Dan moet niet tegen Easy computer spelenwwillem schreef op 24 March 2003 @ 17:01:
[...]
Waarom
Winnen met de GLA is nu ook een eitje. Tis zelfs saai geworden om met de GLA te spelen. Je wint altijd.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dan moet niet tegen Easy computer spelenwwillem schreef op 24 March 2003 @ 17:01:
[...]
Waarom
Winnen met de GLA is nu ook een eitje. Tis zelfs saai geworden om met de GLA te spelen. Je wint altijd.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Dat zeg ik easywwillem schreef op 24 March 2003 @ 17:43:
[...]
Ik speel gewoon tegen mensen op het irc kanaal van tweakers.net #generals.
ligt er aan met welke versie de replay is gemaakt. replays van VOOR 1.4 zijn niet compatible met die van erna...Dinictus schreef op 24 March 2003 @ 20:00:
Waarom krijg ik nou een serious error als ik die replay probeer.
Misschien ff patchen? mmmhz...
[Voor 18% gewijzigd door Dinictus208 op 25-03-2003 10:45]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Alpha-xp schreef op 17 maart 2003 @ 16:21:
[...]
hmm gewoon met je muis klikken op de plaats waar je hem wilt hebben? Als het goed is wordt je cursor blauw (soort driehoekje volgens mij) en dan gewoon blijven klikken naar de plek waar je um naartoe wilt bewegen.
Dinictus schreef op 25 March 2003 @ 11:42:
ja ik wist dat het simpel moest zijn.. thnks
Signature
boehoe, ik wil GLA, die "gedwongen" gattling rushes beginnen te vervelen manJust a heads up...we're continuing to test. We'll likely release later this week. We need to make sure its given a solid testing cycle.
Thanks for your continued patience.
--------------------
Harvard Bonin
Producer
Command & Conquer Generals
Electronic Arts
Anoniem: 64858
Welke versie heb je? Die replay geeft bij mij een serious error.Anoniem: 64858 schreef op 25 maart 2003 @ 19:58:
Even een snelle vraag: hier zou http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/hoe_moet_het.rep hard iets aan moeten veranderen, maar wat?
Hejoh!
Anoniem: 29201
Sometimes human's are...
Er zijn al tien mods uit ofzo, de meeste zijn hidden units unlocken of andere soortgelijke aanpassingen.mduijvendijk schreef op 25 March 2003 @ 21:06:
ik zou wel eens willen weten, wanneer er een serieuze mod voor generals komt
Je schijnt ook stealth bommen werpers een nuke te kunnen geven. Ziet er wel vet uitAnoniem: 29201 schreef op 25 March 2003 @ 20:42:
Net eens even met de ini filetjes (die in die .big files) zitten lopen klooien
Best geinig, aanschouw mijn rakket schiet poppetje die Atoombommen schiet
(1 per 5 seconden)
Naja... tis soms niet echt handig, aangezien ze zichzelf oblazen wanneer een vijand dichtbij is, maaar het is wel erg grappig vondt ik
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
[Voor 46% gewijzigd door Dionysos op 26-03-2003 19:15]
Anoniem: 34979
Het krijgt zo wel een wrange bijsmaak...Epitome schreef op 26 March 2003 @ 18:32:
Er komt zo een stukje bij Twee vandaag op Nederland 2 over Generals!!
Waarschijnlijk hoe ziek het is om oorlog te voeren op je PC terwijl in het desbetreffende gebied echt oorlog aan de gang is...
Bron: Twee Vandaag
Strava | Twitter | Mastodon.nl
Anoniem: 17443
Is er ook een proggie om die .big files te editenAnoniem: 29201 schreef op 25 March 2003 @ 20:42:
Net eens even met de ini filetjes (die in die .big files) zitten lopen klooien
Best geinig, aanschouw mijn rakket schiet poppetje die Atoombommen schiet
(1 per 5 seconden)
[afbeelding]
(Schieten)
[afbeelding]
(en boem doen)
Naja... tis soms niet echt handig, aangezien ze zichzelf oblazen wanneer een vijand dichtbij is, maaar het is wel erg grappig vondt ik
Jazeker, FinalBigAnoniem: 17443 schreef op 27 maart 2003 @ 09:15:
Is er ook een proggie om die .big files te editen
Macaber...Anoniem: 70030 schreef op 26 maart 2003 @ 18:14:
en een andere goei mod die er aan zit te komen in True War
http://www.planetcnc.com/truewar
Nou generals was al 2 jaar in ontwikkeling, dus dat klopt wel niet he.Da Monkey schreef op 26 maart 2003 @ 21:04:
beetje euhm. raar. Je zou haast zeggen dat EA samen met bush dat spel heeft zitten te maken...
