ja idd
china vin ik wel de makkelijkste om mee te spelen ja
china vin ik wel de makkelijkste om mee te spelen ja
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ahhh ok, dus ik doe er wel goed aan dat ik in het begin gelijk die basis rechtsonder in beslag neem..?charrel schreef op 03 maart 2003 @ 11:06:
[...]
zorgen dat je geld niet over de 5000 komt, gewoon op de berg blijven, niet verder aanvallen. Dan hackers gaan bouwen die voor geld zorgen. Dan maar wachten op je nuclearbomb en artillery ondersteuning en dan eerst die scud site helemaal bovenaan wegvagen, eerst ff verkennen met 2 vlieguigen. En dan de rest afmaken met een paar tanks
het duurt ff maar het werkt wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Game-Freak op 03-03-2003 13:26 ]
Mwah, valt eigenlijk wel mee hoor.... GLA heeft de tunnelrush (in kleine levels het snelste) USA heeft de humvee rush met rocketgastjes, of de heli-rush of de chinookrush.KeeZ schreef op 03 March 2003 @ 11:37:
heerlijk dat online gerel, maar af en toe traaaaaaagverder is china IMO erg snel / goed om mee te rellen
Verwijderd
tunnelrushes zuigt IMO... heeft wel wat van het towerrushen @ WC3, ik kan zelf totaal niet met GLA spelen, het wil maar niet lukken daarmee... wordt constant gerusht door of china' battlemasters of american zooi zoals choppers en rocketkoters....rival24 schreef op 03 maart 2003 @ 13:33:
[...]
Mwah, valt eigenlijk wel mee hoor.... GLA heeft de tunnelrush (in kleine levels het snelste) USA heeft de humvee rush met rocketgastjes, of de heli-rush of de chinookrush.
Deze plek is te koop.
Mja, je kunt er wel wat aan doen, maar dan MOET je gewoon het bouwventje ASAP slopen, anders kom je er moeilijk vanaf als het een goede gla speler is. Aangezien er een gun op die tunnel zit kun je er nauwelijks met ventjes in de buurt komen.KeeZ schreef op 03 March 2003 @ 14:53:
[...]
tunnelrushes zuigt IMO... heeft wel wat van het towerrushen @ WC3,
Hehe, ik speelde eerst ook alleen maar china, maar ik kwam erachter dat als je flamerush, gatling rush of battle master rush mislukte dat je dan eigenlijk altijd met die logge/slome overlords aan de gang moet, en dat is erg irritant ivm fuel bomb en die andere mass destruction shit.ik kan zelf totaal niet met GLA spelen, het wil maar niet lukken daarmee... wordt constant gerusht door of china' battlemasters of american zooi zoals choppers en rocketkoters....vandaar china
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Als je net begonnen bent met de missie moet je op 1 overlord zo'n propaganda toren bouwen en op de andere een rattle gun.Game-Freak schreef op 03 maart 2003 @ 13:26:
Ik red het niet als ik daar me basis helemaal verder op wil bouwen.
Al m'n geld gaat op aan tanks, omdat er zoveel GLA forces aankomen die ik moet verdedigen.
En me geld komt niet boven de 5000, maar daar lijk ik geen voordeel aan te hebben...
Net weer verloren, ondanks ik die tips heb onthouden...
Dan krijg je de specialiteit van irak op je dak. Maw, de scud raketten worden gelanceerd.Game-Freak schreef op 03 maart 2003 @ 16:27:
Wat gebeurt er als je boven de 5000 komt?
The first casualty in war is always the truth...
1 tip, bekijk replays van andere spelers heb ik ook heel veel aan gehad..... meer kan ik je niet zeggenAlpha-xp schreef op 03 March 2003 @ 20:23:
hmm heeft er iemand nog een leuk site met tips enzo? een forumpie zou ook leuk zijn
Deze plek is te koop.
