Ehh....Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 19:32:
ik wil het vo0lgende ff kwijt:
YES ik heb de GLA verslagen met hard!!!
was echt een gevecht met atoom bommen!!
Ik speel momenteel de China campaign (jaja, ik game niet zo veel
) en ik vond het spel zo beroerd lopen, ik draaide 800x600 met medium details.
Vandaag 512Mb. RAM erbij gekocht, nu heb ik dus 768Mb. in totaal en
C&C: Generals lijkt wel een heel ander spel!
Het loopt in een keer supersoepel! Dus ik omhoog schroeven en nu draait ie heerlijk in 1024x768 high detail....
Wat een RAM hungry spel zeg...
Vandaag 512Mb. RAM erbij gekocht, nu heb ik dus 768Mb. in totaal en
C&C: Generals lijkt wel een heel ander spel!
Het loopt in een keer supersoepel! Dus ik omhoog schroeven en nu draait ie heerlijk in 1024x768 high detail....
Wat een RAM hungry spel zeg...
https://www.strava.com/athletes/10490675
tsja... daar was je van te voren voor gewaarschuwd dat het echt niet simpel is met 256 MiB ram te spelen....
* KeeZ ziet de banner van dane elec met zn "1 GiB RAM niet stoer meer ;)" nog langskomen
* KeeZ ziet de banner van dane elec met zn "1 GiB RAM niet stoer meer ;)" nog langskomen
Deze plek is te koop.
uploaden ?? waarheen ??Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:44:
ik heb een vraag:
hoe kan je replay's uploaden?
uitgebreide uitleg aub
Deze plek is te koop.
Verwijderd
op een internet site zodat mensen em kunnen downen, want heel veel doen dat.
hier in dit topic zie je ook heel vele replays
hier in dit topic zie je ook heel vele replays
Je zoekt als eerste de replays op, volgens mij staan die in je Documentenmap. Als je die hebt heb je natuurlijk ook webspace nodig. Meestal heb je zo'n 20 MB van je provider, anders kan je bijvoorbeeld bij Lycos 50 MB webspace krijgen 
Een handig FTP programmatje is dan ook wel handig, ikzelf gebruik LeechFTP. Daarmee log je in op de webspace, je vult dus username + password in.
Links zoek je je replays op, rechts staat als het goed is je webspace. Je sleept de replays die je op internet wilt hebben naar rechts en hij begint met uploaden
Een handig FTP programmatje is dan ook wel handig, ikzelf gebruik LeechFTP. Daarmee log je in op de webspace, je vult dus username + password in.
Links zoek je je replays op, rechts staat als het goed is je webspace. Je sleept de replays die je op internet wilt hebben naar rechts en hij begint met uploaden
The devil is in the details.
moet je die webspace eerst äctiveren?
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Dan moet je deze hebben: http://www.tripod.lycos.nl/
En hier kan je LeechFTP downloaden
(Zelf zoeken kan trouwens geen kwaad hoor)
En hier kan je LeechFTP downloaden
(Zelf zoeken kan trouwens geen kwaad hoor)
Verwijderd
ik heb een site, en als ik hem open komt er: de site wrd top dit moment bijgewerkt.
hoe krijg je dat weg ??
hoe krijg je dat weg ??
eerst leren hoe je een website moet maken...Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 16:47:
ik heb een site, en als ik hem open komt er: de site wrd top dit moment bijgewerkt.
hoe krijg je dat weg ??
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Die Lycos site is altijd Under Construction totdat je de Index.html update...
Als die replay op je webspace hebt kan je het volgende doen om 'm te downloaden:
[plain]http://members.lycos.nl/USERNAME/REPLAYNAAM[/]
Ik hoop wel dat je snapt dat je dit niet letterlijk over moet nemen...
Als die replay op je webspace hebt kan je het volgende doen om 'm te downloaden:
[plain]http://members.lycos.nl/USERNAME/REPLAYNAAM[/]
Ik hoop wel dat je snapt dat je dit niet letterlijk over moet nemen...
