G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Dat ligt dan echt aan jezelf hoor. Hoe kan hij het in hemelsnaam voor elkaar krijgen om 10 superweapons te bouwen. Doe je niks ofzo?senater schreef op 18 March 2003 @ 15:16:
damn net wel effe een potje online gewonnen van een dude die wou effe het hele potje verpesten nah dat had ie ook wel gedaan echt een k*t (ja sorry hoor) mogelijkheden zitten er in het spel als je online wil spelen want we hadden afgesproken 1 superwapon bouwt die gozer er 10 jammer dat je dat niet kan instellen in het spel en ook zeer jammer dat je iemand niet kan kicken als je server bent
ik![]()
![]()
![]()
op zulk soort gasten
Dat ie er dan twee maakt oke, maar dan zou jij er toch wat aan moeten doen lijkt me. En hij moet dan ook wel al z'n geld zo'n beetje gebruikt hebben voor die dingen, dat betekent dus dat ie ergens anders vreselijk op bezuinigd heeft, of op verdediningsinstallaties of op tanks. Dus dan moet je hem toch zo plat kunnen walsen lijkt me als je een stuk of wat tanks maakt.
ja ik zei toch ook wel dat ik gewonnen had maar het is gewoon niet leuk als je vantevoren afspreekt om 1 superwapon te doen en hij doet er 10 dan is voor mijn het spel al verpestWmm schreef op 18 maart 2003 @ 17:35:
[...]
Dat ligt dan echt aan jezelf hoor. Hoe kan hij het in hemelsnaam voor elkaar krijgen om 10 superweapons te bouwen. Doe je niks ofzo?
Dat ie er dan twee maakt oke, maar dan zou jij er toch wat aan moeten doen lijkt me. En hij moet dan ook wel al z'n geld zo'n beetje gebruikt hebben voor die dingen, dat betekent dus dat ie ergens anders vreselijk op bezuinigd heeft, of op verdediningsinstallaties of op tanks. Dus dan moet je hem toch zo plat kunnen walsen lijkt me als je een stuk of wat tanks maakt.
[edit]
Het lijkt wel alsof het wel iedere keer op een andere plek in de installatie voorkomt...
Ik heb ook al een ander cd-rom station gebruikt, maar dat hielp ook niet.
[Voor 22% gewijzigd door born2tweak op 18-03-2003 19:31]
Dat ben ik met je eens. Het is niet leuk als je zo'n ventje moet treffen dat vals wil spelen door jullie regels te gaan overtreden en dus 10 superweapons gaat bouwen.senater schreef op 18 March 2003 @ 18:35:
[...]
ja ik zei toch ook wel dat ik gewonnen had maar het is gewoon niet leuk als je vantevoren afspreekt om 1 superwapon te doen en hij doet er 10 dan is voor mijn het spel al verpest
Maar je hebt gewonnen: gerechtigheid overwint alles

probeer je cd effe met brillendoekje ofzo schoon te makenborn2tweak schreef op 18 maart 2003 @ 19:28:
hey jonges, ik heb een probleempje... ik heb vandaag generals gekocht en ik probeer het nu te installeren. Ik krijg alleen bij de installatie een foutmelding, dat ie niet de bron kan lezen bla bla... Nu heb ik ff het bestand, language.cab, gekopieerd naar de hd en dat werkt wel. maar als ik het dan wil uitpakken, geeft ie halverwege een foutmelding dat language.cab corrupt is... Weten jullie wat ik hier aan kan doen? 't is dus een LEGALE versie!!!
[edit]
Het lijkt wel alsof het wel iedere keer op een andere plek in de installatie voorkomt...
De cd is helemaal schoon, maar als je em schuin tegen het licht houdt lijkt het net alsof er twee kleuren cd zijn. net zoals je bij gebrande cd's hebt: gebrand en leeg. maar hier is het wel een gedrukte en de cirkel die je ziet is niet rond, maar een beetje hobbelig, alsof het zilver zeg maar is gaan vloeien ofzosenater schreef op 18 March 2003 @ 19:55:
[...]
probeer je cd effe met brillendoekje ofzo schoon te maken
En het gekke is, het is iedere keer op een ander moment, en ik kon de .cab file wel naar m'n hd kopieren.
[Voor 11% gewijzigd door born2tweak op 18-03-2003 20:02]
Toch ff proberen of je met de cd's van iemand anders kan installeren, maar het liefst gewoon terug naar de winkel. Als je cd's mol zijn moet je gewoon nieuwe kunnen krijgen...born2tweak schreef op 18 March 2003 @ 19:58:
[...]
De cd is helemaal schoon, maar als je em schuin tegen het licht houdt lijkt het net alsof er twee kleuren cd zijn. net zoals je bij gebrande cd's hebt: gebrand en leeg. maar hier is het wel een gedrukte en de cirkel die je ziet is niet rond, maar een beetje hobbelig, alsof het zilver zeg maar is gaan vloeien ofzo
En het gekke is, het is iedere keer op een ander moment, en ik kon de .cab file wel naar m'n hd kopieren.
Heb je met andere spellen of software ooit dit soort problemen? Zo niet weet je bijna zeker dat de cd gewoon kapot is...
[Voor 96% gewijzigd door dr snuggles op 18-03-2003 20:47]
Probeer een image te maken met Clone cd of met Alcohol 120% (soort gepromoveerde Clone cd, gaat iets beter met de Safedisk2 beveiliging om). Clone cd zal bij de eerste 25000 blokken een fout geven, dat klopt, dat is de beveiliging. Gaat prima dan. Download Alcohol 120% hierborn2tweak schreef op 18 March 2003 @ 19:58:
De cd is helemaal schoon, maar als je em schuin tegen het licht houdt lijkt het net alsof er twee kleuren cd zijn. net zoals je bij gebrande cd's hebt: gebrand en leeg. maar hier is het wel een gedrukte en de cirkel die je ziet is niet rond, maar een beetje hobbelig, alsof het zilver zeg maar is gaan vloeien ofzo.
Wanneer zelfs een image maken fout gaat, is je cd mol en kan je hem beter omruilen. Wanneer dit wel goed gaat kan je hem laden in je virtuele cdrom drive (welke zowel clone cd als alcohol 120% aanmaakt) en kan je generals als nog installeren.
Wanneer je het op deze manier probeert heb je GEEN crack nodig oid. Je maakt nl een perfecte kopie. Bovendien is het legaal omdat het voor eigen gebruik is (wauw, nu is het nog een keer waar ook

[Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 18-03-2003 20:50]
Nou, 't werkt alllemaal niet. kep em nog es geprobeerd te kopieren, maar m'n comp ging daardoor in een diepe winterslaap... helaas. Dus morgen maar weer terug. 'k had em zo graag vanavond al gespeeld! maarja, zit nix anders op.wwillem schreef op 18 March 2003 @ 20:47:
[...]
Probeer een image te maken met Clone cd of met Alcohol 120% (soort gepromoveerde Clone cd, gaat iets beter met de Safedisk2 beveiliging om). Clone cd zal bij de eerste 25000 blokken een fout geven, dat klopt, dat is de beveiliging. Gaat prima dan. Download Alcohol 120% hier
Wanneer zelfs een image maken fout gaat, is je cd mol en kan je hem beter omruilen.

Die verkleuringen kan het hem niet in zitten afaik. Ik heb tig spellen met cd's die datzelfde probleem hebben maar het wel gewoon doen (legaal that is).born2tweak schreef op 18 March 2003 @ 21:00:
[...]
Nou, 't werkt alllemaal niet. kep em nog es geprobeerd te kopieren, maar m'n comp ging daardoor in een diepe winterslaap... helaas. Dus morgen maar weer terug. 'k had em zo graag vanavond al gespeeld! maarja, zit nix anders op.
Dat wil niet zeggen dat het daarom hier dan ook niet de reden is..rival24 schreef op 18 March 2003 @ 22:06:
[...]
Die verkleuringen kan het hem niet in zitten afaik. Ik heb tig spellen met cd's die datzelfde probleem hebben maar het wel gewoon doen (legaal that is).
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Nee, dat kan het niet zijn. Ik weet niet wat het dan wel is, maar dat lijkt me toch niet het geval. Ik kan soms wel het bestand language.cab kopieren naar de hd, maar dan kan ik em met winzip niet meer uitpakken. Dan geeft ie ergens tussen die twee grote bestanden een foutmelding dat het bestand corrupt is.evaarties schreef op 18 maart 2003 @ 23:13:
Misschien heb je een geheugen probleem. Ik heb namelijk een dergelijk iets gehad wat aan brak geheugen bleek te liggen.

Het kan toch ook niet dat er net één cd is waar een foutief bestand ofzo op staat?
Wat het wel zou kunnen zijn weet ik niet, maar ik ga vandaag gewoon terug en hoop dat de volgende cd het wel doet!
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Ik heb het niet op een andere pc geprobeerd, maar ik heb wel geprobeerd te installeren via een raid setup en zonder deze setup. (heb 1 hd op raid aangesloten) Dit mocht niet baten. Het werkte allebei niet.evaarties schreef op 19 March 2003 @ 09:15:
Heb je het al in een andere pc geprobeerd? Misschien dat je ide bus brak is door een duistere reden.

Bij mij staat ie op 3 en ik heb er ook niets aan veranderd. Zal wel bepaald worden door het spel op basis van specs tijdens installatie / eerste opstart.RocketKoen schreef op 17 March 2003 @ 22:32:
code:
1 AntiAliasing = 1
uit mijn options.ini
heb er zelf niks aan veranderd
Deze plek is te koop.
Bij mij staat het op 9 (redelijk pc'tje). Terwijl het volledig uitstaat in de drivers. Ik denk dus dat je idd gelijk hebt.Alphega schreef op 19 March 2003 @ 13:35:
Bij mij staat ie op 3 en ik heb er ook niets aan veranderd. Zal wel bepaald worden door het spel op basis van specs tijdens installatie / eerste opstart.
Hmm 9, mag ik dan weten wat voor pctje je hebt? Aangezien ik zelf een XP2400+ met Ti4600 en die bij mij op 3 staat moet jij wel iets bizars hebben staan om hem op 9 te hebben.wwillem schreef op 19 March 2003 @ 17:40:
[...]
Bij mij staat het op 9 (redelijk pc'tje). Terwijl het volledig uitstaat in de drivers. Ik denk dus dat je idd gelijk hebt.
[Voor 4% gewijzigd door Alphega op 19-03-2003 18:22]
normaal gaat AA 0,2,4
ik d8 dat 1 =aan en 0=uit.
WTF betekenen 3 en 9 dan.....
meer als 4x FSAA kan niet volgens mij
Anoniem: 12316

