[C&C] Generals - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:44
Clan PfM try them :x

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77685

napauleon schreef op 11 maart 2003 @ 15:50:
kan ik op 1 of andere manier mijn cd key wijzigen zonder het spel opnieuw te moeten installeren? Ik moet namelijk van de illegale naar de legale versie
bij mijn illegale versie zat gelijk een keychanger, zal ff voor je zoeke of ik hem nog kan vinde

edit

kan nie meer terug vinde :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 77685 op 11-03-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:57
werkt gewoon niet..
reinstal

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
1.4 PATCH: 3 MINUTES RULE CHANGED TO 25 SECONDS
Dear C&C Generals players,

After reviewing the boards and collecting player comments for the last couple of weeks we've decided to alter the 3:00 rule. The duration will be shortened to 25 seconds instead. This should be enough time for players to decide if the connection speed is good enough for them, etc. but not enough to jump out of a failed early rush and not get a penalty.

Games must last for longer than 25 seconds to be recorded as a valid match.

The readme docs may be inaccurate (may list 3:00, not 25 seconds) since we're making the change at the last minute.

Thanks for all the feedback.

--------------------
Harvard Bonin
Producer
Command & Conquer Generals
Electronic Arts
Bron: C&C Generals Forum

[ Voor 5% gewijzigd door Gardocki op 11-03-2003 20:20 ]

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

Werdt wel eens tijd. Ik had er zo hekel aan wanneer mensen na 1 min stopte. Is het al bekend wanneer 14 uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
14 zal nog wel ff duren (10 jaar ofzo?)
1.4 wordt vandaag (us tijd) verw8

edit:
2. “Serious Error” – This error first surfaced immediately after the product launched. Note that this error message is generic, and seems to be caused by one of four areas:

- Incorrect system drivers (motherboard, video, etc)
- Not meeting minimum system requirements (see above)
- Using VIA chipset
- Not configuring the cooling system of the computer properly, resulting in system overheating and ‘serious error’.

[ Voor 77% gewijzigd door RocketKoen op 11-03-2003 21:55 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 16:00
Waar ik voor vrees is dat als mensen zien dat je goed beent (aan je score) dat ze dan snel disconnecten/surrender doen en zo een bijna zekere loss verkomen. just my 2 centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-05 17:26
uhm omdat ik niet zin heb om het hele topic door te lezen deze vraag: ik heb met google gezocht naar multiplayer maps maar dan kwam je op hele onhandige sites uit. ik zoek dus mooie maps voor 3 of 6 players online. kan iemand mij daaraan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 06-06 14:51

PromWarMachine

Forsaken Archer

Roetje schreef op 11 March 2003 @ 22:39:
Waar ik voor vrees is dat als mensen zien dat je goed beent (aan je score) dat ze dan snel disconnecten/surrender doen en zo een bijna zekere loss verkomen. just my 2 centjes
Je kan moeilijk zeggen: "als de disconnecter een win/death ratio heeft die X keer lager is dan een van z'n vijanden, krijg je alsnog een loss als je binnen de 25 seconden leaved..."

Dit soort dingen kun je beter voorkomen door gewoon een betere match te creëren...
Stoney187 schreef op 12 March 2003 @ 01:09:
uhm omdat ik niet zin heb om het hele topic door te lezen deze vraag: ik heb met google gezocht naar multiplayer maps maar dan kwam je op hele onhandige sites uit. ik zoek dus mooie maps voor 3 of 6 players online. kan iemand mij daaraan helpen ?
Zet je preferences op 100 posts per pagina's, dan lijkt het een stuk minder :+

[ Voor 30% gewijzigd door PromWarMachine op 12-03-2003 01:43 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stoney187 schreef op 12 March 2003 @ 01:09:
Ga nog maar eens goed zoeken op google. Ik kom naar 1 min zoeken genoeg maps tegen voor generals(keywords: maps generals command conquer)

en natuurlijk heeft EA een mooie site op gezet met heel veel links naar General site.
http://www.generals.ea.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

wat je ook kan doen is online spelen op maps die je zelf nog niet hebt, dan heb je ze namelijk wel :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

heeft er weleens iemand een GLA of china verpakking gezien in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 64858 schreef op 12 maart 2003 @ 18:59:
Nee

Dat zijn Special Edition Boxes.

Overal alleen maar de normale editie gezien => USA box

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 64858 schreef op 12 maart 2003 @ 18:59:
er is ergens een poll geweest in 1 van de topics van generals... daar staan wel wat mensen in die een china/gla box hebben... waar ze hem vandaan hebben, al sla je me dood....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43477

KeeZ schreef op 12 March 2003 @ 20:36:
[...]

er is ergens een poll geweest in 1 van de topics van generals... daar staan wel wat mensen in die een china/gla box hebben... waar ze hem vandaan hebben, al sla je me dood....
Dan wil ik de China doos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
dat was bij de preorder uit de US zo (waar ook de oficers club cd bij verpakt zat)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
1.04 patch is uit!

ftp://ftp.ea.com/pub/eapa...rals/DownloadablePatches/
Version 1.4 - 3/10/03

Issues addressed:

- Changed the rules for disconnections. Now, only the players who disconnect from the game or physically lose their connection to the Internet are charged with a disconnect.

- Added a new three-minute rule on Generals online. Now, online matches need to be played for over three minutes in order to record a win, loss, or disconnect. This is to discourage players from artificially bolstering their rank and stats through a dummy account.

- Fixed occurrences of the same game appearing multiple times in the lobby. Generals now actively removes duplicate games in order to make finding and joining matches easier.

- All the chat rooms in the custom match lobby now have their own dedicated list of active games.

- Fixed improper disconnections from the game lobby. You should no longer see the "Lost connection to Generals online" error when your connection is still active.

- Fixed language filter stability.

- Added a new command line for mod developers that lets Generals run user-created content. Simply add the "-mod" command line after the generals.exe target path, followed by the name of any user-created .big file or user-created directory. The correct path would like this: "C:\Program Files\EA Games\Command and Conquer Generals\generals.exe" -mod MyGeneralsMod.big. All user-created content must be placed in the "Command and Conquer Generals Data" folder within your "c:\Documents and Settings" directory.

- Fixed the missing artwork for the "random private" rank in Generals online.

- Fixed the rank hack where some players appear to have a higher rank than they should.

- Increased the allowed time for game to negotiate matching between players.

- Fixed some instances of the "serious error" crash.

- Added a new 4 player Multiplayer Map: Rogue Agent

- Implemented the following balance changes:
? Tunnel Network build speed increased from 5 seconds to 20 seconds.
? Marauder hit points increased from 430 to 490.
? Stealth Fighter hit points increased from 120 to 140.
? Explosion damage done by Chinese Nuke Tanks when they are destroyed is reduced from 25 to 10.
? Nuke Cannon changed so it moves the same speed when damaged, not faster.
? Aurora speed increased from 90 to 120 after it drops its bomb. Damaged speed increased from 60 to 120.

Serious Error info: 

If you encounter this error frequently, you may also send an email to seriouserror@ea.com to help us diagnose the problem. You will not receive a response as this email is exclusively set up to help us collect data.  Make sure to include EAsy System info which is located in your installed directory.  You should also include your ReleaseCrashInfo.txt file which can be found in your Command and Conquer Generals Data folder.

Make sure to check the message boards at www.generals.ea.com for user suggested workarounds.

[ Voor 94% gewijzigd door Gardocki op 12-03-2003 23:34 ]

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Dear C&C Generals players,

Patch 1.4 is live. You may autoupdate your files by logging into Generals Online. If you are online, log off then get back on.

DO NOT get the patch from anywhere except the normal EA source.

Sorry for the short delay. Did some last minute checks to make sure its right.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 11:21

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Ik heb zowaar alle drie de delen doorgelezen maar ik heb toch 2 vragen.

1) Ik ben de laatste tijd Skirmish games aan het spelen. Nu valt het me op dat op sommige onoffciële maps de computerspeler niets doet. Dwz, het enige wat het ding maakt is een Command center, power supply, barracks en 2 dozers/workers. Na 5 poppetjes op me afgestuurd te hebben, doet het ding verder niets meer, naar mijn gevoel omdat z'n geld op is want een supply ding wordt er niet gemaakt.
Is dit een foutje van de maker van de map, of van het spel zelf? In het eerste geval: is dit nog aan te passen met de Worldbuilder?

2) Is er een mogelijkheid om in Skirmish games de Superweapons uit te schakelen? Wanneer ik het bijvoorbeeld in m'n uppie opneem tegen 3 Brutals, verlies ik het altijd op Superweapons. (3 nukes op je dak is _geen_ pretje). Ik heb alle .ini-files doorgespit, maar niets kunnen vinden.

Iemand ideeën?

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Laatst online: 17-05 13:57
Pazzi:

1) De AI heeft nog wel geld. Als je dingen sloopt gaat 'ie soms wel rebuilden. Probleem heb ik iig al :(

2) Superweapons zou ik ook graag uitzetten, maar je kunt er simpel wat tegen doen. Gewoon zorgen dat je zelf een superweapon + andere meuk (vliegtuigjes e.d.) klaar hebt om in te grijpen. (Ja, ik heb zelf gewonnen van 3 brutal AI's, zonder cheats, zonder dat ze ook maar 1 superweapon hebben gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
1) Dat is idd een fout van de maken van de map. die kun je in de WB aanvullen
2) Nee, dat kan niet

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-05 15:45

Largo

Donderdraak

Wat betekend nu "Tunnel Network build speed increased from 5 seconds to 20 seconds".

Dat de build speed verhoogt is? Of dat het nu juist langer duurt om een tunnelnetwork te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Largow schreef op 13 March 2003 @ 12:45:
Wat betekend nu "Tunnel Network build speed increased from 5 seconds to 20 seconds".

Dat de build speed verhoogt is? Of dat het nu juist langer duurt om een tunnelnetwork te bouwen.
Het bouwen van een Tunnel Netwerk gebouw, kostte eerst 5 seconden, nu 20.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hiermee snijden ze de toch al niet zo populaire/goede GLA flink in de vingers. Ik ben iig ff overgestapt op china. Ik heb wel gezien dat marurder tanks nu meer HP hebben. Misschien dat die wat potentie hebben gekregen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 02:06
Ik snap niet wat je aan zo'n marauder tankje hebt eigenlijk..... een scorpian tank met rocket en antrax upgrades is toch veel beter?
Of mis ik iets goeds van de marauder, waar je zelfs een generaalster voor kwijt bent? :?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speelde eerste altijd met GLA alleen ik ben vandaag maar gewoon overgestap op random. Dat heeft als grote voordeel dat je tegenstand niet weet met wie je speelt. Hij komt er pas achter als hij jouw voor het eerst ziet

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 6779 op 13-03-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Anoniem: 6779 schreef op 13 March 2003 @ 14:35:
Ik speelde eerste altijd met GLA alleen ik ben vandaag maar gewoon overgestap op random. Dat heeft als grote voordeel dat je tegenstand niet weet met wie je speelt. Hij komt er pas achter als hij jouw voor het eerst ziet
Hij kan ook op die ene knop (:? links onderste van vier) klikken, waardoor je een schermpje te zien krijgt van wie er speelt en als wie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt? nooit naar gekeken om eerlijk te zijn :) daar gaat mijn idee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battle Bunny
  • Laatst online: 17-05 13:57
Die marauder tank heeft wel wat cools: het upgraden d.m.v. "scrap"! Als je dat goed speelt dat krijg je leuke legertjes, hoor. En hij is een stuk sterker dan die slappie scorpion :) (ook al heeft ie dacht ik geen anti air, right?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
ehm scorp is naar mijn mening , wel met rocket upgrade tegen bepaade tanks stukken beter. Maruder kan tegen sommige dingen veel hebben. Bijv laserlock en overlord dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Galahad schreef op 13 maart 2003 @ 14:42:
[...]
Hij kan ook op die ene knop (:? links onderste van vier) klikken, waardoor je een schermpje te zien krijgt van wie er speelt en als wie.
Ja, maar daar staat dan: Random ipv het ras hoor dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Galahad schreef op 13 March 2003 @ 14:42:
[...]
Dan staat er ook random, en geen GLA ofzo. (het is trouwens TAB)

Maar wat heb je eraan, meestal weet je toch binnen een paar minuten wat voor tegenstander je hebt dusja..