Haha, netjes. Ook een goede strategie heeft zo zijn voordelenGame-Freak schreef op 03 maart 2003 @ 20:16:
Hartstikke bedankt voor de tips! Het gaat nu al stukken beter! Je hebt helemaal gelijk over het lachen
Ik lach me nu kapot als ze me proberen aan te vallen, die 2 overlords heb ik op de volgende manier opgesteld, en de GLA heeft nu gewoon geen schijn van kans!
Verwijderd
hoe kom ik hier omheen?1. Ik kan niet door naar de volgende missie als ik een missie heb gewonnen -> er staat Save Replay, Play Again? en Exit. Toch heb ik de eerst missie van de USA gewonnen en ben doorgegaan naar de 2e, maar nu kom ik bij geen enkel campaign (bij de GLA zeker niet, andere error zie 2) meer verder. Als ik USA 1e nog een keer doe wil hij ook niet verder meer. Er is dus iets veranderd, maar ik zou niet weten wat.
klopt idd, maar op welk punt zijn we de GLA irakezen gaan noemen??wwillem schreef op 03 March 2003 @ 17:28:
[...]
Dan krijg je de specialiteit van irak op je dak. Maw, de scud raketten worden gelanceerd.
Ik heb de gla hier klem gezet met 2 nuke launchers die mbv Ctrl+fire steeds nukes op die plek blijven gooien, alles wat er dan doorheen komt heeft al flinke schade en werd afgemaakt door m'n overlord en wat ander spul (allemaal 3 sterren uiteindelijkGame-Freak schreef op 03 maart 2003 @ 20:16:
Hartstikke bedankt voor de tips!
Het gaat nu al stukken beter!
Je hebt helemaal gelijk over het lachen
Ik lach me nu kapot als ze me proberen aan te vallen,
die 2 overlords heb ik op de volgende manier opgesteld,
en de GLA heeft nu gewoon geen schijn van kans!![]()
[afbeelding]
(klikbaar)
Verwijderd
/me Proest!*Cipri schreef op 02 March 2003 @ 23:51:
[...]
Afslag Breda in Noord kazachstan
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon met de campagne beginnen in plaats van de tutorialVerwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 23:02:
dit is een stukje text van iemand anders maar ik heb hetzelfde probleem
[...]
hoe kom ik hier omheen?
bvd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik had hetzelfde met China. Oplossing: opnieuw installeren en spelen maar. Tis een of andere bug.Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 23:02:
dit is een stukje text van iemand anders maar ik heb hetzelfde probleem
[...]
hoe kom ik hier omheen?
bvd
Klopt, toen ik een nukecannon had gekocht, toen had ik die die overdwars achter die linie neer gezet.Emcee schreef op 03 March 2003 @ 23:50:
[...]
Ik heb de gla hier klem gezet met 2 nuke launchers die mbv Ctrl+fire steeds nukes op die plek blijven gooien, alles wat er dan doorheen komt heeft al flinke schade en werd afgemaakt door m'n overlord en wat ander spul (allemaal 3 sterren uiteindelijk)
totdat je online komt en ziet dat nukecannons veeeeel te traag zijn om echt te gebruiken....Game-Freak schreef op 04 March 2003 @ 09:18:
[...]
Klopt, toen ik een nukecannon had gekocht, toen had ik die die overdwars achter die linie neer gezet.
Werkte echt als een malle!
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ehhh dat is niet helemaal waar...Moet je maar eens wat replays bekijken op www.renegadegenerals.com Vooral die novanix doet leuk mee vond ikKeeZ schreef op 04 maart 2003 @ 09:41:
[...]
totdat je online komt en ziet dat nukecannons veeeeel te traag zijn om echt te gebruiken....
Verwijderd
Das waar, maar in sommige situaties is het wel handig. Vooral tegen een groep rocket-buggy's van GLA, die overigens erg irri zijn.KeeZ schreef op 04 maart 2003 @ 09:41:
[...]
totdat je online komt en ziet dat nukecannons veeeeel te traag zijn om echt te gebruiken....
They made me do it.