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Koffie en meer...
CTRL indrukken en dan op het gebied klikken.Masselink schreef op 28 March 2003 @ 08:24:
(Welke toets is het ookal weer om een Unit op een bepaald gebied heraaldelijk te laten schieten ?)
[Voor 16% gewijzigd door Kwartjuh op 28-03-2003 09:51]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Ga dan eerst het spel *kopen* voordat je hier om tips gaat vragen. Verder staat er op het officiele forum in het FAQ gedeelte wel iets over dit probleem...Kwartjuh schreef op 28 March 2003 @ 09:40:
Als ik wil spelen, zie ik totaal geen units/buildings etc... weet iemand hoe dit komt? Lijkt me een grafisch probleem... Radeon 9000 PRO 128 mb. Ik heb al gespeeld met de instellingen... geen effect
Moet ik een patch downen...? Werken die wel met minder legale versies?
Edit: Nou, dat patchen werkt dus ook niet... en ik wou em nog wel gaan modden![]()
Iemand tips?
Strava | Twitter | Mastodon.nl
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Met de GLA sniper? Met de scan van de radarvan, of de radarvan dicht in de buurt rijden van waar ie moet zitten en er zo'n gla jeep heen sturen?gabberjoost schreef op 28 maart 2003 @ 12:43:
Ik heb ook ff een vraagje. Als je GLA speelt, en er zitten USA snipers op je te schieten, maar je kunt ze niet zien, wel horen. Hoe roei je die dan uit?
Misschien is het al eerder gevraagt, maar 3 topics is met echt te veel...
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Rechts onderin je scherm knippen wat sterretjes, klik die aan, je komt nu in het menu waar je je General-points kan verdelen. Voordat je de chinese nukanon, de GLA maruder en de paladin tank van de usa kan bouwen moet je daar een punt in investeren.senater schreef op 28 March 2003 @ 16:41:
ik heb hier nog wat maps voor de mensen die er geintreseert in zijn je komt ze ook veel online tegen je kan ze hier http://www.game-trix.com/senater/ downloaden
ik heb trouwens nog een vraagje ik kom er maar niet achter hoe je bv met china die nuclair tank krijgt en in met usa die ene grote tank krijgt
Anoniem: 26097
Echt jammer. Ik heb net een potje op een 8 player map gespeeld tegen 1 Brutal CPU (USA) en ik overdrijf niet als ik zeg dat ca 60% daarvan bevolkt was aan het einde (nou ja, niet helemaal aan het einde want toen had ik gewonnenRoetje schreef op 28 March 2003 @ 16:46:
IceStorm: Ik denk niet dat er van die hele grote maps komen zoals in RA 1 bijv. Wel jamer want je hebt idd gelijk dat die grote maps eigenlijk nog steeds te klein zijn
[Voor 10% gewijzigd door IceStorm op 28-03-2003 19:49]
[Voor 9% gewijzigd door FragNeck op 28-03-2003 20:00]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
* Anoniem: 9961 agreesaapelite schreef op 28 maart 2003 @ 20:07:
er is niet echteen partij het beste, iedere partij heeft zn voor en nadelen en zn effectieve taktieken. VInd ik een mooi ietsaan het spel. Vaak wordt gedacht dat GLA het zwakst is maar die heeft toch weer andere heel erg goede dingen net als USA en china. Ik denk dat er meer een voorkeur moet zijn naar bepaalde speelstijl of veurkeur naar een land om een land te kiezen.
In patch 1.05 (die begin volgende week uitkomt) zal dit opgelost worden, zegt EAFragNeck schreef op 28 March 2003 @ 20:00:
Wat een godvers klote spel!!
Ik heb het al uitgespeeld, en ik dacht, hmm, laat ik het dan toch maar eens kopen,
en nu ik een paar keer online heb gespeeld, en ik WIN, komt er te staan dat ik heb gedisconnect!!@*()^$(@$%&*@$
ik zal nog eens iets kopen!&(*$ *!@
They made me do it.
Ik raad je aan om voor een ladder te gaan spelen en niet voor die ingame score, die is toch een en al poep, misschien dat het in 1.05 word gefixed maar ik geloof er nie veel van aangeizen ze dat ook al bij vorige patches zeiden. Het is er alleen maar slechter op geworden bij mij. Ik had een account die van de 78-7 ofzo naar de 0/0 was gevallen dus ik denk van ik neem een nieuw account. Blijft deze ook op 0 haken als het ware.FragNeck schreef op 28 maart 2003 @ 20:00:
Wat een godvers klote spel!!