Maar ik heb zo het idee dat de FSAA niet uitmaakt bij Generals, zelfs als je het op driver niveau instelt... ik zie iig geen verschil
'k heb op www.generals.nl gelezen dat die max resolutie wordt uitgeschakeld in de volgende patch. Dan kan je dus kiezen wat je wiltDocB schreef op 19 March 2003 @ 22:47:
Ik zie toch echt wel duidelijk verschil tussen met en zonder AA... Tis vooral nuttig voor die verplichte 800x600 van de quickmatch

Ik vind het wel fijn ik zet in alle spellen de resolutie op 1280 zodat die niet hoeft te veranderen als ik wissel tussen spel & windows.evaarties schreef op 19 March 2003 @ 23:08:
[...]
'k heb op www.generals.nl gelezen dat die max resolutie wordt uitgeschakeld in de volgende patch. Dan kan je dus kiezen wat je wilt... lijkt mij aan de 1ne kant wel goed ... maar toch ook weer minder vanwege het verschil in overzicht ( of zie je bij Generals niet meer met een hogere resolutie?? Speel het niet zo vaak ivm tijdgebrek
).
Ik zou het heel erg waarderen als die maximale resolutie van 800x600 uitgeschakeld wordt. Wat het overzicht betreft maakt het niks uit, je ziet niet minder van het speelveld als je op 800x600 speelt ipv een hogere resolutie.evaarties schreef op 19 maart 2003 @ 23:08:
[...]
'k heb op www.generals.nl gelezen dat die max resolutie wordt uitgeschakeld in de volgende patch. Dan kan je dus kiezen wat je wilt... lijkt mij aan de 1ne kant wel goed ... maar toch ook weer minder vanwege het verschil in overzicht ( of zie je bij Generals niet meer met een hogere resolutie?? Speel het niet zo vaak ivm tijdgebrek
).
Ik las net ff die lijst van dingen die ze gaan veranderen in patch 1.5.
Daarin stond ook: 10. One super allowed per team.
Betekent dit dat je nog maar 1 superwapen mag bouwen, en ook nog als je 2vs2 speelt je ook met z'n tweeen maar 1 superwapen mag bouwen?
ik vond de GLA altijd het vetst aangezien iedereen altijd al china was of USA voor beginners. Niet dat ik er iets op tegen heb maar ik vind het leuker om met een ras te spelen dat "moeilijker" is dan de andere rassen. Maar met de Tunnel build speed increase van 5 naar 20 was dat totaal weg man. Wel beter dat ze dat nu gaan fixen. Hopen dat GLA er weer bovenop komt want na de 1.4 speelt bijna niemand meer GLA man. Ik zelf was ook overgestapt naar china want tjah, wil nog wel enigzins kans hebben op slagen uiteraard.Dear C&C Generals players,
As promised, here's a short update on the "big issues" list for Patch 1.5. Please see below...
1. STAT RECORDING INACCURACY: We have tracked down some specific issues and should have it fixed shortly.
2. US BARRACKS EXPLOIT: Fix in process.
3. BUGGY MISSILE TRACKING AFTER UPGRADE: Fix in process.
4. GLA CAPTURE POWER BUG: Fix in process.
5. GLA LOW POWER OVERALL: Since the game was balanced with this in mind, we will not be making a major overhaul. We have, however, gone back and reviewed some key values which may have weaknened the GLA unintentionally. Certain changes are being made and we'll have an update later.
6. MiG BLACK NAPALM: Fix in process.
7. GLA FAST BUILD BUG: Fix in process.
8. MAKE DEMO TRAPS REQUIRE BARRACKS, NOT ARMS DEALER: Consulting with design. No decision yet but doubtful due to some other tweaks on each side.
9. BOMBARDMENT DOESN'T AFFECT AIR UNITS: Intended...there will be no fix.
10. EARLIER REPLAYS DON'T WORK AFTER 1.4: True...this will not be fixed as the patch essentially means the replays are from differing versions.
11. CASE'S LADDER IMPROVEMENTS: Working with Case's to address the issues listed. In process.
12. SOME PEOPLE DIDN'T GET THE OFFICER'S CLUB: Check with Customer Service. They will send you one. If the retailer didn't give you one then we'll make sure you're taken care of.
13. COMMAND BAR MISCLICKS: The game registers clicks like Windows. It'll register when the button rises again after a click, not at depression. Likely we will not address for 1.5 but will in the future.
14. STUCK TOMOHAWK MISSILES: Looking at it.
15. SERIOUS ERRORS: We've fixed many of them but please continue to send your info to seriouserror@ea.com with your EAsy Info. We'll try to help as many of you as we can.
16. VARIOUS ROUTER & CONNECTIVITY ISSUES: We continue to work on these.
17. GENERAL BALANCING ISSUES: Making some tweaks. No specifics yet...will update everyone later.
18. DOUBLE AURORA BOMB NO DAMAGE: Looking at it.
We're continuing to watch the boards and will address the largest issues. To make sure 1.5 is released in a timely fashion, we need to priortize correctly.
More later, thanks. We do not have an estimated release date for 1.5 yet but are working hard to get it out as soon as possible.
Wat betreft de resolutie: Ik hoop dat mensen verstandig zijn en ervoor zorgen dat de resolutie die zij instellen soepel kan worden geproduceerd door hun computertje. Want als er iets slecht is aan generals dan is het wel de snelheid van de langzaamste computer. Iets wat een sterk voordeel is van Bnet met WC3 imho.
Ik heb namelijk ook niet voor niets nog wat ram en een nieuwe videokaart gekocht

[Voor 3% gewijzigd door Roet op 19-03-2003 23:26]

misschien dat ze een soort bench in kunnen bouwen (net als bij UT install) die dan de maximale res voor je bepaald in multieplayer
Deze update belooft heel wat. Ik kijk vooral uit naar de NAT fixes en de 2 vs 2 buddy QuickmatchDear C&C Generals players,
We will be implimenting several new balance changes to the 1.5 patch update as well as several bug fixes. Here is a tentative list.
1. Technicals will now allow infantry to fire from the rear side. Infantry will now die when the vehicle is destroyed.
2. Tunnel build time decreased 5 seconds from previous patch increase.
3. USA humvee projectiles now follow air units until they are hit.
4. USA paladin tanks laser damage increased (to even out imbalance of paladins vs rocketsoldiers).
5. Overlord tanks speed and damage upgrade available at propaganda center.
6. Migs now cost $900 and napalm upgrade is now $1500.
7. Raptors now cost $1100 and do 25% more damage before upgrades (One raptor can now kill one humvee.
8. Stinger site infantry can no longer be killed by any unit until the building itself is destroyed.
9. Chinese Gatlin tanks now have 25% less armor.
10. One super allowed per team.
11. Serious error fixed for certain systems.
12. 2v2 quickmatch for buddies.
13. Certain video cards on the non-supported video card list will be supported (list yet to be announced).
14. Auroas now have 50% more armor and move faster after bombs have been dropped.
15. Language filter update so it is more stable. Flood filters will also be implimented.
16. Firewall/nat issues eliminated. We have decided to run the game off of two ports instead of 8. These two ports will be used by most internet providers so the firewall should not be an issue anymore.
17. Due to majority vote we have eliminated the quickmatch 800x600 resolution cap and allow any resolution. This means more lag for some games but this was a popular request.
Again, thanks for your continued patience. The list above is our current target but it may alter depending on how it goes over the next three weeks.
We can't promise a specific day right now but more info will be posted soon.
It is possible that we may split the patch up as some issues are easier to fix than others and we don't want to hold it up while we look for very elusive problems.
Thanks again.

Waarschijnlijk gaan mensen nu ontzettend veel schreeuwen: "Wat nou 1 SW per team"
Tja, ik ben er niet warm of koud van, maar vraag je jezelf eens af: heb je er echt meer dan 1 nodig, als je tegenstander er ook niet meer kan?
Anders heb je altijd je artillery/fuel bomb/air strike nog

10. One super allowed per team.Alphega schreef op 20 maart 2003 @ 00:37:
Ik had het leuker gevonden als er 1 superweapon per speler als maximum werd ingesteld. Maar naar die 2vs2 Buddy Quickmatch kijk ik ook uit
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Heb jij het topic waar dit in stond wel gelezen?? Volgens mij was deze namelijk gestart door een of andere BeeGee EAP, iemand die GeeBee EAP probeert na te doen. De rest van het hele topic staat vol met mensen die roepen dat het nep is, en die hebben gelijk. Op het FAQ forum staat ook al een post dat mensen die EAP personeel na proberen te doen gebanned zullen worden.Anoniem: 12316 schreef op 19 March 2003 @ 23:55:
Quickmatch schijnt je tegenstander ook te vinden gebaseerd op z'n specs, maar of hij dat echt doet... net zat ik toch met iemand die er minstens 2x zolang over deed om het level te laden (ok, dat zegt niet alles, maar het is een indicatie)
[...]
Deze update belooft heel wat. Ik kijk vooral uit naar de NAT fixes en de 2 vs 2 buddy Quickmatch
Waarschijnlijk gaan mensen nu ontzettend veel schreeuwen: "Wat nou 1 SW per team"
Tja, ik ben er niet warm of koud van, maar vraag je jezelf eens af: heb je er echt meer dan 1 nodig, als je tegenstander er ook niet meer kan?
Anders heb je altijd je artillery/fuel bomb/air strike nog
Dus wat in deze post staat gaat NIET gebeuren. Dingen als palladin laser sterker maken is iets waar echt niemand om vraagt...
Als je iets verder als normaal uit wil zoomen dan ga je naar het hoogste punt van de map (een berg of heuvel). En dan zet je je muis op die heuvel/berg en zoom uit

Maar als je weer probeert te zoomen als je op lager gelegen land zit dan zet ie de zoom weer op normaal

Dit is wel leuk om te doen bij de 4 player tournament map

Dat is niet wat ik zei, ik zei per player en niet per team. Daar staat per TEAM (dus in 2vs2 met 2 man maar 1 superweapon kunnen maken), niet per PLAYER (dat in 2vs2 allebei de players in het team 1 superweapon kunnen maken, wat dan 2 superweapons per team zouden zijn). Ik zou het het liever per PLAYER zien.
[Voor 60% gewijzigd door Alphega op 20-03-2003 12:59]
Dat vind ik jammer. Met de sniper kon je die mannetjes altijd mooi uitschakelen, zodat je troepen er dan minder last van hebben. Nu blijven die rocketventjes op je units schieten, totdat de stinger site vernietigd is.8. Stinger site infantry can no longer be killed by any unit until the building itself is destroyed.
net goedDarthRaider schreef op 20 March 2003 @ 13:03:
[...]
Dat vind ik jammer. Met de sniper kon je die mannetjes altijd mooi uitschakelen, zodat je troepen er dan minder last van hebben. Nu blijven die rocketventjes op je units schieten, totdat de stinger site vernietigd is.