Verwijderd
ik doe het met tripod.lycos.
wil je het zelf zien? (dat repareren)
http://members.lycos.nl/mijnnaamislex
wil je het zelf zien? (dat repareren)
http://members.lycos.nl/mijnnaamislex
Verwijderd
het is gelukt!!
http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/snellert.rep
je moet kijken naar detegenstander, hoe die na 5 minuten gelijk aanvalt met 40 rocket launcher mannetjes. echt abnormaal snel.
http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/snellert.rep
je moet kijken naar detegenstander, hoe die na 5 minuten gelijk aanvalt met 40 rocket launcher mannetjes. echt abnormaal snel.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 17:10 ]
Dat hoort zo. Om nu die replay te kunnen downloaden doe je dit:
[plain]http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/FILENAME.EXTENSIE[/]
Aah het is gelukt, zie je dat mijn uitleg goed is
[plain]http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/FILENAME.EXTENSIE[/]
Aah het is gelukt, zie je dat mijn uitleg goed is
[ Voor 18% gewijzigd door Hahn op 06-03-2003 17:11 ]
Er gaat nu al 1 pagina over het uploaden van replay's 
Als je inlogt op Lycos dan word er al duidelijk uitgelegd wat je moet doen.
Maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen om het werkend te krijgen...
Als je inlogt op Lycos dan word er al duidelijk uitgelegd wat je moet doen.
Maar je moet er natuurlijk wel wat voor doen om het werkend te krijgen...
Verwijderd
http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/file.jpg
eerste x hard van mij (was gisteren)
@ game freak: ik wil ook zo'n index, hoe doe je dat?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 17:23 ]
Ga toch alsjeblieft een keer zelf naar iets zoeken ipv alles hier te vragen... Al die zooi staat vast wel op lycos te lezen. Dit topic zou over generals moeten gaan, en nou ben jij het alleen maar vol aan het gooien met irrelevante vragen die heel makkelijk op te zoeken zijn!Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 17:21:
http://members.lycos.nl/mijnnaamislex/file.jpg
Chill j0hVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:32:
ok, ik ga het opzoeken. maar wie heeft me replay al gezien?
Ik weet niet hoe het komt maar vind Generals niet zo verslavend als de andere C&C games. Ik ben er nu al op uitgekeken ook al moet ik nog GLA spelen ( nog nooit mee gespeeld zelfs niet in skirmish ) en ben in 1 na laatste level.
Vind het echt jammer

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
als je een netwerk hebt, is het leuk om over het lan te spelen, timocos.
lkkr je broertje of je neef afraggen. whehe
En als je alleen een zusje hebt ??Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:45:
Tja en neven wonen errug ver van me vandaan
[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 06-03-2003 17:46 ]
Hmm tja ach ... ik blijf maar bij Warcraft 3Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:50:
je zusje overhalen
en op verjaardagen enzo, dan komen er vrienden

Als je iets post post dan iets nuttigs aub...Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 18:31:
ik vind het zo stom dat ik slecht ben in zelf strategieën ontwikkelen
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
begin dat eerst bij jezelf aub......
maare...hoe slaan jullie een aanval van rocket buggy's plus anti air af? me tanks hebben geen kans en me chopers worden snel neergehaald
hmm bedenk net dat die paladins een anti rocket laser hebben zou dat werken ?
maare...hoe slaan jullie een aanval van rocket buggy's plus anti air af? me tanks hebben geen kans en me chopers worden snel neergehaald
The first casualty in war is always the truth...
NeeAlpha-xp schreef op 06 March 2003 @ 19:03:
Tenminste, heel weinig. Het effectiefst is een Tomahawk Missile Launcher, mits deze goed afgeschermt staat van de buggy's, want hij is zo kapot.
They made me do it.
Verwijderd
Argh wat zijn die superweapons irritant zeg ... Ik speel geregeld potjes tegen mn stiefbroertje en die bouwt dan met China een stuk of 8/9 (minstens!) Nuclear Missles waarmee 'ie dan begint te strooien, con-stant, superirritant..Ook belachelijk dat je die dingen niet uit kan zetten, erg triest.. Maargoed voorderest isset natuurlijk een beregeil spel om te zien
Verwijderd
heel effectief is ook een gattling tank als je china bent.Tom S. schreef op 06 March 2003 @ 19:07:
[...]
Nee
Tenminste, heel weinig. Het effectiefst is een Tomahawk Missile Launcher, mits deze goed afgeschermt staat van de buggy's, want hij is zo kapot.
is ie echt in 5 tellen dood.
een gattling gun helpt niet echt veel? tegen 9 van die dingen hun range is zo groot en ze zijn zo snel
vooral als ze geupgrade zijn. hmm die tomie missiles zouden weleens kunnen werken thnx!
(sigh dat ik daar zelf niet op ben gekomen ^__^)
Verwijderd
die Tomhawks wel op guard zetten en het puntje waar je klikt moet dan de plaats zijn waar je hem wilt hebben staan. Werkt met China goed als je die Inferno Cannons op guard zet net achter je verdedgings linie.
Wow dan geef jij um veel tijd om die te bouwenVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 19:58:
Argh wat zijn die superweapons irritant zeg ... Ik speel geregeld potjes tegen mn stiefbroertje en die bouwt dan met China een stuk of 8/9 (minstens!) Nuclear Missles waarmee 'ie dan begint te strooien, con-stant, superirritant..Ook belachelijk dat je die dingen niet uit kan zetten, erg triest.. Maargoed voorderest isset natuurlijk een beregeil spel om te zien

Verwijderd
die toma's werken ook heel goed,Alpha-xp schreef op 06 March 2003 @ 20:13:
een gattling gun helpt niet echt veel? tegen 9 van die dingen hun range is zo groot en ze zijn zo snelvooral als ze geupgrade zijn. hmm die tomie missiles zouden weleens kunnen werken thnx!
maar vandaag deed ik missie 5 van china, ze koem nstaads met rocketboggy's aanvallen, en ik rag ze allemaal af met de gattling tanks.
1 word: planesAlpha-xp schreef op 06 March 2003 @ 20:13:
een gattling gun helpt niet echt veel? tegen 9 van die dingen hun range is zo groot en ze zijn zo snelvooral als ze geupgrade zijn. hmm die tomie missiles zouden weleens kunnen werken thnx!
Dat komt omdat de AI van die buggy's nou niet echt hoog isVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 20:35:
[...]
die toma's werken ook heel goed,
maar vandaag deed ik missie 5 van china, ze koem nstaads met rocketboggy's aanvallen, en ik rag ze allemaal af met de gattling tanks.
Met China heb je toch echt een Nuke Cannon nodig, om een groep van die buggy's uit te schakelen...
edit: als er geen Qaud Cannons in die groep meerijden (wat meestal wel het geval is), zijn vliegtuigen idd het makkelijst.
[ Voor 15% gewijzigd door Gardocki op 06-03-2003 20:45 ]
They made me do it.
Ook al heeft ie genoeg anti-air bij om nederland's airforce om te leggen, dan nog kun je er rustig wat vliegtuigen op kamikazie-en. Buggytje kost 900 en een chinees vliegtuig 1000edit: als er geen Qaud Cannons in die groep meerijden (wat meestal wel het geval is), zijn vliegtuigen idd het makkelijst
Hmm, das waar. Ook weer wat geleerdrival24 schreef op 06 March 2003 @ 21:04:
[...]
Ook al heeft ie genoeg anti-air bij om nederland's airforce om te leggen, dan nog kun je er rustig wat vliegtuigen op kamikazie-en. Buggytje kost 900 en een chinees vliegtuig 1000en met een vliegtuig met napalm upgrade schiet je heel wat gla rommel aan gort.
They made me do it.