In grote levels wel ja, dan heeft je vijand ze al gescout voordat ze halverwege zijn. Maar in tournament Isles zijn ze errug effectief.KeeZ schreef op 04 March 2003 @ 09:41:
[...]
Deze plek is te koop.
Indien "ge-upgrade" dan zijn ze helemaal t0ppie... maar geef mij maar een Overlords met gatling guns en eentje met een healing torentje erop...Game-Freak schreef op 04 March 2003 @ 15:18:
Als je eenmaal aankan vallen met 3 'angry mobs', dan word het echt een eitje!
Gewoon er naartoe gaan, en je verslaat ze allemaal.
Leve de angry mobs
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Alleen skirmish stats toch?ik vind het feit dat je gewoon je online stats kan veranderen door die file te editen op je hdd echt super brak
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpiefox op 04-03-2003 19:43 ]
Standaard overlords niet, wel eentje met rattling gun erboven op, anders ben je je Overlord binnen 10 sec. kwijtnapauleon schreef op 04 maart 2003 @ 19:38:
angry mobs van de GLA zijn heel relax, maar hoe zijn ze het best te weren? helicopters/overlords?
They made me do it.
C:\Documents and Settings\[username]\My Documents\Command and Conquer Generals Data\Replaysnapauleon schreef op 04 maart 2003 @ 19:47:
in welke map moet je replays saven om ze in generals te kunnen laden??
They made me do it.
Verwijderd
Lees je handleidingVerwijderd schreef op 04 March 2003 @ 20:30:
wanneer krijg je nuke cannon? want als je 5 star general bent krijg ik hem nog niet
enne weet iemand nog goede strategieën? voor missie 5 china en online.
Dat dacht ik eerst ook, maar dat is niet waar: wanneer er een lag van 10 seconden is, dan kan de GF2 TI gewoon over het veld scrollen, terwijl de tijd in de game stilstaat. Het lijkt dus echt op een sycheronisatie-prob met de PC's onderlingInferno schreef op 04 maart 2003 @ 21:32:
Die GF2 Ti zorgt waarschijnlijk voor je lag.
[ Voor 2% gewijzigd door zAo op 04-03-2003 21:41 . Reden: Typo: een GF2100+ is wel erg veel ]
Volgens mij bedoeld hij de grote Nuke Cannons, niet die rijdbarerival24 schreef op 04 March 2003 @ 20:32:
[...]
Lees je handleiding.
Die kun je meteen in het begin kiezen bij je promotions
Zwaar overdreven, althans, even er van uitgaande dat het niveau simpel isGame-Freak schreef op 04 maart 2003 @ 14:58:
Ik ben om 1 uur begonnen met GLA,
maar die eerste 3 levels zijn zijn wel uber makkelijk zeg...![]()
Ben nu aardig op weg in level 4,
deze is al wat lastiger, maar is wel leuk.
Op dit moment ziet mijn basis er als volgt uit:
[afbeelding]
(klikbaar)
[ Voor 48% gewijzigd door PromWarMachine op 04-03-2003 22:09 ]
Verwijderd
Een hele goede online strategie is met de gla gaan en dan 2 suply stash maken en 2 tankfabriekjes maken en je hebt binnen 3 a 4 min stuk of 20 scorpioen tanks nou dan win je wel!Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 20:56:
die handleiding, is maar 1 strategie.
ik wil er meer MEER!!
Neej, ik heb gister generals met 3 players gehost en dat ging prima. 128kbit up (16kb/s) en een redelijk systeem:zAo schreef op 04 maart 2003 @ 21:27:
Klopt het trouwens, dat het hosten van een game zwaar voor de host-pc is? We speelden met 3 players en 3 brutal enemies op:
Ditalles op 100Mbit switch en toch nog VETTE lags
Nee, alles.
Lees wat ik net geschreven heb, zou ik zeggen.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:29:
[...]
Een hele goede online strategie is met de gla gaan en dan 2 suply stash maken en 2 tankfabriekjes maken en je hebt binnen 3 a 4 min stuk of 20 scorpioen tanks nou dan win je wel!
