Dit was ook mijn 1e contest (ik heb 5maanden max ervaring ) en ik had toch bijna gewonnen :)

Ik ga maar vast een ideeën register opentrekken voor de volgende contest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, twordt hoogstwaarschijnlijk Natuurrampen, klaat de poll tot morgenavond of dinsdag open, daarna zal ik de modjes gaan lastig vallen :Y)

disclaimer: tenzij er nog enge dingen gebeuren met de poll uiteraard

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Hoop ook op veel mensjes die meedoen :)

"Hoe meer zielen hoe meer vreugd" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
helaas weer laatste :(
Net 5 weken bezig

Maar goed ik denk niet dat ik een natuur ramp goed kan realiseren.

Maar ja ik zie wel of ik mee doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar_e schreef op 18 May 2003 @ 22:02:
Net 5 weken bezig

5 weken bezig?

crap, na 5 weken kon ik nog helemaal nix :P ( alleen een paar primitives neerpoten :P ) , kvind dat jet heel nice hebt gedaan voor iemand die net 5 weken bezig is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar_e schreef op 18 mei 2003 @ 22:02:
Net 5 weken bezig
meedoen is belangrijker dan winnen !

Volgens mij was het doel van de contests ook het beter onder de knie krijgen van het hele 3d gebeuren.
Dus zie het als een uitdaging !

en het is misschien ook wel handig om wat beter op de brightness te letten ;)

@Hymn: Is er eigenlijk nog een regel dat je perse een still moet inleveren, of mag het ook een (simpele) animatie zijn ? Dat lijkt mij in sommige gevallen van natuurrampen (bijvoorbeeld bij een aardbeving) redelijk noodzakelijk....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aantal stemmen in poll is (helaas) totaal geen garantie voor het aantal deelnemers aan de contest; zie mijn poll voor deze contest... :-/

Zou van de contest trouwens weer gewoon 3 weken maken, 4 is imo wel wat lang voor een still.

Natuurrampen:
- Tsunami/vloedgolf
- Aardbeving
- Bosbrand
- Overstroming
- Orkaan/tornado
- Ijstijd? :)

@Jaguar_e: 5 weken? Dus ergens halverwege de vorige contest? R.E.S.C.E.T.P. _/-\o_ ;)

@PJanssen: bij alle vorige contests mocht je alleen één still als final inleveren. Dus geen filmpjes e.d. Zie de openingspost van bijv. Contest v9.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 22:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.