[ Voor 3% gewijzigd door OneUp op 13-03-2003 15:48 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 19:18

Eijkb

Zo.

Battle_Bunny schreef op 13 maart 2003 @ 15:31:
Die marauder tank heeft wel wat cools: het upgraden d.m.v. "scrap"! Als je dat goed speelt dat krijg je leuke legertjes, hoor. En hij is een stuk sterker dan die slappie scorpion :) (ook al heeft ie dacht ik geen anti air, right?)
Dat upgraden dmv scrap is idd een leuke optie, ware het niet dat als je aangevallen wordt door een redelijk legertje tanks, je geen ruimte hebt om die scrap op te halen, gezien dat tussen de overgebleven tanks ligt en langzaam "vergaat". Wachten tot overige tanks vernietigd zijn is een optie, maar door de soms rare AI wil het ernaar toe rijden een probleem zijn. Hoe lost men dat hier op?

Volgende vraag: Hoe groot kan een map zijn? Persoonlijk vind ik de MP maps nogal klein, ook die van 8 spelers. Liefst had ik een hele grote map met beperkt geld op de beginplaatsen en wat uitbreidingen her en der. Tot welke afmetingen kan ik gaan in de worldbuilder zonder dat trage PC´s of PC`s met weinig geheugen afhaken??

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

Aja, Wat ik me afvroeg: Waar halen jullie de maps? Ik weet dat je op Google kan zoeken, maar dan is het altijd maar afwachten wat de kwaliteit is van je maps. Persoonlijk kijk ik vaak op www.cncden.com voor maps. Handig gerangschikt op MP, en MP incl AI maps en vaak goede kwaliteit. Te meer omdat ze allemaal gereviewd zijn door de webmaster (althans, zo lijkt het). Heeft iemand nog meer tips voor goede download lokaties van maps?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat ik niet begrijp he..
Een vriend van mij heeft 2 pc's
1 PIII1000Mhz, 32 Mb GF2 MX kaartje, 256 RAM en draait generals op 800x600 op medium redelijk lekker..
Nou is het zo dat hij op zijn eigen pc (P4 2,4Ghz, 512 RIMM, GF2 MX 64 Mb) generals gewoon NIET kan spelen... :/
Alles schokt als de nete...zelfs op 800x600 @ low

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 02-06 09:53
Eijkb schreef op 13 March 2003 @ 15:53:
[...]

Dat upgraden dmv scrap is idd een leuke optie, ware het niet dat als je aangevallen wordt door een redelijk legertje tanks, je geen ruimte hebt om die scrap op te halen, gezien dat tussen de overgebleven tanks ligt en langzaam "vergaat". Wachten tot overige tanks vernietigd zijn is een optie, maar door de soms rare AI wil het ernaar toe rijden een probleem zijn. Hoe lost men dat hier op?
In SinglePlayer is die optie leuk, maar inderdaad in multiplayer moeilijk toe te passen omdat de legers te groot zijn. Je bent dan teveel bezig met die troep oppikken dan met vechten, en dat schiet natuurlijk niet op.
Ik gebruik die scrap helemaal niet meer in MP, alleen als extra inkomsten als ik wat kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-04 09:26

AxzZzeL

maakt oogsnoep

m0nk schreef op 13 maart 2003 @ 16:14:
Wat ik niet begrijp he..
1 PIII1000Mhz, 32 Mb GF2 MX kaartje, 256 RAM en draait generals op 800x600 op medium redelijk lekker..
Nou is het zo dat hij op zijn eigen pc (P4 2,4Ghz, 512 RIMM, GF2 MX 64 Mb) generals gewoon NIET kan spelen... :/
Goede drivers (3x.xx of 4x.xx) voor die GF2 MX 64MB geinstalleerd?

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb

Eijkb

Zo.

m0nk schreef op 13 March 2003 @ 16:14:
Wat ik niet begrijp he..
Heb je 1 reepje ram of 2 reepjes ram? Bekend probleem bij Generals is dat als je twee verschillende merken ram hebt, dat het een negatief resultaat heeft op de speelbaarheid. Zou een optie kunnen zijn. Speel zelf op een AMD XP 2000, drie verschillende reepjes ram van elk 256MB en een Geforce 4 TI4200. Het spel speelt op alles full @ 1024*768 als een trein. Op de andere PC (AMD XP 2000, 1 reepje 512, Geforce 3 TI200) speelt het overigens ook nog als een zonnetje. Raarrrr.

Idd op beide systemen wel de nieuwste drivers van Nvidea geinstalleerd en geen 4in1 Via drivers.