Tegen andere tweakers over inet gaan spelen. Zie de eerste post van dit topic. Maak een VPN en je kan gaan spelen.Timocos schreef op 06 March 2003 @ 17:46:
En als je alleen een zusje hebt ??
Tja en neven wonen errug ver van me vandaan
Even een stomme vraag waarschijnlijk die misschien ook al eerder is geweest, maar ik kan echt niet 3 lange topics doorspitten op zoek naar het antwoord:
Is C&C Generals ook te spelen als je nog nooit C&C hebt gespeeld (ik dus). Ben er nooit aan toegekomen op een of andere manier, maar dit lijkt me echt een cool spel.
Is C&C Generals ook te spelen als je nog nooit C&C hebt gespeeld (ik dus). Ben er nooit aan toegekomen op een of andere manier, maar dit lijkt me echt een cool spel.
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Ja is te doen . Gewoon een zoveelste RTS game. Niks speciaals aan vind ik zelf. En ik weet niet hoor maar je hoeft helemaal geen VPN verbinding te hebben om online te kunnen gamen.. er zit namelijk ook zo'n knopje 'direct connect'
en je kunt hem natuurlijk ook gewoon kopen dan hoef je niet te gaan pielen met vpn verbindingen mocht dat direct connect niet werken.
en je kunt hem natuurlijk ook gewoon kopen dan hoef je niet te gaan pielen met vpn verbindingen mocht dat direct connect niet werken.
VPN verbinding??? Hmm, better catch up on my knowledge some day...
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
Wel als je achter een router zit.... maarja sommige mensen zijn nou eenmaal te lui om het topic door te lezenDa Monkey schreef op 06 March 2003 @ 21:58:
Ja is te doen . Gewoon een zoveelste RTS game. Niks speciaals aan vind ik zelf. En ik weet niet hoor maar je hoeft helemaal geen VPN verbinding te hebben om online te kunnen gamen.. er zit namelijk ook zo'n knopje 'direct connect'

Verwijderd
van het geld dat hij nodig heeft voor die nukes, kun jij 20 tanks bouwen... dan heeft ook nog power nodig, nog eens 10 tanks
wedden dat je zn basis platmaakt?
wedden dat je zn basis platmaakt?
Verwijderd
Weettik, zo win ik ook altijd..zowieso vind ik het laf als je iemand wil verslaan puur op lange-afstandswapens enzo
Desnoods maak je een hele shitload aan vliegtuigen. Ben je amerikaans en je hebt geld. bouw dan een stuk of 40 aurora's (of hoe heten die dingen). Zorg dat je hem ondertussen bezig houd met gewoon wat tanks die overal vandaan komen
gooi zomaar ineens die fuelbom de basis in. direct gevolgt door die 40 vliegtuigen die daar guarden.. denk niet dat ie dat zo leuk gaat vinden
gooi zomaar ineens die fuelbom de basis in. direct gevolgt door die 40 vliegtuigen die daar guarden.. denk niet dat ie dat zo leuk gaat vinden
Verwijderd
en als je met china speelt kan je natuurlijk ook nog een battrij atilerie op zn power plants smijten. heeft ie ook nix aan zn nukes
china i.c.m. EMP / Migs, artillery dan kentie nix meer doen met zn 10 nukes
nog een stuk of wat tanks mee en klaar is KeeZ !!
Deze plek is te koop.
Heb gister in lvl 7 van china die EMP gebruikt.. daar hebbie ook niks aan als die tanks rijden. Duurt veelste lang voor hij komt als je het target hebt aangegeven.
Verwijderd
ja, ik ben ook eerste in c&c reeks, speel wel age serie.lambi80 schreef op 06 March 2003 @ 21:55:
Even een stomme vraag waarschijnlijk die misschien ook al eerder is geweest, maar ik kan echt niet 3 lange topics doorspitten op zoek naar het antwoord:
ik vind het super beginners-vriendelijk (ben nu bij china missie 6)
Verwijderd
Je moet heb op zijn base gooien net voor je gaat aanvallen. Met een beetje geluk is zijn stroom dan offline waar door je geen last heb van zijn kanonen(alleen bij china en usa)evaarties schreef op 07 March 2003 @ 08:38:
Heb gister in lvl 7 van china die EMP gebruikt.. daar hebbie ook niks aan als die tanks rijden. Duurt veelste lang voor hij komt als je het target hebt aangegeven.