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Mjah, dat vind ik wel meevallen. Ten eerste, als je tegen een ervaren iemand speelt, win je het niet met 20 tanks aan het begin. Ten tweede, stel dat het mislukt, dan heb je geen base defence meer.Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:29:
[...]
Een hele goede online strategie is met de gla gaan en dan 2 suply stash maken en 2 tankfabriekjes maken en je hebt binnen 3 a 4 min stuk of 20 scorpioen tanks nou dan win je wel!
[ Voor 3% gewijzigd door Gardocki op 04-03-2003 22:43 ]
They made me do it.
[ Voor 14% gewijzigd door Xavier op 05-03-2003 00:11 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ja, da's logischXavier schreef op 05 March 2003 @ 00:10:
Misschien een hele stomme vraag.
Hij zal ook wel 1000 keer gesteld zijn. Maar toch kan ik hem niet vinden.
Ik heb alle GROTE Generals topics openingsposten gelezen maar daar stond het niet in.
Als ik SOLO play op Easy en doe USA. Dan kan ik sommige dingen niet bouwen. Dan staat er dat ik Generals promition ofzo nodig heb.
Hoe kom ik hieraan?
Ps. Installatie van CD en geen patches. Draai op KT400 en werkt perfect. Alleen bij de Nuke dikke haperingen.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
em, mijn broertje doet vaak GLA, dus hij heeft er veel aan, mar ik wil china wetenTom S. schreef op 04 March 2003 @ 22:40:
[...]
Mjah, dat vind ik wel meevallen. Ten eerste, als je tegen een ervaren iemand speelt, win je het niet met 20 tanks aan het begin. Ten tweede, stel dat het mislukt, dan heb je geen base defence meer.
Als je wilt rushen met GLA, doe het dan met 3 jeeps, met rocket mannetjes erin, en een "maak"-poppetje (?). Die zijn zo snel dat ze gewoon door de afweergeschut heen rijden. Daarmee ga je naar de achterkant van z'n basis, dropt die poppetjes eruit, en je kan heel z'n basis kapot maken. Maak dan met dat maak-poppetje een Arms Dealer, en wint bijna altijd.
Een andere goede online stratagie met GLA is om heel veel van die rocket-buggy's te maken, met een aantal luchtafweergeschut auto'tjes erbij. Want die rocket-buggy's kunnen afweergeschut kapotmaken zonder dat ze zelf geraakt worden. Ook tanks kan je makkelijk kapot maken zonder zelf geraakt te worden, maar dit vergt wel enige oefening. Ondertussen maak je zo'n SCUD-ding, en bouwt nog meer van die buggy's en een paar bomb-trucks. Als de tegenstander dan je basis aanvalt kan je heel makkelijk met die buggy's ook verdedigen, omdat ze ongelooflijk snel zijn.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
(Zorg trouwens wel dat je gelijk aan het begin veel geld binnen krijgt, want de beginfase is het belangrijkst)
zoek en gij zult vinden... dit complete topic staat vol met interresante strategieen en ideeen van china...Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 09:04:
[...]
em, mijn broertje doet vaak GLA, dus hij heeft er veel aan, mar ik wil china weten
Deze plek is te koop.
ach als USA zijnde maakt de air al een stuk meer goed tegen buggy'sTom S. schreef op 04 March 2003 @ 22:40:
[...]
Mjah, dat vind ik wel meevallen. Ten eerste, als je tegen een ervaren iemand speelt, win je het niet met 20 tanks aan het begin. Ten tweede, stel dat het mislukt, dan heb je geen base defence meer.
Als je wilt rushen met GLA, doe het dan met 3 jeeps, met rocket mannetjes erin, en een "maak"-poppetje (?). Die zijn zo snel dat ze gewoon door de afweergeschut heen rijden. Daarmee ga je naar de achterkant van z'n basis, dropt die poppetjes eruit, en je kan heel z'n basis kapot maken. Maak dan met dat maak-poppetje een Arms Dealer, en wint bijna altijd.