[ Voor 9% gewijzigd door Eijkb op 13-03-2003 16:37 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik heb:
XP 2000+
512 MB DRR (256 Apacer / 256 Corsair)
GF 2 Pro

Wel via4in1 installed en nieuwste deto. Draait perfect :P wat hardware betreft is generals beetje raar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
m0nk schreef op 13 maart 2003 @ 16:14:
Wat ik niet begrijp he..
Ik denk dat hij wat drivers vergeten is te installeren. Bijvoorbeeld de intel drivers:
Let wel op of hij voldoet aan de eisen (intel chipset, enz, staat in meukpost):
meuktracker: Intel INF Update Utility 4.30.1006 en
meuktracker: Intel Application Accelerator 2.3.0 buil

Nog wat geforce 2 drivers van nvidia:
meuktracker: nVidia Detonator 42.30 WHQL

Suc6 ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

thx 4 the tips! ga vanavond ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi

Pazzi

Even een tip voor de mensen die net als ik (zie enkele posts terug) tijdens Skirmish games de Superweapons uit willen schakelen:

Dit kan volgens mij niet, maar wat je wel kunt doen is in het bestand SpecialPower.ini de countdowntimers veranderen. De dingen waar het omgaat:

SuperweaponNeutronMissile = China nuclear missile
SuperweaponScudStorm = GLA scud storm
SuperweaponParticleUplinkCannon = USA particle cannon

Als je de waarde achter ReloadTime veranderd in 3600000 doen de superweapons er een uur over voordat ze klaar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pazzi op 13-03-2003 19:37 ]

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatalharry
  • Laatst online: 13-05 19:31
waar vind ik die ini file?
kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Pazzi schreef op 13 March 2003 @ 17:55:
Even een tip voor de mensen die net als ik (zie enkele posts terug) de Superweapons uit willen schakelen:

Dit kan volgens mij niet, maar wat je wel kunt doen is in het bestand SpecialPower.ini de countdowntimers veranderen. De dingen waar het omgaat:

SuperweaponNeutronMissile = China nuclear missile
SuperweaponScudStorm = GLA scud storm
SuperweaponParticleUplinkCannon = USA particle cannon

Als je de waarde achter ReloadTime veranderd in 3600000 doen de superweapons er een uur over voordat ze klaar zijn. Dat zou genoeg moeten zijn... ;)
Maar lijkt mij dat het dan opbotst tegen elkaar als je online speelt want de ander heeft een andere .ini file ... of bij hem is eerder de nuke klaar als bij jou :+ of de game werkt niet ,,,

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi

Pazzi

fatalharry schreef op 13 maart 2003 @ 18:03:
waar vind ik die ini file?
kan hem niet vinden
Die staat ingepakt in de file INI.big. Om hem daaruit te krijgen moet je een BIG-extractor downloaden, bijvoorbeeld FinalBIG.
Timocos schreef op 13 maart 2003 @ 18:05:
Maar lijkt mij dat het dan opbotst tegen elkaar als je online speelt want de ander heeft een andere .ini file ... of bij hem is eerder de nuke klaar als bij jou :+ of de game werkt niet ,,,
Klopt waarschijnlijk, geen ervaring mee omdat ik nooit online speel. Ik gebruik het alleen maar voor Skirmish games. Wat je wel kunt doen is op het moment dat je online wilt gaan spelen, je even de file renamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je dan de countdown van de ai heel lang maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzi

Pazzi

Anoniem: 64858 schreef op 13 maart 2003 @ 19:12:
kan je dan de countdown van de ai heel lang maken?
Als je de countdown van de superweapons verlengt, gelden die lange tijden natuuurlijk ook voor jezelf, tenzij je 1 side niet veranderd en jij met die side speelt en de AI's met één van de twee andere sides laat spelen (en dan is de lol er helemaal van af imo).

Het is volgens mij niet zo dat je kunt zorgen dat de AI langzamer is met dingen bouwen. Maar je zou eens wat dingen kunnen uitproberen; het ergste wat je kan gebeuren is dat je wat BIG files van je cd moet kopiëren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 05-06 17:31

^^0nMe

Got Babana's?

Btw, heb een vraag aan degene die de VPN connect howto had geschreven, of natuurlijk iemand anders die het weet : Ik ben er achter hoe je een VPN host, en hoe je connect, maar op de een of andere manier kan er maar 1 man geconnect zijn, bij de ander zie je dan de melding dat er al een andere connectie van het zelfde type is geconnect. Voor de duidelijkheid, een iemand connect via internet, de ander via lan.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Meerdere connecties naar een VPN zijn alleen mogelijk met XP Server niet met Pro.. ik denk dat 2000 Server het ook aan kan.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
kom naar #generals @ irc.tweakers.net en PM starlite
hij draait 2k server ofzo met de vpn. als je hulp nodig hebt met opzetten moet je daar zijn.
moet je wel in het bezit zijn van een server OS (win 2k adv. server, NT4?, windhoos server2003) of Linux, maar met die laatste kan starlite je denk ik niet helpen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 05-06 17:31

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm heb volgens mij geen server OS liggen, dat is minder leuk, maar valt misschien nog wel wat te regelen bij een vriend van me , iig bedankt mensen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Ik speel nu al een tijdje samen met een vriend 2v2 online. Hij is altijd GLA en ik altijd China. Maar nu weet iedereen dat GLA nou niet echt de sterkste is van de 3. Dus hij wil overstappen naar China. Is het nou rendabel om allebei China te nemen? Of is dit niet goed? Wat vinden jullie ervan...

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom S. schreef op 14 March 2003 @ 16:28:
Ik speel nu al een tijdje samen met een vriend 2v2 online. Hij is altijd GLA en ik altijd China. Maar nu weet iedereen dat GLA nou niet echt de sterkste is van de 3. Dus hij wil overstappen naar China. Is het nou rendabel om allebei China te nemen? Of is dit niet goed? Wat vinden jullie ervan...
Het lijkt mijn verstanding om met 2 verschillende landen te spelen. Zodat je elkaar aanvult. je kunt BV denk aan USA China. China zorgt voor de tanks en met usa bouw je een lucht macht op. Zo speel ik meestal met een vriend van mij.

Weet je wat ook handig is gebruik van programm's als roger wilco(kan je met elkaar praten over internet) Sins wij dit gebruiken winnen we bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 16:10
De GLA is dan misschien niet de sterkste maar iemand die er goed mee kan spelen kan het je enorm lastig maken. Ze kunnen overal opduiken, en daar ben ik zelf ook al es pijnlijk achter gekomen. Dus ik zou het zo houden, de brute kracht van de Chinezen en de irritantheid van de GLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 23-02 19:55
GLA is idd heel cool om mee te spelen vaak. Lekker van die hijackers plaatsen op een route naar je basis... is best matig voor je vijand als hij ineens ontdekt dat de helft van zn tanks ineens van jou is :). Ook met bomb trucks spelen is altijd leuk (disguise ze het liefst als een supply truck, die laat iedereen toch zn gang gaan normaal gesproken.)
Ik speel zelf nu meestal USA, maar ik wil wel vaker GLA gaan spelen.