LAN is hier geen probleem, broertje ook niet, maar pc van broertje trekt het totaal niet ... (gek he met een P400Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:45:
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
w00T!
ik heb me generals Officers Club Pack binnengehad
Wouw, meen je niet.... ik da'lijk maar naar huis bellen. Ik wil hem oooook!!!
welgeteld 1 briefRocketKoen schreef op 07 March 2003 @ 12:25:
wat zat er in?
1 CD
maargoed op de CD staat concept art wallpapers enzo, en offcourse de CDkey die benodigd is voor de officiers club extra's
Hoe kan je die krijgen???
Verwijderd
Werkt bij jullie die site?? van de officers club, Kan er hier niet opkomen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 12:43 ]
via de post?
nee je moest:
A) de game PRE orderen VIA de generals site
C) kassabon of kopie ervan erop plakken met jouw gegevens erbij en opsturen naar ze
D) wachten. wachten, wachten (duurde bijna 3 weken voor mij) en dan ontvang je het via de post
maargoed dat gaat dus niet meer op want dat moest je allang gedaan hebben rond 11 februarie ofzo
Is dat die cd die er al was voor de C&C Generals op de markt was?Jaguar645 schreef op 07 maart 2003 @ 12:44:
[...]
via de post?![]()
nee je moest:
A) de game PRE orderen VIA de generals site
kaartje ophalen bij shop waar je game gekocht had
C) kassabon of kopie ervan erop plakken met jouw gegevens erbij en opsturen naar ze
D) wachten. wachten, wachten (duurde bijna 3 weken voor mij) en dan ontvang je het via de post
maargoed dat gaat dus niet meer op want dat moest je allang gedaan hebben rond 11 februarie ofzo
Ja Bakkiepleur die CD was er al op ehm 6 weken van te voren uit ofzo? geen ID iig wel hele tijd van tevoren iig jammer dat je er niet veel aan hebt
als je hem download wel jabakkiepleur schreef op 07 maart 2003 @ 12:53:
[...]
Is dat die cd die er al was voor de C&C Generals op de markt was?
maar anders is hij zoals ik vermoed vanaf vandaag pas aangekomen bij mensen
Bij mij komt de post meestal tussen 15.30 en 16.00 dus dat word nog even
wachten
Ik kan intussen melden dat ik hem binnen heb

Ik kan intussen melden dat ik hem binnen heb
[ Voor 24% gewijzigd door mduijvendijk op 07-03-2003 17:47 ]
Sometimes human's are...
Verwijderd
bij mij ook...
en heeft iemand nog china missie 7 suggesties??
bijv. worden er scud's gelanceert?
*zucht* lees dan het topic ff door... staat geloof ik om de pagina wel een zooi tips...Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 18:20:
bij mij ook...
kunnen we deze niet in een faq gooien ofzo??
Als je nu eens naar pagina 13 van dit topic surft en vervolgens even zoekt op mijn gebruikersnaam kan je wat tips vinden.Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 18:20:
Wanneer je nu de volgende keer weer zoiets zoekt zet dan in je prefs 100 reactions / page en zoek op "level 7" oid. Daarna pas hier vragen
op guard mode zetten.
Had 'm ook 'gevonden' via P2P, en je mist er niets aan, die Generals-premium-cd.maar anders is hij zoals ik vermoed vanaf vandaag pas aangekomen bij mensen
In Amerika zat ie bij een gepre-orderde CCG ingesloten (!), hier niet.