Deze plek is te koop.
Kan iemand dit beamen of weerlegeen?DocB schreef op 20 March 2003 @ 10:37:
De rest van het hele topic staat vol met mensen die roepen dat het nep is, en die hebben gelijk.
Het liefst met een bron erbij...
Persoonlijk zou ik het wel relaxed vinden, 1 SW per team/player..
Hoe werkt dat nou precies?Pazzi schreef op 13 maart 2003 @ 18:24:
[...]
Die staat ingepakt in de file INI.big. Om hem daaruit te krijgen moet je een BIG-extractor downloaden, bijvoorbeeld FinalBIG.
[...]
Klopt waarschijnlijk, geen ervaring mee omdat ik nooit online speel. Ik gebruik het alleen maar voor Skirmish games. Wat je wel kunt doen is op het moment dat je online wilt gaan spelen, je even de file renamed.
Ik heb uit die ini.big het bestandje specialpower.ini gehaald. Vervolgens gedit. De oude gerenamed naar Data\INI\SpecialPower.ini.old de nieuwe geimport als: Data\INI\SpecialPower.ini
vervolgens ging ik spelen en was er nix veranderd

En waarom kan je niet gewoon editen in het tekstveld zonder het eerst te moeten exporteren en importeren en weet ik al niet meer.
[Voor 8% gewijzigd door me1299 op 20-03-2003 14:23]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
HarvardEAP is de enige die op het forum post, dus ik denk dat het idd nep isanandus schreef op 20 March 2003 @ 13:53:
[...]
Kan iemand dit beamen of weerlegeen?
Het liefst met een bron erbij...
Persoonlijk zou ik het wel relaxed vinden, 1 SW per team/player..
btw, alle posts komen in het tech faq forum (waar alleen echte modje kunnen posten), en daar staat nu een post dat mensen die EAP nadoen worden gebanned.
met andere woorden, 100% nep

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Een maat van mij speeld GLA alsof hij china speeld, zwaar aan het inbouwen met stinger sites en tunnels ED. Werkt zeer goed tegen computer natuurlijk, maar online is het een eitje om door te dringen, GLA moet gewoon uitgaan van the best defence is the offence. (dit geld trouwes voor ieder land wel vind ik

De gla is juist erg sterk op sommige punten vind ik. Wanneer je op grote maps speelt met weinig spelers is het voor mij een eitje om een bergje met superweapons te bouwen. En geloof me, de tegenstanders vinden dit niet leukaapelite schreef op 20 March 2003 @ 17:18:
jah, mee eens GLA is helemaal niet zo slecht als sommige mensen lopen te klagen, ze gaan er doodgewoon dom mee om. Ik denk dat ieder land wel vrij moeilijk is, alleen is bij de een sneller een strategie tegen comp te ontwikkelen dan tegen met een ander land. Online is het echter zo dat het echt wel aardig gebalanceerd is naar mijn idee, ik kan met ieder land wel aardig winnen maar wel allemaal met totaal verschillende strategien.
Een maat van mij speeld GLA alsof hij china speeld, zwaar aan het inbouwen met stinger sites en tunnels ED. Werkt zeer goed tegen computer natuurlijk, maar online is het een eitje om door te dringen, GLA moet gewoon uitgaan van the best defence is the offence. (dit geld trouwes voor ieder land wel vind ik)

Verder heeft de gla veel sneaky units en je kunt het langzame bouwen oplossen door gewoon veel tegelijk te bouwen. Vier Arms dealers schiet tenminste een beetje op

Van grote aanvallen moet je het alleen niet hebben bij de GLA. Je verzwakt de boel met een scud en valt dan meteen aan. Een ambush aan de achterkant terwijl de vijand niet oplet en ze zijn weer wat hackers/andere geld supply dingen kwijt.
[Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 20-03-2003 18:10]
Poll: Welke volk vind jij het beste?
• USA
• China
• GLA
• USA & China (niet GLA)
• China & GLA (niet USA)
• USA & GLA (niet China)
• Allemaal
Ook een poll maken? Klik hier
[Voor 7% gewijzigd door Alphega op 21-03-2003 23:14]

Dat heb ik helaas ook bij een 2e pc hier, dezelfde file. Hoewel die het in mijn PC prima doetborn2tweak schreef op 18 maart 2003 @ 19:28:
hey jonges, ik heb een probleempje... ik heb vandaag generals gekocht en ik probeer het nu te installeren. Ik krijg alleen bij de installatie een foutmelding, dat ie niet de bron kan lezen bla bla... Nu heb ik ff het bestand, language.cab, gekopieerd naar de hd en dat werkt wel. maar als ik het dan wil uitpakken, geeft ie halverwege een foutmelding dat language.cab corrupt is... Weten jullie wat ik hier aan kan doen? 't is dus een LEGALE versie!!!
[edit]