Voor met z'n 2en is het idd het beste om verschillende landen te kiezen. Ik speel als USA altijd met een vriend die China is. Ik verzorg de airforce, en zoveel mogelijk intelligence (das namelijk een redelijk probleem van china, niet weten wat je kan verwachten). Is best een leuk team zo

ff over heel iets anders: Die 1.4 patch heeft meer verpest dan het goed heeft gemaakt voor mij. Ik had zelden of nooit problemen met connecten enzo, maar nu kom ik geen enkel potje meer in met 2vs2. Ook beweren ze bij EA dat ze die disconnect bug gefixed hebben (dat jij de disconnect krijgt als je tegenstander zn internet eruit trekt). maar ik heb vandaag gemerkt dat er niks aan veranderd is.
Op het officiele forum zijn er zelfs een hoop mensen die er random disconnects bij krijgen, stats gereset worden of games worden helemaal niet meer geteld...

Zijn een beetje vreemd bezig daar bij EAP :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel jammer dat ze zoveel hebben gezegt en niet alles ervan waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Anoniem: 6779 schreef op 14 March 2003 @ 16:33:
[...]

Het lijkt mijn verstanding om met 2 verschillende landen te spelen. Zodat je elkaar aanvult. je kunt BV denk aan USA China. China zorgt voor de tanks en met usa bouw je een lucht macht op. Zo speel ik meestal met een vriend van mij.
China heeft anders ook een prima luchtmacht, zeker als je de Armor + Black Napalm upgrade hebt.
Weet je wat ook handig is gebruik van programm's als roger wilco(kan je met elkaar praten over internet) Sins wij dit gebruiken winnen we bijna altijd.
Ja idd, dat waren we al van plan :)
Wmm schreef op 14 March 2003 @ 16:33:
De GLA is dan misschien niet de sterkste maar iemand die er goed mee kan spelen kan het je enorm lastig maken. Ze kunnen overal opduiken, en daar ben ik zelf ook al es pijnlijk achter gekomen. Dus ik zou het zo houden, de brute kracht van de Chinezen en de irritantheid van de GLA.
Das waar. Maar sinds de 1.04 patch, die de build speed van een tunnel network van 5 seconden naar 20 seconden heeft geschoven, is GLA nog slechter geworden. Je ziet het al aan de percentages online, maar 28% van de gespeelde potjes worden door GLA gewonnen. Bij China is dat 37%.
ff over heel iets anders: Die 1.4 patch heeft meer verpest dan het goed heeft gemaakt voor mij. Ik had zelden of nooit problemen met connecten enzo, maar nu kom ik geen enkel potje meer in met 2vs2. Ook beweren ze bij EA dat ze die disconnect bug gefixed hebben (dat jij de disconnect krijgt als je tegenstander zn internet eruit trekt). maar ik heb vandaag gemerkt dat er niks aan veranderd is.
Op het officiele forum zijn er zelfs een hoop mensen die er random disconnects bij krijgen, stats gereset worden of games worden helemaal niet meer geteld...

Zijn een beetje vreemd bezig daar bij EAP :|
Idd, ik had meer van die patch verwacht. Er zijn een hoop "problemen" opgelost, maar er zijn er ook weer veel bijgekomen. Het ergste vind ik dat sommige potjes gewoonweg niet geteld worden. Je kan het al zien als hij het spel aan het laden is. Dan zie je in plaats van de juiste aantal wins/losses ineens 0/0 staan. Dan weet je dus al dat dat potje niet gaat tellen. Zo gaat de lol er natuurlijk snel vanaf. Ik hoop dat ze snel met een hotfix of iets dergelijks komen...

Overigens heb ik weinig problemen meer met het connecten bij 2v2. 4 van de 5 keer gaat het gewoon in 1 keer goed, wat bij 1.03 niet het geval was. Dat mag ook wel eens gezegt worden :)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Dan zie je in plaats van de juiste aantal wins/losses ineens 0/0 staan. Dan weet je dus al dat dat potje niet gaat tellen. Zo gaat de lol er natuurlijk snel vanaf. Ik hoop dat ze snel met een hotfix of iets dergelijks komen...
Die "bug"vind ik GEWELDIG, ik kan nu eindelijk met dezelfde account blijven spelen zonder dat er steeds van die trieste mensen disconnecten omdat ik "te goed" zo zijn. Daar word ik onderhand zooooooo ziek van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

m8 van me heeft een probleemje.. (andere dan vorige)
Zodra hij generals opstart werkt alles nog goed, ook de animatie achter het menu doet het gewoon goed.
Maar zodra hij een game start.. skirmish of gewoon single player ziet hij zijn units en gebouwen niet! :/
Als hij zijn construction wagen gebruikt om iets te bouwen komt ie tevoorschijn, maar zodra hij klaar is is allen weer onzichtbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
m0nk schreef op 14 March 2003 @ 19:44:
Zodra hij generals opstart werkt alles nog goed, ook de animatie achter het menu doet het gewoon goed.
Maar zodra hij een game start.. skirmish of gewoon single player ziet hij zijn units en gebouwen niet! :/
Als hij zijn construction wagen gebruikt om iets te bouwen komt ie tevoorschijn, maar zodra hij klaar is is allen weer onzichtbaar!
Klinkt als een software fout. Waarschijnlijk een videokaart driver fout.

Download eens de nieuwste (niet beta) drivers voor je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
m0nk schreef op 14 maart 2003 @ 19:44:
Hmm was dat niet iets met een radeon ofzo?? heb wel ees gehoord van dit probleem. Ik zou ff in de readme kijken of er iets in staat, en anders ff op de officiele forums...