Enige leuke feature is dat je 'n icoontje krijgt als je online speelt, en je basisvlag er anders uitziet. Maar ik vond die 5 euro korting bij Mediamarkt persoonlijk boeiender dan dat vlaggetje
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Wat bedoel je ?!mduijvendijk schreef op 01 maart 2003 @ 07:03:
Het lijkt er op dat het nu voorgoed over is met westwood http://www.westwood.com/
-
westwood was al langer overgenomen door EA.
EA heeft laatst alleen de merknaam 'westwood' laten vallen en de programeurs verhuist naar een nieuw kantoor. ze heten nu EA pacific (EAP). maar ze blijven nog games maken, zoals CNC. alleen nu onder EA's naam
is ook topic over geweest hier
EA heeft laatst alleen de merknaam 'westwood' laten vallen en de programeurs verhuist naar een nieuw kantoor. ze heten nu EA pacific (EAP). maar ze blijven nog games maken, zoals CNC. alleen nu onder EA's naam
is ook topic over geweest hier
Ik had vandaag trouwens wel last van iets vaags met generals.
Normaal speel ik gewoon op mn eigen comp online, maar af en toe ook op de comp van mn pa, want daar kan een vriend van mij makkelijk zn laptop naast zetten zodat we met zn 2en online kunnen spelen. Tot vandaag ging dat altijd goed...
Vandaag wilde ik alleen weer wat games spelen op de comp van mn pa, maar ik zag dat er nog oude stats stonden (4 wins minder dan ik eigenlijk had). Die vriend van me zag via zn eigen account bij mij WEL het goede aantal wins staan, maar zelf zag ik er dus te weinig. Na een game gespeeld te hebben was het aantal wins voor mij 1 hoger geworden, maar op de een of andere manier is het juiste aantal wins nou ook overschreven. Nou kan ik het nu niet heel erg vinden dat ik van 4 wins beroofd ben, maar tis toch wel slecht dat dit zomaar kan? Zeker op een ladder ofzo lijkt me dit toch vrij vervelend...
Iemand hier die dit probleem ook al tegen gekomen is?
Normaal speel ik gewoon op mn eigen comp online, maar af en toe ook op de comp van mn pa, want daar kan een vriend van mij makkelijk zn laptop naast zetten zodat we met zn 2en online kunnen spelen. Tot vandaag ging dat altijd goed...
Vandaag wilde ik alleen weer wat games spelen op de comp van mn pa, maar ik zag dat er nog oude stats stonden (4 wins minder dan ik eigenlijk had). Die vriend van me zag via zn eigen account bij mij WEL het goede aantal wins staan, maar zelf zag ik er dus te weinig. Na een game gespeeld te hebben was het aantal wins voor mij 1 hoger geworden, maar op de een of andere manier is het juiste aantal wins nou ook overschreven. Nou kan ik het nu niet heel erg vinden dat ik van 4 wins beroofd ben, maar tis toch wel slecht dat dit zomaar kan? Zeker op een ladder ofzo lijkt me dit toch vrij vervelend...
Ja, ongeveer.DocB schreef op 08 March 2003 @ 01:35:
Ik zag bij een vriend met wie ik altijd online speel dat er geen wins bijkwamen, maar hij zag het zelf wel gewoon goed. En de stats van mezelf was wel bij allebei gewoon goed...
They made me do it.
De stats staan niet online maar op je eigen computer dus op iedere computer staat andere stats
dus als je op de ene compu een potje speelt en wint, word hij alleen voor die computer opgeslagen zeg maar.
Verwijderd
Vreemd? Ik had mijn hele pc geformateerd, vervolgens ging ik weer online en was ik wederom luitenant...Het zal dus toch ergens online opgeslagen staan?
Verwijderd
lijkt me wel, als je nog steeds luitenant was.maar ze worden toch opgeslgen in mijn documenten?
Vliegtuig selecteren en dan met de knop G het gebied aanklikken wat het vliegtuig moet bewakenVerwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 22:41:
en hoe laat je een vliegtuig rondjes draaien? een MiG dan)
want als ik een plek aanklik en ze zijn er gaan ze weer terug.