Einstein, het gaat in procenten.rival24 schreef op 21 March 2003 @ 13:13:
Klopt, maar er zijn ook gewoon meer china spelers, dus china wint ook vaker.
komt omdat ze afgerond wordenaapelite schreef op 21 March 2003 @ 13:25:
ach, en voor hoever zijn die getallen geloof waarig, de ene keer is het totaal 99% de andere keer 101% enzo

33.9 + 33.9 + 32.2 lijkt het idd geen 100 procent want in generals zie je:
33 + 33 + 32 = 98
verder vallen die hummers echt wel mee, met 2 / 3 gatlings (die je in het begin sneller hebt) kun je makkelijk die hummers pakken. Alleen sommige mensne kunnen ze wel goed besturen en goed misbruik maken van hun snelheid
Die procenten geven toch aan "hoe vaak" een bepaald ras wint en niet "hoe vaak als ze spelen". Als er meer met een ras wordt gespeeld, wint die waarschijnlijk ook vaker.
Als ik 20 keer met china speel en daarmee 40% van de tijd win (dat zijn 8 wins)
en 4 keer met GLA speel en daarmee 100% van de tijd win (dat zijn 4 wins)
(er is dus totaal 12 keer gewonnen door een ras). Dan zijn de stats:
China:83% GLA:16% USA:0%
(8 v.d. 12 winnaars hebben met China gewonnen = 66%)
(4 v.d. 12 winnaars hebben met GLA gewonnen = 33%)
Ondanks dat GLA vaker wint "als ze spelen", worden er door china zoveel meer potjes gespeeld dat ze uiteindelijk meer wins hebben en dus meer % in de stats.
[Voor 43% gewijzigd door Alphega op 21-03-2003 19:03]
Kijk, jij snapt het gedeeltelijk. Je hebt als je verliest natuurlijk ook een tegenstander die dus wèl wintAlphega schreef op 21 maart 2003 @ 18:49:
[...]
Die procenten geven toch aan "hoe vaak" een bepaald ras wint en niet "hoe vaak als ze spelen". Als er meer met een ras wordt gespeeld, wint die waarschijnlijk ook vaker.
Als ik 20 keer met china speel en daarmee 40% van de tijd win (dat zijn 8 wins)
en 4 keer met GLA speel en daarmee 100% van de tijd win (dat zijn 4 wins)
(er is dus totaal 12 keer gewonnen door een ras). Dan zijn de stats:
China:83% GLA:16% USA:0%
(8 v.d. 12 winnaars hebben met China gewonnen = 66%)
(4 v.d. 12 winnaars hebben met GLA gewonnen = 33%)
Ondanks dat GLA vaker wint "als ze spelen", worden er door china zoveel meer potjes gespeeld dat ze uiteindelijk meer wins hebben en dus meer % in de stats.

Tel maar eens goed.rival24 schreef op 21 maart 2003 @ 19:17:
[...]
Kijk, jij snapt het gedeeltelijk. Je hebt als je verliest natuurlijk ook een tegenstander die dus wèl wint, maar dat maakt niet veel uit voor mijn bewering. Als er een potje china vs. china wordt gespeeld dan komt china altijd als winnaar uit de bus
.
China verliest 12 keer GLA 0 USA 0 dat zijn dus 12 losses. Er zijn ook 12 wins. China kan ook van China verliezen

Laten we het erop houden dat we toch niet weten hoe ze het precies berekenen aangezien je niet weet wat ze doen met rasy vs rasy gevallenAlphega schreef op 21 March 2003 @ 19:19:
[...]
Tel maar eens goed.
China verliest 12 keer GLA 0 USA 0 dat zijn dus 12 losses. Er zijn ook 12 wins. China kan ook van China verliezen

Er staat Last weeks winners. Dan ga ik er vanuit dat ze de winnaars bijhouden. En niet de verliezers.rival24 schreef op 21 March 2003 @ 19:23:
[...]
Laten we het erop houden dat we toch niet weten hoe ze het precies berekenen aangezien je niet weet wat ze doen met rasy vs rasy gevallen.
Mja, dat wel maar of ze rasy vs. rasy nou als win tellen voor rasy weet je niet. Dan zou het ras wat het meeste gespeeld wordt vrijwel zeker de meeste procentjes hebben.Alphega schreef op 21 March 2003 @ 19:25:
[...]
Er staat Last weeks winners. Dan ga ik er vanuit dat ze de winnaars bijhouden. En niet de verliezers.
Met zoveel overlords gaat dat idd ook wel lukkenFlyduck schreef op 22 February 2003 @ 18:28:
Eindelijk met de chinezen gewonnen op de moeilijkste stand,.... Laatste level zonder nuclear weapons te gebruiken...
[afbeelding]
Als je zorgt dat je met je geld onder de 5000 blijft krijg je geen raketaanval over je heen...