EDIT: oh laat maar, ik heb het al gevonden. Kijk hier maar ff:

http://messagebrd.westwoo...bb=get_topic;f=8;t=000029

Staat het mooi uitgelegd... :D

[ Voor 13% gewijzigd door DocB op 14-03-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Tom S. schreef op 14 maart 2003 @ 19:08:

Idd, ik had meer van die patch verwacht. Er zijn een hoop "problemen" opgelost, maar er zijn er ook weer veel bijgekomen. Het ergste vind ik dat sommige potjes gewoonweg niet geteld worden. Je kan het al zien als hij het spel aan het laden is. Dan zie je in plaats van de juiste aantal wins/losses ineens 0/0 staan. Dan weet je dus al dat dat potje niet gaat tellen. Zo gaat de lol er natuurlijk snel vanaf. Ik hoop dat ze snel met een hotfix of iets dergelijks komen...
Ehm. Zojuist 4 potjes gespeeld. Iedere keer gestart @ 0/0 maar dat boeit me eigenlijk niets want ze tellen wel voor de ladders. Als het goed is springt hij naar 0/0 omdat je je stats heb lopen editen (ik heb bijv. me discons eruitgehaald) eigenlijk snap ik nog niet veel van dat 0/0. Maar je kan je account als het goed is heel makkelijk resetten door gewoon het filetje met je stats weg te teren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 08:27

aapelite

Do the kirby!

ik had laatst ook mn discons deleted en na een uurtje online gamen waren ze gewoon weer terug, dus weet niet of het zo makkelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Niet online
Roetje schreef op 14 March 2003 @ 23:03:
[...]

Ehm. Zojuist 4 potjes gespeeld. Iedere keer gestart @ 0/0 maar dat boeit me eigenlijk niets want ze tellen wel voor de ladders. Als het goed is springt hij naar 0/0 omdat je je stats heb lopen editen (ik heb bijv. me discons eruitgehaald) eigenlijk snap ik nog niet veel van dat 0/0. Maar je kan je account als het goed is heel makkelijk resetten door gewoon het filetje met je stats weg te teren :)
Ik zit niet in een ladder ofso. En m'n stats edit ik niet, dat is gewoon lame. Ik heb vandaag nog een clean install gedaan en een nieuw account aangemaakt. Dat hielp zelfs niet.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

vanavond viel me geluid zomaar uit tegen 3 comp tegenstanders
ik heb onder costum alle getails aangezet, en ook toen ik weer in de lobby zat was er geen geluid

Ik moest het spel opnieuw opstarten om weer geluid te hebben

ik heb versie 1.4 en wXP-sp1 en verder de sys uit mijn sig

iemand met soortgelijke ervaringen?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Waterlelie schreef op 15 March 2003 @ 00:00:
Vanavond viel me geluid zomaar uit tegen 3 comp tegenstanders. Ik heb onder custum alle details aangezet, maar toen ik weer in de lobby zat, was er geen geluid. Iemand met soortgelijke ervaringen?
Wanneer iemand via icq wat naar mij stuurt schakelt generals terug naar de desktop. Wanneer je dan terug gaat naar generals is het geluid weg. Mijn oplossing was om op esc te drukken, naar de geluid options te gaan en op apply of ok te drukken.
Het geluid is dan weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Hee BrainDeath!

Het zou idd wel zoiets kunnen zijn, er waren wat dingen aan de hand in Windows al weet ik niet meer precies wat (email d8 ik)
Ik heb iig niet op ok gedrukt ofzo, want ik zag dat het volume nog gewoon aanstond
In wXP zelf was er trouwens nog wel geluid

iig bedankt BD

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Anoniem: 6779 schreef op 14 March 2003 @ 16:33:
[...]
Weet je of dit progie minder bandbreedte inneemt als "teamspeak"?

ps. kan het zijn dat dit programma slechts ong 350kb groot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
roger wilco is idd een klein progje dat weinig bandbreedte eet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:22
roger wilco gebruikt nog geen .5 kb

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey ik heb een vraagje. Misschien heeft dit ooit nog gestaan maar ik heb niet alle 3 topics kunnen checken. Ik heb volgende probleem. Nadat ik mijn hdd had geformateerd was ik effe vergeten C&C save nog te saven. Dus ik heb Save van Internet gedownload om USA missie te spelen. Probleem is zodra ik een missie laad, dan ontploft alle voertuigen en gebouwen van Allies. Dit heb ik ook met Skirmish match. Alle missie die ik probeer te laden, ontploffen allen wapens en gebouwen. Hoe komt dit? Ik heb trouwens patch 1.3!