Alpha-xp had dit ook al gemeld
De website van Westwood is er nu ook niet meer

[ Voor 28% gewijzigd door mduijvendijk op 08-03-2003 08:54 ]
Sometimes human's are...
Je stats staan idd op je computer opgeslagen, maar op de een of andere manier houden ze online ook je stats bij. Hiervoor ging het namelijk altijd goed, ik kon om en om op andere computers spelen en de stats werden gewoon goed opgeteld... Ik denk dat die stats server ff down was zodat mijn nieuwe stats niet opgeslagen konden worden, en dat na die game gewoon de 'ouwe' stats werden geupload naar die server...Roetje schreef op 08 March 2003 @ 02:05:
De stats staan niet online maar op je eigen computer dus op iedere computer staat andere statsdus als je op de ene compu een potje speelt en wint, word hij alleen voor die computer opgeslagen zeg maar.
Mja maar het rare vind ik dan weer hoe kan iedereen zijn stats dan editen? Want dat kun je gewoon doen door getalletjes in een ini filetje te veranderen. Maar je hebt wel gelijk dat ze het online ook bijhouden maar wanneer jij met een andere versie aankomt met meer games gespeeld dan nemen ze die over dacht ik.DocB schreef op 08 March 2003 @ 11:50:
[...]
Je stats staan idd op je computer opgeslagen, maar op de een of andere manier houden ze online ook je stats bij. Hiervoor ging het namelijk altijd goed, ik kon om en om op andere computers spelen en de stats werden gewoon goed opgeteld... Ik denk dat die stats server ff down was zodat mijn nieuwe stats niet opgeslagen konden worden, en dat na die game gewoon de 'ouwe' stats werden geupload naar die server...
Jawel ik heb het ook een keer geprobeerd voor de gein accountje aangemaakt, en jahoor online persona: 666 wins 0 losses 0 disconnects je kan zelfs bepale welke medailles je hebt, met welk ras je hoeveel potjes speelt en ga zo maar door. Echt heel slecht van EA imho.
[ Voor 34% gewijzigd door Roet op 08-03-2003 17:00 ]
Ik denk dat dit spel niet voor niets zo populair isVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 17:56:
Is dit spel het kopen waard? Ik overweeg het namelijk
Er zijn ook een heleboel reviews te vinden op internet, en een groot deel is er erg positief over
Als je een snelle internetverbinding hebt kan je ook online tegen elkaar spelen wat natuurlijk al helemaal leuk is
Ik vind m ook errug goed
Hij is zeker het kopen waard aangezien de balans ook veel beter is en er veel variatie mogelijk is kwa legers ten opzichte van Red Alert 1 Je moet m trouwens niet voor single player kopen, brand m dan gewoon want single player is niet echt de moeite waard heb ik gehoord. Heb het zelf ook nog niet gespeeld ben meteen online gegaan 
Hm denk niet dat de winkels nog open zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Roet op 08-03-2003 18:10 ]
Verwijderd
*Mr. FoX is niet zo'n gemene downloader en koopt alles in de winkelRoetje schreef op 08 March 2003 @ 18:09:
Ik vind m ook errug goedHij is zeker het kopen waard aangezien de balans ook veel beter is en er veel variatie mogelijk is kwa legers ten opzichte van Red Alert 1 Je moet m trouwens niet voor single player kopen, brand m dan gewoon want single player is niet echt de moeite waard heb ik gehoord. Heb het zelf ook nog niet gespeeld ben meteen online gegaan

maar 3x7= 21 missies en dan ook nog eens zondre ook maar enig verhaal
(teminste dat vond ik dan) als ik alleen single player zou kunne zouk het spel NEVER kopen 
* Roet koopt alleen goede spelle die legale key nodig hebbe
* Roet koopt alleen goede spelle die legale key nodig hebbe
[ Voor 16% gewijzigd door Roet op 08-03-2003 20:13 ]
Dit topic is gesloten.