Ziet er weer goed uitDear C&C Generals players,
In the spirit of increased open communication with the community, here's a preview of the fixes/changes in 1.5. Feel free to discuss in this forum. We'll continue to read and watch reactions. Thanks.
FYI... We are continuing to test. If all goes well 1.5 will be released sometime next week.
1. STAT RECORDING INACCURACY: Made sure the online stats are tracked correctly. Initial disconnecting players will be tracked and wins/losses will be correctly tabulated. One note to remember: At the Disconnect Voting screen players MUST wait for the count down to finish. A player that exits this screen before the count down is done will receive a disconnect. Also, the voting button has been removed from any 2 player game Disconnect Screen.
2. US BARRACKS EXPLOIT: Lowered the number of Rangers that appear after a US Barracks is destroyed.
3. BUGGY MISSILE TRACKING AFTER UPGRADE: Made sure the missiles continue tracking targets after the player upgrades the Rocket Buggy.
4. RELOADING COMANCHES, ROCKET BUGGIES: Made sure the Rocket Buggy and the Comanches can reload reliably.
5. GLA FAST BUILD BUG: Fixed exploit that allowed multiple Workers to speed structure build times.
6. DOUBLE PLANE WEAPONS CAUSE INCORRECT DAMAGE (All planes): Made sure that targets take damage correctly when multiple ordinances hit a target simultaneously.
7. SOME USERS ARE SEEN IN THE WRONG GAME LOBBIES: Fixed this so that ?phantom? users wouldn?t be seen in misc. lobbies.
8. GENERAL BALANCING ISSUES:
? Bug fixed in MiG damage code where upgraded napalm did too much damage to targets.
? GLA Bomb truck health up from 220 to 250.
? Worker health up from 100 to 140.
? Tunnel Network gun damage increased from 10 per shot to 15 per shot.
? Overlord build time increased from 20 to 25 seconds.
? Scorpion Tank now builds in 10 seconds instead of 14.
? GLA Arms Dealer build up time decreased from 50 to 40 seconds (ini seconds, not game seconds.)
? Tunnel Network Build Time improved from 20 seconds to 15 seconds (ini seconds, not game seconds.)

(Dat zei ik bij de laatste patch ook, maar ik blijf optimistisch

They made me do it.
Ik vind het mensenras het besteAlphega schreef op 21 March 2003 @ 00:59:
In het vorige topic heb ik ook een poll geplaats om te kijken wel ras mensen het beste vinden, ik plaats er nu weer een om te kijken of de menigen na patches en enige speelervaring zijn veranderd.
Poll: Welke ras vind jij het beste?

Je had beter kunnen doen welk land

Het mensenras pwntAnoniem: 39251 schreef op 21 March 2003 @ 20:57:
[...]
Ik vind het mensenras het beste
Je had beter kunnen doen welk land

[Voor 20% gewijzigd door Alphega op 21-03-2003 23:17]
ja, vette pech voor jouw dat dat een fake is.Tom S. schreef op 21 March 2003 @ 20:55:
[...]
Ziet er weer goed uit
(Dat zei ik bij de laatste patch ook, maar ik blijf optimistisch)
de ECHTE update posts staan in de technical FAQ (waar alleen modjes kunnen posten).
Hij is anders door deze figuur gepost:RocketKoen schreef op 22 March 2003 @ 11:07:
[...]
ja, vette pech voor jouw dat dat een fake is.
de ECHTE update posts staan in de technical FAQ (waar alleen modjes kunnen posten).
Harvard-EAP
Supreme Commander dit ziet er toch wel echt uit

Member # 26
Sometimes human's are...
Yup de modjes daar bij EAP zitten tegenwoordig steeds meer te posten in het General forum. Ze zetten ondertussen lang niet alles meer in het technical faq gedeelte. Waarschijnlijk doen ze dat alleen met de echt belangrijke dingen... Maar als Harvard het gepost heeft mag je er idd vanuit gaan dat het echt ismduijvendijk schreef op 22 maart 2003 @ 11:22:
[...]
Hij is anders door deze figuur gepost:
Harvard-EAP
Supreme Commander dit ziet er toch wel echt uit![]()
Member # 26

Anoniem: 73631
Net Twilight Flame gedaan, 7 enemies, 6 op Hard en 1 Brutal ook heb ik van 2 Hard enemies 1 team gemaakt ras is random.
Ja wat moet ik ervan zeggen de AI blijft gewoon kut na een tijdje doen ze gewoon helemaal nix meer. Maar stel je pakt een map van 4 players je doet hierbij 2 hard enemies je maakt van hun 1 team als ik nu ga spelen dan kan ik ik echt niet winnen dan wordt ik bij de eerste aanval meteen wegevaagd

Misschien besteed westwood niet zoveel aand8 aan de AI omdat het meer gericht is op online spelen denk ik dan altijd maar

Hier zijn c00le pics van toen ik bijna gewonnen had en maar ff wat particle canons had gebouwd om te gaan tekenen

Lol getekend

En natuurlijk GoT getekend

Anoniem: 73631

Ik speel BTW het meest met USA vind het het fijnste door ondermeer sterke luchtmacht en tanks vind ik ook goed en natuurlijk de comanche ook erg handig, maarjah ze hebben allemaal voor en nadelen he

Ik vind de USA juist fijn vanwege die humvees gevuld met een paar ventjes. Die luchtmacht is ook leuk, alleen zo ongelooflijk duur.Anoniem: 73631 schreef op 22 maart 2003 @ 13:59:
Ja zou ik kunnen doen als ik een keer echt te veel tijd over heb ofzow
Ik speel BTW het meest met USA vind het het fijnste door ondermeer sterke luchtmacht en tanks vind ik ook goed en natuurlijk de comanche ook erg handig, maarjah ze hebben allemaal voor en nadelen he

Ik vind het spel maar weinig vernieuwend na een tijdje
[Voor 24% gewijzigd door me1299 op 22-03-2003 15:11]
units die door elkaar heen rijden, komen ze iig niet stom vast te zitten....
hackers die midden in de rimboe Inet hebben....so what....
kill your friend and have phun

Je gaat me toch niet vertellen dat je het moeilijk vind om veel geld te verdienenAnoniem: 80913 schreef op 22 maart 2003 @ 16:47:
Weet er iemand een trainer te vinden voor versie 1.04 ? Het liefst een money cheat of trainer ?