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 16:10
DJkim schreef op 15 maart 2003 @ 18:34:
Hey ik heb een vraagje. Misschien heeft dit ooit nog gestaan maar ik heb niet alle 3 topics kunnen checken. Ik heb volgende probleem. Nadat ik mijn hdd had geformateerd was ik effe vergeten C&C save nog te saven. Dus ik heb Save van Internet gedownload om USA missie te spelen. Probleem is zodra ik een missie laad, dan ontploft alle voertuigen en gebouwen van Allies. Dit heb ik ook met Skirmish match. Alle missie die ik probeer te laden, ontploffen allen wapens en gebouwen. Hoe komt dit? Ik heb trouwens patch 1.3!
Dat is hier al vaker langsgekomen. T schijnt te liggen aan een verkeerde serialcode.
Heb je het ook als je zelf een nieuwe skirmishgame start? Als dat zo is probeer dan een een nieuwe install. Dus eerst het spel verwijderen en dan opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Kan je die POW truck nou ook bouwen in skirmish? Ben hem nog nergens tegengekomen (Ja in de Soloplay, dat ik de USA troepen moet beschermen maar that`s is :/)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Illegal_Alien schreef op 16 maart 2003 @ 13:47:
Kan je die POW truck nou ook bouwen in skirmish? Ben hem nog nergens tegengekomen (Ja in de Soloplay, dat ik de USA troepen moet beschermen maar that`s is :/)
kort antwoord: nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Sinds patch 1.04 zitten er soms een soort 'bots' in multiplayer games... :?
Heb ze al best vaak gezien. Ze hebben dan helemaal geen stats, alleen een naam.... :?
Gisteren zette ik een spel op en kreeg ik er ook 'gratis' zo'n 'bot' bij.... :|
Iemand een idee wat dat voor ongein is? Ik kick ze maar meteen als ik het zie... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exar_Kunn schreef op 17 March 2003 @ 10:40:
Sinds patch 1.04 zitten er soms een soort 'bots' in multiplayer games... :?
Heb ze al best vaak gezien. Ze hebben dan helemaal geen stats, alleen een naam.... :?
Gisteren zette ik een spel op en kreeg ik er ook 'gratis' zo'n 'bot' bij.... :|
Iemand een idee wat dat voor ongein is? Ik kick ze maar meteen als ik het zie... :|
Nee, dat is een bug, Als het goed is heb je het ook wel eens bij je zelf staan als connect. De game die je dan speelt telt dan ook niet mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 6779 op 17-03-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Anoniem: 6779 schreef op 17 March 2003 @ 10:55:
[...]
Nee, dat is een bug, Als het goed is heb je het ook wel eens bij je zelf staan als connect. De game die je dan speelt telt dan ook niet mee.
Ik snap hier niks van..... ik heb altijd gewoon stats hoor...
Bedoelen we wel hetzelfde? Als je in de voorbereiding van een game zit en je houdt je muis even boven een speler, dan krijg je diens stats te zien. Daar hebben sommigen dus niks. Maar niet alleen geen wins/losses bv, maar ook geen land van herkomst en geen ping....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
Exar_Kunn schreef op 17 maart 2003 @ 12:12:
[...]
Ik snap hier niks van..... ik heb altijd gewoon stats hoor...
Bedoelen we wel hetzelfde? Als je in de voorbereiding van een game zit en je houdt je muis even boven een speler, dan krijg je diens stats te zien. Daar hebben sommigen dus niks. Maar niet alleen geen wins/losses bv, maar ook geen land van herkomst en geen ping....
Dat klopt, dat gebeurt soms, maar dat zijn echt geen bots. Bots krijg je namelijk als je ergens normal, hard of brutal computer invult... ;)

Ik kick die mensen ook altijd gelijk, want volgens mij wijst het er gewoon op dat de verbinding rot is... Als je van iemand van tevoren z'n stats al niet kan zien, zal het in-game ook wel mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
DocB schreef op 17 maart 2003 @ 12:15:
[...]
Dat klopt, dat gebeurt soms, maar dat zijn echt geen bots. Bots krijg je namelijk als je ergens normal, hard of brutal computer invult... ;)
LOL! :D
Ik snap dat het geen computertegenstanders zijn... :D
Ik noemde het 'bots' omdat ik die figuren nooit iets heb zien 'zeggen'.... ik dacht dat er misschien hackprogs zijn om automatisch in te loggen op games, zonder in de lobby erop te moeten klikken.
En toen ik de game opgezet had gisteren, zat diegene er DIRECT in.... wel erg toevallig he... ik create een game en meteen zit zo'n figuur erin (ik zag em er niet inkomen, hij was er al meteen).
Daarom denk ik nog steeds dat het zoiets is....

[ Voor 6% gewijzigd door Exar op 17-03-2003 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Exar_Kunn schreef op 17 maart 2003 @ 12:24:
[...]
LOL! :D
Ik snap dat het geen computertegenstanders zijn... :D
Ik noemde het 'bots' omdat ik die figuren nooit iets heb zien 'zeggen'.... ik dacht dat er misschien hackprogs zijn om automatisch in te loggen op games, zonder in de lobby erop te moeten klikken.
En toen ik de game opgezet had gisteren, zat diegene er DIRECT in.... wel erg toevallig he... ik create een game en meteen zit zo'n figuur erin (ik zag em er niet inkomen, hij was er al meteen).
Daarom denk ik nog steeds dat het zoiets is....
Mja, dat een game METEEN vol zit heb ik ook meegemaakt. ongeveer 0,1 sec nadat ik op create game drukte zaten er 3 mensen in m'n game (==vol), erg vaag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37851

He ik heb nog ff een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Hoe beweeg ik in hemelsnaam de particle cannon?? want anders is het ook maar zon kut ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:03

Pubbert

random gestoord

Is Generals Direct3D of OpenGL? :?

en heeft het zin om fsaa en aniso aan te zetten? (kheb nu een 9700 ;))

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dond3r schreef op 17 March 2003 @ 16:13:

afaik is het Direct3D, maar ze adviseren om het gewoon standaard te laten staan, omdat er anders problemen kunnen komen als je het aanzet.

Geloof ik.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 06-06 12:27

Jumpiefox

Hoi ?

Anoniem: 37851 schreef op 17 March 2003 @ 16:11:
He ik heb nog ff een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Hoe beweeg ik in hemelsnaam de particle cannon?? want anders is het ook maar zon kut ding
hmm gewoon met je muis klikken op de plaats waar je hem wilt hebben? Als het goed is wordt je cursor blauw (soort driehoekje volgens mij :P ) en dan gewoon blijven klikken naar de plek waar je um naartoe wilt bewegen.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37851

he bedankt ik wat ongelovelijk dom dat ik dit niet wist :P toch maar eens wat beter opletten ik knal ook meestal 2 van die dingen af vandaar dat ik hte misschien nie zag maar bedankt:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dond3r schreef op 17 maart 2003 @ 16:13:

fsaa staat standaard aan in generals, en in d3d. kijk maar in je options.ini

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
rival24 schreef op 17 March 2003 @ 13:48:
[...]