Ik heb het al uitgespeeld, en ik dacht, hmm, laat ik het dan toch maar eens kopen,
en nu ik een paar keer online heb gespeeld, en ik WIN, komt er te staan dat ik heb gedisconnect!!@*()^$(@$%&*@$
ik zal nog eens iets kopen!&(*$ *!@
Nee. En ik denk ook niet dat er leugens in de officiele preview van de changelog staan.Wmm schreef op 28 March 2003 @ 20:42:
Word in patch 1.05 nou ook de maximale resolutie voor Quick games online veranderd?
Dat kwam laatst wel langs in een lijst met wat er allemaal veranderd zou worden in patch 1.05 maar er zouden ook al leugens in staan.
1. STAT RECORDING INACCURACY: Made sure the online stats are tracked correctly. Initial disconnecting players will be tracked and wins/losses will be correctly tabulated. One note to remember: At the Disconnect Voting screen players MUST wait for the count down to finish. A player that exits this screen before the count down is done will receive a disconnect. Also, the voting button has been removed from any 2 player game Disconnect Screen.
2. US BARRACKS EXPLOIT: Lowered the number of Rangers that appear after a US Barracks is destroyed.
3. BUGGY MISSILE TRACKING AFTER UPGRADE: Made sure the missiles continue tracking targets after the player upgrades the Rocket Buggy.
4. RELOADING COMANCHES, ROCKET BUGGIES: Made sure the Rocket Buggy and the Comanches can reload reliably.
5. GLA FAST BUILD BUG: Fixed exploit that allowed multiple Workers to speed structure build times.
6. DOUBLE PLANE WEAPONS CAUSE INCORRECT DAMAGE (All planes): Made sure that targets take damage correctly when multiple ordinances hit a target simultaneously.
7. SOME USERS ARE SEEN IN THE WRONG GAME LOBBIES: Fixed this so that ?phantom? users wouldn?t be seen in misc. lobbies.
8. COMP STOMPS ADD TO RANKINGS/STATS FIX: We no longer allow stats additions if there is a computer opponent involved in an online game. A comp stomp is considered a null game (but fun!)
9. GENERAL BALANCING ISSUES:
? Bug fixed in MiG damage code where upgraded napalm did too much damage to targets.
? GLA Bomb truck health up from 220 to 250.
? Worker health up from 100 to 140.
? Tunnel Network gun damage increased from 10 per shot to 15 per shot.
? Overlord build time increased from 20 to 25 seconds.
? Scorpion Tank now builds in 10 seconds instead of 14.
? GLA Arms Dealer build up time decreased from 50 to 40 seconds (ini seconds, not game seconds.)
? Tunnel Network Build Time improved from 20 seconds to 15 seconds (ini seconds, not game seconds.)
They made me do it.
[Voor 53% gewijzigd door mduijvendijk op 29-03-2003 10:31]
Sometimes human's are...
Hier zijn een aantal multiplayer/skirmish levels te downloaden:Anoniem: 71746 schreef op 29 March 2003 @ 10:29:
Ik heb alle levels uitgespeeld. Zijn er ergens extra levels verkrijgbaar?
Sometimes human's are...
Ja, deze filmpjes krijg je te zien. Maar volgens mij alleen als je hem uitspeeld met brutal cpu.mduijvendijk schreef op 29 March 2003 @ 10:21:
Nog even een vraagje:
Weet iemand of deze filmpjes uit de map Data\Movies worden gebruikt?
CHINA_end.bik
CHINA_end640.bik
GLA_end.bik
GLA_end640.bik
USA_end.bik
USA_end640.bik
Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ze na de campains te zien waren.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Whooohoo, het ziet er naar uit dat de GLA nog wat sterker wordt, perfectTom S. schreef op 28 March 2003 @ 23:18:
Hier is de officiele preview van de changelog voor 1.05:
*lijst*
Mwah, Ik vind de Marauder-tank met volledige upgrades (dus dubbelloops) anders ook een behoorlijke punch hebben..-LA- schreef op 29 March 2003 @ 13:35:
De GLA is sterk genoeg als je ze goed gebruikt, niks mis mee een betere tank zou alleen nog wel een mooie toevoeging zijn.....
heb je maar 1 soort map ofzo aangeklikt dan om in te spelen ?Wmm schreef op 29 March 2003 @ 15:04:
Kunnen jullie ook geen quick games online spelen? Als ik op play druk dan begint ie en dan krijg ik dat ie de Online matchmaker niet kan vinden. Gister had ik dat ook al en nu net weer, opzich niet zo erg, ga ik wel custom games spelen maar toch.
Hij geeft aan dat de online matchmaker niet gevonden kan worden dan kan je gewoon helemaal niet quickmatchen, omdat de machine die de quickmatches regelt niet gevonden kan worden door C&C. Niet omdat er niet genoeg spelers zijn om mee te spelen ofzo.senater schreef op 29 March 2003 @ 15:43:
[...]
heb je maar 1 soort map ofzo aangeklikt dan om in te spelen ?
probeer ze eens allemaal
[Voor 3% gewijzigd door Alphega op 29-03-2003 15:47]
http://messagebrd.westwoo...bb=get_topic;f=1;t=024065rival24 schreef op 29 March 2003 @ 19:41:
Ik heb geen idee waar die patch informatie vandaan komt, want op het officiele generals forum staat er niets over...
Sometimes human's are...
[Voor 90% gewijzigd door HolyCorn op 31-03-2003 14:53]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Heb je een legale versie, of heb je de key na de installatie veranderd? dan komt het daardoor, of gebeurt het alleen in die custom maps?SideSwipe_XP schreef op 31 March 2003 @ 08:44:
Lekker vaag.... Heb wat nieuwe maps geinstalled... maar in die maps kun je niet eens spelen, de basis blaast direct op...
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
he, dat was de eerste keer dat ik het spel speelde, en ik vroeg niet of ik me ff wou laten afkraken. boeie dat het normal army is, daar leer ik alleen van. dat jij zo goed bent meteen na installatie alles op brutal army te zetten, stoer hoorHolyCorn schreef op 30 March 2003 @ 23:45:
Ja, en wat wil je hiermee duidelijk maken???![]()
Tegen een normal army, nou nou
[Voor 23% gewijzigd door MarkyB op 31-03-2003 11:26]
[Voor 29% gewijzigd door Exar op 31-03-2003 11:31]
Signature
er zijn mensen die dat spel nog niet hebben en willen kopen, en dat ze eerst ervaringen lezen in het topic wat geweid is aan dat spel (zo'n iemand ben ik) en naar mijn mening: hoe meer shots hoe beter.Exar_Kunn schreef op 31 March 2003 @ 11:30:
Wat voegen die screenies nou toe als je alleen maar 'de graphics van het spel wil laten zien'?
Iedereen die dit spel heeft kent de graphics wel hoor....
Edit: beetje irritant trouwens zoveel screens tegelijk... had je ze niet ff in een link kunnen zetten ofzo?
Anoniem: 81032
Ik speel altijd met de USA, ik bouw er dan gelijk 2 bulldozers bij die direct naar andere supply depots worden gestuurd, daar bouwen ze dan vaak een patriot installatie gevolgd door zo'n ding die het geld ophaald. M'n eerste bulldozer laat ik direct een energiecentrale bouwen en dan een geld ophaal ding voor de supply depot bij m'n basis. Dan maak ik overal een tweede helicopter erbij en dan is m'n geld eerst wel op en moet ik wachten, als ik dan geld heb maak ik een war factory en bouw wat paladins. Dan ligt het aan verschillende zaken wat ik bouw en hoe snel het geld binnenkomt, ik probeer snel dropzones te bouwen zodat het geld ook binnen blijft komen nadat de supply depots leeg zijn. En ik bouw natuurlijk aan een leger, ook bouw ik vaak een vliegveld met aurora bombers die m'n tanks kunnen ondersteunen of de basis van de vijand kunnen aanvallen.MarkyB schreef op 31 maart 2003 @ 12:48:
zijn er nog tips hoe je het beste je basis kan bouwen, en in welke volgorde je bepaalde zaken moet doen (ik denk eerst afweer geschut, dan pas de aanval voorbereiden)
1) Geld is het belangrijkste, degene met het meeste geld wint.MarkyB schreef op 31 March 2003 @ 12:48:
zijn er nog tips hoe je het beste je basis kan bouwen, en in welke volgorde je bepaalde zaken moet doen (ik denk eerst afweer geschut, dan pas de aanval voorbereiden)
[Voor 7% gewijzigd door HolyCorn op 31-03-2003 15:00]
Kijk, das nouw sportiefHolyCorn schreef op 31 March 2003 @ 14:56:
MarkyB, sorry voor m'n nogal botte post, had een beetje een rotdag (wat natuurlijk geen excuus is).
*tips*
Succes!
Anoniem: 60069
Anoniem: 58218
Anoniem: 64858
gepatched 1.3Galahad schreef op 25 March 2003 @ 20:20:
[...]
Welke versie heb je? Die replay geeft bij mij een serious error.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details