Ik raad je aan om et eens online te spelen, veel leuker. Meer actie, meer spanning, gezelliger, meer afwisseling van maps/tegenstanders, verschillende taktieken die je zult moeten counteren enz enz. Het is gewoon een online spel vandaar dat er ook weinig aandacht is besteed aan de single player mode he

Modbreak:
Zie je mail... tis niet waar je naar vroeg maar wel een prachtig mailtje.
[Voor 19% gewijzigd door M@NIC op 23-03-2003 17:15]
Strava | Twitter | Mastodon.nl
Modbreak:
Zie je mail.
Zo'n één heb je wel vaker gekregen, je zou beter moeten weten.
[Voor 36% gewijzigd door M@NIC op 23-03-2003 17:17]
[Voor 102% gewijzigd door drunkfux op 23-03-2003 23:00]

sorry m@nic ( het was met een juiste intentie bedoeld maar ik d8 er even niet aan)
Weet iemand of EA kapotte cds vervangt, ik weet al dat je trug kan gaan naar de winkel om te kijken of zij eventueel willen vervangen, maar als dit niet kan zou het vervangen door EA nog altijd goedkoper zijn dan het aanschaffen van een nieuwe.
[Voor 203% gewijzigd door aapelite op 23-03-2003 17:25]
staat achterin het boekje, onder het kopje garantie (onderaan blz 63)aapelite schreef op 23 March 2003 @ 16:55:
deleted and sorry my fault
sorry m@nic ( het was met een juiste intentie bedoeld maar ik d8 er even niet aan)
Weet iemand of EA kapotte cds vervangt, ik weet al dat je trug kan gaan naar de winkel om te kijken of zij eventueel willen vervangen, maar als dit niet kan zou het vervangen door EA nog altijd goedkoper zijn dan het aanschaffen van een nieuwe.

Mn stats zijn 63 wins en 9 losses met 2 disconnects die nog uit het begin van generals stammen, toen werkte het allemaal niet al te goed. ben verder een china major bijna kolonel. Heb nog niet echt laddered gedaan, doe ik later wanneer de 2vs2 ladder uit is

zeker wel lekkere replay, china power supremerival24 schreef op 23 maart 2003 @ 22:34:
w00t!!! Check deze
http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/w00t.rep
2vs1... ik 0wn de pan uit

Haha, ik heb die ff bekeken tot het eind en idd zeg, wat een prutsers.rival24 schreef op 23 March 2003 @ 22:34:
w00t!!! Check deze
Bovendien geen oppermachtige scud'o GLA die mee speelt dus dat moet een eitje zijn geweest. De enige keer dat ze je konden verslaan was toen ze een hele berg tanks in het midden hadden staan en jij maar een paar tankjes als verdediging.
Jouw mening. Ik vind echt dat we nog eens een potje tegen elkaar moeten spelen.rival24 schreef op 23 March 2003 @ 22:34:
w00t!!! Check deze

heb het inderdaad ook gehad bij een 8 player map, in skirmish mode liep het al wat trager en online was geen doen gewoon.SPOXER schreef op 24 March 2003 @ 12:38:
Als je een grote map van een site afhaald, hebben jullie dan ook dat het spel op een gegeven moment heel traag loopt. Ik heb het alleen bij maps die groter zijn dan die van ea.
OkRoetje schreef op 24 maart 2003 @ 11:09:
[...]
Jouw mening. Ik vind echt dat we nog eens een potje tegen elkaar moeten spelen.die supply depots

Ik snap niet waarom het bij mij in een LAN met 4 spelers gaat laggen als je veel units hebt (maar vreemd genoeg ook in het prille begin). Dat namelijk terwijl online gamen 3 vs 3 wereldwijd geen enkele vertraging oplevert???heb het inderdaad ook gehad bij een 8 player map, in skirmish mode liep het al wat trager en online was geen doen gewoon.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
*adds*rival24 schreef op 24 maart 2003 @ 14:41:
[...]
Ok, doen we, voeg me maar toe met icq of msn. De uitkomst post ik hier wel
We spele wel een x een potje

misschien met 1.5 dan kan ik weer GLA zijn dat is wel beter

[Voor 29% gewijzigd door Roet op 24-03-2003 16:35]
WaaromRoetje schreef op 24 March 2003 @ 16:35:
misschien met 1.5 dan kan ik weer GLA zijn dat is wel beterik zit echt te springen om die patch maarja w88..

Winnen met de GLA is nu ook een eitje. Tis zelfs saai geworden om met de GLA te spelen. Je wint altijd.
Dit topic is gesloten.