Mja, dat een game METEEN vol zit heb ik ook meegemaakt. ongeveer 0,1 sec nadat ik op create game drukte zaten er 3 mensen in m'n game (==vol), erg vaag......
Jah dit is lijkt me ook iets van een bug. Ik heb dit namelijk ook gehad als ik een game met alleen een vriend van mij wilde, en er dus een password op stond. Toch zat die persoon er dan gelijk in... Gelijk maar gekickt natuurlijk
RocketKoen schreef op 17 March 2003 @ 16:39:
[...]

fsaa staat standaard aan in generals, en in d3d. kijk maar in je options.ini
Hmm ik weet niet of het standaard aan staat, ik geloof dat het in mijn .ini op 0 stond eerst...

Ik vind het zelf iig wel nuttig om aan te zetten (fsaa en aniso, allebei dus), zeker als je quickmatch wilt doen, waar je resolutie niet hoger dan 800x600 mag. Ziet het er tenminste nog een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
code:
1
AntiAliasing = 1

uit mijn options.ini
heb er zelf niks aan veranderd

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
RocketKoen schreef op 17 maart 2003 @ 22:32:
code:
1
AntiAliasing = 1

uit mijn options.ini
heb er zelf niks aan veranderd
heheh jaja ik geloof je wel hoor, daar gaat het niet om :) zou bij mij net zo goed kunnen dat ik wat veranderd heb... heb redelijk veel zitten klooien met die dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Draait generals dan ook beter op de oudere pc's? en ziet er er nog goed uit, want anders zou dit wel DE oplossing zijn voor lag in multieplayers als 1 iemand weer eens een slome comp heeft

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

rival24 schreef op 16 March 2003 @ 14:07:
[...]

kort antwoord: nee :)
Ho ho :P

Hij zegt 2 verschillende dingen...

In skirmish kan het wel, want dan heb je gewoon alle units, maar in de solo player missions, de campaign dus en dan bij de missie die hij bedoelt, kan het niet nee :)

Jouw antwoord is duidelijk, die van mij volledig, ok? :*

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
PromWarMachine schreef op 18 March 2003 @ 13:38:
[...]

Ho ho :P

Hij zegt 2 verschillende dingen...

In skirmish kan het wel, want dan heb je gewoon alle units, maar in de solo player missions, de campaign dus en dan bij de missie die hij bedoelt, kan het niet nee :)

Jouw antwoord is duidelijk, die van mij volledig, ok? :*
Ehm ging dit niet over de POW truck? Die is NIET in skirmish te spelen namelijk. Hij stond wel op de planning maar is uit het spel gegooid voor het uit kwam. Dus je kan hem in het hele spel gewoon niet bouwen. Misschien met wat klooien in de .ini files wel, want het model zit er nog steeds in natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Jouw antwoord is duidelijk, die van mij volledig, ok? :>
Volledig maar fout ;) Je kunt die truck gewoon niet bouwen :P
Draait generals dan ook beter op de oudere pc's? en ziet er er nog goed uit, want anders zou dit wel DE oplossing zijn voor lag in multieplayers als 1 iemand weer eens een slome comp heeft
Ligt een beetje aan je config, als je generals op een gf2mx met aa speelt dan zal dat wel degelijk schelen denk ik... als je generals op een PIII667 speelt met een radeon 9700 dan zul je er niet veel aan hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153

Ik draai Generals nu op een T'bird 1200 met 640 MB (133) en een Club3D 9500 PRO (Alle details max op 1024). Het draait behoorlijk soepel en ziet er erg gelikt uit. Toch hapert hij weleens als het geweld in alle hevigheid losbarst :). Dat zal waarschijnlijk komen door de RAM (133 MZh) en CPU (1200 MHz), nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

voornamelijk je CPU... ram kan in dit geval niet zoveel schelen..... en btw, noem ik dit ook een beeeetje overkill (radeon 9500 @ TB 1200) maar goed ;) ruilen :P :?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dond3r schreef op 17 March 2003 @ 16:13:

Ik speel het spel altijd via quick match dus helaas een reso van 800x600 maar met 4xFAA en ansio8x ziet het er erg strak uit en heb verder geen problems

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

damn net wel effe een potje online gewonnen van een dude die wou effe het hele potje verpesten nah dat had ie ook wel gedaan echt een k*t (ja sorry hoor) mogelijkheden zitten er in het spel als je online wil spelen want we hadden afgesproken 1 superwapon bouwt die gozer er 10 jammer dat je dat niet kan instellen in het spel en ook zeer jammer dat je iemand niet kan kicken als je server bent

ik :r :r :r :r op zulk soort gasten

[ Voor 5% gewijzigd door senater op 18-03-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5832

senater schreef op 18 maart 2003 @ 15:16:
damn net wel effe een potje online gewonnen van een dude die wou effe het hele potje verpesten nah dat had ie ook wel gedaan echt een k*t (ja sorry hoor) mogelijkheden zitten er in het spel als je online wil spelen want we hadden afgesproken 1 superwapon bouwt die gozer er 10 jammer dat je dat niet kan instellen in het spel en ook zeer jammer dat je iemand niet kan kicken als je server bent

ik :r :r :r :r op zulk soort gasten
rofl!! als je iemand 10 superweapons laat bouwen ben je fout bezig :)... met het zelfde geld kan jij 30 Overlords bouwen, .... die geef je beetje backup met een paar nuke cannons en gattling tanks en je molt em zo :) (had je dus ook gedaan :) )

:: Komt Bush bij Saddam, Uh... je mag maar 1 antrax scud gebruiken hoor!! 8)7::

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 5832 op 18-03-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61153

KeeZ schreef op 18 March 2003 @ 14:38:
voornamelijk je CPU... ram kan in dit geval niet zoveel schelen..... en btw, noem ik dit ook een beeeetje overkill (radeon 9500 @ TB 1200) maar goed ;) ruilen :P :?
Ach, ik had nog niet genoeg geld voor een compleet nieuw systeem maar wou wel alvast wat games kunnen spelen. Nou, dat is me gelukt :P

ff serieus: vind je het echt een enorme overkill? In ieder geval: ik ben prepared voor het komende jaar...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.