Een andere goede online stratagie met GLA is om heel veel van die rocket-buggy's te maken, met een aantal luchtafweergeschut auto'tjes erbij. Want die rocket-buggy's kunnen afweergeschut kapotmaken zonder dat ze zelf geraakt worden. Ook tanks kan je makkelijk kapot maken zonder zelf geraakt te worden, maar dit vergt wel enige oefening. Ondertussen maak je zo'n SCUD-ding, en bouwt nog meer van die buggy's en een paar bomb-trucks. Als de tegenstander dan je basis aanvalt kan je heel makkelijk met die buggy's ook verdedigen, omdat ze ongelooflijk snel zijn.
Ik hoop dat je er wat aan hebt
(Zorg trouwens wel dat je gelijk aan het begin veel geld binnen krijgt, want de beginfase is het belangrijkst)
[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 05-03-2003 10:07 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ja, dat staat in een .ini file. Hoe die heet weet ik zo niet (kan ook niet kijken, zit op school) maar hij staat in je Generals map in Mijn documenten.Game-Freak schreef op 05 March 2003 @ 10:06:
Ik las net dat wwillem op een resolutie van 1600 x 1200 speelt.
Als ik dat wil doen, en ik ga naar opties, dan is de hoogste resolutie die ik kan kiezen 1280 x 960.
Dus ik kijk nu als het ware naar een breedbeeld, 2 zwarte balken boven en onder.
Hoe is het jullie dan gelukt om hem toch op 1280x1024 te draaien?
Gewoon in die .ini file of wat dan ook verandert?
Deze plek is te koop.
Misschien met Fraps? En der kwam hier laatst ook een hele lijst langs met commandos die je aan de command line toe kon voegen. Ik meende dat er daar ook een commando bijzat om zulke dingen te laten zien.Da Monkey schreef op 05 March 2003 @ 10:54:
is er eigenlijk een mogelijkheid om in CNC:Gen de FPS te laten zien?
Verwijderd
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik gooi alle vliegtuigen meestal in 1/2 groepen (9,0)Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 11:30:
Ik kom heel vaak het probleem tegen dat ik te weinig sneltoetsen heb. Ik speel bijvoorbeeld met china...Dan heb ik voor vliegtuigen apart een toets (ctrl+1 t/m ctrl+4) Voor de barracks en war factory ctrl+8 en ctrl+9) Dan hou ik er nog maar weinig over voor tanks enzo...Later als ik meer barracks en factories heb word het helemaal lastig...
Hoe doen andere mensen dat?
Tips zijn erg welkom..
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 17:10 ]
Verwijderd
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Verwijderd
Verwijderd
dan moet jij blz.27 toch ook maar eens gaan lezen.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Jumpiefox op 05-03-2003 17:44 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 17:39:
dus dan lanceert ie de bom?
1 n00b vraag: als me nuclear missle klaar is, dan snap ik niet hoe je lanceert
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kijk op deze sites:Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 17:48:
ok thnx, maar weet niemand een lkkr strategietje??
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Ik kon al vanaf het begin (met v1.0) op 1600x1200 draaien. Je kan eventueel handmatig het options.ini filetje aanpassen: Resolution = 1600 1200. Ook raar: ik kan tot 1600x1200 kiezen in het menu, terwijl mijn monitor+videokaart nog tot 2048x1536 aankan.Game-Freak schreef op 05 maart 2003 @ 10:06:
Ik las net dat wwillem op een resolutie van 1600 x 1200 speelt.
Als ik dat wil doen, en ik ga naar opties, dan is de hoogste resolutie die ik kan kiezen 1280 x 960.
Dus ik kijk nu als het ware naar een breedbeeld, 2 zwarte balken boven en onder.
Hoe is het jullie dan gelukt om hem toch op 1280x1024 te draaien?
Gewoon in die .ini file of wat dan ook verandert?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq